bij deze en ook bij dat andere filmpje wat ik gestuurd heb moet je ff opzoeken gewoon door de naam in te toetsen die daar onder het plaatje aangegeven staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef Sjonneke het volgende:
in dit filmpje hoor je het.. het start bij 1:49 en je hoort het stukje komen zodra het vliegtuig opstijgt (2:35)
Haha idd.. vandaar die Rolex om zijn polsquote:Op donderdag 4 september 2008 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
This video is no longer available due to a copyright claim by a third party.
Bassie![]()
Die man wil altijd geld zien he...
ja idd die filmpjes kan ik zelf nu ook niet meer vinden.. blijkbaar is die gene zijn account opgeschortquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Mag jij zeggen waar 'ie staat: http://www.youtube.com/results?search_query=Met+het+vliegtuig+naar+Nederland&search_type=&aq=f
En Bassie heeft geen rolex maar een belastingschuld van enkele tonnen
Zie mijn profiel, staat het allemaal inquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:28 schreef Sjonneke het volgende:
[..]
ja idd die filmpjes kan ik zelf nu ook niet meer vinden.. blijkbaar is die gene zijn account opgeschort![]()
DJ Koelkast als je ff je email adres zou willen doorgeven dan kan ik heel makkelijk een voiceclip maken
En dat is nu allemaal eruit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:37 schreef Wesley_210 het volgende:
Hoi DrDurden,
Dat nummer wat je bedoelt, is volgens mij van Peru - Savane. Dit nummer werd volgens mij ook nog vaker gebruikt in deze serie.
Groetjes
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef bas8090 het volgende:
hallo,
Ik zoek het nummer van de sleutel als bassie onvoerd word.
ik kan een stukje van 10 seconden mailen.
Gr bas
Nee bedankt dat is inderdaad als adriaan duikt maar bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |