quote:Geen idee, ik denk dat ik het over het hoofd heb gezien
Op donderdag 4 december 2003 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Zwaaibaai? waarom laat je zoiets dan staan en post je alles weg, behalve dan de meest domme opmerking van Hellum ?
quote:nadat ik hem 2 keer had gequote ?
Op donderdag 4 december 2003 16:49 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Geen idee, ik denk dat ik het over het hoofd heb gezien
quote:ja
Op donderdag 4 december 2003 16:50 schreef donald_dick het volgende:[..]
nadat ik hem 2 keer had gequote ?
Dank U.
quote:Daar valt over te discussiere!! Maar wat is er nou met dat oude ding gebeurt?? Vol? Flushed???
Op donderdag 4 december 2003 16:59 schreef HeLLuM het volgende:
Mijn opmerkingen waren alles behalve dom. Ze waren eerder direct, eerlijk en duidelijk. Niets mis mee.
quote:Geen discussies hier aub!
Op donderdag 4 december 2003 21:46 schreef Gertsan het volgende:[..]
Daar valt over te discussiere!! Maar wat is er nou met dat oude ding gebeurt?? Vol? Flushed???
quote:gelezen
Op donderdag 4 december 2003 18:04 schreef Maanvis het volgende:
ZWAAIBAAI, WIL JE SVP DIT EFFE LEZEN????Dank U.
quote:nope heb ik ook geen zin in, had gewoon een slechte dag vandaag
Op donderdag 4 december 2003 21:52 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Geen discussies hier aub!
trouwens mn post over agorafobie is geopend... krijgt hij je goedkeuring of vind je hem bagger?
quote:Ze waren behoorlijk dom, dyslectische mongolen? kennelijk weet je niet eens wat een mongool inhoudt
Op donderdag 4 december 2003 16:59 schreef HeLLuM het volgende:
Mijn opmerkingen waren alles behalve dom. Ze waren eerder direct, eerlijk en duidelijk. Niets mis mee.
gelukkig zegt dat iets meer over jezelf dan over anderen...
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:05 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
ja
Daarnaast bleef je reageren op posts die ge-edit waren. Alsof ik dat voor nix zit te doen.
Dat blijft niet leuk.
modjes zijn geen god
quote:Nee, gelukkig niet zeg... Ik zou een slechte zijn
Op zaterdag 6 december 2003 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
het klinkt heel kinderlijk, maar ze begint zelf dus. ik begin niet met het afzeiken als "doos" etc
wie de bal kaatste kan hem terug verwachten
ik heb het recht iets terug te zeggen als de ander zich zo aansteltmodjes zijn geen god
Ik snap bal / kaatsen etc heel goed hoor. Alleen is dit topic er in elk geval de plaats niet voor. En wie er begonnen is boeit dan niet zo; het moet gewoon een keer over zijn, want anders help je (niet jij in het bijzonder, maar 'je' in het algemeen) het hele topic om zeep.
quote:Ik heb jullie beiden gevraagd gewoon op te houden. En wie er begonnen is? Mods zijn geen God, maar ook geen schooljuf. Beetje een dooddoener, maar net zo waar.
Op zaterdag 6 december 2003 22:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
wie begint is de meest schuldige.
iemand die erop terug reageert omdat ze zich beledigd voelt, moet je niet aanpakken. de beginner moet je aanpakken, want als die niet was begonnen was er geen vuiltje aan de lucht geweest
quote:daar heb je gelijk in, maar wat ik net zeg is ook zo waar
Op zaterdag 6 december 2003 22:57 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik heb jullie beiden gevraagd gewoon op te houden. En wie er begonnen is? Mods zijn geen God, maar ook geen schooljuf. Beetje een dooddoener, maar net zo waar.
quote:had ik jouw mening gevraagd?
Op zaterdag 6 december 2003 22:57 schreef Frenkie het volgende:gepikeerde, overdreven, beledigende reacties worden gewoon ge-edit.
Punt uit!
quote:ben ik even blij dat ik geen kind ben
Op zaterdag 6 december 2003 23:01 schreef milagro het volgende:
kinderbedtijd!
quote:je gedraagt je wel zo, dus hup, naar bed jij!
Op zaterdag 6 december 2003 23:02 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ben ik even blij dat ik geen kind ben
p-e-n-i-s (dat is een net woord voor piemel )
En nou weer normaal doen hier en niet zo zeuren. Als jullie je gewoon netjes gedragen, dan hoeft mijn oppasmammie niet te editten
Zow allemaal vriendjes enzo
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:02 schreef Hyperia het volgende:
ElisaB, waarom heb jij er zo'n plezier in om me te bannen? Bovendien haal je elk pietluttig "not-done" regeltje weg uit de topics. Er mag duidelijk niet gelachen worden van je, vooral serieus blijven reageren. Brrrr, beetje eng
maarja, dat is weer een andere discussie
quote:http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
Op zaterdag 6 december 2003 23:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
dit forum wordt idd veel te serieus opgevat. het leven is ook lol hebben. jullie beginnen meteen te roepen "offtopic!!! geen slowchat!!!!"
wat is het doel tegenwoordig van dit forum? ik dacht voor mensen een leuke plaats te bieden om hun vrije tijd te besteden, maar aangezien jullie zulke regels tegenwoordig toepassen zal het wel veranderd zijn....maarja, dat is weer een andere discussie
Klik, poef, gone
quote:ben ik even blij dat ik geen kind ben
Op zaterdag 6 december 2003 23:03 schreef milagro het volgende:
je gedraagt je wel zo, dus hup, naar bed jij!
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 06-12-2003 23:20]
quote:ook in ONZ is dit van toepassing wat ik net zeg
Op zaterdag 6 december 2003 23:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
Klik, poef, gone
quote:Dan is er een andere adder op hol geslagen, waarmee ik niet direkt wil zeggen dat jij een adder bent. Ik snap weinig meer van dit forum
Op zaterdag 6 december 2003 23:04 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik ban niemand hoor; kan ik niet eens...
quote:Whoehaah, ongeduldig typje
Op zaterdag 6 december 2003 23:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
nou? komt er nog wat van?
ooit gehoord van gelijk behandelen?
quote:ook modjes moeten op hun hoede zijn en een aanvraag verwezelijken zowaar het nodig is. en nu is het dus nodig!!
Op zaterdag 6 december 2003 23:12 schreef Hyperia het volgende:[..]
Whoehaah, ongeduldig typje
nou frenkie!!
quote:nou dat is anders niet te zien aangezien je nu wel post
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef Frenkie het volgende:
sorry, ik sa op afwezig heutenabend.
weekend enzo....
doe me een lol, en verwijder het bericht van mirage ook even ja!! dat is misschien 1 min werk
zolang je dat niet doet, moet je ook mijn reactie laten staan!
gelijkheidsrechten
quote:Neem het ff niet zo serieus hier, ik ben aan het relaxen.
Op zaterdag 6 december 2003 23:19 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
nou dat is anders niet te zien aangezien je nu wel post
doe me een lol, en verwijder het bericht van mirage ook even ja!! dat is misschien 1 min werk
quote:ik pas me aan
Op zaterdag 6 december 2003 23:22 schreef Hyperia het volgende:[..]
Neem het ff niet zo serieus hier, ik ben aan het relaxen.
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:50 schreef MariekeP het volgende:
Nou, ik vind dat Hanneke gelijk heeft.Zo!
quote:Discussie mogelijk.....
Op zaterdag 6 december 2003 23:06 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ben ik even blij dat ik geen kind ben
quote:Thnx Faithy
Op zondag 7 december 2003 17:00 schreef Faithy het volgende:
* Faithy geeft alle R&P mods (en shmoopy eik ook) een-je
![]()
omdat het bijna kerst is
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:24 schreef Tootoo het volgende:[..]
Discussie mogelijk.....
Maar dat is alweer een andere (zinloze) discussie
Deze is gesloten omdat het spam zou zijn... maar iedereen kan toch zelf weten wat ie ermee doet? Ik wil er zelf niks mee winnen voor mijzelf(alleen de ervaring dan). Als iemand een link maakt naar een goed doel, dan is dat toch ook geen spam?
quote:Als je de FAQ leest weet je dat dat niet mag. Alles wat een beetje ruikt naar spam word gesloten. Ik kan me het wel voorstellen. Probeer het anders opnieuw, maar met de formulering die je nu ook doet.
Op maandag 8 december 2003 21:58 schreef Courtney het volgende:
Zwaaibaai: je vroeg naar de link (ik had m op general chat geplaatst):Deze is gesloten omdat het spam zou zijn... maar iedereen kan toch zelf weten wat ie ermee doet? Ik wil er zelf niks mee winnen voor mijzelf(alleen de ervaring dan). Als iemand een link maakt naar een goed doel, dan is dat toch ook geen spam?
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:00 schreef Faithy het volgende:
* Faithy geeft alle R&P mods (en shmoopy eik ook) een-je
![]()
omdat het bijna kerst is
Awalieeeeef...
Ik ben nog niet vergeten. *ontroerd is*
En jou topic is er zo een. Het gaat precies om de reden om te krassen en soortgelijke dingen te doen.
Kortom, non-issue en geen gespreksonderwerp
quote:oja dus als ik t woord automutilatie eruit gelaten had is t weer wel goed
Op dinsdag 9 december 2003 13:44 schreef Frenkie het volgende:
Automutilatietopics of topics van soortgelijke strekking passen simpelweg niet op Fok!.En jou topic is er zo een. Het gaat precies om de reden om te krassen en soortgelijke dingen te doen.
Kortom, non-issue en geen gespreksonderwerp
quote:Is weg.
Op dinsdag 9 december 2003 20:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Of iemand even naar deze reactie zou willen kijken. Beetje heel erg ongepast en niet netjes.
(tis ook handiger om het niet te quoten btw, scheelt weer een edit. )
quote:Weet ik, maar ik wil mijn mening daarover ook altijd even laten horen
Op dinsdag 9 december 2003 20:28 schreef shmoopy het volgende:[..]
Is weg.
(tis ook handiger om het niet te quoten btw, scheelt weer een edit.
)
Waarom mag het hier eigenlijk niet? Ik bedoel, er werd serieus op gereageerd en niet geouwehoerd.... Waarom moet hij dan toch op slot?
quote:we hebben geen officiele poll policy. We laten het gewoon staan als het R&P gerelateerd is
Op woensdag 10 december 2003 14:52 schreef jwstoop het volgende:
Een vraagje over het slotje op Ben jij monogaam?
Ik zit niet zo vaak hier maar meestal in PTA. Daar zijn polls wel normaal.Waarom mag het hier eigenlijk niet? Ik bedoel, er werd serieus op gereageerd en niet geouwehoerd.... Waarom moet hij dan toch op slot?
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:34 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
we hebben geen officiele poll policy. We laten het gewoon staan als het R&P gerelateerd is
ken uw eigen FAQ...
quote:er zab zeber zbnot in je obgen
Polls zijn niet op hun plaats in R&P. Ook topics die gaan over testjes als 'Hoe depressief ben jij' of van die strekking worden gesloten.
quote:wazzeg jeuh, ik zie bikz door bijb zbnod
Op woensdag 10 december 2003 16:11 schreef Frenkie het volgende:
er zab zeber zbnot in je obgen![]()
quote:Aangepast
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef Peregrijn het volgende:
Zou iemand "jalours" willen veranderen in "jaloers"? Dat scheelt waarschijnlijk een hoop geneuzel.
quote:He, daar stond eerst iets anders
Op donderdag 11 december 2003 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Aangepast
In ieder geval bedankt Ik had er ook geen problemen mee. Het ging mij er meer om dat daardoor de thread fout ging lopen
BS topic en reaktie in 'Hoe kan ik het goedmaken topic'
quote:ik heb m'n goeie dagen
Op maandag 8 december 2003 23:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Awalieeeeef...
Ik ben nog niet vergeten. *ontroerd is*
Kan diegen me dan please even mailen hierover? Ik vind niet dat heel FOK! het hoeft te weten
lekkertjuh74@hotmail.com
quote:check
Op vrijdag 12 december 2003 18:56 schreef Lekkertjuh het volgende:
ik wil graag een post editten maar mag dit niet meer omdat het meer dan 24 uur is geleden..
toch zou ik graag wat willen deleten, kan een modje dat doen?Kan diegen me dan please even mailen hierover? Ik vind niet dat heel FOK! het hoeft te weten
lekkertjuh74@hotmail.com
quote:Thx
Op vrijdag 12 december 2003 19:00 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
check
quote:gewoon een ban is ook genoeg hoor
Op zaterdag 13 december 2003 12:32 schreef Lucske het volgende:
Kan iemand die balzak in het topic van Jerney met een nijptang aan zijn balzaq zitten?
quote:Zolang ie niet scheldt of dreigt....het geven van een mening die anderen in het verkeerde keelgat schiet lijkt me niet banwaardig. Hoe gevoelig het onderwerp ook ligt.
Op zaterdag 13 december 2003 12:34 schreef Faithy het volgende:
gewoon een ban is ook genoeg hoor
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:36 schreef thaleia het volgende:[..]
Zolang ie niet scheldt of dreigt....het geven van een mening die anderen in het verkeerde keelgat schiet lijkt me niet banwaardig. Hoe gevoelig het onderwerp ook ligt.
quote:Alsof je reactie ontopic was...
Op zaterdag 13 december 2003 12:57 schreef Balzaq het volgende:[..]
in mijn topic ( Zucht..het wordt me allemaal teveel..deel 2 alweer )
heeft iemand zich speciaal om mij te treitere aangemeld..
dat mens zat net via msn ookal gigantisch zielig te doen en om verdere reacties van "het" te voorkomen wil ik vragen of je aub diegen een ban kunt opleggen want die heeft zich hier speciaal voor aangemeld..
ik weet dat ik het niet moet vragen maar toch, t gaat gewoon te ver.
als je t gesprek wilt lezen dan zeg maar waar ik het naar toe moet mailen dan stuur ik het door
groetjes, Hellmond united
dit is het monster: simpl3love
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 14-12-2003 12:59]
quote:Ik zal het topic in de gaten houden. Gaat simpl3love over de schreef, dan volgen de gebruikelijke maatregelen. Net als bij iedere andere user.
Op zondag 14 december 2003 12:35 schreef hellmondunited het volgende:
Heyin mijn topic ( Zucht..het wordt me allemaal teveel..deel 2 alweer )
heeft iemand zich speciaal om mij te treitere aangemeld..
dat mens zat net via msn ookal gigantisch zielig te doen en om verdere reacties van "het" te voorkomen wil ik vragen of je aub diegen een ban kunt opleggen want die heeft zich hier speciaal voor aangemeld..ik weet dat ik het niet moet vragen maar toch, t gaat gewoon te ver.
als je t gesprek wilt lezen dan zeg maar waar ik het naar toe moet mailen dan stuur ik het doorgroetjes, Hellmond united
dit is het monster: simpl3love
quote:Thnx, tis tot nu toe gelukkig bij een opmerking gebleven mja ze is ook offline nu dus wie weet komt ze een dezer dagen nog terug.. in ieder geval bedankt
Op zondag 14 december 2003 13:29 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik zal het topic in de gaten houden. Gaat simpl3love over de schreef, dan volgen de gebruikelijke maatregelen. Net als bij iedere andere user.
quote:Geloof niet dat jij degene bent die je hoeft te verontschuldigen!
Op zondag 14 december 2003 21:38 schreef sleepflower het volgende:
Sorry van alles, ik voel me echt heel klote en moest dat even kwijt, blijkbaar kunnen sommige mensen daar niet tegen. Maar ja. Sorry voor het verpesten van een topic.
quote:Nee, ze heeft een punt. Kritiek op modjes is kinderachtig??
Op zaterdag 6 december 2003 23:03 schreef milagro het volgende:[..]
je gedraagt je wel zo, dus hup, naar bed jij!
quote:Got it...
Op maandag 15 december 2003 23:52 schreef fokje het volgende:
ok dan:Langdurige ziekte, maagdelijkheid en liefdeloos(2)
lijkt me duidelijk.
Waardeloos zeg!
quote:Toch grappig. Er wordt een topic geopend met de vraag naar dilemma's zodat andere mensen kunnen helpen, en je krijgt een topic vol tips, zonder persoonlijke dilemma's.
Op maandag 15 december 2003 15:03 schreef zwaaibaai het volgende:
Omdat er vele topics zijn over:Ik vind hem/haar/het leuk, maar ik heb geen idee wat te doen?
Leek het ons leuk een appart (-p) topic hier over te openen. Leg hier je dilemma, pleinvrees en verlegenheid voor en vraag tips!
oh ja, er wordt natuurlijk gemodereerd op enigzins normale reacties.
Succes!
Je pakt een willekeurig topic 'Hoe versier ik een {trein|bus|buur}.{meisje|jongen}' en in plaats van tips voor een algemene aanpak blijkt het een persoonlijk dilemma te zijn voor de topicstarter.
Ontopic: waarom zou je het samenvoegen? Sommige versierverhalen zijn nou eenmaal leuk om te lezen, en sommigen niet. Sommigen zijn met 4 posts klaar, en sommigen hebben er 4 delen voor nodig. Ik denk dat het een grote chaos gaat worden van door elkaar lopende verhalen.
Bovendien zou je deze trend kunnen doortrekken en ook een algemeen topic maken voor mensen die het niet meer zien zitten, of een centraal vreemdgangerstopic enz enz.
Maak dan gewoon een algemeen topic voor versiertips (dat binnen no-time volgeplakt wordt met de bekende oneliners en flauwigheden, is al geprobeerd, en was niet succesvol) en laat de dilemma's gewoon in hun eigen topic leven, zodat het niet door elkaar gaat lopen, en zodat je kunt vermijden dat het topic vervuild wordt met de bekende waardeloze openingszinnen e.d. zoals dat nu al gebeurd is in het nieuwe topic.
quote:het is eigenlijk kiezen tussen twee kwaden. We hebben er voor gekozen er 1 topic er van te maken, zodat het overzichtelijker blijft. En het is daarbij ook handiger om te moderen.
Op dinsdag 16 december 2003 11:27 schreef FoeiJongHaai het volgende:
uit Versier-topic Deel 1 :
[..]Ontopic: waarom zou je het samenvoegen? Sommige versierverhalen zijn nou eenmaal leuk om te lezen, en sommigen niet. Sommigen zijn met 4 posts klaar, en sommigen hebben er 4 delen voor nodig. Ik denk dat het een grote chaos gaat worden van door elkaar lopende verhalen.
quote:Ach misschien is het niet je smaak, maar zullen we het eerst aankijken of het daadwerkelijk werkt voordat we conclusies trekken?
Bovendien zou je deze trend kunnen doortrekken en ook een algemeen topic maken voor mensen die het niet meer zien zitten, of een centraal vreemdgangerstopic enz enz.Maak dan gewoon een algemeen topic voor versiertips (dat binnen no-time volgeplakt wordt met de bekende oneliners en flauwigheden, is al geprobeerd, en was niet succesvol) en laat de dilemma's gewoon in hun eigen topic leven, zodat het niet door elkaar gaat lopen, en zodat je kunt vermijden dat het topic vervuild wordt met de bekende waardeloze openingszinnen e.d. zoals dat nu al gebeurd is in het nieuwe topic.
quote:ahum
Op dinsdag 16 december 2003 19:58 schreef Whistler112 het volgende:
Edit: foutje neem ik aan?![]()
quote:Waar heb je het over man?! Je brengt je ongezouten en soms aanstoot gevende mening naar voren op een erg gevoelig onderwerp, je krijgt de bal terug gekaatst omdat ik het er niet mee eens bent en je beschuldigt mij van de vermoorde onschuld uit te hangen?
[..]Dat je het nu nog presteert om de vermoorde onschuld uit te hangen is natuurlijk helemaal een gotspe van jewelste.
Je kan niet altijd gelijk krijgen Ryan, net als ik. Dit is een verschil van mening, meer niet.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:44 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Waar heb je het over man?! Je brengt je ongezouten en soms aanstoot gevende mening naar voren op een erg gevoelig onderwerp, je krijgt de bal terug gekaatst omdat ik het er niet mee eens bent en je beschuldigt mij van de vermoorde onschuld uit te hangen?
Je kan niet altijd gelijk krijgen Ryan, net als ik. Dit is een verschil van mening, meer niet.
quote:Dit meneer de kapo is op de man spelen en dan krijg je het terug. Het enige wat ik deed is mijn eigen mening ventileren en die is per se niet minder waard dan die van een ander, omdat ik geen vrouw ben en nooit in mekaar geslagen ben. Wat jij doet is punten verzamelen bij die in mekaar geslagen vrouwen door achteloos te vermelden dat ik loei (een grote bek dus) en ook nog eens te beweren dat ik niet weet waarover ik praat. Het is rondweg godsgruwelijk dom om te denken dat je eerst vrouw en in mekaar geslagen moet zijn om hierover iets te kunnen mededelen. Of dat alleen in mekaar geslagen vrouwen hierover de waarheid in pacht hebben. Het is een maatschappelijk probleem, waarover ik in R&P overigens al tijden geleden een topic had geopend (zonder al te veel respons) en waarover niet alleen kennis bestaat bij of meningen geventileerd mogen of kunnen worden door in mekaar geslagen vrouwen, hoezeer zij die indruk ook willen vestigen. Verder: als dit de manier van modereren is dan begrijp ik de toestanden wel die hier af en toe voorkomen.
En ryan: eerst lezen, dan loeien aub! Je hebt geen idee waarover het gaat.
Natuurlijk heb je als moderator recht om mensen te beschermen die persoonlijke zaken posten, maar het is onzinnig om geheel te verwachten dat als mensen die persoonlijke zaken daar neerzetten, er niemand zou mogen zijn die hierbij vraagtekens plaatst, of het er niet mee eens is:
Ik zie daar iemand die iets persoonlijk post over een mishandelingsgeval waarbij ze zelf betrokken was en waarbij ze zich in de steek gelaten voelde (ook door een persoon in haar direkte persoonlijke leven die niet onlosmakend een veroordeling wilde uitspreken, haar niet twijfelloos steunde), feitelijk pogen twee andere posterts enkel ook de positie van de andere persoon weer te geven, uit te leggen.
dat is niet nodeloos kwetsen, maar als mensen die persoonlijke dingen plaatsen, moeten ze ook sterk genoeg zijn om daarover een discussie te voeren, en niet te vervallen in post die afsluiten met woorden als 'klaar' en 'punt uit'.
je hoeft het niet eens te zijn met de stellingname van SCH en Ryan3, maar beschuldig hen niet ervan dat ze bewust dat soort zaken posten om mensen te kwetsen.
als dit dusdanig persoonlijk is dat weerwoord van buitenstaanders niet gewenst is, had het nooit gepost moeten worden op een publiek forum, maar had de poster het beter kunnen verkiezen te verwoorden in een besloten omgeving.
het is respectabel dat de moderator kiest voor bescherming van de verteller die in eerste instantie gekwetst is en hierover verhaal doet, maar haar leed zou geen excuus moeten zijn om een gesprek erover vast te zetten: 'dat mag je niet zeggen, want de TS wordt daardoor nog meer gekwetst'.
Overigens is dit gewoonweg mijn mening en verkies ik het ook niet in die topics te replyen omdat ik ook gedeeltelijk erg geschokt ben door de verhalen, en niet zeker ben wat ik er precies als buitenstaander mee aanmoet.
[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 17-12-2003 16:36]
quote:Meneer de kapo begrijpt je niet helemaal. Ik vond je respons respectloos. En dat heb ik je verweten. En dat loeien is best ongenuanceerd, mijn excuses.
Op woensdag 17 december 2003 16:24 schreef Ryan3 het volgende:[..]
[..]Dit meneer de kapo is op de man spelen en dan krijg je het terug. Het enige wat ik deed is mijn eigen mening ventileren en die is per se niet minder waard dan die van een ander, omdat ik geen vrouw ben en nooit in mekaar geslagen ben. Wat jij doet is punten verzamelen bij die in mekaar geslagen vrouwen door achteloos te vermelden dat ik loei (een grote bek dus) en ook nog eens te beweren dat ik niet weet waarover ik praat. Het is rondweg godsgruwelijk dom om te denken dat je eerst vrouw en in mekaar geslagen moet zijn om hierover iets te kunnen mededelen. Of dat alleen in mekaar geslagen vrouwen hierover de waarheid in pacht hebben. Het is een maatschappelijk probleem, waarover ik in R&P overigens al tijden geleden een topic had geopend (zonder al te veel respons) en waarover niet alleen kennis bestaat bij of meningen geventileerd mogen of kunnen worden door in mekaar geslagen vrouwen, hoezeer zij die indruk ook willen vestigen. Verder: als dit de manier van modereren is dan begrijp ik de toestanden wel die hier af en toe voorkomen.
Reminder: voorbeeldfunctie
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
Sorry, schmoopy.
quote:Goed zo poetsertje!
Op woensdag 17 december 2003 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, heb weer ff gepoetst
quote:Ja, dat mag
Op woensdag 17 december 2003 22:37 schreef koala2002 het volgende:
Goed zo poetsertje!
Ik vind trouwens dat je het goed doet, mag wel even gezegd worden toch!
quote:mee eens, elisaB is de cutiepie onder de modjes en ze is nog goed ook
Op woensdag 17 december 2003 22:37 schreef koala2002 het volgende:[..]
Goed zo poetsertje!
Ik vind trouwens dat je het goed doet, mag wel even gezegd worden toch!
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:48 schreef Jerruh het volgende:
mee eens, elisaB is de cutiepie onder de modjes en ze is nog goed ook.
quote:Goody
hmzz, ik ben de laatste tijd onverwacht vaak druk geweest, dus ik kon nog nie echt veel dingen doen alhier... komt langzaam weer op orde.
nieuw topic van iemand begint al gelijk uit de hand te lopen met zielige reacties
quote:Dank, weer schoon.
Op dinsdag 23 december 2003 21:08 schreef hellmondunited het volgende:
ik snap niks meer van mn ex????nieuw topic van iemand begint al gelijk uit de hand te lopen met zielige reacties
quote:Done.
Op dinsdag 23 december 2003 22:10 schreef hellmondunited het volgende:
en nog ff een bagger topichebben jullie ook wat te doen
fijne kerstdagen btw!
En jij ook fijne dagen gewenst!
quote:Topicstarter was een kloon, dus topic gesloten.
Op dinsdag 23 december 2003 23:34 schreef Loesje29 het volgende:
In dit topic Ex-vriendin over soa vertellen? kan iemand daar die arexes misschien even de mond snoeren? Wat een kneus.
quote:Yo vampier, geeft niets, toch bedankt
Op woensdag 24 december 2003 03:57 schreef RemCow het volgende:
Altijd als ik aan het modden ben is er niets![]()
.
mja het zal wel, nog een fijne 2e kerst dag
quote:Dat het een dag goed gaat betekent inderdaad niet dat het allemaal koek en ei is. Maar zo je misschien wel weet zijn reeksen niet gewenst / toegestaan. En jouw topics deel 1, 2 en 3 begonnen daar al een poosje teveel op te lijken. Deel 3 mondde inmiddels uit in een uitgebreide slowchat; een soort persoonlijk dagboek met een klein aantal mede-schrijvers, en daar is R&P niet voor bedoeld.
Op vrijdag 26 december 2003 15:18 schreef hellmondunited het volgende:
Vind het toch een beetje lomp en misschien wel een beetje respectloos dat het topic Het word me allemaal teveel # 3. Rust zacht Dorrie zomaar ineens word gesloten. Dat het een dag goed gaat betekent niet dat de rest ook zo zal zijn en dat Dorrie dood is betekent ook niet dat alle rust terug keertmja het zal wel, nog een fijne 2e kerst dag
Zo beter uitgelegd?
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 15:44 schreef ElisaB het volgende:
Van onze serviceafdeling: een klein zijstraatje:Welke Fok!ker was/voelde zich eenzaam met de kerst
quote:Bovendien, dat topic van mij was algemeen, de ander ging over 1 specifiek probleem van iemand, waarom zouden we daar offtopic moeten ouwehoeren over algemene eenzaamheidsdingen. Het is toch andermans topic?
Op vrijdag 26 december 2003 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Kerst eenzaam zonder ouders en partnerIk zou zeggen: haak lekker aan bij het bestaande topic over eenzame kerst!
quote:jup
Op vrijdag 26 december 2003 15:39 schreef ElisaB het volgende:[..]
Dat het een dag goed gaat betekent inderdaad niet dat het allemaal koek en ei is. Maar zo je misschien wel weet zijn reeksen niet gewenst / toegestaan. En jouw topics deel 1, 2 en 3 begonnen daar al een poosje teveel op te lijken. Deel 3 mondde inmiddels uit in een uitgebreide slowchat; een soort persoonlijk dagboek met een klein aantal mede-schrijvers, en daar is R&P niet voor bedoeld.
Zo beter uitgelegd?
quote:Dat heet service; je topic was gewoon dubbel en zo kunnen mensen in het bestaande topic ook nog even naar het jouwe kijken. Niet goed? Dan haal ik het wel weer weg hoor!
Op vrijdag 26 december 2003 16:05 schreef SunChaser het volgende:
Waarom verwijs je naar een topic dat je twee minuten eerder sloot?
quote:Heb je wel een beetje gelijk in... Maar het specifieke topic is al een redelijk algemeen 'eenzaamheid met kerst-topic' geworden. Of dat had gemoeten valt te betwisten, maar het is wel die kant uit gegaan...
Bovendien, dat topic van mij was algemeen, de ander ging over 1 specifiek probleem van iemand, waarom zouden we daar offtopic moeten ouwehoeren over algemene eenzaamheidsdingen. Het is toch andermans topic?
Mag ik vragen wat de link Mijn held Robert de Niro, wat doe je nu? nu in het topic doet??
quote:Goede vraag (ik weet het niet precies, maar ik doe een poging): bij mijn weten was er een beetje reeksen-wildgroei aan het ontstaan. Toen is besloten het enigszins aan banden te leggen en maar een beperkt aantal toe te staan: de reeksen die een beetje bij het forum horen (en dus niet van één bepaalde user), zo daar zijn 'Hoe voel je je nu', 'Fok!kers Sexy & Gewaagd', 'Fotografeer je [vul huisdier in], 'Gelukkig hebben we de foto's nog', etc.
Op vrijdag 26 december 2003 16:08 schreef hellmondunited het volgende:
jupwaarom is dat eigenlijk, dat er geen delen mogen zijn?
Wat denk je, klinkt dit plausibel??
quote:Ik had een reply getypt voor dat betreffende topic, maar omdat dit scherm ook nog openstond kwam ie daar per ongeluk terecht. Daarom de edit en de link voor als mensen zich afvroegen waarom ik het hier had over slechte films van Robert.
Op vrijdag 26 december 2003 16:26 schreef ElisaB het volgende:Mag ik vragen wat de link Mijn held Robert de Niro, wat doe je nu? nu in het topic doet??
Maar de hele post was dus een foutje en kan in zijn geheel gedelete.
Maar laat maar staan. En dat topic van mij. Mag dat open en naar FEEST?
quote:Tsja, en zo komen de praatjes in de wereld he
Op vrijdag 26 december 2003 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik had een reply getypt voor dat betreffende topic, maar omdat dit scherm ook nog openstond kwam ie daar per ongeluk terecht. Daarom de edit en de link voor als mensen zich afvroegen waarom ik het hier had over slechte films van Robert.
quote:Done
Maar de hele post was dus een foutje en kan in zijn geheel gedelete.
quote:Ook done (maar ik heb niet gekeken of ze in FEE al een eenzaam topic hebben, dus wie weet schoppen ze 'm wel weer terug; zien we dan wel weer!)
Maar laat maar staan. En dat topic van mij. Mag dat open en naar FEEST?
quote:... het nergens voor nodig is in een topic waarin reageren niet echt de bedoeling is:
Op zaterdag 27 december 2003 18:01 schreef Modus het volgende:
Hoe voel je je nu? Deeltje 184En die edit is nodig omdat?
.
1 te reageren
2 dat bot te doen
3 en daarna nóg een keer te reageren
Genoeg redenen??
quote:Sinds wanneer mag je in dat topic niet meer op iemand reageren? Mijn god.
Op zaterdag 27 december 2003 18:10 schreef ElisaB het volgende:
... het nergens voor nodig is in een topic waarin reageren niet echt de bedoeling is:1 te reageren
2 dat bot te doen
3 en daarna nóg een keer te reagerenGenoeg redenen??
En je kan het moeilijk niet met me eens zijn, dat als je op een openbaar forum iets neerzet en je liever geen reacties wilt, je het dan beter ergens anders kunt neerzetten???
Zo'n post is toch werkelijk helemaal niks meer dan aandachttrekken uit zelfmedelijden?
quote:Het is geen kwestie van niet mógen, het is een kwestie van 'niet de bedoeling' mijn zoon.
Op zaterdag 27 december 2003 18:14 schreef Modus het volgende:
Sinds wanneer mag je in dat topic niet meer op iemand reageren? Mijn god..
quote:Ik ben het niet helemaal met je eens. Als je een eigen topic opent, kun je reacties verwachten. Zelfs reacties waar je niet op zit te wachten. Maar in hvjjn deel (weet ik veel, 185?) kun je dat rustig plaatsen.
En je kan het moeilijk niet met me eens zijn, dat als je op een openbaar forum iets neerzet en je liever geen reacties wilt, je het dan beter ergens anders kunt neerzetten???
quote:Als je het zo ziet, moet je er juist niet op reageren.... lijkt mij dan...
Zo'n post is toch werkelijk helemaal niks meer dan aandachttrekken uit zelfmedelijden?
quote:Wees dan consquent en haal alle reacties op bestaande posts in die topics weg.
Op zaterdag 27 december 2003 18:18 schreef ElisaB het volgende:
Het is geen kwestie van niet mógen, het is een kwestie van 'niet de bedoeling' mijn zoon.
quote:Ik zie eerlijk gezegd geen enkel verschil tussen of het nou je 'eigen' (op fok is sowieso niks van jezelf) topic is, of een post in een topic van iemand anders. Het zijn beiden posts op een openbaar forum.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Als je een eigen topic opent, kun je reacties verwachten. Zelfs reacties waar je niet op zit te wachten. Maar in hvjjn deel (weet ik veel, 185?) kun je dat rustig plaatsen.
Da's toch precies hetzelfde als met foto's plaatsen: dan zegt Fok ook 'Als je geen reacties of ander gedoe wilt, plaats dan geen foto's.' Doe je het wel, dan is het je eigen verantwoordelijkheid.
En waar zijn trouwens de mods van R&P zelf (behalve Frenkie dan).
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 27-12-2003 20:28]
quote:Hier...
Op zaterdag 27 december 2003 18:28 schreef Modus het volgende:
En waar zijn trouwens de mods van R&P zelf (behalve Frenkie dan).
quote:FYI: ik kan niemand bannen (dat is netjes voor 'van Fok! aftrappen). Maar buiten dat: ik heb het topic gelezen en zie geen enkele reden om het te sluiten (wat ik dan weer wél zou kunnen).
Op zaterdag 27 december 2003 18:42 schreef Modus het volgende:
En als we dan toch zo fijn aan het modden zijn: trap dan deze randdebiel ook van Fok af.
Jij: 65 , zij: 20
Tot slot: je mag dan wel vinden dat ik ten onrechte een post van je heb ge-edit, maar dat is geen reden om een andere user [piep] te noemen. Doe ff normaal!
quote:Hij gaat met straatlengtes afstand de useraward winnen voor grootste dorpsgek van Fok, dus ik ben niet de enige.
Op zaterdag 27 december 2003 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Tot slot: je mag dan wel vinden dat ik ten onrechte een post van je heb ge-edit, maar dat is geen reden om een andere user randdebiel te noemen. Doe ff normaal!
En waarom ga je niet in op de rest van mijn vorige post?
quote:Ow, dat gaat wel erg hard dan...
Op zaterdag 27 december 2003 20:38 schreef hellmondunited het volgende:
Hoe voel je je nu deel 186185 is net geopend en deze is dus "dubbel"
quote:Jij ook goedemorgen!
Op zondag 28 december 2003 10:58 schreef calvobbes het volgende:
ElisaB, als je Ik ben jarig...maar ik heb geen vrienden en ik wou aan wilt pakken en uiteindelijk op slot gooit, waarom doe je dat dan niet bij Jij: 65 , zij: 20 ook een topic wat vol met onzin staat.
quote:Hmm...jaja....
Op zondag 28 december 2003 11:07 schreef ElisaB het volgende:Jij ook goedemorgen!
(ik ben net wakker; alles op z'n tijd)
quote:Aha, je twijfelt...
Op zondag 28 december 2003 11:08 schreef calvobbes het volgende:
Hmm...jaja....
Geloof me; ik kan maar in één topic tegelijk 'iets'. Dat is misschien een gebrek van mij, maar het is niet anders; je moet het er maar ff mee doen.
maar voor jouw geruststelling; ik zit het nu net te lezen en ben het met je eens dat het niet veel soeps meer is; goed opletten, hij is zo dicht!
quote:Ow dat weet ik ook wel. Daarom heb ik ook even gewacht voordat ik er iets van zei.
Op zondag 28 december 2003 11:13 schreef ElisaB het volgende:Geloof me; ik kan maar in één topic tegelijk 'iets'.
quote:En je kon er niet van slapen dat je het even meldt?
Op zondag 28 december 2003 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow dat weet ik ook wel. Daarom heb ik ook even gewacht voordat ik er iets van zij.
En die twijfel, tja... Die BHFH topic houden het meestal wel erg lang vol....
quote:Hmmm... Ik lig niet wakker van Fok! zaken hoor. Misschien dat dat bij jou normaal is. Maar hier iig niet.
Op zondag 28 december 2003 11:24 schreef SunChaser het volgende:En je kon er niet van slapen dat je het even meldt?
quote:Niet meer dan anders.
Op zondag 28 december 2003 11:29 schreef calvobbes het volgende:Misschien dat dat bij jou normaal is.
quote:Ow, twijfelde je aan mijn objectiviteit?! Nog een geruststelling: dat is niet nodig!
Op zondag 28 december 2003 11:24 schreef calvobbes het volgende:
En die twijfel, tja... Die BHFH topic houden het meestal wel erg lang vol....
quote:Antwoord dan ook nog even hier op:
Op zondag 28 december 2003 11:47 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ow, twijfelde je aan mijn objectiviteit?! Nog een geruststelling: dat is niet nodig!
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:28 schreef Modus het volgende:[..]
Wees dan consquent en haal alle reacties op bestaande posts in die topics weg.
.
[..]Ik zie eerlijk gezegd geen enkel verschil tussen of het nou je 'eigen' (op fok is sowieso niks van jezelf) topic is, of een post in een topic van iemand anders. Het zijn beiden posts op een openbaar forum.
Als je geen reactie wilt, post dan niet.
Dat zou je imo tegen hèm moeten zeggen, en niet nu tegen mij dit betoog. Beetje omgekeerde wereld.Da's toch precies hetzelfde als met foto's plaatsen: dan zegt Fok ook 'Als je geen reacties of ander gedoe wilt, plaats dan geen foto's.' Doe je het wel, dan is het je eigen verantwoordelijkheid.
quote:Ik heb je vragen en opmerkingen hier naar mijn idee beantwoord.
Op zondag 28 december 2003 11:49 schreef Modus het volgende:
Antwoord dan ook nog even hier op:
quote:Go Elisa, Go Elisa
Op zondag 28 december 2003 12:00 schreef Moonah het volgende:
ElisaB rules!!!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 28-12-2003 12:08]
quote:En twijfelen aan je inschattingsvermogen? Dat is volgens mij wel nodig.
Op zondag 28 december 2003 11:47 schreef ElisaB het volgende:Ow, twijfelde je aan mijn objectiviteit?! Nog een geruststelling: dat is niet nodig!
quote:Hier vond je dat BHFH topic nog wel kunnen terwijl het toch wel duidelijk was dat het niks zou worden.
Op zaterdag 27 december 2003 20:25 schreef ElisaB het volgende:FYI: ik kan niemand bannen (dat is netjes voor 'van Fok! aftrappen). Maar buiten dat: ik heb het topic gelezen en zie geen enkele reden om het te sluiten (wat ik dan weer wél zou kunnen).
quote:Hou eens op man, ga je met dingen lopen bemoeien in FB.
Op zondag 28 december 2003 12:49 schreef calvobbes het volgende:Hier vond je dat BHFH topic nog wel kunnen terwijl het toch wel duidelijk was dat het niks zou worden.
Goed zo!!!!!!!!!!!!!!!! grote knul!
quote:Ik ben niet heilig (of ze hebben het mij als enige nog niet verteld) en je mag best iets op me aan te merken hebben. En je had gelijk vwb het topic van BHFH; het werd niet veel meer en ik heb 'm (overigens geheel conform jouw wens) dicht gedaan.
Op zondag 28 december 2003 13:15 schreef calvobbes het volgende:
Achja... Stel je voor dat je iets aan te merken hebt op een moderator! Whoeoeoehoe! Dat mag toch niet he! Die zijn heilig en kunnen niks fout doen....
Verder nog iets? Dan mailen graag!
quote:Ik wensde dat topic niet dicht. Gewoon consequent optreden. Wmb hadden ze wel allebei naar onzin gemogen.
Op zondag 28 december 2003 14:07 schreef ElisaB het volgende:overigens geheel conform jouw wens) dicht gedaan.
quote:Waarom gooi je dit topic niet gewoon op slot en zeg in de FAQ niet dat iedereen maar moet mailen?
Verder nog iets? Dan mailen graag!
Een forum is tenslotte voor discussies
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:53 schreef ElisaB het volgende:
Tis heel simpel: Calvobbes had een vraag / opmerking over een gesloten topic. Dat heb ik beantwoord. Nu is hij het nog niet met me eens en wil daar over discussieren.
Waar zeg ik dat het niet eens ben met jou? Jij maakt opmerkingen in mijn richting die of een vraag zijn, of (imo) om een reactie vragen. Kijk dan ook niet raar op als ik ook reageer daarop.
quote:je hebt gelijk
Op zondag 28 december 2003 15:53 schreef ElisaB het volgende:
Tis heel simpel: Calvobbes had een vraag / opmerking over een gesloten topic. Dat heb ik beantwoord. Nu is hij het nog niet met me eens en wil daar over discussieren. Dat mag - graag zelfs - maar daar is dit topic niet voor bedoeld. En dus verwijs ik naar de mail.
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:47 schreef koala2002 het volgende:
Dag elisab, hoe was je kerst?
Of is je kerststemming alweer een beetje weg nu
keep up the good work
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:48 schreef zwaaibaai het volgende:elisab voor het modden in mijn aanafwezigheid
yw, hoop dat je ervan genoten hebt
ik wil toch nog even beginnen over mijn topic 'zucht het word me allemaal te veel' je kent hem wel.
aller eerst wil ik zeggen dat ik hier niet kom om onrust te stoken, dat is hier de laatste tijd al genoeg geweest.
ik ben gaan zoeken naar dat deeltjes gedoe, heb ik niet kunnen vinden. misschien kun je een link geven waar dat staat?
(vroeg hier eerst ook al antwoord op maar is denk ik overheen gelezen)
wat ik me ook afvroeg is dat gedoe over slowchat
daarover vond ik dit namelijk:
quote:er staat in principe, omdat het als storend kan worden ervaren. Mensen op Fok probeerde me te helpen, te helpen omdat ik t alleen niet meer aankon. Dat er dan wat vaker wordt gereageerd is dus meer dan logisch (het was tenslotte ook niet offtopic)
Slowchat is in principe ook niet toegestaan. Het kan als storend worden ervaren, en bovendien loopt het vaak uit op offtopic gesprekken waar de topicstarter niet bij gebaat is. Ook kan het anderen ervan weerhouden op het oorspronkelijke onderwerp te reageren.
ik schreef dan wel dat ik er alleen maar bovenop moest komen, maar dat lukt me gewoon weg niet. Zeker nu niet rond de feest dagen.
sterker nog het gaat gewoon slecht. Daarom zag ik Fok ook als een oplossing om een beetje van me af te schrijven en ervaringen te delen of tips uit te wisselen.
groetjes
ps, fijne jaarwisseling
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 30-12-2003 16:31]
Ik kom er op terug!
Fijne jaarwisseling to you too!
quote:is goed joh, ik hoor het wel
Op dinsdag 30 december 2003 17:40 schreef ElisaB het volgende:
Hi Hellmondunited,Ik kom er op terug!
Fijne jaarwisseling to you too!
thnx!
quote:mail me even op elisab@fok.nl
Op dinsdag 30 december 2003 18:14 schreef hellmondunited het volgende:
is goed joh, ik hoor het welthnx!
quote:done
Op dinsdag 30 december 2003 18:29 schreef ElisaB het volgende:[..]
mail me even op elisab@fok.nl
Ik had zojuist per ongeluk een topic in R&P geopend, maar de bedoeling was Onzin....zoals duidelijk te zien was. Zou deze misschien naar onzin gemoved kunnen worden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Kreator.
quote:Ik zal het doen.
Op dinsdag 30 december 2003 20:56 schreef Kreator het volgende:
Hallo,Ik had zojuist per ongeluk een topic in R&P geopend, maar de bedoeling was Onzin....zoals duidelijk te zien was. Zou deze misschien naar onzin gemoved kunnen worden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Kreator.
quote:Ow... een van de collega's heeft 'm al dichtgegooid... Open 'm ff opnieuw in OvjL.
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal het doen.
quote:...dan kun je em toch zo moven? De reacties in het topic zijn leuk en het zou zonde zijn om dat verloren te laten gaan.
Op dinsdag 30 december 2003 21:01 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ow... een van de collega's heeft 'm al dichtgegooid... Open 'm ff opnieuw in OvjL.
quote:Yeps, heb je gelijk in. Heb je een momentje??
Op dinsdag 30 december 2003 21:02 schreef Kreator het volgende:
...dan kun je em toch zo moven? De reacties in het topic zijn leuk en het zou zonde zijn om dat verloren te laten gaan.
quote:Oks; wordt aan gewerkt.
Op dinsdag 30 december 2003 21:05 schreef Kreator het volgende:
Zeker..
quote:... en weer een tevreden klant
Op dinsdag 30 december 2003 21:19 schreef zwaaibaai het volgende:
done
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:25 schreef ElisaB het volgende:[..]
... en weer een tevreden klant
quote:En jij hebt mail gekregen gisteren (als het goed is)
Op woensdag 31 december 2003 11:14 schreef hellmondunited het volgende:
quote:
Op woensdag 31 december 2003 11:33 schreef ElisaB het volgende:[..]
En jij hebt mail gekregen gisteren (als het goed is)
EDIT:
ElisaB, ik wil je vragen om mijn topics van die reeks zo snel mogelijk te verwijderen. Ik zal je morgen mailen waarom, kreeg net een telefoontje en moet het even laten bezinken..
tis in ieder geval niet zomaar..
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 31-12-2003 18:06]
quote:Dat kan ik niet voor je doen. Mail even een FA of admin; die kunnen het eventueel wel.
Op woensdag 31 december 2003 17:31 schreef hellmondunited het volgende:everything is clear
EDIT:
ElisaB, ik wil je vragen om mijn topics van die reeks zo snel mogelijk te verwijderen. Ik zal je morgen mailen waarom, kreeg net een telefoontje en moet het even laten bezinken..
tis in ieder geval niet zomaar..
quote:wat is hun email?
Op woensdag 31 december 2003 18:21 schreef ElisaB het volgende:[..]
Dat kan ik niet voor je doen. Mail even een FA of admin; die kunnen het eventueel wel.
zou je eens kunnen proberen
quote:thnx
Op woensdag 31 december 2003 18:41 schreef ElisaB het volgende:
cynix@fok.nl
yvonne@fok.nl
danny@fok.nlzou je eens kunnen proberen
Ouwesok waarom is dit topic gesloten Wie heeft er weleens aan incest gedaan?
Wilde wel ervaringen weten en dat soort dingen.
Geen gekke shit met vader en moeders , maar gewoon het doktertje spelen !
EDIT : heb het antwoord al gelezen!
Even afwachten dan maar !
quote:Wel als alleen de openingspost serieus bedoeld is gevolgd door wat ranzige onzin.
Op donderdag 1 januari 2004 20:38 schreef Schildertje het volgende:
Ja waarom is het topic van Henk-E dicht?Is dat soms een taboe hier?
quote:Hoelang duurt het voordat ik weet ofdat hij weer opengaat ???
Op donderdag 1 januari 2004 20:40 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Wel als alleen de openingspost serieus bedoeld is gevolgd door wat ranzige onzin.
quote:Misschien wel niet zo heel lang meer...
Op donderdag 1 januari 2004 22:28 schreef Henk-E het volgende:
Hoelang duurt het voordat ik weet ofdat hij weer opengaat ???
Met dank aan Ouwesok!
waarom dicht en hoe bedoel je mislukte pogimg?
hetgeen ik vertel in dit topic is dus echt zo, snap je het niet? ik voel me klote omdat ik geconfronteerd wordt met foto's van het hotel waarin ik mijn huwlijksnacht heb doorgebracht, voor mij de laatste nacht die ik met mijn dan gedachte vrouw, de vrouw waar ik zielsveel van hield en hou, heb doorgebracht... DAT is het verhaal.
de foto's van het huwlijk en de film, waar professionele fotgrafen en fi,mploeg voor was ingehuurd heb ik nog niet eens gezien.... ik voel me zo klote daardoor je hebt geen idee!
quote:In het kort: je topic is verkloot. Ik zou zeggen probeer het opnieuw en vertel het hele verhaal. Dan hoeft er niet eerst gekloot te worden voor duidelijk is dat dit een serieus topic van je is.
Op donderdag 1 januari 2004 23:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waar heb jij je huwlijksnacht doorgebracht?waarom dicht en hoe bedoel je mislukte pogimg?
hetgeen ik vertel in dit topic is dus echt zo, snap je het niet? ik voel me klote omdat ik geconfronteerd wordt met foto's van het hotel waarin ik mijn huwlijksnacht heb doorgebracht, voor mij de laatste nacht die ik met mijn dan gedachte vrouw, de vrouw waar ik zielsveel van hield en hou, heb doorgebracht... DAT is het verhaal.
de foto's van het huwlijk en de film, waar professionele fotgrafen en fi,mploeg voor was ingehuurd heb ik nog niet eens gezien.... ik voel me zo klote daardoor je hebt geen idee!
![]()
quote:ik vind je best een eerlijke mod meestal, maar nu vind ik dat je geen gelijk hebt. De meeste reacties zijn , ofwel nieuwsgierigheid, of geven gewoon antwoord op de stelling.
Op donderdag 1 januari 2004 23:23 schreef ElisaB het volgende:[..]
In het kort: je topic is verkloot. Ik zou zeggen probeer het opnieuw en vertel het hele verhaal. Dan hoeft er niet eerst gekloot te worden voor duidelijk is dat dit een serieus topic van je is.
Het feit is dat is geconfronterd werd door de foto's van het hotel waar ik mijn huwlijksnacht heb doorgebracht, waarna ik nooit meer mijn geliefde gezien heb...na anderhalf jaar.... vandaar dit topic. Ik zie geen gebagger of rare dingen in het topic. Als je mn geschiedenis op fok kent weet je precies hoe het zit.
Kleine toevoeging: ik heb het topic net nog een keer doorgenomen en ik vind de reacties nou niet echt om over naar huis te schrijven. Ik ga 'm niet editten en weer openen, want dan blijft er een gatenkaas over. Doe ons een lol: open een nieuwe, met in de openingspost een iets completer verhaal.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 01-01-2004 23:38]
quote:dat vind ik geen goede reden... sorrie hoor, maar moet ik dan mn topic onder een kloon posten (alsof dat niet zou opvallen) ?? Ik denk dat het best meevalt met de reacties tot nu toe, de genen die om mij geven weten mijn achtergrond en zullen serieus reageren. ik wilde gewoon van me af typen en ik vind het niet leuk dat mijn dus echt serieuze topic al wordt afgekapt om te voorkomen dat er misschien wel reacties komen die niet gewenst zijn. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
Op donderdag 1 januari 2004 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Lieve BHFH... Ik heb niets op je topic tegen en zolang het tegendeel niet is bewezen, geloof ik in de oprechtheid ervan. Ik heb 'm niet gesloten om jouw inzet of onderwerp, maar om te voorkomen dat we straks vier pagina's moeten editten.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 01-01-2004 23:38]
er komt iets je neus uit, zie ik
quote:Die reacties zijn er al imho. Lees mijn toevoeging nog even.
Op donderdag 1 januari 2004 23:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het niet leuk dat mijn dus echt serieuze topic al wordt afgekapt om te voorkomen dat er misschien wel reacties komen die niet gewenst zijn. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
quote:oke, vooruit dan. Maar als ik een topic open met het hele verhaal verwacht ik wel wat meer support...
Op donderdag 1 januari 2004 23:40 schreef ElisaB het volgende:[..]
Die reacties zijn er al imho. Lees mijn toevoeging nog even.
nu heb ik er geen zin en fut meer in voor mezelf het hele drama nog eens op te rakelen en op papier te ztten maar ik doe het wel nog eens in een nieuw topic... maar nogmaals, dan verwacht ik wel meer steun en niet dat het topic na de eerste flame of onzin reactuie al gesloten wordt..
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oke, vooruit dan. Maar als ik een topic open met het hele verhaal verwacht ik wel wat meer support...
quote:Niet door mij in elk geval.
nu heb ik er geen zin en fut meer in voor mezelf het hele drama nog eens op te rakelen en op papier te ztten maar ik doe het wel nog eens in een nieuw topic... maar nogmaals, dan verwacht ik wel meer steun en niet dat het topic na de eerste flame of onzin reactuie al gesloten wordt..
quote:Flauw hoor
Op donderdag 1 januari 2004 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Topic blijft dicht (zie mijn toevoeging na de sluitpost).Met dank aan Ouwesok!
Wel een triest topic overigens..
quote:Is nu helemaal gesloten, is niet tegen aan te modden.
Op vrijdag 2 januari 2004 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Remcow is een edit vergeten...Wel een triest topic overigens..
Mag die please weer open?
Het gaat om een heel nieuw onderwerp vandaar ook de titel..
ik had het even in het oude topic gepost maar ik wou eigelijk een nieuw topic openen...
Het komt vast veel vaker voor bij mensen het onderwerp vriendin of vriend naar vrienschap... dus zou waarderen als ie weer open mag..
quote:Dan haal ik 'm weg bij je eerdere topic, anders ontstaat de discussie op twee plaatsen.
Op vrijdag 2 januari 2004 10:38 schreef angelab het volgende:
ElisaB
vriend(in) wil vrienschap... begin van einde?Mag die please weer open?
Het gaat om een heel nieuw onderwerp vandaar ook de titel..
ik had het even in het oude topic gepost maar ik wou eigelijk een nieuw topic openen...Het komt vast veel vaker voor bij mensen het onderwerp vriendin of vriend naar vrienschap... dus zou waarderen als ie weer open mag..
quote:Hier kan ik dus niet tegen...
Op vrijdag 2 januari 2004 12:37 schreef zwaaibaai het volgende:
toch een slotje. Waarom? Nou: Ik weet dat het voor iedereen anders is, dat elke vorm van liefdesverdriet individueel is. En met de feestdagen inmiddels achter je kan het soms kei hard aankomen. Je zegt zelf dat het tijdelijk is, dat er genoeg momenten zijn dat het WEL goed gaat. Focus je daar op. NIet op het negatieve.Daarom een slot
quote:Dat dacht ik dus ook meteen
Op vrijdag 2 januari 2004 12:40 schreef vosss het volgende:[..]
Dan kan je zo'n beetje elk topic wel dichtgooien in R&P zwaaibaai
quote:Schoon het nieuwe jaar in, goede zaak
Op vrijdag 2 januari 2004 12:42 schreef zwaaibaai het volgende:
yep dat klopt. laten we het op een soort schoonmaak actie houden
quote:Nou vooruit dan maar
Op vrijdag 2 januari 2004 12:42 schreef zwaaibaai het volgende:
yep dat klopt. laten we het op een soort schoonmaak actie houden
geen idee of hier toevallig een topic voor was, maar ik schakel net in zeg maar
quote:Wel een stuk of twaalf denk ik
Op vrijdag 2 januari 2004 16:25 schreef koala2002 het volgende:
geen idee of hier toevallig een topic voor was, maar ik schakel net in zeg maar![]()
Maar... dank je wel en jij het zelfde!
quote:Was geen grapje en ja, ik heb het wel gelezen.
Op vrijdag 2 januari 2004 19:55 schreef thaleia het volgende:
Was dat een grapje ElisaB, of heb je echt het topic totaal niet gelezen voordat je er een slotje op gooide?
Aanvulling: ik had er overheen gelezen dat ze zijn nummer niet heeft... Zal de sluitpost even aanpassen...
zitten een paar zielig te doen
edit: laat maar tis al weer opgehouden
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 02-01-2004 22:25]
quote:Done!
Op zaterdag 3 januari 2004 15:21 schreef Moonah het volgende:
Wil iemand de titel van dit omhoog gekickte topic veranderen?
Kindermishandeling.... Wat doe jij er tegen?
Maak er maar van: Kindermishandeling, wat doe jij ertegen?
Danku!
quote:
Op zondag 4 januari 2004 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
Zit een enorme partij filosofie en psychologie achter...
quote:Dit vastgesteld hebbende, kan hij nu weer open dan...?
Op zondag 4 januari 2004 14:41 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
Toch lullig als je intellectuele capaciteiten niet worden herkend...
Vond het overigens wel een interessant topic.
Bill Lumbergh's (oid) opmerking in dit topic lijkt me niet echt op zn plaats en onnodig kwetsend.
quote:precies mijn gedachte
Op zondag 4 januari 2004 17:58 schreef BlueEyed het volgende:
ik wil niet meer voor hoer spelen...Bill Lumbergh's (oid) opmerking in dit topic lijkt me niet echt op zn plaats en onnodig kwetsend.
quote:Lees jij alleen maar de laatste vraag of opmerking...?
Op zondag 4 januari 2004 18:54 schreef ElisaB het volgende:
Nogal ja...Reactie verwijderd
quote:nee
Op zondag 4 januari 2004 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
Lees jij alleen maar de laatste vraag of opmerking...?
quote:Je geeft dus gewoon geen antwoord op mijn verzoek...
Op zondag 4 januari 2004 19:13 schreef ElisaB het volgende:[..]
nee
Indachtig citaat uit Van Dale:
Spreekwoorden (lees: clichés) zijn de wijsbegeerte van het volk.
quote:Thanx, maar ik geloof dat het niets uithaalt...
Op zondag 4 januari 2004 20:05 schreef Gajus het volgende:
Verzoek tot heropening van topic
Gevoelens onder woorden brengen in cliché's!Indachtig citaat uit Van Dale:
Spreekwoorden (lees: clichés) zijn de wijsbegeerte van het volk.
quote:Ik ben Jomanda niet en heb in het algemeen geen zin om te gaan zitten raden wat iemand bedoelt.
Op zondag 4 januari 2004 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
Je geeft dus gewoon geen antwoord op mijn verzoek...
Had gewoon direct getypt wat je bedoelt in plaats van vragen of ik alleen het laatste bericht lees... Dan had ik namelijk geantwoord: sorry; ik had je verzoek niet gezien en ik kom er later op terug.
quote:Conclusie: je leest wél alleen de laatste vraag of opmerking.
Op zondag 4 januari 2004 20:57 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik ben Jomanda niet en heb in het algemeen geen zin om te gaan zitten raden wat iemand bedoelt.
Had gewoon direct getypt wat je bedoelt in plaats van vragen of ik alleen het laatste bericht lees... Dan had ik namelijk geantwoord: sorry; ik had je verzoek niet gezien en ik kom er later op terug.
Had dat dan gewoon direct getypt, want dan had ik je nl. gewezen op mijn verzoek paar posts eerder...
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Conclusie: je leest wél alleen de laatste vraag of opmerking.Had dat dan gewoon direct getypt, want dan had ik je nl. gewezen op mijn verzoek paar posts eerder...
quote:Jij neemt je modschap toch wel serieus hè...?
Op zondag 4 januari 2004 23:10 schreef ElisaB het volgende:[..]
Het lijkt mij wel interessant om te zien hoe mensen die zelf alleenstaand zijn naar zulke zaken kijken "vrouw met vriend in buitenland, volslagen kansloze relatie maar toch verliefd".
Zullen er geen mannen tussen zitten die zich om die reden kapot ergeren daaraan?
quote:Kan je het verplaatsen dan?
Op dinsdag 6 januari 2004 11:09 schreef zwaaibaai het volgende:
je nam het alles behalve serieus. Dit kan prima in GC of ONZ of klaagbaak of zo, maar helaas niet hier. vandaar.
quote:Oke, alvast bedankt
Op dinsdag 6 januari 2004 11:19 schreef zwaaibaai het volgende:
zou kunnen, moment
quote:done
Op woensdag 7 januari 2004 20:32 schreef Hepyro het volgende:
Ik erger me nogal aan de post van deze user in dat topic wat ik heb gestart, kan hier misschien even geëdit worden?Dank alvast
-edit- en er komt nog een vervelende post bij van deze persoon
Zo prachtig om/geschreven (en serieus bedoeld), waarom moet dat nu naar Onzin
Oudere meid, wat vinden jullie?
dit betreft niet alleen het leeftijdsverschil maar ook de emotionele toestand (en levenservaring) van iemand die ouder is wat je niet bij een jonger meisje terug vind (over het algemeen), dus niet plain het leeftijdsvershil. dus ik kan me ook niet in zo'n leeftijdsverschil topic bij aansluiten en vraag vriendelijk of deze weer open kan.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:58 schreef Moonah het volgende:
ElisaB, wat doe je?
Volgens mij past Lompe meisjes zijn het lekkerst! echt goed in R&P.
quote:Geen stress, ik laat het wel even aan Zwaai over.
Het is een leuk topic, maar het gaat wél ergens over. Namelijk een man die vertelt dat hij niet op de standaard mooie dames valt. Ík vond het iig wel interessant om te lezen.
quote:Hmm.. ik had de indruk dat het daar in die andere topics ook echt over ging hoor. Niet dus?
Op donderdag 8 januari 2004 10:10 schreef NeMe het volgende:
waarom gesloten?Oudere meid, wat vinden jullie?
dit betreft niet alleen het leeftijdsverschil maar ook de emotionele toestand (en levenservaring) van iemand die ouder is wat je niet bij een jonger meisje terug vind (over het algemeen), dus niet plain het leeftijdsvershil. dus ik kan me ook niet in zo'n leeftijdsverschil topic bij aansluiten en vraag vriendelijk of deze weer open kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |