quote:En dat Finals op BNN ook nep was.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:09 schreef Fillipe het volgende:
Dat Jerry Springer nep is
verkeerd begrepen..
Toch maar iets vaker naar Animal Planet kijken.
quote:en wat ze nou eigenlijk zingen in dat liedje van de turtles
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef DrDurden het volgende:
Aangezien er nooit een nieuw topic is verschenen: bij deze dan:P
Ik begin:
je had vroeger van die Teenage Mutant Ninja Turtles-videobanden bij een wasmiddel ofzoEn ik dacht dat je die aan het begin moest doorspoelen, anders kreeg je de afleveringen op de band niet te zien
Ik ben er inmiddels wel achter dat dat geen ene fuck uitmaakt of je doorspoelt ja of nee (het duurt alleen wat langer)
En dat de schaduw van m'n knuffelbeer op de muur niet kon bewegen, natuurlijk.:+
quote:whahahahahhahahaha!!!
Op zaterdag 17 januari 2004 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
ik d8 altijd dat er een mannetje in de radio zat
Mijn ouders konden me toen nog niet goed uitleggen dat dat engels was en dat je die A als een E moest uitspreken. Er stond toch zeker een A! Waarom zou je er dan een E van maken. Stom vond ik het!
En op de kleuterschool was ik ervan overtuigd dat 80 hoger was dan alle andere getallen.
Dat leverde discussies op als:
Vriendje: Nou ik wel 100x zoveel als jij!
Ik: Nou puh, ik wel 80x zoveel als jij!
Maar ik moet zeggen dat ik op dit punt wel redelijk snel gecorrigeerd werd.
Zo haalde ik de volkswagen passat en borus/bollero (ben ff de naam kwijt) door elkaar, en dan toch het voor elkaar krijgen om daar hele gesprekken over te voeren. bla
quote:Wat aandoenlijk
Op zaterdag 17 januari 2004 23:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
En op de kleuterschool was ik ervan overtuigd dat 80 hoger was dan alle andere getallen.Dat leverde discussies op als:
Vriendje: Nou ik wel 100x zoveel als jij!
Ik: Nou puh, ik wel 80x zoveel als jij!
Je krijgt de trip van je leven dat is wel zeker
quote:Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had nooit het gevoel dat je lastig gevallen of beroofd kon worden, want wie heeft het recht mijn spullen af te pakken? Ik ben nog nooit echt beroofd, maar ben wel spulletjes kwijt geraakt door zo naief te hebben gedacht.
Op zondag 18 januari 2004 00:00 schreef BloodRayne het volgende:
Als kind dacht ik dat mensen van nature goed zijn... ik weet nu allang beter.
Heeft me heel lang geduurd voordat eindelijk het kwartje eens een keer viel...
als iemand dus zei noem eens een getal groter dan 1200 (twaalfhonderd)
zei ik 1 bijvoorbeel 1000(duizend)
want duizendtallen zijn toch immers meer dan honderdtallen.
ovegens werd ik wel erg snel gecorigeerd..
quote:Dan was je vriend nooit zo blij met je
Op zondag 18 januari 2004 06:21 schreef missymouse het volgende:
Dacht altijd dat je gewoon een stekker in t snuit van een varken kon steken en dan deed die het ook
quote:Een mannetje maar?Mijn broertje sloopte het ding in de hoop er een heel kinderkoor in aan te treffen
Op zaterdag 17 januari 2004 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
ik d8 altijd dat er een mannetje in de radio zat
quote:That makes two of us
Op zondag 18 januari 2004 06:23 schreef Leshy het volgende:
Ik was vroeger onder de indruk dat nog vroeger alles daadwerkelijk zwart-wit was, en dat kleur pas redelijk recent was geintroduceerd
Dat het melodietje dat je hoort als je een sms ontvangt
quote:morse code is voor "sms sms"
bip bip bip, beep beep, bip bip bip x2
quote:omg meen je dat nou ?
Op vrijdag 23 januari 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
*kick*Dat het melodietje dat je hoort als je een sms ontvangt
[..]morse code is voor "sms sms"
quote:that makes 3 of us
Ik was vroeger onder de indruk dat nog vroeger alles daadwerkelijk zwart-wit was, en dat kleur pas redelijk recent was geintroduceerd
wel geinig.. ik herinnerde mezelf pas dat ik hier ook aardig wat over heb zitten piekeren (vroeger) toen ik dit berricht las
blame the tv :-p
quote:Dat had ik ook
Dacht dat mensen vroegâh echt zwart en wit zagen, en iemand ooit eens 'de kleuren' uitvond
quote:Lol, #4 is here
Op zaterdag 24 januari 2004 01:15 schreef psychofishy het volgende:[..]
that makes 3 of us
[Dit bericht is gewijzigd door dWc_RuffRyder op 24-01-2004 01:30]
quote:Schaam je niet, dat heb ik tijdje terug ook nog iemand van 23 moeten vertellen.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:14 schreef Rio het volgende:
Dat RVS RoestVrijStaal betekent.... Ben nu 26, weet ik misschien pas vijf jaar...
Yeah, I know, I'm dumb.
Ik gooi ontopic maar weer even in de groep dat bruine koeien chocolademelk geven. Heb ik jaaaaren geloofd. Op een gegeven moment ging ik me toch afvragen hoe het dan met de Fristi zat.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 06:18 schreef Drakire het volgende:
ik was er vroeger altijd van overtuigd dat alles met duizend erin hoger was dan met honderd.als iemand dus zei noem eens een getal groter dan 1200 (twaalfhonderd)
zei ik 1 bijvoorbeel 1000(duizend)
want duizendtallen zijn toch immers meer dan honderdtallen.
ovegens werd ik wel erg snel gecorigeerd..
quote:varkens doen fristi erbij part-time
Op zaterdag 24 januari 2004 01:29 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Schaam je niet, dat heb ik tijdje terug ook nog iemand van 23 moeten vertellen.
Ik gooi ontopic maar weer even in de groep dat bruine koeien chocolademelk geven.
Heb ik jaaaaren geloofd. Op een gegeven moment ging ik me toch afvragen hoe het dan met de Fristi zat.
quote:Roest Vast Staal
Dat RVS RoestVrijStaal betekent.... Ben nu 26, weet ik misschien pas vijf jaar...
Yeah, I know, I'm dumb.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
*kick*Dat het melodietje dat je hoort als je een sms ontvangt
[..]morse code is voor "sms sms"
Ik dacht altijd dat bij 't liedje O denneboom, de tekst was 'ik heb uw laars in bos zien staan'.
quote:Hoe heet dat donkere meisje ook al weer?
Op zaterdag 17 januari 2004 23:12 schreef BloodyLotte het volgende:[..]
En dat Finals op BNN ook nep was.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:48 schreef Mes het volgende:
Dat geld niet gelukkig maakt!
Ik heb door de jaren heen veel dierbaren verloren.
Niet alleen sterf gevallen, maar ook vriendschappen. En of je nu rijk of arm bent, dat maakt niet uit. Het verdriet is even groot.
Nu ik kinderen heb wil ik met volle teugen genieten van wat ik met mijn gezinnetje kan doen.
Veel van mijn leeftijd genoten gingen voor het grote geld.
Dat hebben ze wel gehad intussen, maar hun persoonlijke leven is in veel gevallen een zootje.
Als ik bekijk hoe ze de laatste 20 jaar van de ene relatie in de andere rollen denk ik, man je bent wat dat betreft geen zak opgeschoten.
Het is nu eenmaal moeilijk om tevreden te zijn met wat je hebt.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:09 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
vanaf ongeveer 4 jaar heb ik het woord "lul" als scheldwoord gebruikt.. toen ik 10 was kwam er een vriendinnetje naar me toe; "he he ik moet je wat vertellen. hihihihihihi. Weet je wat "lul"betekend?"
Ik: "ja dat is een stom jongetje"
Zij: "nee dat is een PIEMEL!!!!! hahahhahahaha hihihihi"
quote:That makes 5 of us
Ik kwam er ook pas recentelijk achter dat Bassie meerdere typetjes in Bassie en Adriaan speelde
Ik dacht ook dat een auto een ootoo was....
En wat recenter....Strawberry cheescake....dat moet wel heel smerig zijn. Toch maar keer geproeft, smaakt helemaal niet naar kaas
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:37 schreef PvtRyan het volgende:[..]
That makes 6 of us
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:52 schreef Nouk het volgende:
Ik wist tot de Bassie en Adriaan marathon niet dat Bassie die ouwe boef speelt en Adriaan de eerste baron gewoon was
Ik kan t eigenlijk nog steeds niet geloven..
En ik wist ook niet dat Pinkpop Pinkpop heette, omdat het samen met pinksteren valt !
(En achteraf klopte mijn redenering natuurlijk ook wel een beetje.)
Tot een week geleden dacht ik dat draken echt hadden bestaan...
2 jaar geleden vertelde iemand mij dat Wagner geen rip-off van het broekenmerk Wrangler was, maar een componist...
& nog VEEL MEER!
quote:Oh dat wist k ook niet dat laatste, hehe
Op zaterdag 24 januari 2004 13:03 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Ik ook niet!
![]()
En ik wist ook niet dat Pinkpop Pinkpop heette, omdat het samen met pinksteren valt !
![]()
En vroeger was niet iedereen kleurenblind nee tenminste niet dat ik weet.
[Dit bericht is gewijzigd door Celica91 op 24-01-2004 13:51]
quote:en 8...
Op zaterdag 24 januari 2004 13:09 schreef Random_hero het volgende:[..]
Maak er maar 7 van...
quote:Whehe, zag ook pas bij die marathon dat Bassie ook Vlugge Japie (toch..?) was
Ik wist tot de Bassie en Adriaan marathon niet dat Bassie die ouwe boef speelt en Adriaan de eerste baron gewoon was
Dacht vroeger ook altijd dat boeven altijd pizza's aten, omdat het eten anders niet door de tralies kon .
quote:doe maar 9 hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 13:09 schreef Random_hero het volgende:[..]
Maak er maar 7 van...
wsit: 9
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:08 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
doe maar 9 hoor
wsit: 9
quote:Ben ik even blij dat ik het meteen aan mijn moeder had gevraagd toen ik een zwart-wit film zag
Op zaterdag 24 januari 2004 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
![]()
![]()
en ik maar denken dat ik de enige was.
10
Verder vond ik het heel raar toen Mickey Mouse 50 werd. Ik had echt zoiets van: zou oud is hij toch niet... had meteen even een minder leuk beeld van Mickey Mouse, alsof het een oude vent was. Maarja, het karakter is natuurlijk tijdloos en blijft altijd jong
Zodoende was ik geregeld aan het graven in de tuin om te zien waar ik uit zou komen
quote:Herkenbaar
Op zaterdag 24 januari 2004 19:27 schreef Riekba het volgende:
En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
quote:draken bestaan
Op zaterdag 24 januari 2004 13:18 schreef Rahja het volgende:
Dacht dat Carlo & Irene echt iets met mekaar hadden...Tot een week geleden dacht ik dat draken echt hadden bestaan...
2 jaar geleden vertelde iemand mij dat Wagner geen rip-off van het broekenmerk Wrangler was, maar een componist...
& nog VEEL MEER!
stoute oma
---
Dat condooms voor seks gebruikt werd (toen was ik nog 10)
---
Dat meisjes heel leuk zijn
quote:Dat heb ik nogsteeds niet begrepen
Op zaterdag 24 januari 2004 23:20 schreef WeatherLight het volgende:
Dat WWF van de buis afging in nederland
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd als ze het hadden over "[plaatsnaam] ligt toch onder [plaatsnaam]" dat de bewuste plaats onder de grond onder de ander plaats lag.
Zodoende was ik geregeld aan het graven in de tuin om te zien waar ik uit zou komen
quote:... 11
Op zaterdag 24 januari 2004 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
![]()
![]()
10
quote:Nou je het zegt. Ik dacht altijd dat als ik hier de kraan opendraaide, dat er dan bij de watermaatschappij iemand met een emmertje via en trechter water in een slang stond te kiepen. Ik dacht al, dat moet toch efficienter kunnen
K dacht altijd dat onze kraan heel lang was en dat ie eens in de zoveeltijd bijgevult moest worden omdat er anders geen water meer uitkwam :s En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
quote:Toen je 't woord efficient kon, dacht je dat vast niet meer
Op zondag 25 januari 2004 13:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou je het zegt. Ik dacht altijd dat als ik hier de kraan opendraaide, dat er dan bij de watermaatschappij iemand met een emmertje via en trechter water in een slang stond te kiepen. Ik dacht al, dat moet toch efficienter kunnen
.
En vroeger dacht ik dat je altijd eerst naar Zwolle moest, voordat je ergens anders uitkwam. Omdat (ik woon in Kampen) je altijd éérst het bord "zwolle" moet volgen, en vervolgens ergens anders heengaat. Ik vond het zowiezo vaag dat grote mensen de weg naar Amsterdam konden vinden als er in Kampen helemaal geen bordje was dat naar Amsterdam wees.
En ik dacht dat er in het midden van Nederland 1 "Grote Weg" liep, omdat als je ergens heen ging, hadden mn ouders het altijd over "en dan gaan we de grote weg op".
Ik dacht ook altijd dat het Waterlooplein, Waterloopplein heette.
quote:Anders ik wel
Op zaterdag 24 januari 2004 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:En Vlugge Japie ook
Op zondag 18 januari 2004 09:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat B2 door 2 acteurs word gespeeld.
ik dacht toen op mijn 6 jarige leeftijd dat dat inhield dat hij in bed had geplast..
kwam er ergens rond mijn 10de of 11de pas achter dat het iets anders was ;-)
't is natuurlijk Begane grond.
[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 26-01-2004 13:54]
quote:Zal het je nog sterker vertellen, vriend van me sprong op zijn fiets om naar school te gaan (basisschool), rent hij naar zijn moeder "Mam ik heb de Dynamo aan laten staan, nu is mijn licht op!!
Op maandag 26 januari 2004 13:46 schreef Broekie het volgende:
Ik heb rond m'n 10e nog een tijd lang geloofd dat ik harde fietste als m'n dynamo "aan" stond.
Kwam waarschijnlijk doordat je dan aan het zoemende geluid hoord hoe hard je fiets enzow...
En ik heb een oudere broer die altijd zonder handen fietste, dus dat vond ik best wel stoer. Toen wilde ik dat ook gaan doen, alleen ik liet gewoon m'n stuur los.. Dat deed wel zeer
Zoals jullie weten, heb je in films en toneelstukken hoofdrollen en bijrollen . Ik vroeg me altijd af als ik hoorde dat iemand de hoofdrol had in een film, waarom er dan iemand met een wc-rol op zijn hoofd rond moest gaan lopen
.
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 26-01-2004 14:40]
quote:
Op maandag 26 januari 2004 11:15 schreef XyuT het volgende:
Maar waar gaat al het licht dan heen als je 's avonds naar bed gaat en je doet het licht uit......Heb mijn vader nog vrij lang geloofd toen ie zei dat ik maar es in de koelkast moest kijken.....
Ook dacht ik dat de auto waar de meeste rook uit de uitlaat kwam, de snelste was..... Nou als dat waar was, zou mijn klote Renault de snelheid van het licht moeten kunnen halen.
Oh, en dat meisjes niet poepen
quote:Meisjes poepen niet!
Op woensdag 28 januari 2004 12:47 schreef AgentOrange het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat er in een watertoren water zat....![]()
Ook dacht ik dat de auto waar de meeste rook uit de uitlaat kwam, de snelste was..... Nou als dat waar was, zou mijn klote Renault de snelheid van het licht moeten kunnen halen.
Oh, en dat meisjes niet poepen
quote:ik dacht altijd dat ik engeland kon zien, en dat de bootjes ook bij engeland waren...
Op woensdag 28 januari 2004 11:06 schreef Lone_Gunman het volgende:
Op het strand vroeg ik me altijd af waar al dat water van de zee vandaan kwam dat richting strand stroomde. Mijn vader had me wijs gemaakt dat bij de horizon gemeente-lui in een rubberboot zitten met de kraan open
en ik ben nr 13 ofzo die geloofde dat vroeger alles zwart wit was
En dat je boterham zegt geen broternam.
En mijn moeder heeft ooit gezegd dat ik van dat stopcontact af moest blijven omdat dat levensgevaarlijk was! Heb jaren niet meer in de buurt van een stopcontact durven komen.
Ow en dat die kraan in Duinrel echt zweefde en later nog even gedacht dat hij aan touwtjes vast zat.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:39 schreef Lexie het volgende:
Ik herinner me ook weer een stomme.
Zoals jullie weten, heb je in films en toneelstukken hoofdrollen en bijrollen
. Ik vroeg me altijd af als ik hoorde dat iemand de hoofdrol had in een film, waarom er dan iemand met een wc-rol op zijn hoofd rond moest gaan lopen
.
Het heeft geloof ik tot m'n dertiende geduurd voor ik het doorhad
quote:Herkenning...
Op woensdag 28 januari 2004 15:54 schreef Hephaistos het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de bikini alleen uit het bovenstukje bestond, en dus dacht ik dat wanneer vrouwen hun bikini-lijn schoren, ze dan borsthaar weghaalden
Het heeft geloof ik tot m'n dertiende geduurd voor ik het doorhad![]()
Wat bakkebaarden zijn... dacht altijd dat het een soort sikje was, maar dan raar ofzo . Heeft heel lang geduurd voor ik erachter kwam.
Weet nou eik nog steeds niet precies waar het dan voor staat nu ik erover nadenk
quote:Jaaa ik ook
En ik dacht altijd dat mensen in het buitenland heel veel moeite hadden met zich zelf te begrijpen, kijk bijv. hoe moeilijk Engels is als je klein bent.. En dan konden ze geen eens Nederlands. Arme mensen
quote:Dat heet toch ook waterloopplein
Op zondag 25 januari 2004 18:57 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Toen ik vroeger een keertje met m'n moeder mee ging pinnen, vroeg ik: "Mam, krijg ik later ook zo'n kaartje met geld erop?" Denkende dat je dat gewoon "kreeg" omdat je groot was en niet omdat je voor dat geld zou moeten werken oid.Ik dacht ook altijd dat het Waterlooplein, Waterloopplein heette.
Ow... Ik snap em..
Van Waterloo
En mijn bad-mannetje. Toen ik vroeger in bad zat, dacht ik altijd dat er een mannetje achter da roostertje zat waar het water doorloopt als er te veel water in bad was. En dan pakte ik een beker en goot ik er zelf water door (door het roostertje) om het wat te drinken te geven. Veel leuke gesprekken aan overgehouden
(oh ja, badmannetje is verhuisd toen we een nieuw bad kregen.. nooit meer teruggezien )
quote:
quote:HAHAHA die is cool!
Op woensdag 28 januari 2004 19:38 schreef leonieke het volgende:
hmz dat Sinterklaas echt bestond.. dat gelooft toch bijna elk kind? En stoute Piet waar ik altijd zo'n schrik voor had.En mijn bad-mannetje. Toen ik vroeger in bad zat, dacht ik altijd dat er een mannetje achter da roostertje zat waar het water doorloopt als er te veel water in bad was. En dan pakte ik een beker en goot ik er zelf water door (door het roostertje) om het wat te drinken te geven. Veel leuke gesprekken aan overgehouden
(oh ja, badmannetje is verhuisd toen we een nieuw bad kregen.. nooit meer teruggezien
)
kwam er zelf laatst achter dat een oom en tante van mijn moeder die bij elkaar in een huis wonen broer en zus zijn.. dacht altijd dat ze getrouwd waren..
vond het al zo vreemd dat ze altijd apart sliepen...
quote:Uhmmm... Maar Strawberry Cheesecake is toch gewoon niets anders dan Aarbeien Kwarktaart
Op zaterdag 24 januari 2004 12:46 schreef majic het volgende:
En wat recenter....Strawberry cheescake....dat moet wel heel smerig zijn. Toch maar keer geproeft, smaakt helemaal niet naar kaas
quote:Komt 'ie:
Op woensdag 28 januari 2004 17:31 schreef Marla_Singer het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat benz bij Mercedes Benz betekent dat er dus benzine getankt dient te worden en geen diesel ofzo...Weet nou eik nog steeds niet precies waar het dan voor staat nu ik erover nadenk
"Benz" komt van Karl Benz. Hij heeft de viertaktmotor ontwikkeld voor het aandrijven van een voertuig. Tegelijkertijd was ene Gottlieb Daimler nog geen honderd kilometer verder met exact hetzelfde bezig. Apart van elkaar hebben ze jarenlang auto's geproduceerd.
Toen Gottlieb overleed nam zijn zoon Paul het over. En één of andere rijke Hongaarse generaal was erg geïnteresseerd geraakt in de auto's van Daimler. Hij kocht er een heel stel en ging er mee racen. Eén van zijn coureurs racete onder een pseudoniem: "Mércedes". Dat was de naam van zijn dochter. Omdat hij ongeveer 40 % in handen kreeg door de vele overwinningen, moesten de auto's voortaan Mercedes heten.
Een aantal jaren later werd de concurrentie in Duitsland zo groot dat vele bedrijven gingen fuseren. DMG (Daimler Motoren Gesellschaft) en Benz&Cie waren ook genoodzaakt om samen te gaan werken.
En voila ze gingen verder onder de naam Mercedes-Benz. .
.
quote:Uhmm volgens mij is 't (nu inmiddels) 2003 jaar en 1 maand geleden dat Jezus geboren werd... De aarde bestaat al langer
Op zaterdag 24 januari 2004 19:30 schreef Rahja het volgende:
oh ja, ik vond encyclopediemakers een stelletje imbecielen. Hoe kan een T-Rex nou 1 miljoen jaar (ofzo) geleden hebben bestaan als de Aarde zelf pas 1990 jaar bestond?
quote:zat er ook al even over na te denken...dat is toch ook zo
Ik dacht vroeger altijd dat er in een watertoren water zat....
quote:Ik denk dat ze dat inmiddels zelf ook wel doorheeft hoor
Op woensdag 28 januari 2004 20:44 schreef Weemz het volgende:
Uhmm volgens mij is 't (nu inmiddels) 2003 jaar en 1 maand geleden dat Jezus geboren werd... De aarde bestaat al langer![]()
Ik dacht onTroerend goed; het was zo goed dat het je raakte
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:50 schreef Tinkerbelletje het volgende:
Ik wist niet zo goed wat onroerend goed was..Ik dacht onTroerend goed; het was zo goed dat het je raakte
quote:een huis of stuk land verroert zich niet
Op woensdag 28 januari 2004 23:00 schreef The_Shining het volgende:[..]
eigenlijk begrijp ik de naam nog steeds niet, waarom onroerend? is er ook roerend goed? wat is er roerend of niet aan een huis
quote:serieus??
Op woensdag 28 januari 2004 23:01 schreef IrwanDeMan het volgende:
een huis of stuk land verroert zich niet
quote:lijkt mij tenminste
Op woensdag 28 januari 2004 23:02 schreef The_Shining het volgende:[..]
serieus??
eindelijk!!
Verder vond ik vroeger de Europastraat die achter ons huis lag de grootste straat van de wereld. Het ding heette immers Europastraat en Europa is erg groot. Tsja, ik ben in een dorp opgegroeid en die straat was 500 meter lang ofzo, niet eens geasfalteerd
Ook heb ik jaren gedacht dat er een kersen/peren/appel/pruimenboom in mijn buik zou groeien als ik de pit doorslikte en was ik bang voor Grover en Eucalypta
quote:Ja heel vroeger zat er ook water in. Die bakken zitten niet voor niets hoog, dan kon het water stromen, naar beneden.
Heel vroeger kon ik kermis en kerstmis nooit uit elkaar houden.
En heb heel lang gedacht dat je geen wortel kon trekken uit een negatief getal (bleek dus dat ze me op de middelbare school altijd voorgelogen hadden)...
quote:Dankjewel
Op woensdag 28 januari 2004 23:01 schreef IrwanDeMan het volgende:[..]
een huis of stuk land verroert zich niet
quote:Kan toch ook niet? Een kwadraat is altijd positief. Of je moet al met imaginaire getallen gaan werken, maar dat telt niet
Op woensdag 28 januari 2004 23:17 schreef pirke het volgende:
Ik heb wel eens een "dikke peer zaag" gezocht toen mijn vader aan het klussen was, wist al niet wat hij bedoeldeHeel vroeger kon ik kermis en kerstmis nooit uit elkaar houden.
En heb heel lang gedacht dat je geen wortel kon trekken uit een negatief getal (bleek dus dat ze me op de middelbare school altijd voorgelogen hadden)...
quote:Imaginaire getallen zijn toch heel normaal?
Op woensdag 28 januari 2004 23:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Kan toch ook niet? Een kwadraat is altijd positief. Of je moet al met imaginaire getallen gaan werken, maar dat telt niet
.
quote:i.e. is een afkorting van het latijnse id est en betekent niets meer dan het is
Op woensdag 28 januari 2004 23:09 schreef LoveHenk het volgende:
i.e dacht ik altijd dat betekende in example en eg example given. betekent wat anders blijkbaar
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat Mayonaise en Fritessaus twee verschillende dingen zijn. Ik dacht tot pak 'm beet 5 jaar terug dat dat gewoon hetzelfde was.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:34 schreef somegirl het volgende:
Ik vertelde een keer aan m`n vriendje van heeeeel lang geleden dat ik de pil "doorslikte"
Vroeg ie wat ik er anders mee deed, naast m`n bed leggen ofzo? vond ik ook wel erg grappig
quote:En wordt vaan gebruikt in de zin van 'met andere woorden'.
Op woensdag 28 januari 2004 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
i.e. is een afkorting van het latijnse id est en betekent niets meer dan het is
quote:
Ik heb wel eens een "dikke peer zaag" gezocht toen mijn vader aan het klussen was, wist al niet wat hij bedoelde
quote:Mwoah, op het VWO werd alleen gezegd dat ze bestonden, verder werd er geen uitleg over gegeven.
Op woensdag 28 januari 2004 23:23 schreef pirke het volgende:[..]
Imaginaire getallen zijn toch heel normaal?
quote:Dat heb ik toevallig een maand geleden opgezocht, wat het nou eigenlijk betekende
Op woensdag 28 januari 2004 23:28 schreef Lynx666 het volgende:[..]
quote:roerend goed = inboedel
Op woensdag 28 januari 2004 23:00 schreef The_Shining het volgende:[..]
eigenlijk begrijp ik de naam nog steeds niet, waarom onroerend? is er ook roerend goed? wat is er roerend of niet aan een huis
quote:oja? engelse gebruiken het op de plek waar wij BIJV zouden gebruiken.
Op woensdag 28 januari 2004 23:28 schreef Lynx666 het volgende:[..]
IE = in example zo ver ik weet...
edit: zelfs wel es een engelse site tegen gekomen waar het bij stond...
quote:En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
Op donderdag 29 januari 2004 00:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat heb ik toevallig een maand geleden opgezocht, wat het nou eigenlijk betekende
. Nou moet ik nog weten wat et al. betekent
.
[Dit bericht is gewijzigd door Hephaistos op 29-01-2004 01:05]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:[..]
En Anderen (Et Alta?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
* Hephaistos wist bovenstaande ook niet trouwens
Of dat friesland zwisterland was...zoiets
quote:Wat zijn dan de titels van de 5 voorgaande topics over dit onderwerp?
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef DrDurden het volgende:
Aangezien er nooit een nieuw topic is verschenen: bij deze dan:P
Ik begin:
je had vroeger van die Teenage Mutant Ninja Turtles-videobanden bij een wasmiddel ofzoEn ik dacht dat je die aan het begin moest doorspoelen, anders kreeg je de afleveringen op de band niet te zien
Ik ben er inmiddels wel achter dat dat geen ene fuck uitmaakt of je doorspoelt ja of nee (het duurt alleen wat langer)
En dat de schaduw van m'n knuffelbeer op de muur niet kon bewegen, natuurlijk.:+
quote:Is dat dan niet omdat crawlen gewoon het snelste gaat? Want volgens mij heb je een aparte discipline crawlen.
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef Principessa het volgende:
waar ik ook achter ben gekomen... Vrije slag = borstcrawl. Ik vond al zo zo stom dat als je mag kiezen welke slag je doet, dat iedereen voor borstcrawl ging....
quote:lol dat dacht ik dus ook, toen m'n pa een keer met een fax thuis kwam zat ik maar te zoeken waar die brede kabel was
K dacht altijd dat onze kraan heel lang was en dat ie eens in de zoveeltijd bijgevult moest worden omdat er anders geen water meer uitkwam :s En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
oh ja nieuwe:
toen ik ongeveer 14 ofzo was dacht ik dat Nieuw Zeeland gewoon in Nederland lag (bij Zeeland dus)
Toen de medewerker weg was had ze haar fout door En ik geloof zelfs nog dat de medewerker terug kwam met de mededeling dat ze haar moest teleurstellen, want ze hadden de engelse gesproken versie niet
edit: ze had het dan wel niet jaaaaaaaaaaaren later door, maar toch wel de moeite waard vind ik
quote:Ik sprak het altijd uit zoals het er staat
Op donderdag 29 januari 2004 12:00 schreef CybErik het volgende:
dat je poezie uitspreekt als poo-wee-zie ipv poo-wee-zie-je
quote:Poeziealbums suckten, je was pas echt de man met een "Mijn vriendjes en vriendinnetjes".
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
[Neil uit The Young Ones-modus]
Ik geloofde het hele verhaal van hoe een kind verwekt wordt niet.
[/Neil uit The Young Ones-modus]
Dat was in de zelfde periode dat ik dacht dat een kind vanuit het rectum geboren werdt.
quote:En als je dan over de alsluitdijk gaat en je komt langs het plaatsje zurich. En als je dan net iets op TV had opgevangen over het Zwitserse Zürich, dan word het helemaal vaag
Op donderdag 29 januari 2004 01:27 schreef CasB het volgende:
Hmmja ik dacht dat Friesland bij Zwitserland lag...(ook vanwege dat Vriesland...)Of dat friesland zwisterland was...zoiets
quote:Is het niet Et Alores?
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:[..]
En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
quote:Tsjah, ik zit nu op school en een vriendin van mij kom er nu pas achter (18 jaar) Dat het een "poo-wee-sie" album is. Inplaats van een "poesie" album.
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
quote:hier nog een
Op zondag 25 januari 2004 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Dat heb ik nogsteeds niet begrepen
enne van dat faxen kan ik me ook wel bijvoegen
quote:fuck, daar kom je nú mee! nooit geweten (ook omdat ik t nooit meer heb gekeken)
en dat als irene moors een knuffeltje gooide naar de camera, dat de gene die de prijs had gewonnen, het knuffeltje ook echt had gekregen (ze zeiden ook altijd "ja, ik heb m")
quote:Dat dacht ik ook. Ik was 9 en deed mee aan een zwemtoernooi en toen ik de vrije slag moest doen, koos ik ik voor de rugslag, want die vond ik het leukst, want dan kon ik boven in de tribune mijn ouders zien zitten. En ze zwaaiden de hele tijd met hun armen naar me
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef Principessa het volgende:
waar ik ook achter ben gekomen... Vrije slag = borstcrawl. Ik vond al zo zo stom dat als je mag kiezen welke slag je doet, dat iedereen voor borstcrawl ging....
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:31 schreef LoveHenk het volgende:
tot 3 daag geleden, dacht ik dat cartwoman niet kon bannen
ga je weer plaatjes posten van Jogy's geslachts delen en de kont van Paris hilton?
quote:over? nee nog niet. trouwens, jij kunt ze ook posten. ze staan nog op de server hehe
Op donderdag 29 januari 2004 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
je ban is weer over?
ga je weer plaatjes posten van Jogy's geslachts delen en de kont van Paris hilton?
quote:eeeh:?
Op woensdag 28 januari 2004 10:04 schreef Naamah het volgende:
Heeeeeeeel lang gedacht dat benzine zwart was, en stiekem geloof ik dat nu nog een beetje
quote:Is ook zo:
wa·ter·to·ren (de ~ (m.))
1 toren waarin men drinkwater oppompt om een gelijkmatige druk op het waterleidingnet te handhaven => pompstation, waterstation
quote:In een watertoren zit nog steeds water. Elke ochtend, wanneer veel mensen veel water gebruiken (douchen, wassen, tandenpoetsen), daalt de waterdruk enorm, vanwege de grote vraag aan water. Dit wordt gecompenseert door een watertoren. Deze is hoog vanwege de druk die 'hoog' water veroorzaakt (water drukt met veel kracht naar beneden), zodoende kan men de waterdruk op peil houden en wanneer de spits over is, vult de toren zich weer langzaam. Voilá.
quote:Okay...zo leer ik dus ook nog wat op mijn 22e
Op donderdag 29 januari 2004 17:10 schreef Bigsmile het volgende:[..]
Dat dacht ik ook. Ik was 9 en deed mee aan een zwemtoernooi en toen ik de vrije slag moest doen, koos ik ik voor de rugslag, want die vond ik het leukst, want dan kon ik boven in de tribune mijn ouders zien zitten. En ze zwaaiden de hele tijd met hun armen naar me
quote:Lol, ik zie het nu pas
Op donderdag 29 januari 2004 16:47 schreef SplashJoin het volgende:
vroeger wist ik niet eens wat ducktales betekende
nu weet ik wel beter haha
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:46 schreef majic het volgende:
Ik heb vroeger jaren niet geweten dat in de Suske en Wiske strips je dat poppetje als "Schanulleke" uitsprak en schreef (blijkbaar stelselmatig honderd strips over heen gelezen en iets anders van gemaakt) . Groot de teleurstelling en frustratie dat het ding zo'n klote naam had ...bah..schanulleke...das toch niet mooi (wat ik dan eerst dacht weet ik niet meer hehe).
quote:Mwhaha, ik herinner me dat ook weer
Op vrijdag 30 januari 2004 00:42 schreef bondgirl het volgende:[..]
!
Dat had ik dus ook. Geen flauw idee meer wat ik vroeger dacht dat het was, maar het klonk beslist een stuk leuker dan 'Schanulleke'.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:40 schreef Lexie het volgende:[..]
Lol, ik zie het nu pas
.
quote:Dacht ik ook! Totdat iemand op de radio die naam ietsje anders uitsprak.
Op vrijdag 30 januari 2004 06:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Dit is ook erg, niet goed lezen heet dat ofzo:
Ik dacht eerst dat Evanescence, Evanscene heette (evensien)
TRANSFORMERS robots in the skys
quote:dat had ik ook ja
Op vrijdag 30 januari 2004 06:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Dit is ook erg, niet goed lezen heet dat ofzo:
Ik dacht eerst dat Evanescence, Evanscene heette (evensien)
quote:Ik dacht juist dat er in elke AH een creche was. (Wist ik veel, mijn moeder haalde de boodschappen bij de Centra)
Op vrijdag 30 januari 2004 00:38 schreef TilburgPosse het volgende:
- Advertentie van AH "let op de kleintjes". Dacht dus dat het een waarschuwing was voor winkelende ouders en dat ze beter op hun kinderen moesten letten![]()
-
enz.....
quote:haha, ik dacht dus ook dat alles vroeger echt z/w was, vanwege de oude z/w films natuurlijk
quote:Roest VAST Staal
Yeah, I know, I'm dumb.
quote:Kwam er laatst pas achter dat je die mesjes langs de breeklijn kunt afbreken zodat je weer een scherp snijvlak hebt
Op vrijdag 30 januari 2004 16:33 schreef almarrr het volgende:
ik dacht altijd dat het stendy-mesje was
quote:das geen stanleymes
Op zaterdag 31 januari 2004 20:15 schreef PvtRyan het volgende:[..]
Kwam er laatst pas achter dat je die mesjes langs de breeklijn kunt afbreken zodat je weer een scherp snijvlak hebt
quote:Had je gekotst?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht altijd dat ik vakjes in m'n maag had.... een vakje voor de aardappelen, een vakje voor de boontjes, een vakje voor het vlees..... Voor alles wat anders zeg maarWas niet zo bleek later
quote:Ik wilde het NET gaan posten
Op dinsdag 3 februari 2004 23:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht altijd dat ik vakjes in m'n maag had.... een vakje voor de aardappelen, een vakje voor de boontjes, een vakje voor het vlees..... Voor alles wat anders zeg maarWas niet zo bleek later
quote:Sjanulleke....
!
Dat had ik dus ook. Geen flauw idee meer wat ik vroeger dacht dat het was, maar het klonk beslist een stuk leuker dan 'Schanulleke'.
quote:Eerder heette ze Schalulleke, misschien had je dat nog in je hoofd zitten
Op woensdag 4 februari 2004 01:40 schreef Principessa het volgende:[..]
Sjanulleke....
De week daarop ik weer achter de computer en weer format a:
Dacht dat het echt elke keer zo moest. Vond het vreemd dat ik mijn gemaakte lesstof niet meer kon terugvinden.
Of dat als je via een verrekijker naar de zon keek, dat je dan kon verbranden (je kwam namelijk dichterbij!!!!!)
quote:And a scientist is born
Op vrijdag 6 februari 2004 13:41 schreef mynick het volgende:
Als je de warme kraan aan zet duurt het altijd even voordat het water warm wordt. Bij wijze van experiment heb ik toen ik een jaar of 3/4 was eens een bakje gevuld met dat koude water om vervolgens elke 10 sec. met mijn vinger te voelen of het al warm werd.
En ik begrijp nu ook waar die vreemde Franse benamingen van de weekdagen vandaan komen.
quote:godver, ik ben 21 en voor mij is dat nog steeds hetzelfde
Op woensdag 28 januari 2004 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat Mayonaise en Fritessaus twee verschillende dingen zijn. Ik dacht tot pak 'm beet 5 jaar terug dat dat gewoon hetzelfde was.
quote:Same here
Op vrijdag 6 februari 2004 21:50 schreef liethorp het volgende:[..]
godver, ik ben 21 en voor mij is dat nog steeds hetzelfde
quote:nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?
Op vrijdag 6 februari 2004 22:46 schreef kippiej het volgende:[..]
Same here
quote:Ik ben een scholier, met een sociaal leven.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?
Veel tijd om bij dit soort dingen stil te staan heb ik dus niet
quote:Da's ronduit belachelijk. Je hebt ook wel tig soorten boontjes, appelmoes, cola, chips etc etc etc, alleen het merk verschilt .....
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?
Sinds een jaartje of 6 weet ik dat Syb een gewone man is maar het blijft vreemd om hem te zien en niet te denken 'goh, wat hebben ze dat goed gedaan zeg, in het ziekenhuis'....
En ik was me toch bang voor dat beest!!!
quote:Toevallig bedacht ik het me laatst : Ik dacht dus dat ze "Schulleke" heette ...:/
!
quote:Tegen de klok in toch?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de aarde de andere kant op draait dan ik altijd dacht.
Ik was het nieuws aan het kijken, twee jaar geleden ofzo, en keek naar die draaiende wereldbol. Ik dacht 'domme mensen, ze laten die bol de verkeerde kant op draaien'. Maar ik bleek het dus verkeerd te hebben
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
mijn zus had mij wijs gemaakt dat je via de roosters in zwembaden verdwijnt/ erin getrokken/gezogen wordt als je te dichtbij komt, heb altijd heel veel moeite gedaan om die dingen te ontwijken.
Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was . Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen
.
quote:herkenbaar. alleen waren het bij mij draaikolken
Op zaterdag 7 februari 2004 03:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was
. Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen
.
Wij van ja heb je goed hé, wij van maar snap je de mop?! hij zo nee begrijp hem eigenlijk niet.. toen hebben we het maar ff uitgelegd dat hoelang zijn naam was.
quote:vivo per lei?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:27 schreef Supaaah het volgende:
Zo'n liedje van een jaar of 10 geleden met een spaanse/Italiaanse tekst. Het ging zoiets als "viel o la lei" ofzo, ik dacht altijd dat ze zong "vier op een rij"! (toen was ik dus een jaar of 10).
Maar een wat ik nog niet heb gelezen, is dat ik vroeger dacht dat als je in het zwembad van zo'n dichte glijbaan ging, er nooit meer uitkwam. Iedereen zag je wel boven bij het plafond die buis ingaan maar ik snapte nooit waar ze dan bleven...
Wat later was ik ervan overtuigd dat je maximaal tot 6 ontelbaar kon tellen
Ontelbaar kan je niet halen trouwens...kan je nagaan! 6ontelbaar
quote:Nee hoor; omdat I2 = -1, wil dat nog niet zeggen dat I de wortel is uit -1.
(...)
[Dit bericht is gewijzigd door Pinobot op 07-02-2004 23:24]
quote:friet·saus (de ~)
Op vrijdag 6 februari 2004 21:50 schreef liethorp het volgende:[..]
godver, ik ben 21 en voor mij is dat nog steeds hetzelfde
Frietsaus is dus dikvloeibaar en mayonaise niet.
quote:Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik eens meer dan een uur omgereden omdat ik het bordje "Goorkum" (volgens de aanwijzingen) nog niet had gezien.
Op donderdag 29 januari 2004 11:54 schreef Rolex het volgende:
Dacht altijd dat 'S-gravenhage een plaatsje in een gat was, later wist ik pas dat ze Den-Haag ermee bedoelde
Ik zag onderweg wel "Dordrecht", "Gorinchem" en "Breda".
quote:haha je leert me iets nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |