abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25672938
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Fatality het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nagels voor het eerst in 6 jaar geknipt!!!
Ik kan t nog niet laten mijn vingers uit mijn mond te houden, maar de neiging wordt al minder.
A mind with a heart of it's own
pi_25673230
Oke, dan ga ik er ook maar mee stoppen, denk ik.... ik kan niet als enige Fok!ker achterblijven, toch?
Power perceived is power achieved.
pi_25675633
Echt waar, stoppen met nagelbijten is echt duizend keer moeilijker dan stoppen met roken.
Immers, je nagels heb je altijd bij je.

Ik ben met succes gestopt met roken maar nagelbijten lukt gewoon weg NIET .
Maar dit topic staat in ieder geval nu in mijn AT dus hopelijk is dat een begin naar een nagelbijtloosleven .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25680789
Haha, ik was alweer aant bijten, en toen zag ik dit topic opeens in MyAT staan

'T is wel moeilijk, idd, vooral omdat het zo onbewust gaat.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:23:03 #155
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_25686384
Oke, ik ben weer eens een dappere poging begonnen. Via de methode om aan steeds minder vingers te zitten. Momenteel heb ik aan 2 vingers weer een beetje nagel, nog 8 te gaan......
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_25687066
nadat ik toen zo mooi gestop was , kwam er een periode met veel stress ,en ben ik weer ernstig gaan bijten , maar vanaf nu gaan we weer stoppen! hopen dat het lukt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:58:48 #157
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25687123
het gaat weer aardig, mn vingers zien er een stuk minder gehavend uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25692703
Ok, ik doe ook mee met stoppen met nagelbijten *het begint alweer te jeuken * Hehe, kijken hoelang ik het volhou
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:44:50 #159
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_25692794
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean .
pi_25693452
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean .

Ik heb het toen een half jaar volgehouden tot er een stressperiode aan kwam

Nu gaat het vooralsnog goed, al bijna 2 weken clean
pi_25700337
Waar kan ik spul halen dat ervoor zorgt dat m'n nagels wat harder worden? Ik heb jarenlang gebeten en m'n nagels breken supersnel af nu ze wat langer zijn..
suburban gangster flow
pi_25743093
He succes weer allemaal!He daar ben ik weer. Binnenkort heb ik een sollicitatie, dus als ik er nu ECHT vanaf blijf, lijkt het nog ergens op tegen de tijd dat ik uitgenodigd wordt voor het gesprek. Maar als me dat dan gelukt is, die 1,5 week ofzo, wil ik er vanaf blijven! Ik ga vanaf morgen een tube handcreme in mijn tas meenemen en een vijltje. Ik ben erachter dat ik de harde randjes zachter kan maken door ze te vijlen met een nagelvijl en dan meteen in te smeren. De beste ngelverharder die er is , is van het merk HERÔME, neem de extra sterke varriant. Het is een kuur die je volgt. Het werkt echt heel goed. Mijn nagels zijn niet het probleem maar die vellen er om heen wel!
pi_25977306
Ik heb gister voor de 2e keer m'n nagels geknipt
pi_26038118
wat zijn eigenlijk de gevolgen ervan.. heb gehoord dat het niet zo leuk zou zijn... ik bijt intussen ook al een jaar of 4-5 van die velletjes en idd het ziet er niet uit.. bijna iedere dag wel een nieuwe rode vlek erbij op me vingers.. iedere dag bloed .. en iedere dag denken.. en nu laat je het.. grrr word er gek van.. moet je ff wachtten.. rook je een sigaret.. lig je te bijten tegelijk met het roken :s

zoals nu ook weer.....
pi_26040320
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:24 schreef miesjuh het volgende:
Ik ben een echte DIE HARD nagelbijtster helaas... Alles geprobeerd, slapen met handschoenen, bytex etc. Nu heb ik maandag Gelnagels laten zetten en volgens mij is dit de oplossing! Het is moeilijk er vanaf te blijven, maar 60 E bijt je toch niet zomaar even van de nagels af. Heb inmiddels dus een week niet gebeten, en ondertussen groeien mijn nagels gewoon. Echt een aanrader hoor!
Hoe krijg je die gelnagels er weer netjes af zonder dat je je eigen nagels beschadigd? Weet iemand dat?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 7 april 2005 @ 08:57:08 #166
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_26040342
Ach, weet je wat... ik stop er ook gewoon mee.
Eitje
pi_26047149
Ik ga het ook maar proberen, het ziet er gewoon niet uit. Bij een sociale gelegenheid zit ik dan ook altijd met gebalde vuisten zodat niemand m'n nagels ziet. Echt niet een positief iets. Het wordt lastig, dat weet ik nu al. Maar wie het niet probeert..
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26053869
nagels gaat nog.. maar je hele vinger rond de nagel rood is veel erger...
  zondag 10 april 2005 @ 16:15:49 #169
65918 IBAZ
broeinest
pi_26124621
ik heb geen vingers meer over, nu was ik laatst aan mijn teennagels begonnen. dat gaat wel ver.
pi_26179846
* myxomatosekonijn doet ook weer een poging
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 21 april 2005 @ 21:55:47 #171
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_26415203
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.

Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_26505683
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.

Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
Nauwelijks? Of niet Maar heel goed! Hou vol!

Ot: ook ik hou t redelijk vol; de eerste kleine witte randjes beginnen zich te tonen en nu de velletjes weg zijn zijn ze meteen al veel beter toonbaar.
Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
pi_26506027
* Allan24 begint *NU* met stop-poging 3 in twee jaar.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26506220
Woei heb mn nagels met een knipper kunnen knippen Stoer!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_26506786
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
Koop een nagelvijl.

* DrMarten is still going strong.
  maandag 25 april 2005 @ 22:23:37 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26506897
t gaat nog steeds wel okay
af en to bijt ik er weer een velletje af, wat altijd zorgt voor een lelijke en gemene plek, die altijd gaat ontsteken,. en dan kan ik mezelf weer voor mn kop slaan en tegen mezelf zeggen, waarom doe je het dan ook

maargoed, mn vingers zien er gelukkig veel beter uit dan dat ze deden, een tijd aan iedere vinger ontstekingen en plekken gehad, bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26507942
Ik ben sinds afgelopen zaterdag (nu dus 3 dagen) gestopt met nagelbijten. Het valt me erg zwaar hoor... Zit je een film te kijken en zonder dat je het door hebt zitten die vingers weer in mn mond (heb mezelf er tot nu toe van weten te weerhouden om er op te bijten!!). Ik heb het in het verleden wel vaker geprobeerd (ik bijt zo onderhand al ongeveer 20 jaar op mn nagels), maar na een aantal weken steeds weer begonnen. Ik ben nu wel veel gemotiveerder om te stoppen, dus nu moet het me gewoon lukken!!

Succes voor alle andere mensen die het proberen!

M.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:04:19 #178
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_26659420
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:

Beide duimen en middelvinger zijn aangetast door mij
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_26888610
Hier gaat het redelijk... gister wel een nagel afgebeten uit frustratie. Daarna gelukkig wel gestopt, dus het ziet er nog redelijk uit en hoop dat ze wat steviger worden, want anders zijn ze er binnenkort alsnog af, op wat voor manier dan ook...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:39:58 #180
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27844040
Ah, het is dus niet alleen mijn probleem . Ik probeer er een paar heel te laten, ik zit er al ruim 20 jaar op te knagen en wil ervan af. Tot nu toe vind ik het alleen maar klote en onpraktisch.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_27848383
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Allan24 het volgende:
Mijn nagels leven nog... het valt niet mee, maar het gaat vrij aardig!
Wel moet ik af en toe de neiging onderdrukken (bijvoorbeeld in de file ofzo) om er niet te gaan pulken of bijten, maar dat wordt ook steeds minder. En het ziet er veel netter uit dan van die afgekloven stompjes
  zondag 12 juni 2005 @ 23:37:19 #182
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27872880
Is er niet ook een middel wat je op je vingers kunt smeren ? Dit gaat me niet lukken merk ik nu al, ik smokkel al de nodige randjes en dat was niet het plan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_29748939
Even een topickick. Ik ben ook gestopt met nagelbijten en de velletjes er om heen. Reden voor het stoppen is -behalve dat het er gewoon niet uit ziet- dat ik in juni ga trouwen en mijn trouwring ook een mooie vinger met dito nagel verdient.

Tot nu toe lukt het heel aardig om van mijn nagels zelf af te blijven. Het gaat ontzettend langzaam maar er zit een wit randje aan. De velletjes zijn iets lastiger. Vooral omdat je die er met iets langere nagels ook zo leuk af kunt trekken....

Bytex en zo vind ik zwaar irritant. Als je een boterham eet dan gaat daar ook de smaak aan zitten (heb al een heleboel eerdere pogingen gedaan om te stoppen....). Ben nu vooral in de weer met nagelverharder en cutticle cream. Ipv te bijten ga ik mijn nagels verzorgen zeg maar.
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:01:06 #184
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30670920
Ik ben gestopt!!! Sinds ongeveer een maand nu, en heb nu hele mooie nageltjes
Werk als apothekersassistente en wilde er nu eindelijk weleend vanaf, het zag er zo lelijk uit en je werkt veel met je handen etc. Klanten zien je handen en ik vind gewoon dat dat er mooi uit moet zien.
Het begon met mijn duimen, daar ben ik mee opgehouden en die nagels zijjn nu al echt lang!! De rest is daarna gekomen en heb nu overal al witte randjes van ongeveer een halve centimeter
Vorige week ook mijn eerste potje nagellak gekocht in mijn leven

* ivetje is echt trots op zichzelf!!!
To infinity…and beyond!
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:03:22 #185
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_30670993
Mag ik trouwens iedereen die gestopt is even een schouderklopje geven? Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, dus ik ben trots op jullie!

.
pi_30671174
Ik heb inmiddels ook vrij lange nagels. Velletjes gaat ook beter maar dat duurt langer (vooral de nagelriemen zien er nog niet helemaal florisant uit).
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:11:04 #187
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30671237
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik trouwens iedereen die gestopt is even een schouderklopje geven? Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, dus ik ben trots op jullie!

.
Dank

Velletjes ben ik trouwens ook bijna vanaf...alleen soms nog zo'n velletje langs de nagel, doen pijn!!! Maar het ziet er iig allemaal al veel mooier uit
To infinity…and beyond!
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:11:11 #188
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_30675441
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:

.
Mag ik jou nog een schouderklopje geven voor het openen van dit topic?
Sinds 6 januari 2004 heb ik nagels!
pi_30684938
Ik heb het 19 jaar fulltime gedaan. Nagels tot veraf (en pijn) weggebeten en velletjes eromheen. Vingers waren super lelijk.

Gestopt sinds ik terug ben uit Indonesie. Dit is 17 augustus. Hou het nog steeds makkelijk vol. Veel Bite-x en een stimulans is ook dat ze al mooi lang zijn, doordat ik niet meer heb gebeten in Indoland. Denk door afleiding. Had ik in Maleisie ook.

Ik ga het iig volhouden
pi_30690213
ik heb t als kind altijd gedaan... dan een jaar of twee niet, en 'hervallen'
tot ik op 'n dag inzag dat ik beter geen verdere amputaties kon doen voor ik m'n diploma van chirurg had...
van de ene dag op de andere gestopt... en ze groeien nog steeds **jéééééééj**
The eye flees from ugliness until it finds a pillar of beauty to rest upon
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:41:10 #192
128973 Stunner
Niet zo alledaags
pi_30765108
Ik ga vanaf nu ook stoppen, ben al ruim 12 jaar bezig met nagelbijten, mag nu wel eens afgelopen wezen, dus count me in!
pi_30809339
Hallo iedereen,

Hier een aantal tips waar jullie misschien wat aan hebben:

Het belangrijkste is: VERZORG je handen, ook al zien ze er niet uit door de afgekloven nagels.

- Duw je nagelriemen goed terug met een bokkepootje. Je nagels lijken meteen wat langer en groeien ook sneller. Blijf dit ook wekelijks doen.
- Smeer je handen een paar keer op een dag in met een goede (niet helemaal intrekkende) handcrème. Evt haakjes aan je nagels voel je dan minder en je doet je handen ook niet zo gauw in de mond omdat de crème vaak ook niet lekker smaakt. Ook heb je dan minder last van velletjes. 's Avonds kun je voor het slapen gaan evt een vettere of dikkere laag crème opbrengen en dit in laten werken. Vooral het merk HEROME heeft zeer goede producten voor het verzorgen van nagels en handen (bijv. nagelriemolie, handcrème, enz.) Zorg ervoor dat je nagels steeds vet aanvoelen, dus na het handenwassen direct weer crème aanbrengen.
- Ga onder de zonnebank of zo veel mogelijk met je handen in de zon zitten. Daardoor worden je nagels sterker en groeien ze ook sneller.
- Plak op de koelkast of een andere in het oog springende plaats een plaatje van een hand met mooie nagels (bijv. uit een handcrème-reclame). Dit werkt zeer motiverend.
- Gebruik Bite-x. Ook al weet ik dat de echte die-hards er dwars door heen kauwen, het helpt wel tegen onbewust nagelbijten: de vieze smaak waarschuwt je dat je weer zit te kauwen.
- Gebruik de eerste weken nepnagels, om alvast een begin te krijgen. Als je de nepnagels verwijdert, zijn je eigen nagels immers alweer een stukje langer gegroeid.
- Plak een pleister op beide duimen. Als je gaat pulken gebruik je meestal je duimen, de pleister voorkomt dat je kunt "voelen" aan je nagels.
- Trek ‘s avonds voor de tv of op andere moeilijke momenten handschoenen aan, ga op je handen zitten of zorg dat je iets in je handen hebt (mag je zelf bedenken).
- Wanneer de nagels wat langer zijn, ongeveer na twee weken, een goede nagelverharder gebruiken. Die van HEROME is zeer goed! Omdat je nagels er dan mooier uit gaan zien, bijt je ook minder snel nagels.
- Ga nooit de deur uit zonder een vijl bij je te hebben. Mocht je een haakje ontdekken, kun je deze meteen wegvijlen (en niet bijten).
- Als je nagels lang zijn: gebruik af en toe nog nagelverharder, liever geen nagellak, daar worden ze vaak weer ‘week' van.
- Helpt dit allemaal niet, maak dan een afspraak bij een nagelstudio voor gelnagels. Daar hebben ze ervaring met nagelbijters en kunnen ze nagels aanmeten die bij jouw handen passen (dus ook voor mannen) en erg natuurlijk lijken.

Geloof me, ik weet waar ik het over heb. Ik bijt al praktisch mijn hele leven (inmiddels ongeveer 30 jaar lang) op mijn nagels. Sinds een jaar of 10 lukt het mij af en toe mijn nagels lang te laten groeien (het klinkt raar, maar meestal is dat ‘s zomers). Ik heb ongeveer de helft van het jaar lange nagels en de rest van het jaar korte stompjes. En met kort bedoel ik ook echt kort. Ik baal iedere keer vreselijk en neem me voor het niet weer te doen, maar ja ... Alle bovengenoemde tips heb ik zelf toegepast en hebben me steeds weer geholpen mijn nagels lang te krijgen.

Momenteel heb ik hele mooie lange nagels en deze hoop ik nu te houden. Ik hoop echt dat jullie wat met deze tips kunnen en dat iedereen op dit forum straks ook mooie handen en nagels heeft. Ik wens jullie heel veel succes toe.

Zet 'm op
pi_30809567
Oh ja, dat was ik nog vergeten: als je je nagels eindelijk lang hebt en ze zelfs al te lang worden kun je ze beter korter vijlen en niet knippen. Gebruik een glazen vijl of de vier-fasenvijl van bijv. HEROME (nee, ik ben geen vertegenwoordigster van HEROME). Daar kun je je nagelranden heel mooi glad mee krijgen en voorkom je dat je weer haakjes krijgt.
pi_31010538
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Allan24 het volgende:
Nou, die poging was dus ook mislukt... balen

Daaro heb ik van de week een bezoek gebracht aan een nagelstudio hier in de buurt en het probleem voorgelegd. Om er nou nepnagels op te laten zetten dat vind ik net effe wat te ver gaan maar dankzij een uitgebreide behandeling (vijlen, nagelriemen, oliën, en andere smeersels) ziet het er nu al een heel stuk toonbaarder uit. Als het eenmaal netjes is, dan kan ik er ongetwijfeld beter afblijven, maar daarvoor nu eerst het wat rigoureuzere werk!!

Bijkomend voordeel: mijn nagels zijn nu al veel gladder en vrij van haakjes e.d., PLUS ik heb niet de hele dag de gore smaak van Byte-x in mijn mond
pi_33906559
ik ben bezig met een record poging niet nagelbijten nja record voor mij dan
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33906764
Ik ben gestopt, sinds 2/3 weken ofzo, het valt me niet tegen eerlijk gezegd, ik voel nu eigenlijk de behoefte niet meer om te nagelbijten. Ik vijl mn nagels wel zodat ze helemaal glad zijn en er geen haakjes aan zitten die me zouden kunnen verleiden ze eraf te bijten.
pi_33908308
Best goed idee, denk dat ik dit ook maar eens ga proberen, na het roken kijken oif nagelbijten ook goed te doen is.
pi_33935791
uhhh ik probeer altijd mijn nagels zo kort mogelijk te houden ( = geen witte randjes), en dat doe ik meestal gewoon door pulken valt dat ook onder nagelbijten?
pi_34466099
Ik ben zelf een fervent nagelbijten. Ik verzorg me altijd heel goed zoals het een echte metroseksueel betaamt maar mijn nagels zijn altijd de smet zeg maar. Mijn teennagels vergeet ik altijd te knippen en ik kan echt niet stoppen met nagelbijten. Ik heb alles geprobeerd... beloningen, van dat vieze smeerspul en hypnose.

Ik las ergens een keer over extensions voor je nagels die je in een nagelstudio kunt krijgen. Hebben mensen hier ervaring mee en zo ja, werkt het? Het klinkt me allemaal heel gay in de oren maar is het ook geschikt voor mannen zeg maar? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')