abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:40:22 #201
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34466679
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef teknomist het volgende:

Ik las ergens een keer over extensions voor je nagels die je in een nagelstudio kunt krijgen. Hebben mensen hier ervaring mee en zo ja, werkt het? Het klinkt me allemaal heel gay in de oren maar is het ook geschikt voor mannen zeg maar? .
Ja, dat is mogelijk en niets gay aan Een nagelstyliste kan een laagje aanbrengen over je eigen nagel om aangroei te beschermen. Natuurlijk moet je van goede wil zijn want als je echt wil knaag je dat er ook vanaf.
Loop eens een nagelstudio binnen (een goede en geen doe het zelf thuis gedoe) en laat je eens informeren. Desnoods probeer je het uit met 1 proefnagel je ziet er niet veel van in ieder geval.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34466738
Ok thanks, is het een beetje duur?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:24:35 #203
143431 hxkclan
Shit happens
pi_35818423
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels .

Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
pi_36521605
Ik krijg ook het idee dat het een beetje gebeurd is hierzo.

Was eigenlijk wel benieuwd of iemand nog wat aan mijn eerdere genoemde tips gehad heeft.
pi_39537329
Teknomist, dat hangt ervanaf bij welke nagelstudio je het laat doen.
Ik weet dat je al vanaf 30 euro nagels kan laten zetten ( ook mannen) en dat het wel doorgaat tot prijzen van 120 euro per nieuwe set.
Ik ga vanmiddag acrylnagels laten zetten ook om van het nagelbijten af te komen want ik ben het een beetje zat maar onbewust ga ik er toch mee door. Ik betaal voor een french manicure 62 euries
pi_39568350
Ik ben gestopt sinds september
Omdat ik mn tand heb laten maken (er was een stukje afgebroken) en de tandarts zei dat ik geen nagels mocht bijten en geen plastic.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:47:23 #207
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_39569949
Ik was tijdens de examens weer begonnen met velbijten/pulken, maar ben nu sinds gister weer officieel gestopt. Gelukkig is het echt lang niet zo erg meer geworden als 'vroeger', maar het zag er gewoon weer wat minder verzorgd uit. Net alles weer even bijgewerkt met de nagelknipper. Ik kan er weer ff tegenaan! .
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:53:43 #208
157145 Saartje_H
Cattery Sweet and Beautiful
pi_41309722
Ik ben al een aantal dagen ook gestopt met nagelbijten. Eigenlijk heel onbewust, op een dag keek ik naar m'n nagels en zag dat ze al wat gegroeid waren. Enkel nog m'n duimen en wijsvingers zijn niet evenlang als de rest (al is de rest ook niet lang, maar al een hele prestatie).

Ik ben ook al heel mijn leven lang een nagelbijter en hoop er nu eindelijk van af te zijn.

Ik heb me ook ingeschreven bij Fok om dit topic ! Misschien dat dit wel een steun kan zijn en kan stoppen met nagelbijten voor eens en altijd!
Honden hebben een baas, katten hebben personeel
pi_45619454
* kick*
mijn tandarts is een slager die meteen begint met een haak tussen je tanden te trekken, tandsteen verwijderen noemt hij het, met een bebloede smoel en ontwrichte kaak sta ik na 10 minuten buiten, tot ik deze week bij een collega in de stoel kwam voor de halfjaarlijkse controle.
mijn kaak doet al een paar jaar pijn met eten. ook oorpijn aan een kant .
ik vertelde dat, en ze had t al gezien, door t jarenlange nagelbijten is mijn kraakbeen kapot,
dit verband had ik nooit kunnen verzinnen.
op internet gekeken, en gevonden.
ik geef een link.

http://www.rdgg.nl/index.php?id=1518

of kraakbeen hersteld weet ik niet, ik hoop t.
De Puta Madre
pi_45621064
oeh, dat is minder zeg
en nu? ga je stoppen met nagelbijtyen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45621082
ff zomaar tussendoor: succes!
Mijn man heeft zijn hele leven niet anders gedaan dan nagels kluiven, is er nu meestal helemaal vanaf, maar dat heeft wel een jaar geduurd!
Het is een gewoonte he, hij deed het als hij het zelf niet door had,,, ging ik irritant doen, zijn handen pakken enzo... (wel op zijn verzoek overigens, ik vond het niet zo erg) en dat heeft wel geholpen.

Misschien een idee om mensen in je omgeving te vragen of ze je willen helpen door je erop te wijzen als je gedachteloos gaat nagelbijten.
pi_45621086
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:04:14 #213
3542 Gia
User under construction
pi_45621261
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef hxkclan het volgende:
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels .

Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
Hier nog wat later.

Ben een week voor Kerst gestopt met nagelbijten. En houd het nog steeds vol.

Mijn duimnagels waren daarvoor al lang. Was makkelijk met geld oprapen en zo.
De rest van de nagels is nog niet lang, omdat ik, om niet te bijten, ga zitten vijlen. Maar ik heb sinds een paar dagen al wel witte randjes. (overstekende nagels)

Ben erg trots op mezelf.

Nu nog lijnen.
pi_45622736
ik moet wel stoppen, de tips van Molline zijn t proberen waard. thanks.
De Puta Madre
pi_45623400
Heel veel succes iedereen en volhouden!
pi_45627235
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
pi_45627303
En ik ga nu meteen beginnen met de vette handen tip!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:15:40 #218
3542 Gia
User under construction
pi_45627680
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
Mijn man zat vroeger ook steeds te waarschuwen als ik beet. Dat vond ik zo irritant dat ik nog harder ging bijten.

Nu ga ik zitten vijlen. Dat vindt hij weer irritant, maar ach, 't is voor het goede doel. Zolang ik vijl, bijt ik niet. En mijn duimnagels zijn zo lang dat ik gerust de hele avond kan vijlen.

Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn nagels hoor tikken als ik zit te typen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:23:26 #219
100361 Basso
Save a tree, eat a beaver
pi_45661405
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..

zijn er ook speciale voor mannen?
pi_45685020
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:23 schreef Basso het volgende:
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..

zijn er ook speciale voor mannen?
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')