Ben moe maar voel me erg rustig eigenlijk
en al drie weken gestopt met roken
[Dit bericht is gewijzigd door LowJoe op 05-01-2004 16:09]
koud..warm.. tegelijk..
ik wil d'r terug.. nee niet ze is het niet waard.. of toch wel..
ik weet niet.. muziek heelt. dat weet ik wel..
leef van dag tot dag..hopen op de lente..
Gotta love it..
Voor de rest nogs teeds wel goed
en nu beginnen me ouders ook nog op me te kankeren dak me weer niet aan me afspraak gehouden heb terwijl ik dat wel heb gedaan
* hallo_mensen heeft nu echt zin om weg te lopen van al die problemen
quote:Netjes DE, doorzettingsvermogen heet dat
Op maandag 5 januari 2004 15:57 schreef DarkElf het volgende:en al drie weken gestopt met roken
![]()
OT:
Blij met mijn ADSL-verbinding
liefst van al zou'k al een week verder willen zijn gewoonweg
En ik haat diene rotte gsm.
Doel niet gehaald en nog steeds koppijn. Zit nu toch te janken op mijn stage ook al had ik nog zo voorgenomen om dat niet te doen (gelukkig is iedereen al naar huis). En dan mijn begeleider zeggen dat ik het moet zeggen (tja, wat heeft het voor zin als ibuprofen niet werkt?!) en vroeg of het verder wel goed gaat (JAAAAHAAAAA!). Heb geen zin om met mijn koppijn te zeuren bij anderen en ben toch al zo'n held op sokken om dat soort dingen te zeggen, voel ik me zo'n zeur.
ja ook mods hebben gevoelens, en de mijne zijn nu ff inktzwart
Voor de rest eigenlijk wel prima
.. het is me gelukt weer wat zaken aan de kant te duwen.. voor hoelang.. daar komen we nog wel achter..
"zak allemaal in de stront" mood
Opgeruimd huis geeft een opgeruimd gevoel toch?
quote:Sjees
Op maandag 5 januari 2004 18:50 schreef hardsilence het volgende:
Anders krijg je stompen terwijl je gewoon aan het fietsen bent. Twee zogenaamd stoere gozers.K*tmaatschappij
"zak allemaal in de stront" mood
*laat alvast een lekker warm bad vollopen voor hardsilence
quote:Hoeft niet.
Op Sunday 4 January 2004 20:44 schreef thaleia het volgende:
Afgewezen/gedumpt/in de steek gelaten/of verzin een andere leuke omschrijving. Ik neem opnieuw afscheid van het kleine beetje vertrouwen in mensen dat ik voorzichtig had opgebouwd.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 05-01-2004 20:20]
quote:Jah hier ook...
Op Monday 5 January 2004 20:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dit gaat fout....
Heb het in m'n rug en kan eigenlijk wel een goede massage gebruiken. Kijken of ik vannacht wat beter kan slapen, en dat ik minder last krijg van m'n gewrichten. En niet telkens wakker ga worden omdat ik weer zo'n maf iets naar boven haal.
ik had voor 2 weken geleden een vriendin in italie, ben door haar ontmaag in de eerste 2 uur van 2004 ik ben nog nooit op een meisje verlieft geweest, maar goed dus wel op haar. ik ben nu al 4 dagen verdrietig. Het doet zo'n pijn in mijn hart, ik zou alles hier op kunnen geven en bij haar gaan wonen. Maar goed ik moet echt mijn best doen om niet aan haar te denken. Vanmiddag kwam een vriendin ( waar ik 5 weken een paar keer mee ging ) langs wijntje drinken allen vertelt aan haar, beetje gelachen, geknuffelt, gezoent. Ik heb haar naar huis gebracht en ze tongde me toen ik weg ging. Op de terug weg zakte ik door de grond heen van spijt. Fuck wat voel ik mij nu een Flesser, een naaier.. ik hou van me meisje in italie en ik ga hier met een ander meisje
ik wou haar nog wel gaan opzoeken in februarie..
waar ben ik mee bezig
quote:* Pheno haal zijn kennis sportmassage maar weer naar boven
Op maandag 5 januari 2004 21:11 schreef hardsilence het volgende:
Dat bad nemen kwam er niet van, duik zometeen dan maar m'n nest in.Heb het in m'n rug en kan eigenlijk wel een goede massage gebruiken. Kijken of ik vannacht wat beter kan slapen, en dat ik minder last krijg van m'n gewrichten. En niet telkens wakker ga worden omdat ik weer zo'n maf iets naar boven haal.
quote:Met alleen 'kennis' kom je niet ver.
Op maandag 5 januari 2004 21:16 schreef Pheno het volgende:
* Pheno haal zijn kennis sportmassage maar weer naar boven
* hardsilence gaat zich emotioneel leeg proberen te gooien, vervolgens snaveltje toe, oogjes dicht en proberen.
quote:Ik weet het ook niet.. het is allemaal zo tegenstrijdig. Ik was net op school en had het enorm koud met de aanblik van mn nu-niet-meer-vriendje.. als hij naar me keek, ik zat onder het kippenvel. We keken elkaar op een gegeven moment aan en ik moest me echt heel erg inhouden om niet in tranen uit te barsten. Het deed me pijn om hem te zien... ik wilde zo snel mogelijk weg, maar aan de andere kant wilde ik blijven... al was het alleen maar om heel de les naar m te staren of zijn aanwezigheid te voelen... pfff...
Op maandag 5 januari 2004 16:11 schreef JoeBlack2k het volgende:
ik weet niet hoe ik me voel..koud..warm.. tegelijk..
ik wil d'r terug.. nee niet ze is het niet waard.. of toch wel..
ik weet niet.. muziek heelt. dat weet ik wel..
leef van dag tot dag..hopen op de lente..
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet zo goed... Alleen vooral.
Ik voel me wel okay. Ik voel me vooral erg thuis. Wat okay is.
Ik voel me echt een niksnut, en dat is een kutgevoel.
[Dit bericht is gewijzigd door Magics op 06-01-2004 02:13]
quote:Wat beter dan eerder deze nacht. Ook wat alleen. Wel leuke dingen in het vooruitzicht. Ik hoop dat ik met de hele situatie kan leven en er wijzer door word, wat er vanaf nu ook gebeurt
Op dinsdag 6 januari 2004 00:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet zo goed... Alleen vooral.
maar dus onrustig geslapen, veel wakker geschrokken en ben nu wel wat vermoeid.
Eerst maar eens ontbijten, koppie thee en daarna steppen, daarna zie ik wel weer.
Ik word er echt niet goed van.
Nah ja, ga vanmiddag voor t eerst naar een homeopaat. Ik hoop dat hij er iets op weet, want zo word ik echt gek.
i need another job, dat is het
Ook nog een beetje depri, doordat mn bui van gisteravond beetje is blijven hangen..
Blergh.. sommige dagen zou je over moeten kunnen slaan..
En voor de rest, sja.. prima.. valt verder niet zoveel over te zeggen eigenlijk..
quote:feli!
Op dinsdag 6 januari 2004 07:51 schreef afhrodite het volgende:Hélemaal super verlieft!! Vandaag een jaar met mijn lieve vriend
heb hem al gesproken en hij is zooo erg lief
kan niet wachten tot dat ik hem vanmiddag zie
ot:
voel me goed mis alleen mijn vriendin
quote:jup zit ik ook mee
Op maandag 5 januari 2004 23:40 schreef Riedel1 het volgende:
Afgewezen/gekwetst/verdrietig
maar ik begin de dag weer met koude handen
quote:*knuff geeft die leegte opvult
Op dinsdag 6 januari 2004 10:00 schreef texelonia het volgende:
Leeg...
....
quote:Thanx
Op dinsdag 6 januari 2004 10:01 schreef Hanneke1983 het volgende:*knuff geeft die leegte opvult
quote:Je was gisteren niet fysiek aanwezigm (achter de pc). Nou ja, komt vanzelf wel
Leeg...
Vanmorgen weer een gesprek gehad met mijn moeder. Me proberen tegen te houden. Aan de ene kant begrijpt ze me, aan de andere kant weer niet. Alle (en enige) zekerheden die ik nu heb (leuk betaalde baan, onderdak, eten) zijn straks weg. Ik heb het nog maar eens uitgelegd.
Ze kan me toch niet tegenhouden, maar ik ga liever met goede gevoelens weg. Mijn vader houdt zich er een beetje stil over, die speelt het via mijn moeder
Na het nog een keer besproken te hebben begreep ze het wat meer. Ze hoopt dat ik nog iemand voor ik ga tegen kom, die mijn gedachten alsnog kan veranderen. Lol, alsof dat gaat gebeuren. 14 januari begint de laatste stap die ik moet nemen. Die stap duurt tot mei als het even meezit. En ik kijk er naar uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Pheno op 06-01-2004 10:38]
/on topic
Ik voel me... ehm... onrustig, verliefd, verward, geil, vrolijk, hongerig, en m'n oor jeukt...
quote:Gecondoleerd
Op dinsdag 6 januari 2004 10:51 schreef Ripley het volgende:
Kut. Mijn oma is vannacht overleden. Ik was er gisteren en ze was er toen ook erg slecht aan toe .
quote:Sterkte ripley..
Kut. Mijn oma is vannacht overleden. Ik was er gisteren en ze was er toen ook erg slecht aan toe .
sollicitatie brief aan het tikken, en euhm.. erg opletterig op school
ik voel me prima, beetje moe..
Mn heup doet echter nog steeds verschrikkelijk veel pijn...
quote:Sterkte....
quote:
Leeg...
quote:Gecondoleerd en sterkte rip.
En vanavond zie ik mn vriendin waarschijnlijk weer
OT:
Ik voel me een snotneus
Letterlijk dan, want ik ben strontverkouden
*snuggle*
ik voel me hongerig, maar ben aan 't lijnen.. dus... *zucht*
verder prima, heel mooi nummer geschreven overigens, nu alleen nog de muziek eronder zetten.. en dat is best moeilijk als je geen noten leest...
nu lekker pauze, en daarna weer hard aan het werk...
voor de rest is het hier rustig, te rustig imho
ot:
voel me.. bevroren
maar ook goed zie mijn vriendin straks
ik weet hoe je je voelt, mijn laatste grootouder is eind 2003 overleden..
anywayz, ik ben een beetje verward op het moment.. denk dat ik maar eens een topic ga openen
Ik weet dat het beter is voor haar en ik ben blij dat ik de kans heb gehad afscheid te nemen gisteren, maar toch hadden we het niet zo snel verwacht. En voelt het gewoon naar.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:40 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:
Het beste gevoel ter wereld? Tegen Addie's vriendin aankruipen
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:40 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:
Het beste gevoel ter wereld? Tegen Addie's vriendin aankruipen
Gisteren gehoord dat een oud-klasgenoot overleden is (z-moord).
het geeft wel weer hoe ik me de afgelopen maanden voel:
quote:
Do you careI'm loving you so much
So much, I'm hurting you
But all I want, and all I need
Is you, just holding mePlease tell me that you really love me
Please tell me that you really care
Let me know you're really true
Show me you're a friendI don't want to hurt you
I only want to care
So let me hold you, let me in
Let me calm your mindWhen we are together
I feel like being home
When we are together
I can't imagine what it's like
What it's like to be alonePlease tell me that you really love me
Show me you're a friendThe way you hold me
The way you kiss me
The way you let me down
The way you love me
The way you care
The way you ignore my callsI want you near
I need your friendship
So please answer my calls
I think you're good, the way you are
But please don't lose my trustPlease tell me that you really love me
Let me know youre really true
Show me you're a friendPlease tell me that you really love me
Show me you're a friendPlease tell me that you really really care....
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 06-01-2004 12:58]
Gecondoleerd Riply en Oxymoron
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 06-01-2004 13:06]
quote:Het is een mooie tekst, ondanks dat ie natuurlijk erg droevig is. Maar ja, als je je zo voelt...
Op dinsdag 6 januari 2004 12:51 schreef Faithy het volgende:
Songtekst geschreven gisteren:het geeft wel weer hoe ik me de afgelopen maanden voel:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 06-01-2004 13:20]
quote:Ai, da's heel vervelend.
Op dinsdag 6 januari 2004 08:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ALWEER verdorie een nacht niet/zeer slecht geslapen door die vreselijke hoofdpijn die maar door blijft gaan.![]()
Ontopic:
Niets bijzonders, ik voel me goed!
quote:Bedankt voor de tip. Ik ga toch maar eerst naar de homeopaat want daar heb ik over drie kwartier voor het eerst een afspraak bij
Op dinsdag 6 januari 2004 13:23 schreef Moonah het volgende:[..]
Ai, da's heel vervelend.
Mocht het bij de homeopaat niet baten, dan kan ik je van harte een consult bij een osteopaat aanbevelen!
Continu pijn in mijn nek au!
Elke dag hoofdpijn
Ontopic: mwoa, nog steeds hoofdpijn. Ik denk telkens dat ik iets vergeet te doen nu op mijn stage. Heel irritant.
quote:Shit zeg, doe je het wel rustig aan?! Beetje proberen te relaxen enzo? Waarom is je topic trouwens dicht?
Op dinsdag 6 januari 2004 13:28 schreef hellmondunited het volgende:
Moe, vannacht amper geslape door nahtmerries..
en kheb buikpijn
Ontopic: zie hierboven.
quote:Vorig jaar is mijn oma ook overleden, we waren er langs geweest, we wisten voor de laatste keer, en 's nachts is ze overleden. Vaak is het ook beter. Je hebt iig afscheid kunnen nemen.
Op dinsdag 6 januari 2004 12:43 schreef Ripley het volgende:
Bedankt voor de lieve reactiesIk weet dat het beter is voor haar en ik ben blij dat ik de kans heb gehad afscheid te nemen gisteren, maar toch hadden we het niet zo snel verwacht. En voelt het gewoon naar.
Voor de rest voel ik me leeg, stom en niet belangrijk.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
quote:icq?
Op dinsdag 6 januari 2004 14:31 schreef k_i_m het volgende:[..]
.
quote:slowchat?
Op dinsdag 6 januari 2004 14:58 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
icq?
Keek vandaag even van iets op, maar vond het wel leuk Heb wel leuke dag op school gehad, al waren de vakken ontzettend saai. Mag nu weer gaan leren voor mijn tentamens.. nog 2 weken lang, elke dag leren..
Voor de rest.. tja weet niet helemaal waar ik sta nu? Maar opzich gaat het wel.. had alleen liever wat meer zekerheid, maar dat komt nog wel, negatief of positief.
Ook ben ik bezig met wat dingetjes aan het uitzoeken, dat is wel leuk.. kijken of het echt mogelijk is om te studeren in Duitsland bijvoorbeeld Lijkt me een uitdaging...
Dan ga ik nu maar weer leren.. tot uurtje of 17.00 denk ik..
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:46 schreef Oxymoron het volgende:
Ik voel me klote.Gisteren gehoord dat een oud-klasgenoot overleden is (z-moord).
Zelf kan ik er over meepraten, want 2 januari belde de politie me dat ze het stoffelijk overschot van mijn ex, vader van mijn zoon, hebben gevonden.
Alleen: hij is 46 geworden en was verslaafd en dit leven zat, ik neem aan dat je klasgenoot een stuk jonger was?
Het leven is moeilijk
quote:Aansteller?
Op dinsdag 6 januari 2004 15:07 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
slowchat?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:52 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:[..]
Foto?
ot:
kon net weer tegen mijn vriendin aankruipen, dus voel me super
Everything is fucked. Everybody sux.
You don't really know why but want justify rippin' someone's head off.
No human contact and if you interact your life is on contract.
Your best bet is to stay away motherfucker.
It's just one of those days!!
(chorus) its all about the he says she says bullshit. I think you better quit lettin' shit slip or you'll be leavin with a fat lip. Its all about the he says she says bullshit. I think you better quit talkin that shit. (Punk, so come and get it)
its just one of those days feelin' like a freight train.
First one to complain leaves with a blood stain.
Damn right I'm a maniac.
You better watch your back cuz I'm fuckin' up your program.
And if your stuck up you just lucked up.
Next in line to get fucked up. Your best bet is to stay away motherfucker.
Its just one of those days!!
(chorus)
I feel like shit. My suggestion is to keep your distance cuz right now im dangerous.
We've all felt like shit and been treated like shit.
All those motherfuckers that want to step up I hope you know I pack a chain saw.
ill skin your ass raw. And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight...
break your fuckin' face tonight!!
give me somethin' to break.
How bout your fuckin' face.
I hope you know I pack a chain saw, what!!...(chorus)
die denkt zeker dat ik nog niet genoeg aan mijn kop heb
quote:Hehehe, daar ga je je toch niet voor excuseren ? Het gaat wel weer, al is dat plaatselijk.
Op dinsdag 6 januari 2004 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Nou sorry Elcastel, maar ik voel me hardstikke relaxed![]()
Ik voel me leeg, alleen en doods.
Ik was zo blij en voelde me top, elke dag.
Nu is het over en moet ik verder.
Morgen weer een nieuwe dag maar met een oud gevoel.
quote:That's the spirit...
Op dinsdag 6 januari 2004 19:26 schreef texelonia het volgende:
Wat is het (mijn) leven eigenlijk kut!
Ontopic: vaag, ik zou het liefst nu de trein pakken naar Utrecht, waar ik lekker alleen kan zijn. Of in elk geval weg van mensen die zich ongevraagd met mijn leven bemoeien.
quote:Komop!
Op dinsdag 6 januari 2004 19:26 schreef texelonia het volgende:
Wat is het (mijn) leven eigenlijk kut!
Ik voel me goed, maar wel druk.
Ben ook wel teleurgesteld over mijn presentatie van vandaag en wat de mening van de deskundige was hierop. Kwam mijn toch al zo waardeloze stemming niet ten goede.
quote:Wat houdt je tegen?
Op dinsdag 6 januari 2004 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ontopic: vaag, ik zou het liefst nu de trein pakken naar Utrecht, waar ik lekker alleen kan zijn.
Zonder aanwijsbare reden. En mij kennende kan het zo weer over zijn, dus ik geniet maar even van het moment
P.S. Micha, ik hou van je!
edit.
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 06-01-2004 21:44]
quote:M'n ouders, sociale verplichtingen enzo...
Op dinsdag 6 januari 2004 21:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat houdt je tegen?
quote:Knuffel meis
Op dinsdag 6 januari 2004 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
That's the spirit...
Ontopic: vaag, ik zou het liefst nu de trein pakken naar Utrecht, waar ik lekker alleen kan zijn. Of in elk geval weg van mensen die zich ongevraagd met mijn leven bemoeien.
Ontopic: Morgen weer werken. Nieuw project.... we zullen zien hoe t uitpakt...
Welterusten allemaal
quote:Net zoiets. Ik voel me teleurgesteld. Ik verwacht teveel... maar ja, of het écht teveel is dat ik verwacht..
Op dinsdag 6 januari 2004 21:50 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me raar.
een mengeling van teleurstelling, en rust.
maar dat wil dus niet mengen...
erg raar voel ik me.
quote:Blegh.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
M'n ouders, sociale verplichtingen enzo...
quote:kop op!
Op dinsdag 6 januari 2004 22:36 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Net zoiets. Ik voel me teleurgesteld. Ik verwacht teveel... maar ja, of het écht teveel is dat ik verwacht..
![]()
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg en ligt het aan mij... maar misschien ligt het ook wel aan hem... of aan de combinatie van allebei. Ik ben zo stom... ik wou dat ik eens recht in iemands gezicht zou zeggen wat ík écht wilde... maar wanneer het andermans plannen door de war schopt, durf ik het vrijwel nooit uit te spreken. Ik had er in het begin geen vrede mee... ik was kapot en hoe tegenstrijdig ik ook deed, ik wilde hem zo graag terug... maar nu begin ik het steeds meer in te zien. Hoe hij is en wat het met hem en mij doet. Dat ik het in begin te zien geeft me een opgelucht gevoel... een soort rust, maar tegelijk een boos gevoel, omdat ik het zo graag anders had gezien. Maar ja... het is nou eenmaal zo... Ik probeer geschiedenis te vertalen van Engels naar Nederlands voor mn verslag én presentatie die ik over 2 dagen heb. Ik ben er een regelrechte ramp in.. dus dit komt nooit goed. Helemaal niet nu mijn gedachten er niet naar staan... pfff... God save me
quote:*snik*
Op dinsdag 6 januari 2004 22:41 schreef Xilantof het volgende:[..]
kop op!
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wou dat ik nu gewoon iemand had om mee te knuffelen en dan samen in slaap te vallen. Eventjes licht uit, gordijnen dicht en doen alsof de rest van de wereld niet bestaat.
quote:* Stereotomy knuffelt Minkeltje totdat hij blauw aanloopt.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:45 schreef Minkeltje het volgende:[..]
* Minkeltje knuffelt Mini_rulez, totdat ze lekker in slaap valt
quote:* Minkeltje zegt: Mjah dusss.....
Op dinsdag 6 januari 2004 23:46 schreef Stereotomy het volgende:[..]
* Stereotomy knuffelt Minkeltje totdat hij blauw aanloopt.
ON Topic : Nu ga ik echt slapen Trussstteeee
[Dit bericht is gewijzigd door Pheno op 07-01-2004 08:13]
Ik ben best wel een bikkel
Ook nog wel vage droom gehad.. en vroeg wakker terwijl we konden uitslapen pffff
gister wel Return of the King gezien.. was errug goed.. fantastisch einde.
Ik voel mij gestopt met roken .
Nou ja, ik ga maar eens beginnen met internetten werken. Even wat consumententests opzoeken.
Verder wel okay, beetje moe alleen.
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 07-01-2004 10:43]
quote:Kewl, ik kan tijdreizen
Op woensdag 7 januari 2004 10:37 schreef texelonia het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 07-01-2004 10:43]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:39 schreef texelonia het volgende:[..]
Kewl, ik kan tijdreizen
ot:
ik voel me verliefd
en de rest zwijg ik maar over
have a nice day everyone!!!!
quote:w'rom dan
Op woensdag 7 januari 2004 11:30 schreef DuchessX het volgende:
Waardeloos & Kut
quote:Ik heb geen flauw idee
Op woensdag 7 januari 2004 11:35 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
w'rom dan
sterkte!!!
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:32 schreef texelonia het volgende:
P.S. Micha, ik hou van je!![]()
Ik voel me wel okay, behalve mijn hoofd, die ontploft bijna van de hoofdpijn en voorhoofdsholte die fokking irri is. Dus neem maar ff een ibuprofen. voor tex.
voel me klote door alles wat is gebeurt.. moet voor morgen ff 700 bladzijdes leren voor tentamen bio, heb daar niet eerder aankunnen beginnen door alle toestanden en kan me gvd niet concentreren
ben ook nog is veelste moe
quote:Vakantiegevoel
Op woensdag 7 januari 2004 15:11 schreef thaleia het volgende:
Weekendgevoel
Heerlijk kroketjes en ijsjes gegeten met de shmoopies, allemaal overbodige hebbedingetjes gekocht, en nu lekker tukkie doen bij de kachel.
Vannacht wel een paar uurtjes geslapen gelukkig, maar mijn stemming is niet echt vrolijk
quote:He, dat zeg je mooi!
Op woensdag 7 januari 2004 16:41 schreef _Lynne_ het volgende:
Een hoofd vol gedachten, een hart vol gevoelens
quote:We zijn alweer elkaars tegenpolen
Op woensdag 7 januari 2004 16:53 schreef elcastel het volgende:
Hyperactief.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-01-2004 17:33]
had het eigenlijk wel weer verwacht.. arrghh wat ben ik toch een wrak.. moet eens afgelopen zijn verdomme..
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 07-01-2004 18:09]
quote:me 2 alleen net zo als jou met vlagen van goed en slecht
Op woensdag 7 januari 2004 18:03 schreef DaFrenk het volgende:
[....]had het eigenlijk wel weer verwacht.. arrghh wat ben ik toch een wrak.. moet eens afgelopen zijn verdomme..
quote:ik doe ook mee
Op woensdag 7 januari 2004 18:25 schreef Richard2011 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 7 januari 2004 16:41 schreef _Lynne_ het volgende:
Een hoofd vol gedachten, een hart vol gevoelens
--------------------------------------------------------------------------------
ook erg bekend maar komt met vlagen
[..]me 2 alleen net zo als jou met vlagen van goed en slecht
quote:Dat is altijd zo [ meer zeg ik niet weten wij wel ]
Op woensdag 7 januari 2004 18:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vind het wel even kloten voor iemand
Komt ook allemaal lekker op het goede moment enzo.. bah
quote:om iets met mijn vriendin..
Op woensdag 7 januari 2004 18:54 schreef hellmondunited het volgende:[..]
why?
Ga ik vandaag weer naar de apotheek om die korrels op te halen (speciaal eerder van mijn stage weggegaan omdat ze anders dicht zouden zijn), is het er niet!
En daar heb ik dus de hele stad voor doorgefietst en voor vrij genomen...:( en het meest erge: mijn hoofdpijn wordt er niet minder op...
Om gek van te worden
Daarbij de warhoofd-modus weer eens on.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 07-01-2004 21:24]
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 07-01-2004 22:26]
quote:Zijn je bloedvaten afgekneld ofzow, dat je zo vaak koude handen hebt?
Op woensdag 7 januari 2004 21:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
feeling hot hot hot
in de zin van letterlijk hot
behalve mijn vingers...die zijn koud
Ontopic: Ik voel me een beetje eenzaam en onbelangrijk...
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 07-01-2004 21:37]
Maar voel me niet erg kloten ofzo.. en ook niet erg happy.. dus iets der tussen in ofzo
quote:ik denk dat mijn lichaam te weinig kracht heeft om bloed naar het uiteinden van mijn lichaam te laten stromen
Op woensdag 7 januari 2004 21:32 schreef texelonia het volgende:[..]
Zijn je bloedvaten afgekneld ofzow, dat je zo vaak koude handen hebt?
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 07-01-2004 21:41]
quote:Sterkte alvast, daarmee..
Op dinsdag 6 januari 2004 13:00 schreef knokkels het volgende:
Binnenkort:
* Minderen met de remeron (30 mg => 15 mg voor 2 maandjes.. )
En dan dus niets meer ..
Ik voel me vandaag stoer, en heb goed geleerd vandaag dus ik ben ook nog trots
Verder wel zin in morgen, als de koppijn maar overgaat!
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 07-01-2004 23:07]
Omdat ik er net achter kom dat ik de hele nacht wakker ben gebleven om een verkeerd tentamen te leren. Het zware tentamen waar ik de hele nacht voor ben wakker gebleven heb ik vrijdag, terwijl ik vandaag dus een heel ander (vrij makkelijk, maar nog niet voor geleerd dus) tentamen heb.
Ik voel me zo een sukkel en vind dit zo'n trieste actie dat ik er eigenlijk wel bijna om kan lachen.
Dit is al de 2de keer in 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |