Eventjes een paar mensen een hart onder de riem steken:
Summerteeth(zomertanden?);misschien helpt het je handen regelmatig in te smeren met creme? Gewoon een tube mee opzak!;)
Gia;goed hoor, niet roken(heb ik nog steeds af en toe zin in...) en op je eten letten en niet meer proberen te knagen! Denk maar aan die mooie ranke handjes over een tijdje...
dr.Marten; koop gewoon die vijl en wat goed, ga zo door! Gaat ie nog?
T1andonly;wat heerlijk, nu wij nog. Ben jaloers
schatje;bedankt voor je uitgebreide uitleg. Helaas kan ik er nog niet veel mee aangezien ik nog aan het prille begin zit van het begrijpen en omgaan met de computer.Ik probeer het mijzelf aldoende te leren maar misschien dat een cursus een goede zaak is?!
![]()
En hoe gaat het met jou vingertjes?
Varr; JaaaH! je hebt groot gelijk; wie doet zich zelf dit nu toch aan?!Ik snap mijzelf gewoon niet
WheeleE; Nog een keer en dat wordt dan de 3e keer: drie maal is scheepsrecht zeggen ze toch? Gewoon weer er tegenaan
Kimske:gebruik volgende keer een nagelvijltje. Stop het in je handtas of rugzak ofzo!
MissyMirjam;Kom op meid(?) wat dacht je van wat creme!
Fatality; goed zo, laten wij jou voorbeeld nemen
En wat mijzelf betreft; heb me nog niet helemaal voorgenomen nu echt te stoppen. Het lijkt wel op een verslaving. Maar het moet er nu echt van komen. Het staat me in de weg dingen te doen,bang dat mensen het zien. Ik schaam me zo...Ik hoef geen lange nagels maar gewone toonbare handen.Geen zin meer in foefjes bedenken dat ze mijn vingers niet hoeven te zien.
![]()
Het ergst lijkt het me waneer mijn kinderen het op gaat vallen en het dan misschien gaan nadoen.
Nou, dit wordt een wel erg zielig verhaal, maar moest het even kwijt.
Hou vol mensen, ik kom binnenkort even kijken hoe het totzover gaat, laat het weten!!!