Ik gebruik mijn loper en verlaat de gevangenis zonder te betalenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga niet langs start maar ga direct naar de gevangenis en ontvang geen ¤ 20.000
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:02 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn loper en verlaat de gevangenis zonder te betalen
slaapziekte beginnend met een I
Welke jij pas mag activeren als je 10 graan hebtquote:Op zondag 2 januari 2005 02:10 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.
daar gaat mijn vliegdekschip....quote:Op zondag 2 januari 2005 02:10 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Ik rol 7 en krijg 3 schapen. Ik kom op start dus ik krijg 10 legers.
Met mijn dubbele dam sla ik je loper. Daarna erf ik 10000 gulden en krijg ik de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:14 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
daar gaat mijn vliegdekschip....
* sugarjunkie neemt een kanskaart
u mag 2plaatsen vooruit
Maar deze pak ik van je af met de struikrover.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:19 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Met mijn dubbele dam sla ik je loper. Daarna erf ik 10000 gulden en krijg ik de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd.
Die zit nog steeds in de put, je moet een beurt overslaanquote:Op zondag 2 januari 2005 12:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar deze pak ik van je af met de struikrover.
Die je weer moet inleveren omdat je een 5 en een 2 gegooid hebt.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb een bigmac gewonnen! Jaaaa! Ik heb een bigmac gewonnen!
Maar jij moest je beurt overslaan!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die je weer moet inleveren omdat je een 5 en een 2 gegooid hebt.
waar de mineur staat en die maakt die bom onschadelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:30 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
Maar jij moest je beurt overslaan!
Zo, waar was ik.
* sugarjunkie vuurt op F6
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef Ancient het volgende:
*Yathzee gooit en vingerhoed naar E5 verplaatst
*ruilt gans voor kanskaartquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:50 schreef kanaiken het volgende:
volgens mij was het de dokter, maar doen moet ik wel een kanskaart kopen
iemand nog een gans nodig?
Met mijn bluawe triviant die ik dubbel heb, steel ik de gans. Trek een algemene fonds kaart en geef hem door naar techts.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ruilt gans voor kanskaart
heb straks wel recht op 3x woordwaarde
Die ik dan weer aanval met 10 legers van uit IJsland.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:53 schreef Ancient het volgende:
Mijn maarschalk naar de kalverstraat en ik bouw een hotel in Engeland
*hands*quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die ik dan weer aanval met 10 legers van uit IJsland.
Die ik weer van je afneem omdat ik je vliegdekschip tot zinken heb gebrachtquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wie heeft uit de categorie Dieren, de harten Aas ? Dan heb ik namelijk eindelijk bingo.
Verder neem ik een hypotheek op mijn langste handelsroute..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |