quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
DAMN YOU, MR. T
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een navigatiesysteem van een Chinees merk, wat een bagger is dat! Elke dag problemen. Echt elke dag. óf de touchscreen werkt niet, óf hij loopt vast, óf de batterij is plotsklaps leeg, óf hij zegt op elke willekeurige plek in Nederland dat ik op het Purmerplein in Amsterdam ben, en 'over 700 meter linksaf' betekent eigenlijk al over 100 meter. En hij kent ook heel veel wegen niet, dan zegt hij dat ik door een weiland rijd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een navigatiesysteem van een Chinees merk, wat een bagger is dat! Elke dag problemen. Echt elke dag. óf de touchscreen werkt niet, óf hij loopt vast, óf de batterij is plotsklaps leeg, óf hij zegt op elke willekeurige plek in Nederland dat ik op het Purmerplein in Amsterdam ben, en 'over 700 meter linksaf' betekent eigenlijk al over 100 meter. En hij kent ook heel veel wegen niet, dan zegt hij dat ik door een weiland rijd
Die hebben wij ook thuis, echt eenquote:
Wat is er kapot aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:41 schreef Spelvout het volgende:
Een laptop van ¤1200 die 1 week nadat de garantie verliep kapot ging, reparatie kostte ¤800.. ding staat inmiddels al 2 jaar kapot in de kast
een EBKAC denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Dan ga je van bagger naar baggerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk toch mijn BMW 318i
eerste 1.5 jaar ging hij toch goed mee maar laatste maanden veel aan uit moeten geven omdat hij allerlei problemen gaf, maar ruil hem nu in bij de aan koop van mijn nieuwe alfa romeo 166 TS![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |