deze ziet er erg goed uit. Alleen is het wel de versie uit het Hush verhaal, dus is hij wat onder de invloed van Poison Ivy...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
daarvan wil ik Superman nog erg graag hebben! Er is dit jaar al een andere uitvoering van Superman uitgekomen, maar die vind ik toch een stuk minder...
ik bedoelde vooral dat groene spul, maar goed het is uit de Hush serie dus ook Superman zoals hij daarin is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:23 schreef Retarded het volgende:
je bedoelt die ogen?? vind ik juist wel gaafDat groene spul is wat minder, maar daar kijk ik wel omheen...
[afbeelding]
zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:52 schreef Retarded het volgende:
serie 3 ziet er ook best aardig uit
[afbeelding]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker
95 euro bij Gator? damn, die zijn niet goedkoop.
Denk dat ik er ook maar in moet gaan handelen, ik zou ze voor 20 euro minder kunnen leveren.
heb je gelijk in. Voor losse figuren vind ik het niet de moeite om die 2 euro ofzo uit te sparen (en die koop ik dus gewoon als ik ze ergens tegenkom in NL), maar in het geval van een hele set scheelt het toch echt veel. Vooral als je in de VS een adresje gevonden hebt die ze erg goedkoop levert.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:03 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:10 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag binnengekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt vet!
www.modelcarweb.nlquote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Heb je hem ook via die site besteld? of ergens anders besteld?
Wil hem ook!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |