Neuh.quote:
Ik denk het ook...quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
Je begrijpt wel dat door je bumb van dit topic de verspreiding van je foto's misschien wel weer een hoge vlucht kan gaan nemen heh.
Nou dan laat jij je ook makkelijk met een kluitje in het riet sturen.quote:Op zaterdag 17 januari 2004 02:33 schreef dolledingo het volgende:
[..]
degene die de foto gemaakt heeft zegt nergens iets van af te weten.. hij geeft 1 van zijn huisgenoten de schuld. De foto's staan namelijk op een gezamelijke computer.
Daarom bumbte ik ook!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
Je begrijpt wel dat door je bumb van dit topic de verspreiding van je foto's misschien wel weer een hoge vlucht kan gaan nemen heh.
Je dacht zeker, "wat die Razor21 nu aan pesttopics opent deed ik tig jaar geleden al"quote:Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Daarom bumbte ik ook!![]()
Aandachtsgeil zijn is toch weer helemaal de bumb tegenwoordig?![]()
Ik denk niet dat hij snapt waar je het over hebt zo hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
(zie b.v. filmpje van Housewitz welke offline moest: slechts enkele sites hebben daar gehoor aan gegeven).
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij snapt waar je het over hebt zo hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |