Ik gooi net 4 en doe een solo slim. Maak harten troef, en vraag niet mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef mrbomb het volgende:
Open misère praatje, iemand meer?
HANDS !!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:13 schreef Zapper009 het volgende:
Ik ga langs start kom op ijsland terecht en verdien daarmee de grootste riddermacht.
Daarmee krijg ik een ontwikkeling en mag de rover verplaatsen naar een land naar keuze![]()
YAHTZEE!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HANDS !!!
kan ik nu mijn hout ruilen voor Ds Green in de slaapkamer ?
als je oceanie maar met rust laat, daar loopt mijn handelsroute langs en ik heb daar een hotel !quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef toma het volgende:
YAHTZEE!!!
alleen voor een graan. Want ik moet alle zwart-witte legers vernietigen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je oceanie maar met rust laat, daar loopt mijn handelsroute langs en ik heb daar een hotel !
tovert konijn uit de hoge hoed, verplaatst pion naar f8 en gooit dubbel 6 !quote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef toma het volgende:
mijn Maarschalk pakt jou Luitenant toch wel, tenzij de grote dalmuti me weer eens in de weg zit.
slotje verwijdert en het spel weer op gang brengt met een achterwaartse beenworp.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pung!
legt twee moordwapens op hypotheek en raised met 4000, tevens all in!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:22 schreef Gorgelmuil het volgende:
*Silentuz 200 euro geeft, 3 kanalen omhoog zapt, 9 seconden geen neger op het scherm ziet en de beurt doorgeeft. Schaak-klok een beuk de andere kant op geeft. Fold je?
* SwiffMeister speelt 2 mineuren waardoor je moordwapens nu onschadelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef compier het volgende:
[..]
legt twee moordwapens op hypotheek en raised met 4000, tevens all in!
Ik, *pakt een letter* , het is de 7. Loper gaat nu 2 stappen naar boven en ik krijg 2 kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Wie is er aan de beurt om een letter te pakken?
geeft 3 stations vol hout weg dmv de jokerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |