quote:Wat een baggerkroeg
Op zondag 4 januari 2004 23:54 schreef du_ke het volgende:hoi allemaal
.
quote:Maakt niet uit, alletwee zeer foute gasten.
Op maandag 5 januari 2004 01:06 schreef giovan het volgende:
Ben je Che of Castro??
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 05-01-2004 01:08]
quote:Dit is Ché
Op maandag 5 januari 2004 01:06 schreef giovan het volgende:
Ben je Che of Castro??
quote:Das heel Hitler nie, das Charly!
Op maandag 5 januari 2004 01:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Maar je avatar uitdossen als Hitler is alleen voorbehouden aan mods, zoals bij Jernau.Morat.Gurgeh.
Vraag:zou jij voor een hoger doel willen sterven als je weet dat je het overleeft en je companen niet?
quote:Juist. Een zeer evident verschil!
Op maandag 5 januari 2004 01:09 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
Das heel Hitler nie, das Charly!
quote:Zou ik willen sterven als ik weet dat ik het overleef?
Op maandag 5 januari 2004 01:09 schreef giovan het volgende:
Vraag:zou jij voor een hoger doel willen sterven als je weet dat je het overleeft en je companen niet?
Hmm, een doordenker.
quote:Tja dan kan je wel willen sterven maar heeft het weinig nut. Andersom sterven voor een hoger doel een daarmee een beter leven voor je companen heeft wel goede kanten.
Op maandag 5 januari 2004 01:09 schreef giovan het volgende:
quote:Ja, dat weet ik ook wel, maar iedere verwijzing daarnaar is al fout, net zoals een verwijzing naar Ché en dat dan gaan romantiseren.
Op maandag 5 januari 2004 01:09 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
Das heel Hitler nie, das Charly!
quote:Ach ik kan me er niet echt druk om maken. Zijn misdaden zijn begaan gedurende smerige oorlogen waarbij geen van beide zijden zich bijzonder sympathiek heeft gedragen. En Ché is natuurlijk ook een wereldwijd symbool.
Op maandag 5 januari 2004 01:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar iedere verwijzing daarnaar is al fout, net zoals een verwijzing naar Ché en dat dan gaan romantiseren.
quote:Een symbool dat jij verder romantiseert...
Op maandag 5 januari 2004 01:17 schreef du_ke het volgende:[..]
Ach ik kan me er niet echt druk om maken. Zijn misdaden zijn begaan gedurende smerige oorlogen waarbij geen van beide zijden zich bijzonder sympathiek heeft gedragen. En Ché is natuurlijk ook een wereldwijd symbool.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 01:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Een symbool dat jij verder romantiseert...
Je doet je ondertitel veel eer aan.
quote:Slaap naief verder.
Op maandag 5 januari 2004 01:18 schreef du_ke het volgende:[..]
truste.
quote:Fidel verraadde Che en heeft hem later geromantiseerd.
Op maandag 5 januari 2004 01:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Zou ik willen sterven als ik weet dat ik het overleef?
Hmm, een doordenker.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 01:49 schreef giovan het volgende:
Wat is de beroemdste uitspraak van Che?Als ze me missen dan ben ik geld uit de handen van de werkman aan het grissen.
quote:LOL
Op maandag 5 januari 2004 09:37 schreef SCH het volgende:[..]
Kusje terug
quote:
"Massavernietigingswapens Irak in Syrië"De massavernietigingswapens van Irak zijn verborgen in Syrië. Dat meldt De Telegraaf op basis van een Syrische legerofficier, die de gegevens aan een Syrische journalist in ballingschap heeft doorgespeeld. Die journalist, Nizar Najoef heeft de krant zaterdag over de bergplaatsen ingelicht.
In een café in de Franse hoofdstad Parijs gaf Najoef De Telegraaf de locatie van drie bergplaatsen waar de chemische wapens zouden liggen. Het gaat om plaatsen in het westelijk deel van Centraal-Syrië.
Volgens de journalist zijn de Verenigde Staten allang van de bergplaatsen op de hoogte, maar zou de informatie zijn verzwegen omdat de Amerikanen nog niet van het bewind in Syrië afwillen.
quote:
Utah wil vuurpeleton afschaffenDe Amerikaanse staat Utah wil het vuurpeleton afschaffen als een manier waarop de doodstraf wordt voltrokken. De volksvertegenwoordiging zal binnenkort een voorstel daartoe bespreken. De staat is de enige in de Verenigde Staten waar de kogel nog als executiemiddel wordt gebruikt.
Volgens een speciale commissie zijn de 'firing squads' te vaak een publiekstrekker geweest, waarmee van de moordenaar een held zou worden gemaakt. Ze wil daarom liever overstappen op de dodelijke injectie. De laatste keer dat het vuurpeloton in actie kwam was in 1996. Toen kwamen er ongeveer 150 cameraploegen op de gebeurtenis af.
quote:
[b]De Hoop Scheffer begint bij de NAVO
Gepost door Vincent (Ali Salami) - maandag 5 januari 2004 @ 07:00 - Bron: NOS Teletekst
Jaap de Hoop Scheffer, voormalig minister van Buitenlandse Zaken, begint vandaag officieel als secretaris-generaal van de NAVO. De negentien NAVO lidstaten hadden hem 22 september tot hoogste baas van de organisatie gekozen.De Hoop Scheffer staat voor een aantal moeilijke opgaven. Zo moet hij de lidstaten interesseren voor een grotere bijdrage aan de vredesmacht in Irak. Ook in Afghanistan wil de NAVO een grotere inspanning leveren. Buiten de steden Kabul en Kunduz zouden ook troepen moeten komen, een uitbreiding die duizenden extra militairen vereist.
quote:...plank compleet misslaat...
Op maandag 5 januari 2004 01:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:Ja, dat weet ik ook wel, maar iedere verwijzing daarnaar is al fout, net zoals een verwijzing naar Ché en dat dan gaan romantiseren.
Associaties van JMG als zijnde pro-Hitler is dus flauwekul evenals een stelling dat elke verwijzing naar Hilter fout is. De romantisatie van lieden zoals Ché is een ander verhaal en is meer gebaseerd op een minimalistische kennis van de historie in combinatie met sterke martketing dan een moedwillige aanmoediging tot communistische wandaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |