deze ziet er erg goed uit. Alleen is het wel de versie uit het Hush verhaal, dus is hij wat onder de invloed van Poison Ivy...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
daarvan wil ik Superman nog erg graag hebben! Er is dit jaar al een andere uitvoering van Superman uitgekomen, maar die vind ik toch een stuk minder...
ik bedoelde vooral dat groene spul, maar goed het is uit de Hush serie dus ook Superman zoals hij daarin is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:23 schreef Retarded het volgende:
je bedoelt die ogen?? vind ik juist wel gaafDat groene spul is wat minder, maar daar kijk ik wel omheen...
[afbeelding]
zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:52 schreef Retarded het volgende:
serie 3 ziet er ook best aardig uit
[afbeelding]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker
95 euro bij Gator? damn, die zijn niet goedkoop.
Denk dat ik er ook maar in moet gaan handelen, ik zou ze voor 20 euro minder kunnen leveren.
heb je gelijk in. Voor losse figuren vind ik het niet de moeite om die 2 euro ofzo uit te sparen (en die koop ik dus gewoon als ik ze ergens tegenkom in NL), maar in het geval van een hele set scheelt het toch echt veel. Vooral als je in de VS een adresje gevonden hebt die ze erg goedkoop levert.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:03 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Toch vaak de goedkoopste in nederland. Een vergelijking met US winkels of Ebay is natuurlijk niet geheel fair.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:10 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag binnengekregen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt vet!
www.modelcarweb.nlquote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Heb je hem ook via die site besteld? of ergens anders besteld?
Wil hem ook!!!
Dude, ik aanbid je! Zou graag eens langskomen om hem te zien...quote:Op zondag 30 januari 2005 00:36 schreef k00s het volgende:
Predator 1:1 head
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En besteld![]()
Shit dude.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, ik aanbid je! Zou graag eens langskomen om hem te zien...
Recentelijk besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis door een fan gemaakt op basis van foto's van AvP, op basis van een P1 helm.
Gaat iig nog even duren, wie er nog een wil: dingen zijn rond de 370 euro, 270 euro als je hem zelf wil bouwen (zonder lenzen).
Tevens een P2 masker proberen te jagen...
Je zou de site van Neca en McFarlane Toys eens kunnen napluizen, maar echt zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik wil zo graag een Pennywise (die clown uit IT) figuur, maar volgens mij bestaat die helemaal niet, of wel?
Nope, als ik die chip had gewild dan was ik voor deze gegaanquote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/TERMIN(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Hmm... das heel goedkoop. Dat is niet wat jij hebt gekocht, toch KQ?
Return of the killer yellow frogsquote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Tokus het volgende:
die gele kikkers, hoe duur zijn die?
en uit welke film?
Jaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
Heb je de exclusive Grievous van SS?
[afbeelding]
nope, dat is een andere. Zal later vandaag even zoeken voor welke het wel is, maar heb daar nu geen tijd voor.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
Die minibust is hier te koop in Almere voor ongeveer ¤130,-
Ik geloof dat dit m is
[afbeelding]
hehe een tijdje terug heb ik deze nog gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef kinky_queen het volgende:
Laat maar weten welke je zoekt dan, maar ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat iemand een andere Fett koopt dan de SS uitgave. Hij is duurder okay, maar hij shipped toch pas in April of zo
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef kinky_queen het volgende:
Laat maar weten welke je zoekt dan, maar ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat iemand een andere Fett koopt dan de SS uitgave. Hij is duurder okay, maar hij shipped toch pas in April of zo
![]()
waar heb je het over tutjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:VET!!! Waar kan ik zulke kruisjes halen? Die wil ik ook. Uit welke film komen ze eigenlijk?
OMG, ze zijn zooo vetquote:
KinkyQueen had een Trilogy box in de verkoop geloof ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, ze zijn zooo vet.
Verdorie, waar kan ik toch die trilogy box voor een mooie prijs halen?
praat poep?? hij heeft het over DE trilogy en dat is er maar 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
Welke TrilogyJe praat poep Dizer
. Ben je wel helemaal wakker?
Dude, seriously. Wat voor een DVD nerd ben jij als je Bruce Campbell niet herkent in die stanbeelden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
Welke TrilogyJe praat poep Dizer
. Ben je wel helemaal wakker?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
praat poep?? hij heeft het over DE trilogy en dat is er maar 1The Evil Dead Trilogy
Die hele dure jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
KinkyQueen had een Trilogy box in de verkoop geloof ik?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, seriously. Wat voor een DVD nerd ben jij als je Bruce GOD Campbell niet herkent in die stanbeelden?Dus heb ik het over de trilogy van Evil Dead
Of hij is gewoon nog niet zo lang hier bij ons. En jullie spammen de laatste tijd ook niet zo veel met Evil Deadquote:
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef slindenau het volgende:
Evil Dead, kan je dat eten?
Zeg AC, heb jij eigenlijk Beggars and Choosers?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"
Ken je ook nog andere scheldwoordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij moet vooral zo doorgaan pikkie dan zal ik je bewerken met mn "boomstick"
* AntiChrist probeert zichzelf eens een keer wat minder grof uit te drukken.......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ken je ook nog andere scheldwoordenOf staat alleen "pikkie" in je scheld-woordenboek
.
Nopequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg AC, heb jij eigenlijk Beggars and Choosers?
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
* AntiChrist probeert zichzelf eens een keer wat minder grof uit te drukken.......
Fout antwoordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:35 schreef Tokus het volgende:
kq, imageschack doet het niet op dit forum.
Re-Animator, wat een koningsfilm was dat zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef AntiChrist het volgende:
Oeee nice:
Dr. Herbert West
[afbeelding]
kongingsfilm?? lul eens normaal en geen oud hollandsch.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Re-Animator, wat een koningsfilm was dat zeg.
verschil in nerdheid hou je altijd, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fout antwoord. Hij doet het niet bij mensen die meesturen dat ze van dit forum komen...dat is heel iets anders
.
Volgens mij is dit eerder post-modern-nederlands?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
kongingsfilm?? lul eens normaal en geen oud hollandsch.
Truequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
verschil in nerdheid hou je altijd, ja.
Foto's gemaakt op het balkon. Daar komen ze beter tot hun rechtquote:Op zondag 23 juli 2006 18:51 schreef slindenau het volgende:
Kijk dat zijn nog eens beelden waar je U tegen zegt.
Maar neem jij je foto's altijd op de stoep![]()
?
Ja Sauron weegt inderdaad vrij veel. Meer dan Obi-Wan en Grievous samen. 25,93kg volgens sideshow.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
Mooi Mr.![]()
Zelf heb ik Sauron ook en wat een bakbeest is dat! Hij weegt geloof ik 27 kilo of zo, en Grievous heb ik op m'n wishlist staan
wow die general grievous is echt cool !quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hierbij 3 van mijn Sideshow statues.
De lightsaber van Obi-Wan kan ook licht geven maar dat zie je toch niet overdag dus daar heb ik geen foto's van gemaakt.
Waaaaah die wil ik hebben., waar heb je die gekocht en heb je hem binnen gekregen, of heeft de douane hem onderschept??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Deze thread verdient een flinke schop
*schop
[afbeelding]
1:1 Scale "Rosebox" Shotgun Replica
Pre-ordered
Voor de inclusive ben je te laat, ik zou hem lekker bij een retailer pakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
Jabba the Hut met de 2 onderdelen zijn ook wel erg vet. Nog een nachtje over slapen of ik die moet pre-orderen.
Ik heb hem een tijdje terug gecancelled.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:05 schreef LENUS het volgende:
Waaaaah die wil ik hebben., waar heb je die gekocht en heb je hem binnen gekregen, of heeft de douane hem onderschept??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |