da's dus een fout die veel mensen maken,quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef Djaser het volgende:
He bah, weer zo'n kruising. Als ik ergens wel niet op zat te wachten....
Ja leuk maar ik zit er gewoon niet op te wachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef catfish het volgende:
[..]
da's dus een fout die veel mensen maken,
de "makers" van Alien stellen duidelijk dat de Alien een parasiet is bij de ontwikkeling waardoor deze elementen overnemen van de host
in Alien 4 wordt er voor het eerst een alien Queen geboren uit een mens (uit Ripley), welke dan ook levendbarend is, dat is ook de verklaring waarom de alien vrij menselijk is qua figuur
oorspronkelijk zat er in 1 van de films (weet niet meer juist dewelke) een alien die op een hond leek (maar is geschrapt omdat het raar, eerder lachwekkend leek)
idien er dus een facehugger op een predator springt, krijg je zodus een ander type alien
De Newborn is dan ook een restant menselijk DNA wat uit de Queen komt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik zit er gewoon niet op te wachten.
Alien 4 waar iets dergelijks al iin voor kwam is ook zo'n typische film die ik qua niveau gelijk stel aan Batman & Robin.
Daarbij wordt in die film heel duidelijk gemaakt dat de Queen en Ripley sommige eigenschappen delen door fouten in het gekloonde DNA en niet doordat een natuurlijke eigenschap van de aliens is.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Wat zou er gebeuren als een olifant als host optreedt
Alien met slurf en flaporen.
Of gewoon een formaat olifant, waarvan de tweede tong zo lang is als een slurf, en de oren zijn vervangen door koelvinnen op de rug...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Space Jockey..?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Ik gooi even een andere link, want ik zie ze omdat ze gewoon in mijn buffer staan...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zie niks......
Als ik me niet vergis was dat in de gevangenis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef catfish het volgende:
[..]
da's dus een fout die veel mensen maken,
de "makers" van Alien stellen duidelijk dat de Alien een parasiet is bij de ontwikkeling waardoor deze elementen overnemen van de host
in Alien 4 wordt er voor het eerst een alien Queen geboren uit een mens (uit Ripley), welke dan ook levendbarend is, dat is ook de verklaring waarom de alien vrij menselijk is qua figuur
oorspronkelijk zat er in 1 van de films (weet niet meer juist dewelke) een alien die op een hond leek (maar is geschrapt omdat het raar, eerder lachwekkend leek)
idien er dus een facehugger op een predator springt, krijg je zodus een ander type alien
Het ziet er een stuk beter uit dan het eerste deel. Ik moet wel wat wennen aan de Alien en Predator pakken, het ziet er nu wat goedkoop uit, iets wat ik niet gewend ben in deze tijd van ´gelaagde´ Hollywood blockbuster filmsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
En op IGN weer een nieuw filmpje verschenen and I must admit: daddy likes...
Grappig, we weten niet eens of de Predators die we tot nu toe gezien hebben mannen of vrouwen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:46 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een paar comics, Alien vs Predator vs Terminator vs Witchblade vs Darkness (ja echt!) en nog Predator vs Witchblade vs Darkness vs Alien (ook dat klopt!) waarin de (of sommige) predators vrouwelijk zijn.
Komt dat hier ook in voor, lijkt me wel een aardige twist namelijk.
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.
Rest de vraag waar deze in beschreven zijn, want de comics zijn niet echt geweldige bronnen, en zolang het niet in de films zit...quote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.
En hijs binnen, tis een beaut!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft al een optie op een fan-made predatormasker genomen
Jups. P1, AvP2, P2.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Is de rechter trouwens uit P2?
Trust me, daar heb ik een oogje op gehad, was de enige helm uit AvP 1 die echt gaaf was, en ook daar was een fan-made masker heer en meester. Jammer genoeg zijn er maar een paar van gemaakt, en niet eens door de oorspronkelijke bouwer. Wat er verder mee gebeurd is is mij onbekend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens, je zou eigenlijk Celtic moeten hebben, dat is echt een gaaf masker.
True, deze hobby is nog nooit zo goedkoop geweest, maar het ding wordt volgens mij niet meer gemaakt, plus dat dit grapje mijn laatste strootje was van dit jaar. Afgelopen weken weer wat aangeschaft hier en daar, waaronder deze. Alle meevallers nu gaan voorlopig in mijn kleding en surprises zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:58 schreef OFfSprngr het volgende:
250 Dollar is nu wel een stuk goedkoper met de dure Euro.
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer genoeg zicht op de home-planet
Omdat er dingen worden ingevuld en toekomstige projecten meer in de weg zouden zitten. Het laatste beetje mysterie pats boem weg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |