quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Fatality het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nagels voor het eerst in 6 jaar geknipt!!!
Ik kan t nog niet laten mijn vingers uit mijn mond te houden, maar de neiging wordt al minder.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Helpt het als ik (alweer) zeg dat het mij gelukt is? Ik ben echt jarenlang een hardnekkige velbijter geweest en ik ben ermee gestopt! Al anderhalf jaar clean.
Hoe krijg je die gelnagels er weer netjes af zonder dat je je eigen nagels beschadigd? Weet iemand dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:24 schreef miesjuh het volgende:
Ik ben een echte DIE HARD nagelbijtster helaas... Alles geprobeerd, slapen met handschoenen, bytex etc. Nu heb ik maandag Gelnagels laten zetten en volgens mij is dit de oplossing! Het is moeilijk er vanaf te blijven, maar 60 E bijt je toch niet zomaar even van de nagels af. Heb inmiddels dus een week niet gebeten, en ondertussen groeien mijn nagels gewoon. Echt een aanrader hoor!
Nauwelijks? Of nietquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef furanku het volgende:
* furanku heeft nu sinds zaterdag 16 april nauwelijks aan zijn vingernagels gebeten.
Voor het eerst dat het langer dan 2 dagen duurt.. heeft ook meer met mijn werk te maken nu.
Koop een nagelvijl.quote:Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nu komt een moeilijker gedeelte want nu kan ik met mijn nagels mijn nagels afscheuren of kleine haakjes weghalen door te bijten waardoor ik alsnog geen nagel meer overhou... Maar ik blijf proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |