Ja, dat is mogelijk en niets gay aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef teknomist het volgende:
Ik las ergens een keer over extensions voor je nagels die je in een nagelstudio kunt krijgen. Hebben mensen hier ervaring mee en zo ja, werkt het? Het klinkt me allemaal heel gay in de oren maar is het ook geschikt voor mannen zeg maar?.
Hier nog wat later.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef hxkclan het volgende:
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels.
Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
Mijn man zat vroeger ook steeds te waarschuwen als ik beet. Dat vond ik zo irritant dat ik nog harder ging bijten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:23 schreef Basso het volgende:
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..
zijn er ook speciale voor mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |