De voorgaande delen vanaf deel 100:
[POLslowchat] En dat is -100- !!
[POLslowchat] Bier, Boobs, Balkenende -101-
[POLslowchat] Liberté, égalité, fraternité! -102-
[POLslowchat #103] Zonder pberends was dit deel 11
[POLslowchat #104] Duitsland terugpakken op het EK
[POLslowchat #105] Pragmatische Bagger?
[POLslowchat #106] Kozzmic onze POL-koning
[POLslowchat #107] 10 zetels minder voor de VVD
[POLslowchat #108] Dwars tegen ouders ingaan
[POLslowchat #109] De grenzen van Europa
[POLslowchat #110] De Russen naar de stembus
[POL slowchat # 111] - Een dochter!!! -
[POL slowchat # 112] 06-11 voor verjaard misdrijf
[POL slowchat # 113] Gefascineerd door de SP?
[POLslowchat #114] The Wealth of Topics (in POL)
[POLslowchat #115] Nog 1 nachtje slapen...
[POLslowchat #116] 100 liter alcohol in 1 uur
[POLslowchat #117] Het politieke reces
[POLslowchat #118] Klaas de Vries fantopic
[POLslowchat #119] Politieke flauwekul! LOL!
[POLslowchat #120] Balkenende is een ezel !!
[POLslowchat #121] Veelplegers permanent uitzetten
Huil on.
quote:Check,
Op zondag 21 december 2003 15:48 schreef Ype het volgende:[..]
En dan kom jij er ook nog eens bij
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 21-12-2003 15:50]
quote:Uiteraard.
Op zondag 21 december 2003 15:49 schreef Sidekick het volgende:
De titel slaat natuurlijk op pberends en Aaah! die zich een minderheid voelen. Ofzo.
quote:Maareh, heb jij nog wat rechtse inbreng hier? Of doe je met de groepsknuffel mee?
Op zondag 21 december 2003 15:50 schreef tvlxd het volgende:[..]
Check,
!
Maar goed, zoveel is er politiek ook niet te beleven.
quote:POLslowchat op locatie
Op zondag 21 december 2003 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:
is dit live vanaf de Erasmusbrug
quote:Struisvogels kunnen niet vliegen.
Op zondag 21 december 2003 15:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Maareh, heb jij nog wat rechtse inbreng hier?
quote:Chinezen zijn één van de weinig redelijk geintegreerde mensen in de Nederlandse samenleving (althans qua criminaliteit en arbeidsdeelname), en daarom is het ook jammer dat ze nu erkent worden als minderheid.
Op zondag 21 december 2003 15:45 schreef Ype het volgende:[..]
Chinezen r0x0ren!
quote:Ja, onderhand wel. Ga maar eens in een tram of metro zitten.
De titel slaat natuurlijk op pberends en Aaah! die zich een minderheid voelen. Ofzo.
quote:Tijd voor afsplitsing, misschien kan de Fryske kroon als springplak naar de opwaartse economie leiden.
Op zondag 21 december 2003 15:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
Fryske kroon.
quote:Liever de yen!
Op zondag 21 december 2003 15:48 schreef du_ke het volgende:[..]
Wanneer voert Rotterdam eigenlijk de Dinar in?
quote:We doen zo ons best
Op zondag 21 december 2003 15:51 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij neemt de kwantiteit van posts weer toe in deze reeks, terwijl de kwaliteit achteruit holt...Maar goed, zoveel is er politiek ook niet te beleven.
quote:Sinds wanneer geldt kwaliteit boven kwantiteit voor de 2e kamer?? Ik hoop dat ze Wile_E nog een keer installeren in de 2e kamer als voorzitter
Volgens mij neemt de kwantiteit van posts weer toe in deze reeks, terwijl de kwaliteit achteruit holt...Maar goed, zoveel is er politiek ook niet te beleven.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 21-12-2003 15:53]
quote:Ik zou een Aziatische goeroe moeten worden met zulke woise uitspraken, gelijk aziatische goeroe-taal.
Op zondag 21 december 2003 15:52 schreef tvlxd het volgende:[..]
Struisvogels kunnen niet vliegen.
quote:De brug staat bijna onder water!
Op zondag 21 december 2003 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:
is dit live vanaf de Erasmusbrug
quote:West-Friesland is natuurlijk heul wat aars den west-Friesland.
Op zondag 21 december 2003 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, onderhand wel. Ga maar eens in een tram of metro zitten.
Oh nee, sorry, die rijdt niet in Sneek west-friesland.
quote:Gebruik dan de
quote:Drugs legaliseren!
Treincontrole: 45 aanhoudingenROOSENDAAL - De politie heeft zaterdag op de internationale trein Amsterdam-Brussel 45 personen aangehouden. Ze bleken in het bezit te zijn van kleine maar strafbare hoeveelheid softdrugs. De drugs zijn in beslag genomen. De overtreders kregen ieder een proces-verbaal.
De controle vond plaats tussen Roosendaal en Antwerpen. De actie werd uitgevoerd door onder anderen mensen van de spoorwegpolitie, de federale politie van Antwerpen, de Koninklijke Marechaussee. Ook werden drie zogenoemde passieve drugshonden ingezet: de dieren kwispelen met hun staart als zij drugs vinden maar doen verder niets.
ANP
quote:Jagers als terroristen zien!
Wakker Dier: bijna helft wild komt uit fokkerijAMSTERDAM - Bijna de helft (45 procent) van het wild in de winkels komt uit fokkerijen en niet uit de natuur. Dat meldt de Stichting Wakker Dier zondag na onderzoek. Vooral in supermarkten ligt wild uit fokkerijen, ongeveer 77 procent, aldus de stichting.
Bij horecagroothandels is eenderde afkomstig uit fokkerijen terwijl dat bij poeliers bijna een kwart (24 procent) is. Volgens Wakker Dier worden consumenten ,,vaak misleid met plaatjes en praatjes over dieren in de bossen of in het open veld.'' De organisatie signaleert echter dat dieren vaak in te kleine kooien worden gehouden.
Wakker Dier deed (telefonisch) onderzoek onder de grootste supermarkten en groothandels die bij elkaar ongeveer de helft van de markt bestrijken. Verder deden 20 poeliers aan het onderzoek mee.
Van de diverse wildsoorten komen vooral struisvogels (91 procent) uit fokkerijen. Verder groeit volgens Wakker Dier 60 procent van de konijnen, 59 procent van de eenden en 57 procent van de herten niet in een natuurlijke vrije omgeving op. De dieren kwamen uit alle werelddelen. Vrijwel nooit ging het om in Nederland gejaagd wild.
Het is volgens Wakker Dier niet verboden om diersoorten waar oorspronkelijk op werd gejaagd, wild te noemen, zelfs als de dieren nog nooit buitenlucht hebben gezien. Wel is het verboden te suggereren dat de beesten in het wild hebben geleefd. De dierenorganisatie wijst daarbij op de regels van de Reclame Code Commissie.
ANP
quote:Zeg dat verdomme tegen die luie bewindsvoerders en hun eeuwige reces!
quote:* pberends is playing Michael Jackson - Black Or White.mp3
quote:Chinezen integreren nauwelijks hoor. Ze leven meestal gesepareerd en gaan vrijwel alleen om met andere Chinezen, dus helaas, daar ging je stelling
Op zondag 21 december 2003 15:52 schreef pberends het volgende:[..]
Chinezen zijn één van de weinig redelijk geintegreerde mensen in de Nederlandse samenleving (althans qua criminaliteit en arbeidsdeelname), en daarom is het ook jammer dat ze nu erkent worden als minderheid.
quote:Maar het Midden-Oosten van Fryslan is echt een no-go-area.
Op zondag 21 december 2003 15:54 schreef tvlxd het volgende:[..]
West-Friesland is natuurlijk heul wat aars den west-Friesland.
quote:idd met oa Van Gogh en zijn buurmummie en Ali
Op zondag 21 december 2003 15:55 schreef pberends het volgende:
Wie had gister nog het Lagerhuis gezien. Dat was echt lache, vooral die 'Hollandicus'
quote:Yep, en op wat criminele bendeleden na, zorgen ze niet voor criminaliteit.
Op zondag 21 december 2003 15:55 schreef Ype het volgende:[..]
Chinezen integreren nauwelijks hoor. Ze leven meestal gesepareerd en gaan vrijwel alleen om met andere Chinezen, dus helaas, daar ging je stelling
quote:Nee, sorry, Idols was bezig,
Op zondag 21 december 2003 15:55 schreef pberends het volgende:
Wie had gister nog het Lagerhuis gezien. Dat was echt lache, vooral die 'Hollandicus'
Ik vind het Lager*huis niet leuk, maar nog altijd beter dan die schreeuwende kutkinderen van het Jongerenlagerhuis.
*: shouting, mege mega white thing (oid)
quote:"Je rapt beter dan je praat"
Op zondag 21 december 2003 15:56 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
idd met oa Van Gogh en zijn buurmummie en Ali
Frank de Grave
Maar ik vond het wel frappant dat deze 'intellectuele' BN'ers meer uit hun nek bazelen dan normale mensen.
quote:Blijft één pot nat. Is Monikkendam ook west-friesland?
Op zondag 21 december 2003 15:54 schreef tvlxd het volgende:[..]
West-Friesland is natuurlijk heul wat aars den west-Friesland.
quote:Ach, u kijkt films?
Op zondag 21 december 2003 15:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Yep, en op wat criminele bendeleden na, zorgen ze niet voor criminaliteit.
quote:Ik kom nooit in Friesland, dus, ja, dat klopt wel,
Op zondag 21 december 2003 15:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Maar het Midden-Oosten van Fryslan is echt een no-go-area.
quote:Het was BN'er avond bij het Lagerhuis.
Op zondag 21 december 2003 15:57 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, sorry, Idols was bezig,
. "Herman!"
Ik vind het Lager*huis niet leuk, maar nog altijd beter dan die schreeuwende kutkinderen van het Jongerenlagerhuis.
*: shouting, mege mega white thing (oid)
Jorritsma, Terpstra, Prem, Ali B, de Grave etc.
Maar het was wel meer schreeuwerig dan normaal.
quote:Marokkanendam? LOL
Op zondag 21 december 2003 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Blijft één pot nat. Is Monikkendam ook west-friesland?
quote:Maakt mij het uit, als ik er maar geen last van heb. En dat is met Chinezen veel minder dan met andere groepen.
Op zondag 21 december 2003 15:55 schreef Ype het volgende:[..]
Chinezen integreren nauwelijks hoor. Ze leven meestal gesepareerd en gaan vrijwel alleen om met andere Chinezen, dus helaas, daar ging je stelling
quote:Zou kunnen.
Op zondag 21 december 2003 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Blijft één pot nat. Is Monikkendam ook west-friesland?
Maar goed, West-Friesland is niet het westen van Friesland, .
quote:pbagger is terug
Op zondag 21 december 2003 16:00 schreef pbagger het volgende:[..]
Marokkanendam? LOL
![]()
![]()
quote:Jij bent vele malen erger dan pberends!
Op zondag 21 december 2003 16:00 schreef pbagger het volgende:[..]
Marokkanendam? LOL
![]()
![]()
quote:I know, vandaar mijn vraag aangaande m-dam.
Op zondag 21 december 2003 16:00 schreef tvlxd het volgende:[..]
Zou kunnen.
.
Maar goed, West-Friesland is niet het westen van Friesland,
.
quote:Maar goed, dat het even gezegd is!
Op zondag 21 december 2003 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
I know, vandaar mijn vraag aangaande m-dam.
quote:Edoch, een antwoord! Neen, niet behorende tot het.
Op zondag 21 december 2003 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
I know, vandaar mijn vraag aangaande m-dam.
quote:Ken jij de bijnaam van monikkedammers? Die schijnt grappig te zijn.
Op zondag 21 december 2003 16:05 schreef tvlxd het volgende:[..]
Edoch, een antwoord! Neen, niet behorende tot het.
quote:Nee, ik ben niet zo dorps aangelegd.
Op zondag 21 december 2003 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ken jij de bijnaam van monikkedammers? Die schijnt grappig te zijn.
quote:Hmmm, waar kom jij dan vandaan? Ik dacht trouwens dat je een linkse gast was of ben ik nu heel erg aan het beledigen?
Op zondag 21 december 2003 16:09 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, ik ben niet zo dorps aangelegd.
quote:Iemand links noemen is nimmer een belediging
Op zondag 21 december 2003 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hmmm, waar kom jij dan vandaan? Ik dacht trouwens dat je een linkse gast was of ben ik nu heel erg aan het beledigen?
quote:Ik kom ui West-Friesland. In de buurt van Schagen. Niet dat West-Friesland van het oosten, Hoorn en Enkhuizen, enzo, dat is raar.
Op zondag 21 december 2003 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hmmm, waar kom jij dan vandaan? Ik dacht trouwens dat je een linkse gast was of ben ik nu heel erg aan het beledigen?
quote:Juist
Op zondag 21 december 2003 16:11 schreef Ype het volgende:[..]
Iemand links noemen is nimmer een belediging
quote:Waag het niet mij links te noemen!
Op zondag 21 december 2003 16:11 schreef Ype het volgende:[..]
Iemand links noemen is nimmer een belediging
quote:He jij linkse rakker
Op zondag 21 december 2003 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Waag het niet mij links te noemen!
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:22 schreef Ype het volgende:[..]
He jij linkse rakker
quote:Knuffel, ik denk gewoon dat je een boom of een allochtoon bent
Op zondag 21 december 2003 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ben een allochtone boom!
Op zondag 21 december 2003 16:31 schreef du_ke het volgende:[..]
Knuffel, ik denk gewoon dat je een boom of een allochtoon bent
.
quote:En je wortels?
Op zondag 21 december 2003 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ben een allochtone boom!
![]()
![]()
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ben een allochtone boom!
![]()
![]()
quote:Afgebeten door allochtone en boomfobe konijnen!
Op zondag 21 december 2003 16:33 schreef tvlxd het volgende:[..]
En je wortels?
quote:Ik heb hier nog een krantenartikel liggen over douglassparren en dat die voor zo'n tien keer meer gewelddelicten verantwoordelijk zijn dan gewone Nederlandse sparren. Helaas is mijn scanner kapot dus ik kan hem niet laten zien.
Op zondag 21 december 2003 16:34 schreef du_ke het volgende:[..]
vuile Douglasspar
.
quote:Ik ben een Eichhornia azurea.
Op zondag 21 december 2003 16:34 schreef du_ke het volgende:[..]
vuile Douglasspar
.
quote:
"Economisch herstel in prille lente"HILVERSUM - Het herstel van de Nederlandse economie "zit nu in een prille lente" . Het herstel is op gang gekomen en zal doorgaan, bijzondere omstandigheden buiten beschouwing gelaten. Dat heeft N. Wellink, president van De Nederlandsche Bank, zondag gezegd in het NOS Radio 1 Journaal.
Wellink tilt er niet zwaar aan dat de economie dit jaar krimpt met 1 procent. Het is de slechtste prestatie sinds 1982, maar de gemiddelde groei heeft sindsdien 2 procent bedragen. "Je moet niet overdrijven", aldus Wellink. Wel acht hij de economische achteruitgang slecht voor mensen zonder werk en voor de overheidsfinanciën.
De bankpresident zei verder dat de economische ontwikkeling in de eerste helft van dit jaar is tegengevallen. Een meevaller vindt hij nu het tempo waarmee de economie van de Verenigde Staten zich herstelt. Europa loopt daarbij achter, maar dat is gebruikelijk. Het is een "estafette", Nederland komt ook, aldus Wellink.
Over het begrotingstekort van volgend jaar, dat volgens het Centraal Planbureau op 3,25 procent uitkomt, zei Wellink dat eerst moet worden afgewacht of dat percentage ook daadwerkelijk uit de bus komt. Als dat zo is en Nederland boven de maximumgrens zit die het Stabiliteitspact toelaat, dan moet er verder worden bezuinigd. "Maar het ministerie van Financiën gaat zelf uit van een kleiner tekort", zei de bankpresident.
De hoge koers van de euro baart Wellink geen grote zorgen. De koersen van de munteenheden van de grote economische blokken zweven nu eenmaal ten opzichte van elkaar, zo betoogde hij. Voor Nederland komt daar nog bij dat tweederde van de uitvoer naar het eurogebied gaat, waarbij de hoogte van de eurokoers er niet toe doet.
"Ondingen" vindt de bankpresident de euromunten van 1 en 2 cent. Al bij de introductie van de euro, bijna twee jaar geleden, noemde hij ze onwenselijk. Wellink zegt ze zelf niet te gebruiken. Er is nu een omslag te zien bij het grote publiek, ruim 80 procent wil dat de muntjes verdwijnen. Wellink ziet dat op termijn gebeuren. Over vervalsingen van de grotere eurobiljetten, die steeds vaker opduiken, zei Wellink dat vervalsingen van alle tijden zijn. "Goed blijven kijken", adviseerde hij.
quote:De waterhyacint, een ware plaag
Op zondag 21 december 2003 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ben een Eichhornia azurea.
¡Goedemiddag allemaal!
Denk ik verdomme thuis te komen in een watersnoodsgebied. Is alles weer onder controle. Ik mis ook altijd alle spannende momenten in Rotjeknor ( huil, snik, snotter )
quote:Ik ben dus een niet erkende allochtone boom. Wij krijgen overal de schuld van.
Op zondag 21 december 2003 16:40 schreef du_ke het volgende:[..]
De waterhyacint, een ware plaag
. Je verdringt onze autochtone begroeiing
.
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:39 schreef pberends het volgende:
Slecht nieuws voor de SP:
[..]
Schijtziek word ik van die grappenmakers. Opsluiten en stokslagen geven. Voor de grap, uiteraard!
quote:Bron: Fok.nl
Paul "Oogklep" Rosenmöller: Discussie integratie glijdt afPaul Rosenmöller, voorzitter van de Commissie Participatie van vrouwen uit etnische minderheidsgroepen (PAVEM), vindt dat het integratiedebat in Nederland de verkeerde kant opgaat. Niet alleen Rosenmöller heeft die visie, ook de andere leden van de commissie, waaronder oud-VVD leider Hans Dijkstal en prinses Máxima, delen de mening van hun voorzitter.
Het debat is volgens hen te eenzijdig, te polariserend en te respectloos. Onder meer het optreden van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali valt slecht bij de commissie. Politici moeten zich bewust worden van wat zij over allochtonen roepen.
Ferme uitspraken over de integratie? Prima. Taboes doorbreken? Graag. Daar heeft Rosenmöller geen problemen mee. ''Maar wees je ervan bewust dat het om integratie draait. Dat vergt een wederzijdse inspanning'', aldus de voorzitter. De politiek moet reëel zijn volgens de oud GroenLinks-leider, respectvol. ''Allochtonen moeten nieuwe burgers kunnen, willen en mogen zijn. Het debat is nu te veel gericht op assimilatie en segregatie''.
Vooral de discussies over bijzonder onderwijs en de sluiting van moskeeën zijn de commissieleden een gruwel. Ze zouden slechts tot negatieve beeldvorming en populisme leiden. En de discussie over spreidingsbeleid van kansarme allochtonen zien zij helemaal niet zitten.
Rosenmöller en co. willen liever dat er gezocht wordt naar knelpunten die onvrede oproepen en dat daar oplossingen voor bedacht worden. Daarbij dienen de Grondwet en de wetten altijd voorop te staan. Culturele belemmeringen blijven volgens hen ook dan bespreekbaar.
Bovendien gaat het zo slecht allemaal niet in Nederland meent de commissie. En de integratie is zeker niet mislukt. Het bewijs: de vele en succesvolle projecten die de commissie in haar speurtocht langs de 30 grootste plaatsen van ons land heeft ontdekt.
quote:Op zich niks mee, was nix gebeurd als die kloot niet de politie had gebeld. Laat die maar lekker opdraaien voor de kosten van de politie-inzet. Als ie niet kan betalen mag ie lekker brommen wat mij betreft.
Op zondag 21 december 2003 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ontvoering blijkt verjaardagsgrapSchijtziek word ik van die grappenmakers. Opsluiten en stokslagen geven. Voor de grap, uiteraard!
Stel er komt een 'voormalig' pedofiel/kinderverkrachter naast meneer Kozzmic wonen. Gaat hij dan gezellig op de koffie? En laat hij zijn kinderen dan zomaar aanbellen voor bijvoorbeeld kinderpostzegels?
quote:Hij heeft toch al gereageerd?? Afnemen burgerrechten zonder detentie lijkt mij overigens nutteloos en debiel.
Op zondag 21 december 2003 16:54 schreef pberends het volgende:
Ben toch benieuwd naar Kozzmic's reactie: "Ontneem criminelen burgerrechten"Stel er komt een 'voormalig' pedofiel/kinderverkrachter naast meneer Kozzmic wonen. Gaat hij dan gezellig op de koffie? En laat hij zijn kinderen dan zomaar aanbellen voor bijvoorbeeld kinderpostzegels?
quote:"Alsof je met het innemen van een paspoort of het verbod een bedrijf te beginnen recidive kunt voorkomen." is geen antwoord op de vraag
Op zondag 21 december 2003 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hij heeft toch al gereageerd?? Afnemen burgerrechten zonder detentie lijkt mij overigens nutteloos en debiel.
quote:Er is geen reden om aan te nemen dat onze groei zal achterblijven bij dat van Europa. Dat zegt de Bankpresident ook. Wij doen het dus stukken beter dan de andere Europese landen die veel meer schulden hebben gemaakt. Jammer voor keynes.
Op zondag 21 december 2003 16:43 schreef du_ke het volgende:[..]
slecht nee hoor. Waarschijnlijk blijft onze groei achter bij de rest van Europa dus het blijft koren op de molen van de SP. En alle groeicijfers van het CPB moet je met 0,5 procentpunt verlagen (stelletje Zalm vrinden).
quote:Kinderverkrachters moeten ontluld worden, dan is de behoefte aan koffie drinken wellicht ook niet zo sterk.
Op zondag 21 december 2003 16:59 schreef pberends het volgende:[..]
"Alsof je met het innemen van een paspoort of het verbod een bedrijf te beginnen recidive kunt voorkomen." is geen antwoord op de vraag
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 21-12-2003 17:03]
quote:Meer schulden? Valt wel mee. Nederland zit tot de toppers als het gaat om een grotere staatsschuld.
Op zondag 21 december 2003 17:01 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Er is geen reden om aan te nemen dat onze groei zal achterblijven bij dat van Europa. Dat zegt de Bankpresident ook. Wij doen het dus stukken beter dan de andere Europese landen die veel meer schulden hebben gemaakt. Jammer voor keynes.
quote:Offtopic ik wil graag antwoord op de specifieke vragen die ik stel. Kijken of het NIMB-principe ook bij hem van toepassing is.
Op zondag 21 december 2003 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Kinderverkrachters moeten ontluld worden, dan is de behoefte aan koffie drinken wellicht ook niet zo sterk.
quote:Nee hoor, wij zitten gemiddeld. 55% van het GDP dacht ik. De toppers zijn Italie en Belgie die boven de 100% zitten.
Op zondag 21 december 2003 17:03 schreef pberends het volgende:[..]
Meer schulden? Valt wel mee. Nederland zit tot de toppers als het gaat om een grotere staatsschuld.
quote:Wat voor een principe?
Op zondag 21 december 2003 17:04 schreef pberends het volgende:[..]
Offtopic ik wil graag antwoord op de specifieke vragen die ik stel. Kijken of het NIMB-principe ook bij hem van toepassing is.
Wanneer komt die burgeroorlog nou?
*aan touwtje trekt*
Door Sidekick (Lichtje voor Sophia)
.
quote:Nee, in het Nederlands.
Op zondag 21 december 2003 17:24 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
in het Fries zeker
quote:Misschien? Je hebt zeker wat gemist.
Op zondag 21 december 2003 17:25 schreef tvlxd het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, hoor, maar:Door Sidekick (Lichtje voor Sophia)
.
Mijn mod-inlik-prakrijken hebben eindelijk hun vruschten afgeworpen.
zie de sig
quote:Sidekick heeft het licht gezien.
Op zondag 21 december 2003 17:25 schreef tvlxd het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, hoor, maar:Door Sidekick (Lichtje voor Sophia)
.
quote:en wat houden al die afko's in?
Op zondag 21 december 2003 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Nee, NIMAT.
quote:Niet in mijn achtertuin.
Op zondag 21 december 2003 17:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
en wat houden al die afko's in?
quote:oooooooooooooooooooh.
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Niet in mijn achtertuin.
quote:Ben je al aan het huilen? Je moet wel ontopic blijven.
Op zondag 21 december 2003 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
oooooooooooooooooooh.
quote:Nee, ik bevestig je antwoord in bewondering.
Op zondag 21 december 2003 17:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ben je al aan het huilen? Je moet wel ontopic blijven.
quote:Ben jij een brede Turk?
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, ik bevestig je antwoord in bewondering.
Wil je met mij op de vuist???
*kuch* Ik word zo afgemaakt *kuch*
quote:Nee, een havenarbeider! Kaliber: straatvechter!
Op zondag 21 december 2003 17:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ben jij een brede Turk?
OMG, dat topic!
quote:Hoogtepunt is een MSN-log (yeah right
Op zondag 21 december 2003 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, een havenarbeider! Kaliber: straatvechter!
OMG, dat topic!
![]()
quote:
12:38:53] Turk: ENDAN MAAK IK DIEGENE DOOD
[12:38:56] Turk: WALLAH BILLAH OP DE KORAAN
[12:39:00] Turk: IK MAAK DIEGENE DOOD
[12:39:47] Meisje: Turk doe is rustig
quote:Dank, ik kom nooit in die uithoek, maar dit had ik niet willen missen.
Op zondag 21 december 2003 17:52 schreef Sidekick het volgende:
PS - aan het einde van dit seizoen wordt de titel van deze sessie ook in VB aangetroffen, als het al niet zo ver is.
quote:Zeg, leedvermaak is not done!
Op zondag 21 december 2003 17:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoogtepunt is een MSN-log (yeah right
):
[..]
![]()
![]()
Heeft iemand het account "Brede_Turk" als geregistreerd?
quote:Heb je geen nieuwsberichten meer die je kan posten?
Op zondag 21 december 2003 17:58 schreef zakjapannertje het volgende:
en dat terwijl Den Haag op reces is
quote:Turkse trots: overdreven of terecht??
Op zondag 21 december 2003 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word zo afgemaakt
quote:dode_user wel toch?
Op zondag 21 december 2003 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij is dat topic genoeg gespamd.Heeft iemand het account "Brede_Turk" als geregistreerd?
quote:en Breezah-turk?
Op zondag 21 december 2003 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij is dat topic genoeg gespamd.Heeft iemand het account "Brede_Turk" als geregistreerd?
quote:OMG, wat een fallusgedrag.
Op zondag 21 december 2003 18:00 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Turkse trots: overdreven of terecht??
quote:Breezah_Berber en Ali Breezah bestaan ook nog niet.
Op zondag 21 december 2003 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
en Breezah-turk?
quote:"Dooie_user" wel ja. Op mijn aangeven
Op zondag 21 december 2003 18:01 schreef sizzler het volgende:[..]
dode_user wel toch?
Is die 15 euro nu al gestort onder vermelding van pbagger?
quote:Is dat niet een beetje laat? Als het nog niet gedaan is kan het beter rechtstreeks naar het Sophia.
Op zondag 21 december 2003 18:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
"Dooie_user" wel ja. Op mijn aangeven
Is die 15 euro nu al gestort onder vermelding van pbagger?
LOL
Heerlijk zo'n zinloze zondag!
quote:En hoe zit het met "Burqa_Babe"?
Op zondag 21 december 2003 18:05 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Breezah_Berber en Ali Breezah bestaan ook nog niet.
quote:Gazet van Antwerpen
21/12 Belgisch IQ hoger dan het Amerikaanse
Dat Amerika 's werelds enige supermacht is, kan niemand ontkennen. Maar wie de Amerikanen desondanks beschouwt als niet al te snugger, heeft niet helemaal ongelijk. Want een Oostenrijks onderzoek maakt duidelijk dat België ook wat IQ betreft tot de goede subtop behoort, ruim voor de Verenigde Staten, zo schrijft de Sunday Times.
Dit wereldkampioenschap intelligentie is het werk van onderzoekers aan de medische faculteit van de universiteit van Wenen, die op basis van een breed gamma gegevens een top 50 opstelden van het IQ per land.
De toppositie op hun ranglijst wordt ingenomen door Hongkong (IQ 107), gevolgd door een viertal andere Oost-Aziatische landen. België scoort met 100 een heel behoorlijke 11de plaats samen met China en Groot-Brittannië maar ruim voor Amerika en Frankrijk. Onze noorderburen staan met een gemiddeld IQ van 102 op een gedeelde 5de plaats.
quote:Ik haal die 102 natuurlijk ruim omhoog.
Op zondag 21 december 2003 18:16 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Ik ook makkelijk.
Op zondag 21 december 2003 18:19 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik haal die 102 natuurlijk ruim omhoog.
quote:Avond
Op zondag 21 december 2003 18:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat een dom topic.
Ik heb net twee clips van Rick Astley gedownload
geweldig.
quote:Wat een pro-Belgische media
Op zondag 21 december 2003 18:16 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Titel moest dus zijn "Nederlands IQ hoger dan het Belgisch"
Onze noorderburen staan met een gemiddeld IQ van 102 op een gedeelde 5de plaats.
Maar IQ zegt niet al te veel eigenlijk, het gaat erom dat er veel mensen zijn met een hoog IQ, relatief maakt het niet zoveel uit. EQ is trouwens ook superbelangrijk.
quote:EQ, EQ, EQ. Kwatsch! Gewoon sociaal of niet! Al dat ge-Q!
Op zondag 21 december 2003 18:33 schreef pberends het volgende:[..]
Wat een pro-Belgische media
[..]Titel moest dus zijn "Nederlands IQ hoger dan het Belgisch"
Maar IQ zegt niet al te veel eigenlijk, het gaat erom dat er veel mensen zijn met een hoog IQ, relatief maakt het niet zoveel uit. EQ is trouwens ook superbelangrijk.
quote:Hallo
Op zondag 21 december 2003 18:23 schreef Herostratos het volgende:[..]
Avond
quote:Ben zeer benieuwd naar het EQ van bijvoorbeeld Jan M. en Jozias van A.
Op zondag 21 december 2003 18:35 schreef tvlxd het volgende:[..]
EQ, EQ, EQ. Kwatsch! Gewoon sociaal of niet! Al dat ge-Q!
quote:EQ bah
Op zondag 21 december 2003 18:35 schreef tvlxd het volgende:EQ, EQ, EQ. Kwatsch! Gewoon sociaal of niet! Al dat ge-Q!
Ik ben niet dom, ik heb gewoon een hoog EQ
quote:¡Getverredemme!
Op zondag 21 december 2003 18:28 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
Ik heb net twee clips van Rick Astley gedownload
![]()
![]()
geweldig.
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:23 schreef Herostratos het volgende:
Avond
quote:Het Parool
Schandaal rond Parmalat raakt ook Nederland
MILAAN - Het financiële schandaal bij het voedingsmiddelenconcern Parmalat begint steeds omvangrijker te worden. De grootste zuivelproducent van Italië onthulde gisteren dat een bedrag van bijna vier miljard euro onvindbaar blijkt te zijn. Ook Nederlandse banken die relaties hebben met de melk-multinational, kunnen schade ondervinden.
Op de beurzen wordt Parmalat al de grootste fraudezaak sinds de boekhoudschandalen bij het Amerikaanse energiebedrijf Enron genoemd. Het bedrag dat zoek is, 3,95 miljard euro, had volgens eerdere meldingen van Parmalat in contanten en andere zekerheden in bezit moeten zijn van een dochteronderneming, mogelijk met de naam Bonlat, gevestigd op de Caymaneilanden.De Amerikaanse bank Bank of America betwist echter of dit geld er ook daadwerkelijk is. Een verklaring die op het bestaan ervan zou duiden zou volgens de bank vals zijn.
De mededeling was voor de directie van Parmalat reden om gisteravond in spoedberaad bijeen te komen. Onder leiding van een crisismanager, de maandag aangetreden Enrico Bondi, heeft Parmalat tijdens de bijeenkomst alvast besloten om alle informatie over de verdwenen miljarden aan justitie over te dragen.
Het schandaal rond Parmalat leidde eerder deze week al tot paniek op de financiële markten in Italië. Beleggers dumpten hun aandelen de afgelopen dagen massaal, wat tot een koersdaling leidde van meer dan 85 procent. Het bedrijf is nu op de beurs 245 miljoen euro waard, tegen 1,8 miljard een week geleden.
De kredietbeoordelaar Standard & Poor's gaf Parmalat gisteren opnieuw een lagere waardering. Het bedrijf heeft nu een zogeheten D-rating. Dat betekent in feite dat analisten eigenlijk niet meer weten wat ze met het concern aanmoeten en dat ze twijfelen aan de betrouwbaarheid van de informatie van de onderneming. Een D-rating is doorgaans voor beleggers die nog met de effecten zijn achter gebleven het startsein om het aandeel ook van de hand te doen.
Parmalat heeft tegen de zeven miljard euro aan schulden. Normaal gesproken zouden de schulden niet zoveel problemen hebben opgeleverd omdat het concern veel winst maakt. Maar inmiddels wordt in Italië gevreesd dat de koersval op de beurs en de problemen bij de dochteronderneming op de Caymaneilanden het concern wel eens fataal kunnen worden. Daarmee zou een van de grootste zuivelproducenten in de wereld verloren gaan.
De problemen bij Parmalat kwamen in november aan het licht. Toen bleek dat veel geld was gestoken in een duister fonds op de Caymaneilanden.
De constructies die bij Parmalar zijn opgebouwd lijken op die van het Amerikaanse energieconcern Enron. Enron gebruikte dochterondernemingen om schulden te verdoezelen en winsten op te vijzelen, zo bleek in 2001. Voorheen stond Parmalat bekend als een solide bedrijf.
Hoe het ook met Parmalat zal aflopen, de gevolgen zullen ook bij andere bedrijven te voelen zijn. Vrijdag daalden de koersen van verschillende Italiaanse banken die met Parmalat zaken doen. Onder de vele fondsen die in keors daalden, bevond zich ook Capitalia, waarin ABN Amro een belang heeft van negen procent. Het aandeel ABN Amro sloot gisteren niettemin 23 cent hoger op 18,22 euro.
De problemen bij Parmalat kunnen ook gevolgen hebben voor Rabobank International, dat het Italiaanse bedrijf tot zijn klanten mag rekenen.
Parmalat heeft vestigingen in 31 landen. De omzet bedraagt meer dan vijftien miljard euro en de winst schommelt de laatste jaren rond de vierhonderd miljoen euro. Het bedrijf staat bekend om het grote aantal innovatieve producten dat het op de markt brengt. Een ervan was melk, dat speciaal bedoeld was voor zwangere vrouwen.
quote:Stargate wordt volgens mij allemaal weer herhaald, toch?
Op zondag 21 december 2003 18:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
He txvld, jij vindt Startrek toch leuk, kijk je ook Stargate?
quote:Downloaden
Op zondag 21 december 2003 18:46 schreef tvlxd het volgende:[..]
Stargate wordt volgens mij allemaal weer herhaald, toch?
quote:Ik vind kijken via de PC nooit zo lekker. Hoewel ik wel Don't look now aan het downloaden ben, leuke film.
Op zondag 21 december 2003 18:47 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Downloaden
Ik zit al bij season 7.
quote:Teken van een hoog/laag* EQ
Op zondag 21 december 2003 18:46 schreef tvlxd het volgende:Ik dien God
doorhalen wat niet van toepassing is
N.B.: quote is volledige inhoud van tulip's homepage
quote:Op www.sharereactor.com staan ze allemaal.
Op zondag 21 december 2003 18:49 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik vind kijken via de PC nooit zo lekker. Hoewel ik wel Don't look now aan het downloaden ben, leuke film.
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, ik heb je avatarspreuk gebruikt, werk aan de winkel!![]()
quote:Dominique. Naam.
Op zondag 21 december 2003 18:49 schreef Herostratos het volgende:[..]
Teken van een hoog/laag* EQ
doorhalen wat niet van toepassing is
N.B.: quote is volledige inhoud van tulip's homepage
quote:Burqas_en_eieren ?
Op zondag 21 december 2003 18:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
En hoe zit het met "Burqa_Babe"?
quote:LOL, daar gaat al het Sophia-geld de moeite!
Op zondag 21 december 2003 19:00 schreef pberends het volgende:
Search doet het weer. En het forum is weer baggertraag![]()
![]()
quote:Ik word echt strontziek van die actie. Zometeen zit ik nog in dat bioscoop. Waarom is er niet een of andere rijke poepmongool die bij elk lichtje een euro vergoed ofzo. Stelletje schijnheilen die rijken.
Op zondag 21 december 2003 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
LOL, daar gaat al het Sophia-geld de moeite!
quote:Ach van mij mogen ze, maar in de bioscoop er mee vervelen gaat mij inderdaad te ver, daar word ik zelfs aggressief van!
Op zondag 21 december 2003 19:08 schreef pberends het volgende:[..]
Ik word echt strontziek van die actie. Zometeen zit ik nog in dat bioscoop. Waarom is er niet een of andere rijke poepmongool die bij elk lichtje een euro vergoed ofzo. Stelletje schijnheilen die rijken.
quote:
Homeland Security Secretary Tom Ridge expected to raise the U.S. security level at 1:30 p.m. ET news conference and discuss concerns about continued al Qaeda threats, official tells CNN.
quote:Kozzmic en du_ke doen ook mee! Zelfs linkse mensen werken aan particuliere initiatieven
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ach van mij mogen ze, maar in de bioscoop er mee vervelen gaat mij inderdaad te ver, daar word ik zelfs aggressief van!
quote:Ben inderdaad benieuwd of we heel 2 januari halen.
Op zondag 21 december 2003 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is weer zover:
[..]
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:13 schreef pberends het volgende:[..]
Kozzmic en du_ke doen ook mee! Zelfs linkse mensen werken aan particuliere initiatieven
![]()
![]()
Maar waarom zou dat niet kunnen?
quote:Tuurlijk moet het kunnen, maar ik vond het wel frappant. Moest de overheid niet voor zo'n bioscoop zorgen
Op zondag 21 december 2003 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Maar waarom zou dat niet kunnen?
quote:Ach, het gaat toch om het welzijn van die kinderen. Dus maakt het voor linkse mensen echt niet uit of het particulier is of niet.
Op zondag 21 december 2003 19:13 schreef pberends het volgende:[..]
Kozzmic en du_ke doen ook mee! Zelfs linkse mensen werken aan particuliere initiatieven
![]()
![]()
Vooral zijn opmerking toen ik net gebanned was.
quote:Die pathé op schouwburgplein zou inderdaad wel eens een overheidsinitiatief kunnen zijn, wat zit je daar schandalig krap en ze laten echt iedereen binnen.
Op zondag 21 december 2003 19:16 schreef pberends het volgende:[..]
Tuurlijk moet het kunnen, maar ik vond het wel frappant. Moest de overheid niet voor zo'n bioscoop zorgen
quote:Volgens mij heeft die niet meer zoveel zin, hij werd flink gecensureerd de laatste tijd...
Op zondag 21 december 2003 19:16 schreef pberends het volgende:
Waar is KoosVoos trouwens, kep die schat gemistVooral zijn opmerking toen ik net gebanned was.
quote:Het was maar een aanmerking
Op zondag 21 december 2003 19:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Ach, het gaat toch om het welzijn van die kinderen. Dus maakt het voor linkse mensen echt niet uit of het particulier is of niet.
quote:Heerlijk sarcastisch die vent, ik hoop dat die in goede gezondheid verkeerd!
Op zondag 21 december 2003 19:19 schreef pberends het volgende:
[POLslowchat #116] 100 liter alcohol in 1 uur
![]()
![]()
vooral die
smiley erachter.
quote:* pberends is playing Tina Turner - What's Love Got To Do With It.mp3
Op zondag 21 december 2003 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Heerlijk sarcastisch die vent, ik hoop dat die in goede gezondheid verkeerd!
quote:Weet ik ook wel, Sophia Ziekenhuis ligt me gewoon een beetje aan het hart
Op zondag 21 december 2003 19:20 schreef pberends het volgende:[..]
Het was maar een aanmerking
quote:Oranje? Dat is toch een niveau onder dat de politie en het leger de macht krijgen (rood)?
Op zondag 21 december 2003 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is weer zover:
[..]
quote:Aan het hart? Das niet zo best
Op zondag 21 december 2003 19:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Weet ik ook wel, Sophia Ziekenhuis ligt me gewoon een beetje aan het hart
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 21-12-2003 19:23]
quote:Code-Amalia.
Op zondag 21 december 2003 19:22 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Oranje? Dat is toch een niveau onder dat de politie en het leger de macht krijgen (rood)?
quote:Dat is onder beleg of zo?
Op zondag 21 december 2003 19:22 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Oranje? Dat is toch een niveau onder dat de politie en het leger de macht krijgen (rood)?
quote:OMG, je bent weer op je best!
Op zondag 21 december 2003 19:23 schreef pberends het volgende:[..]
Code-Amalia.
quote:Ja, dat ja. Hoe heet dat ook al weer in het Engels?
Op zondag 21 december 2003 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat is onder beleg of zo?
quote:Under siege?
Op zondag 21 december 2003 19:25 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ja, dat ja. Hoe heet dat ook al weer in het Engels?
Het zal wel gewoon wat Pavloviaans zijn.
*CNN nu zegt "highest volume of threats since 911"*
quote:The siege, zo profetisch.
Op zondag 21 december 2003 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Under siege?
quote:Bloody hell!
Op zondag 21 december 2003 19:26 schreef tvlxd het volgende:
Persconferentie.Het zal wel gewoon wat Pavloviaans zijn.
*CNN nu zegt "highest volume of threats since 911"*
quote:Nee, State of Emergency ofzo.
Under siege?
quote:Dat horen we halfjaarlijks.
Bloody hell!
quote:Oh ja!
Op zondag 21 december 2003 19:27 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nee, State of Emergency ofzo.
In het nederlands dus Staat van beleg.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 21-12-2003 19:28]
quote:Hebben ze het nu echt verhoogd naar oranje?
Op zondag 21 december 2003 19:27 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat horen we halfjaarlijks.
quote:Ja.
Op zondag 21 december 2003 19:28 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Hebben ze het nu echt verhoogd naar oranje?
Maar ze zijn dus erg bang voor iets met vliegtuigen.
multiple sources
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 21-12-2003 19:29]
quote:Into Sigars toch
Op zondag 21 december 2003 19:25 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ja, dat ja. Hoe heet dat ook al weer in het Engels?
quote:Veel oranje in ieder geval als steunkleur op CNN
Op zondag 21 december 2003 19:28 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Hebben ze het nu echt verhoogd naar oranje?
quote:Ajax? Balletvoetbal, schoonheidskindertjes zijn het.
Op zondag 21 december 2003 19:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nou ja zeg. Ajax verliest met 0-2? Hoe kan dat nou? Ik heb ook de samenvatting gemist
quote:State of Sigars?
Op zondag 21 december 2003 19:29 schreef pberends het volgende:[..]
Into Sigars toch
Dat is sinds 1998 veranderd.
quote:Vanavond toch nog een nabeschouwing bij studio voetbal?
Nou ja zeg. Ajax verliest met 0-2? Hoe kan dat nou? Ik heb ook de samenvatting gemist
quote:Championsleague
Op zondag 21 december 2003 19:31 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ajax? Balletvoetbal, schoonheidskindertjes zijn het.
quote:Vanavond is 24. En dan gaan ook al die nepperts meepraten, ik wil gewoon de samenvatting zien. Alles van de publieke omroep staat toch op www.omroep.nl, staat het voetbal er ook op?
Op zondag 21 december 2003 19:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Vanavond toch nog een nabeschouwing bij studio voetbal?
quote:Nederland: Piet Paulusma-hulptroepen sturen
Mogelijk 200 doden door modderlawines FilipijnenMANILLA - Modderlawines die in de nacht van vrijdag op zaterdag na zes dagen onophoudelijk noodweer het kustgebied in het oosten van de Filipijnen troffen hebben mogelijk aan 200 mensen het leven gekost. Aangezien grote delen van het getroffen gebied nauwelijks te bereiken waren was de omvang van de schade niet direct duidelijk, maar naar verluidt werden hele dorpen bedolven onder de modder. Er deden zich ook vloedgolven voor.
De modderlawines deden zich met name voor in gebieden waar de afgelopen jaren op grote schaal bomen zijn gekapt, in veel gevallen illegaal. President Gloria Macapagal Arroyo riep de plaatselijke autoriteiten zaterdag op de aanplant van bos te bevorderen. Arroyo was aanvankelijk van plan zondag een bezoek te brengen aan Leyte, in het getroffen gebied, maar zag daarvan af omdat de reis te gevaarlijk zou zijn.
Onder het motto voorkomen is beter dan genezen
quote:De aarde staat op het punt om vernietigd te worden en dan gaan we ons druk maken over voetbal?
Op zondag 21 december 2003 19:34 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Vanavond is 24. En dan gaan ook al die nepperts meepraten, ik wil gewoon de samenvatting zien. Alles van de publieke omroep staat toch op www.omroep.nl, staat het voetbal er ook op?
quote:Betwijvel dat ze het mogen plaatsen op het internet. Ze betalen zich al groen en geel om de samenvatting op tv te laten zien.
Op zondag 21 december 2003 19:34 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Vanavond is 24. En dan gaan ook al die nepperts meepraten, ik wil gewoon de samenvatting zien. Alles van de publieke omroep staat toch op www.omroep.nl, staat het voetbal er ook op?
quote:Ik zal CNN even aan zetten, dan ben ik ook weer up to date
Op zondag 21 december 2003 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
De aarde staat op het punt om vernietigd te worden en dan gaan we ons druk maken over voetbal?
quote:Ja, dat zal dan wel niet.
Op zondag 21 december 2003 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Betwijvel dat ze het mogen plaatsen op het internet. Ze betalen zich al groen en geel om de samenvatting op tv te laten zien.
Er is een Kersttravestiet geintroduceerd in Amerika
quote:Een gesprek op niveau tussen Bush en zijn schoothondje!
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef pberends het volgende:
LOL @ RTL Nieuws...Er is een Kersttravestiet geintroduceerd in Amerika
quote:Meesterlijk, en die cowboypet op ook
Op zondag 21 december 2003 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Een gesprek op niveau tussen Bush en zijn schoothondje!
Ik ben nu het boek "Met twee potten pindakaas" van Karel van het Reve aan het lezen, en de achterflaptekst wil ik jullie toch niet onthouden.
quote:Het is de 'recensie' van dit boek door Marcus Bakker in De Waarheid, in 1970 ofzo. Heerlijke tekst.
Karel van het Reve, die zich de titel 'professor' aanmatigt, is een renegaat, iemand met een fanatieke, blinde haat tegen alles wat vooruitstrevend is, zoals dat vaak gebeurt met dat soort mensen (A.J. Koejemans, Pieter 't Hoen, Annie Romein-Verschoor, Frans Goedhart, Sal Tas). Hij werkt mee aan door de CIA gesubsidieerde bladen als Het Parool, De Volkskrant, de Haagse Post, Avenue, het Hollands Maandblad en het sinistere Tirade.
Leidse studenten hebben al verscheidene malen geprotesteerd tegen het zelfs voor Leiden opmerkelijke lage peil van zijn 'colleges', die hij overigens vaak 'verhinderd' is te geven omdat hij op reis is voor de ook al door de CIA opgezette en gefinancierde zgn. 'Alexander Herzen Stichting' - een 'organisatie' die zich bezighoudt met het uitventen van anti-sowjet-literatuur aan uitgevers en kranten. Het kaliber van zijn 'werk' blijkt wel het beste uit het feit dat het hogelijk werd geprezen door De Telegraaf (Jacques Gans) en door het Philipsblad Accent (Jacques de Kadt).
Zijn boek Met twee potten pindakaas naar Moskou bevat 'reportages' uit en 'beschouwingen' over de Sovjet-Unie, oppervlakkig, lasterlijk (van het Reve gaat voor een bewuste leugen niet opzij) en zonder enig begrip voor wat in dat grote land gepresteerd wordt op het gebied van onderwijs, literatuur, medische zorg, techniek en wetenschap en de vele dingen die daar, ondanks reusachtige moeilijkheden en gemaakte fouten, bereikt zijn. Zelfs het pseudo-vooruitstrevende, maar in werkelijkheid trotskistische en zionistische Vrij Nederland was gedwongen bij monde van historicus Jan Rogier toe te geven dat Karel van het Reve, net als zijn katholieke en homosexuele broer, 'met fascistoïde drek overgoten' is. Zelfs een oerburgerlijk blad als de Vara-gids noemde hem 'iemand met gevaarlijke rechtse ideeën'. Het moet zeer bedenkelijk worden genoemd dat instellingen als het Prins Bernhard-Fonds en de Nederlandse Organisatie voor Zuiver Wetenschappelijk Onderzoek de uitgave van dit soort 'literatuur' met geld van de Nederlandse belastingbetaler mogelijk maken.
quote:N'Kufo.
.
,
.
Wat een arrogantie, zeg, iedereen weet dat Nederland het beste land is.
quote:Ja, Nederland, hopsa.
Op zondag 21 december 2003 19:49 schreef tvlxd het volgende:
The greatest country in the world - Ridge.
,
.
Wat een arrogantie, zeg, iedereen weet dat Nederland het beste land is.
Talking about semi-religeus zwart-wit nivellering van de wereld.
quote:Nu hebben ze nog maar 3 punten voorsprong op PSV en 12 op Feyenoord haha
Op zondag 21 december 2003 19:44 schreef freako het volgende:[..]
N'Kufo.
.
.
quote:Het was een linkse dief
Op zondag 21 december 2003 19:56 schreef Ype het volgende:[..]
Ja, Nederland, hopsa.
alwaar mijn fiets vannacht is gejat
quote:Groningen is dan toch ook een zeer criminele stad
Op zondag 21 december 2003 19:56 schreef Ype het volgende:[..]
Ja, Nederland, hopsa.
alwaar mijn fiets vannacht is gejat
quote:3 verliespunten minder dan PSV
Op zondag 21 december 2003 20:02 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nu hebben ze nog maar 3 punten voorsprong op PSV en 12 op Feyenoord haha
quote:AZ boven Feyenoord
Op zondag 21 december 2003 20:02 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nu hebben ze nog maar 3 punten voorsprong op PSV en 12 op Feyenoord haha
quote:AZ.
Op zondag 21 december 2003 20:02 schreef pberends het volgende:[..]
AZ boven Feyenoord
![]()
![]()
quote:Ben je er trouwens heen geweest? Of heb je het gewoon van TV? Speelde Ajax slecht?
Op zondag 21 december 2003 19:44 schreef freako het volgende:[..]
N'Kufo.
.
.
quote:LOL @ punt achter een smiley
Op zondag 21 december 2003 19:42 schreef freako het volgende:
Zo, ik kom ook maar weer eens een keertje langs. Pbagger baggert rustig door zag ik..
* pberends is playing Tone Loc - Wild Thing.mp3
quote:Netjes opgevoed!
Op zondag 21 december 2003 20:04 schreef pberends het volgende:[..]
LOL @ punt achter een smiley
![]()
![]()
.
* pberends is playing Tone Loc - Wild Thing.mp3
quote:Bush
Vertragingen op SchipholSCHIPHOL - Luchthaven Schiphol heeft ook zondagavond nog te maken met vertragingen. Van de drie banen die Schiphol zondag zou inzetten, konden er in de avond wegens de storm maar twee continu worden gebruikt, aldus een woordvoerster van Luchtverkeersleiding Nederland. Het verkeer op de luchthaven heeft last van de sterke wind en slecht zicht door de neerslag.
Zowel vertrekkende passagiers als binnenkomend verkeer kunnen vertraging oplopen. De vertragingen voor landend verkeer lopen op tot maximaal twee uur, aldus de zegsvrouw. Niet alle vluchten hebben vertraging.
Volgens een woordvoerster van Schiphol hebben vluchten binnen Europa een vertraging van gemiddeld 30 minuten. Intercontinentale vluchten zitten grotendeels op schema.
Vliegtuigen die van andere luchthavens in Europa komen, krijgen "een volgnummer" en kunnen pas vertrekken als ze op Schiphol aan de beurt zijn. Vluchten van buiten Europa moeten bij drukte wachten in de lucht. Er zijn nog geen vluchten geannuleerd.
Schiphol heeft zondag wat drukte betreft een "normale dag". Dat betekent dat er ongeveer duizend vluchten worden verwerkt.
quote:Dat zeg ik, gamma!
Op zondag 21 december 2003 20:02 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
3 verliespunten minder dan PSV
quote:War on wind?
Op zondag 21 december 2003 20:07 schreef pberends het volgende:[..]
Bush
![]()
![]()
quote:Vliegtuig is toch een Amerikaanse uitvinding
Op zondag 21 december 2003 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
War on wind?
Wat zitten daar voor redacteurs? "Oh, laten we er een gezellige uitzending van maken"
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 21-12-2003 20:10]
quote:Download gewoon wat Duke Nukem remixes.
Op zondag 21 december 2003 20:08 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als ik nog een maal dat zeiklied van Lennon & Ono moet aanhoren, ga ik Parmalat drinken. Wat nou ''War is over if you want it'' ?
quote:Bush controleert het weer?
Op zondag 21 december 2003 20:07 schreef pberends het volgende:[..]
Bush
![]()
![]()
quote:wel die in NL
Op zondag 21 december 2003 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
NOS-journaal zegt helemaal niks over alarmfase in de VS.
quote:Linke soep...
quote:NOS had wel Michael Jackson in het journaal, maar het ging alleen maar over de aanklachten, maar niet dat hij tot de Islam was bekeerd. Das natuurlijk niet belangrijk
quote:nee zijn zoon
Op zondag 21 december 2003 20:09 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Bush controleert het weer?
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 21-12-2003 20:11]
quote:Wat zitten daar voor redacteurs? "Oh, laten we er een gezellige uitzending van maken"
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef pberends het volgende:[..]
NOS had wel Michael Jackson in het journaal, maar het ging alleen maar over de aanklachten, maar niet dat hij tot de Islam was bekeerd. Das natuurlijk niet belangrijk
quote:
VS krijgen oranje kerstWASHINGTON/CAIRO - De Amerikaanse autoriteiten hebben zondag opnieuw de noodzaak alert te zijn op terroristische aanslagen opgeschroefd. In het zogeheten fasenstelsel wordt de fase geel volgens het ministerie van Binnenlandse Veiligheid in Washington vanaf zondag oranje.
Er zijn vijf fasen, aangeduid met een kleur. Oranje betekent dat de burger onder meer "de noodzakelijke veiligheidsmaatregelen moet coördineren met federale en lokale overheden, de Nationale Garde en andere veiligheidstroepen". Voorts moet de burger overwegen "geplande bijeenkomsten op een andere plaats te houden dan voorzien of die helemaal af te gelasten".
Oranje is niet de gevaarlijkste fase. Die volgt op oranje en is rood. Dan moet "onverwijld personeel worden ingezet of vrijgemaakt om zich te wijden aan de noodtoestand". Belangrijk daarbij is dat "alle overheidsgebouwen worden gesloten" en "transportsystemen worden waargenomen en/of van richting veranderd of mogelijk beperkt".
In het Midden-Oosten is eind vorige week weer een bandopname opgedoken die aan de rechterhand van de voortvluchtige al-Qaeda topman Osama bin Laden, Ayman al-Zawahiri, wordt toegeschreven. Daarop kondigt de spreker aan dat de Amerikanen in Irak zware verliezen zullen leiden. Zaterdag was er in Dubai de uitzending van een bandopname waarop mogelijk Osama bin Laden zelf elk verzet tegen de Amerikanen aanprijst.
quote:Beste kloon/parodie/pastiche/monsterlijkheid aller tijden.
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef KickSide het volgende:[..]
Linke soep...
quote:Wie is u eigenlijk?
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef KickSide het volgende:[..]
Linke soep...
Wat een gore vuile slet is Mathilde Santing. Dat liedje "Beautiful People" komt gewoon regelrecht van dit nummer af.
Mathilde Santing
quote:Dat heet een kaffer.
Op zondag 21 december 2003 20:14 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Black - Wonderful Life.mp3Wat een gore vuile slet is Mathilde Santing. Dat liedje "Beautiful People" komt gewoon regelrecht van dit nummer af.
![]()
![]()
Mathilde Santing
![]()
![]()
quote:Vuile pot!
Op zondag 21 december 2003 20:14 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Black - Wonderful Life.mp3Wat een gore vuile slet is Mathilde Santing. Dat liedje "Beautiful People" komt gewoon regelrecht van dit nummer af.
![]()
![]()
Mathilde Santing
![]()
![]()
quote:Kijk "Gabber Piet - Love U Hardcore.mp3" is tenminste origineel.
Op zondag 21 december 2003 20:16 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Dat heet een kaffer.
quote:Vraag het aan het orakel.
Op zondag 21 december 2003 20:13 schreef SportsIllustrated het volgende:
Hoe is het kontje van Halsema eigenlijk ? (Voor haar zwangerschap en bevalling van die tweeling met namen voor circusberen, uiteraard).
quote:Fluit eens voor ?
Op zondag 21 december 2003 20:17 schreef pberends het volgende:[..]
Kijk "Gabber Piet - Love U Hardcore.mp3" is tenminste origineel.
quote:Wat een bovenaards licht, als GroenLinks dat bij de partijdagen zou gebruiken waren ze binnen de kortste keren de grootste partij van het land.
Op zondag 21 december 2003 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Vraag het aan het orakel.
[afbeelding]
Maar Paul keek nooit naar de billen van Femke, dat is seksistisch. Theo van Gogh zou het moeten weten.
DOODSTRAF!!!
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Vraag het aan het orakel.
[afbeelding]
quote:Gazet van Antwerpen
21/12 Antwerpen geeft premie voor milieuvriendelijke groendaken
De stad Antwerpen gaat een premie uitreiken aan bewoners die hun woonst met een groendak willen uitrusten. De aanleg van deze daksoort is duurder dan die van een traditioneel dak maar een groendak heeft heel wat milieuvoordelen.
Een groendak is een begroeid dak waarbij minstens een wortelkerende laag, een substraatlaag en een vegetatielaag aanwezig zijn over de volledige aangelegde oppervlakte. Er bestaan extensieve (met lage begroeiing) en intensieve (met planten, struiken en zelfs bomen beplante) groendaken. Een woning met groendak heeft verschillende voordelen voor de bewoner: een isolerend en een geluiddempend effect en de langere levensduur van de dakbedekking.
Ook de buurtbewoners varen wel bij groendaken: er wordt een meer groene en een mooiere woonomgeving gecreëerd en de natuur in een stedelijke omgeving wordt ontwikkeld.
De voorwaarden voor toekenning van deze premie, die tot 1.500 euro kan oplopen, werden vastgelegd in een reglement dat vanaf 1 janurai 2004 ingaat.
quote:''Geen bloed in de auto'', en hij lachtte een beetje.
Op zondag 21 december 2003 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gadverdamme wat een vuile klootzakken die Maja hebben vermoord, nu op netwerk.DOODSTRAF!!!
quote:Nee, eerst 4 jaar gevangenisstraf, en daarna herintegreren in de Nederlandse samenleving.
Op zondag 21 december 2003 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gadverdamme wat een vuile klootzakken die Maja hebben vermoord, nu op netwerk.DOODSTRAF!!!
Hogere straffen helpen dus wel.
quote:Ze calculeerden zelfs de strafmaat in. Weg met dat soort viezerikjes. Ik word hier echt heel erg woest om!
Op zondag 21 december 2003 20:23 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
''Geen bloed in de auto'', en hij lachtte een beetje.
quote:TBS, hersens rebooten
Op zondag 21 december 2003 20:23 schreef pberends het volgende:[..]
Nee, eerst 4 jaar gevangenisstraf, en daarna herintegreren in de Nederlandse samenleving.
quote:Ik denk als er doodstraf was voor moord in Nederland, dat deze moord er nooit was geweest.
Op zondag 21 december 2003 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ze calculeerden zelfs de strafmaat in. Weg met dat soort viezerikjes. Ik word hier echt heel erg woest om!
quote:Ik ben niet zomaar voor de doodstraf, maar dit soort ventjes deden het gewoon in koelen bloede. Dat reset je er nooit meer uit. Die mogen van mij echt opgeruimd worden.
Op zondag 21 december 2003 20:27 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk als er doodstraf was voor moord in Nederland, dat deze moord er nooit was geweest.
quote:Hij probeert anderen nog meer te kwellen gewoon.
Op zondag 21 december 2003 20:24 schreef pberends het volgende:
LOL @ "ik zit misschien 10 jaar man"
![]()
![]()
Hogere straffen helpen dus wel.
Als ie 20 jaar had moeten zitten, dan had ie hetzelfde gezegd.
quote:Levenslang had het ook nog wel voorkomen. Er moeten echt nieuwe onderzoeken komen of repressie ook preventie is.
Op zondag 21 december 2003 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ben niet zomaar voor de doodstraf, maar dit soort ventjes deden het gewoon in koelen bloede. Dat reset je er nooit meer uit. Die mogen van mij echt opgeruimd worden.
Net zolang laten zitten tot ze normaal zijn, me dunkt. En dat gaat natuurlijk ook gebeuren.
quote:Maar bij levenslang of de doodstraf had hij 10 keer langer nagedacht of de moord het wel waard was.
Op zondag 21 december 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij probeert anderen nog meer te kwellen gewoon.
Als ie 20 jaar had moeten zitten, dan had ie hetzelfde gezegd.
quote:Dat zegt 'ie nu, ja, maar je weet niet of het écht zo is.
Op zondag 21 december 2003 20:32 schreef pberends het volgende:[..]
Maar bij levenslang of de doodstraf had hij 10 keer langer nagedacht of de moord het wel waard was.
quote:Vage bron: in Amerikaanse films zie je constant dat misdadigers niet schieten (vooral simpele overvallers) omdat ze anders de bak in draaien voor de rest van hun leven.
Op zondag 21 december 2003 20:33 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat zegt 'ie nu, ja, maar je weet niet of het écht zo is.
Maar aangezien dit een vage bron is, weet ik verder het mijne er niet van
quote:Volgens mij denken dat soort figuren daar niet over na. Iemand vermoorden op zo'n lage leeftijd is wat mij betreft een aanduiding dat je goed gestoord bent. Laat zo iemand maar als plantje leven, maar wel a.u.b. buiten de maatschappij.
Maar bij levenslang of de doodstraf had hij 10 keer langer nagedacht of de moord het wel waard was.
quote:Ja, maar het is gewoon een helder voorbeeld dat zelfs een verdubbeling van de strafmaat niet een oplossing hoeft te zijn.
Zo'n iemand zou wel voor de rest van zijn leven TBS moeten hebben.
En waar is Koos Voos.
quote:TBS of levenslang? Ze hebben het in koelen bloede gedaan.
Op zondag 21 december 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, maar het is gewoon een helder voorbeeld dat zelfs een verdubbeling van de strafmaat niet een oplossing hoeft te zijn.
quote:Zeg, wat ging er nu vandaag om 20u gebeuren, ik moet nl. dadelijk naar Arnold S. gaan kijken!
Op zondag 21 december 2003 20:42 schreef Sidekick het volgende:
En van wie is KickSide.En waar is Koos Voos.
quote:Snap je wel wat je zegt? De rest van het z'n leven TBS?????????
Op zondag 21 december 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, maar het is gewoon een helder voorbeeld dat zelfs een verdubbeling van de strafmaat niet een oplossing hoeft te zijn.
TBS was toch om terug te keren in de samenleving. Wat het het voor nut als het levenslang is
quote:Oh kut ja, doordat mijn i-netverbinding uitviel was ik het al vergeten. Ik ga zo ook al Arnold S. kijken.
Op zondag 21 december 2003 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zeg, wat ging er nu vandaag om 20u gebeuren, ik moet nl. dadelijk naar Arnold S. gaan kijken!
En pberends: de rest van zijn leven is goed mogelijk als ik het zo inschat, maar natuurlijk is dat afhankelijk van hoe de bahndeling verloopt.
Get to ze choppaah.
quote:Programma:
Op zondag 21 december 2003 20:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Op welk net komt Arnold S. ? En welke film betreft het ?Get to ze choppaah.
quote:Ned3, docu!
Op zondag 21 december 2003 20:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Op welk net komt Arnold S. ? En welke film betreft het ?Get to ze choppaah.
quote:Oh ja? En Bill Cosby dan? en Will Smith? en Martin Luther King?
Op zondag 21 december 2003 20:48 schreef SportsIllustrated het volgende:
Howard Komproe is niet grappig. Zoals alle negers eigenlijk. Behalve Chris Rock. En Dave Chapelle.
quote:Bill Cosby is niet leuk. Dat is een soort Freek de Jonge, maar dan zwart.
Op zondag 21 december 2003 20:53 schreef Herostratos het volgende:[..]
Oh ja? En Bill Cosby dan? en Will Smith? en Martin Luther King?
quote:Toch frappant dat Sidekick hier weer niet op reageerd ook al komt mijn post kinderachtig over.
Op zondag 21 december 2003 20:44 schreef pberends het volgende:[..]
Snap je wel wat je zegt? De rest van het z'n leven TBS?????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TBS was toch om terug te keren in de samenleving. Wat het het voor nut als het levenslang is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |