rare velletjesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:59 schreef Douwe het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt! Sinds 6 januari dit jaar, mede dankzij dit topic. Af en toe gezondigd maar hey, mn nagels zijn nu ineens weer prachtig om te zien. Ook geen rare velletjes er meer omheen, ik ben tevreden
Ik ben het met je eens! Wat betreft dat stoer danquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben. Nee. was. een velbijter. Een echte die-hard wel te verstaan. Ik beet alle velletjes er af en mijn vingers zagen er dan ook niet uit. Maar vorig jaar ben ik daarmee gestopt. En het ging perfect. Ik ging alleen wel door met velpulken. En sinds januari dit jaar ben ik daar ook mee gestopt
. Dus mijn vingers zien er nu geweldig uit
. Ik ben zo stoer
.
Ik heb de neiging na dik een jaar nog wel eens... dan verveel ik me ofzo, zie ik mn nagels die eigenlijk net iets te lang gegroeid ziijn...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef shoque het volgende:
Ik zag dit topic en ik dacht ik meld me ook ff... ben paar dagen terug ook gestopt met nagelbijten en het gaat me goed af moet ik zeggen, het ziet er gewoon veeeeel mooier uit. Verleiding om te gaan bijten is wel redelijk groot (tenslotte zo'n gewoonte) maar tot nu toe is het me gelukt om die te weerstaan![]()
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:10 schreef Liesenzo het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw! (hoe krijg ik zo'n leuk plaatje links van de tekst zoals jullie?)
quote:Op het forum kun je op 2 manieren een plaatje onder je naam zetten: als "webicon" of als upload-plaatje. Het eerste houdt in dat je de URL (beginnend met http:// ) van een plaatje invult in het daarvoor bestemde vakje in je profiel. Let op dat je hierbij niet de [img]-tag gebruikt; die is alleen voor in je posts. Het tweede houdt in dat je via je profiel een plaatje uploadt naar de forumserver.
Dat uploaden doe je door in de manager op de "bladeren" of "browse" knop te drukken, en een plaatje op je harde schijf te selecteren. Let erop dat je plaatje aan de volgende eisen voldoet:
# Het formaat moet 60x60 pixels zijn (Als je een groter plaatje hebt zou je in een tekenprogramma naar de optie 'resize' kunnen zoeken en daar het plaatje naar 60x60 omzetten. Let erop dat het plaatje dan erg kan vervormen.)
Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kilobyte)
# De bestandsnaam mag niet langer zijn dan 20 tekens (inclusief de extensie)
# Het moet een .gif of .jpg plaatje zijn
# Je hebt ruimte voor 10 plaatjes van 10 kilobyte. Dat betekent dat je ook 20 plaatjes van 5 kilobyte kunt uploaden, etcetera.
Webicons mogen maximaal 100k groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Uploadplaatjes en webicons kun je gewoon tegelijk gebruiken. Welk plaatje een andere user (of jij zelf) ziet, hangt af van de persoonlijke instellingen van die user.
Damn, echt vlak na mijn vorige post zat ik alweer te kluivenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer een poging ga wagen. Heb vorig jaar ook al een poging gedaan (zoals in het lijstje te zien is en dit ongeveer een half jar volgehouden. Toen kwam er weer een stressperiode aan en ging het weer helemaal mis, nu is het helemaal dramatisch gesteld met de nagels en de velletjes. Ik denk dat ik straks direct maar een nieuwe nagelvijl ga kopen en een poging ga doen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Fatality het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nagels voor het eerst in 6 jaar geknipt!!!
Ik kan t nog niet laten mijn vingers uit mijn mond te houden, maar de neiging wordt al minder.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean.
Hoe krijg je die gelnagels er weer netjes af zonder dat je je eigen nagels beschadigd? Weet iemand dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:24 schreef miesjuh het volgende:
Ik ben een echte DIE HARD nagelbijtster helaas... Alles geprobeerd, slapen met handschoenen, bytex etc. Nu heb ik maandag Gelnagels laten zetten en volgens mij is dit de oplossing! Het is moeilijk er vanaf te blijven, maar 60 E bijt je toch niet zomaar even van de nagels af. Heb inmiddels dus een week niet gebeten, en ondertussen groeien mijn nagels gewoon. Echt een aanrader hoor!
Nauwelijks? Of nietquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.
Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
Koop een nagelvijl.quote:Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
Beide duimen en middelvinger zijn aangetast door mijquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.
Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
Mijn nagels leven nog...quote:Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 begint *NU* met stop-poging 3 in twee jaar.
Dankquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik trouwens iedereen die gestopt is even een schouderklopje geven? Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, dus ik ben trots op jullie!.
Mag ik jou nog een schouderklopje geven voor het openen van dit topic?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik trouwens iedereen die gestopt is even een schouderklopje geven? Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, dus ik ben trots op jullie!.
Nou, die poging was dus ook mislukt... balenquote:Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 begint *NU* met stop-poging 3 in twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |