quote:en doe dat maar niet
Op zondag 14 december 2003 21:21 schreef sleepflower het volgende:[..]
Zolang ik hier nog zit, reagerend op jullie onnozele posts, ben ik nog niet naar buiten gegaan om van het flatgebouw hier in de straat te springen.
ik weet natuurlijk niks van je persoonlijke problemen, maar snap wel dat je een beetje steun zoekt op dit forum. maar waar ik achter ben, en jij misschien nu ook wel, is dat veel mensen hier op fok geen inlevingsvermogen hebben.
het beste is natuurlijk om lekker naar je vriend te gaan, en daar steun te zoeken, maar als dat de omstandigheden niet toelaat, is op een andere manier steun zoeken ook goed (ookal is dat op een forum) Zolang jij je er maar beter bij voelt, dat is het belangrijkste
ik voel me okay, moe, maar okay, tijd voor een
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:33]
en ontzettend leuk en knap en lief en aardig
ben even in een extreem goeie bui
quote:- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
Op zondag 14 december 2003 21:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
het beste is natuurlijk om lekker naar je vriend te gaan, en daar steun te zoeken, maar als dat de omstandigheden niet toelaat, is op een andere manier steun zoeken ook goed (ookal is dat op een forum) Zolang jij je er maar beter bij voelt, dat is het belangrijkste
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:35]
quote:Hij woont in Den Haag, ik in Amsterdam.
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Modus het volgende:
- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
Maar ik ga off.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:38]
quote:daar kun jij niet over oordelen, aangezien je haar niet close IRL meemaakt
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Modus het volgende:
- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
quote:dat is fok ben ik achter gekomen. de meesten (niet iedereen dus) zijn respectloos en hebben weinig inlevingsvermogen
Op zondag 14 december 2003 21:33 schreef Richard2011 het volgende:
Wel ok maar ik vind dat somige mensen hier een beetje meer met sommige rekening moeten houden ipv afzeiken als ze niet weten waar over en hoe het mentaal met die persoon is.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:39]
Zo, schoon, nu weer normaal graag!
ik snak weer naar het weekend..
nuchter zijn sucks
Baal weer eens van m'n situatie. Ik kom geen stap verder met het meisje dat ik zo ontzettend leuk vind. Vandaag lekker gezellig samen wat leuke dingen gedaan, maar het is nog steeds dezelfde situatie als een jaar geleden. Hmmm....ik wou dat ik mezelf kon veranderen.
EN morgen komt een vriendin langs bij mij (waar ik stiekem wel beetje gek op ben )
Maar goed, lang leve de modjes
Ik voel me verder prima
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:51 schreef texelonia het volgende:
Diep triest hoe sommige mensen hier reageren en mensen die toch al in de put zitten nog meer naar beneden halenVooral diegene die tijdje geleden zelf nog in de put zat en nu dus doet wat ze toen van anderen zo walgelijk vond
![]()
Maar goed, lang leve de modjes
Ik voel me verder prima
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 14-12-2003 22:52]
quote:kheb d'r ff gemaild..
Op zondag 14 december 2003 22:07 schreef Xilantof het volgende:
dankje ElisaBhoe ik me voel?
verward.
ot:
kheb het warm en koud tegelijk en nog steeds ziek
[Dit bericht is gewijzigd door addie84 op 14-12-2003 22:20]
Deze week maar even dag voor dag doen.. En we zien wel..
komt helemaal goed
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:21 schreef diannetjhu het volgende:
.. Was weer even achter de puter gekropen, om een vriendin te mailen, die ook bps heeft, om haar mening te vragen over de situatie.. en haar raad.. En op hetzelfde moment kwam ze toevallig net online..
Even fijn met dr kunnen praten en voel me nu alweer ietsje beter..Deze week maar even dag voor dag doen.. En we zien wel..
komt helemaal goed
Anyway, voel me nu
Waarom worden sommige dingen, als je net het ergste gehad denkt te hebben, elke dag nog een tandje erger?
Morgen weer een nieuwe week...
quote:Oeh die had van mij kunnen zijn.
Op maandag 15 december 2003 05:16 schreef Mrbeenieman het volgende:
Moe en verward. Verboden vlinders in mijn buik.
*zucht* arm lief poezzie
quote:Oe, sterkte!!
Op maandag 15 december 2003 08:23 schreef DarkElf het volgende:
Net mijn lieve, bange poezebeestje naar het ziekenhuis gebracht voor de noodzakelijke behandelingen......*zucht* arm lief poezzie
Zit ik weer op m'n werk..
quote:
Net mijn lieve, bange poezebeestje naar het ziekenhuis gebracht voor de noodzakelijke behandelingen......*zucht* arm lief poezzie
quote:Oei, dat is klote. Sterkte DE'tje.
OT:
Goed en redelijk hyper. Ik ben momenteel mijn bureau aan het opruimen, zaken aan het afhandelen en allerlei mensen aan het gedag zeggen. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, want dan zou het een zooitje worden. Ik voel me verder echt top.
Net bedacht dat ik zo maar de stad in ga op ingrediëntenjacht voor het kerstdiner. Dit jaar ga ik het helemaal groots aanpakken, aangezien ik toch tien dagen thuis zit te niksen. Ik ga een soort van bourgondisch buffet koken met lamsbout, coq au vin, boeuf bourguignon etc. Ik heb er zin an
Oh ja, en ik ben op de uitkijk naar een baan
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 15-12-2003 09:46]
Verder ben ik bezorgd om onze 3 katten Twee ervan mochten vandaag weer eten (rijst met kip) maar er eet er maar één. De ander zit alleen maar zielig te mauwen
Onze derde kat is gister ook al ziek geworden
maar die mag nog niks eten. Ik ga dalijk maar weer aan de slag met de zalf en de pillen
Voor Eva van DarkElf hoop ik dat het vandaag goed gaat, het is toch al zo'n kwetsbaar katje voor DE en Eefje.
Vanachts redelijk geslapen.. paar keer wakker geweest, maar in totaal toch een uurtje of 7 geslapen denk ik zo.
En ineens weet je wie je echte vrienden zijn.. maar met hun ben ik dan ook erg blij!
Voor de rest.. lastige situatie, maar ik heb er denk ik wel 1 goede vriend bij.. voor zover ik die nog niet had dan
En dan mag ik nu fijn de hele dag gaan leren voor mijn Geschiedenis tentamen van morgen!
quote:Hallo daar!
Op maandag 15 december 2003 09:34 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Gefeliciteerd
Tóch niet naar het werk gegaan en ergens voelt dat goed omdat ik tóch eens een keer voor mezelf kies: goed uitzieken en niet altijd voor anderen klaarstaan ten koste van mezelf. Aan de andere kant voelt het zwak omdat ik het gevoel heb dat ik niet ziek genoeg ben om thuis te blijven terwijl dat eigenlijk wel zo is .
*zucht*
quote:Nog steeds.
Op maandag 15 december 2003 06:56 schreef Xebrozius het volgende:
Hyper.
*stuiter stuiter*
quote:ik ken t....ik werd vanmorgen ook opgebeld of ik in kon vallen voor iemand anders....maar voel me dus ook niet echt geweldig....dus heb t niet gedaan...maar nu denk ik steeds...ik had best kunnen gaan werken...t was maar voor 4uurtjes....
Op maandag 15 december 2003 10:27 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Tóch niet naar het werk gegaan en ergens voelt dat goed omdat ik tóch eens een keer voor mezelf kies: goed uitzieken en niet altijd voor anderen klaarstaan ten koste van mezelf. Aan de andere kant voelt het zwak omdat ik het gevoel heb dat ik niet ziek genoeg ben om thuis te blijven terwijl dat eigenlijk wel zo is.
ik voel me dus wel redelijk....beetje ziek alleen....zo maar lekker op de bank film kijken ofzo....maar eerst maar es op me mams wachten....die neemt namelijk ff paracetamol mee voor me....aangezien hier alles op is...en ze dus nog veel op dr werk had liggen....
quote:Staat deze foto al in babes en hunks
Op maandag 15 december 2003 09:34 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Oei, dat is klote. Sterkte DE'tje.
OT:
Goed en redelijk hyper. Ik ben momenteel mijn bureau aan het opruimen, zaken aan het afhandelen en allerlei mensen aan het gedag zeggen. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, want dan zou het een zooitje worden.Ik voel me verder echt top.
Net bedacht dat ik zo maar de stad in ga op ingrediëntenjacht voor het kerstdiner. Dit jaar ga ik het helemaal groots aanpakken, aangezien ik toch tien dagen thuis zit te niksen. Ik ga een soort van bourgondisch buffet koken met lamsbout, coq au vin, boeuf bourguignon etc. Ik heb er zin an
Oh ja, en ik ben op de uitkijk naar een baan
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gefeliciteerd!! en ongelooflijk veel succes gewenst
Maar voel me wel goed Vandaag te horen gekregen dat het project waar ik nu werk 31-12-2003 ten einde komt joepie
raar vreemd bezorgt gemis en alleen ik weet niet ik wil me verhaal hier wel kwijt en ook weer niet ook weer vreemd
Shmoopypowerrrrr...
ben nog wel een klein beetje onder de indruk van alles
quote:Go Shmoopy
Op maandag 15 december 2003 11:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me stoer,
want ik heb vannacht een inbreker weggejaagd.Shmoopypowerrrrr...
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:29 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Go Shmoopy
Hoe heb je em weggejaagd? Dubbelloopsjachtgeweer ?:) Hagel in zn kont
Ik hoorde gerommel aan de portiekdeur, ben gaan kijken en zag vervolgens iemand alle deuren in de straat uitproberen.
Ik moest even naar de kids en wilde daarna de politie gaan bellen, toen ik weer gerommel hoorde, meneer stond heel hard aan mijn deur te sjorren.
Ben voor het raam gaan staan om hem goed te kunnen zien en heb daar vervolgens hard op geramd en geroepen dat ie op moest rotten.
Politie gebeld en net toen ik weer in slaap was gevallen belden ze terug voor een signalement, en die wist ik tot op zijn sokken te geven.
Toegegeven, ik sliep wat minder prettig en heb de kids bij me in bed genomen.
Die vonden mama retestoer en de situatie loeispannend.
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me stoer,
want ik heb vannacht een inbreker weggejaagd.Shmoopypowerrrrr...
quote:Mijn huis is gelukkig heel goed beveiligd, dat scheelt wel, maar inderdaad, je slaapt wel even wat anders.
Op maandag 15 december 2003 11:36 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
alles in orde en zo?? Ik heb het jaren terug ook gedaan, maar een week slecht geslapen daarna....
We rule, zwaai.
Wat ben jij Boelkloedig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:39 schreef milagro het volgende:
JEEEEEEEEEEETJE, Shmoopy!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat ben jij Boelkloedig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je kinderen te beschermen hebt word je vanzelf een soort tijger, zoals je weet.
De kleine mannetjes waren al plannen aan het smeden hoe ze hem zouden pakken (achteraf dan, he?), de oudste zou hem in elkaar slaan, en de jongste zou hem uit elkaar slaan.
Veilig gevoel.
(sorry voor de sc, zwaai )
quote:* Minkeltje helemaal eens is met de Shmoopykids
Op maandag 15 december 2003 11:36 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik hoorde gerommel aan de portiekdeur, ben gaan kijken en zag vervolgens iemand alle deuren in de straat uitproberen.
Ik moest even naar de kids en wilde daarna de politie gaan bellen, toen ik weer gerommel hoorde, meneer stond heel hard aan mijn deur te sjorren.
Ben voor het raam gaan staan om hem goed te kunnen zien en heb daar vervolgens hard op geramd en geroepen dat ie op moest rotten.
Politie gebeld en net toen ik weer in slaap was gevallen belden ze terug voor een signalement, en die wist ik tot op zijn sokken te geven.Toegegeven, ik sliep wat minder prettig en heb de kids bij me in bed genomen.
Die vonden mama retestoer en de situatie loeispannend.
quote:Vanvond maar eens Home Alone huren en kijken met de koters? Komen ze misschien op ideeën
Op maandag 15 december 2003 11:42 schreef shmoopy het volgende:De kleine mannetjes waren al plannen aan het smeden hoe ze hem zouden pakken (achteraf dan, he?), de oudste zou hem in elkaar slaan, en de jongste zou hem uit elkaar slaan.
Veilig gevoel.
ik voel me heerlijk
lekker thuis, bammetjes met kaas en een liter melk
zo lekker de Godfather kijken en euhm.. aan school werken ga ik ook nog doen
*zin in kerst*
Wat kan m'n stemming toch heerlijk veranderen in een paar uur .
quote:nog niks beter als ik telang denk komt
Op maandag 15 december 2003 11:26 schreef Richard2011 het volgende:
Hoe ik me voel ???raar vreemd bezorgt gemis en alleen
Toch merk ik nu pas hoe moe ik ben.. tis half 1 en mn ogen vallen bijna weer dicht.
Voor de rest gaat het wel.. een paar dingen blijven maar door mn hoofd spoken..
Ik heb zin om een kerstfilm te kijken, heerlijk op de bank te kruipen, warme chocolademelk derbij met slagroom natuurlijk Maar eens kijken of ik dat nog kan inplannen voor vanmiddag
Straks individueel gesprek op therapie, daar hoop ik mijn ei kwijt te kunnen
damn.. mijn hoofd is totaal niet in staat tot helder denken.
quote:Kun je niet een klasgenoot bellen of hij aantekeningen heeft gemaakt ofzo?
Op maandag 15 december 2003 14:07 schreef Xilantof het volgende:
ik baal ontzettend van mezelf.
vergat naar een les te gaan waar je nog dingen kan vragen over een tentamen van vrijdag.
en ik snap al niets van die stof dus ik had het best kunnen gebruiken
stomme,stomme ik...damn.. mijn hoofd is totaal niet in staat tot helder denken.
quote:heb net ff iemand gesproken, en die zei dat het niet veel aan was (gelukkig)
Op maandag 15 december 2003 14:12 schreef rena het volgende:[..]
Kun je niet een klasgenoot bellen of hij aantekeningen heeft gemaakt ofzo?
OT:
stom, dromerig, en maak me zorgen om de persoon die ik mis.
ben ook ergens 19 geworden afgelopen week
wel drukke week in het vooruitzicht, maar dan 2 weken FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
want dan ga ik lekker *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk*
*bounce*
quote:Zeg hey ! je gaat toch niet voor je plezier he ?
Op maandag 15 december 2003 15:48 schreef Faithy het volgende:
*zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie* *zin in de kerstvakantie*
enzovoortswant dan ga ik lekker *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk* *met wat vrienden naar Frankrijk*
*bounce*
Ik voel me ook redelijk bouncie, eindelijk weg hier woeppieeeee
Eefje haar foto was goed. Godzijdank geen tumor in haar longen, alleen een zeer grote ontstekingshaard van de bronchitus (chronische). Die chronische bronchitus geeft nu een hoop problemen en helaas zal dat alleen maar lastiger worden naarmate ze ouder wordt.
We mogen haar vanavond halen, ze willen ivm longproblemen haar goed in de gaten houden na de narcose.
Vrijdag moeten we voor na controle en weer een grote shot ontstekingsremmers en antibiotica.
En verder hebben ze haar oortjes behandeld aangezien ze een zware dubbele oorontsteking heeft
Mijn arme zorgenkindje
Pff wat een opluchting eigenlijk
Duchessx, heel veel sterkte met de drie lieve zieke poezels, hoop dat ze heel snel opknappen!
Verder ben ik moe en onrustig.
quote:nee.. ik zou niet durven
Op maandag 15 december 2003 15:50 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Zeg hey ! je gaat toch niet voor je plezier he ?
Daarna lekker vakantie vieren . En met oud & nieuw zit ik in Duitsland, ouders gaan ff een last-minute boeken..
Ik voel me een compleet monster En ik wil wel gillen dat het me spijt, en dat ik er niks aan kan doen.. maar weet dat het niet uitmaakt.
Ze zullen het, en heel begrijpelijk ook, nooit begrijpen...
Ik haat mezelf echt heeeeel erg op dit moment.
quote:waarom haat je jezelf
Op maandag 15 december 2003 18:02 schreef diannetjhu het volgende:
Nadat ik net bij mn vriend wegkom.. en die compleet lamgeslagen lijkt... en geen tranen in zn ogen krijgt, zolang ik niet over afgelopen weekend begin... en mn schoonmoeder me haast niet aan durfde te kijken en toen ze dat wel deed, ...Ik voel me een compleet monster
En ik wil wel gillen dat het me spijt, en dat ik er niks aan kan doen.. maar weet dat het niet uitmaakt.
Ze zullen het, en heel begrijpelijk ook, nooit begrijpen...![]()
quote:meissie..
Op maandag 15 december 2003 18:02 schreef diannetjhu het volgende:
Nadat ik net bij mn vriend wegkom.. en die compleet lamgeslagen lijkt... en geen tranen in zn ogen krijgt, zolang ik niet over afgelopen weekend begin... en mn schoonmoeder me haast niet aan durfde te kijken en toen ze dat wel deed, ...Ik voel me een compleet monster
En ik wil wel gillen dat het me spijt, en dat ik er niks aan kan doen.. maar weet dat het niet uitmaakt.
Ze zullen het, en heel begrijpelijk ook, nooit begrijpen...![]()
NOTE: ik kan niet op i-net via mijn pc Dan maar een beetje SC hier
Ik voel me moe, heel druk in mijn hoofd; ik moet nog zo ontzettend veel doen, experimenteren en leren en het moet allemaal GOED gaan en zijn En nu weet ik niet waar ik moet beginnen en of ik het wel goed doe.
En ik moet hoognodig iets doen met de boosheid die ik voel en de boze buien die ik de laatste tijd steeds meer heb. Ik heb het niet onder controle maar daar wil ik wel alles aan doen!
De boosheid is iig wél terecht en in dit opzicht gezond. Alleen is de mate waarin en de heftigheid waarmee ik daardoor op dingen reageer niet meer in proportie
quote:Beetje laat en beetje offtopic, maar ik voel me erdoor geïrriteerd, dus toch weer wel ontopic
Op zondag 14 december 2003 21:57 schreef Faithy het volgende:wat is ze toch een liefiepiefieschatjepatatje he?
Ontopic:
Moe, maar verder goed.
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:36 schreef shmoopy het volgende:
meneer stond heel hard voor mijn deur te sjorren.
Ben voor het raam gaan staan om hem goed te kunnen zien
quote:Mijn nederige excuses aan beide dames
Op maandag 15 december 2003 19:16 schreef Moonah het volgende:[..]
Beetje laat en beetje offtopic, maar ik voel me erdoor geïrriteerd, dus toch weer wel ontopic
:
Feit dat T laatst lullig deed tegen jou, en velen (ik ook) het toen voor jou opnamen, rechtvaardigt nog niet dat jij nu zo lullig tegen haar doet. Want imo heeft ze wél gelijk in deze. Hou die steken onder water voortaan gewoon voor je ofzo.![]()
net te horen gekregen dat de moeder van mijn ex (sinds kort) zelfmoord heeft gepleegd
quote:thnx..
Op maandag 15 december 2003 20:13 schreef laidback het volgende:
gecondoleert man...
quote:idd gecondoleerd!
Op maandag 15 december 2003 20:12 schreef hellmondunited het volgende:
Ongelofelijk kut!net te horen gekregen dat de moeder van mijn ex (sinds kort) zelfmoord heeft gepleegd
ot:
nog steeds ziek en spreek mijn vriendin nauwelijks.. aangezien die ook ziek is
ik voel me wel prima lekker gedouched net, ladingen kerstkaarten aan het schrijven
met op allemaal een persoonlijke tekst.. heb geen handen meer over
quote:dankje..en ok de andere bedankt!
Op maandag 15 december 2003 20:34 schreef addie84 het volgende:[..]
idd gecondoleerd!
ot:
nog steeds zieken spreek mijn vriendin nauwelijks.. aangezien die ook ziek is
mja beterschap dan he
pffffff wat een klotezooi allemaal zeg..
hoorde net dat een vriend van een collega van mijn moeder gister zelfmoord had gepleegd. t zit echt in de tijd van het jaar..iedereen voelt zich zo eenzaam
quote:Eensgelijks, sorry dat het ook zo laat is, maar ik vond t wel de moeite waard om te quoten, want het is gewoon te laag voor woorden.
Op maandag 15 december 2003 19:16 schreef Moonah het volgende:[..]
verhaaltje
Ik voel me erg oke, heb een fijn weekend gehad, wel moe, maar leuk! Morgen een vrije dag, ik ga eerst fijn uitslapen en dan met mn moeder kerstcadeautjes halen en een soort krans maken, erg creabea!
Geen zin meer in school.. ben echt hard toe aan vakantie
ik snap echt niet wat ik heb..
ik zit me school weer duidelijk te verneuken de laatste weken..
Ik voel me ook niet happy.. alleen na een portie booze and drugs..
Met de liefde is het ook al klote.. een avond fratsen met een meisje is ook niet alles..
bleh life sucks
*snakt echt naar de lente/zomer
quote:Drugs saves the world
Op maandag 15 december 2003 21:09 schreef elcastel het volgende:
stoned.
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:02 schreef sleepflower het volgende:
Klote, uitgeput en lelijk.
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:30 schreef sleepflower het volgende:[..]
Toch wel.
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:02 schreef sleepflower het volgende:
Klote, uitgeput en lelijk.
Alle spullen zijn er uit gehaald en gesopt, vloer gedweild, geschuurd, plinten af gesopt, alles. En de wierook doet de rest.
conclusie: de kat van mijn zus heeft epeleptie. Waarschijnlijk heeft ze een aanval gehad en van haar af gepiest. En dat heeft de hele dag in de kamer gehangen, die lucht.
Ik voel me best moe ja.
Voel me nu zwaar naar de klote
quote:fuck man... pcies etzelfde als mij dus... life's a fucking bitch
Op maandag 15 december 2003 20:44 schreef TimoBasso het volgende:
Beetje gay,klein griepje...Geen zin meer in school.. ben echt hard toe aan vakantie
![]()
ik snap echt niet wat ik heb..
ik zit me school weer duidelijk te verneuken de laatste weken..
Ik voel me ook niet happy.. alleen na een portie booze and drugs..
Met de liefde is het ook al klote.. een avond fratsen met een meisje is ook niet alles..bleh life sucks
*snakt echt naar de lente/zomer
Net me haar geverft, en is superleuk!!! Ook zei me vriendje dat ie me miste en dat ie zin had in zaterdag
quote:ik wil een vriendin
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef addie84 het volgende:
ik mis mn vriendin
quote:mijne heeft griep
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef addie84 het volgende:
ik mis mn vriendin
Ik ben misselijk, de hele dag niets gegeten en dan valt het beetje avond eten ook al niet goed.
quote:mijne ook.. en ikzelf ook.. vandaar dat ik d'r niet heb gezien
Op maandag 15 december 2003 22:47 schreef Emel het volgende:[..]
mijne heeft griep
Heb met mn schoonmam gepraat en die was heel niet boos, maar weet niet hoe ze er mee om moet gaan..
verder fijne avond met mn vriend gehad.. Ik verbaas me er keer op keer over dat ie na 5 maand me nog steeds leuk vind.. me nog steeds opeens begint te knuffelen en overal kusjes begint te geven..
Ik verbaas me er telkens ECHT over.. is dat vreemd? .. Misschien omdat ik zoiets gewoon nog nooit eerder mee heb gemaakt dat iemand me zoveel lieve aandacht gaf .. Nahja, nog steeds stapelgek op mn vriend dus
<< ook duidelijk het vermelden ff waard na al mn depri berichtjes..
tralalala.. happy
quote:Wat is het smerigste dat je ooit is overkomen
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Terug gekomen thuis loop ik mijn slaapkamer binnen. De tranen springen letterlijk in mijn ogen van de amoniak lucht wat er hangt. WTF? Wat is hier aan de hand? Rustig loop ik door de kamer om de plek te bepalen waar het vandaan komt, maar door de kleine oppervlakte is het niet te doen.Alle spullen zijn er uit gehaald en gesopt, vloer gedweild, geschuurd, plinten af gesopt, alles. En de wierook doet de rest.
conclusie: de kat van mijn zus heeft epeleptie. Waarschijnlijk heeft ze een aanval gehad en van haar af gepiest. En dat heeft de hele dag in de kamer gehangen, die lucht.
Ik voel me best moe ja.
quote:OMG, Modusmopje, was it you?!
Op maandag 15 december 2003 19:33 schreef Modus het volgende:[..]
Ontopiek:
Ik was erg van slag, maar nu wel weer okee.
En waarom heb ik altijd het gevoel alsof ik achter mijn eigen leven aanren? Tsk...
quote:Hee we gaan niet wéér eetproblemen krijgen he?
Op maandag 15 december 2003 22:50 schreef hardsilence het volgende:
Stelletje hopeloze mensen.Ik ben misselijk, de hele dag niets gegeten en dan valt het beetje avond eten ook al niet goed.
Ik voel me moe moe moe. Moe. Lief. Moe.
quote:Herkenbaar
Op dinsdag 16 december 2003 06:54 schreef elcastel het volgende:
Met verkeerde been uit bed gestapt.
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:23 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me weer ietsje beter..
quote:Naar bed!
Op dinsdag 16 december 2003 05:19 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me nog steeds niet helemaal goed....zit dus te twijfelen of ik wel moet gaan werken of niet....volgens mij zou t beter zijn als ik me ziek meld en weer terug me bed in ga.....maar aan de andere kant vind ik dat ik t niet kan maken.....
quote:Sterkte meis, ik weet denk ik hoe je je voelt ....
Op dinsdag 16 december 2003 05:19 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me nog steeds niet helemaal goed....zit dus te twijfelen of ik wel moet gaan werken of niet....volgens mij zou t beter zijn als ik me ziek meld en weer terug me bed in ga.....maar aan de andere kant vind ik dat ik t niet kan maken.....
OT:
Ik voel me dus echt beroerd nu. Heeft gisteravond 2 uur geduurd voor ik een beetje warm werdt in bed, leek wel een ijsklontje zo koud Werd vannacht midden in de nacht wakker, me hele keel zat zowat dicht door snot (sorry voor de goor-modus). 2 paracetamol met codeïne later voel ik me nog steeds niet echt veel beter... maar ben wel aan t werk. Hoewel ik me afvraag of ik niet beter in bed had kunnen blijven...
nog 1 dagje vrij
dan 2 dagen les, en vrijdag kerstontbijt enzo
*bounce*
en daarna KERSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!
voel me goed, beetje moe nog, dus ga zo nog even tukken...
Per ongeluk verslapen vanochtend maar maakt niet uit: blijkt toch hiergekomen niemand op kantoor te zijn. Komt ineens mijn begeleider binnen (die eigenlijk al vakantie heeft) en is verbaasd om mij te zien (ik wilde nog wat dingen afmaken). Kreeg vorige week te horen dat ik extra vakantie krijg vanwege mijn harde werken. Dit is dus wel mijn laatste dagje hier in dit jaar, straks lekker vakantie vieren! (en nog wat dingen regelen voor stageverslag, scriptie e.d. grrrr....)
Verder zin om in iemands sterke en veilige armen te liggen, maar ja, van wie ?
DVD uitgeleend aan een vriend, en die eikel leent hem, zonder het mij te vragen, uit aan zijn broer en zijn broer weet nu niet meer aan wie hij hem weer uitgeleend heeft..zijn zwager, of een collega of de takki-takki groenteboeâh op de Haagse Mart
Ik haat het als mensen zo onverschillig met andermans spullen om gaan
Dit was dus de laatste keer dat ik dvd's uitleen
Tering swa's ook altijd, godverdegodverdegodver
quote:Adem in én adem uit...
Op dinsdag 16 december 2003 11:44 schreef milagro het volgende:
Pissig
godverdegodverdegodver
Voel me wel okay. Iedere dag nog contact met vriendje Down Under (nog 4 weken... en dan is ie terug!!!) en vanavond een leuk feest in A'dam mét overnachting in het Blakes hotel.
Morgen lekker vrij...
Kan slechter.
heb mezelf net verwend met een CD van BlØf (Boven) voor maar 8.50
ook fotowissellijsten gekocht en versieringen, lijm, zilveren pennen om zo een mooi lief cadeau voor mn vrienden te maken
nu nog mooie vriendschapsteksten vinden/bedenken
nou dat ging van harte zeg en zo moeten we 10 dagen twee keer per dag
Nou ja het is voor een goed doel
OT ben moe, ben sjacherijnig, wil slapen
Heb vanavond een date!
Iemand tips over hoe een beetje rustig te blijven?
Ik voel me uitstekend. Het gaat lekker tussen mij en mijn vriendin.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:48 schreef LaPluche het volgende:
De zenuwen gieren me door de keel!Heb vanavond een date!
![]()
Iemand tips over hoe een beetje rustig te blijven?
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 16-12-2003 13:55]
quote:Wat isser meis ? *knuf*
Op dinsdag 16 december 2003 13:53 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me echt klote
quote:Komt echt goed..
Op dinsdag 16 december 2003 13:53 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me echt klote
*knuffel*...
ot; ik voel me momenteel eventjes heel goed... hoop dat t zo blijft vandaag..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 16-12-2003 14:08]
ben ziek
* Peregrijn heeft vanochtend heerlijk uitgeslapen en is nu op z'n gemakje zijn CV aan het bijwerken. Die rustige periode bevalt me wel. Ik heb bedacht dat ik pas per 1 februari een baan wil hebben, dus....FREEDOM
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 12:31 schreef Faithy het volgende:ook fotowissellijsten gekocht en versieringen, lijm, zilveren pennen om zo een mooi lief cadeau voor mn vrienden te maken
quote:jaja, met dank aan shmoopy
Op dinsdag 16 december 2003 14:48 schreef shmoopy het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:55 schreef sleepflower het volgende:
Moe, klote, koud en dik. mooi
Was lekker snel klaar met werken, want er was weinig post, en géén reclame!! heerlijk!! Bijna geen pakjes, dus dat liep lekker door
Daarbij was het ook nog eens heel lekker weer, dus heerlijk om buiten te lopen
En ik heb mijn kerstpakket gekregen. Zaten niet echt dingen in waar ik zelf iets aan heb, maar de derde wereld wel (allemaal Fair Trade producten)
Dan als zometeen m'n liefie klaar is met werken, gaan we in de stad kerstballen kopen, en gelijk ook een kerstboom
Het is dus eigenlijk gewoon een hartstikke goeie dag geworden!
quote:Oeh, dit herinnert mij er aan dat ik me weer zou inschrijven bij een sportschool als ik afgestudeerd was
Op dinsdag 16 december 2003 11:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:Verder zin om in iemands sterke en veilige armen te liggen, maar ja, van wie ?
quote:Sla 'm op zijn bek!!!!!!!
Op dinsdag 16 december 2003 16:10 schreef Moonah het volgende:
Ik ben pissed.
Zit ik daar op mijn vrije dag een half uur in de wachtkamer van mijn osteopaat, is hij ziek.
Zegt de praktijkeigenaar: "Ja, ik heb u gisteravond toch echt gebeld."
DUH. Ik was de hele avond thuis... lul.
Vechten om te winnen!!!!!
Hij gaat eraan!!!!!!
Ik ben iets aan het af optuigen, het is groot en groen en het prikt
quote:Neuh, ik ga me hier op Fok! wel afreageren.
Op dinsdag 16 december 2003 16:13 schreef milagro het volgende:[..]
Sla 'm op zijn bek!!!!!!!
Vechten om te winnen!!!!!
Hij gaat eraan!!!!!!
met als tekst:
lieve Katja,
Vriendschap
is een wonder
koester het, heb het lief
laat het je niet ontglippen
Vriendschap
is wat ik voel
als ik je zie, als ik je knuffel
ja echt, ik hou van je
Vrienschap
hou me vast
omhels me, knuffel me
en laat niet los..
Gaby
*trots*
Hoop dat ik het allemaal red, 2 dagen nog en dan vakantie
quote:Laat hem maar weer lekker een nieuwe voor je kopen!
Op dinsdag 16 december 2003 11:44 schreef milagro het volgende:
PissigDVD uitgeleend aan een vriend, en die eikel leent hem, zonder het mij te vragen, uit aan zijn broer en zijn broer weet nu niet meer aan wie hij hem weer uitgeleend heeft..zijn zwager, of een collega of de takki-takki groenteboeâh op de Haagse Mart
Ik haat het als mensen zo onverschillig met andermans spullen om gaan
Dit was dus de laatste keer dat ik dvd's uitleen
Tering swa's ook altijd, godverdegodverdegodver
Ontopic: ik voel me goed
Dus ik heb vanmiddag vol enthousiasme, een taart gebakken met mijn vriend En hij zit nu in de oven
En de beslag komt al 3 cm boven de rand van de taartvorm uit.. En dat hoort vast niet zo... maar maakt niet uit
Straks fijn versieren met slagroom en allerlei dingetjes die ik gekocht heb... ( chocolaaaa ) .. en er een leuke Dian & Ronald taart van maken
quote:Dat ga ik denk ik doen
Op dinsdag 16 december 2003 16:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Laat hem maar weer lekker een nieuwe voor je kopen!
Dat is-ie je wel verschuldigd. Wie weet heeft die vriend hem wel gewoon verpatst
Ontopic: ik voel me goed
Lachen net trouwens, je ontdekking..ziet er Amerikaans uit, vind je ook niet
Ik voel me gehaast, ik ben een of andere groene boom op aan het tuigen, en ik moet nog boodschappen doen nu, opdat er gegeten kan worden en ik haat onderbreken van iets dat ik veels te laat begonnen ben
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:06 schreef diannetjhu het volgende:
Ik besloot vandaag absoluut even er niet aan te denken dat ik wat koken en bakken betreft echt hopeloos ben...Dus ik heb vanmiddag vol enthousiasme, een taart gebakken met mijn vriend
En hij zit nu in de oven
![]()
En de beslag komt al 3 cm boven de rand van de taartvorm uit..En dat hoort vast niet zo... maar maakt niet uit
Straks fijn versieren met slagroom en allerlei dingetjes die ik gekocht heb... ( chocolaaaa
) .. en er een leuke Dian & Ronald taart van maken
![]()
Druk bezig met het regelen van een betere internetaansluiting en ik heb net even Fok! voor mezelf veilig gesteld. Ik raak opeens ook mijn studentaccount kwijt Ik moet dus behoorlijk veel shit omzetten.
Vriendje komt morgen terug van vakantie .
.
Ben vandaag weer aan het werk geweest en ben best moe nu, maar het gaat al beter. Nog steeds buikpijn en supersnotterig maar dat merk ik op dit moment amper ...
Ik ben gelukkig .
quote:lekkerrr..
Op dinsdag 16 december 2003 17:06 schreef diannetjhu het volgende:
Ik besloot vandaag absoluut even er niet aan te denken dat ik wat koken en bakken betreft echt hopeloos ben...Dus ik heb vanmiddag vol enthousiasme, een taart gebakken met mijn vriend
En hij zit nu in de oven
![]()
En de beslag komt al 3 cm boven de rand van de taartvorm uit..En dat hoort vast niet zo... maar maakt niet uit
Straks fijn versieren met slagroom en allerlei dingetjes die ik gekocht heb... ( chocolaaaa
) .. en er een leuke Dian & Ronald taart van maken
![]()
quote:Wee zijn gebeente
Op dinsdag 16 december 2003 16:10 schreef Moonah het volgende:
Ik ben pissed.
Zit ik daar op mijn vrije dag een half uur in de wachtkamer van mijn osteopaat, is hij ziek.
Zegt de praktijkeigenaar: "Ja, ik heb u gisteravond toch echt gebeld."
DUH. Ik was de hele avond thuis... lul.
ga zo lekker offline en genieten van een rustig avondje, en ook nog wat aan school doen
*schouderklopje*
en nog wat mooie cadeautjes knutselen
quote:Stress, overwerk en 3 kwartier op de tram gewacht.
Op dinsdag 16 december 2003 19:26 schreef schatje het volgende:
Zware dag gehad??
quote:As a matter of fact: it was me.
Op dinsdag 16 december 2003 00:15 schreef shmoopy het volgende:
OMG, Modusmopje, was it you?!
De romantiek!
quote:Het klinkt wel heel Libelle
Ontopiek:
Ik was erg van slag, maar nu wel weer okee.
En waarom heb ik altijd het gevoel alsof ik achter mijn eigen leven aanren? Tsk...
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/lieveronaldendiantaart.jpg << fotooow
Ik voel me wel goed
btw Sassiej .. we durven hem geen van beiden op te eten
[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 16-12-2003 19:39]
zwaar geobsedeerd door iets en het blijft maar in mijn hoofd spoken en spoken en spoken
We zijn de hele avond bezig geweest met de kerstboom bijna Maar hij staat
Maar nou hadden we helemaal nieuwe ballen gehaald (hele kewle, paar rood-glimmende, paar mat rode, paar met sterretjes, paar met hartjes en paar met glitter-rondjes ) zijn wel vergeten van die haakjes te kopen
Dus de ballen hangen er nog niet in, doen we morgen
De lichtjes en slingers hangen er wel vast in, zodat 'ie niet zo kaal is
Had ook nog de laatste DVD van Friends gekocht die ik al tijdje wilde hebben
Zometeen nog beetje voor de tv hangen, en dan lekker slapen
Ik voel me sexy
Mn vriend keek me net zo lief aan, toen we bij elkaar lagen.. en toen ik vroeg waarom ie zo zat te kijken.. zei ie: 'ik verbaas me er telkens weer over hoe mooi je eruitziet als we net sex hebben gehad..'
*viel stil van zo'n lieve opmerking*
En toen werd er nog aan toegevoegd dat ik dan altijd zo'n serene, gelukkige blik op mn gezicht had...
*zucht* wow.. wat heb ik toch een geweldige lieverd als vriendje
vh weekend date gehad en ik sloeg volkomen dicht was geen normaal woord uit me te krijgen
verdorie terwijl ik normaal helemaal niet zo ben, integendeel ...
ze was ook echt een schatje gewoon
ze wil geen 2de date als herkansing
Nouja, kortom, ik voel me jankerig
alleen wordt ik er een beetje gek van dat op de een of andere manier overal waar we komen (conducteur in de trein, verkoper in de sportwinkel, ober in het restaurant, etc) iedereen aan haar vraagt waar ze vandaan komt
zou het misschien te maken kunnen hebben met het feit dat ze best wel erg knap is en uiteraard een mooi slavisch uiterlijk heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |