ja jipjoran is een bekendequote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef koei het volgende:
Ik had een deal met Jipjoran dat ik mijn Harry Potter boeken aan hem zou verkopen (zie [TK] Harry Potter boeken Engelstalig, deel 1, 2 en 3 Vervolgens heen en weer gemaild en afgesproken dat hij het geld over zou maken op mijn rekening. Daar heb ik hem 2 weken de tijd voor gegeven en nog een herinneringsmailtje gestuurd met alle gegevens maar ik heb geen reactie meer terug gehad terwijl hij nogwel hier op het forum reageert. Bij deze raad ik dan ook iedereen af om zaken te doen met jipjoran.
uiteraard binnenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En?
quote:Op maandag 12 april 2004 21:17 schreef VerwerwiN het volgende:
ik ben vet genaaid , stond ik daar met me ps2 op het station komen dr 3 gasten beuken me neer en springen met ps2 de trein in!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een dvd verkocht aan ElisaB, die heel snel betaalde en meteen reageerde toen ze 'm binnen had. Top!
Ik mail hem vervolgens terug:quote:Hallo,
je mag hem hebben hoor voor 25 Euro...
Als je even 25Euro overmaakt op::
-edit: adres/reknr/woonplaats-
ps. het gaat hier om een officieel nike shirtje...
mail me ook even je adres terug!
Met vriendelijke groet,
-edit: volledige naam-
Vervolgens gaat hij doodleuk met iemand anders liggen onderhandelen in zijn topic. Zeer onbetrouwbaar persoon dus, Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem.quote:Hallo Ad,
Prima! Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan vanavond het geld pas
overmaken. Ik mail je dan ook meteen mijn adres.
Groeten,
Thijs
De betaling van Swol was ook erg snel binnen, primaquote:Op woensdag 14 april 2004 17:30 schreef swol het volgende:
3 dvd's gekocht van 303
Mailtje gestuurt, mailtje terug.
Dvd's snel in huis.
![]()
En met Marhil is 't ook prima zaken doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:00 schreef marhil het volgende:
ook even vertellen , [TK] NEC 1100 DVD+R/RW Brander helemaal super met a kan je zaken doen
Het kan dus zijn dat het nog goed komtquote:net een mailtje
Eindelijk!je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.
Ik ben Sjoerd dus niet he ...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:32 schreef chopmax het volgende:
4)
Profiel van SuPerTje
http://forum.fok.nl/user/history/45184
http://forum.fok.nl/topic/518138/
THE MOTHERFUCKER LEFT WITH MY NINE HARD EARNED EURO`S
Die gast moet wel weten dat ik RESEVOIR DOGS kijk.
net een mailtje
Eindelijk!je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.
Het kan dus zijn dat het nog goed komt
quote:Hoi Patrick
Ik wou de twee lange bankjes en zal daarvoor 3 euro overmaken. Ik stort het vandaag nog.
mvg Sander
Mijn excuses, was bezig ervaringspost te bouwen en had mijn reactie richting Mute_me bij jouw gezet.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:50 schreef SuPerTje het volgende:
[..]
Ik ben Sjoerd dus niet he ...
weet je zeker dat je de goede voor je hebt ??
want dit mailtje heb je aan mij gestuurd ...
[..]
Namens mij en mezelfquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:48 schreef ElisaB het volgende:
Vanmorgen heeft Kamigot twee pc's bij mij afgeleverd.
Namens mij en mezelf wens ik Kamigot een geweldige reis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |