abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16332756
Op een feestje tijdens de herfstvakantie ben ik een dronken bui wat gaan friemelen met een dame. Was allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik de dag erop gehoord dat er foto's zijn gemaakt terwijl we bezig waren. Nou goed, dat is gebeurt, het was allemaal geinig, vrienden en vriendinnen onder elkaar.. lachen gieren brullen.. nu een paar maand later wordt ik boos opgebeld door de betreffende dame, en ze verteld me in paniek dat een foto van ons op internet circuleerd.. ik was er al bang voor, en ik heb duidelijk met de fotograaf overlegd dat het leuk was voor even en hij had beloofd er geen gekke dingen mee te doen. Onze gezichten zijn weliswaar onherkenbaar gemaakt, fijn is het niet. Ik word overstelpt met mailtjes en telefoontjes van vage bekende, en de dame in kwestie die het minst plezant op de foto staat durft de straat niet meer op. Dat de foto zich verder zal verspreiden, daar kan ik waarschijnlijk niets aan doen, maar in hoeverre kan ik de schuldige van het verspreiden aanpakken?
pi_16332807
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:51 schreef dolledingo het volgende:
Op een feestje tijdens de herfstvakantie ben ik een dronken bui wat gaan friemelen met een dame. Was allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik de dag erop gehoord dat er foto's zijn gemaakt terwijl we bezig waren. Nou goed, dat is gebeurt, het was allemaal geinig, vrienden en vriendinnen onder elkaar.. lachen gieren brullen.. nu een paar maand later wordt ik boos opgebeld door de betreffende dame, en ze verteld me in paniek dat een foto van ons op internet circuleerd.. ik was er al bang voor, en ik heb duidelijk met de fotograaf overlegd dat het leuk was voor even en hij had beloofd er geen gekke dingen mee te doen. Onze gezichten zijn weliswaar onherkenbaar gemaakt, fijn is het niet. Ik word overstelpt met mailtjes en telefoontjes van vage bekende, en de dame in kwestie die het minst plezant op de foto staat durft de straat niet meer op. Dat de foto zich verder zal verspreiden, daar kan ik waarschijnlijk niets aan doen, maar in hoeverre kan ik de schuldige van het verspreiden aanpakken?
Bedoel je nou dat vage bekenden jou herkennen ook al is je gezicht onherkenbaar gemaakt?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:54:59 #3
67385 ROG
Go on, say it.
pi_16332863
Volgens mij heb je geen poot om op te staan, je hebt toestemming gegeven voor het maken, de fotograaf is de eigenaar van de foto's en je hebt alleen een mondelinge overeenkomst..

Verder wel strakke actie

pi_16332866
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat vage bekenden jou herkennen ook als is je gezicht onherkenbaar gemaakt?

misschien heb je nog nooit een doorstuurmailtje binnen gekregen, dat begint bij één persoon die er een heel verhaal omheen lult.. dat is pietje die aan het friemelen is met truusje.. je weet wel die vent uit groningen... daarnaast is er zo'n priceless tekst opgezet wat mij (ons) niet echt in een net daglicht stelt
pi_16332955
Tsja, had nou toch maar op die mailtjes gereageerd, he...
Add 3 to 5 inches!

FF serieus:
Hoe komen ze in ***naam aan je mail-adres

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_16333120
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:00 schreef kLowJow het volgende:
edit
doe dat wachten maar in onzin.. ik heb een probleem en ik wil er af

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 10:59]

pi_16333367
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:08 schreef Megumi het volgende:
Krijgen we nog een linkje naar die foto's
dat lijkt me niet echt relevant.. ik heb min of meer beschreven wat er op de foto's staat en je zult ze vast nog wel eens ergens tegenkomen. Het gaat nu niet om foto, daar kan ik al niks meer tegen doen. Het gaat me meer om hoe nu verder, wat kan ik nog ondernemen. Ik weet dat het mijn eigen schuld min of meer is.. maar de verspreider heeft toch een belofte gebroken.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:14:45 #8
36533 Shyte
Stone free..
pi_16333384
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:14 schreef dolledingo het volgende:

maar de verspreider heeft toch een belofte gebroken.

Breek jij zijn camera..
pi_16333400
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:54 schreef ROG het volgende:
Volgens mij heb je geen poot om op te staan, je hebt toestemming gegeven voor het maken, de fotograaf is de eigenaar van de foto's en je hebt alleen een mondelinge overeenkomst..

Verder wel strakke actie

Hij hoorde de volgende dag pas dat er foto's waren gemaakt...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:15:49 #10
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_16333411
- edit -
ontopic: indd je heb geen poot om op te staan dus pak hem op je eigen manier terug

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 10:59]

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_16333416
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:14 schreef dolledingo het volgende:

[..]

dat lijkt me niet echt relevant.. ik heb min of meer beschreven wat er op de foto's staat en je zult ze vast nog wel eens ergens tegenkomen. Het gaat nu niet om foto, daar kan ik al niks meer tegen doen. Het gaat me meer om hoe nu verder, wat kan ik nog ondernemen. Ik weet dat het mijn eigen schuld min of meer is.. maar de verspreider heeft toch een belofte gebroken.

Goed punt.. tis nu toch al zover, kan je tenminste nog proberen er wat aan te verdienen idd
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:17:58 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16333458
Ik weet wel zeker dat je geen poot hebt om op te staan, het enigste wat je kan doen is hopen dat mensen ze snel vergeten.
Misschien een lullig vraagje maar heeft je moeder ze ook gezien, want dat lijkt me echt zwaar klote.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16333575
ik kan het topic niet vinden
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:22:22 #14
67385 ROG
Go on, say it.
pi_16333582
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:15 schreef Angeles het volgende:

[..]

Hij hoorde de volgende dag pas dat er foto's waren gemaakt...

Hm excuus, overheen gelezen, ik vatte het "alles leuk en aardig" uit de OP op als goedkeuring voor het maken van de foto's. My bad.

Blijft nog een moeilijke zaak voor de TS.

pi_16333585
quote:
degene die de foto's heeft gepubliceert, is zeeeer stafbaar. Geef hem aan bij de politie...tis namelijk SMAAD wat hij pleegt...

Ik zat namelijk vorige week op politiebureau...had een filmpje op me website staan van 2 dames die wat gek deden enzo, en wat belachelijk werden gemaakt...maar die hadden me dus aangegeven wegens 'smaad'...kheb een waarschuwing gekregen...maar dat kwam omdat de dames niet een officele aanklacht hadden ingediend...anders kon ik nog wel eens fliiiinkkkk het bokjes zijn...

pi_16333706
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:17 schreef snakelady het volgende:
Ik weet wel zeker dat je geen poot hebt om op te staan, het enigste wat je kan doen is hopen dat mensen ze snel vergeten.
Misschien een lullig vraagje maar heeft je moeder ze ook gezien, want dat lijkt me echt zwaar klote.
mijn moeder is gelukkig behoorlijk open in dit soort dingen.. maar ik zal wel mijn best doen om die foto zo lang mogelijk uit haar buurt te houden.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:28:57 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16333756
- edit: hou nou eens op met zeiken om een link -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 14:05]

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16333802
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:26 schreef dolledingo het volgende:

[..]

mijn moeder is gelukkig behoorlijk open in dit soort dingen.. maar ik zal wel mijn best doen om die foto zo lang mogelijk uit haar buurt te houden.

damn dude, tis ech lekker lullige kutstreek van je 'maat'...
ik zou naar de politie stappen....die maat lacht zich waarschijnlijk nu nog steeds ziek, en beseft niet dat hij wel eens flink de lul kan zijn...

trouwens, je moet trouwens degene aanklagen die de foto op internet heeft gezet....weet je ook wie dat is?

pi_16333863
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:30 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

damn dude, tis ech lekker lullige kutstreek van je 'maat'...
ik zou naar de politie stappen....die maat lacht zich waarschijnlijk nu nog steeds ziek, en beseft niet dat hij wel eens flink de lul kan zijn...

trouwens, je moet trouwens degene aanklagen die de foto op internet heeft gezet....weet je ook wie dat is?

degene die de foto gemaakt heeft zegt nergens iets van af te weten.. hij geeft 1 van zijn huisgenoten de schuld. De foto's staan namelijk op een gezamelijke computer.
pi_16333980
schending van portretrecht is behoorlijk strafbaar
pi_16333996
Het blijft altijd klote zoiets. Ik heb dat al mogen meemaken vanwege mijn bekendheid.
Zulke foto's bij priceless kunnen flinke schade toebrengen,zelfs bij unne zingende bouwvakker.

Het grootste gezeik krijg je ermee. Al die vrouwen die gaan stalken om ook op de foto te kunnen.
En dan later komen ze om schadevergoeding.

Goan!!!
pi_16334090
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:37 schreef Inn0cent het volgende:

[..]

ja kom op met die link, TS!

snap nou ff dat het niet om die foto gaat in dit topic (het gaat er wel om, maar je begrijpt dat ik niet zelf mee ga helpen in het verspreiden er van).. anders had ik hem wel in onzin gepost.
pi_16334125
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:43 schreef dolledingo het volgende:

[..]

snap nou ff dat het niet om die foto gaat in dit topic (het gaat er wel om, maar je begrijpt dat ik niet zelf mee ga helpen in het verspreiden er van).. anders had ik hem wel in onzin gepost.

ik snap het wel ,maar ik wil het niet snappen.

- edit: stop met zeuren om een link -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 14:07]

pi_16334204
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
post hem nou gewoon ben je meteen van da gedram af, van mij part wijzig je hem weer met een aantal minuten
ik kan ook gewoon naar bed gaan.. en morgenvroeg constateren dat er weer een hele bende serieuze reacties zijn.. en niet van die puberale
pi_16334581
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:38 schreef Schepseltje het volgende:
schending van portretrecht is behoorlijk strafbaar
ze zijn onherkenbaar gemaakt... dus wat portret???

gewoon niet dronken worden dombo...... krijg je ervan....

memento mori
  zaterdag 17 januari 2004 @ 03:19:13 #26
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_16334699
ik leef met je mee...zo'n situatie is allerminst plezant...

Maar ja, die dingen gebeuren...

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_16334920
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:42 schreef navvy het volgende:

[..]

Je hebt ze al dus? Verspreid hij ze zelf?

Dat lijkt me niet.
Goan!!!
pi_16334958
- edit: ophouden nu -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 11:01]

This is my Sig: 2 3 5 7 11
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:04:23 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_16336741
We pogen hier een serieus forum-onderdeel te zijn en te blijven.

En dus:
- geen gezeur om links van prive-foto's
- geen puberaal geneuzel
- geen prive pics van anderen plaatsen
- geen pics plaatsen om grappig te zijn

Zo, en nu weer ontopic graag.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:05:06 #30
9756 Dentist
Toept over...
pi_16336755
- edit: als je niet begrijpt wat bovenstaande inhoudt, dan mag je me vooraf de inhoud van je voorgenomen post altijd even mailen ter controle -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 11:07]

pi_16336764
- edit: bovenstaande geldt ook voor jou -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 11:08]

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16336879
Jeetje, inderdaad erg vervelend.

Ikzelf kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat je serieus ligt te rommelen met iemand in alle openbaarheid van een feestje ( andere feestgangers ).

Maar goed.
Jij deed het wel ( en jou goed recht natuurlijk ).

Ik kan me goed voorstellen hoe lullig jij en het meisje zich moeten voelen. Terug draaien kan niet meer, vooral niet als het via email verspreid wordt.
Het enige wat je kan doen is het uitzitten en even volhouden.
Over 2 maand is iedereen het hopenlijk vergeten.
Als iemand je er een vraag over stelt of je erop aanspreekt gewoon zeggen " jah klopt " "en ?".
Want zeg nou zelf... wát moeten ze erover vertellen ?
Het ís een feit dat jullie lagen te rommelen. ( als jullie niet vinden dat dat normaal is hadden jullie het niet gedaan ).
Dus ?

Degene die ze het internet op heeft gestuurd zou ik wel aanspreken.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16336902
- edit: offtopic -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 12:59]

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:38:19 #34
9756 Dentist
Toept over...
pi_16337239
Goed, laat ik dan zeggen dat, gezien de signature van TS en zijn verhaal, ik hem niet helemaal serieus kan nemen.

Overigens, vooringenomenheid? Hallo pot, dit is de ketel, je ziet ZWART! En over mijn begrijpend vermogen hoef je je al helemaal geen zorgen te maken..

pi_16337599
Ik geloof er ook helemaal niks van. Een foto wordt pas goed verspreidt als je denkt dat je niet betrapt bent (die in de fatamorgana) of als het een beetje speciaal is (Den Haag supporter bij Deetman), maar een standaart sexfoto wordt niet zo makkelijk verspreidt
pi_16337834
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:59 schreef sappie3 het volgende:
Ik geloof er ook helemaal niks van. Een foto wordt pas goed verspreidt als je denkt dat je niet betrapt bent (die in de fatamorgana) of als het een beetje speciaal is (Den Haag supporter bij Deetman), maar een standaart sexfoto wordt niet zo makkelijk verspreidt
zonder u allen uitgebreid te gaan beschrijven wat er precies op staat, kan ik wel vertellen dat ik hem zeker doorstuurbaar vindt. Helemaal als je er een 'leuk' verhaal om heen bouwt.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 12:59:05 #37
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_16338822
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:38 schreef Dentist het volgende:
Goed, laat ik dan zeggen dat, gezien de signature van TS en zijn verhaal, ik hem niet helemaal serieus kan nemen.
Reageer dan gewoon niet
quote:
Overigens, vooringenomenheid? Hallo pot, dit is de ketel, je ziet ZWART! En over mijn begrijpend vermogen hoef je je al helemaal geen zorgen te maken..
Als je begint met goed lezen, dan is de kans op begrip groter. Er stond heel wat anders.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:05:45 #38
9756 Dentist
Toept over...
pi_16339005
Whehehhee, D'OH! Sorry bout that

Anyway, waarom zou ik niet mogen reageren als ik twijfel aan hem en zijn verhaal? Dat is gewoon een andere reactie dan de standaard reacties, maar maakt hem niet minder waard. Om dan eerst langs de gedachtenpolizei te gaan lijkt me wat ver gaan, het is een openbaar discussie forum, en ik heb nou niet bepaald het idee dat ik te ver ga als ik zeg dat ik twijfel aan iemand.

Als ik hem nou uitmaken voor Hitler en zijn vriendin voor hoer oid, dan zou het anders zijn, maar dat doe ik toch niet?

- Edit: ik vind het prima als je opmerkt dat je zijn verhaal in twijfel trekt, daar ging het me niet om. Het ging me wel om het wederom zeuren om een link, terwijl ik toch errug duidelijk verzocht dat niet meer te doen -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 14:10]

zaterdag 17 januari 2004 @ 13:55:51 #39
81374 Doede
veur wa kump wa
pi_16340053
- edit: kijk eens 10 postjes hoger -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-01-2004 14:11]

go'j met brommerskiek'n?
pi_16344111
- edit: offtopic en een domme vraag -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 18-01-2004 10:38]

pi_16346446
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:38 schreef Dentist het volgende:
Ik ben niet zo chicken om voor dit soort dingen een kloon aan te maken. Het is mij overkomen, het is mijn eigen schuld tot op zekere hoogte, ik schaam me er niet voor.. maar het is een onprettige situatie. Ik heb ondertussen contact opgenomen met de politie.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:14:02 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16353760
Da's net zoiets als die foto die nu per e-mail circuleert en waarom een meisje haar vriendje pijpt (wel heel besmuikt) in zo'n bakje in de Efteling. Het is gewoon hartstikke lullig en aan reacties als :'moet je maar niet zoveel zuipen'etc. heb je ook niks.
In het verleden zijn van mij ook weleens bepaalde foto's gemaakt, waarvan ik nu ook niet weet waar ze precies zijn, lastige is ze zijn digitaal opgeslagen dus het eindigt nergens..niet uit te roeien. Ik ga ervan uit dat degene die ze heeft er nooit iets mee zal doen maar 100% garantie heb je niet, ik weet wel 1 ding en dat is dat camera;s voor mij nu ontoelaatbaar zijn als ik bepaalde dingen aan het doen ben.
pi_16360046
Het wordt wel steeds moeilijker om dit soort situaties te vermijden nu bijna alle telefoons met een digitale camera zijn uitgerust en bijna iedereen dus altijd een camera bij de hand heeft
pi_16411691
Heeft niets met smaad te maken. Gaat idd om portretrecht, en door dit recht wordt je goed beschermd!

Check: http://www.fotografenfederatie.nl/BTL/BTL-07.html

Suc6!

MarcieB

Nieuw hier op fok...
pi_16456220
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:35 schreef MarcieB het volgende:
Heeft niets met smaad te maken. Gaat idd om portretrecht, en door dit recht wordt je goed beschermd!

Check: http://www.fotografenfederatie.nl/BTL/BTL-07.html

Suc6!

MarcieB

Ik had zelf een andere link voor de TS Http://www.auteursrecht.nl
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_16456803
euh ... hoe preuts ben je als je door foto's waarop je een beetje aan het spelen bent de straat niet meer op durft.

Waar zouden ze je om uitlachen... van haha, kijk eens hij heeft wel sex

maak je niet zo druk is mijn advies, en als je het er nog niet mee eens bent dan pak je hem terug op een originele manier... zo hoort het te gaan tussen vrienden.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_16477097
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:53 schreef GWD het volgende:
euh ... hoe preuts ben je als je door foto's waarop je een beetje aan het spelen bent de straat niet meer op durft.

Waar zouden ze je om uitlachen... van haha, kijk eens hij heeft wel sex

maak je niet zo druk is mijn advies, en als je het er nog niet mee eens bent dan pak je hem terug op een originele manier... zo hoort het te gaan tussen vrienden.

Dat jij overal je pikkie op tafel legt betekent niet dat de rest van de wereld dat doet.

Voor de duidelijkheid, de foto's zijn zonder dat wij het wisten genomen, daarnaast nemen wij elkander net, wat op zich een mooie actie foto oplevert. Ik heb er om kunnen lachen totdat ze verspreid werden, ik zie mij zelf gewoon niet graag copulerend op internet.

donderdag 22 januari 2004 @ 00:59:32 #48
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16477625
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:34 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Dat jij overal je pikkie op tafel legt betekent niet dat de rest van de wereld dat doet.

Voor de duidelijkheid, de foto's zijn zonder dat wij het wisten genomen, daarnaast nemen wij elkander net, wat op zich een mooie actie foto oplevert. Ik heb er om kunnen lachen totdat ze verspreid werden, ik zie mij zelf gewoon niet graag copulerend op internet.

Ik snap je best maar om er nu miet eer de straat voor op te durben vind ik wel ietsje mieterug
  donderdag 22 januari 2004 @ 14:21:29 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16487236
Kun je de fotograaf er niet op pakken dat hij onzorgvuldig met persoonlijik materiaal is omgegaan (ivm die openbare pc dus)
Vampire Romance O+
  donderdag 22 januari 2004 @ 14:23:38 #50
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_16487280
- edit: kleuter -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 22-01-2004 14:24]

Accept you're dead and start living
pi_16487335
Misschien lees ik er over heen.. Maar heb je ze ook daadwerkelijk al gezien? Of alleen van horen zeggen? Anders kan je gewoon aangifte gaan doen bij de plsie.
pi_16487406
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:21 schreef MouseOver het volgende:
Kun je de fotograaf er niet op pakken dat hij onzorgvuldig met persoonlijik materiaal is omgegaan (ivm die openbare pc dus)
Ja tuurlijk "henk " die een plaatje schiet vervolgen omdat het een uit de hand gelopen grap is ... sure dude ik zou om een advocaat vragen ....Bekende nederlander me hol ...aansteller....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16487418
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:25 schreef Poepoog het volgende:
Misschien lees ik er over heen.. Maar heb je ze ook daadwerkelijk al gezien? Of alleen van horen zeggen? Anders kan je gewoon aangifte gaan doen bij de plsie.
Ja tuurlijk ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16487743
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:29 schreef method21 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ....

pi_16487921
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:59 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik snap je best maar om er nu miet eer de straat voor op te durben vind ik wel ietsje mieterug

en kan meneer mij dan exact vertellen wanneer ik gezegd heb dat ik niet meer over straat zou durven?
pi_16492855
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

en kan meneer mij dan exact vertellen wanneer ik gezegd heb dat ik niet meer over straat zou durven?

Heeft de TS niet over zichzelf gezegd volgens mij....

Maar hoe ga je het nu oplossen??

donderdag 22 januari 2004 @ 21:48:08 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16499977
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:28 schreef method21 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk "henk " die een plaatje schiet vervolgen omdat het een uit de hand gelopen grap is ... sure dude ik zou om een advocaat vragen ....Bekende nederlander me hol ...aansteller....

Als "henk" een advertentie in de krant zou zetten waarin staat dat TS een lompe lul is zou de eerste de beste advocaat er ook gehakt van kunnen maken. En hoewel ts het wel rot vindt maar nog enigszins laconiek met het gebeurde omgaat zouden sommige andere mensen compleet doordraaien. Vergis je niet wat dergelijke dingen met je prive leven kunnen doen. Oudkerk is een prachtig voorbeeld van iets wat onschuldig lijkt maar compleet uit de klauwen loopt. ik benadruk nog ff dat ik niet beweer dat het hier zo'n vaart loopt maar wel dat de actie als zodanig niet zo ontzettend onschuldig is
Vampire Romance O+
pi_16501327
Ik denk dat de TS een redelijke kans maakt als hij een aanklacht indiend bij de politie....

Van http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=23672

"Ook als de fotos niet in opdracht van de gefotografeerde mensen zijn gemaakt, is publiceren riskant. De mensen kunnen 'een redelijk belang' hebben om zich tegen publicatie te verzetten. Privacy of goede smaak bijvoorbeeld. Een T-shirt verkopen van een door u gefotografeerde popster tijdens een concert, mag dus niet zonder zijn of haar toestemming."

pi_16533207
Ik denk dat er weinig aan te doen is. Gewoon wachten tot het allemaal over is. (als dat ooit gaat) En eventueel naar de politie gaan. En hopen dat die wat kunnen doen. Ik denk dat de fotograaf verantwoordelijk is voor wat er met die foto's gebeuren. Ik denkdat dat je dus aangifte tegen hem moet doen, als je dat wilt natuurlijk. Want veel schiet je er toch niet meer op. Die foto gaat toch wel door. Ik krijg trouwens nooit zulke foto's
pi_43142799
Ok, even een update. Bijna 3 jaar later. Ik heb toentertijd geen aangifte gedaan. De foto's circuleren nog steeds op internet, het heeft me verder niet geschaad. En zolang er filmpjes zoals die van de ado-keeper uitkomen vallen de pikante foto's van mij in het niet. Met de huidige staat van het internetwezen zijn mijn pikante foto's opeens niet meer zo pikant. Eind goed al goed
  woensdag 1 november 2006 @ 17:19:56 #61
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_43142938
gewoon laten rusten en geen rugbaarheid aan geven, dan komt niemad op het idee er nog eens naar te gaan zoeken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_43144813
foto!!

woensdag 1 november 2006 @ 18:18:08 #63
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43145065
Waarom kick je dit topic omhoog.. volgens mij heb je gewoon stiekem zelf die foto's op internet gezet en je geilt er nu nog steeds op.
Pijpe een euro!
pi_43145149
Sjah als je sites als kodiefiles bekijkt dan is het tegenwoordig eigenlijk haast niet bijzonder meer dat je zo op het Internet staat. Of het moet zijn er in je omgeving vol ophef over wordt gemaakt, dan krijg je wel iets meer aandacht dan je wil (zie dat bananenmeisje bijvoorbeeld).
pi_43145561
quote:
Vraag anders aan Postma wat je tegen dit soort zaken kunt doen.. of.. nog beter.. vraag het aan geenstijl.nl
─_(º.0)_/─
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:38:38 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145704
Jij was toch die knul van die weblog?
Die zo'n lol had in het verspreiden van?
Die ben je toch hè?
En nu ga je zelf de klos zijn?
Vind je het heel erg als ik me nu helemaal naar lach?
Nee hè, vind je vast niet erg
Als ik ze vind laat ik er posters van maken, beloofd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43145793
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef yvonne het volgende:
Die ben je toch hè?

doe dan meteen een flinke banner voor op de frontpage
─_(º.0)_/─
pi_43145821
quote:
Die ben je toch hè?
he psst, kijk eens naar de datum van de oppo.
Scheren is voor schapen!
  woensdag 1 november 2006 @ 18:42:28 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43145840
quote:
Die ben je toch hè?
Geef je dan wel een linkje Yvonne.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:42:40 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145845
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

he psst, kijk eens naar de datum van de oppo.
Dan nog heb ik lol
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_43145883
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef dolledingo het volgende:
Ok, even een update. Bijna 3 jaar later. Ik heb toentertijd geen aangifte gedaan. De foto's circuleren nog steeds op internet, het heeft me verder niet geschaad. En zolang er filmpjes zoals die van de ado-keeper uitkomen vallen de pikante foto's van mij in het niet. Met de huidige staat van het internetwezen zijn mijn pikante foto's opeens niet meer zo pikant. Eind goed al goed
even een link van dit topic dan maar doorsturen naar geenstijl?
uiteraard met profiel-gegevens
─_(º.0)_/─
  woensdag 1 november 2006 @ 18:45:00 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43145915
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef dolledingo het volgende:
Gered door de voortschrijdende techniek min of meer dan
Vampire Romance O+
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:45:02 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145916
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Welnee, laat hem stikken met z'n bierbommetje.

† In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 18:46:04 #74
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_43145944
quote:
Die ben je toch hè?
Neukia.nl idd

Maar die is nou toch down?
Edit: Ja dus.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:46:12 #75
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43145948
Dat dit topic na 2,5 jaar nog steeds niet een keer in ONZ is belandt...

TS geeft 't in z'n fotoboek notabene al zelf aan
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_43145999
Kijk ook eens in mijn fotoboek Yvonne
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:51:38 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43146144
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef dolledingo het volgende:
Kijk ook eens in mijn fotoboek Yvonne
Ik stopte bij het woord "Groningen"

woensdag 1 november 2006 @ 18:53:39 #78
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43146206
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef vamos1 het volgende:

[..]

En dan?
[KNE]-Mod
  woensdag 1 november 2006 @ 18:53:40 #79
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43146208
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

dweil me op
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_43146232
quote:

[..]

Hahahaha

Slotje dan maar?
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:55:17 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43146260
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:54 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Hahahaha

Slotje dan maar?
Neuh.

pi_43146293
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Neuh.
Dat vind ik tof van je!
  woensdag 1 november 2006 @ 18:57:25 #83
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43146335
Je begrijpt wel dat door je bumb van dit topic de verspreiding van je foto's misschien wel weer een hoge vlucht kan gaan nemen heh.
[KNE]-Mod
  woensdag 1 november 2006 @ 18:58:48 #84
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43146382
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
Je begrijpt wel dat door je bumb van dit topic de verspreiding van je foto's misschien wel weer een hoge vlucht kan gaan nemen heh.
Ik denk het ook...
pi_43146417
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:33 schreef dolledingo het volgende:

[..]

degene die de foto gemaakt heeft zegt nergens iets van af te weten.. hij geeft 1 van zijn huisgenoten de schuld. De foto's staan namelijk op een gezamelijke computer.
Nou dan laat jij je ook makkelijk met een kluitje in het riet sturen.
pi_43146468
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
Daarom bumbte ik ook!

Aandachtsgeil zijn is toch weer helemaal de bumb tegenwoordig?
pi_43146526
Oh wacht

Beetje oud topic en bovendien een erg flauwe hoax.
pi_43167216
je wil t
  donderdag 2 november 2006 @ 14:31:07 #89
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43171070
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Daarom bumbte ik ook!

Aandachtsgeil zijn is toch weer helemaal de bumb tegenwoordig?
Je dacht zeker, "wat die Razor21 nu aan pesttopics opent deed ik tig jaar geleden al" .
pi_43171186
Theorie: je portretrecht is aangetast: je kan alle providers die je foto's hosten sommeren ze eraf te halen.
Praktijk: het zal je nooit lukken om de foto's van internet te halen. Zeker niet als ze op buitenlandse servers staan, waarvan je de eigenaar niet kan achterhalen of aanspreken. Zelfs een rechter kan hier niets aan doen. (zie b.v. filmpje van Housewitz welke offline moest: slechts enkele sites hebben daar gehoor aan gegeven).

Edit: terung: welke idioot haalt dit topic uit den oude sloot?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2006 14:35:52 ]
  donderdag 2 november 2006 @ 15:47:24 #91
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43173538
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
(zie b.v. filmpje van Housewitz welke offline moest: slechts enkele sites hebben daar gehoor aan gegeven).
Ik denk niet dat hij snapt waar je het over hebt zo hoor.
[KNE]-Mod
pi_43173641
Ik lach even mee yvonne .
  donderdag 2 november 2006 @ 15:54:53 #93
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_43173717
Als een boer met kiespijn ja
Where law ends, tyrrany begins.
pi_43173733
Verdomd, het is nep .
pi_43173891
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij snapt waar je het over hebt zo hoor.

pi_43174168
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lach even mee yvonne .
Wat een rancune..

Onbegrijpelijk!
  donderdag 2 november 2006 @ 16:34:58 #97
78918 SeLang
Black swans matter
pi_43175050
Zijn dit de pics?

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_43175279
Eigen schuld dikke ???
pi_43179625
WTF... deze foto
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_43180281
Leuk geweest....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Admin donderdag 2 november 2006 @ 19:24:35 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43180767
Ik pik hem even mee naar ONZ

pi_43180873
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef yvonne het volgende:
  Admin donderdag 2 november 2006 @ 19:29:12 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43180945
Oy!

pi_43181033
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:29 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Neem mee dan!
pi_43181089
doe eens een linkje naar die foto met onherkenbaar gemaakte gezichten
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  donderdag 2 november 2006 @ 19:35:34 #106
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_43181213
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:32 schreef Aarde het volgende:
doe eens een linkje naar die foto met onherkenbaar gemaakte gezichten
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  Admin donderdag 2 november 2006 @ 19:37:10 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43181269
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Neem mee dan!
Wil je hem nou of wil je hem niet

pi_43181286
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef yvonne het volgende:
op FOK-radio klonk je oud en jbejaard.
maar in je fotoboek zie je er best geil uit

pi_43181336
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wil je hem nou of wil je hem niet
Als ik hem sluit, dan wil ik hem toch niet

met het topic!
  Admin donderdag 2 november 2006 @ 19:42:24 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43181476
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Aarde het volgende:

[..]

op FOK-radio klonk je oud en jbejaard.
maar in je fotoboek zie je er best geil uit

Ik heb griep

pi_43181569
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb griep
hot and sweaty .. just the way... oeh oeh... i like it ...

* Aarde solliciteert naar een ban van Yvonne

Moderator donderdag 2 november 2006 @ 20:04:55 #112
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43182351
quote:

[..]

*kuch*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43184723
Iedereen die ongevraagt fotos van jou op inet plaats is toch al strafbaar?
Helemaal bij zulke fotos..
Zelfs clubs, discotheken, kroegen waar fotos voor die site worden bijgehouden, moet een bordje hangen.

Kijk hier eens; http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
pi_43184840
tering 2 jaar geleden was iedereen nog serieus, er is niet eens om die foto's gevraagd
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_43185220
quote:

[..]

Nee,Dordrecht is een bruisende stad met een geweldig uitgaansleven.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:58:08 #116
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_43207539
dolledingo

Geactiveerd 23-01-2002
Laatste update 16-10-2006
Geslacht Man
Geb. Datum 29-11-1981
Relatie jawel, met een veluws meiske!
Seksualiteit Lesbies roeleren!
Kleur ogen Blauw
Schoenmaat
Beroep Student
Studierichting Communicatie Systemen
Woonplaats Groningen
Favo subsite Fotoboek
Favo forum Seksualiteit
Favo FOK!ker Dolledingo
Aantal posts 3808
Aantal views 8154
Replies 94
MSN
Laatste Voyeur Olafje

Hoi,

ik si man
ik si 1.97m
ik si 24 jaar
ik si wonen in Groningen

-----

Ik vind het leuk om van de domheid van de Fokkers gebruik te maken door semi-serieuze topics te openen:

SOA en SOA?
Scheten vernielen boxershorts?
Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens de sex
Tip: Klaarkomen onder de douche
Vaginale douche of klysma
Condoom doorgeslikt
Poeplucht
Ooit de menstruerende vagina van je docente gebeft voor een
Durf jij te ruiken
Mijn pikante foto's circuleren op het internet
Tandarts, eigenlijk een raar beroep..
Laat jouw oma ook altijd scheten..