quote:Waarom zwemt die trut nooit door naar Station West ?
Op maandag 12 januari 2004 09:05 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Dat zou ik niet zo durven zeggen, ze was in ieder gevel net langs start geweest en had haar geld gelijk weer inkunnen leveren omdat ze op inkomstenbelasting kwam..
quote:omdat ze veel meer belang hecht aan Full House, zodat ze blijft staan op 4 persoonlijke fouten en de wedstrijd met een ace kan hervatten
Op maandag 12 januari 2004 09:10 schreef Bjoro het volgende:[..]
Waarom zwemt die trut nooit door naar Station West ?
Daar heb ik nl een dorp op staan !
quote:Ondertussen hoopt ze wel dat ze door kan waggelen naar vrij parkeren zodat ze mijn eerlijk verdiende geld op kan halen..
Op maandag 12 januari 2004 09:14 schreef BertjeV het volgende:omdat ze veel meer belang hecht aan Full House, zodat ze blijft staan op 4 persoonlijke fouten en de wedstrijd met een ace kan hervatten
quote:verder hoop ik dat ze dan bij de marmottenbak Sjaak Swart in de 1000 punten laat lopen, want dan heeft ze slechts een spare nodig voor een second dribbel !
Op maandag 12 januari 2004 09:15 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Ondertussen hoopt ze wel dat ze door kan waggelen naar vrij parkeren zodat ze mijn eerlijk verdiende geld op kan halen..
quote:Ja maar je hebt geen drie keer woordwaarde. Dus ik win want ik ben het eerst bij het huis op het platteland
Op maandag 12 januari 2004 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Jah hoor ik heb toch gewonnnen want de al het geld is uit de bank en ik heb het langste woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |