abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29751187
Toen ik in het vliegtuig richting indoland stapte heb ik het nagelbijten afgezworen. Geloof me, je wilde mijn nagels (als ze er soms waren) echt niet zien. Ik vrat ze echt op met soms velletjes en al

Naja, die 2.5 week netjes volgehouden, maarja, je hebt dan ook afleiding.

Nu ben ik weer thuis en ik zit me echt in te houden...Moet bijten...moet het gewoon doen...Nee stop!
Nu heb ik voor het eerst in mn 19 jaar jonge leventje prachtige nagels, mooie witte randen enzo...Ow wat een lekkernij

Godverdomme! Ik ga zo maar is bite-X kopen. Tis ranzig maar ik MOET gewoon stoppen!

Mensen hier ook problemen mee (gehad)?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:24:31 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29751343
nagelbijten
nagelbijten heeft alles te maken met je 'innerlijke gesteldheid'. let maar eens op: je zult zien dat vooral op je nagels bijt als je nerveus bent. tijdens het nagelbijten, gebruik je je gezichtsspieren. door te bijten, lukt het je deze spieren te ontspannen. het is dus een logische - maar niet echt handige - reactie. de beste remedie is natuurlijk stress en spanningen zoveel mogelijk te vermijden. maar niet altijd is dat mogelijk. een manier om van het nagelbijten af te komen, kan zijn: kauwgum kauwen. door kauwgum te kauwen, ontspan je namelijk ook je gezichtsspieren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29751352
nope.

de mijne zijn meestal veel te lang... te lui om ze te knippen
I'm a BouJou! Boi.
pi_29751523
gvd, had je smoel gehouden, nu begin ik weer
pi_29751599
ik ken het al te goed....bijt nu 25 jaar nagels...echt een klote gewoonte!
aantal maanden geleden was ik ermee gestopt...maar na 1 maand begon ik weer te bijten...echt super irritant!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_29751675
ik bijt geen nagels, ik heb een andere tik...

Ik nueck alles wat los en vast zit
M'n signature, wat doe je :{
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:41:05 #7
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29751796
hak al je vingers eraf....
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:44:43 #8
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_29751889
Heb het ook jaren gehad, toen ik jong was ben ik door m'n moeder bang gemaakt dat ze in m'n slaap er een spulletje op zou smeren dat naar verrotte vis zou smaken. Was toen een goeie manier om te stopen. Paar jaar geleden begon ik ineens weer. Veel stress etc.

Maar toen dat achter de rug was, ben ik er ook zo maar weer mee opgehouden. Daarna nog nooit weer last van gehad. Zorg dat je geen stress hebt, en als je ergens nerveus over bent, zoek de oorzaak en doe er iets aan. Dat helpt echt. Heeft puur met stress en nerveus zijn te maken, zoals mazaru ook al zegt.

Kauwgum kauwen heeft bij mij toen trouwens niet geholpen. Gewoon de troep in je hoofd opruimen. Is de beste remedie

Wat trouwens ook wel het vermelden waard is. Het is ook niet goed voor je tanden. Vooral mijn ondertanden zijn er behoorlijk door versleten. Niet dat ingrijpen nodig is, maar wel zodanig dat je het kunt zien!
pi_29752079
Ik heb het ultieme medicijn bij toeval. Vroeger beet ik mijn nagels constant, maar daarna kreeg ik een beugel en lukte het niet meer. Toen die beugel er eenmaal uit was ben ik weer begonnen.. Maar nu was het idee van de ortho om mijn boventanden af te slijten zodat ze niet meer scherp zijn (dat zag er mooier uit), maar bijkomend voordeel was dat me tanden niet scherp genoeg meer waren om op mijn nagels te bijten.
pi_29752242
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:51 schreef Doodmetaal het volgende:
maar bijkomend voordeel was dat me tanden niet scherp genoeg meer waren om op mijn nagels te bijten.
Een echte nagelbijterd vindt altijd wel een manier om toch te bijten!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:05:26 #11
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_29752459
Leg zo'n nagelknippertje op je bureau Dan kun je ze netjes bijwerken zonder te slopen
pi_29752630
Van die smerige nagellak erop doen (doet een vriend van me ook)
pi_29752939
Ik heb iets van 10 jaar nagels gebeten, totdat ik het écht zat was om steeds weer tot bloedens toe te zitten klooien.

Toen heb ik mn nagels 3 weken ingepakt met van dat pleistertape. Het zag er niet uit en iedereen vroeg ernaar, maar het werkte wel.

Dat tape spul is erg plakkerig en als er een randje loszat vond ik dat erg irritant. Ook heb je meteen effect als je het in je mond stopt, geen sappig vlees maar droog viesig iets in je mond.

Daarnaast was het zo dat toen ik de pleisters eraf haalde iedereen er iets van zei als ik toch weer met mn vingers in mn mond zat. omdat ze allemaal wisten dat ik wilde stoppen omdat ik 3 weken lang dus met die pleisters liep

Mijn nagels zijn nu sterk en lang (soms bijna cm lang wit randje) Sommige mensen vinden het lellijk en houden meer van kort, maar ik vind het pirma zo en benblij dat ik niet meer bijt.

Succes met stoppen!
JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
pi_29753721
Ik heb Bite X gekocht en er opgesmeerd. Had dat een paar jaar gelee ook, alleen toen ging ook mn brood (en overige wat je meestal met handen eet) ernaar smaken. Toen smeerde ik ook zowat mn vingers in

Owja, ik heb totaal geen stress...Ben in jaren nog nooit zo gelukkig geweest! Mbo-Diploma gehaald, aangenomen op mn HBO-studie, vakantie naar Indonesie gesponsord gekregen, net terug...owja, ga gitaar spelen...Naja misschien niet boeiend voor jullie, maar ik heb iig GEEN stress of narigheden in mn hoofd .

Nagels bijten doe ik al sinds het moment dat ik geboren werd..als kind van 4 of 5 kan je moeilijk stress hebben...tenminste in mijn situatie.

Btw, zijn er nog mensen van 18+ die nog (soms) duimen?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:50:11 #15
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29757749
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:47 schreef renz0r het volgende:

Btw, zijn er nog mensen van 18+ die nog (soms) duimen?
Een kennisje van mij is 30, als ze heel erg moe is, dan zie je automatisch die duim naar haar mond gaan.
Ze heeft nu drie kleine kindertjes, en als ze allemaal moe zijn, en even het bed induiken, dan liggen ze daar alle vier met hun duim in de mond te slapen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29757979
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Een kennisje van mij is 30, als ze heel erg moe is, dan zie je automatisch die duim naar haar mond gaan.
Ze heeft nu drie kleine kindertjes, en als ze allemaal moe zijn, en even het bed induiken, dan liggen ze daar alle vier met hun duim in de mond te slapen.
Ik = 19

Ik heb dat dus ook. Als ik moe ben merk ik ook dat ik mn duim richting mn mond doe. Ach, als je alleen ben kan dat toch ff

Ik doe het zogoed als nooit meer, ook al merk ik (en ja das dagelijks) dat mn duim naar mn mond gaat. Nog steeds baby-instincten haha. Ach, ik loop nu met bite-X op mn vingers dus duimen kan sowieso niet .
pi_29771020
Ik ben ook gestopt met nagelbijten. Was een eitje, het enige wat ik er voor hoefde te doen was mijn schoenen aanhouden.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_29771300
Heb ook zo lang ik het me herinner nagels gebeten.
Ben een maand geleden gestopt nadat ik kauwgom heb ontdekt
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:23:52 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_29776594
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

wat lief
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:16 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik ben ook gestopt met nagelbijten. Was een eitje, het enige wat ik er voor hoefde te doen was mijn schoenen aanhouden.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_29778925
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:24 schreef GoStop het volgende:

de mijne zijn meestal veel te lang... te lui om ze te knippen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:16 #21
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29779022
Denk maar zo, meiden vinden je veel leuker (ook weer groot gezegd) als je nagels netjes zijn.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_29779929
Dat bite-x spul werkt amper bij mij, beet er gewoon overheen, toen ik nagellak ging dragen ben ik er vanaf gekomen omdat ik geen zin had om steeds opnieuw te lakken xD
(alleen zou ik als man zijnde geen nagellak op doen )
't Zaadje
pi_29780494
@ renz0r, vriend van me van 21 duimt ook.. het eerste jaar dat ik hem kende verborg hij het nog, maar nu zit hij rustig duimend naast me bij een filmpje geen punt toch?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:06:14 #24
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_29781560
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:36 schreef Viper_74 het volgende:
ik bijt geen nagels, ik heb een andere tik...

Ik nueck alles wat los en vast zit
Oh?
Dus ook een drol wat op straat ligt? Een graftak die zelf haar wenkbrauwen tekent omdat ze die niet meer heeft? Vrouwen in een burka? Een homo?

Vieze bunzing ben je
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_29781765
neem maar van die acryl nagels haha
ik weet zeker dat je dan niet meer je nagels zult bijten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')