Dat straatje ziet er anders verdomd schoon uitquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:19 schreef RB het volgende:
Een Flymo
[afbeelding]
Blazenniet dus en zuigen al helemaal niet
![]()
Wat heb je er die éne keer mee uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef WauseWillem het volgende:
[afbeelding]
na een keer was hij lek![]()
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat heb je er die éne keer mee uitgespookt dan?
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Gigabit router van Sweex
Wat moet je ervoor hebben ? ICP roelz! Mail staat wel in profiel!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:22 schreef Jikpunth het volgende:
Drie CD's van de Insane Clown Posse![]()
Kopen????
Dat bedoel ik ook! IS DVD-speler die ook DivX aankan. Was de eerste die dat kon, daarom was hij zo duur. Maar bleek dus miskoop, en ik maak er niet eens veel gebruik van!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:38 schreef speedfreakssj het volgende:
DivX speler? kan je die kopen dan? koop je toch een dvd speler die ook divc speelt?
Ik heb nog nooit zó'n fun gehad om een film als om die.quote:Op zaterdag 29 november 2003 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
De video van Freddy Got Fingered. Wat een k*tfilm zeg.
welke is dat dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook! IS DVD-speler die ook DivX aankan. Was de eerste die dat kon, daarom was hij zo duur. Maar bleek dus miskoop, en ik maak er niet eens veel gebruik van!
Ik heb al die spellen hier in de kast staan, maar pas gekocht/gekregen toen ze al zwaar in de uitverkoop waren. Inderdaad ben je er met een uur wel doorheen, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:27 schreef mistermaniac het volgende:
Ach ja ik weet zo niet wat maar ik kan al wel waarschuwen: koop het spel CSI niet, 1500mb maar toch een gigantisch makkelijk spel goed uurtje ben je er door... daar gaat je eurotjes....
ja ik heb um ge....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Glennz op 31-07-2007 22:13:24 ]
Neu, heb em aan m'n vader gegeven...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef rene90 het volgende:
V&A?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef Glennz het volgende:
Zo'n steeringwheel van logitech. Zo stom dat ik dat koop, terwijl ik maar 40 gb schijfruimte heb op m'n pc. En m'n pc trekt racegames zowat niet eens. Maarja, ik liet me weer eens ompraten
Glenn , what about dat ps2 spel met die knuffelbeertjes ofzo op die voorkant. Van de marktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik heb nu een dvd speler van Dvision van 3 tientjes die ook divxjes afspeelt. alleen bij heftig gecomprimeerde divxen loopt het geluid niet helemaal synchroon maar dat ding slikt werkelijk allesquote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook! IS DVD-speler die ook DivX aankan. Was de eerste die dat kon, daarom was hij zo duur. Maar bleek dus miskoop, en ik maak er niet eens veel gebruik van!
Nou die sega 32x wil ik wel overnemen van je als je die nog hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef CecilBDemented het volgende:
sega 32x
sage cd
gamecube
xbox 360 ( ding is altijd stuk)
Als je gitaar wil spelen moet je er van uitgaan dat het eerste halfjaar-jaar gewoon frustrerend is, akkoorden leren, verkrampte vingers, compleet salvo aan valse noten...ellende.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:17 schreef _Arual_ het volgende:
Een gitaar. Ik was nog minder muzikaal dan ik al had gevreesd. En een digitaal fototoestelletje dat het op het moment dat er een BNér voor mijn neus stond af liet weten. En dat was niet de enige keer. Verder baal ik er altijd van wanneer ik na lang wachten iets koop, en het vervolgens een dag of wat later in die uitverkoop zie gaan. Maar die gitaar is het ergste. hij staat ook prominent in mijn kamer, zodat ik iedere keer weer wordt geconfronteerd met mijn onvermogen....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
DAMN YOU, MR. T
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een navigatiesysteem van een Chinees merk, wat een bagger is dat! Elke dag problemen. Echt elke dag. óf de touchscreen werkt niet, óf hij loopt vast, óf de batterij is plotsklaps leeg, óf hij zegt op elke willekeurige plek in Nederland dat ik op het Purmerplein in Amsterdam ben, en 'over 700 meter linksaf' betekent eigenlijk al over 100 meter. En hij kent ook heel veel wegen niet, dan zegt hij dat ik door een weiland rijd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een navigatiesysteem van een Chinees merk, wat een bagger is dat! Elke dag problemen. Echt elke dag. óf de touchscreen werkt niet, óf hij loopt vast, óf de batterij is plotsklaps leeg, óf hij zegt op elke willekeurige plek in Nederland dat ik op het Purmerplein in Amsterdam ben, en 'over 700 meter linksaf' betekent eigenlijk al over 100 meter. En hij kent ook heel veel wegen niet, dan zegt hij dat ik door een weiland rijd
Die hebben wij ook thuis, echt eenquote:
Wat is er kapot aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:41 schreef Spelvout het volgende:
Een laptop van ¤1200 die 1 week nadat de garantie verliep kapot ging, reparatie kostte ¤800.. ding staat inmiddels al 2 jaar kapot in de kast
een EBKAC denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Dan ga je van bagger naar baggerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk toch mijn BMW 318i
eerste 1.5 jaar ging hij toch goed mee maar laatste maanden veel aan uit moeten geven omdat hij allerlei problemen gaf, maar ruil hem nu in bij de aan koop van mijn nieuwe alfa romeo 166 TS![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |