[Dit bericht is gewijzigd door Hepyro op 07-01-2004 20:44]
Anders ben je geestelijk zo zwak dat je in de yosti-band mee kan doen
quote:dus je doet dit verhaal voor het aantal views??
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Hepyro het volgende:
Topic loopt lang zo lekker niet als de eerste....kijk en dat komt natuurlijk toch omdat het verhaal nu niet de 'uitstraling' heeft die er bij past omdat de echte naam ontbreekt...dit bedoel ik dus ElisaB
quote:Nee.
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef dabadbass het volgende:[..]
dus je doet dit verhaal voor het aantal views??
quote:Wat is RM?
Op woensdag 7 januari 2004 20:22 schreef Hepyro het volgende:
ze vertelde dat ze was opgenomen op de kliniek in Schagen (Geestercogge) met een 'RM'
Dude.. face it.. je doet alsof je met haar getrouwd was. Je hebt haar een paar keer gezien.... get over it
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-01-2004 21:04]
quote:Zou je zo vriendelijk willen zijn sommige lolbroeken die hier hebben gepost te willen editten? dank
Op woensdag 7 januari 2004 20:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Je zegt het zelf eigenlijk al: je was geobserdeerd door haar, en je hebt haar gestalkt. Ze wil je dus niet meer, leef er mee zou ik zo zeggen
quote:Rechterlijke Machtiging
Op woensdag 7 januari 2004 20:42 schreef Moonah het volgende:
Wat is RM?
quote:mischien was je dr eerste vriendje en kwam ze erachter dat ze toch lesbisch was ofzo..
Op woensdag 7 januari 2004 20:45 schreef Hepyro het volgende:
Het meisje waar dit over gaat had een soort persoonlijkheidsstoornis en nee, ik stalkte haar niet, lees je beter in aub
quote:Ja, en wat is dus RM??
Het meisje waar dit over gaat had een soort persoonlijkheidsstoornis en nee, ik stalkte haar niet, lees je beter in aub
Edit: Ah, duidelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-01-2004 20:51]
quote:Tja, lullig. Maar met een vette persoonlijkheidsstoornis doe je soms rare dingen. Ik denk dat je dit hele gedoe moet proberen je niet persoonlijk aan te trekken. Heel simpel, maar wel waar (imo): Get over it.
quote:Ik ben er al overheen, maar open dit topic om tips en adviezen te krijgen voor een eventuele volgende keer dat zo'n situatie zich voordoet.
Op woensdag 7 januari 2004 20:47 schreef Da_QQ het volgende:
Hoe hard het ook klinkt: ze geeft heel duidelijk aan dat ze geen contact meer met je wil. Dat ze dat niet op een al te vriendelijke manier duidelijk maakt, is haar keuze - misschien heeft ze daar een reden voor en misschien is het gewoon een rare griet - maar respecteer haar keuze. Hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop dat je haar uit je hoofd zet en ook al maakt je dat nu heel verdrietig: het gaat op een dag over. Sterkte.
quote:Er zijn eenvoudig weg geen adviezen voor een volgende situatie. Het komt zoals het komt, het gaat zoals het gaat. Maar als een meisje/vrouw geen contact met je opneemt, moet je echt na een keer of 4 stoppen hoor
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef Hepyro het volgende:[..]
Ik ben er al overheen, maar open dit topic om tips en adviezen te krijgen voor een eventuele volgende keer dat zo'n situatie zich voordoet.
quote:Zo makkelijk werkt het niet bij mij, je kan de Handleiding over mij misschien even raadplegen, dat maakt vast het e.e.a. wat duidelijker waardoor ik veel dingen niet kan aanvoelen en inschatten.
Op woensdag 7 januari 2004 20:54 schreef Da_QQ het volgende:
---
quote:Dat meisje was anders, normaal zou ik ook niemand zomaar platbellen o.i.d. maar als je mijn verhaal even goed doorleest dan hoop ik (en zeker omdat je ook 'begeleider' bent) dat je snapt dat ik het juist deed omdat ze nooit een teken gaf dat ze geen kontakt wilde en ook vaak als we wat afspraken dan kwam ze ineens niet en belde ik haar later deed ze alsof er niets aan de hand was e.d.
Op woensdag 7 januari 2004 20:57 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Er zijn eenvoudig weg geen adviezen voor een volgende situatie. Het komt zoals het komt, het gaat zoals het gaat. Maar als een meisje/vrouw geen contact met je opneemt, moet je echt na een keer of 4 stoppen hoor
Edit: doe eens normaal - zwaaibaai
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-01-2004 21:30]
quote:Edit: reactie op edit
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef Hepyro het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-01-2004 21:30]
quote:Ja en? dus? Wat staat er in mijn reply waar jij absoluut niks mee zou kunnen?
Op woensdag 7 januari 2004 21:16 schreef Hepyro het volgende:[..]
Le-zen: Handleiding Hepyro
quote:Geldt dus ook voor jou
Op woensdag 7 januari 2004 21:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Allerlaatste waarschuwing hepyro, doe beleefd of rot op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |