Dit herken ik wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Escaflowne het volgende:
Nagels die reeds lang zijn, heb ik niet veel problemen mee, daar blijf ik wel van af! Maar oh wee als ze scheuren en vooral als er dan echt een groot stuk afbreekt, kan er dan bijna niet vanaf blijven,
Geen idee, voor mij heeft het iig niets met elkaar te maken. Zelf heb ik bijna niet geduimd, maar bijt dus wel op mijn nagels enzo van kinds af aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
mee eens, half maart moet ik terug komen bij de tandarts, ik kom er met korte nagels, ieder hoekje en randje knip ik af, niet te kort, maar t moet eraf. 2 weken niet gebeten,
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
Same herequote:Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
teasen is zo lekker. je nagelsl lijken langer en witter en zachter en hap, eraf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef Blivox het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, maar ik heb uit het niets sinds anderhalve week opeens witte uiteindes op mijn nagels, in plaats van de stompjes die ik al 20 jaar lang heb. Ik hoop dat ik het vol kan houden, het is wel heel raar opeens.
En dat teasen doe ik ook hoor, vaak genoeg even mijn nagel over mijn tand schuiven, maar niet bijten en dan weer weghalen, het helpt wel.
Ik doe alles wat d'r op lijkt! Zouden de mensen die 2 jaar terug zouden stoppen met nagelbijten een foto van hun nagel kunnen maken als bemoedigingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:07 schreef mjan het volgende:
Zolang ik me kan herinneren heb ik al stompjes
Even een vraagje: bijten jullie echt altijd je nagels af of scheur je ze ook vaak? Het probleem bij mij is namelijk dat ik bijna nooit m'n nagels echt afbijt, maar ze er gewoon afpulk. Daarom werken middeltjes zoals bite-x ook niet, ik stop m'n vingers niet in mn mond, dus heb geen last van een vieze smaak.
Heeft iemand hier nog een geniale oplossing voor? Anders wordt het toch maar handschoentjes gaan dragen...![]()
Vijlen vijlen vijlen en vijlen, je ziet d'r misschien wel als een wijf uit maarja je wil toch watquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm ik bijt ook al nagels/velletjes zolang als ik me kan herinneren. Soms kan ik periodes van enkele weken stoppen (eigenlijk ook onbewust), maarja en dan komt er een hapertje aan m'n langere nagel en dan kan ik er niet vanaf blijven.![]()
Ook als ik stress heb dan ga ik sneller en meer bijten. Natuurlijk wil ik ook wel stoppen want dat ziet er gewoon wat fijner uit, maar ik vind dus dag mijn nagels (op die van m'n duimen na) altijd zo dun en breekbaar zijn; er komen vlug van die hapertjes waarmee je dan achter kleine draadjes blijft hangen (bijvoorbeeld bij een trui ofzo). Iemand een tip?
na 4 of 5 weken de hele avond " zachtjes " vijlen heb ik de vijl buiten bereik gelegd. ik moet wennen dat t echte nagels worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Vijlen vijlen vijlen en vijlen, je ziet d'r misschien wel als een wijf uit maarja je wil toch wat
Ik heb alleen m'n pinken die ik mag verrottenIk hoop dat ik het volhoud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |