Zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef rollator_GSI het volgende:
Brothers is echt een geweldig album !!!!!
Je hebt nog zoveel te ontdekken! Brothers sluit goed aan, maar de oudere platen zijn ook ijzersterk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef krioro het volgende:
Ik heb pas geleden eindelijk Attack & Release aangeschaft, mijn eerste album van The Black Keys. Hele toffe plaat. De rest moet ik nog uitgebreider gaan beluisteren.
[..]
Heuj, 013, mooi in de buurt, eens kijken of ik erbij kan zijn.
Ik ook.quote:
En het was tof.quote:
Oh, is het weer 2007quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Slechtste concert dat ik ooit heb gezien
Hey Tongquote:
Dan ga ik naar Blöffquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hey Tong![]()
Ga je nog naar Skunk anansie? Of vind je deze band toch beter
Ontopic:
Volgend Jaar maart concert
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ben ik ooit niet serieus ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik vond het erg goed.
Dat heb ik met Blöffquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet serieus ?
Ik haat dat gekraai van Skunk Anaalski.
Begrijp je ironie ?quote:
Het was je eerste?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ja was nog nooit naar een concert geweest.quote:
En als die eenmans concerten in de douche dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was nog nooit naar een concert geweest.
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef rollator_GSI het volgende:
kennen jullie het album keep it hid van Dan Auerbach ???
Iets meer blues, iets minder rock.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.
je weet dat de Black Keys bestaan uit Dan Auerbach en Patrick Carney ????????????????quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja. Ook echt een aanrader. Wel een stuk rustiger dan de Black keys.
Waarom zou hij dat niet weten?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef rollator_GSI het volgende:
je weet dat de Black Keys bestaan uit Dan Auerbach en Patrick Carney ????????????????
keep it hid ís toch ook rustiger dan Black Keys-albums?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef rollator_GSI het volgende:
ja hallo,zitten we in de rechtszaal of zo ??
hij vind Dan Auerbach rustiger dan de Black Keys,daarmee wekt hij bij mij de indruk dat hij niet weet dat Dan Auerbach van de Black Keys is .
vandaar mijn vraag aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |