abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15887885
Een groot onrecht alhier en aldaar. De sluizen openen zich en het gras van onverschilligheid wortelt zich in deze regionen. Een nieuwe manier van communicatie wordt ons gegeven en al wat bewerkstelligd is, enkele fanatiekelingen zonder leven.

Ja, zeker, voorwaar! Een kanaal op irc.fok.nl met de naam #POL voor al hen die zich genoodzaakt voelt een woordje te doen niet waardig een bericht op het forum. Ongetwijfeld is kennis van deze technologie aanwezig, anders zijn er altijd engelen in het Koninkrijk en hulp is nooit ver weg.

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:50:04 #27
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15887887
Een groot onrecht alhier en aldaar. De sluizen openen zich en het gras van onverschilligheid wortelt zich in deze regionen. Een nieuwe manier van communicatie wordt ons gegeven en al wat bewerkstelligd is, enkele fanatiekelingen zonder leven.

Ja, zeker, voorwaar! Een kanaal op irc.fok.nl met de naam #POL voor al hen die zich genoodzaakt voelen een woordje te doen niet waardig een bericht op het forum. Ongetwijfeld is kennis van deze technologie aanwezig, anders zijn er altijd engelen in het Koninkrijk en hulp is nooit ver weg.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15888007
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:53 schreef Kozzmic het volgende:
#politiek
nope... is niet meer...

donderdag 1 januari 2004 @ 22:54:38 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15888018
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:53 schreef Kozzmic het volgende:
#politiek
Ja, en als je op IRC had gezeten de laatste week, wist je dat die was gekillt. En we zitten nu in #POL.
pi_15888105
Zo dan...

#POL

pi_15888170
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:57 schreef Kozzmic het volgende:
Zo dan...

#POL

dan krijg ik credits die ik niet verdien...
ik heb gefaald in mijn missie... anderen hebben de fakkel overgenomen...
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:03:11 #33
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_15888307

Ja, zeker, voorwaar! Een kanaal op irc.fok.nl met de naam #POL voor al hen die zich genoodzaakt voelen een woordje te doen niet waardig een bericht op het forum. Ongetwijfeld is kennis van deze technologie aanwezig, anders zijn er altijd engelen in het Koninkrijk en hulp is nooit ver weg.

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_15888318
Wie zich geroepen voelt mag een stukje schrijven, dan voeg ik het toe aan Normen & Waarden van het Politieke Forum. Zolang er maar niet verwacht wordt dat ik er elke avond rondhang...
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:51:27 #35
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15889681
Waarom is het interview van Smit gesloten?

Het is gewoon een vervolg op "Centraal Smit topic". Of zo zou je het kunnen behandelen, ik vond het wel interressant.

pi_15889954
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:51 schreef Sidekick het volgende:

Het is gewoon een vervolg op "Centraal Smit topic". Of zo zou je het kunnen behandelen, ik vond het wel interressant.

Gezien het vorige centrale topic (http://forum.fok.nl/showtopic.php/439271/2/100#15259581) hoop ik op een iets beter standpunt met een duidelijke mening of in ieder geval een duidelijke richting waar de discussie heen kan. Maar als je over een bepaald aspect een topic wil openen met een link naar het interview : be my guest.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_15889996
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:51 schreef Sidekick het volgende:

Het is te vinden op de site http://www.sturgesonline.com/. Behalve de sluitreden die sizzler al gaf staat daar ook nog eens te lezen "Teksten mogen alleen na toestemming van de redactie voor publicatie worden overgenomen".

Maar ja, misschien Michiel Smit maar eens interviewen met vragen van FOK!-users.

pi_15890014
Ik vond het ook jammer, zeker omdat ik heel erg me best had gedaan er een duidelijke en mooie openingspost van te maken.

Daarnaast vond ik een interview een goed iets om een topic mee te starten, een interview (althans de antwoorden) kunnen en mogen niet beinvloed zijn door de interviewer, waardoor de lezer zelf een objectief beeld kan vormen over de geinterviewde. Tevens lijkt het me handig omdat er (gezien de vele offtopic discussies over Smit) een centraal topic te hebben over Smit, en een intervieuw is dan natuurlijk een super startpost.... Maargoed, dat is mijn mening...

pi_15890114
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar ja, misschien Michiel Smit maar eens interviewen met vragen van FOK!-users.

We kunnen de draad weer oppakken ja. Te biginnen bij MS?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:07:41 #40
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_15890134
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:03 schreef Sj25 het volgende:
Ik vond het ook jammer, zeker omdat ik heel erg me best had gedaan er een duidelijke en mooie openingspost van te maken.

Daarnaast vond ik een interview een goed iets om een topic mee te starten, een interview (althans de antwoorden) kunnen en mogen niet beinvloed zijn door de interviewer, waardoor de lezer zelf een objectief beeld kan vormen over de geinterviewde. Tevens lijkt het me handig omdat er (gezien de vele offtopic discussies over Smit) een centraal topic te hebben over Smit, en een intervieuw is dan natuurlijk een super startpost.... Maargoed, dat is mijn mening...

Vraagje: Waarom M. Smit en hoe kom je op een website terecht waar dat interview staat? Wat was je bedoeling ermee?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_15890215
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vraagje: Waarom M. Smit en hoe kom je op een website terecht waar dat interview staat? Wat was je bedoeling ermee?

Ik hoef niet te liegen als ik zeg dat ik Smit en Nieuw Rechts al een tijdje volg, ik ben echter wel zo nuchter dat ik eerst de kat uit de boom kijk (ben ook nog geen lid van de partij bijvoorbeeld). En dat is ook de reden waarom ik het topic start en aangezien ik op 't forum van www.nieuwrechts.nl het interview las, dacht ik, laat ik die even op fok plaatsen. Want op nr vind iedereen hem natuurlijk prachtig en krijg je natuurlijk weinig tegenberichten, en hier krijg je dat dus wel. Ik wilde zelf ook reageren door een paar citaten te quoten, maar het topic was al gesloten alvorens ik dat kon doen. Ik wilde dit niet in de openingspost doen, door de openingspost objectief te laten.
pi_15890290
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:12 schreef pberends het volgende:
'VS-haviken willen meer oorlog'

Gatverdamme man dit is toch een politiek onderwerp ten top

Linkse media.

Wel te rusten! .

pi_15890357
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:12 schreef pberends het volgende:
'VS-haviken willen meer oorlog'

Gatverdamme man dit is toch een politiek onderwerp ten top

Ik wil je hierbij de complimenten geven voor de openingspost.

Maar discussies over internationale politiek zijn een beetje de twijfelgevallen op Fok!, ze kunnen of in POL of in NWS. Over het algemeen in NWS, met name indien het zoals hier gaat over internationale betrekkingen, en aangezien daar al een topic bestond mag je je reactie daarin copy/pasten.

pi_15890496
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:16 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik wil je hierbij de complimenten geven voor de openingspost.

Maar discussies over internationale politiek zijn een beetje de twijfelgevallen op Fok!, ze kunnen of in POL of in NWS. Over het algemeen in NWS, met name indien het zoals hier gaat over internationale betrekkingen, en aangezien daar al een topic bestond mag je je reactie daarin copy/pasten.

Het topic gaat over wat sommige politieke mensen willen. Dus is het politiek. Nieuws is het pas als er een oorlog is. Simpel zat.
pi_15896408
In 2004 zal de Europese droom in duigen vallen

Deze TS heeft er een handje van regelmatig topics te openen die hij copy/paste van de site www.stand.nl. Hij doet dat zonder bronvermelding maar ook zonder enige eigen visie of aanvulling. Het zijn de letterlijke teksten van dat programma.

pi_15896498
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
In 2004 zal de Europese droom in duigen vallen

Deze TS heeft er een handje van regelmatig topics te openen die hij copy/paste van de site www.stand.nl. Hij doet dat zonder bronvermelding maar ook zonder enige eigen visie of aanvulling. Het zijn de letterlijke teksten van dat programma.

Het heeft onze aandacht. Zie ook deze post. Aangezien in het topic dat jij aanhaalt wel een eigen mening werd gegeven en ik er een bron bij heb vermeld heb ik het opengelaten, maar voortaan wordt dit van de topicstarter verwacht, anders gaan zijn topics op slot.
pi_15896595
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:09 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het heeft onze aandacht. Zie ook deze post. Aangezien in het topic dat jij aanhaalt wel een eigen mening werd gegeven en ik er een bron bij heb vermeld heb ik het opengelaten, maar voortaan wordt dit van de topicstarter verwacht, anders gaan zijn topics op slot.

Okay, ik had niet gezien dat jij de link met het programma al had ontdekt, ik had eerder in OOG al 1 of 2 x een soortgelijk topic ontdekt. Straks moet ik nog auteursrechten gaan heffen.
pi_15896864
We zullen er voortaan "(c) SCH" onder zetten...

Persoonlijk ben ik er trouwens sowieso niet zo enthousiast over het kopieren van stellingen die elders gevonden worden om er vervolgens hier een discussie over te houden. Ook met bronvermelding en eigen mening. Dat is toch wat anders dan een kopie van een artikel en een discussie daarover voeren. Ik denk er nog even over...

† In Memoriam † vrijdag 2 januari 2004 @ 12:29:39 #50
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15896951
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:25 schreef Kozzmic het volgende:
We zullen er voortaan "(c) SCH" onder zetten...

Persoonlijk ben ik er trouwens sowieso niet zo enthousiast over het kopieren van stellingen die elders gevonden worden om er vervolgens hier een discussie over te houden. Ook met bronvermelding en eigen mening. Dat is toch wat anders dan een kopie van een artikel en een discussie daarover voeren. Ik denk er nog even over...

In principe geldt copyright voor iedereen, of je nu journalist, columnist of user van fok! bent. Waarom zou je een mening van een user (met bronvermelding) niet mogen bespreken?? Ben je alleen een gewaardeerde schrijver als je in de telegraaf/volkskrant etc. of zo staat?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')