abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17831146
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 09:59 schreef Koos_26 het volgende:

Een iets ander bericht....
Hmmm... Apart

Bericht van gister kwam van het ANP. Toch ook best wel betrouwbaar....
pi_17834848
Weet iemand trouwens wanneer dat toernooi plaats zou vinden? Staat wel in Mei ergens, maar in de tweede week begint ook de IDL.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:56:03 #153
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_17835569
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:29 schreef calvobbes het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer dat toernooi plaats zou vinden? Staat wel in Mei ergens, maar in de tweede week begint ook de IDL.
'Door alle trammelant moeten we het toernooi echter wel verplaatsen naar het najaar', aldus Hans Röthengatter namens P en H.

zoiets zocht je?
don't call to the bullpen
pi_17883631
één van de organisator van het eventuele toernooi heeft op het dart.pagina.nl forum gereageerd
quote:
Beste dartliefhebbers,

Namens mijn collega Paul Kusters van PenH Events hierbij onze uitleg:

De rechter in Amsterdam heeft bepaald dat er geen head to head komt tussen Taylor en van Barneveld maar wel een top 6 toernooi.
Wij krijgen de gelegenheid tot 1 april as twee BDO spelers te contracteren indien Hankey en King alsnog niet bereid zijn te komen.
De rechter heeft aangegeven dat van Barneveld dan verplicht wordt aan het toernooi mee te doen.
Schoofs heeft via het ANP gisterenavond wederom een rookgordijn opgeworpen door nu de suggestie te wekken dat er misschien toch een head to head komt maar dat is absolute onzin want de rechter heeft juist anders gesproken.
Wij zijn ervan overtuigd twee spelers te kunnen contracteren en dan zal het toernooi in oktober of november plaatsvinden.
Dennis Jansen van de Haagse Courant was gisteren bij de zitting aanwezig en op internet kunnen jullie zijn verhaal lezen
Het leek ons goed om op deze site onze versie weer te geven

Met een vriendelijke dartgroet

PenH Events
Paul Kusters en Hans Rothengatter
Het artikel uit de Haagsche Courant
quote:
Rechter: toptoernooi gaat door mét Raymond van Barneveld
door Dennis Jansen

AMSTERDAM | Als het aan rechter R. Orobio de Castro ligt, doet darter Raymond van Barneveld dit jaar mee aan het top-toernooi dat organisatie-bureau P en H Events gaat houden. Met welke deelnemers en wanneer, dat wordt binnen twee weken duidelijk. "Tot die tijd hebben jullie de kans er samen alsnog uit te komen", zei de rechter.

Dat was de (voorlopige) uitkomst van het kort geding dat P en H Events had aangespannen tegen darter Raymond van Barneveld en zijn manager Ad Schoofs. Het organisatiebureau uit Deventer eiste in het geding deelname van Barney aan een nieuw te vormen top-evenement. Dat was onderdeel van een schikking die de partijen in december 2003 troffen na een (financieel) geschil. Hoewel de darter op 23 december 2003 wel zijn handtekening zette onder een overeenkomst van drie jaar, bleef de komst van Barney onzeker.

Daardoor voelde P en H Events zich genoodzaakt de rechter in te schakelen. Het bedrijf wil in mei van dit jaar een topzestoernooi houden met drie spelers van de ene bond (PDC) en drie van de andere (BDO), maar Van Barneveld en zijn manager Ad Schoofs beroepen zich op afspraken die gemaakt zouden zijn rond het tekenen van die overeenkomst.

"Van Barneveld wil meedoen aan het door P en H Events te organiseren toernooi, mits dit wel gebeurt zoals is overeengekomen door partijen", startte advocaat mr. Frank Laagland van Schoofs en Van Barneveld gisteren zijn pleitrede.
De raadsman stelde dat er afspraken gemaakt vòòrdat de darter zijn handtekening zette. Zo zou Van Barneveld inspraak hebben in de inhoud van het toernooi, de speelwijze en in het tijdstip. Het evenement zou plaatshebben in de periode juli tot en met december met als voorkeur november en er zal geen head tot head komen tussen Phil Taylor en Van Barneveld. Daarnaast zal worden gespeeld in twee poules met drie topspelers van de ene bond en drie van de andere.
Onder topspelers werd verstaan: Van Barneveld, King en Hankey van de BDO, Taylor, Part en Mardle (of mogelijk Roland Scholten) van de PDC. Laagland: "Voorgenoemde zes spelers zijn expliciet genoemd als enige gegadigden om de poules te vullen."

Daar wringt de schoen, want volgens P en H Events wilden Hankey en King wél meedoen, maar pas als Van Barneveld zijn deelname had bevestigd. Volgens het 'kamp-Barney; hebben de twee afgezegd en blijft er dus geen 'topbezetting' van het toernooi meer over.
P en H Events beriep zich gisteren op de onvoorwaardelijkheid van de handtekening. "Er is wel over die dingen gesproken, maar er zijn geen afspraken gemaakt", zei raadsman J. Bruins van P en H Events. Confrère Laagland in de counter: "Volgens P en H Events zou Van Barneveld dus bijvoorbeeld voor nul euro tegen mij moeten spelen, met een blinddoek voor en achterstevoren."

Rechter Orobio de Castro was van mening –de onvoorwaardelijkheid ten spijt– dat een overeenkomst 'meer is dan alleen woorden', maar vond dat de partijen alsnog bijeen moesten komen om het toernooi mét Barney doorgang te laten vinden. Niet in mei al, maar op een later tijdstip.
"En misschien kunnen jullie die twee andere darters (King en Hankey) overhalen om mee te doen. Maar kom niet aan met de boodschap dat er maar zes topspelers zijn", voegde hij toe. Mochten de partijen er voor 2 april niet uit zijn, dan gaat de zitting verder.
De opdracht is evident: binnen twee weken moet er een datum zijn én een deelnemersveld. "Natuurlijk gaan we King en Hankey weer benaderen. Maar we denken ook aan Tony West, de huidige nummer twee van de wereldranglijst. Er zijn meer topdarters", zei Hans Röthengatter van P en H Events. Ad Schoofs was not amused en sneerde: "In eerder stadium was Tony West nog te min.
De directe confrontatie tussen Taylor en Barneveld gaat dus iig niet door!?!?!?
pi_17898501
wel als ze beide de finale halen
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
pi_18519607
het gaat gebeuren
quote:
Van Barneveld straks toch tegenover Phil Taylor

DEN HAAG | Darter Raymond van Barneveld staat dit jaar tóch tegenover Phil Taylor. Organisatiebureau P en H Events houdt in november van dit jaar in Enschede een topdartstoernooi. Niet alleen Barney en Taylor doen mee. Met John Part, Roland Scholten, Mervyn King en Ted Hankey heeft de organisatie een topbezetting.

Om het topzestoernooi is veel te doen geweest. Zelfs de rechter moest er aan te pas komen om het evenement in de steigers te zetten. In december van het vorige jaar tekende Raymond van Barneveld een contract bij het organisatiebureau van Hans Röthengatter en Paul Kusters uit Deventer. De overeenkomst was een onderdeel van een schikking die Van Barneveld en zijn manager Ad Schoofs na een financieel geschil met P en H Events troffen. Zijn handtekening stond borg voor drie jaar deelname aan een nog te organiseren toernooi door de Deventenaren. Zij wilden dit voorjaar al een toernooi organiseren met zes topdarters: drie van de ene (officiële) bond (BDO), drie van de andere (wilde) bond: de PDC.

Kort na de Lakeside, het officieuze WK darts in Frimley Green, maakte P en H Events het evenement al bekend. Twee PDC'ers zegden hun komst toe, Taylor en John Part.
Barney verbond echter plotseling voorwaarden aan zijn deelname: hij wilde eerst een datum weten, de speelwijze én de namen van de overige deelnemers over wie vooral Mervyn King en Ted Hankey twijfelden.

P en H Events en Van Barneveld –met in zijn spoor manager Ad Schoofs– raakten in conflict en de rechter moest er vier weken geleden zelfs aan te pas komen om de impasse te doorbreken.

P en H Events had een kort geding aangespannen tegen Barney c.s. om zijn deelname af te dwingen. De rechter gaf de partijen uiteindelijk vier weken de tijd om er in een laatste poging alsnog uit te komen. Morgen moet de rechter uitsluitsel krijgen. P en H Events laat weten zes intentieverklaringen (binnen) te hebben van de spelers. Ook mastercallers Ray Butler, Martin Fitzmaurice en George Knobel hebben een intentieverklaring getekend. "Raymond van Barneveld zou komen als King en Hankey zouden deelnemen. Zij zijn bereid te komen. We gaan er vanuit dat we binnen een maand de getekende contracten binnen hebben", zegt initiator Hans Röthengatter, die eerst twijfelde tussen de deelname van of Wayne Mardle of Roland Scholten. Laatstgenoemde is het geworden, waardoor het evenement twee Hagenaars telt. Röthengatter wilde overigens wel benadrukken dat het géén duel van de bonden wordt. Het darts kent een officiële (BDO) én wilde bond, de PDC. "Maar dit is gewoon een evenement met zes topdarters. En géén strijd tussen de BDO en PDC."

Startgeld

Het vijfdaags dartstoernooi wordt van 17 tot en met 21 november dit jaar in Enschede gehouden. Het evenement, dat door RTL5 wordt uitgezonden, is gedoteerd met 345.000 euro. Het startgeld is 25.000 euro. De winnaar ontvangt 150.000 euro, de verliezend finalist krijgt de helft.
Woei!!!!

* calvobbes gaat datum in agenda zetten
  zondag 18 april 2004 @ 19:05:20 #157
6146 SpankSpankeronie
pi_18519776
enschede,das mooi naast de deur
alleen wel minder dat die stinkende Fitzmaurice ook langs komt
pi_18551467
Als er weer Schooferiaanse entreeprijzen worden gevraagd zit ik wel weer voor de TV
pi_18555168
Waarom is het dan zeker dat Barneveld en Taylor tegen elkaar spelen? Als ze niet in dezelfde poule zitten hoeft dat niet, of speelt iedereen tegen elkaar..
sig verwijderd door FA
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:55:33 #160
6146 SpankSpankeronie
pi_18568295
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:15 schreef qwerty1973 het volgende:
Als er weer Schooferiaanse entreeprijzen worden gevraagd zit ik wel weer voor de TV
Schoofs heeft dit keer toch niks met de organisatie te maken,maar gezien het start/prijzengeld zal er toch iemand diep in de buidel moeten tasten,of betaald RTL5 een kapitaal voor de uitzendrechten
pi_18568556
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:

of betaald RTL5 een kapitaal voor de uitzendrechten
En waarschijnlijk de BBC of Sky TV ook wel.
Lijkt me wel een toernooi wat ze ook in Engeland willen zien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 april 2004 @ 10:26:49 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18580059
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waarschijnlijk de BBC of Sky TV ook wel.
Lijkt me wel een toernooi wat ze ook in Engeland willen zien.
jad it lijkt me toch het sterkst bezette toernooi in jaren.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_19842433
Hmmm... Phil Taylor heeft een tweede 9-darter gegooid vorige week, en Roland Scholten afgelopen zondag de UK open gewonnen!

Dat is eventueel nu op RTL5 nog te zien hoe dat ging
  zondag 13 juni 2004 @ 00:49:29 #164
6146 SpankSpankeronie
pi_19848696
ook lekker dat de Nederlandse pers zoveel aandacht aan die toch puike presrtatie van Scholten besteed
  zondag 13 juni 2004 @ 10:17:18 #165
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_19851536
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ook lekker dat de Nederlandse pers zoveel aandacht aan die toch puike presrtatie van Scholten besteed
Idd...
pi_19853078
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Zelfs RTL5 was volgens mij niet plan aandacht aan het UK open te besteden. Totdat Roland Scholten won...
pi_21489809
Er moet weer darts op tv, op deze manier vergeet ik om te blijven gooien
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21504657
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:35 schreef mitt het volgende:
Er moet weer darts op tv, op deze manier vergeet ik om te blijven gooien

idem
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21512919
Over 2 weken lopen jullie weer te schelden dat er teveel darts op TV is
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:05:41 #170
6146 SpankSpankeronie
pi_21516907
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:25 schreef calvobbes het volgende:
Over 2 weken lopen jullie weer te schelden dat er teveel darts op TV is
nou calvobbes hoe ziet het sbs dart & hart van nederland uitzendschema er uit
pi_21517135
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:

nou calvobbes hoe ziet het sbs dart & hart van nederland uitzendschema er uit
Nou...euh....
Zoveel mogelijk darten
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:31:04 #172
6146 SpankSpankeronie
pi_21517633
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou...euh....
Zoveel mogelijk darten

oftwel Barney op primetime en hoe later op de avond hoe slapper de partij
Essers dus na twaalf uur
pi_21646552
quote:
Zweeds wonderkind gooit 9-darter
Auteur: Dick / Geplaatst op: Zondag 29 Augustus 2004 om 21:43
Alhoewel de Deense bond erg traag is in haar publicaties omtrent het Open Denemarken 2004 is er één nieuwsfeit dat direct gemeld moet worden: er is een nieuw 9-darter record gevestigd.

Pascal van Mourik realiseerde de perfecte leg op 13-jarige leeftijd. Dit record is afgelopen weekend verbroken door de 12-jarige Oskar Lukasiak. Deze Zweedse jongen kreeg het voor elkaar om een 9-darter te gooien en schrijft daarmee direct historie: hij is de jongste speler die ooit een 9-darter heeft gegooid.

Behalve deze geweldige prestatie versloeg Lukasiak tevens de Engelse Shaun "9 Dart" Greatbatch. Toeval bestaat niet, zo lijkt het. Ook was hij te sterk voor Jarkko Komula.

Onze felicitaties gaan uit naar Oskar Lukasiak, een geweldige prestatie!

UPDATE:
Een 9-darter gooien is natuurlijk heel speciaal, en al helemaal voor een 12-jarige. Wat ging er door je heen?
"Eigenlijk besefte ik het pas toen ik die laatste 3 darts uit het bord haalde. Daarvoor was ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ik was natuurlijk erg blij met mijn prestatie. Overigens vond ik het ook geweldig om mannen als Greatbatch en Komula te verslaan, dat vind ik toch ook wel speciaal."
Was dit eigenlijk je eerste 9-darter, of gooide je deze ultieme leg in de training al vaker?
"Dit was de eerste keer dat ik een 9-darter gooide. Overigens gooide ik laatst wel een 301 (dubbel in, dubbel uit) in 6 pijlen uit. Ik opende 160 en finishte 141, ook leuk hoor, haha.
Ga je nu ook meer internationale toernooien spelen?
"Ik zou dat wel héél graag willen, maar voorlopig zit dat er niet in. Het reizen is heel duur en ik heb geen sponsors. Het is in Zweden erg moeilijk om sponsors te vinden voor senioren, kun je nagaan hoe moeilijk het is om als junior een sponsor te vinden! De portemonnee van mijn ouders gaat heel dun worden als ik internationaal zou gaan spelen, of er moet een gulle sponsor komen natuurlijk."
Bron: Dartkrant.nl

Misschien kan dat jochie Essers komen vervangen ofzo tijdens de WDT
  maandag 6 september 2004 @ 00:44:18 #174
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_21777276
Mensen hier die wel eens webdarts hebben gespeeld op de site van R. Glennie ?

Raymond Glennie dus.

Ik ben die site kwijt, ik kan alleen nog dooie links vinden, is de site de lucht uit? :'(

Iemand enig idee?

Was echt een leuke site :'(
852002IWASTHERE
  maandag 6 september 2004 @ 18:39:44 #175
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_21787415
. !
852002IWASTHERE
pi_22590643
De soap rond Barney vs. Taylor gaat door...
quote:
Van Barneveld moet van rechter deelnemen aan Masters of Darts

Raymond van Barneveld heeft de rechtszaak tegen de organisatie van het Masters of Darts-toernooi verloren. De Hagenaar moet hierdoor in actie komen op dit evenement waarin drie topdarters van de bond BDO het gaan opnemen tegen drie spelers van de concurrerent PDC.

Van Barneveld wilde eerder onder zijn contract met organisator PenH Events uitkomen omdat zijn kompanen Ted Hankey en Mervyn King afzegde en hij niet met mindere darters ten strijde wilde trekken. Mocht Barney zijn afspraak niet nakomen dan staat hem een boete van 200.000,- euro te wachten.

De wedstrijd tussen Van Barneveld en Phil Taylor, een partij tussen volgens velen de twee beste darters ter wereld, lijkt hierdoor een stap dichterbij gekomen te zijn. Het is nog afwachten of het management van de Hagenaar in hoger beroep gaat. Het is nog niet duidelijk of de overige spelers door de organisatoren al gecontracteerd zijn.
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=23623
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 oktober 2004 @ 10:54:56 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22592544
slap dat King en Hankey afgezegd hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 oktober 2004 @ 12:40:11 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_22594487
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Bron: Dartkrant.nl

Misschien kan dat jochie Essers komen vervangen ofzo tijdens de WDT
pi_22595234
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:54 schreef rubbereend het volgende:
slap dat King en Hankey afgezegd hebben
Wat ik me dan ook afvraag is wie de andere 4 darters zullen worden?

Barney, met ? en ? (ik hoop op Fordham en David)
en
Taylor met ? en ? (ik hoop op Part en Scholten)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 oktober 2004 @ 14:30:35 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22596733
van de PDO zouden als het goed is indeed Taylor, Part en Scholten komen. tenminste volgens mij isd at wat er in eerdere berichten stond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22606296
Nu de datum en de lokatie bekend is, verdient het wel zijn eigen topic

Masters of Darts: Barney tegen Taylor?
pi_22690357
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:44 schreef F1908 het volgende:
Mensen hier die wel eens webdarts hebben gespeeld op de site van R. Glennie ?

Raymond Glennie dus.

Ik ben die site kwijt, ik kan alleen nog dooie links vinden, is de site de lucht uit?

Iemand enig idee?

Was echt een leuke site
Ja, die site is uit de lucht, komt ook niet weer helaas.
pi_22698900
Autotron -; De kickoff van het darts-toernooi Autotron Open Nuland is afgelopen zondag meer dan geslaagd, aldus de jonge organisator Vincent van Gemen. Darters van uit heel Nederland, maar ook Belgie en Engeland hebben zondag gedart in 2 afzonderlijke toernooien. Het begon met het koppeltoornooi en rond 14:00 van start met het knockout single toernooi. De uitstraling van het toernooi was ronduit in een paar woorden te beschrijven: Compleet, professioneel en interessant. Op wat kleine puntjes na zag het er allemaal goed uit. Een dartshop, 32 banen, een echt finale poduim met engelse mastercaller en een dj voor wat opzwepende muziek waren de kenmerken van de visie waar Vincent mee rondloopt. “Ik wil er een groot toernooi van maken, het liefst het grootste toernooi” aldus Vincent. Het aantal deelnemers was wat aan de lage kant, maar dit was te verwachten. Het toernooi staat nog in de kinderschoenen maar heeft zichzelf zondag al bewezen. Volgend jaar ga ik er vanuit dat er meer mensen komen. Mensen weten nu wat het toernooi inhoudt en ik denk dat we veel darters terug kunnen verwachten volgend jaar. Ondank de wat mindere opkomst 170 deelnemers toch een geslaagde dag. De uitslagen van het single knockout toernooi: Als eeste geeindigd: Marco Tak prijs 1200 ¤, 2de plaats Tony Matinez prijs 800 ¤ en een gedeelde 3e plaats voor Andre brantjes en Tony West met een prijs van 400 ¤. Ook waren er geldprijzen voor de beste 16 en het koppeltoernooi. http://www.opennuland.nl/
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 14:48:56 #184
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_22818244
Barney verliest van Rick Hofstra met 2-3 op de Winmau
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_22818379
Matig zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22827168
wat een drama dat toernooi
Alleen voor Hofstra is het leuk... Het ziet er niet uit... Slecht in beeld gebracht, alle Nederlanders eruit. Geen sfeer in de zaal.... pfff... Gelukkig is het maar 2 dagen
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:55:10 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22836741
Enige positieve aan de Winmau is dat ze er elk jaar loten voor de Lakeside in januari:

Shaun Greatbatch - Mike Veitch
Raymond van Barneveld (1) - Gary Anderson
Tony Eccles - Tony David
Vincent van der Voort (8 ) - Andy Fordham
Dave Routledge - John Walton
Darryl Fitton (5) - Gary Robson
Martin Atkins - Robert Thornton
Tony West (4) - Rick Hofstra
Jarkko Komula - Robert Wagner
Ted Hankey (2) - John Kuczynski
John Henderson - Stephen Bunting
Martin Adams (7) - Standby speler of Winmau winnaar
Simon Whitlock - Tony Martin
Tony O'Shea (6) - Marko Kantele
Co Stompé - André Brantjes
Mervyn King (3) - Wayne Warren
pi_22847441
Wat een gezeik zeg, alleen omdat de nederlanders er eens vroeg uitliggen is dit ineens een kuttoernooi. Ik heb me prima vermaakt, vooral de finale was weergaloos, gefeliciteerd Mervyn
pi_22851159
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:21 schreef qwerty1973 het volgende:
Wat een gezeik zeg, alleen omdat de nederlanders er eens vroeg uitliggen is dit ineens een kuttoernooi. Ik heb me prima vermaakt, vooral de finale was weergaloos, gefeliciteerd Mervyn
Ja vandaag was het al beter om naar te kijken
Zeer leuke wedstrijden

Zeker de finale
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:14:02 #190
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_22861960
Ik gun het Merv wel. Toffe gast
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 november 2004 @ 01:07:10 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23482724
jammer
quote:
Fordham unable to finish

Phil Taylor has won the Darts Challenge in Purfleet after a dramatic withdrawal by Andy Fordham.
Taylor had been leading 5-2 when Fordham requested a break after struggling with his breathing in the high temperatures at the Essex venue.

"I'm absolutely devastated," said Taylor. "The heat has just taken its toll on him out there.

"In the seventh set Andy said to me 'I can't breathe properly' so we requested the break, and that was that."
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23795237
Gaat er nog iemand naar Egmond aan Zee komend weekend?

http://www.doelandgrandmasters.nl

Voor diegene die dat niet doen, RTL5 zal het op minmalistische wijze op TV brengen....
pi_23797643
Was ik al bang voor.......Jammer.

Wie denken jullie trouwens dat de Doeland gaat winnen? Ikzelf denk Van Barneveld
Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
pi_23807183
Ik snap uberhaupt niet wat RTL5 moet met het BDO toernooi, en dan ook weer met Albert Mantingh natuurlijk pfffffffffffff, ik heb er nu al geen zin in En toch ga ik weer kijken he
pi_23807235
SBS wilde het niet uitzenden om een overkill aan darten te voorkomen, twee weken later beginnen de Lakeside namelijk.
Toen wilde RTL5 het wel gaan uitzenden....
pi_23838806
Dat is SBS dus niet gelukt, kunnen ze het toernooi volgend jaar misschien beter zelf weer uitzenden. RTL besteedt er nog heelwat zendtijd aan komende zaterdag en zondag, valt me 100% mee.
pi_23838905
Mij valt het niet mee...

Ik weet een beetje hoe de uitzendingen er uit gaan zien en weet dat het budget daar voor heel wat kleiner is dan "we" gewend zijn.
Maar ik zal iig zaterdag mijn best doen om het zo goed mogelijk in beeld te brengen
pi_23862654
Ik hoop dat je de 'mute' knop veelvuldig gaat bedienen als Albert weer es onzin blèrt
pi_23863228
hmmm heb ff je 'TV maken' stukkie gelezen, vooral het dartgedeelte is errug interessant
pi_23904312
Wordt prima in beeld gebracht hoor alleen één ding, jat nog ff een paar euro uit dat krappe budget om de scores van de niet-gooiende partij leesbaar te maken En geef die kapotte microfoon even aan Albert
Wel een leuk formaat dit, 3 per poule, en eentje gaat maar door, dus elke pot telt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')