wordt vanavond en morgen weer geupdate (doe ik sowieso regelmatigquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:26 schreef mark_03 het volgende:
Geweldige site. Ff wat van die tunes beluisteren
LOLquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef BrianMay het volgende:
*leest zijn vorige bericht na en gniffelt om zijn niet bewuste woordkeuze*
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
john carpenter - halloween theme
nog meer nodig?![]()
Ik zoek me kapotquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
er zijn heel veel verschillende versies van, je zult even moeten zoeken als je exact dezelfde wil als die in B&A is gebruikt, kijk eens op wat Halloween soundtrack cd's dan vind je hem wel.
daarom hield ik vroeger ook een site bij met alle titels/artiesten van de originele muziek tot Bassie het in zijn bol kreeg en ik advocaten op mijn dak kreegquote:Op donderdag 27 september 2007 00:31 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Ik keek vroeger ook altijd naar B&A.
Iik kwam er een tijd terug achter dat ze wel alle originele achtergrondmuziek hebben verwijderd en vervangen.
Tss het zou ook eens anders zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 03:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daarom hield ik vroeger ook een site bij met alle titels/artiesten van de originele muziek tot Bassie het in zijn bol kreeg en ik advocaten op mijn dak kreeg![]()
Waar baseer je dat op? Iemand heeft het toch moeten maken? Al was het Bassiequote:Op donderdag 3 januari 2008 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen bestaande muziek, althans niet van een artiest, dit komt van een filmmuziek plaat, rechtenvrije muziek dus. Welke plaat is nog steeds onbekend.
Ik heb in die tijd veel contact gehad met iemand achter de schermen bij B&A en een heleboel muziek uitgezocht. Die platen met muziek voor films etc. zijn allemaal rechtenvrije platen, dat wil zeggen dat je ze mag gebruiken zonder dat je hiervoor rechten hoeft af te dragen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Iemand heeft het toch moeten maken? Al was het Bassiezelf.
Hoi allemaal.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:24 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Er is nog een titel die ik zoek en ik heb alle in het verleden gevoerde discussies afgezocht en niks gevonden.
Het gaat om een fragment dat te horen is in in originele versie van het geheim van de schatkaart tijdens achtervolgingen en wanneer adriaan via een touw bij het pakhuis naar boven klimt om een afluisterapparaatje neer te zetten.
Hier een fragment:
http://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=17978&d=1129363876
En het is niet:
Peru - Savanne
Peru - Continents
Peru - Afrika
Wie o wie kent dit stukje?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen bestaande muziek, althans niet van een artiest, dit komt van een filmmuziek plaat, rechtenvrije muziek dus. Welke plaat is nog steeds onbekend.
Rick van der Linden - GX1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:01 schreef Deserteagles het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet als adriaan uit het vliegtuig springt met z'n parachute in : "Het geheim van de sleutel" ? ik zoek m al zooo lang alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |