abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:09:13 #126
93782 shoque
It's all 'bout style
pi_25234838
Het gaat hiero nog steeds goed hoor alleen de nagels van mijn duimen en wijsvingers groeien minder snel dan de rest doet
De andere vingers zien er al goed uit, goddamn moet ik binnenkort mijn nagels knippen, hoe gaat dat eigenlijk
Albert Einstein : "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:15:14 #127
56819 Kimske
Juf in wording
pi_25234955
hwaha ben wel errug aangekomen sinds ik niet meer bijt, heb knabbeldrang lijkt wel
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_25235157
Ik bijt mijn vellen en nagels er ook altijd af Nagelbijten vind ik geen nare gewoonte, want ik bijt ze tot ze weer gewoon kort zijn, maar niet te ver. Zo hoef ik ze nooit te knippen Het velbijten daarentegen gaat echt te ver. Tot bloedens toe bijt ik het vel van al mijn vingers, al zo lang als ik me kan herinneren.
Mijn ouders hebben allerlei dingen geprobeerd om me ervan af te helpen, maar het werd alleen maar erger. Nu is het gelukkig niet meer zo erg als vroeger, ik beet op een gegeven moment namelijk ook het vel van de de rest van mijn handen en voeten. Nu alleen nog van mijn vingertoppen.
Het is wel fijn om te weten dat er ook mede-neuroten zijn Ik zal een voorbeeld nemen aan jullie en ook proberen te stoppen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_25253358
Ik deed het vroeger, maar ben er gewoon mee gestopt een jaar of 8 geleden... heeft eigenlijk totaal geen moeite gekost
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 18:29:18 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25253607
Omg, is hier een topic over
Hoi mede bijters
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:57:29 #131
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_25254006
Zoveelste keer dat ik hier een x post ;') Ik vind het vreselijk, het ziet er vreselijk uit, maar ik kan er maar niet mee stoppen.. Zit soms met een mesje wat vel weg te snijden omdat het er dan best vies uitziet.. kan er maar niet mee stoppen lijkt het wel.

ga het nu proberen met een rekketje rond mijn pols.. Elke keer dat ik aan mijn nagels zit, 5x knallen met dat ding
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 18:58:40 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25254035
Dat gaat niet helpen denk ik zo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_25457987
Hallo ik ben hier nieuw! (hoe krijg ik zo'n leuk plaatje links van de tekst zoals jullie?)
Ik meld me aan omdat ik ook de verschrikkelijke gewoonte heb velletjes te kluiven, trekken,pulleken,knippen,bijten, enzovoorts. Er is bijna geen relevante informatie op het net over te vinden. En totdat ik dit forum had gevonden dacht ik dat er bijna niemand bestond die zo stom is om dit zichzelf aan te doen, behalve ik zelf dus...! Nu ben ik blij jullie te hebben gevonden, kunnen we elkaar steunen in het breken met deze vieze, stomme, pijnlijke en lelijke gewoonte!
pi_25458201
Ik heb ontzettend lelijke nagelriemen. Nou ben ik al een paar keer gestopt met die dingen af te bijten of knippen, in de hoop dat het er wat beter uit gaat zien. Helaas worden ze dan alleen maar lelijker, doordat ze hard en droog worden. Iemand nog tips hoe ik het beste met die krengen om kan gaan?
suburban gangster flow
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:33:37 #135
3542 Gia
User under construction
pi_25458293
Zo'n 2,5 jaar geleden kreeg ik een kunstgebit, vanwege het moeten ondergaan van een openhartoperatie. Heb toen heel lang geen nagels meer kunnen bijten en kreeg echt prachtige nagels. Heb van mezelf al smalle handen en slanke vingers (Ja, er is nog wel iets slank aan mij ), dus met die mooie nagels zagen mijn handen er keurig verzorgd en erg ladylike uit.

Helaas mocht dit niet duren en bijt ik weer volop. Het ziet er echt niet uit. Dus meld ik me bij deze ook maar in dit topic aan (naast het afslanktopic) om ook te stoppen met nagelbijten. Roken doe ik al 6 jaar niet meer, dus daar hoef ik niet bij de club.

Poeh, zal wel tegenvallen.
pi_25458500
Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer een poging ga wagen. Heb vorig jaar ook al een poging gedaan (zoals in het lijstje te zien is en dit ongeveer een half jar volgehouden. Toen kwam er weer een stressperiode aan en ging het weer helemaal mis, nu is het helemaal dramatisch gesteld met de nagels en de velletjes. Ik denk dat ik straks direct maar een nieuwe nagelvijl ga kopen en een poging ga doen
A mind with a heart of it's own
pi_25461309
Op wilskracht is het mij ook gelukt
pi_25461461
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:10 schreef Liesenzo het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw! (hoe krijg ik zo'n leuk plaatje links van de tekst zoals jullie?)
Welkom op Fok! .

Antwoord op je vraag:
quote:
Op het forum kun je op 2 manieren een plaatje onder je naam zetten: als "webicon" of als upload-plaatje. Het eerste houdt in dat je de URL (beginnend met http:// ) van een plaatje invult in het daarvoor bestemde vakje in je profiel. Let op dat je hierbij niet de [img]-tag gebruikt; die is alleen voor in je posts. Het tweede houdt in dat je via je profiel een plaatje uploadt naar de forumserver.
Dat uploaden doe je door in de manager op de "bladeren" of "browse" knop te drukken, en een plaatje op je harde schijf te selecteren. Let erop dat je plaatje aan de volgende eisen voldoet:
# Het formaat moet 60x60 pixels zijn (Als je een groter plaatje hebt zou je in een tekenprogramma naar de optie 'resize' kunnen zoeken en daar het plaatje naar 60x60 omzetten. Let erop dat het plaatje dan erg kan vervormen.)
Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kilobyte)
# De bestandsnaam mag niet langer zijn dan 20 tekens (inclusief de extensie)
# Het moet een .gif of .jpg plaatje zijn
# Je hebt ruimte voor 10 plaatjes van 10 kilobyte. Dat betekent dat je ook 20 plaatjes van 5 kilobyte kunt uploaden, etcetera.

Webicons mogen maximaal 100k groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.

Uploadplaatjes en webicons kun je gewoon tegelijk gebruiken. Welk plaatje een andere user (of jij zelf) ziet, hangt af van de persoonlijke instellingen van die user.
pi_25473247
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer een poging ga wagen. Heb vorig jaar ook al een poging gedaan (zoals in het lijstje te zien is en dit ongeveer een half jar volgehouden. Toen kwam er weer een stressperiode aan en ging het weer helemaal mis, nu is het helemaal dramatisch gesteld met de nagels en de velletjes. Ik denk dat ik straks direct maar een nieuwe nagelvijl ga kopen en een poging ga doen
Damn, echt vlak na mijn vorige post zat ik alweer te kluiven Maar vandaag gaat het vooralsnog goed, ik zit er wel iedere keer naar te kijken, maar ik kan er nog afblijven

Vanmiddag ga ik echt een nieuwe nagelvijl kopen, dat heeft mij de vorige keer echt enorm geholpen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 18:27:24 #140
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25476628
Nagels bijten... tss wie doet dat nou..

weee ik dus, ik stop er nu mee! Echt!
pi_25486826
. Ehm. Juist. Als een van de mensen die al vnaf het begin van dit topic meedoet moet ik helaas bekennen dat ook mijn 2e (!) poging is mislukt. Begin 2004 heb ik geprobeert te stoppen, wat na 2 maanden weer resulteerde in volop nagelbijten. Begin dit jaar heb ik het weer geprobeerd, en weer heb ik het niet kunnen volhouden.
Als ik langere nagels heb ga ik daar weer aan plukken .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:59:17 #142
56819 Kimske
Juf in wording
pi_25492628
ja hoor er brak een nagel af dus dacht kim: dan de rest ook maar... BOEHOEEE
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zondag 13 maart 2005 @ 21:37:26 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25509694
het l;ukt me niet
ik kluif mn vingers weer open, ieder velletje moet eraan geloven. heb ik geen velletjes? dan maak ik ze zelf wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25514950
Ik heb al 4 dagen niet gebeten en heb alweer allemaal witte randjes
pi_25514991
Ik ben nu ook al een week onderweg.. opeens bijt ik niet meer.. onbewust gewoon.. heel raar.
pi_25525064
Eventjes een paar mensen een hart onder de riem steken:
Summerteeth(zomertanden?);misschien helpt het je handen regelmatig in te smeren met creme? Gewoon een tube mee opzak!;)
Gia;goed hoor, niet roken(heb ik nog steeds af en toe zin in...) en op je eten letten en niet meer proberen te knagen! Denk maar aan die mooie ranke handjes over een tijdje...
dr.Marten; koop gewoon die vijl en wat goed, ga zo door! Gaat ie nog?
T1andonly;wat heerlijk, nu wij nog. Ben jaloers
schatje;bedankt voor je uitgebreide uitleg. Helaas kan ik er nog niet veel mee aangezien ik nog aan het prille begin zit van het begrijpen en omgaan met de computer.Ik probeer het mijzelf aldoende te leren maar misschien dat een cursus een goede zaak is?! En hoe gaat het met jou vingertjes?
Varr; JaaaH! je hebt groot gelijk; wie doet zich zelf dit nu toch aan?!Ik snap mijzelf gewoon niet
WheeleE; Nog een keer en dat wordt dan de 3e keer: drie maal is scheepsrecht zeggen ze toch? Gewoon weer er tegenaan
Kimske:gebruik volgende keer een nagelvijltje. Stop het in je handtas of rugzak ofzo!
MissyMirjam;Kom op meid(?) wat dacht je van wat creme!
Fatality; goed zo, laten wij jou voorbeeld nemen
En wat mijzelf betreft; heb me nog niet helemaal voorgenomen nu echt te stoppen. Het lijkt wel op een verslaving. Maar het moet er nu echt van komen. Het staat me in de weg dingen te doen,bang dat mensen het zien. Ik schaam me zo...Ik hoef geen lange nagels maar gewone toonbare handen.Geen zin meer in foefjes bedenken dat ze mijn vingers niet hoeven te zien. Het ergst lijkt het me waneer mijn kinderen het op gaat vallen en het dan misschien gaan nadoen.
Nou, dit wordt een wel erg zielig verhaal, maar moest het even kwijt.
Hou vol mensen, ik kom binnenkort even kijken hoe het totzover gaat, laat het weten!!!
pi_25525671
ik was ook gestopt maar na een week weer begonnen uit verveling
morgen weer opnieuwe beginnen hoop dat het dit keer wel lukt!
pi_25529844
Gister even een moeilijke avond gehad. Zat in de schouwburg en ik heb altijd de neiging om te gaan kauwen als ik lekker ontspannen ergens zit (bv ook als ik voor de tv zit). Heb me de hele avond in moeten houden maar het is gelukt
pi_25668100
Deze even een schop geven. Hoe gaat het met iedereen? Ik bijt nu al anderhalve week niet meer en het gaat me op zich redelijk goed af. Zit wel constant met m'n nagels te pielen en met m'n nagels in m'n mond, maar ik bijt niet

Nadeel van lange nagels is wel dat er veel rotzooi onder gaat zitten, had ik tot voor kort geen last van
pi_25672413
Ik heb vanmiddag mijn nagels voor het eerst in 6 jaar geknipt!!!
Ik kan t nog niet laten mijn vingers uit mijn mond te houden, maar de neiging wordt al minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')