quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
Die handschoenen kun je ook 's avonds bij het tv-kijken aandoen. Zelf bijt ik vaak (ongemerkt) tijdens lezen of computeren. Ook dan kun je handschoenen dragen. Of je handen goed insmeren, dat helpt ook.
Mijn ervaring met nepnagels die je zelf opplakt is, dat het wel helpt om je op gang te brengen, maar dat ze idd pijn kunnen gaan doen. Ik heb ook eens gehad dat ik er een verloren was. Stond ik met m'n baas te praten, zag ik vanuit m'n ooghoek ineens die losse nagel op de grond liggen.
Een ander nadeel van nepnagels (de naam zegt het al) is dat ze er idd ook nep uitzien. Ik ging ze dan lakken, maar omdat dikgelakte felgekleurdenagels niet erg mooi zijn, vond ik dat ook geen succes.
Als je nepnagels wilt, kun je ze beter laten aanbrengen bij een nagelstudio, die nagels zijn wel net echt, en doen ook geen pijn. Het kost wel een beetje, dat is het nadeel. Dan kun je beter de handschoenen kiezen. Meestal als je een paar weken niet gebeten hebt, wordt het gemakkelijk er af te blijven omdat je ziet dat je handen er veel beter uit gaan zien.