abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 november 2014 @ 10:59:38 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147141689
quote:
Laatst kwam ik op internet een lijst tegen met redelijk onbekende bands en daar stond The Black Keys bij.
Ik heb 1 nr geluisterd...............................ECHT HELEMAAL TOP! :D
Ik was allang opzoek naar een mix van rock, blues en een goeie voice, maar volgens mij heb ik t gevonden!
Ik las alleen op hun homepage dat ze ook in Nederland in november zouden optreden, maar dat was afgelast, vanwege een gebroken voet van de drummer of zo :(
Weet iemand hier wanneer ze weer richting NL zullen komen?
En wie is hier ook helemaal gek van hun sound? _O_

De nummers: do the rump en thickfreakness vind ik helemaal geweldig _O_

The Black Keys is een Amerikaans blues-rock duo. De band bestaat uit gitarist Dan Auerbach en drummer Patrick Carney. De band is opgericht in 2001 en kwam in 2002 met hun debuutalbum The Big Come Up.
Albums:
The Big Come Up (2002)
Thickfreakness (2003)
Rubber Factory (2004)
Magic Potion (2006)
Attack & Release (2008)
Brothers (2010)
El Camino (2011)
Turn Blue (2014)

EPs:
The Moan (2004)
Chulahoma (2006)

Tighten Up: (Eerste single van Brothers)
Next Girl:

Website van The Black Keys
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_148976852
quote:
The Black Keys annuleren optreden in Ziggo Dome

23-1-15 - 13:34 bron: BuzzE

Black Keys hebben hun Europese tour afgelast. Hierdoor komt ook het concert in Ziggo Dome van 23 februari te vervallen, maakte concertorganisator Mojo Concerts vrijdag bekend.

Drummer Patrick Carney heeft een schouderblessure opgelopen,waardoor het Europese deel van de Turn Blue World Tour wordt geannuleerd. De tourdata kunnen helaas niet worden ingehaald vanwege een te volle agenda van de band. The Black Keys hopen de tour op 10 maart te kunnen hervatten.

,,Het spijt ons heel erg dat we onze optredens moeten afzeggen, maar Patrick heeft tijd nodig om te herstellen. We bedanken al onze fans voor hun steun en kijken ernaar uit om weer te kunnen touren", zegt de band in een verklaring.

Kaartkopers krijgen het aankoopbedrag op hun rekening teruggestort.
Jammer... -O-

bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:54:15 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_148977242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:42 schreef Felixa het volgende:

[..]

Jammer... -O-

bron
Balen voor degene die heen gingen :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_148977765
Komen wel gelijk in pole position voor wat festivals nu.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:25:19 #5
85962 ioko
I Appear Missing
pi_148978213
Damn, dat is jammer zeg. Ik zou er heen gaan.
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')