abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25672938
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Fatality het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nagels voor het eerst in 6 jaar geknipt!!!
Ik kan t nog niet laten mijn vingers uit mijn mond te houden, maar de neiging wordt al minder.
A mind with a heart of it's own
pi_25673230
Oke, dan ga ik er ook maar mee stoppen, denk ik.... ik kan niet als enige Fok!ker achterblijven, toch?
Power perceived is power achieved.
pi_25675633
Echt waar, stoppen met nagelbijten is echt duizend keer moeilijker dan stoppen met roken.
Immers, je nagels heb je altijd bij je.

Ik ben met succes gestopt met roken maar nagelbijten lukt gewoon weg NIET .
Maar dit topic staat in ieder geval nu in mijn AT dus hopelijk is dat een begin naar een nagelbijtloosleven .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25680789
Haha, ik was alweer aant bijten, en toen zag ik dit topic opeens in MyAT staan

'T is wel moeilijk, idd, vooral omdat het zo onbewust gaat.
Power perceived is power achieved.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:23:03 #155
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_25686384
Oke, ik ben weer eens een dappere poging begonnen. Via de methode om aan steeds minder vingers te zitten. Momenteel heb ik aan 2 vingers weer een beetje nagel, nog 8 te gaan......
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_25687066
nadat ik toen zo mooi gestop was , kwam er een periode met veel stress ,en ben ik weer ernstig gaan bijten , maar vanaf nu gaan we weer stoppen! hopen dat het lukt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:58:48 #157
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25687123
het gaat weer aardig, mn vingers zien er een stuk minder gehavend uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25692703
Ok, ik doe ook mee met stoppen met nagelbijten *het begint alweer te jeuken * Hehe, kijken hoelang ik het volhou
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:44:50 #159
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_25692794
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean .
pi_25693452
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean .

Ik heb het toen een half jaar volgehouden tot er een stressperiode aan kwam

Nu gaat het vooralsnog goed, al bijna 2 weken clean
pi_25700337
Waar kan ik spul halen dat ervoor zorgt dat m'n nagels wat harder worden? Ik heb jarenlang gebeten en m'n nagels breken supersnel af nu ze wat langer zijn..
suburban gangster flow
pi_25743093
He succes weer allemaal!He daar ben ik weer. Binnenkort heb ik een sollicitatie, dus als ik er nu ECHT vanaf blijf, lijkt het nog ergens op tegen de tijd dat ik uitgenodigd wordt voor het gesprek. Maar als me dat dan gelukt is, die 1,5 week ofzo, wil ik er vanaf blijven! Ik ga vanaf morgen een tube handcreme in mijn tas meenemen en een vijltje. Ik ben erachter dat ik de harde randjes zachter kan maken door ze te vijlen met een nagelvijl en dan meteen in te smeren. De beste ngelverharder die er is , is van het merk HERÔME, neem de extra sterke varriant. Het is een kuur die je volgt. Het werkt echt heel goed. Mijn nagels zijn niet het probleem maar die vellen er om heen wel!
pi_25977306
Ik heb gister voor de 2e keer m'n nagels geknipt
pi_26038118
wat zijn eigenlijk de gevolgen ervan.. heb gehoord dat het niet zo leuk zou zijn... ik bijt intussen ook al een jaar of 4-5 van die velletjes en idd het ziet er niet uit.. bijna iedere dag wel een nieuwe rode vlek erbij op me vingers.. iedere dag bloed .. en iedere dag denken.. en nu laat je het.. grrr word er gek van.. moet je ff wachtten.. rook je een sigaret.. lig je te bijten tegelijk met het roken :s

zoals nu ook weer.....
pi_26040320
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:24 schreef miesjuh het volgende:
Ik ben een echte DIE HARD nagelbijtster helaas... Alles geprobeerd, slapen met handschoenen, bytex etc. Nu heb ik maandag Gelnagels laten zetten en volgens mij is dit de oplossing! Het is moeilijk er vanaf te blijven, maar 60 E bijt je toch niet zomaar even van de nagels af. Heb inmiddels dus een week niet gebeten, en ondertussen groeien mijn nagels gewoon. Echt een aanrader hoor!
Hoe krijg je die gelnagels er weer netjes af zonder dat je je eigen nagels beschadigd? Weet iemand dat?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 7 april 2005 @ 08:57:08 #166
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_26040342
Ach, weet je wat... ik stop er ook gewoon mee.
Eitje
pi_26047149
Ik ga het ook maar proberen, het ziet er gewoon niet uit. Bij een sociale gelegenheid zit ik dan ook altijd met gebalde vuisten zodat niemand m'n nagels ziet. Echt niet een positief iets. Het wordt lastig, dat weet ik nu al. Maar wie het niet probeert..
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26053869
nagels gaat nog.. maar je hele vinger rond de nagel rood is veel erger...
  zondag 10 april 2005 @ 16:15:49 #169
65918 IBAZ
broeinest
pi_26124621
ik heb geen vingers meer over, nu was ik laatst aan mijn teennagels begonnen. dat gaat wel ver.
pi_26179846
* myxomatosekonijn doet ook weer een poging
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 21 april 2005 @ 21:55:47 #171
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_26415203
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.

Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_26505683
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.

Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
Nauwelijks? Of niet Maar heel goed! Hou vol!

Ot: ook ik hou t redelijk vol; de eerste kleine witte randjes beginnen zich te tonen en nu de velletjes weg zijn zijn ze meteen al veel beter toonbaar.
Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
pi_26506027
* Allan24 begint *NU* met stop-poging 3 in twee jaar.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26506220
Woei heb mn nagels met een knipper kunnen knippen Stoer!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_26506786
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
Koop een nagelvijl.

* DrMarten is still going strong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')