abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2003 @ 17:17:20 #101
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15251527
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vanuit jouw standpunt zou het dus zo moeten zijn dat deze moslimas de hoofddoek zullen afdoen zodra ze uit het ouderlijk huis zijn. Maar nee, dan zal de echtgenoot dit zeker verhinderen? Ik weet niet hoe hoog jouw dunk is van de mate waarin moslimas voor zichzelf kunnen denken en beslissen, maar zo te horen niet al te hoog. Anders vraag je het aan een aantal moslimas zelf wat ze ervan vinden. Wees gerust, ze zullen je niet bijten. Met een dergelijke paranoïde en angstige instelling kom je namelijk niet verder in deze samenleving. Je hebt er alleen jezelf mee.

He, hoeveel moslimas wonen eigenlijk zelfstandig? Dus niet bij de familie, noch bij een man.

Gewoon paar jaartjes op zichzelf wonen totdat ze een leuke partner tegenkomt?

He? Hoeveel? Hoeveel ken jij er?

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 17:18:21 #102
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15251560
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat argumenten te over, maar goed. Voor wie het maar wil begrijpen zullen we maar zeggen.

Nee, er wordt alleen maar weer gelijk naar het argument moslimfobie/islamfobie gewezen zonder inhoudelijk iets aan te dragen.
Een poging om de ietwat verlegen discussievoerder monddood te maken.
Verder een onbeargumenteerd oordeel over Smit.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15251575
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:16 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Och, mij zijn ze zeker kwijt als klant nu.

Heb jij je verzetsdaad weer gedaan, ze zullen het merken in de portemonnee

Mijn God, wat zijn sommige mensen toch achterlijk bekrompen.

pi_15251584
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:17 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

He, hoeveel moslimas wonen eigenlijk zelfstandig? Dus niet bij de familie, noch bij een man.

Gewoon paar jaartjes op zichzelf wonen totdat ze een leuke partner tegenkomt?

He? Hoeveel? Hoeveel ken jij er?

Misschien hebben ze daar geen behoefte aan?

btw. dit is een andere discussie, deze gaat over een of andere circusattractie die M. Smit heet.

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 08-12-2003 17:20]

pi_15251587
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hoog jouw dunk is van de mate waarin moslimas voor zichzelf kunnen denken en beslissen, maar zo te horen niet al te hoog.

Er is geen enkel kind van zeven dat vrijwillig met 30 graden ingepakt in een zwarte doek een hoekje in de schaduw gaat zitten terwijl al haar vriendjes vrolijk met elkaar kunnen spelen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 17:20:38 #106
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15251640
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dat is de keerzijde van een éénzijdig gerichte marketingcampagne.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 17:22:06 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15251683
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Er is geen enkel kind van zeven dat vrijwillig met 30 graden ingepakt in een zwarte doek een hoekje in de schaduw gaat zitten terwijl al haar vriendjes vrolijk met elkaar kunnen spelen.

Om te beschermen tegen de felle zon zou de enige reden kunnen zijn.
Maar kinderen worden inderdaad geindoctrineerd.
pi_15251684
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

- De omgeving van een meisje verwacht dat ze een hoofddoek draagt
- De omgeving van een meisje verwacht dat ze lange broeken/rokken draagt.

Vertel mij eens waarom het ene meisje onderdrukt wordt en het andere niet.

Het eerste meisje wordt sociaal buitengesloten door haar omgeving als ze het hoofddoekje niet draagt, het tweede kan zelf bepalen wat ze wil dragen zonder vervolgens buitengesloten te worden.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 8 december 2003 @ 17:22:33 #109
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15251695
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Misschien hebben ze daar geen behoefte aan?

Ah. Dus iedere moslima wil niets anders dan direct vanuit pappas schoot in manlief zijn schoot te gaan?

Goh, die gewoonte zagen we hier ook veel: in streng gereformeerde zwarte kousenkerkfamilies.

Die staan nu niet echt te boek als gemeenschappen waar de vrouw wat te zeggen heeft he?

quote:
btw. dit is een andere discussie, deze gaat over een of andere circusattractie die M. Smit heet.
Prima, maar het laat wel zien dat die moslima van jou helemaal niet zo zelfstandig is.

Want wees eens eerlijk: je kent er geen 1 he? Nog niet 1 kan je voor je halen.

Toch vreemd want ik ken een hoop meisjes die eerst een paar jaar op kamers gaan voordat ze zich settelen. Kijk, dan kan je zeggen dat ze iets vrijwillig doen of niet.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15251713
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Anders kom je aandraven met uitzonderingen?
pi_15251726
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:16 schreef Robert_Jensen het volgende:

Ik koop wel lekker bij de concurrent, die nog wel weet in welk land we wonen.

Volgens mij weet jij niet meer in welk land we wonen...

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 08-12-2003 17:24]

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 8 december 2003 @ 17:23:48 #112
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15251731
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat zei Lithion ook al weer in dit topic?
Breuls en z'n KUT-anglicismen.
pi_15251780
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:22 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ah. Dus iedere moslima wil niets anders dan direct vanuit pappas schoot in manlief zijn schoot te gaan?

Goh, die gewoonte zagen we hier ook veel: in streng gereformeerde zwarte kousenkerkfamilies.

Die staan nu niet echt te boek als gemeenschappen waar de vrouw wat te zeggen heeft he?
[..]

Prima, maar het laat wel zien dat die moslima van jou helemaal niet zo zelfstandig is.

Want wees eens eerlijk: je kent er geen 1 he? Nog niet 1 kan je voor je halen.

Toch vreemd want ik ken een hoop meisjes die eerst een paar jaar op kamers gaan voordat ze zich settelen. Kijk, dan kan je zeggen dat ze iets vrijwillig doen of niet.

Eentje? Mijn vrouw heeft nog op kamers gewoond, in haar eentje, in haar beginjaren van haar studie.

Voor de rest zijn de nl'se normen en waarden niet te vergelijken met die van bijv. de Turken. Wat je hier loopt te verkondigen is dus BS. Dat iets in NL gewoon is, wil nog niet zeggen dat het maar gemeengoed moet worden. Ik moet er niet aan denken.

pi_15251843
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:22 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het eerste meisje wordt sociaal buitengesloten door haar omgeving als ze het hoofddoekje niet draagt, het tweede kan zelf bepalen wat ze wil dragen zonder vervolgens buitengesloten te worden.

Ik maak toch een andere realiteit mee. Nederlandse meisjes die voor hoer worden uitgemaakt omdat ze zo weinig aan heeft. Mijn moeder deed er ook van alles aan om te zorgen dat mijn zusje niet als een hebbeding werd aangezien.

Nederlandse meisjes zijn heus niet zo vrij als je denkt.

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15251849
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Anders kom je aandraven met uitzonderingen?

Dat doet er niet toe. Haar vader voelt zich ongetwijfeld gesterkt in de juistheid van zijn opvattingen als hij het centrum volgeplakt ziet worden met die advertentie door een gerenomeerd bedrijf als de HEMA.

Tegen dat soort onderdrukking zou verzet moeten zijn. De HEMA stimuleert het op deze manier alleen maar.

† In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 17:27:55 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15251855
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Eentje? Mijn vrouw heeft nog op kamers gewoond, in haar eentje, in haar beginjaren van haar studie.

Voor de rest zijn de nl'se normen en waarden niet te vergelijken met die van bijv. de Turken. Wat je hier loopt te verkondigen is dus BS. Dat iets in NL gewoon is, wil nog niet zeggen dat het maar gemeengoed moet worden. Ik moet er niet aan denken.

We LEVEN IN NEDERLAND!
  maandag 8 december 2003 @ 17:27:56 #117
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15251856
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Dat iets in NL gewoon is, wil nog niet zeggen dat het maar gemeengoed moet worden. Ik moet er niet aan denken.

. Bedankt voor het aantonen van mijn gelijk.
pi_15251876
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Juist. Laten we het idd ontopic houden. Het gaat erom of NR extreem is. Om nog even een uitspraak van het OM aan te halen:
quote:
Openbaar Ministerie: geen sprake van discriminatie(03-12-03)

Op gezag van de Officier van Justitie Mr. A. van de Kamp is besloten geen gevolg te geven aan de aangifte van Cemal Sofuoglu te Zwijndrecht tegen Nieuw Rechts voorman Michiel Smit. Volgens Mr. Van de Kamp is er geen sprake van discriminatie cq belediging, zo heeft hij vernomen via de Politie Zuid-Holland Zuid.

Volgens Sofuoglu zei Smit tijdens een optreden in het Tv-programma SBS6 Stem van Nederland, dat hij de islam beschouwt als "vijand van de Nederlandse cultuur" en dat Nieuw Rechts erop gericht is "de islamisering tegen te gaan". De Zwijndrechtenaar kwam eerder in het nieuws door klachten tegen Van Dale over vermeende negatieve uitdrukkingen over Turken en een poging de straatnaam "Turk" te laten verdwijnen.

Michiel Smit (voorzitter Nieuw Rechts):"Ik ben blij dat de Officier van Justitie heeft besloten geen gevolg te geven aan de aangifte. Verder wachten we rustig af wat de heer Sufuoglu verder nog in petto heeft, na zijn belachelijke klachten tegen Van Dale, de gemeente Zwijndrecht en mij."

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1070465780.html

ZIjn deze uitspraken extreem?

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 08-12-2003 17:30]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 8 december 2003 @ 17:31:28 #119
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15251947
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zijn deze uitspraken extreem?

Nee. Zolang Smit niet oproept tegen geweld mag ie doorgaan van mij. Echt beledigend is dit ook niet. Wel een duidelijke eigen mening.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 17:35:15 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15252053
quote:

[..]

Juist. Laten we het idd ontopic houden. Het gaat erom of NR extreem is. Om nog even een uitspraak van het OM aan te halen:
[..]

Nee, hij wil tegen de islamisering strijden, de andere tegen het beleid van Balkenende. dat is een keuze.
pi_15252099
quote:

[..]

[..]

Van Michiel Smit bedoel je? Of van het OM of van Sofuoglu?

Wat mij betreft geen van drieën.....

pi_15252126
NieuwRechts is net zo extreem rechts als de SP extreem links is. Niet qua ideeen maar in de mate van het neerzetten van standpunten .

OMG.

pi_15252502
Ik heb idd wat offtopic berichten verwijdert na mijn verzoek om ontopic te blijven. Er zijn naast dit topic al drie andere topics in de POL-active-list die over moslims in het algemeen dreigen te gaan (het AEL topic, emancipatie van moslimvrouwen en het 50-jaar scenario-topic) en dat wordt me iets te veel van het goede. Hier dus graag over Michiel Smit of NieuwRechts.

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 08-12-2003 17:58]

pi_15252807
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Denk het ook.
Misschien wel handig als Sizzler even aangeeft waarom. Ik vond die bijdrage van Koos Voos best verhelderend aangaande de normen en waarden in Turkije.

Ik weet niet over welke bijdrage je het hebt van koosvoos, maar gezien zijn standpunten kun je als normaal mens zijnde niet beweren dat hij de juiste persoon is als het gaat om turkse normen en waarden. Ik vermoed wel zo'n behoorlijke beetje in welke zin dat verhelderend is geweest voor jou. Voor een echt verhelderend beeld zou ik je willen verwijzen naar iemand die er wel verstand van heeft en niet pertinent tegen deze groep mensen en hun denken is.
pi_15252845
quote:
dat hij de islam beschouwt als "vijand van de Nederlandse cultuur" en dat Nieuw Rechts erop gericht is "de islamisering tegen te gaan".
Als circusartiest M. Smit dit inderdaad beweert heeft, dan gaat het hier om extreme uitspraken die niet stroken met de werkelijkheid.
pi_15254703
Nieuw-Rechts is radicaal rechts, niet meer niet minder. Het is het (s)linkse volk wat altijd van die etiketjes eraan plakt.
pi_15254863
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:16 schreef KiNNeTiC het volgende:
(s)linkse volk
Leuke en vooral originele woordspeling
quote:
[q]Nieuw-Rechts is radicaal rechts, niet meer niet minder. Het is het (s)linkse volk wat altijd van die etiketjes eraan plakt.
Kun je dat ook beargumenteren?
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 19:23:48 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15254903
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik weet niet over welke bijdrage je het hebt van koosvoos, maar gezien zijn standpunten kun je als normaal mens zijnde niet beweren dat hij de juiste persoon is als het gaat om turkse normen en waarden. Ik vermoed wel zo'n behoorlijke beetje in welke zin dat verhelderend is geweest voor jou. Voor een echt verhelderend beeld zou ik je willen verwijzen naar iemand die er wel verstand van heeft en niet pertinent tegen deze groep mensen en hun denken is.

En wie mag dat wel niet zijn? Ga aub niet vertellen dat JIJ dat bent.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 19:25:21 #129
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15254950
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als circusartiest M. Smit dit inderdaad beweert heeft, dan gaat het hier om extreme uitspraken die niet stroken met de werkelijkheid.

Misschien kun je eens wat inhoudelijker worden zonder steeds de onwaarheid van "circusartiest" te verkondigen.
Overigens heb ik zelf ook weinig met Smit, maar jij verwijt iemand anders iets waar je je zelf ook schuldig aan maakt.
pi_15255034
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Leuke en vooral originele woordspeling
[..]

Kun je dat ook beargumenteren?

www.nieuwrechts.nl , NR kan zichzelf nog het beste beschrijven.
pi_15255151
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:27 schreef KiNNeTiC het volgende:

[..]

Ah...je hebt zelf geen referentiekader...

Weten we dat ook weer.

† In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 19:34:11 #132
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15255268
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:27 schreef KiNNeTiC het volgende:

[..]

Een levendige site, vaak updates. Veel woorden, weinig geweld. Goede site dus. Is dat iets wat je niet verwacht had?
Over de inhoud kunnen we het hier hebben, daar valt wel wat over te bespreken.
pi_15256032
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En wie mag dat wel niet zijn? Ga aub niet vertellen dat JIJ dat bent.

Nee, natuurlijk niet. Hoewel ik zelf Turks ben en dat toch zeker al mijn hele leven ben, is het natuurlijk logischer als je de meningen van koosvoos (van alle mensen) als referentiekader gebruikt.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 20:04:17 #134
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15256134
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Hoewel ik zelf Turks ben en dat toch zeker al mijn hele leven ben, is het natuurlijk logischer als je de meningen van koosvoos (van alle mensen) als referentiekader gebruikt.

Nee, dat zeg ik niet. Maar hij kwam met een aantal mooie "nieuwsfeiten" uit Turkije. Of beter gezegd, hoe een nederlandse rechter daar over dacht. Maar dit is reeds weer offtopic.

Hoe denk jij over NR? Ben je bevooroordeeld, omdat de trekker niet moslim is en dus volgens jouw redeneren niets over de islam kan zeggen?

pi_15257172
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Maar hij kwam met een aantal mooie "nieuwsfeiten" uit Turkije. Of beter gezegd, hoe een nederlandse rechter daar over dacht. Maar dit is reeds weer offtopic.

Hoe denk jij over NR? Ben je bevooroordeeld, omdat de trekker niet moslim is en dus volgens jouw redeneren niets over de islam kan zeggen?

Als je de topic had gelezen, had je geweten hoe ik over NR denk. Ik denk dat ze een zelfde lot als destijds de CD bevalt, mochten ze ooit in de Kamer komen.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 20:33:17 #136
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15257308
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je de topic had gelezen, had je geweten hoe ik over NR denk. Ik denk dat ze een zelfde lot als destijds de CD bevalt, mochten ze ooit in de Kamer komen.

Dat denk ik ook wel, maar ze maken iig discussies los, waar andere partijen als aasgieren op afkomen en er 5 jaar later mee pronken alsof ze het bespreekbaar gemaakt hebben.
pi_15258042
Mensen, voor de laatste keer: ontopic aub!!

Het gaat over nieuwrechts en Michiel Smit, niet over Turken of hoofddoekjes!

† In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 20:52:32 #138
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15258082
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:51 schreef sizzler het volgende:

We waren een eind op weg: Michiel Smit & NieuwRechts extreem?
pi_15258180
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:51 schreef sizzler het volgende:

Haal dan ook die berichten weg waarin ik wordt aangevallen..nu ontneem je mij de kans op weerwoord....
pi_15258222
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:55 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Haal dan ook die berichten weg waarin ik wordt aangevallen..nu ontneem je mij de kans op weerwoord....

Ach, jank toch niet zo kind.
pi_15258323
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, jank toch niet zo kind.

Lafaard.. met al je klonen..
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 20:58:50 #142
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15258359
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:55 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt. Sizzler, overdrijf je niet teveel? Een discussie kan zijdelings best even hoofddoekjes aantippen. Zeker als NR/Smit daar iets over roept. Het is onderdeel van de discussie en geeft er richting aan. Opmerkingen van Gelly mogen daarentegen gelijk weg, die zie ik alleen maar onbeargumenteerd iemand "wegzwaaien".
pi_15258646
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:58 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Lafaard.. met al je klonen..

Volgens mij moesten we ontopic blijven, ik kan het fout hebben.

Maar inderdaad circusartiest Michiel Smit en hobbyclub NieuwRechts zijn inderdaad extreem, rechts welteverstaan.

pi_15258663
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt. Sizzler, overdrijf je niet teveel? Een discussie kan zijdelings best even hoofddoekjes aantippen. Zeker als NR/Smit daar iets over roept. Het is onderdeel van de discussie en geeft er richting aan.

Jawel, maar er zijn al tig actieve topics (alleen in POL al een stuk of vier) over de islam en de hoofddoekjes. In principe kan je het hier ook wel aanhalen, mits er maar een link is met Smit of NR. Maar zeker niet de algemene standaard discussie die al tig keer voorbij is gekomen hier op FOK!. En als ik twee keer vraag of het aub ontopic kan blijven waarom moet de discussie dan weer verder over Turken gaan?

Volgens mij hebben we de discussie over NR wel gehad.

† In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 21:11:07 #145
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15258800
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Volgens mij moesten we ontopic blijven, ik kan het fout hebben.

Maar inderdaad circusartiest Michiel Smit en hobbyclub NieuwRechts zijn inderdaad extreem, rechts welteverstaan.

Je lult uit je nek, dat bewijs je nu maar weer met je domme geblaat.
Sizzler, donder d'r maar een slotje op. De personen die het met dit soort geblaat altijd weer verkloten hebben hun zin weer.
pi_15259052
quote:
Nieuw-Rechts is radicaal rechts, niet meer niet minder. Het is het (s)linkse volk wat altijd van die etiketjes eraan plakt.
waar zijn die Kafka fascisten van Fok! eigenlijk bang voor ??
pi_15259327
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

- De omgeving van een meisje verwacht dat ze een hoofddoek draagt
- De omgeving van een meisje verwacht dat ze lange broeken/rokken draagt.

Vertel mij eens waarom het ene meisje onderdrukt wordt en het andere niet.

Wat een onzinnige vergelijking. Bij islamitische gezinnen is de religie erg belangrijk, wanneer je je niet aan de religie houd maak je je familie te schande en kan je fysiek mishandeld worden danwel uitgesloten.
Bij nederlandse gezinnen zal men hoogstens kritiek hebben, meer niet.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15259581
Juist. De discussie over NR hebben we wel gehad. Ik lees hier niet echt nieuwe dingen om over door te gaan. Als er nieuwe feiten over NR komen dan kan er een nieuw topic over geopend worden.

Deze gaat op slot.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')