abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45788580
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef Gia het volgende:

En mijn duimnagels zijn zo lang dat ik gerust de hele avond kan vijlen.
quote:
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn nagels hoor tikken als ik zit te typen.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:54:22 #222
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45788623
Ik heb dat ik de hele dag aan mijn duimen zit te pulken met mijn wijsvinger. Daar kom ik ook maar niet vanaf Is dat een beetje hetzelfde als nagelbijten?
pi_45788871
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
Die handschoenen kun je ook 's avonds bij het tv-kijken aandoen. Zelf bijt ik vaak (ongemerkt) tijdens lezen of computeren. Ook dan kun je handschoenen dragen. Of je handen goed insmeren, dat helpt ook.

Mijn ervaring met nepnagels die je zelf opplakt is, dat het wel helpt om je op gang te brengen, maar dat ze idd pijn kunnen gaan doen. Ik heb ook eens gehad dat ik er een verloren was. Stond ik met m'n baas te praten, zag ik vanuit m'n ooghoek ineens die losse nagel op de grond liggen.

Een ander nadeel van nepnagels (de naam zegt het al) is dat ze er idd ook nep uitzien. Ik ging ze dan lakken, maar omdat dikgelakte felgekleurdenagels niet erg mooi zijn, vond ik dat ook geen succes.

Als je nepnagels wilt, kun je ze beter laten aanbrengen bij een nagelstudio, die nagels zijn wel net echt, en doen ook geen pijn. Het kost wel een beetje, dat is het nadeel. Dan kun je beter de handschoenen kiezen. Meestal als je een paar weken niet gebeten hebt, wordt het gemakkelijk er af te blijven omdat je ziet dat je handen er veel beter uit gaan zien.
pi_45788911
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat ik de hele dag aan mijn duimen zit te pulken met mijn wijsvinger. Daar kom ik ook maar niet vanaf Is dat een beetje hetzelfde als nagelbijten?
Je kunt ook een pleister op je duim plakken.

Bij nagelbijten wordt de duim vaak als 'voeler' voor haakjes e.d.gebruikt. De pleister voorkomt dit.
pi_45788965
Ik doe het al jaren, maar ik kom er maar niet vanaf.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45789296
Als je het echt wilt, moet het lukken. Lees dit topic maar eens door, staan genoeg tips.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:15:16 #227
2964 Armageddon
pi_45791162
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Molline het volgende:

[..]

Je kunt ook een pleister op je duim plakken.

Bij nagelbijten wordt de duim vaak als 'voeler' voor haakjes e.d.gebruikt. De pleister voorkomt dit.
Pleister heb ik er in 3 minuten vanaf
pi_45792823
Ik ben flink aan het afbouwen sinds het nieuwe jaar! Bijt al zowat sinds mn geboorte nagels.

Nu heb ik zeker 5 vingers met normale nagels, die hoop ik over een week weer normaal te hebben
  maandag 29 januari 2007 @ 16:34:50 #229
2964 Armageddon
pi_45796961
Ja hoor ik meld me aan . ik doe het al sinds de kleuterschool en ik wil er graag vanaf komen . Bubblebuddy gestopt op 29 Januari 2007
pi_45814408
quote:
en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,
De Puta Madre
  dinsdag 30 januari 2007 @ 07:20:39 #232
3542 Gia
User under construction
pi_45815143
Kan al met mijn nagels op het bureau trommelen. Nog een weekje of twee en ik ga nagellakken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:57:26 #233
100361 Basso
Save a tree, eat a beaver
pi_45816757
al een hele week niet gebeten
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:13:02 #234
2964 Armageddon
pi_45817045
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 02:13 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,
Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.
pi_45845304
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.
dit is geen persoonlijke aanslag. bijdehand ben ik wel
is ook je goed recht, waar heb je last van komt er niet uit, ik bijt nagels, ook een vorm van zelfverminking, als ik deze side zie lijkt nagelbijten onschuldig. dat is t niet,
nagelbijters zijn niet perse freaks.
heel verwarrend allemaal. t heeft ergens met elkaar te maken, t waarom dit gedrag.

de vraag . ik weet t niet. iemand?
De Puta Madre
pi_45870355
Een beschaamde tvp dan maar.

Vaker gestopt, maar ook weer begonnen. Nagels die reeds lang zijn, heb ik niet veel problemen mee, daar blijf ik wel van af! Maar oh wee als ze scheuren en vooral als er dan echt een groot stuk afbreekt, kan er dan bijna niet vanaf blijven, velletjes/droge huid idem dito. Tot enkele maanden terug had ik eindelijk weer al mijn nagels lang, dat voelde zo goed!.. Daarna met verloop van tijd zijn ze bijna allemaal weer rigoreus afgebroken.. en er dan vanaf blijven is zoooo moeilijk!..
pi_45871779
mee eens, na 2 weken niet bijten staan er randjes op. zuiver wit, en scherp . puntjes en haakjes vijl ik weg, een dagtaak en een blanke lak erop, voor mannen lijkt me dat niet te doen.
bedoel nagels lakken. tegen t bijten. . dat blinkt te veel. voor vrouwen is t iets anders. ook raar maar waar, schijnbaar hebben ze geen lak die niet blinkt.
.al met al de paniek slaat toe. . niet bijten. punt uit. wel zo moeilijk met iets wat in de weg gaat zitten.
De Puta Madre
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:22:03 #238
3542 Gia
User under construction
pi_45874627
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef Molline het volgende:

[..]

Het helpt wel. Als je iets te doen hebt met je handen, gaan die vingers niet naar je mond.
pi_45881167
Ik sta in de openingspost als gestopt, maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat dat stoppen niet langer dan een jaartje heeft geduurd. Het vijlen hield ik niet goed genoeg bij, waardoor ik toch weer ging bijten.

Alhoewel ik niet meer zo veel bijt als vroeger, betrap ik mezelf er wel op dat ik nog bijt als mijn nagels wat langer worden...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_45913341
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:20 schreef Gia het volgende:
Kan al met mijn nagels op het bureau trommelen. Nog een weekje of twee en ik ga nagellakken.
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:57 schreef Basso het volgende:
al een hele week niet gebeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')