Hallo,
Misschien niet echt regelrechte merchandise, maar probeer het toch.
Ik heb in "een" tijdschrift gezien dat de schoenen die Uma Thurman in Kill Bill aan heeft te koop zijn. Weet zelfs nog dat ze 109,95 kosten, maar niet meer in welke winkel(keten) ze te krijgen zijn.
Iemand anders die dat blad (welke het ook mag zijn) toevallig ook gelezen heeft en weet waar ik die fantastisch gave schoenen (naar mijn mening) kan krijgen? Thanks.
quote:www.asseenonscreen.com ?
Op dinsdag 25 november 2003 19:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hier maar verder?Hallo,
Misschien niet echt regelrechte merchandise, maar probeer het toch.
Ik heb in "een" tijdschrift gezien dat de schoenen die Uma Thurman in Kill Bill aan heeft te koop zijn. Weet zelfs nog dat ze 109,95 kosten, maar niet meer in welke winkel(keten) ze te krijgen zijn.
Iemand anders die dat blad (welke het ook mag zijn) toevallig ook gelezen heeft en weet waar ik die fantastisch gave schoenen (naar mijn mening) kan krijgen? Thanks.
ze zijn wel vet
quote:Nope.
Op dinsdag 25 november 2003 19:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.netalsindefilm.nl/index.php?site=homepage ?
quote:Ik weet het; echt heel gaaf.
Op dinsdag 25 november 2003 19:26 schreef ChimeraOffline het volgende:
Die schoenen zijn Asics (Onitsuka Tiger's - Tai Chi model)ze zijn wel vet
quote:Je kan de 'gewone' wel bij de normale dealers kopen, die gele geloof ik niet
Op dinsdag 25 november 2003 19:28 schreef Miss_MacPhisto het volgende:[..]
Ik weet het; echt heel gaaf.
als je het weet, laat het hier weten
quote:Ja, maar ik weet het juist niet!
Op dinsdag 25 november 2003 19:33 schreef ChimeraOffline het volgende:[..]
Je kan de 'gewone' wel bij de normale dealers kopen, die gele geloof ik niet
als je het weet, laat het hier weten
Staat me bij dat ik het in de Veronica gids gelezen heb (moet dan die van vorige week geweest zijn) of in de ID&T Magazine (heet dat zo?).....iemand die het voor me wil na kijken?!
quote:Jahjahjah, heb de magazine hier naast me liggen over kill bill
Op dinsdag 25 november 2003 19:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:[..]
Ja, maar ik weet het juist niet!
![]()
Staat me bij dat ik het in de Veronica gids gelezen heb (moet dan die van vorige week geweest zijn) of in de ID&T Magazine (heet dat zo?).....iemand die het voor me wil na kijken?!
-edit-
damn, staat niks over in, behalve dat ze te winnen zijn en in de Benelux maar 100 paar verkocht worden
[Dit bericht is gewijzigd door ChimeraOffline op 25-11-2003 20:22]
quote:Damn, weer niet verder.
Op dinsdag 25 november 2003 19:52 schreef ChimeraOffline het volgende:[..]
Jahjahjah, heb de magazine hier naast me liggen over kill bill
-edit-
damn, staat niks over in, behalve dat ze te winnen zijn en in de Benelux maar 100 paar verkocht worden
Maar bedankt!
Voor degenen met schoenmaat 45.
Maar ik moet ze in 42 hebben!
Maar ik wil vragen of iemand weet waar ik deze nog kan krijgen binnen nederland:
De stealth predator van mc farelane!! Deze is doorzichtig en te bezichtigen op o.a.:
http://collectiblestime.safeshopper.com/63/631.htm?78
Gaarne een reaktie!!
quote:Jaaaaaaah, ik heb ze!
Op dinsdag 25 november 2003 20:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3442834498&category=1262&tc=photoVoor degenen met schoenmaat 45.
Maar ik moet ze in 42 hebben!
Gewoon bij de Bart Smit, langzamerhand komen daar nu nieuwere figuren binnen, ik heb Trap Jaw, Mech-a-neck en Ramman al gezien. Nou Teela en Adam nog, want die heb ik nog niet.
Overigens zitten in deze serie ook: Orko, Syclone, Tri-klops e.a.
verder is het een waanzinnig topding natuurlijk!
dus dan: foto's!
Plaatjes kunnen wel he, in het echt is hij ook best groot
quote:http://www.outpost-berlin.de/Web_Shop/web_shop.html
Op donderdag 11 december 2003 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
waar heb je die vandaan?
Niet echt goedkoop, maar hij is vrij moeilijk te vinden nog.
Op Ebay kun je hem met geluk wat goedkoper krijgen, maar vaak gaan ze daar ook voor echt absurde prijzen weg.
De 18 inch Freddy wil ik eigenlijk ook nog wel (Ash of Antichrist heeft die geloof ik ook), maar als je de prijzen ziet die daar al voor betaald worden...
Van de 18 inchers van McFarlane heb ik nu Leatherface en Michael Myers dus.
Binnenkort ga ik nog de 18 inch Jason van Neca aanschaffen in elk geval, ook erg mooi en gelukkig nog niet zo heel duur.
quote:Leatherface, di eis nog makkelijk te krijgen, mestal voor rond de 60 euro
Op donderdag 11 december 2003 20:18 schreef StrayDog het volgende:[..]
http://www.outpost-berlin.de/Web_Shop/web_shop.html
Niet echt goedkoop, maar hij is vrij moeilijk te vinden nog.
Op Ebay kun je hem met geluk wat goedkoper krijgen, maar vaak gaan ze daar ook voor echt absurde prijzen weg.De 18 inch Freddy wil ik eigenlijk ook nog wel (Ash of Antichrist heeft die geloof ik ook), maar als je de prijzen ziet die daar al voor betaald worden...
Van de 18 inchers van McFarlane heb ik nu Leatherface en Michael Myers dus.
Binnenkort ga ik nog de 18 inch Jason van Neca aanschaffen in elk geval, ook erg mooi en gelukkig nog niet zo heel duur.
Die 18" Jason is wat dat betreft makkelijker, meestal voor zo'n 50 a 55,- Ik moet hem binnenkort even aanschaffen.
vandaag wel deze gehaald, geinig dingetje:
quote:ben benieuwd, er zijn genoeg zaakjes waar je wat kunt halen
Op zondag 21 december 2003 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen in Amsterdam, dus jah, zal wel met IETS terugkomen denk ik zo
Endoskeletal Terminator, ben dit niet zelf ofzo om reclame te maken (als ik die had had ik hem niet weggedaan) maar dacht dat jullie misschien geinteresseerd zouden zijn.
quote:Volgens mij staat op de volgende site een lijst met dealers http://www.asics.nl/ot/ lekker snelle reactie na bijna een maand...
Op dinsdag 25 november 2003 19:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:<Knipje>
quote:Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
Op maandag 22 december 2003 11:54 schreef Shogo het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=36899Endoskeletal Terminator, ben dit niet zelf ofzo om reclame te maken (als ik die had had ik hem niet weggedaan) maar dacht dat jullie misschien geinteresseerd zouden zijn.
Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:ik herinner me dat bij Com-X daar een levensgrote van stond, een paar jaar terug.
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:Die bivakeert daar nog immer
Op dinsdag 23 december 2003 00:55 schreef Tokus het volgende:[..]
ik herinner me dat bij Com-X daar een levensgrote van stond, een paar jaar terug.
quote:1. Heb je telefoonnummer niet.
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
de andere 5 zijn onderweg
zodra ik weer geld is het tijd voor Tortured souls
quote:2- omdat ik dan pas weer geld daarvoor heb, gok ik
Op dinsdag 23 december 2003 12:50 schreef Shogo het volgende:[..]
1. Heb je telefoonnummer niet.
2. Waarom eigenlijk?
quote:hey die heb ik ook
Op zaterdag 10 januari 2004 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Dat Freddy Vs. Jason masker/hand ding is wel errug kewl
Zelf paar weken geleden me eerste mcfarlane merchandise gekocht, die kerst-spawn
Freddy VS. Jason
Action Figure Set
Volledig beweegbaar en zeer gedetalieerd
18cm Action Figures
Ze kunnen afzonderlijk van elkaar gezet worden of tegen elkaar om de actie scene na te creeren.
Ook inclusief afgehakt Freddy Head die Jason vast kan houden en een alternatieve Demon Freddy Head en verwijderbare hoed.
Jason heeft een Removable Mask and Machete
quote:Sentinel stond gewoon in Utrecht bij zo'n winkel, ik heb hem btw ook bij Space Oddity gezien
Op dinsdag 23 december 2003 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Bel me over een jaar of 2 nog maar eens terug
Vandaag helaas geen Sentinel kunnen vinden in Amsterdam, wel een kleine versie van de Independence Day Alien, cuuuute
quote:Waar kan je die kopen met dat rooie haar en uit welke film?
Op woensdag 4 februari 2004 16:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Got myself a new girlfriend:
-De Delorean uit Back To The Future Part II
-Een pluchen Gizmo uit Gremlins
-Een filmcell van Spider-Man
-En de officiele One Ring uit The Lord of the Rings
uiteraard moet er nog veel meer bij komen, maar het is allemaal zo duur.
waar hij nu reeds ook staatquote:Op zondag 6 juni 2004 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
vandaag gehad van mijn lieve vriendinnetje, die komt op de schoorsteenmantel
ik denk ook niet dat mijn ma het goed vind als ik posters in de huiskamer op ga hangenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
heb er 4 in de slaapkamer, 7 in de huiskamer
mijne heeft daar niets over te zeggen in mijn huiskamerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:18 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat mijn ma het goed vind als ik posters in de huiskamer op ga hangenik heb jammer genoeg maar 1 rechte muur van 3x5 meter waar ik eventueel posters op kan hangen, maar die hangen al vol met kalenders van Friends etc...
Helaas weet je vantevoren niet welke je koopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:00 schreef Retarded het volgende:
Ik heb 2 kleine (6cm) Alien-poppetjes gekocht voor 5 euro per stuk. ZIjn gemaakt door Konami.... je moet ze zelf een beetje in elkaar klikken. Gelukkig lijkt het net 1 geheel als ie af is.
Echt mooie pop, alleen zit ik wel hoe kun je in een serie die Movie Maniacs heet een pop van robocop doen :S past er helemaal niet bij net als dat ze Billy the kid in een serie stoppen die 6 Faces of Maddnes heet, maar verderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
deze staat dus eind dit jaar in mijn kast:
[afbeelding]
En nu nog ED-209
in de eerste series waren het echt allemaal maniacs ja (Freddy, Jason), daarna kreeg je toch echt langzamerhand wat meer casual figuren zoals dus die robocop, maar ook naast leatherface nog andere figuren uit Texas Chainsaw Massacre, ene Hicks uit Aliens etc etcquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Echt mooie pop, alleen zit ik wel hoe kun je in een serie die Movie Maniacs heet een pop van robocop doen :S past er helemaal niet bij net als dat ze Billy the kid in een serie stoppen die 6 Faces of Maddnes heet, maar verder![]()
Jammer dat er nog geen 18 of 21 inch Robo is aangekondigd, dat zou echtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
deze staat dus eind dit jaar in mijn kast:
[afbeelding]
Losse Movie Maniacs 5 Alien en Alien Warrior? Ik haal alleen die laatste...quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga volgende week denk maar eens die 2 nieuwe aliens scoren die uitgebracht zijn
Ik dit weekend ook gedaan, McFarlanes foutquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
IK heb vandaag de staartr afgebroken van de alien uit aliens
gelukkig heb ik speciale lijm in huis voor rubber, plastic hout en metaal...
hij staat nu weer
Dat zijn postcards.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:03 schreef Snok het volgende:
Die kleine postertjes zijn cool! Waar heb je die vandaan?
haha, coolquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn postcards.Gewoon van die kaarten in 13x18 lijstjes van de Hema. Die lijstjes worden ook bij de Marskramer verkocht voor 3 per 1,- (al was dat volgens mij een tijdelijke aanbieding).
Niet echt. Er was een site (funquest.nl) maar die is falliet gegaan, daar heb ik weleens 100 kaarten tegelijk besteld. Maar je kan ze ook vinden bij de Expo en in sommige stripwinkels. Met een beetje geluk kom je ook gratis kaarten tegen die leuk genoeg zijn (Boomerang).quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:25 schreef Snok het volgende:
[..]
haha, coolenig idee waar je die cards ook los kan bestellen?!
Gator.nl maar op collectiblez.nl kunnen ze je beter helpen.quote:Op zondag 5 december 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten, ook al is het al een paar weken terug (en niet helemaal movie merchandise):
[afbeelding]
[afbeelding]
Batman en the Joker uit de Dark Knight Returns serie.
Nu nog eens die Batman: Hush figuren ergens vinden. Weet iemand een leuk adresje?
daarvan wil ik Superman nog erg graag hebben! Er is dit jaar al een andere uitvoering van Superman uitgekomen, maar die vind ik toch een stuk minder...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef Tokus het volgende:
yes, ze zijn binnen!
m'n Batman: Hush serie 2!
[afbeelding]
Harley Quinn, Catwoman, The Riddler, Nightwing en Superman
deze ziet er erg goed uit. Alleen is het wel de versie uit het Hush verhaal, dus is hij wat onder de invloed van Poison Ivy...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
daarvan wil ik Superman nog erg graag hebben! Er is dit jaar al een andere uitvoering van Superman uitgekomen, maar die vind ik toch een stuk minder...
ik bedoelde vooral dat groene spul, maar goed het is uit de Hush serie dus ook Superman zoals hij daarin is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:23 schreef Retarded het volgende:
je bedoelt die ogen?? vind ik juist wel gaafDat groene spul is wat minder, maar daar kijk ik wel omheen...
[afbeelding]
zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:52 schreef Retarded het volgende:
serie 3 ziet er ook best aardig uit
[afbeelding]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker
95 euro bij Gator? damn, die zijn niet goedkoop.
Denk dat ik er ook maar in moet gaan handelen, ik zou ze voor 20 euro minder kunnen leveren.
heb je gelijk in. Voor losse figuren vind ik het niet de moeite om die 2 euro ofzo uit te sparen (en die koop ik dus gewoon als ik ze ergens tegenkom in NL), maar in het geval van een hele set scheelt het toch echt veel. Vooral als je in de VS een adresje gevonden hebt die ze erg goedkoop levert.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:03 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:10 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag binnengekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt vet!
www.modelcarweb.nlquote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Heb je hem ook via die site besteld? of ergens anders besteld?
Wil hem ook!!!
Dude, ik aanbid je! Zou graag eens langskomen om hem te zien...quote:Op zondag 30 januari 2005 00:36 schreef k00s het volgende:
Predator 1:1 head
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En besteld![]()
Shit dude.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, ik aanbid je! Zou graag eens langskomen om hem te zien...
Recentelijk besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis door een fan gemaakt op basis van foto's van AvP, op basis van een P1 helm.
Gaat iig nog even duren, wie er nog een wil: dingen zijn rond de 370 euro, 270 euro als je hem zelf wil bouwen (zonder lenzen).
Tevens een P2 masker proberen te jagen...
Je zou de site van Neca en McFarlane Toys eens kunnen napluizen, maar echt zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik wil zo graag een Pennywise (die clown uit IT) figuur, maar volgens mij bestaat die helemaal niet, of wel?
Nope, als ik die chip had gewild dan was ik voor deze gegaanquote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/TERMIN(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Hmm... das heel goedkoop. Dat is niet wat jij hebt gekocht, toch KQ?
Return of the killer yellow frogsquote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Tokus het volgende:
die gele kikkers, hoe duur zijn die?
en uit welke film?
Jaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
Heb je de exclusive Grievous van SS?
[afbeelding]
nope, dat is een andere. Zal later vandaag even zoeken voor welke het wel is, maar heb daar nu geen tijd voor.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
Die minibust is hier te koop in Almere voor ongeveer ¤130,-
Ik geloof dat dit m is
[afbeelding]
hehe een tijdje terug heb ik deze nog gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef kinky_queen het volgende:
Laat maar weten welke je zoekt dan, maar ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat iemand een andere Fett koopt dan de SS uitgave. Hij is duurder okay, maar hij shipped toch pas in April of zo
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef kinky_queen het volgende:
Laat maar weten welke je zoekt dan, maar ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat iemand een andere Fett koopt dan de SS uitgave. Hij is duurder okay, maar hij shipped toch pas in April of zo
![]()
waar heb je het over tutjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:VET!!! Waar kan ik zulke kruisjes halen? Die wil ik ook. Uit welke film komen ze eigenlijk?
OMG, ze zijn zooo vetquote:
KinkyQueen had een Trilogy box in de verkoop geloof ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, ze zijn zooo vet.
Verdorie, waar kan ik toch die trilogy box voor een mooie prijs halen?
praat poep?? hij heeft het over DE trilogy en dat is er maar 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
Welke TrilogyJe praat poep Dizer
. Ben je wel helemaal wakker?
Dude, seriously. Wat voor een DVD nerd ben jij als je Bruce Campbell niet herkent in die stanbeelden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
Welke TrilogyJe praat poep Dizer
. Ben je wel helemaal wakker?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
praat poep?? hij heeft het over DE trilogy en dat is er maar 1The Evil Dead Trilogy
Die hele dure jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
KinkyQueen had een Trilogy box in de verkoop geloof ik?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, seriously. Wat voor een DVD nerd ben jij als je Bruce GOD Campbell niet herkent in die stanbeelden?Dus heb ik het over de trilogy van Evil Dead
Of hij is gewoon nog niet zo lang hier bij ons. En jullie spammen de laatste tijd ook niet zo veel met Evil Deadquote:
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef slindenau het volgende:
Evil Dead, kan je dat eten?
Zeg AC, heb jij eigenlijk Beggars and Choosers?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"
Ken je ook nog andere scheldwoordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"
* AntiChrist probeert zichzelf eens een keer wat minder grof uit te drukken.......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ken je ook nog andere scheldwoordenOf staat alleen "pikkie" in je scheld-woordenboek
.
Nopequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg AC, heb jij eigenlijk Beggars and Choosers?
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
* AntiChrist probeert zichzelf eens een keer wat minder grof uit te drukken.......
Fout antwoordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:35 schreef Tokus het volgende:
kq, imageschack doet het niet op dit forum.
Re-Animator, wat een koningsfilm was dat zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef AntiChrist het volgende:
Oeee nice:
Dr. Herbert West
[afbeelding]
kongingsfilm?? lul eens normaal en geen oud hollandsch.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Re-Animator, wat een koningsfilm was dat zeg.
verschil in nerdheid hou je altijd, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fout antwoord. Hij doet het niet bij mensen die meesturen dat ze van dit forum komen...dat is heel iets anders
.
Volgens mij is dit eerder post-modern-nederlands?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
kongingsfilm?? lul eens normaal en geen oud hollandsch.
Truequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
verschil in nerdheid hou je altijd, ja.
Foto's gemaakt op het balkon. Daar komen ze beter tot hun rechtquote:Op zondag 23 juli 2006 18:51 schreef slindenau het volgende:
Kijk dat zijn nog eens beelden waar je U tegen zegt.
Maar neem jij je foto's altijd op de stoep![]()
?
Ja Sauron weegt inderdaad vrij veel. Meer dan Obi-Wan en Grievous samen. 25,93kg volgens sideshow.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
Mooi Mr.![]()
Zelf heb ik Sauron ook en wat een bakbeest is dat! Hij weegt geloof ik 27 kilo of zo, en Grievous heb ik op m'n wishlist staan
wow die general grievous is echt cool !quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hierbij 3 van mijn Sideshow statues.
De lightsaber van Obi-Wan kan ook licht geven maar dat zie je toch niet overdag dus daar heb ik geen foto's van gemaakt.
Waaaaah die wil ik hebben., waar heb je die gekocht en heb je hem binnen gekregen, of heeft de douane hem onderschept??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Deze thread verdient een flinke schop
*schop
[afbeelding]
1:1 Scale "Rosebox" Shotgun Replica
Pre-ordered
Voor de inclusive ben je te laat, ik zou hem lekker bij een retailer pakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
Jabba the Hut met de 2 onderdelen zijn ook wel erg vet. Nog een nachtje over slapen of ik die moet pre-orderen.
Ik heb hem een tijdje terug gecancelled.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:05 schreef LENUS het volgende:
Waaaaah die wil ik hebben., waar heb je die gekocht en heb je hem binnen gekregen, of heeft de douane hem onderschept??
Dat wist ik nietquote:Most think of the Hulk as a green giant, but in his original appearance, the Incredible Hulk was actually grey! Reportedly, the grey color was too difficult to control in the printing process, and the color was shifted to green as Hulk's story went on.
*kick*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
Toch maar wel besteld:
[[url=http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/jpg/2112_press02-001.jpg]afbeelding][/url]
En hijs binnen, tis een beaut!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft al een optie op een fan-made predatormasker genomen
En na bijna 3 jaar heb ik hem ook!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Heb je hem ook via die site besteld? of ergens anders besteld?
Wil hem ook!!!
idd samen met Emma Frost vind ik:quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Tokus het volgende:
Onlangs het meest sexy beeld ooit binnengekregen:
Jij zal aardig vaak moeten stoffen met zoveel action figures.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:20 schreef Ash het volgende:
Weer wat dingetjes binnen:
Haal je die dingen nu uit de verpakking, of koop je van alles 2?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:05 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
The Dark Knight: Movie Masters
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik haal ze uit de verpakking, Ik ben niet zo'n verzamelaar die alles nog in de verpakking wilt bewaren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Haal je die dingen nu uit de verpakking, of koop je van alles 2?
Way te duur... Gator.nl gaat nog, maar ik ben ook meer een gelegenheidskoper denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:11 schreef Elegy het volgende:
Acme Trendz Is vast al eens langsgekomen maar ach, dan nog maar een keer
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef Dzy het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van die merchandise, maar damn die monkey is vet. Hoe duur, goe groot en waar?
Kun je je collectie eens tonen? Ben wel benieuwd wat je ondertussen allemaal hebt staanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:05 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik haal ze uit de verpakking, Ik ben niet zo'n verzamelaar die alles nog in de verpakking wilt bewaren.
Yep, en dat vind ik wel een mooie prijs. En het is nog altijd zo'n 100 euro goedkoper dan bij yendor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef Retarded het volgende:
heb hem van vrienden gehad voor mn verjaardag. Op Ebay gaat ie ongeveer weg voor 150 euro incl verzending. Veel goedkoper dan dat krijg je hem niet ...
doh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Geile kickers! (andere host nemen)
Ik vind het wel meevallen, mijn foto's (telefooncamera) zijn ook niet al te beste kwaliteit en doen de figuren niet goed hun recht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:51 schreef Tokus het volgende:
ze doen het. maar deze valt me tegen als je naar de kwaliteit van de Joker figuren kijkt.
Mrs. Voorhees?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Ash het volgende:
Deze nieuw binnen:
Een Friday The 13th (2009) perskitje.
Een simpel Jason maskertje in een box dat geluid maakt als je hem opendoet.
Hoort eigenlijk nog een postcard bij maar die mis ik helaas![]()
Voor de rest wel geinig en staat leuk in de kast bij de Friday The 13th DVD's.
Deze pakketjes werden in Amerika uitgedeeld aan reviewers etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier m'n vriendin als vrijwilliger slachtoffer om het maskertje te showen.:![]()
[ afbeelding ]
Check hier voor een video'tje van de box met geluid:
http://www.shocktillyoudrop.com/news/topnews.php?id=9334
jammer dat ik gelijk al een plaatje zie dat ze gejat hebben van La Cite Des Nuages.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef killybille het volgende:
Super veel statues op www.hobbitstore.com
sit is ook wel grappig en ze hebben zeer scherpe prijzen
Ik heb eergisteren de legolas premium statue besteld....
je hebt het over de Legolas Premium Format?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef killybille het volgende:
hahahahaha, inderdaad zie ik sommige plaatjes terugkomen.....
Maar mij legolas beeld is toch 20 euro goedkoper bij Hobbitstore dan bij Le cite def nuages......
ik heb het over de "Monster Prices", "New Items" en "Pre-Order" plaatjes op de beginpagina van Hobbitstore. Die zijn precies hetzelfde als bij La Cite Des Nuages. Alleen bij laatstgenoemde zijn ze zo gemaakt dat ze in hun site passen.quote:Ik denk dat bij veel sites dezelfde plaatjes worden gebruikt of niet?? Het is toch allemaal van sideshow of vergis ik me?
Fackin hell!!!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
Hot Toys The Dark Knight The Joker (bank robber version)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ok, hier moet ik op terugkomen. Een klein half jaar later heb ik alsnog de Bank Robber versie van the Joker aangeschaft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Tokus het volgende:
ik vind 'm niks.
Die Joker is wel gaaf, maar in het geval van The Dark Knight ben ik niet zo van de movie merchandise. Ik heb liever de comicversies
quote:# The one, the only, the original, most accurate Buzz Lightyear ever produced!!
# Highly detailed deluxe film replica from DISNEY/PIXAR’s digital data.
# Fully poseable including fingers, wrists, elbows, shoulders, waist, ankles, knees and legs!
# Push his red oval chest button for classic “Buzz Toy” phrases.
# Press the blue oval chest button and he responds as “Space Ranger Buzz”! He even knows if you’re talking loudly and reacts.
# Talk to Buzz and he’ll respond to your voice in Talk Back Mode (green oval button for ON/OFF Talk Back feature).
# Press his red chest button for pop-out wing action and light-up wing tips. Level sensor knows when Buzz is in a horizontal flying position or standing vertically and responds with flying and landing sound effects!
# Press his arm button for laser light-up and sound effects.
# Open or close his helmet or arm communicator and he reacts with related phrases and sound effects.
# Soft rubber waist and glow-in-the-dark green trim.
# Includes a Toy Story Collection Certificate of Authenticity.
# Original voice.
zo die's vet!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Ash het volgende:
Vandaag opgehaald:
TOY STORY COLLECTION
BUZZ LIGHTYEAR
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Zou wel willen, maar daar heb ik het geld echt niet voorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuwe hottoys batmobile iemand?!
Mijn laatste predators zaten op een 200-ish pricetag. De nieuwere zijn alweer nog duurder (en dan te bedenken dat ze oorspronkelijk op 160 zaten per pop), maar daar is de huidige kwaliteit ook naar.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:30 schreef Tokus het volgende:
nee nee, drie he.
op zich heeft Sideshow nu wel goed geregeld met die Flexpay, je kan dit bedrag over een jaar uitsmeren en dan kost het je maandelijks amper 60 euro, dus voel je het niet zo hard in de portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |