abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 17:07:03 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15614166
Hier gezellig verder, zie ook voorgaande deel:

Hirsi Ali roept toorn Kamer over zich af

quote:
Op maandag 22 december 2003 16:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

blijkt ook niet uit de Koran. so?

De Koran is niet heilig voor mij, het gaat om de interpretatie die mensen er aan geven.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15614338
Die toorn van de Kamer was overigens n.a.v. haar opmerkingen over Ontwikkelingssamenwerking, niet vanwege uitspraken over de Islam.

Maar ik heb er geen probleem mee als dit een soort van algemeen Hirsi Ali topic wordt. Trek het niet te algemeen door naar de Islam, baseer je een beetje op uitspraken van Hirsi Ali en uitspraken n.a.v. haar uitspraken.

pi_15614399
Superwijf, mijn stem heeft ze. Niemand in de hele Nederlandse politiek heeft grotere ballen dan deze dame! Ik kan niks dan het grootste respect opbrengen voor deze dame, die als enige durft te zeggen waar het op staat.

Blijkbaar raakt ze een gevoelige snaar, want ze heeft nog steeds beveiliging nodig, in dit land waar vrijheid van meningsuiting heerst, behalve als je iets op de Koran hebt op te merken.

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 17:19:07 #4
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15614403
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
Die toorn van de Kamer was overigens n.a.v. haar opmerkingen over Ontwikkelingssamenwerking, niet vanwege uitspraken over de Islam.

Maar ik heb er geen probleem mee als dit een soort van algemeen Hirsi Ali topic wordt. Trek het niet te algemeen door naar de Islam, baseer je een beetje op uitspraken van Hirsi Ali en uitspraken n.a.v. haar uitspraken.

Ik heb het gevoel dat ze meer in haar mars heeft dan de islam "bashen".
Ze wordt naar mijn mening iets teveel in die hoek gedrukt, terwijl ze juist de vrouwenonderdrukking aan de kaak wilt stellen. Deze keer binnen de Islam, maar wellicht ook wat betreft in het algemeen.
pi_15614459
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:18 schreef Mr.Spock het volgende:

Blijkbaar raakt ze een gevoelige snaar, want ze heeft nog steeds beveiliging nodig, in dit land waar vrijheid van meningsuiting heerst, behalve als je iets op de Koran hebt op te merken.

Heb je nu echt zoveel woorden nodig om niets te zeggen ?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_15616422
Is er eigelijk niet genoeg gezegd? Ook dit topic zal uitmonden in een welles-nietes omtrent te Islam en zijn regels. Vandaar dat ik me in ieder geval even terug trek, voor deze specifieke topic. Ik laat de islam-bashers het onderling uitvechten.

Succes met deze topic

† In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 18:52:45 #7
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15616501
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is er eigelijk niet genoeg gezegd? Ook dit topic zal uitmonden in een welles-nietes omtrent te Islam en zijn regels. Vandaar dat ik me in ieder geval even terug trek, voor deze specifieke topic. Ik laat de islam-bashers het onderling uitvechten.

Succes met deze topic

Aangezien jij er van uit gaat dat het hier puur om islam-bashen gaat, lijkt mij jouw keuze zeer verstandig. Volgens mij ben jij er vooral zelf mee bezig, door continu een poging te doen om het in die hoek te krijgen. Wij gaan ondertussen fijn verder met het analyseren van de kwaliteiten van Hirsi Ali.
  maandag 22 december 2003 @ 18:54:15 #8
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_15616528
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Succes met dezedit topic

Islamiet-basher
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_15616564
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wij gaan ondertussen fijn verder met het analyseren van de kwaliteiten van Hirsi Ali.

[sarcastisch]

Dan ben je snel klaar...

[/sarcastisch]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 22 december 2003 @ 18:57:01 #10
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15616600
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
verder met het analyseren van de kwaliteiten van Hirsi Ali.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 19:01:25 #11
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15616697
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:57 schreef tvlxd het volgende:

[..]

[afbeelding]

LOL, stelletje vuile bashers!

Laten we dan dan toch maar weer de islam gaan bashen.

pi_15621884
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:57 schreef tvlxd het volgende:

[..]

[afbeelding]

LOL
  Overall beste user 2022 maandag 22 december 2003 @ 22:20:18 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_15623259
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Superwijf, mijn stem heeft ze. Niemand in de hele Nederlandse politiek heeft grotere ballen dan deze dame!
Ik dacht juist dat ze die niet meer had.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 23 december 2003 @ 17:06:36 #14
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15644123
Van nu.nl.
quote:
DEN HAAG - De moslimorganisatie AAII(L)N is het eens met VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali dat moslims kritischer naar zichzelf moeten kijken. Voorzitter H. Mahawat Khan van de organisatie van ahmadiyya-moslims is het niet met haar negatieve opvattingen over de islam eens, maar vindt dat ze terecht problemen rond allochtonen en moslims aan de orde stelt.

Het vermogen tot reflectie is totaal afwezig, zei Hirsi Ali zaterdag in de Volkskrant over de islam. Mahawat Khan kan zich daar ten dele in vinden, zei hij dinsdag. Zelf riep hij zijn geloofsgenoten vorige maand bij het einde van de vastenmaand ramadan tot kritische zelfreflectie op.

Eindelijk eens een organisatie die doorheeft waar het om gaat en waar het Ali om te doen is.
pi_15646039
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:06 schreef Lithion het volgende:
Van nu.nl.
[..]

Eindelijk eens een organisatie die doorheeft waar het om gaat en waar het Ali om te doen is.

dat weten we maar al te goed
  dinsdag 23 december 2003 @ 18:20:38 #16
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15646127
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:17 schreef Chadi het volgende:
dat weten we maar al te goed
Ahja, vandaar dat veruit de meeste reacties van moslimorganisaties op haar uitlatingen over de vorm ervan gaan, of over haar als persoon, in plaats van over de kern van de zaak?
  dinsdag 23 december 2003 @ 18:21:23 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15646140
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, stelletje vuile bashers!

Laten we dan dan toch maar weer de islam gaan bashen.

bashwat? ken je dat eten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15647710
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:06 schreef Lithion het volgende:
Van nu.nl.
[..]

pi_15647870
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:20 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ahja, vandaar dat veruit de meeste reacties van moslimorganisaties op haar uitlatingen over de vorm ervan gaan, of over haar als persoon, in plaats van over de kern van de zaak?

Ja, erg vreemd hoor. Als ik je vader een zwerver en je moeder een hoer noem, en vervolgens zeg dat je wat meer kritiek op jezelf moet hebben. Waar reageer je dan op ? Waarom kan H. Ali niet zonder te schofferen een discussie starten ? Dat heeft meer zin, en waarschijnlijk gaat er dan wel iemand luisteren van wie ze aanspreekt.

Dat dat mens op integratiezaken zit is al te zot voor woorden. Of integratie moet betekenen dat je je maar moet laten schofferen en als een dom schaap ja en amen moet zeggen.

pi_15647912
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:20 schreef Lithion het volgende:

[..]

kern van de zaak is dat zij de moslims in Nederland die voor het grootste gedeelte niks te maken hebben met haar somalische achtergrond toch die achtergrond problemen in de schoenen probeert te schuiven.

we hebben niks met kut verminking te maken . wij kennen dat niet dan moet ze dat probleem deporteren bij de somlische consul en niet bij mij op het matje. wij kennen geen steniging dan moet ze dat ook bij haar consul werpen en niet bij mij. onze vrouwen worden niet onderdrukt zoals haar familie in somalie dan moet ze dat droppen bij haar consul.

al haar argumenten kennen een basis in haar cultuur en daar heb ik niks op tegen maar niet op mijn bord want ik heb geen flikker te maken met haar argumenten.

wil ze met ons praten over haar belevingen dan is dat goed maar ze moet heel goed onthouden dat Marokko geen Somalie is en dat de meeste moslims in Nederland geen somaliers zijn.

dinsdag 23 december 2003 @ 19:57:05 #21
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15648594
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:29 schreef gelly het volgende:
Ja, erg vreemd hoor. Als ik je vader een zwerver en je moeder een hoer noem, en vervolgens zeg dat je wat meer kritiek op jezelf moet hebben. Waar reageer je dan op ?
Ali heeft helemaal niemands familie een hoer of een zwerver genoemd. Maar goed, voor jou is (gechargeerde) kritiek op de Islam dus ook uit den boze? Want welke kritiek dan ook wordt door veel moslimorganisaties simpel weggehoond, omdat zelfreflectie niet in hun vocabulaire voorkomt. Uitzonderingen zoals deze daargelaten, gelukkig.
pi_15648939
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:57 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ali heeft helemaal niemands familie een hoer of een zwerver genoemd. Maar goed, voor jou is (gechargeerde) kritiek op de Islam dus ook uit den boze? Want welke kritiek dan ook wordt door veel moslimorganisaties simpel weggehoond, omdat zelfreflectie niet in hun vocabulaire voorkomt. Uitzonderingen zoals deze daargelaten, gelukkig.

zeggen al die rechtse lui die niet tegen kritiek kunnen.
pi_15654639
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

zeggen al die rechtse lui die niet tegen kritiek kunnen.

Nu niet meteen weer gaan projecteren in plaats van incorpereren...
salva cum reverentia
pi_15656373
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:57 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ali heeft helemaal niemands familie een hoer of een zwerver genoemd.

Nee, alleen de profeet Mohammed een kinderlokker en barbaar. Ze heeft dus iemand beledigd die veel voor moslims betekent.
quote:
Maar goed, voor jou is (gechargeerde) kritiek op de Islam dus ook uit den boze?
Absoluut niet. Maar ik zie het nut van schofferen en beledigen niet. Misschien dat jij het me kunt uitleggen.
  woensdag 24 december 2003 @ 00:03:48 #25
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15656480
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 23:59 schreef gelly het volgende:

Nee, alleen de profeet Mohammed een kinderlokker en barbaar. Ze heeft dus iemand beledigd die veel voor moslims betekent.
[..]

Absoluut niet. Maar ik zie het nut van schofferen en beledigen niet. Misschien dat jij het me kunt uitleggen.

Je weet hoe oud een van de bruiden van Mohammed was?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')