Ja, belbudget van 9 euro per maand is genoeg. Je kan ook ook geen kpn abo nemen, maar dan moet je iets van 9 euro per maand betalen voor het gebruik van de lijn.quote:Op maandag 27 september 2004 15:20 schreef pos het volgende:
Ik heb kabel (chello) maar zou ook liever adsl willen. Alleen heb ik geen huis telefoon en ik neem aan dat dat dan weer moet terwijl ik die niet gebruik.
Omdat ik veel problemen met (spook) rekeningen heb gehad en voordat dat opgelost is kost het je een hoop ergernis en ivm de nieuwsgroepen. Bij chello komen alle posts incomplete binnen waardoor je niks binnen kunt halen.quote:Op maandag 27 september 2004 15:25 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Ja, belbudget van 9 euro per maand is genoeg. Je kan ook ook geen kpn abo nemen, maar dan moet je iets van 9 euro per maand betalen voor het gebruik van de lijn.
Maar waarom wil je naar adsl? Adsl is goedkoper of beter, niet perse goedkoper en beter.
I see.quote:Op maandag 27 september 2004 15:30 schreef pos het volgende:
zie niks meer bij bobjuh staan
Heb er al weer wat staan.quote:Op maandag 27 september 2004 15:30 schreef pos het volgende:
zie niks meer bij bobjuh staan
In theorie ja. Ik heb echter nog nooit een rekening hiervoor van demon gehad. Nou kan dat ook komen doordat ik het duurste abo heb.quote:Op maandag 27 september 2004 15:24 schreef bobjuh het volgende:
.
Je hebt zo wie zo werkende lijn nodig.
Of je kan zelf een lijn nemen a 9,40 of als je geen linesharing betaald je alsnog ongever 9,40 omdat KPN dat bedrag in rekening brengt voor de huur van de lijn aan de ISP en de ISP dit aan jou doorberekend.
Zit je allang bij bbned? Volgens mij neemt bbned het bij oudere abo's voor hun rekening.quote:Op maandag 27 september 2004 16:03 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
In theorie ja. Ik heb echter nog nooit een rekening hiervoor van demon gehad. Nou kan dat ook komen doordat ik het duurste abo heb.
mits de juiste ingangen zijn er wel meer die dat doen hoor... en ik heb het nu niet over de individuele prestaties van medewerkers, want daar heb ik niet vreselijk veel problemen mee en vond ik ook wel goed; het gaat mij om de interne beleidsstructuur en de communicatie naar buiten toe als er echte problemen zijn.quote:Op maandag 27 september 2004 15:09 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Vind ik toch vreemd dat jij dat vind omdat Cistron bekend staat een goede service te hebben. Bij mensen die beetje in adsl wereld zitten of bekend mee zijn zullen toch zeggen heel wat anders zeggen dat dat jij verteld. Ik weet geen ISP die zo aktief mensen op usenet helpen en zelfs midden in de nacht en ik het weekend nog op irc klanten helpen. Tja echt a-service gericht hoor mensen zo buiten werktijd en in weekend helpen
fast-xs is niet meer dan een white-label reseller van dutchweb, net als speed-xs ; daarbuiten komt dat zij zeker niet de enigen zijn die op ATM niveau afnemen (sterker nog: zijn er vrij veel) en dat is bovendien nog geen garantie voor beter eindresultaat, zoals dus bleek.quote:[..]
Komt door stukje extra service wat extra kost. Cistron neemt als een van de weinige ISP ook af bij BBned op ATM nivo en dit is nu eenmaal wat duurder voor een ISP. Hierdoor doen ze stukje ATM naar IP conversie zelf wat bij 99% van andere ISP laten door door BBned. Hierdoor hebben ze zelf meer in de hand en kunnen ze zelf aantal problemen oplossen en voorkomen. Als jij een goedkopere provider wil moet je het zelf weten. Zou je zeker een goedkope providers aanraden dan zoals fast-xs die alleen maar doorverkochten.![]()
het bleek te zitten in een combinatie 'verzenden van pdf'jes' bij email en de manier waarop ik verschillende adressen adresseerde en daarbuiten sowieso gigantisch veel mailde via hun server, wat door de server werd gezien als spam ; dat probleem is opgelost uiteindelijk (maar het heeft te lang geduurd)quote:[..]
Zal waarschijnlijk wel reden hebben gehad dat je mail werd geweigerd. Word echt niet zomaar gedaan hoor. Heb zeker laatste 7 maanden denk ik nooit gehad dat lijn zomaar wegviel en het is dan ook niet meteen Cistron's schuld. Kan bekabbeling zijn, BBned, KPN en whatever.
dat is een kwestie van beleid, anderen kunnen het ook (en voor minder, èn ook nog eens beter)quote:[..]
Het is te merken dat je niet weet waar je het over hebt. Cistron krijgt een 2mbit zijn uncapped lijn aangeboden door BBned die 1:25 overboekt is. Dus je deelt het met 24 andere mensen. Die datalimiet is er niet om de kosten te drukken. Die datalimiet is er met een technische reden. Aangezien 2mbit overboekt is heb je eigelijk recht op 2mbit delen door 25. Kan je zelf uitreken waar je eigelijk recht op hebt en je datalimiet dan. Maar omdat niet iedereen zijn volle limiet gebruikt kunnen ISP (niet alleen Cistron) een hogere limiet aanbieden. Die 100 gig heeft dus een technische reden. Als een groot aantaal mensen 100+ gig dataverkeer gaan gebruiken komen er problemen op het netwerk van de ISP. Dan krijgen de klanten problemen zoals langzamere verbindingen en een hoge pings. Het is dus alleen maar goed dat er een datalimiet is die er voor zorgt dat er niet een paar mensen zijn die het voor iedereen verpesten.
in dit geval had BBned het papiertje waar op stond dat mijn aansluiting opgezegd had moeten worden liggen in haar administratie, dus in dit geval was het wel degelijk een fout van Cistron (iets dat ze ook onder druk toegaven).quote:[..]
En natuurijk is het Cistron's fout. BBned maakt ook fouten. Heb op Cistron helpdesk kanaal keer iemand gezien waarbij BBned een foutje had gemaakt en die opeens aansluiting had bij andere ISP met de daarbij horende host. Dus die vlieger van alleen kunnen opzeggen adhv iets op schrift gaat ook niet op. BBned maakt ook fouten ook bij onderhoud en weet ik nog wat meer. Dat heraansluiten en lijn vrijmaken moet je bij KPN aanklagen die doen er zo verschrikkelijk lang over.
dat is heel prettig voor jouquote:[..]
Vreemd mijn ervaringen zijn heel anders. Ik kreeg een credit nota netjes van Cistron zonder dat ik er om heb hoeven vragen. Alles werd netjes gecrediteerd geen probleem
wel als je goede maatjes bent met directieleden ja en tevens spreekt uit de hoedanigheid van mede-ondernemer en afnemer van een groot aantal lijnen (al dan niet voor klanten geregeld), niet een miezerig consumentenlijntje.quote:[..]
Tuurlijk en je denkt echt dat BBned zo iets gaat zeggen tegen een klant van een ISP. Cistron is wel een klant van BBned. Cistron neemt af bij BBned dus denk je echt dat BBned dat soort dingen gaat zeggen?
boeiend wat jij vindt, zal mij mn reet roesten ventje; doe met deze info wat je wilt, gebruiken of negerenquote:Ik geloof zelf weinig van dit verhaal. Klinkt meer als een verhaal om een ISP zwart te maken.![]()
![]()
![]()
Ik zit er sinds maart 2003. Maar volgens mij namen ze het vroeger voor hun rekening. En dat zouden ze gaan veranderen. Volgens mij goldt dat voor iedereen en niet alleen voor nieuwe klanten.quote:Op maandag 27 september 2004 16:09 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Zit je allang bij bbned? Volgens mij neemt bbned het bij oudere abo's voor hun rekening.
Ik snap best dat dit een heel vervelend incident is geweest. Maar dit is de eerste keer dat ik wat negatiefs hoor over Cistron. En ik lees de newsgroup, tweakers en fok al erg lang.quote:Op maandag 27 september 2004 16:10 schreef dr.dunno het volgende:
Allemaal tekst.
Xs4all heeft bij het duurste consumenten abo, ook een datalimiet.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:29 schreef funrider het volgende:
Demon, XS4all, HCCnet = goed ( via BBned, KPN)
alle 3 goeie support, goedkope support nrs en goeie verbindingen, Demon sowieso geen datalimiet, xs4all bij laagste abo wel.
Cheapo en goed = abos via Compuserve, Speedlinq (dure helpdesk) via BabyXL (Tiscali)
gekgenoeg kan beter geen abo aangaan met Tiscali zelf (sorry geen zin om uit te leggen).
Van 8 GB ......... Mijn datagebruik van de afgelopen maanden :quote:Op donderdag 30 september 2004 19:51 schreef Renesite het volgende:
Datalimiet![]()
Freeler : Nu de eerste drie maanden slechts ¤ 19,95 p.m. (daarna ¤ 34,95 p.m.)quote:Freeler, is dat niets?
Wat maakt Freeler volgens jou 'beter' dan KPN ?quote:4.4.
De Overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van twaalf maanden, tenzij in de Productinformatie uitdrukkelijk anders is aangegeven,en wordt telkens stilzwijgend met dezelfde periode verlengd.
Dácht dat die wel goedkoop waren, excusequote:Op donderdag 30 september 2004 20:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Van 8 GB ......... Mijn datagebruik van de afgelopen maanden :
[afbeelding]![]()
[..]
Freeler : Nu de eerste drie maanden slechts ¤ 19,95 p.m. (daarna ¤ 34,95 p.m.)
KPN : eerste drie maanden ADSL Lite van ¤ 29,95 voor ¤ 24,95
Bij KPN een gratis draadloze modem, bij Freeler een Ethernet modem.
Snelheid is hetzelfde. Alleen bij Freeler wél email en homepageruimte. Maar zoals ik zei : daar ga ik toch geen gebruik van maken.
Bovendien, uit de algemene voorwaarden van Freeler :
[..]
Wat maakt Freeler volgens jou 'beter' dan KPN ?
Er is wel een goedkoper Freeler abonnement alleen ik kijk toch rond de snelheid 1120/352.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dácht dat die wel goedkoop waren, excuse
Als je niet veel download, dan is die KPN wel een goeie denk ik ja![]()
Maar als je echt meer gaat doen dan krijg je wel eerder problemen, maar als je daarmee een maandje bezig bent is er nog geen ramp, betaal je een klein bedrag aan een gigabyte meer![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/27616quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:37 schreef Enchanter het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je kan checken wanneer BBNED of BabyXL mogelijk is in een bepaalde gemeente , een vriend van mij woont in Landsmeer , maar daar is het nog niet mogelijk, al gemailed met Tiscali en BBned , maar geen antwoord
![]()
Die postcode check heb ik al gedaan , maar krijg alleen maar het bericht dat het niet beschikbaar is , ben eigenlijk op zoek naar een link waar je iets kan vinden wanneer BBNED en/of BabyXL/Tiscali beschikbaar is in die buurtquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef IPdaily het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/27616
http://www.cistron.nl/ >>> postcode check
Maar Compuserve bevalt dus goed?
BabyXl compenseerd je overhead. Dus bij demon heb je 512/1024 en bij compuserve 640/1280quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:41 schreef funrider het volgende:
Download is super hoog.. haalt gemiddeld via speedtest 116 kb/s. Ik haal daarentegen met mn demon abo van 39 euro (ook 1024/512) een download van gemiddeld 108 kb/s. Beide abos onbeperkt dataverkeer.
Idd dat tijdelijk d. snelheid ben ik ook wel naar benieuwd wat ze daarmee bedoelen.. hij had er niet zo erg in gehad..
Zo heel belachelijk is die regel niet. Want je weet het van te voren. En anders zoek je maar een andere ISPquote:Waarom hanteerd Cistron trouwens zo'n belachelijk max. dataverkeer regel .. kunnen ze wel een goede helpdesk hebben.. maar FUP bij een hoge snelheid vind ik toch wel iets belangrijker!
quote:Om misbruik te voorkomen mag Speedlinq een abonnee die meer dan 3 maanden achter elkaar de Fair Use met meer dan 10 % overschrijdt migreren naar een hoger abonnement. Eveneens mag Speedlinq bij excessief datagebruik (meer dan 25 % boven de datarichtlijn) de abonnee (tijdelijk) beperken in het gebruik van het abonnement of hem migreren naar een hoger abonnement. De kosten ter grootte van de overschrijding mogen dan in rekening gebracht worden, wanneer deze de abonnee door Speedlinq zijn medegedeeld en de overschrijving is blijven voortbestaan.
Bovenstaande Fair Use Policy houdt dus voor Speedlinq in dat het de kosten van eenmalige overschrijding van dataverkeer niet aan de abonnee doorberekent, terwijl het daar zelf wel voor wordt belast. Voor de abonnee houdt dit in dat hij bij herhaalde overschrijding migreert naar een abonnement passende bij het door hem gegenereerde dataverkeer.
Onderstaand overzicht geeft de Fair Use aan van de verschillende abonnementstypen.
Fair Use Richtlijn op All-in abonnementen (BaByXL/Tiscali netwerk)
All-in 512 5 GB p/mnd
All-in 1024 15 GB p/mnd
All-in 2048 25 GB p/mnd
All-in 4096 50 GB p/mnd
All-in 8064 100 GB p/mnd
Fair Use Richtlijn op X-tra abonnementen (BBned netwerk)
X-tra 512 5 GB p/mnd
X-tra 1024 15 GB p/mnd
X-tra 2048 25 GB p/mnd
X-tra 8192 100 GB p/mnd
Het idee achter speedtest.nl is wel leuk. Maar het zegt niet zoveel over je snelheid. Want je provider bepaalt niet alles, een groot gedeelte van je snelheid hangt ook af van: je modem, de kwaliteit en de lengte van je koper kabel en de dslam.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:41 schreef funrider het volgende:
Kijk anders ook eens op Speedtest.nl en kijk per provider naar de gehaalde snelheden door gebruikers.. want niet iedere provider komt ook echt in de buurt van de theoretische snelheden.. soms zelfs stukken lager!
Nou, dat is toch netjes dat hun melden waar de grenzen van hun FUP liggen? Wat minder netjes, dat je bij 3 keer 10% overschreiding automatisch geupgrade wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:08 schreef IPdaily het volgende:
Ik vond trouwens net dit staatje:
[..]
Dat proggie hoef je dus niet te runnen , m'n vriendin haalt haar mail op via SMPT , maar dat irritante prog van CS is niet geinstalleerdquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:41 schreef funrider het volgende:
collega van me heeft ook Compuserve via goedkope Babyxl/Tiscali netwerk. Heel tevreden!! Enkel de e-mail is geen POP3 maar SMTP dus je moet een extra proggie van compuserve runnen..
...
Je bedoelt imap?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat proggie hoef je dus niet te runnen , m'n vriendin haalt haar mail op via SMPT , maar dat irritante prog van CS is niet geinstalleerd
Omdat ADSL (iig voor particulieren) overboekt is. Bij BBned 1:25 en bij KPN zelfs dat 1:40). Bij BBned betekend dat je je verbinding met 24 ander deelt. Je gegarandeerde bandbreedte eigelijk maar 1:25 is.quote:[b]
Waarom hanteerd Cistron trouwens zo'n belachelijk max. dataverkeer regel .. kunnen ze wel een goede helpdesk hebben.. maar FUP bij een hoge snelheid vind ik toch wel iets belangrijker!
Weet ik niet , zit nu thuis , zal zo ff kijken als ik naar haar toe gaquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:12 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Je bedoelt imap?
Ja dat bedoelde ik , ik ben ook maar een internet/computernoobquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:12 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Je bedoelt imap?
Je kan in ieder geval bij alle adsl verbindingen via BBned en BabyXL. Ik geloof ook zelfs dat sinds een jaar ofzo via KPN kan via een belbudget lijn. Die man loopt gewoon achterquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Fixers het volgende:
Nou ben ik aan het uitzoeken welke ADSL aanbieders er op een belbudget kunnen. Maar daar is ook geen wijs uit te worden. Iemand hier een paar tips? (den haag-centrum, nagenoeg alle netwerken beschikbaar). Ik moet gewoon een basis ADSL lijntje hebben in het ¤ 20,- euro segment.
TweakDSL is ook bbned. En bbned krijgt gewoon een rekening van de kpn als iemand de vaste lijn opzegt, voor het gebruik van het kpn netwerk. Bbned zal deze rekening aan de isp doorberekenen, als tweakdsl die uit eigen zak betaalt en niet aan de klant doorberekent snijden ze zich in de eigen vingers... op een dsl abonnement zit toch al nauwelijks marge, ik denk niet dat ze zich dat kunnen permitteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:43 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval bij alle adsl verbindingen via BBned en BabyXL. Ik geloof ook zelfs dat sinds een jaar ofzo via KPN kan via een belbudget lijn. Die man loopt gewoon achter
Bij BBned verbindingen en BabyXL (Tiscali Wholesale) kan je ook als je adsl hebt je KPN lijn opzeggen alleen KPN rekent dan wel 9 euro zoveel aan kosten voor het kaalkoper dat is dus bijna net zoveel als een belbudget lijn. Sommige ISP zoals bijvoorbeeld TweakDSL rekenen die 9 euro zoveel niet door aan de klant.
Storingen zijn vaak invidueel; allebei lopen ze via BBned, dus qua netwerk zou je geen problemen moeten hebben. Het kan een profielfout zijn bij BBned, het kan ook aan de gebruikerskant (brakke kabels, brakke modem, verkeerde instellingen) liggen..quote:Op maandag 21 februari 2005 12:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi
Ik zit te twijfelen tussen Speedxs en Demon
Alleen hoor ik de laatste tijd niet zo een goed nieuw over beide providers
Last van storingen en dergelijk
Er zullen hier vast wel mensen zitten die een abo hebben bij Speedxs of Demon en die willen vast hun ervaring ff delen :p
Oh, BBned heeft nooit netwerkproblemen wil je zeggen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Storingen zijn vaak invidueel; allebei lopen ze via BBned, dus qua netwerk zou je geen problemen moeten hebben.
Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef c0ne het volgende:
Hallo,
Is er een ISP die een ADSL abonnement voor slechts een half-jaar kan aanbieden?
Ik ga binnenkort verhuizen en daar ga ik waarschijnlijk maar een half jaar wonen, en wil heel graag een ADSL aansluiting voor dat halfjaar maar zover ik weet kan je alleen 1 jaar abo's krijgen.
In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?
Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaanKijken of je met de sales afdeling kan praten enzo
Ik zeg niet dat het dan lukt, maar het zou moeten kunnen op die manier
het is dus niet onmogelijk zoals jij steldequote:Op maandag 21 maart 2005 20:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...
Bij wie wordt ADSL aangesloten? Ik weet wel dat 'connected by KPN' wel redelijk snel is met opleveren (1 tot 1,5 week na aanvraag...kennelijk neemt KPN het risico voor haar rekening dat jij binnen 7 dagen de koop ongedaan kan maken en dat zij voor niks werkzaamheden hebben verricht).quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
Uit ervaring: zoals al eerder gezegd kan je bijna altijd binnen 2 weken internetten als je 'connected by KPN' bent. Uiteraard ligt het er ook aan of de provider zijn zaakjes voor elkaar heeft. Officiele oplevering is binnen 4 weken, soms binnen een week, bijna altijd binnen 2 weken, soms binnen 4 weken en heel soms na 4 weken.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
Over 6 weken? Ik dacht dat Versatel pas per 1 augustus online ging met ADSL 2+?quote:.....
Ik heb nu dus getekend voor wat hierboven staat + voor 5 euro extra onbeperkt bellen binnen NL, ben benieuwd! Zal m`n ervaringen nog wel posten ( over 6 weken ofzo)
Contractsduur kan anders zijn en een datalimiet? Ook heb je nog verschil of het op ISDN of analoog wordt aangesloten. Het pakket van Versatel van 40 euro pm en 20Mbit sluiten ze alleen aan op analoog namelijk, daarvoro moest mijn ISDN even omgezet wordne...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef cptmarco het volgende:
vraagje over Wanadoo ADSL:
Snelheid: 4 Mbit/s / 640 Kbit/s kost ¤ 23,95 per maand
Snelheid: 800/256 Kbit/s kost ¤ 26,95 per maand.
die tweede is toch een stuk langzamer??? (en het is toch duurder)
Heb je pech.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef KingB het volgende:
Ik heb geen zin om een jaarcontract af te sluiten om na een maand tot de conclusie te komen dat ik er niets mee ben opgeschoten.
Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Heb je pech.
Je zit altijd 1e jaar aan een jaar contract vast. Daarna kan je bij de meeste providers per maand opzeggen met inachtneming van opzegtermijn. Bij sommige providers kan dit dus niet en dat zijn dus ook providers die je moet ontwijken.
Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.quote:Enige tips die ik kan zijn geven. Ga nooit voor de goedkoopste provider. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. (dus geen speedlinq iig). Ga niet een ISP uitkiezen op basis van hun binaries news server. goede usenetserver is leuk maar er zijn belangrijkere dingen bij een ISP. Binaries nieuws server zijn een niet ondersteunde dienst dat is bij alle ISP zo. Als je goede usenet server wil kan je beter pay account nemen
Moet goed zijn TweakDSL maar kijk eens naar nieuwe Versatel 20Mbit aanbieding als die leverbaar is bij jou in de buurt, 40 euro en straks ook via bellen en digitale TV etc. kan je later nog flink wat centjes schelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef KingB het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.
[..]
Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.
Ik ben nu aan t kijken naar TweakDSL, iemand daar ervaring mee?
Demon?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
Demon, XS4ALL,HCCNET,TweakDSL stick with the best!
HCCNET? Whoeoeoeaahahahahahaaaahhaaa!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
Demon, XS4ALL,HCCNET,TweakDSL stick with the best!
Ik heb een jaar Direct ADSL gehad en ben overgestapt omdat ze toen nog een datalimiet in wilden voeren. Ik heb daar wel een beetje spijt van, want DA was eigenlijk de perfecte oplossing. Had alles wat ik zocht. Verder vind ik de service mbt ADSL van KPN wel prima. Ik heb er geen klachten overquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:32 schreef Georges het volgende:
Ik zoek ADSL zonder datalimiet, rond de 30 euro en rond de 2048 kbit download.
Iemand tips?
Zat zelf aan KPN te denken: Direct ADSL Lite, 1600kbit, is wel wat langzamer maar zou voldoende moeten zijn.
Hoe is de service van KPN?
tiscali + inclusief gratis bellen naar vaste nummers voor 30 euroquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:32 schreef Georges het volgende:
Ik zoek ADSL zonder datalimiet, rond de 30 euro en rond de 2048 kbit download.
Iemand tips?
Zat zelf aan KPN te denken: Direct ADSL Lite, 1600kbit, is wel wat langzamer maar zou voldoende moeten zijn.
Hoe is de service van KPN?
Twee maanden na je post, dat wel, maar: ADSL van KPN zonder telefoonaansluiting is beschikbaar...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:05 schreef KingB het volgende:
Zo erg als de helpdesk, en aftersales service van wanadoo kan ik me bijna niet voorstellen.
Versatels 20 Mb lijn is voorlopig nog niet beschikbaar helaas. Tot nu komt, als ik ook op andere fora rondsnuffel, TweakDSL goed uit de bus.
Zit overigens, omdat ik de vaste telefoon haast niet gebruik te denken om de telefoonlijn er wellicht uit te gooien en op de kabel over te stappen, bij mij Casema.
Iemand positief hier over casema?
Mijn verhuizing via Versatel, netjes van tevoren opgegeven.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:35 schreef Aphrodite het volgende:
en waarvan de leverancier betrouwbaar is en je niet wekelijks aan de telefoon hangt
Wanadoo ADSL Familyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:07 schreef Aphrodite het volgende:
Niemand anders met een beetje leuke snelheid (+-/> 4000 down) voor een leuke prijs?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef Tropos het volgende:
Ik heb via-via gehoord dat het nu mogelijk zou zijn om Direct ADSL te bestellen zonder telefonie-abbonement. Daarmee bedoel ik niet de Direct ADSL Only abbonementen die je op kpn.com kunt vinden, waarbij je een x bedrag extra betaald voor het kale koper.
Wat ik ervan heb begrepen zou je als je bij Dixons DDSL besteld de mogelijkheid hebben om dit te doen zonder telefonie-abbonement of kaal koper toeslag. Dit zou in de Telegraaf van afgelopen vrijdag gestaan hebben. Kan iemand mij dat artikel bevestigen? Op de Telegraaf en KPN site kan ik er niets over terug vinden, de Dixons site is uit de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |