abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25495282
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef c0ne het volgende:
Hallo,

Is er een ISP die een ADSL abonnement voor slechts een half-jaar kan aanbieden?
Ik ga binnenkort verhuizen en daar ga ik waarschijnlijk maar een half jaar wonen, en wil heel graag een ADSL aansluiting voor dat halfjaar maar zover ik weet kan je alleen 1 jaar abo's krijgen.
Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?
Unox, the worst operating system.
  maandag 21 maart 2005 @ 19:49:31 #252
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25642807
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:36 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?
In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaan Kijken of je met de sales afdeling kan praten enzo

Ik zeg niet dat het dan lukt, maar het zou moeten kunnen op die manier
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25644583
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:49 schreef qu63 het volgende:

[..]

In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaan Kijken of je met de sales afdeling kan praten enzo

Ik zeg niet dat het dan lukt, maar het zou moeten kunnen op die manier
Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...
Unox, the worst operating system.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:59:20 #254
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25644924
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:49 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...
het is dus niet onmogelijk zoals jij stelde
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_26025359
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
pi_26025690
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
Bij wie wordt ADSL aangesloten? Ik weet wel dat 'connected by KPN' wel redelijk snel is met opleveren (1 tot 1,5 week na aanvraag...kennelijk neemt KPN het risico voor haar rekening dat jij binnen 7 dagen de koop ongedaan kan maken en dat zij voor niks werkzaamheden hebben verricht).

Met andere aanbieders (Versatel/BBned/Tiscali WS) heb ik eigenlijk geen ervaring. Hoewel, ik heb hiervoor Zon gehad, maar die ervaring dateert van dik 1,5 jaar geleden (zes weken wachttijd), dus die is niet meer zo relevant. Daar kan ook verbetering in zijn gekomen
pi_26039366
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Uit ervaring: zoals al eerder gezegd kan je bijna altijd binnen 2 weken internetten als je 'connected by KPN' bent. Uiteraard ligt het er ook aan of de provider zijn zaakjes voor elkaar heeft. Officiele oplevering is binnen 4 weken, soms binnen een week, bijna altijd binnen 2 weken, soms binnen 4 weken en heel soms na 4 weken.

Helaas kan er altijd een probleem opduiken zodra de lijn wordt aangelegd of wordt verhuist. Dat betekent dat heel, heel soms een lijn ver na 4 weken of helemaal niet opgeleverd wordt. Zulke problemen zijn niet te voorzien en komen alleen voor bij eerste aanleg of verhuizing van een ADSL lijn.

In geval van een kritische bedrijfsapplicatie of iets dergelijks ga je natuurlijk nooit uit van een consumenten-ADSL lijn. In dat geval kies je dus voor een Office- of Business-ADSL oplossing. Daar zit meer zekerheid en garantie op. Problemen worden dus ook opgelost volgens afgesproken service-level.
  maandag 18 april 2005 @ 17:46:43 #258
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26327463
Ik heb zelf ook eerst geen keuze kunnen maken tot de actie van versatel, alleen aansluiten laat effe op zich wachten. Iemand die nu al versatel heeft (of voormalig ZON) met ervaringen verder? Vooral over wachttijden svp, als het eenmaal werkt, werkt het (lijkt me )

--
What’s included in the introduction offer?
All live Eredivisie matches of all clubs for free
Up to 20Mb ADSL 2+
Decoder and multimedia modem (remains ownership of Versatel)
Installation at your premises done by an engineer

What’s the price?
¤39.95 p/month for a 20Mb ADSL 2+ connection. All live Eredivisie matches included in this price
¤49.95 one time connection fee
Watch matches at a later moment: ¤0.99 per match
Contract length: 12 months
--

Ik heb nu dus getekend voor wat hierboven staat + voor 5 euro extra onbeperkt bellen binnen NL, ben benieuwd! Zal m`n ervaringen nog wel posten ( over 6 weken ofzo )
I love my followers & fans!
pi_26338156
quote:
.....

Ik heb nu dus getekend voor wat hierboven staat + voor 5 euro extra onbeperkt bellen binnen NL, ben benieuwd! Zal m`n ervaringen nog wel posten ( over 6 weken ofzo )
Over 6 weken? Ik dacht dat Versatel pas per 1 augustus online ging met ADSL 2+?
  FOK!fossiel woensdag 20 april 2005 @ 18:58:21 #260
8443 cptmarco
it's captain...
pi_26382187
vraagje over Wanadoo ADSL:

Snelheid: 4 Mbit/s / 640 Kbit/s kost ¤ 23,95 per maand
Snelheid: 800/256 Kbit/s kost ¤ 26,95 per maand.

die tweede is toch een stuk langzamer??? (en het is toch duurder )
  woensdag 20 april 2005 @ 19:29:31 #261
118655 Rocco_jr
pi_26383026
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef cptmarco het volgende:
vraagje over Wanadoo ADSL:

Snelheid: 4 Mbit/s / 640 Kbit/s kost ¤ 23,95 per maand
Snelheid: 800/256 Kbit/s kost ¤ 26,95 per maand.

die tweede is toch een stuk langzamer??? (en het is toch duurder )
Contractsduur kan anders zijn en een datalimiet? Ook heb je nog verschil of het op ISDN of analoog wordt aangesloten. Het pakket van Versatel van 40 euro pm en 20Mbit sluiten ze alleen aan op analoog namelijk, daarvoro moest mijn ISDN even omgezet wordne...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:13:09 #262
80030 KingB
Ook gezellig
pi_27294784
Over enkele weken mag ik weer gaan kijken voor een nieuwe internetaanbieder omdat mijn huidige abbo bij wanadoo afloopt (eindelijk). De traagheid en het gebrek aan service komen mijn neus uit en ben dus wel blij met de kans op verbetering.
Alleen... welke moet ik nu nemen?
Ik heb geen zin om een jaarcontract af te sluiten om na een maand tot de conclusie te komen dat ik er niets mee ben opgeschoten.

Ik heb op dit moment een Wanadoo ADSL Lite abonnement met een 1600/512 Kbit verbinding.

Qua kosten wil ik rond hetzelfde niveau of lager komen (¤35) en qua snelheid hoger.
Een pré voor mij is de kwaliteit van de nieuwsserver, maar een payserver kan (mits de abboprijs goed is dan weer uitkomst bieden)

Help me out! Ik wacht met spanning af
I can't believe it's not butter!
fotoboekske
pi_27301697
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef KingB het volgende:
Ik heb geen zin om een jaarcontract af te sluiten om na een maand tot de conclusie te komen dat ik er niets mee ben opgeschoten.
Heb je pech.
Je zit altijd 1e jaar aan een jaar contract vast. Daarna kan je bij de meeste providers per maand opzeggen met inachtneming van opzegtermijn. Bij sommige providers kan dit dus niet en dat zijn dus ook providers die je moet ontwijken.

Enige tips die ik kan zijn geven. Ga nooit voor de goedkoopste provider. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. (dus geen speedlinq iig). Ga niet een ISP uitkiezen op basis van hun binaries news server. goede usenetserver is leuk maar er zijn belangrijkere dingen bij een ISP. Binaries nieuws server zijn een niet ondersteunde dienst dat is bij alle ISP zo. Als je goede usenet server wil kan je beter pay account nemen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:07:48 #264
80030 KingB
Ook gezellig
pi_27305704
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Heb je pech.
Je zit altijd 1e jaar aan een jaar contract vast. Daarna kan je bij de meeste providers per maand opzeggen met inachtneming van opzegtermijn. Bij sommige providers kan dit dus niet en dat zijn dus ook providers die je moet ontwijken.
Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.
quote:
Enige tips die ik kan zijn geven. Ga nooit voor de goedkoopste provider. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. (dus geen speedlinq iig). Ga niet een ISP uitkiezen op basis van hun binaries news server. goede usenetserver is leuk maar er zijn belangrijkere dingen bij een ISP. Binaries nieuws server zijn een niet ondersteunde dienst dat is bij alle ISP zo. Als je goede usenet server wil kan je beter pay account nemen
Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.

Ik ben nu aan t kijken naar TweakDSL, iemand daar ervaring mee?
fotoboekske
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:17:52 #265
118655 Rocco_jr
pi_27306029
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef KingB het volgende:

[..]

Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.
[..]

Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.

Ik ben nu aan t kijken naar TweakDSL, iemand daar ervaring mee?
Moet goed zijn TweakDSL maar kijk eens naar nieuwe Versatel 20Mbit aanbieding als die leverbaar is bij jou in de buurt, 40 euro en straks ook via bellen en digitale TV etc. kan je later nog flink wat centjes schelen
pi_27315974
Versahell is bijna nergens nog te krijgen.
Zal nog even wachten binnenkort zullen er wel veel meer komen met asl2+ aanbiedingen met bellen er bij enzo

Heb zelf btw tweakdsl. Erg stabiele verbinding en ook lekker snel.
Helpdesk is alleen niet echt zo heel erg super
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:05:58 #267
80030 KingB
Ook gezellig
pi_27319351
Zo erg als de helpdesk, en aftersales service van wanadoo kan ik me bijna niet voorstellen.
Versatels 20 Mb lijn is voorlopig nog niet beschikbaar helaas. Tot nu komt, als ik ook op andere fora rondsnuffel, TweakDSL goed uit de bus.

Zit overigens, omdat ik de vaste telefoon haast niet gebruik te denken om de telefoonlijn er wellicht uit te gooien en op de kabel over te stappen, bij mij Casema.
Iemand positief hier over casema?
fotoboekske
pi_27335072
Demon, XS4ALL,HCCNET,TweakDSL stick with the best!
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 12:31:11 #269
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27335808
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
Demon?
Hmmm, hoor je nadat iedereen demon nam wel wat mindere dingen over, ook na cistron enzo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:11:53 #270
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_27339193
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
HCCNET? Whoeoeoeaahahahahahaaaahhaaa!
Technisch wel ok, administratief en helpdesk zwaar kut.
Thunderbirds are GO!
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:20:21 #271
116449 roobol
Rollebolle
pi_27341840
Ik zit dus ook te twijfelen over mijn nieuwe adsl aansluiting.

Ik vraag niet teveel:
- gewoon surfen
- af en toe muziek etc. downloaden, niet teveel
- af en toe online gamen (niet echt prioriteit, zonde van mn tijd)

Heb niet al te veel geld te besteden, rond de ¤ 20,- p/m, niet veel meer.

Ik zat denken aan Demon 512/256 voor vast bedrag ¤ 19,95 p/m. Inclusief spamfilter en virusfilter voor email. Speedlinq biedt ook een dergelijke abo aan, alleen dan zonder filters.

Leaseweb leek me ook wel wat maar op die site staan alle bedragen excl. BTW genoemd, had ik me lekker op verkeken.....

Iemand suggesties?

Het Net heeft ook een leuke aanbieding, 800/256, alleen dan met datalimiet van 250mb p/m, das niet al teveel zeker? Hoeveel mb gebruik je bij een avondje gewoon surfen??
loboor
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 16:02:14 #272
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27343409
250mb is echt NIETS!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_27346161
@roobol

JE zou eens kunnen kijken naar Direct ADSL Go:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=876666/sc=bf95f5

800/256, geen datalimiet, geen extra diensten zoals email of webspace, 19,95 incl.
pi_27513897
Wat denken jullie van www.fiberworld.nl ? ADSL2+ 24mbit/1mbit voor 44,95 euro per maand inclusief VoIP waardoor je geen abonnement van KPN meer nodig hebt.

Te goed om waar te zijn is meestal inderdaad ,te goed om waar te zijn, maar het is wel erg verleidelijk.

Mijn abo bij Planet loopt af op 1 Juli en ik denk eraan om fiberworld te nemen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:32:47 #275
62182 Georges
That's the shit
pi_28143492
Ik zoek ADSL zonder datalimiet, rond de 30 euro en rond de 2048 kbit download.

Iemand tips?
Zat zelf aan KPN te denken: Direct ADSL Lite, 1600kbit, is wel wat langzamer maar zou voldoende moeten zijn.
Hoe is de service van KPN?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')