Liam Finn, zoon van Neil Finn (zanger van Crowded House). Die vond ik bij vlagen ook echt geweldig (als die achter z'n drumstel ging zitten)quote:
En ook nu weer: Concert: The Black Keys @ Tivoliquote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef tong80 het volgende:
Op de frontpage staat een recensie van het concert.
"Keep It Hid" is gelekt. Of in ieder geval te downloaden, want misschien is die al uitgekomen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef emokid het volgende:
De gitarist komt met een soloalbum uit, ben heel erg benieuwd:
http://www.pitchforkmedia(...)h-readies-solo-debut
Hij komt hier 10 feb officieel uit, maar het is een heerlijk plaatje (mag hem reviewen). Wel net wat anders dan de Keys iig.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef tim. het volgende:
[..]
"Keep It Hid" is gelekt. Of in ieder geval te downloaden, want misschien is die al uitgekomen?
quote:Listen: The Black Keys' Hip-Hop Project
Album info and a new track featuring Mos Def and Jim Jones.
What the world needs now is a solid rap-rock project. At least that's what the Black Keys are thinking. Hence: Blakroc, a new hybrid endeavor spearheaded by the Ohio blues-rock duo and Damon Dash, as well as entrepreneurial MC Jim Jones, who alluded to the meeting of the minds on Twitter back in June. He was not kidding.
Blakroc's self-titled debut LP is out on November 27 and features an impressive guest list: Mos Def, RZA, Raekwon, Q-Tip, Ludacris, Pharoahe Monch, M.O.P.'s Billy Danze, Jones, and the late Ol' Dirty Bastard. Together, the dudes are establishing their own label, Blakroc, to release the album. Check out a trailer for the record with Rae reading lyrics off of his Blackberry here.
As an added bonus, we've got a track from the album called "Ain't Nothing Like You"-- with Mos Def singing, Jim Jones providing surprisingly emo verses, and the Keys' Dan Auerbach la la-ing in the background-- ready and willing to meet all of your audio streaming needs after the jump:
Ain't Nothing Like You
Posted by Ryan Dombal on September 14, 2009 at 1:30 p.m.
Erg jammer ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef emokid het volgende:
Nieuw album zuigt. Ze spelen met 4 man live. Jammer.
Heuj, 013, mooi in de buurt, eens kijken of ik erbij kan zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:01 schreef ioko het volgende:
En er komen twee concerten in Nederland aan in november. Deze vinden plaats in de 013 (Tilburg) en de Oosterpoort (Groningen) op 10 en 11 november.
http://www.theblackkeys.com/shows?page=1
Zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef rollator_GSI het volgende:
Brothers is echt een geweldig album !!!!!
Je hebt nog zoveel te ontdekken! Brothers sluit goed aan, maar de oudere platen zijn ook ijzersterk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef krioro het volgende:
Ik heb pas geleden eindelijk Attack & Release aangeschaft, mijn eerste album van The Black Keys. Hele toffe plaat. De rest moet ik nog uitgebreider gaan beluisteren.
[..]
Heuj, 013, mooi in de buurt, eens kijken of ik erbij kan zijn.
Ik ook.quote:
En het was tof.quote:
Oh, is het weer 2007quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Slechtste concert dat ik ooit heb gezien
Hey Tongquote:
Dan ga ik naar Blöffquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hey Tong![]()
Ga je nog naar Skunk anansie? Of vind je deze band toch beter
Ontopic:
Volgend Jaar maart concert
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ben ik ooit niet serieus ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik vond het erg goed.
Dat heb ik met Blöffquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet serieus ?
Ik haat dat gekraai van Skunk Anaalski.
Begrijp je ironie ?quote:
Het was je eerste?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ja was nog nooit naar een concert geweest.quote:
En als die eenmans concerten in de douche dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was nog nooit naar een concert geweest.
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef rollator_GSI het volgende:
kennen jullie het album keep it hid van Dan Auerbach ???
Iets meer blues, iets minder rock.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.
je weet dat de Black Keys bestaan uit Dan Auerbach en Patrick Carney ????????????????quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.
Waarom zou hij dat niet weten?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef rollator_GSI het volgende:
je weet dat de Black Keys bestaan uit Dan Auerbach en Patrick Carney ????????????????
keep it hid ís toch ook rustiger dan Black Keys-albums?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef rollator_GSI het volgende:
ja hallo,zitten we in de rechtszaal of zo ??
hij vind Dan Auerbach rustiger dan de Black Keys,daarmee wekt hij bij mij de indruk dat hij niet weet dat Dan Auerbach van de Black Keys is .
vandaar mijn vraag aan hem
De cd van Dan Auerbach (solo) is rustiger dan de cd's van de Black keys, dat is mijn mening. Snap niet hoe je hieruit haalt dat ik denk dat Dan daardoor niet in de Black Keys zit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef rollator_GSI het volgende:
ja hallo,zitten we in de rechtszaal of zo ??
hij vind Dan Auerbach rustiger dan de Black Keys,daarmee wekt hij bij mij de indruk dat hij niet weet dat Dan Auerbach van de Black Keys is .
vandaar mijn vraag aan hem
Ja, ik ben daar nog steeds niet zo content meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef HaringMilkshake het volgende:
Even een schopje aangezien vanavond The Black Keys in de HMH spelen!![]()
'k Heb er zin in.
Absoluut mee eens... maar helaas het mag niet baten...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar nog steeds niet zo content meeEen cluboptreden was zo veel beter, leuker en interessanter geweest.
Maar in ieder geval veel plezier voor de mensen die gaan!
Ben het er niet helemaal mee eens dat een cluboptreden per definitie beter zou zijn. Leuker is het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar nog steeds niet zo content meeEen cluboptreden was zo veel beter, leuker en interessanter geweest.
Maar in ieder geval veel plezier voor de mensen die gaan!
Ik vond ze in Paradiso vorig jaar beter maar dat kan ook door de akoestiek komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef MCH het volgende:
Geen tekenen van vermoeidheid of routine? Ze hebben heel wat concerten afgezegd, maar deze konden ze gezien de dikke verdiensten niet laten gaan.
Maandag op dumpert te zien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:34 schreef Leonos het volgende:
Wat was het geniaal gister !
Jammer dat ik op de afterparty een faceplant maakte en dus richting ziekenhuis moet.
Maar damn, wat een optreden
Rubber Factory!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:07 schreef Maja het volgende:
Omdat ik over twee weken naar het Outside Lands Festival in San Francisco ga en zag dat The Black Keys daar komen, ben ik op Spotify eens wat gaan luisteren. Ben al helemaal verknocht aan laatste album 'Brothers', heerlijk album![]()
Nu maar meer albums beluisteren, nog tips...?
Grappig dat de 1e post in dit topic van 8 jaar geleden stamt...
Dat is juist goed, het wil zeggen dat er geen hordes met mensen rondlopen die enkel vanuit de hype daar aanwezig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:18 schreef Griebus het volgende:
Valt me tegen dat het concert nog niet uitverkocht is
ik ga er juist van uit dat fans al wel weten dat er een concert isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat is juist goed, het wil zeggen dat er geen hordes met mensen rondlopen die enkel vanuit de hype daar aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |