quote:Dacht het niet, ik heb de langste handelsroute en mijn vingers zijn gekruist en de pion gerokeerd met de toren op A5
Op maandag 12 januari 2004 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Jah hoor ik heb toch gewonnnen want de al het geld is uit de bank en ik heb het langste woord
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 12-01-2004 09:59]
quote:die is toch op soisent-neuf geblokkeerd door die kanskaart ?
Op maandag 12 januari 2004 09:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Je vergeet de en-passant regel.
quote:idd helemaal hot !!!
Op maandag 12 januari 2004 10:01 schreef Icicle het volgende:
Jeetje, ons schaakspelletje is wel een hype geworden he Bosbeetle!?
quote:Denk het niet..
Op maandag 12 januari 2004 10:06 schreef Bjoro het volgende:[..]
idd helemaal hot !!!
maar eh....binnenkort op de markt ?
quote:dat is juist het mooie van deze sport, iedereen verwarren en dan in eens een strafcorner nemen vanaf buiten het strafschopgebied en dan ....hoppa, door het ringetje en je staat weer voor !
Op maandag 12 januari 2004 11:31 schreef Krisso het volgende:
wel een beetje verwarrend allemaal!!!
quote:Anders laat je Schanulleke toch achter als borg ?
Op maandag 12 januari 2004 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Maakt een broodkruimelspoor om de weg naar dit topic terug te vinden.*
quote:[Wiske-mode]Niet Schanulleke!!!
Op maandag 12 januari 2004 16:47 schreef Bjoro het volgende:[..]
Anders laat je Schanulleke toch achter als borg ?
quote:* suske :geef die kutpop gewoon af joh !
Op maandag 12 januari 2004 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[Wiske-mode]Niet Schanulleke!!![/wiske-mode]
toept over met een harten acht op Kalverstraatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:37 schreef sugarjunkie het volgende:
* valt suske aan met Kazachstan
gooit 5-3-3
euhm, ik koop een medeklinker: de G van Ganzenbordquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:45 schreef buzzer het volgende:
*troeft de loper.......
Een P is.....raak! Schip gezonken, dus ik streep de full house weg en zet nu alles in op rouge.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:54 schreef -DailaLama- het volgende:
een familielid en/of goede kennis met een ..... *draait .... P ....
* Legolas_Greenleaf gooit 11 en mag direct de struikrover plaatsen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef dribbel79 het volgende:
* dribbel79 meldt 100 en koopt de Kalverstraat
Dat kan niet, slaan moetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef dribbel79 het volgende:
* dribbel79 meldt 100 en koopt de Kalverstraat
hmmm Ruiten!quote:
Ga niet langs start maar ga direct naar de gevangenis en ontvang geen ¤ 20.000quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
hmmm Ruiten!
* sugarjunkie gooit de dobbelstenen
4!
1...2...3...4...WIE NIET WEG IS IS GEZIEN!!!!
Ik gebruik mijn loper en verlaat de gevangenis zonder te betalenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga niet langs start maar ga direct naar de gevangenis en ontvang geen ¤ 20.000
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:02 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn loper en verlaat de gevangenis zonder te betalen
slaapziekte beginnend met een I
Welke jij pas mag activeren als je 10 graan hebtquote:Op zondag 2 januari 2005 02:10 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.
daar gaat mijn vliegdekschip....quote:Op zondag 2 januari 2005 02:10 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.
Met mijn dubbele dam sla ik je loper. Daarna erf ik 10000 gulden en krijg ik de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:14 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
daar gaat mijn vliegdekschip....
* sugarjunkie neemt een kanskaart
u mag 2plaatsen vooruit
Maar deze pak ik van je af met de struikrover.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:19 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Met mijn dubbele dam sla ik je loper. Daarna erf ik 10000 gulden en krijg ik de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd.
Die zit nog steeds in de put, je moet een beurt overslaanquote:Op zondag 2 januari 2005 12:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar deze pak ik van je af met de struikrover.
Die je weer moet inleveren omdat je een 5 en een 2 gegooid hebt.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb een bigmac gewonnen! Jaaaa! Ik heb een bigmac gewonnen!
Maar jij moest je beurt overslaan!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die je weer moet inleveren omdat je een 5 en een 2 gegooid hebt.
waar de mineur staat en die maakt die bom onschadelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:30 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
Maar jij moest je beurt overslaan!
Zo, waar was ik.
* sugarjunkie vuurt op F6
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef Ancient het volgende:
*Yathzee gooit en vingerhoed naar E5 verplaatst
*ruilt gans voor kanskaartquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:50 schreef kanaiken het volgende:
volgens mij was het de dokter, maar doen moet ik wel een kanskaart kopen
iemand nog een gans nodig?
Met mijn bluawe triviant die ik dubbel heb, steel ik de gans. Trek een algemene fonds kaart en geef hem door naar techts.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ruilt gans voor kanskaart
heb straks wel recht op 3x woordwaarde
Die ik dan weer aanval met 10 legers van uit IJsland.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:53 schreef Ancient het volgende:
Mijn maarschalk naar de kalverstraat en ik bouw een hotel in Engeland
*hands*quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die ik dan weer aanval met 10 legers van uit IJsland.
Die ik weer van je afneem omdat ik je vliegdekschip tot zinken heb gebrachtquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wie heeft uit de categorie Dieren, de harten Aas ? Dan heb ik namelijk eindelijk bingo.
Verder neem ik een hypotheek op mijn langste handelsroute..
Full house!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:20 schreef behAARD het volgende:
jack-in-de-box dubbele stift op tafel
dan mag jij nu met de dobbelstenen gooien !quote:
'Kheb een mexx!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan mag jij nu met de dobbelstenen gooien !
4 in je linkerhand en 2 met rechts natuurlijk !
China verkoopt, en een kans kaart terug neemt !quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
'Kheb een mexx!
Mag ik van jou, uit de serie "eten en drinken" een klinker kopen?
Wat doe je?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:20 schreef behAARD het volgende:
jack-in-de-box dubbele stift op tafel
Haha, zat net op die sitequote:
ja ho ho ho, volgens de brabantse versie geldt dat dus niet he !quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef compier het volgende:
tenzij de dam wit is en hij twee erts tegoed heeft.. dan komt het stuk uit paragraaf 4.6.7 tevoorschijn.
shit, nu moet ik wel mijn joker spelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Lionheaad het volgende:
Dan gebruik ik gewoon m'n "vlieg er een uit met je vuurflits" - kaart en kom terecht op de hoge school van hocus pocus
tja, maar zodra je 2 bomen speelt en daardoor 2 putten overslaat, dan mag je de versie kiezen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja ho ho ho, volgens de brabantse versie geldt dat dus niet he !
dan kom je gewoon in de put !
maar je duim lag toch niet op je neusquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef compier het volgende:
[..]
tja, maar zodra je 2 bomen speelt en daardoor 2 putten overslaat, dan mag je de versie kiezen!
ja, maar zoals al gezegd is, trivale regels tellen niet mee als de boerin hoger dan de aas is, je moet dan wel minstens 3 hout hebben!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je duim lag toch niet op je neus
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef compier het volgende:
[..]
ja, maar zoals al gezegd is, trivale regels tellen niet mee als de boerin hoger dan de aas is, je moet dan wel minstens 3 hout hebben!
Oeps, met dat paard blok je mijn handelsroute, nu zal ik full-house moeten gooien om afrika in handen te krijgenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Gebs het volgende:
Ramt het moordwapen door het bord heen, gooit de dobbelstenen, en verplaatst het paard
onmiddelijk naar de bananeboom loopt, microfoon pakt en een liedje karaokeed om de buitenspelval te omzeilen !quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef compier het volgende:
neemt 4 eieren en lokt de kippen met de kuikentjes-move, Speelt 3 extra moordwapens en verplaatst het paard naar de put. --> Bjoro, je handelsroute is weer vrij!
Waarop je hotel afneem met de struikrover.quote:Op zondag 11 maart 2007 05:58 schreef compier het volgende:
*zet duim op tafel, pakt 4 kaarten heeft kwartet en maakt koprol en speelt de beurt door voor 1.000.000 cubaanse pesos
Ruilt hartenaas voor struikrover, en vermoord het paard in de woonkamer!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
*pakt een kanskaart.
Was het oma?
En verzet het paard en staat schaak
leukemiequote:
Ik heb de aas koning en de boer. Nu nog de vrouw.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef mrbomb het volgende:
Open misère praatje, iemand meer?
Dat is natuurlijk een schijntjequote:Op zondag 11 maart 2007 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb de aas koning en de boer. Nu nog de vrouw.
Linkerhand op geel!
Ik gooi net 4 en doe een solo slim. Maak harten troef, en vraag niet mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef mrbomb het volgende:
Open misère praatje, iemand meer?
HANDS !!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:13 schreef Zapper009 het volgende:
Ik ga langs start kom op ijsland terecht en verdien daarmee de grootste riddermacht.
Daarmee krijg ik een ontwikkeling en mag de rover verplaatsen naar een land naar keuze![]()
YAHTZEE!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HANDS !!!
kan ik nu mijn hout ruilen voor Ds Green in de slaapkamer ?
als je oceanie maar met rust laat, daar loopt mijn handelsroute langs en ik heb daar een hotel !quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef toma het volgende:
YAHTZEE!!!
alleen voor een graan. Want ik moet alle zwart-witte legers vernietigen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je oceanie maar met rust laat, daar loopt mijn handelsroute langs en ik heb daar een hotel !
tovert konijn uit de hoge hoed, verplaatst pion naar f8 en gooit dubbel 6 !quote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef toma het volgende:
mijn Maarschalk pakt jou Luitenant toch wel, tenzij de grote dalmuti me weer eens in de weg zit.
slotje verwijdert en het spel weer op gang brengt met een achterwaartse beenworp.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pung!
legt twee moordwapens op hypotheek en raised met 4000, tevens all in!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:22 schreef Gorgelmuil het volgende:
*Silentuz 200 euro geeft, 3 kanalen omhoog zapt, 9 seconden geen neger op het scherm ziet en de beurt doorgeeft. Schaak-klok een beuk de andere kant op geeft. Fold je?
* SwiffMeister speelt 2 mineuren waardoor je moordwapens nu onschadelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef compier het volgende:
[..]
legt twee moordwapens op hypotheek en raised met 4000, tevens all in!
Ik, *pakt een letter* , het is de 7. Loper gaat nu 2 stappen naar boven en ik krijg 2 kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Wie is er aan de beurt om een letter te pakken?
geeft 3 stations vol hout weg dmv de jokerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |