Hartelijk welkom allemaal!
Jullie weten wat er gebeurd is;
wij zijn opzoek gegaan naar de muziek achter de Bassie & Adriaan series en alles wat ermee te maken heeft.
We hebben zo een hele site weten te vullen met een prachtige URL, daar zo meer over.
Eerst even een overzichtje:
Bassie & Adriaan muziek
Muziek in 'Bassie & Adriaan' {2}
Bassie & Adriaan Muziek - Deel 3
Bassie & Adriaan (achtergrond)muziek 4
Bassie en Adriaan deel 30 | Wat er ook gebeurt...
Hèt grote muziekoverzicht (de site met de prachtige URL waar ik het eerder over had) met fragmenten en alle titels/artiesen en nog veel meer staan op:
Het interview met Aad Klaris en Maurizio Mantille staat hier (door De_Maestro):
www.freewebs.com/live-fm/ba.htm
En dan vanaf nu vriendjes en vriendinnetjes, hier weer verder!
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 23-01-2004 14:43]
quote:Prachtopening
Op vrijdag 23 januari 2004 13:07 schreef wortel1981 het volgende:
Kijk baas, daar heb je die vervelende clown en die acrobaat !!
Topserie
Zulke zie je maar zelden
quote:Ik had het niet beter kunnen zeggen. DJ Koelkast... SUBLIEM!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef hinse het volgende:[..]
Prachtopening
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zulke zie je maar zelden
en geweldig dat je ook een linkje naar mijn site hebt gezet!
quote:Tja...wat Kan ik hier nou nog aan toevoegen...Idd wereldse opening
Op vrijdag 23 januari 2004 14:02 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen. DJ Koelkast... SUBLIEM!
en geweldig dat je ook een linkje naar mijn site hebt gezet!
quote:Welke? Mijn site?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef Dennis121 het volgende:
Mooie openeningWat is nou de URL van die prachtige site?
quote:staat er toch? www.bassieenadriaan.nl !
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef Dennis121 het volgende:
Mooie openeningWat is nou de URL van die prachtige site?
het is een prachtige URL of de site zo mooi is moet je zelf maar bepalen
heb de OP even aangepast; is nu duidelijker
quote:Het lijkt mij leuker om een cd van Klaris' muziek te hebben dan van Smoorenburg. Ik vind dat Klaris' muziek veel beter is als themamuziek. Ik vind de muziek van Smoorenburg eigenlijk wel een beetje kinderlijke vrolijke muziek.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:35 schreef hinse het volgende:
Ik zat net te denken over die cd van de achtergrond muziek.Stel het wordt een succes, iedereen wil die hebben enzo....dan kan Aad Klaris zelf een dergelijke cd uitbrengen met zijn B&A muziek
. Zo onrealistisch is dat niet, want Aad Klaris weet hoeveel mensen zijn muziek waarderen. Wellicht kunnen wij hem overhalen tijdens de tour
.
quote:ho ho ho nou VOND ik je lief maar je begeeft je nu op gevaarlijk terrein jongedame
Op vrijdag 23 januari 2004 15:49 schreef EmmYKuHh het volgende:
bassie & adriaan sucks
btw. mooie op.!
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 23-01-2004 20:31]
quote:Ja, deze kennen we al. Veel mensen vinden dat. Ik vind ook dat er een Klaris cd zou moeten komen, maar ik ben ook helemaal niet ondankbaar met een Smorenburg cd. Allereerst heeft Adriaan veel thema's bedacht en zo slecht is deze muziek toch weer niet. De Klaris muziek heeft echter ook geweldige thema's en als het aan mij ligt mag er du ook wel een Klaris cd komen. Maar laten we in een geval afspreken dat we niet ondankbaar zijn met een Smorenburg cd, want het is allemaal B&A achtergrondmuziek!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:36 schreef FreekM het volgende:[..]
Het lijkt mij leuker om een cd van Klaris' muziek te hebben dan van Smoorenburg. Ik vind dat Klaris' muziek veel beter is als themamuziek. Ik vind de muziek van Smoorenburg eigenlijk wel een beetje kinderlijke vrolijke muziek.
Waarom zijn er toch altijd weer van die zielige figuren die hun wansmaak willen laten blijken als er een nieuw B&A topic wordt geopend?
quote:Omdat ze triest zijn en in geen andere topics aandacht krijgen zoals nu wel het geval is
Op vrijdag 23 januari 2004 18:46 schreef wonderer het volgende:
Terugvindpost. Prachtige opening. Ik check bijna nooit andere FOK topics, maar ik denk niet dat er veel zijn zoals deze openingsposts.Waarom zijn er toch altijd weer van die zielige figuren die hun wansmaak willen laten blijken als er een nieuw B&A topic wordt geopend?
ontopic: ik hoop dat we dat Spaanse gitaarmuziekje van de Schatkaart vinden in dit topic
quote:heeft iemand misschien de huilende professor op dvd die het stukje eens kan opnemen?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:43 schreef Frey het volgende:
Ik heb dat muziekje van adriaan onderwater nog neit gevonden
en ik wil het zo graag hebben. Weet iemand het te vinden?
quote:Je kan net zo goed het nummer Vangelis - Spiral downloaden kopen
Op zaterdag 24 januari 2004 13:02 schreef Frey het volgende:[..]
heeft iemand misschien de huilende professor op dvd die het stukje eens kan opnemen?
quote:kopen dacht ik niet
Op zaterdag 24 januari 2004 14:53 schreef hinse het volgende:[..]
Je kan net zo goed het nummer Vangelis - Spiral downloaden kopen
quote:Het is ook niet de bedoeling dat ik daar een link naar toe plaats, maar via een programma als Kazaa zijn er honderden resultaten. Hier staat dus een stukje van het nummer, maar dat was al gezegd
Op zaterdag 24 januari 2004 14:58 schreef Frey het volgende:[..]
kopen dacht ik niet
en ik kan geen download site vinden
quote:Dit is natuurlijk slecht nieuws, maar ja, gewoon verder blijven zoeken. Ik zie deze bron als betrouwbaar, maar als jullie ook nog de Gipsy Kings' muziek willen blijven doorzoeken is dat natuurlijk geen probleem.
Hi Jeroen,Thanks for your mail, unfortunately this is not a Gipsy Kings' song
Regards,
Benardine
quote:Bedankt voor het zoeken De_Maestro. In mijn vrienden en familiekring kent helaas ook niemand dit nummer.
Op zondag 25 januari 2004 17:43 schreef De_Maestro het volgende:
Jongens, ik heb weer eens wat zoekwerk gedaan betreffende het 'Gitaarnummer van Lanzarote'. Het is volgens een kenner niet van de Gipsy Kings:
[..]Dit is natuurlijk slecht nieuws, maar ja, gewoon verder blijven zoeken. Ik zie deze bron als betrouwbaar, maar als jullie ook nog de Gipsy Kings' muziek willen blijven doorzoeken is dat natuurlijk geen probleem.
quote:Een mailtje naar Adrina Producties en ff eentje naar mijn reguliere hulpbron en dan zien we wel weer verder.
Op zondag 25 januari 2004 17:46 schreef hinse het volgende:[..]
Bedankt voor het zoeken De_Maestro. In mijn vrienden en familiekring kent helaas ook niemand dit nummer.
quote:Ik krijg nooit antwoord van Adrina Producties
Op zondag 25 januari 2004 17:54 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Een mailtje naar Adrina Producties en ff eentje naar mijn reguliere hulpbron en dan zien we wel weer verder.
Ik moet eens opzoek gaan naar het mailadres van Bert Kaempfert; deze heeft ook heel veel muziek op zijn naam staan in de trend van de muziek uit de Diamant. Hij heeft o.a. het nummer geschreven wat ze bij de Efteling spelen bij de dansende waterlelies...
We blijven zoeken!
quote:Dit is 'Continents' van PERU.
Op maandag 26 januari 2004 16:07 schreef Frey het volgende:
hebben jullie trouwens al dat muziekje uit de schatkaart, waar bassie en adriaan de boeven met knallers uit het huis jagen? Is niet meer op dvd te horen.
quote:Maar die lijkt er helemaal niet op
Op maandag 26 januari 2004 16:36 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Dit is 'Continents' van PERU.
quote:Ja, dit is een nummer van 10 minuten, het snelle stukje zit verderop in het lied!
Op maandag 26 januari 2004 17:05 schreef Frey het volgende:[..]
Maar die lijkt er helemaal niet op
[Dit bericht is gewijzigd door De_Maestro op 26-01-2004 17:22]
quote:Idd, deze muziek is heel moeilijk te vinden op het web. Er zitten maar twee dingen op. Of je koopt de cd Continents of je geeft me je e-mailadres en dan zal ik kijken of ik ze je kan mailen. Je kunt me bereiken via de maestro - apestaartje - bassieenadriaan.nl. Alles aan elkaar en natuurlijk een @ gebruiken.
Op maandag 26 januari 2004 20:06 schreef MTBlackvortex het volgende:
Mhhh ik kan die Peru liedjes nergens meer vinden, niet Direct Connect niet edonkey/emule niet kazaa niks!
Misschien winmx ?
Mijn Email adres is Marctraider@xs4all.nl
Je kan me ook spreken op MSN of op me irc channel #BlackVortex at irc.rizenet.org
quote:Ja hoor jongen
Op zondag 18 januari 2004 19:36 schreef BrianMay het volgende:[..]
De Gipsy Kings zijn frans, man!!!
quote:Helaas...
Op maandag 26 januari 2004 21:33 schreef bbrother het volgende:
Any news btw over dat gitaar nr dat we zochten?
quote:Ik neem dus aan dat jij zelf ook nog altijd niets nieuws weet omtrent "Bermuda"?
Op maandag 26 januari 2004 21:07 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Idd, deze muziek is heel moeilijk te vinden op het web. Er zitten maar twee dingen op. Of je koopt de cd Continents of je geeft me je e-mailadres en dan zal ik kijken of ik ze je kan mailen. Je kunt me bereiken via de maestro - apestaartje - bassieenadriaan.nl. Alles aan elkaar en natuurlijk een @ gebruiken.
quote:Nee, helaas. Rob Papen noemde het in zijn mail, maar ik heb het nummer nog nooit kunnen beluisteren, dus ik kan het niet zeggen...
Op maandag 26 januari 2004 21:51 schreef warboel het volgende:[..]
Ik neem dus aan dat jij zelf ook nog altijd niets nieuws weet omtrent "Bermuda"?
PS: aan diegene die de PERU nummers moet hebben, via mil gaat het niet, dus ik voeg je tijdelijk ff toe aan MSn en dan stuur ik ze en dan gooi ik je weer d'ruit. Tenzij jij nog wat leuks voor mij hebt.
quote:Lees maar hierboven. Het is niet van de Gipsy Kings waarschijnlijk/bijna 100% zeker. Dus verder zoeken.
Op maandag 26 januari 2004 21:33 schreef bbrother het volgende:
Any news btw over dat gitaar nr dat we zochten?
quote:Nou ja, misschien komt het er nog ooit van. Ik blijf altijd hopen dat dat misschien het kofferbaknummer is.
Op dinsdag 27 januari 2004 17:25 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Nee, helaas. Rob Papen noemde het in zijn mail, maar ik heb het nummer nog nooit kunnen beluisteren, dus ik kan het niet zeggen...
quote:Ik wil die liedjes
Op dinsdag 27 januari 2004 17:25 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Nee, helaas. Rob Papen noemde het in zijn mail, maar ik heb het nummer nog nooit kunnen beluisteren, dus ik kan het niet zeggen...
PS: aan diegene die de PERU nummers moet hebben, via mil gaat het niet, dus ik voeg je tijdelijk ff toe aan MSn en dan stuur ik ze en dan gooi ik je weer d'ruit.
Tenzij jij nog wat leuks voor mij hebt.
quote:Ben het niet met je eens, ik heb de DVD's gekocht en ik vindt dat de spannende sfeer in de scene in de grot totaal verdwenen is om dat ze Equinoxe II van Jean Michel Jarre eruit hebben gehaald, dit was echt gewoon dé muziek die in die scene paste en met die nieuwe muziek van Bert Smorenburg is er niets meer van de sfeer over.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:00 schreef Frey het volgende:
de muziek als bassie en adriaan de grot binnengaan is trouwens prachtig op de dvd
quote:nee kijk maar op www.bassieenadriaan.nl daar staat hij bij de nog niet gevonden muziek.
Op woensdag 28 januari 2004 12:08 schreef sammyboy2000 het volgende:[..]
Ben het niet met je eens, ik heb de DVD's gekocht en ik vindt dat de spannende sfeer in de scene in de grot totaal verdwenen is om dat ze Equinoxe II van Jean Michel Jarre eruit hebben gehaald, dit was echt gewoon dé muziek die in die scene paste en met die nieuwe muziek van Bert Smorenburg is er niets meer van de sfeer over.
Weet iemand verder trouwens ook van wie dat muziekje komt dat je hoort waarbij B&A de kleine maan (ingang van de grot) vinden?
wel een humoristisch stukje!
Adriaan mega-enthousiast: BASSIE! KIJK DAAR! WAT ZIE JE DAAR?
Bassie: uuh.. tekeningetje
maar wat betreft de muziek heb je gelijk, maar dat geldt voor alle series, alleen bij Amerika stoort het me niet.
quote:Ja sorry, ga je toevoegen!
Op woensdag 28 januari 2004 18:46 schreef MTBlackvortex het volgende:
Hee De Maesto ? leef je nog ?
quote:Ik wil de peru liedjes ook hebben
Op woensdag 28 januari 2004 18:57 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ja sorry, ga je toevoegen!
quote:Ja, dat dacht ik dus ook wel. Ik ga mijn contacpersoon op de hoogte brengen, maar ik geef je weinig hoop, want deze kent voornamelijk synthesizermuziek...
Op woensdag 28 januari 2004 20:05 schreef Joostve het volgende:
maar d'r is hier toch wel iemand die weet wie voor het gitaarnummer heeft gezorgd in B&A?
quote:Spiral had ik wel gedacht, maar Continents?! Ik ben blij voor je.
Op woensdag 28 januari 2004 21:37 schreef Frey het volgende:
Hoera![]()
![]()
Ik heb Spiral - Vangelis en Continents - Peru op kazaa gevonden
quote:Continents was bij de eerste keer al raak. Ik had eigenlijk meer moeite met Spiral, die pakte steeds weer niet
Op woensdag 28 januari 2004 21:44 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Spiral had ik wel gedacht, maar Continents?! Ik ben blij voor je.
quote:Ja oké, maar 80 euro......
Op woensdag 28 januari 2004 22:36 schreef Joostve het volgende:
jongens wat zijn jullie laat met het downloaden ervan
ik heb elk album gekocht dat zowat langs kwam in dit topic
zoals
Peru - Continents
Clannad - Atlantic Realm
Lee Towers - New York (het album)
Focus - Focus III
Jean Michel Jarre - Magnetic Fields
Jean Michel Jarre - Equinoxe
Vangelis - Antactica
Bas van Toor - speelt mondharmonica
die cd's kosten maar 10 euro per stuk dus ik vind het de moeite waard
quote:volgens mij bedoel je Jean Michel Jarre - magnetic fields
Op donderdag 29 januari 2004 11:23 schreef sammyboy2000 het volgende:
Weet iemand trouwens ook van wie dat muziekje is wat je in Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart in de laatste aflevering hoort nadat de boeven weer terug in Nederland zijn vanuit Spanje als de boeven naar binnen gaan in een oud pakhuis om te schuilen en een agent die ze op het spoor is het politiebureau vervolgens een seintje geeft om actie te gaan ondernemen?
quote:zoek het fragment eens op op www.bassieenadriaan.nl
Op donderdag 29 januari 2004 11:23 schreef sammyboy2000 het volgende:
Weet iemand trouwens ook van wie dat muziekje is wat je in Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart in de laatste aflevering hoort nadat de boeven weer terug in Nederland zijn vanuit Spanje als de boeven naar binnen gaan in een oud pakhuis om te schuilen en een agent die ze op het spoor is het politiebureau vervolgens een seintje geeft om actie te gaan ondernemen?
quote:Inderdaad die bedoel ik, Magnetic Fields Part 1 om precies te zijn. Bedankt
Op donderdag 29 januari 2004 12:54 schreef Joostve het volgende:[..]
volgens mij bedoel je Jean Michel Jarre - magnetic fields
Kan iemand me hieraan helpen ?
Many man thanx
quote:Gewoon even van de DVD opnemen.
Op donderdag 29 januari 2004 14:22 schreef Mr_Miyagi het volgende:
Mr. Miyagi is op zoek naar het lied Raar Maar Waar.
Heb dit nodig voor een schoolprojectKan iemand me hieraan helpen ?
Many man thanx
quote:nee sleutel, maar idd dan probeer ik dat wel even
Op donderdag 29 januari 2004 14:31 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Gewoon even van de DVD opnemen.
Requests doen we niet aan = illegaal = mag niet hier = jammer.
Bij welke serie hoort ie ook alweer? plaaggeest?
quote:even in andere topic, maar wat mij betreft: super!
Op donderdag 29 januari 2004 14:33 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
nee sleutel, maar idd dan probeer ik dat wel even
trouwens nog even over die film...ik heb 3 jaar achlang op een grimeercursus gezeten, en doe het nog steeds zeer regelmatig bij voorstellingen, dus bij deze
quote:tuurlijk iedereen die van B&A houdt mag bij de Familie
Op zaterdag 31 januari 2004 10:06 schreef gimeone het volgende:
dit topic is tog wel zeer geslaagd naar mijn zeggen.
De echte fans komen hier en praten wat over ditjes en datjes....heel leuk om te lezen. Het is echt een soort family aan het worden vind ik
B&A da best....mag ik ook in de family?
quote:Dat vind ik ook!
Op zaterdag 31 januari 2004 18:24 schreef Joostve het volgende:[..]
tuurlijk iedereen die van B&A houdt mag bij de Familie
quote:ik heb er 2 maanden terug ofzo de cd van Peru besteld
Op zaterdag 31 januari 2004 22:48 schreef warboel het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk ervaring met Groove.nl? Het is nu alweer meer dan een week geleden dat ik het juiste bedrag heb overgemaakt, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Weet iemand of dat nog veel langer kan gaan duren?
Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3
Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
De fragmenten komen natuurlijk van www.bassieenadriaan.nl
quote:Ik heb het nummer van Continets tot nu toe nog niet gevonden. Als ik het had, had ik het je graag toegestuurd.
Op maandag 2 februari 2004 22:19 schreef Frey het volgende:
Mijn pc is geformateerd en nu ben ik het liedje continents kwijtIs er misschien iemand die het heeft en het me kan sturen?
quote:Ja, bij dat stuk 'wat we allemaal belven' hoor j bij de ned versie riedeltjes en bij de franse versie een hele boventoon erdoorheen.
Op woensdag 4 februari 2004 18:52 schreef FreekM het volgende:
Hebben jullie gemerkt dat de begintune van De Reis door Europa in het Frans anders is dan die in het Nederlands?
Moet je eens goed luisteren naar de melodie.Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
quote:Ook het begin van beide nummers klinkt anders.
Op woensdag 4 februari 2004 18:52 schreef FreekM het volgende:
Hebben jullie gemerkt dat de begintune van De Reis door Europa in het Frans anders is dan die in het Nederlands?
Moet je eens goed luisteren naar de melodie.Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
quote:Ik heb het gelukkig weer gevonden, na lang zoeken
Op woensdag 4 februari 2004 18:53 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik heb het nummer van Continets tot nu toe nog niet gevonden. Als ik het had, had ik het je graag toegestuurd.
quote:Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
Op donderdag 5 februari 2004 17:45 schreef Frey het volgende:[..]
Ik heb het gelukkig weer gevonden, na lang zoeken
quote:knip eens een stukje van 25 seconden uit die mp3 die je hebt en zet die online
Op donderdag 5 februari 2004 23:03 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
quote:Nou ja, je kunt het in ieder geval horen. Ik zit nog stééds te wachten op die CD. Wat is dat daar bij Groove?
Op donderdag 5 februari 2004 23:03 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
Het ene muziekje dat uit de Walkman van Bassie (geheimzinnige opdrachtgever) komt zou ik graag willen hebben. Weten jullie waar dit pingeltje vandaag komt?
quote:Het is het instrumentale stukje dat hoort bij het oude B&A-titelliedje. Het komt meteen na "en zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan".
Op vrijdag 6 februari 2004 15:29 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Hey, ik weet niet of jullie deze titel weten, vast wel, maar ik zou hem graag ook willen weten.Het ene muziekje dat uit de Walkman van Bassie (geheimzinnige opdrachtgever) komt zou ik graag willen hebben. Weten jullie waar dit pingeltje vandaag komt?
Je kunt het vinden op www.bassieenadriaan.nl, onder Originele Begin- en eindtunes: "Eindtune van de Diamant (extra lang jazzy)".
Wraaknemen op Bassie en Adriaan
Waar rijden we nu?
De neus van onze auto!
Adriaan, ik zie wat
Scene in de ruïne (5 minuten)
Je hebt die draad losgetrokken!
En nog een uit Het Geheim van de Schatkaart:
Het onbekende spannende muziekje (Begint met gelach van boeven dus hou je volume laag!)
EDIT: Links aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door FreekM op 08-02-2004 19:52]
Dit is van Carl Orff volgens mijquote:Op zondag 25 januari 2004 17:46 schreef hinse het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken De_Maestro. In mijn vrienden en familiekring kent helaas ook niemand dit nummer.
zo dat is even een topic kickquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dit is van Carl Orff volgens mij
jij moet je echt inschrijven op ons forum: een paradijs voor alle B&A fans en vooral: officieel erkend door B&Aquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef thatsme het volgende:
geweldig dit topic ga ik onthouden, heb binnenkort een bassie en adriaan weekend
haha moet je je ook inschrijven, zie paar posts naar bovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Bassie en adriaan ownen
ik dacht op stap met b&aquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
geweldig nieuw ik ga direct zoeken en kijken waar het op de band staat
weet je toevallig op welke shortyband hij staat?
wordt vanavond en morgen weer geupdate (doe ik sowieso regelmatigquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:26 schreef mark_03 het volgende:
Geweldige site. Ff wat van die tunes beluisteren
LOLquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef BrianMay het volgende:
*leest zijn vorige bericht na en gniffelt om zijn niet bewuste woordkeuze*
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
john carpenter - halloween theme
nog meer nodig?![]()
Ik zoek me kapotquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
er zijn heel veel verschillende versies van, je zult even moeten zoeken als je exact dezelfde wil als die in B&A is gebruikt, kijk eens op wat Halloween soundtrack cd's dan vind je hem wel.
daarom hield ik vroeger ook een site bij met alle titels/artiesten van de originele muziek tot Bassie het in zijn bol kreeg en ik advocaten op mijn dak kreegquote:Op donderdag 27 september 2007 00:31 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Ik keek vroeger ook altijd naar B&A.
Iik kwam er een tijd terug achter dat ze wel alle originele achtergrondmuziek hebben verwijderd en vervangen.
Tss het zou ook eens anders zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 03:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daarom hield ik vroeger ook een site bij met alle titels/artiesten van de originele muziek tot Bassie het in zijn bol kreeg en ik advocaten op mijn dak kreeg![]()
Waar baseer je dat op? Iemand heeft het toch moeten maken? Al was het Bassiequote:Op donderdag 3 januari 2008 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen bestaande muziek, althans niet van een artiest, dit komt van een filmmuziek plaat, rechtenvrije muziek dus. Welke plaat is nog steeds onbekend.
Ik heb in die tijd veel contact gehad met iemand achter de schermen bij B&A en een heleboel muziek uitgezocht. Die platen met muziek voor films etc. zijn allemaal rechtenvrije platen, dat wil zeggen dat je ze mag gebruiken zonder dat je hiervoor rechten hoeft af te dragen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Iemand heeft het toch moeten maken? Al was het Bassiezelf.
Hoi allemaal.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:24 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Er is nog een titel die ik zoek en ik heb alle in het verleden gevoerde discussies afgezocht en niks gevonden.
Het gaat om een fragment dat te horen is in in originele versie van het geheim van de schatkaart tijdens achtervolgingen en wanneer adriaan via een touw bij het pakhuis naar boven klimt om een afluisterapparaatje neer te zetten.
Hier een fragment:
http://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=17978&d=1129363876
En het is niet:
Peru - Savanne
Peru - Continents
Peru - Afrika
Wie o wie kent dit stukje?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen bestaande muziek, althans niet van een artiest, dit komt van een filmmuziek plaat, rechtenvrije muziek dus. Welke plaat is nog steeds onbekend.
Rick van der Linden - GX1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:01 schreef Deserteagles het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet als adriaan uit het vliegtuig springt met z'n parachute in : "Het geheim van de sleutel" ? ik zoek m al zooo lang alvast bedankt
bij deze en ook bij dat andere filmpje wat ik gestuurd heb moet je ff opzoeken gewoon door de naam in te toetsen die daar onder het plaatje aangegeven staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef Sjonneke het volgende:
in dit filmpje hoor je het.. het start bij 1:49 en je hoort het stukje komen zodra het vliegtuig opstijgt (2:35)
Haha idd.. vandaar die Rolex om zijn polsquote:Op donderdag 4 september 2008 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
This video is no longer available due to a copyright claim by a third party.
Bassie![]()
Die man wil altijd geld zien he...
ja idd die filmpjes kan ik zelf nu ook niet meer vinden.. blijkbaar is die gene zijn account opgeschortquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Mag jij zeggen waar 'ie staat: http://www.youtube.com/results?search_query=Met+het+vliegtuig+naar+Nederland&search_type=&aq=f
En Bassie heeft geen rolex maar een belastingschuld van enkele tonnen
Zie mijn profiel, staat het allemaal inquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:28 schreef Sjonneke het volgende:
[..]
ja idd die filmpjes kan ik zelf nu ook niet meer vinden.. blijkbaar is die gene zijn account opgeschort![]()
DJ Koelkast als je ff je email adres zou willen doorgeven dan kan ik heel makkelijk een voiceclip maken
En dat is nu allemaal eruit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:37 schreef Wesley_210 het volgende:
Hoi DrDurden,
Dat nummer wat je bedoelt, is volgens mij van Peru - Savane. Dit nummer werd volgens mij ook nog vaker gebruikt in deze serie.
Groetjes
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef bas8090 het volgende:
hallo,
Ik zoek het nummer van de sleutel als bassie onvoerd word.
ik kan een stukje van 10 seconden mailen.
Gr bas
Nee bedankt dat is inderdaad als adriaan duikt maar bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?
Staat op youtube zie pagina 8 ik hoop dat jij het weet!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:09 schreef Flaccid het volgende:
Racebaan? Ik wil graag helpen, ik kan er alleen even niet opkomen. Is er een sampletje?
meestal wel die man moet altijd geld zien!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef debilitasmentis het volgende:
fantastisch nummer, ik ben ook heel hard op zoek, maarja er is nou al 5 jaar 'forum' overheen gegaan en nog steeds niks gevonden....
is er trouwens nog ergens een verzameling van alle andere nummers? of stalkt bassie 24/7, en word alles wat je er opzet meteen verwijderd?
Jammer dat je zelf met de eer wil strijken. Iemand heeft dat nummer gevonden en naar Adriaan gemaild en het is te lezen op www.adriaan-homepage.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Hallo allemaal! Dit is mijn eerste post hier, ik volg het forum wel al lang.
Ik zie dat het hier nog niet staat, dus ik post het hier maar:
Het Racenummer van Het Geheim van de Sleutel is:
Musical 2000 van Los Pekenikes. Hier is een sample!
Geweldig nummer xD Ik heb trouwens vandaag de orginele CNR-banden van De Schatkaart, De Kroon en De Verzonken Stad verkregen, ben er ook dolgelukkig mee, wat een spannende achtergrondmuziek kan die Aad Klaris makenToem...Toem toem....Tie tie tie.....Toem Toem Toem TIe..... Toem ...Toem Toem Tie Tie TIe...
Maarja dit was mijn post;)
Groeten, PlaaggeestBoevenbaas.
koelkast beter lees je volgende keer beter, ik zei "ik zie dat het hier nog niet staat" ,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jammer dat je zelf met de eer wil strijken. Iemand heeft dat nummer gevonden en naar Adriaan gemaild en het is te lezen op www.adriaan-homepage.nl
Er staat ook niet dat jij het niet hebt gevonden dus...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
koelkast beter lees je volgende keer beter, ik zei "ik zie dat het hier nog niet staat" ,
Ik zei niet dat ik er zelf achter ben gekomen.
Ik ben erachter komen door een youtube-reactie op het cirquit-filmpje, dus doe niet zo wijs;)
Tja dat is wel zo, ik wou alleen helpen omdat ik zag dat het nog niet in het forum stond,quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat jij het niet hebt gevonden dus...
Hee bas, bedankt! Leuke plaatjes, en handig dat het nummer nu ook op youtube staat.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef DJ-Chris het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een LP gekocht getitled "Stereo-Muziek voor Filmers" uit 1977 . Ik weet niet of die muziek al bekend is bij jullie maar er staan een aantal nummers op die gebruikt zijn bij het geheim v/d diamant.
Move - Gebruikt tijdens de autorit naar de tentoonstelling van de diamant.
Stormy Cruise - Veel gebruikt in spannende scene's, met name in en om het kasteel (ook voor het binnentreden van de grot als B1 zecht "kom we gaan naar binnen")
Divers Mood - Als bassie en adriaan (verkleed) op het eiland zijn en de grot binnenlopen waar de boeven de diamant willen verkopen.
Fear Syndrome 2 - Als bassie en adriaan een brandlucht ruiken en er achter komen dat hun caravan in brand staat.
Helaas staat het rocknummer er niet op maar het zou kunnen dat dit ook door zo'n rechtenvrije film muziek plaat is uitgebracht.
hey, Kan je niet een keert wat sample`s maken van die elpee of op youtube zetten.
Ik zou ze graag willen luistern
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Hier trouwens 2 nummers die NIET op de CD staan:
Dreigende Bellen
Dreigende Drums
Rechtsklik en dan Opslaan Als om te downloaden.
Dreigende Drums is wat kort dus die zou ik loopen.
Klinkt wat naar Chronologie 2 van Jean Michel Jarrequote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:08 schreef bas8090 het volgende:
Hey dat is mijn video. Maar weet iemand de naam??? MJJ Heeft ongeveer een zelfde stukje gemaakt.
oh sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 11:12 schreef bas8090 het volgende:
Dat wist ik al dat het er erg op leek maar ik alles van MJJ beluisterd maar er zat niks tussen.
Ik ga het voor je proberen en nog ff luisteren hoe ze dat in Amerika hebben gedaan ik probeer het.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Ik heb het achtervolgingsnummer van Bassie en Adriaan, alleen vind ik die wat kort, in de series werd hij soms verlengd voor lange achtervolgingen ( zoals met Vlugge Japie in Curacao )
Ik denk dat dit best mogelijk is om dit nummer netjes te verlengen, alleen ben ik hier niet handig in.
Zou iemand Thema Achtervolging van Bert Smorenburg kunnen verlengen?;)
Harstikke bedankt Basquote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Ik ga het voor je proberen en nog ff luisteren hoe ze dat in Amerika hebben gedaan ik probeer het.
![]()
uhm ik luister maar ik herken het nummer nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Extraordinaire het volgende:
Kan iemand misschien dit nummer voor mij identificeren? Sowieso B&A muziek, het is vanaf 9:17 hier te vinden: http://player.omroep.nl/?aflid=8886117
Heel erg bedankt alvast!
Ik heb de orginele CNR banden van de kroon en ik herken het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef Extraordinaire het volgende:
Het was in ieder geval te horen in De Verdwenen Kroon...
Te laatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:51 schreef djkoelkast het volgende:![]()
Dit soort spul is uniek, dat moet je gewoon kopen, niet gaan lopen delen.
Ik heb er overigens 21 gebruikt, 1 nog in seal, voor de collectie (die nu al tijden stil staat in een doos).
Ik zal hem als ik ooit nog wat tijd en zin heb weer eens netjes online zetten. forumschorum is ook archief van het oude B&A forum. Archief, dus geen nieuwe leden meer mogelijk. Het meeste is echter nog wel steeds zichtbaar helemaal onderaan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
( Bijna ) Compleet overzicht van Dj Koelkast vroeger
![]()
Hoef je het niet over te typen dj koelkast
( In ieder geval weet ik dat Los Pekinikes - Musical 2000 toen misste van de Zantvoort scene omdat die toen nog niet bekend was . )
Savanne van Peru...quote:Op maandag 15 september 2008 00:35 schreef DrDurden het volgende:
DJ, weet je toevallig ook hoe dat droevige muziekje heet, in De Schatkaart (originele versie) wanneer het clubgebouw is afgebrandt? Ik hoop niet dat het van Aad Klaris is, zodat ik het ergens op lp kan aanschaffen.
Zoek maar op Marktplaats, daar heb ik ook al mijn zooi vandaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef bas8090 het volgende:
B2 zou zeggen:quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
staat volgens mij gewoon op de soundtrack cd, kun je daar ook kopen
quote:Kopen? Hoe doe je dat?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Flaccid het volgende:
Heeft iemand foto's van verschillende B2's?
Ik weet het dat het zo illegaal is maar ik wil ze gewoon graag en ik kan het nergens kopen of bestellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Joh ga eens ergens anders om illegale muziek leuren...
Rommelmarkten afstruinen, veilingsites in de gaten houden etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Ik weet het dat het zo illegaal is maar ik wil ze gewoon graag en ik kan het nergens kopen of bestellen.
Ik bedoelde afhalen via marktplaats. heb we 8 cnr banden er bij nu alleen de diamant nog en de sleutel:Dquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:27 schreef benafan het volgende:
Halen? In de reguliere winkels kan je de CNR-banden niet meer verkrijgen... overigens wel bridge...
Of je hem nou 30.000 of 100.000 keer luistert, het blijft een kutnummer (op de laatste 5 seconden na).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Samba-boy het volgende:
Ik zit nu ondertussen voor de 30000ste keer de Zandvoort-muziek af te draaien, blijft een wereldwonder dat die uiteindelijk nog boven water is gekomen.
dat is natuurlijk een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of je hem nou 30.000 of 100.000 keer luistert, het blijft een kutnummer (op de laatste 5 seconden na).
Wèl heel tof dat 'ie gevonden is natuurlijk!
Ik heb niet gezegd "ik vind" dus niks smaak. Het is gewoon een slechte compositie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een kwestie van smaak
Dat vind jij ja, maar er zijn mensen die er naar luisteren en dat album kopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd "ik vind" dus niks smaak. Het is gewoon een slechte compositie.
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:22 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, maar er zijn mensen die er naar luisteren en dat album kopen.
Die hebben dus een andere smaak dan jij, dus wel een kwestie van smaak.
Jou mening is dat het een kut nummer is, dat maakt het niet automatisch een kutnummer.
Ik heb zo'n idee dat dat niet klopt. Want op wikipedia stond ook eerst bij trivia dat Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest aan Bassie en Adriaan hadden voorgesteld een nieuwe serie in China of Egypte te maken. Toen iemand dit aan Adriaan vroeg bleek dit onjuiste informatie. Maar het zou ook heel goed kunnen dat er wél Melando is gebruikt, ik vermoed enkel dat het niet zo isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.
Maar ik lees in het overzicht geen nummers van melando en op wikipedea staat dat B&A dat ook gebruikt hebben maar waar en wat dan weet iemand dat.
Dat verhaal van china had ik al lang ontdekt. Maar op die site lees ik ook dat dit:John Reids/Frans Peters - Fear Syndrome 2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:51 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat niet klopt. Want op wikipedia stond ook eerst bij trivia dat Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest aan Bassie en Adriaan hadden voorgesteld een nieuwe serie in China of Egypte te maken. Toen iemand dit aan Adriaan vroeg bleek dit onjuiste informatie. Maar het zou ook heel goed kunnen dat er wél Melando is gebruikt, ik vermoed enkel dat het niet zo is![]()
EDIT: ik lees net op deze site dat Malando - Tres por diez is gebruikt. Er staat echter niet bij waar het gebruikt wordt.
Ik heb de banden vrijdag gekocht, het viel mij inderdaad ook al op dat tuberbels er nog niet opstond.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Ik heb vandaag de slagersbanden van de Huilende Professor gekocht ( 1ste nabewerking met Aad Klaris muziek van CNR ) en heb een aantal muziekjes gevonden die ik nog niet in een overzicht van de huilende professor heb zien staan.
De volgende nummers zitten alleen in de slagersbanden:
Clannad - Child of the Sea - Joris gaat het politiebureau naar binnen.
Vangelis - Other Side of Antarctica - Het Hoorspel
Clannad - Predator - Professor Chagerijn bekijkt zijn vooraad Griengas.
Clannad - Signs of Life - Een scene in het Lab van Professor Chagerijn.
John Carpenter - Theme From Halloween - Bijna alle spannende scenes.
Jean Michel Jarre - Magnetic Fields Part 1 - Achtervolgingsscenes
Deze nummers waren al bekend uit het overzicht van djkoelkast:
John Carpenter - Theme from Halloween - Wanneer Joris het circusterrein op komt lopen
Rhythm Heritage - Theme from S.W.A.T. - Bassie & Adriaan vinden hun wagen terug met een brief er in waarin staat dat ze naar de haven moeten komen
Vangelis - Life of Antartica - Adriaan heeft geen zin meer om te lachen als hij in het circus is [let op: alleen op de nabewerkte slagersbanden]
Vangelis - Spiral - Veel spannende scènes
PS. Ik zie trouwens dat Tubular Bells van Mike Oldfield er niet bijstaat.
Deze werd ook nog gebruikt in de Bert Smorenburg Nabewerking, maar dat zullen de meeste van jullie allemaal wel weten![]()
Ahh bedankt manquote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Ik heb de banden vrijdag gekocht, het viel mij inderdaad ook al op dat tuberbels er nog niet opstond.
PS ik ben bezig met je nummer te loopen achterelkaar:D
Klopt maar de orginele Tubular Bells zit er ook inquote:Op zondag 15 februari 2009 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
Klopt want in die serie zit een versie van Tubular Bells die nog niet is gevonden, een soort gitaar-achtige versie.
Deze versie zal waarschijnlijk van een verzamel cd (plaat) komen maar die hebben we toen niet kunnen vinden, ik heb echt tientallen versies beluisterd. Het is dus wel Tubular Bells van Mike Oldfield maar dan door iemand anders uitgevoerd.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Klopt maar de orginele Tubular Bells zit er ook in![]()
Ten minste bij de CNR banden en de Bridge/Arcade banden, en de DVD, ik weet niet of hij ook op de orginele Penta banden staat.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de banden zelf al jaren niet meer gezien, maar her was minimaal 1x dat er een andere versie in zit. Wel een heel mooie versie als ik het mij goed herinner, die zou ik wel willen hebben.
Deze klopt dus wel en is een nummer dat moeilijk te vinden is. Maar hij wordt dus gebruikt in de droomwereld van Bassie als leeuwentemmer. Ik heb het ooit aan Bassie gevraagd, die wist dat toevallig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:51 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat niet klopt. Want op wikipedia stond ook eerst bij trivia dat Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest aan Bassie en Adriaan hadden voorgesteld een nieuwe serie in China of Egypte te maken. Toen iemand dit aan Adriaan vroeg bleek dit onjuiste informatie. Maar het zou ook heel goed kunnen dat er wél Melando is gebruikt, ik vermoed enkel dat het niet zo is![]()
EDIT: ik lees net op deze site dat Malando - Tres por diez is gebruikt. Er staat echter niet bij waar het gebruikt wordt.
Fear syndrome 2 - Is het nummer als B&A bij de brandende caravan aankomen (diamant)quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Dat verhaal van china had ik al lang ontdekt. Maar op die site lees ik ook dat dit:John Reids/Frans Peters - Fear Syndrome 2
John Reids/Frans Peters - In Suspense
John Reids/Frans Peters - Emergency
John Reids/Frans Peters - Stormy Cruise
John Reids/Frans Peters - Move
John Reids/Frans Peters - Bossanova
John Reids/Frans Peters - Drivers Mood
'
Wat is dat dan in weer voor muziek??
Heb jij de plaat?? ik zoek hem al een tijdje.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef timmyc het volgende:
[..]
Fear syndrome 2 - Is het nummer als B&A bij de brandende caravan aankomen (diamant)
In suspense of Emergency - 1 van deze nummers is als B&A over de dam lopen (diamant)
Stormy Cruise - Veel gebruikt nummer in de diamant
Move - Als B&A rijden naar de tentoonstelling (diamant)
Bossanova - De droomwereld van Bassie voor de spiegel, en ook die van Bassie als buikspreker
Drivers Mood - Adriaan die tegen de kasteelmuur opklimt (diamant)
Ja dat lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Heb jij de plaat?? ik zoek hem al een tijdje.
Zoe je mee een stukje dat legaal is kunnen mailen.
Of iets op youtube zetteen
Nee ik heb hem zelf niet. Maar als je hier kijkt http://www.muziekweb.nl, is de plaat die eerder werd genoemd in dit topic Stereo Muziek voor Filmers daar wel te vinden. Ook een plaat uit de serie Geluid voor Amateurfilmers, waar veel achtergrondmuziek op te vinden is, is daar te lenen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Heb jij de plaat?? ik zoek hem al een tijdje.
Zoe je mee een stukje dat legaal is kunnen mailen.
Of iets op youtube zetteen
Maar oke hoe werkt dat dan moet je dan betalen voor het lenen er van???quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef timmyc het volgende:
[..]
Nee ik heb hem zelf niet. Maar als je hier kijkt http://www.muziekweb.nl, is de plaat die eerder werd genoemd in dit topic Stereo Muziek voor Filmers daar wel te vinden. Ook een plaat uit de serie Geluid voor Amateurfilmers, waar veel achtergrondmuziek op te vinden is, is daar te lenen.
Als je lid bent van de Centrale Discotheek in Rotterdam kan je daar cd's en lp's lenen voor 1,90 per week. maar je kan als je lid bent van een bibliotheek bij jouw in de buurt, ook de cd/lp daar heen laten sturen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef bas8090 het volgende:
[..]
Maar oke hoe werkt dat dan moet je dan betalen voor het lenen er van???
Kan jij dat hier even vertellen.
Tja ik moest toch even de stilte in jouw topic opvullenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
Muziek...muziek...
open een pimp hier met je B&A aanwinsten topic ofzo.
Leuk dat dit ontdekt isquote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef bas8090 het volgende:
dus toch aad klaris die dit heeft gemaakt.
Bedanktquote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef bas8090 het volgende:
dus toch aad klaris die dit heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |