Ik moet eerlijk zeggen dat ik het thuis ook nooit uren luister, dus ik snap dat als je de nummers niet kent, dat het wat eentonig is.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:00 schreef Doc het volgende:
De frontpage? Wat is dat ?
Vandaag bij toeval eennummer van The Black Keys gehoord en het is toch echt goed - alleen live iets te eentonig voor een uur a anderhalf uur.
Ik heb mn de Rubber Factory zeer regelmatig gedraaid - dus het was niet zozeer dat ik geen enkel nummers kendequote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het thuis ook nooit uren luister, dus ik snap dat als je de nummers niet kent, dat het wat eentonig is.
Ik luister 3 albums al een tijd, misschien kende ik wat meer nummers, en daardoor waren er maar enkele momenten die ik saai vondquote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb mn de Rubber Factory zeer regelmatig gedraaid - dus het was niet zozeer dat ik geen enkel nummers kende
Ik pretendeer ook helemaal niet te sporen. En het was ook niet helemaal serieus bedoeld hóór.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Mensen die tijdens een concert zichzelf de hele tijd wijs moeten dat ze het niet leuk vinden en dan blij zijn dat ze het inderdaad niet leuk vonden sporen ook niet echt hoor
Dat was de setlist, zij stond naast mequote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Waarom mocht je het niet leuk vinden? (en idd de jonge meisje vooraan waren bloedirritant, er liep er zelfs eentje het podium op om een drumstokje uit de spullen van de drummer te halen)
Dan was er nog eentje, want de meid die ik zag liep om het drumstel heen en nam daar een stokje wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat was de setlist, zij stond naast me![]()
kan iemand mij vertellen wie er ook alweer in het voorprogramma stonden in de melkweg ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
25 mei zijn ze weer in Nederland. En het nieuwe album is geweldig.
En Magic Potion? Die vind ik denk ik het beste, ik draai hem het meest.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:25 schreef rollator_GSI het volgende:
So He Won't Break and I Got Mine zijn toch wel mijn favorieten van Attack & Release.
Rubber factory and ThickFreakness heb ik pas gedownload,heb daar nog geen favorieten
in tivoli toch ?quote:Op maandag 17 november 2008 11:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Things Ain't Like They Used To Be. Ik ga ze vrijdag zien.
Ik ben benieuwd. Zal wel iets anders dan blues-rock zijn, dus ik ben benieuwd wat hij nog meer kan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef emokid het volgende:
De gitarist komt met een soloalbum uit, ben heel erg benieuwd:
http://www.pitchforkmedia(...)h-readies-solo-debut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |