quote:Aan de hand van uw zeer subtiele hints begin ik te vermoeden dat ik hier te maken heb met de Hertog van Wellington, ook wel the Du_ke of Wellington genoemd.
Op vrijdag 26 december 2003 15:33 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Zeker, heer her_tog.
quote:
Anderhalf miljoen kijkers voor de koninginZo'n anderhalf miljoen mensen hebben gisteren naar de kersttoespraak van koningin Beatrix gekeken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De toespraak werd om 13:00 uur uitgezonden op Nederland 1 en 2.
De toespraak wordt ook populairder. Vorig jaar keken 1,4 miljoen mensen naar de jaarlijkse toespraak op eerste kerstdag. In 2001 waren dat er nog 940.000.
quote:Zo, u bent dan wel blij, maar niet naief.
Op vrijdag 26 december 2003 15:36 schreef du_ke het volgende:[..]
Aan de hand van uw zeer subtiele hints begin ik te vermoeden dat ik hier te maken heb met de Hertog van Wellington, ook wel the Du_ke of Wellington genoemd.
quote:Dank
Op vrijdag 26 december 2003 15:42 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Zo, u bent dan wel blij, maar niet naief.
quote:Waar staat de heer du_ke eigenlijk in het politieke era? ik heb je altijd al een blije naieve gast gevonden, maar leg uit.
Op vrijdag 26 december 2003 15:46 schreef du_ke het volgende:[..]
Dank
.
quote:Hoe bedoelt u? Ik denk dat mijn politieke denkbeelden wel redelijk duidelijk verondersteld mogen worden heer Berends.
Op vrijdag 26 december 2003 16:02 schreef pberends het volgende:[..]
Waar staat de heer du_ke eigenlijk in het politieke era? ik heb je altijd al een blije naieve gast gevonden, maar leg uit.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:08 schreef du_ke het volgende:[..]
Hoe bedoelt u? Ik denk dat mijn politieke denkbeelden wel redelijk duidelijk verondersteld mogen worden heer Berends.
quote:Meneer is heros van beroep ? En er is een betaald voetbalclub vernoemd naar meneer ?
Op vrijdag 26 december 2003 15:53 schreef du_ke het volgende:
Op de vrijdagmiddag nog een makkelijke opgave voor u heer Sportplaatjes.
quote:Duitsland
[update] Duizenden doden bij aardbeving IranHet zuidoosten van Iran is vandaag getroffen door een zware aardbeving. In de stad Bam zijn daarbij veel doden gevallen, zo melden Iraanse media. De beving had een kracht van 6.3 op de schaal van Richter.
Het historische deel van de stad is volledig verwoest. Veel mensen zijn bedolven onder het puin van ingestorte huizen. Het Iraanse Rode Kruis heeft reddingsteams naar het gebied gestuurd. De organisatie heeft nog geen indicatie van het aantal slachtoffers, maar er wordt verwacht dat dit getal hoog zal oplopen.
Update 11:55
De aardbeving, die plaatsvond in de provincie Kerman, heeft aan zeker 2.000 mensen het leven gekost, maar dat aantal zal zeker nog stijgen, tot wel 10.000 of nog meer. Er zijn ook veel gewonden gevallen. Meer dan 90% van hen verkeert in kritieke toestandVooral de historische stad Bam en omgeving is getroffen. Volgens gouverneur Karimi is 60% van de huizen in de stad totaal verwoest. Ook van de twee ziekenhuizen van Bam is weinig over. In totaal wonen 80.000 mensen in de stad.
Update 13:55
Inmiddels hebben verschillende landen hulp bij de reddingswerkzaamheden toegezegd. Rusland stuurt vandaag nog twee IL-76-transportvliegtuigen met reddingswerkers en hulpgoederen naar het getroffen gebied. Ook Duitsland heeft alle hulp toegezegd.-
Iran wordt vaak getroffen door aardbevingen. Sinds 1991 zijn er al bijna 1000 bevingen geteld. Daarbij kwamen ruim 17.600 mensen om het leven en raakten nog eens 53.000 mensen gewond.
quote:Het schijnt.
Op vrijdag 26 december 2003 16:21 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Meneer is heros van beroep ? En er is een betaald voetbalclub vernoemd naar meneer ?
quote:Ach het zou omschreven kunnen worden als min of meer links. Hoe min of meer is een beetje afhankelijk van het onderwerp.
Op vrijdag 26 december 2003 16:20 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
Niet echt voor dan mij dan. Leg eens uit
quote:pragmatisch links dus.
Op vrijdag 26 december 2003 16:27 schreef du_ke het volgende:[..]
Ach het zou omschreven kunnen worden als min of meer links. Hoe min of meer is een beetje afhankelijk van het onderwerp.
quote:Neuh niet direct ik richt me meer en directer op basis van mijn idealen.
Op vrijdag 26 december 2003 16:28 schreef pberends het volgende:[..]
pragmatisch links dus.
quote:zoals lief zijn voor pberends
Op vrijdag 26 december 2003 16:33 schreef du_ke het volgende:[..]
Neuh niet direct ik richt me meer en directer op basis van mijn idealen.
quote:En voor winkeldieven.
Op vrijdag 26 december 2003 16:36 schreef pberends het volgende:[..]
zoals lief zijn voor pberends
![]()
quote:Ik ben er niet voor om ze dood te schoppen.
Op vrijdag 26 december 2003 16:38 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
En voor winkeldieven.
quote:Ik keur het niet goed, hoor. Maar ik heb er wel begrip voor.
Op vrijdag 26 december 2003 16:41 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik ben er niet voor om ze dood te schoppen.
quote:Tja ook dat niet eigenlijk. Naar mijn idee moet de staat het monopolie op geweld hebben. In geval van zelfverdediging kan er op sommige fronten een uitzondering gemaakt worden.
Op vrijdag 26 december 2003 16:44 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ik keur het niet goed, hoor. Maar ik heb er wel begrip voor.
quote:Dat vind ik ook.
Op vrijdag 26 december 2003 16:49 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja ook dat niet eigenlijk. Naar mijn idee moet de staat het monopolie op geweld hebben. In geval van zelfverdediging kan er op sommige fronten een uitzondering gemaakt worden.
.
quote:Zag ik ook toen ik de post al geplaatst had
Op vrijdag 26 december 2003 16:58 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Dat vind ik ook.
Let op de [afbeelding].
quote:Ik kan het wel begrijpen, maar heb er geen begrip voor.
Op vrijdag 26 december 2003 16:44 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ik keur het niet goed, hoor. Maar ik heb er wel begrip voor.
De Polslowchat verRJP'et.
quote:En wat is daar mis mee
Op vrijdag 26 december 2003 17:04 schreef Sidekick het volgende:
De Polslowchat verRJP'et.
Maar ik ga weer, even gezellig een toastje eten
.
quote:Does it, Balders, does it really ?
Op vrijdag 26 december 2003 17:04 schreef Sidekick het volgende:De Polslowchat verRJP'et.
quote:Alles. Omdat ik geen enkel verstand heb van die gasten die allang de pijp uitzijn.
Op vrijdag 26 december 2003 17:06 schreef du_ke het volgende:[..]
En wat is daar mis mee
.
![]()
quote:Ik ga gezellig doorposten op Fok!
Maar ik ga weer, even gezellig een toastje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |