Pinken zijn bij velletjes het lekkerst, lekker gevoeligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n pinken die ik mag verrottenIk hoop dat ik het volhoud!
Ik heb ook zo lang ik me kan herinneren gebeten. Echt tot bloedens toe. De nagel kwam niet verder dan halverwege het nagelbed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
na 4 of 5 weken de hele avond " zachtjes " vijlen heb ik de vijl buiten bereik gelegd. ik moet wennen dat t echte nagels worden.
aan mijn linker hand groeit t wel,....... sleutelbeen gebroken. ik kan niet eens mijn hand naar mijn mond brengen . ook een optie . pijnlijk ook.![]()
Ik laat eerst al m'n nagels groeien(als het luktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb ook zo lang ik me kan herinneren gebeten. Echt tot bloedens toe. De nagel kwam niet verder dan halverwege het nagelbed.
Ik ben toen begonnen met eerst de duimen te laten groeien, makkelijk met geld of pasjes oppakken.
Die mooie nagels waren weer een motivatie om de rest te laten groeien.
Dat heb ik echter gedaan met elke avond zachtjes vijlen. Dan groeit het wel wat langzamer, maar tijd om te bijten heb je dan niet.
Als ze echt zo lang zijn dat het kunstnagels lijken, laat ik mijn zus ze opleuken. Dan zal ik eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Ben niet zo'n held met dat foto gedoe op internet.
Da's voor mij geen reden meer, heb toch al een gebit. (vanwege openhartoperatie)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
door de waarschuwing van de tandarts heb ik een knop omgezet, gewoon niet doen.
Ik ga er ook maar weer eens Byte-X op smerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef Allan24 het volgende:
Poging 418 gestart. Voorzien van Byte-X. Gaat lukken. Smerig.
Ik denk dat het op de korte termijn wel helpt maar op de langere termijn niet. Bij mij was het gewoon. van de 1 op de andere dag radicaal stoppen, alleen je pinken mogen als het echt niet anders kan. Het probleem is ook vaak dat je onbewust begint te knagen. Het is niet zo dat je eerst iets moet doen om je nagels te kunnen bijten, voor je het weet zit je te bijten. Ik heb het nog maar 3/4 weken vol gehouden denk ik in totaal maar nu ik al flinke randjes zie wil ik niet eens meer bijten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar weer eens Byte-X op smeren.
Goede tip! Ga ik halen van de week.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Molline het volgende:
Een nieuwe stop-met-nagelbijten-hulp:
Ik heb sinds kort een busje "Hansaplast pleisterspray" in m'n tas, werkt perfect tegen haakjes en het grote voordeel: het gaat er niet af na handen wassen en douchen!Plus makkelijk aan te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |