Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef c0ne het volgende:
Hallo,
Is er een ISP die een ADSL abonnement voor slechts een half-jaar kan aanbieden?
Ik ga binnenkort verhuizen en daar ga ik waarschijnlijk maar een half jaar wonen, en wil heel graag een ADSL aansluiting voor dat halfjaar maar zover ik weet kan je alleen 1 jaar abo's krijgen.
In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Helaas, alle dsl lijnen bij alle providers worden voor minimaal 1 jaar geleverd. Misschien dat de volgende bewoners de dsl verbinding van je willen overnemen als je weer verhuist?
Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
In principe kan het zelfs geleverd worden voor een paar dagen (evenementen e.d.) Als je er maar op tijd bij bent en het niet via de normale weg doet. je moet dus via de achterdeur gaanKijken of je met de sales afdeling kan praten enzo
Ik zeg niet dat het dan lukt, maar het zou moeten kunnen op die manier
het is dus niet onmogelijk zoals jij steldequote:Op maandag 21 maart 2005 20:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar absoluut niet voor consumentenprijzen. Je zal daar extra voor moeten dokken, of je moet de juiste vriendjes op de juiste plaatsen hebben...
Bij wie wordt ADSL aangesloten? Ik weet wel dat 'connected by KPN' wel redelijk snel is met opleveren (1 tot 1,5 week na aanvraag...kennelijk neemt KPN het risico voor haar rekening dat jij binnen 7 dagen de koop ongedaan kan maken en dat zij voor niks werkzaamheden hebben verricht).quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
Uit ervaring: zoals al eerder gezegd kan je bijna altijd binnen 2 weken internetten als je 'connected by KPN' bent. Uiteraard ligt het er ook aan of de provider zijn zaakjes voor elkaar heeft. Officiele oplevering is binnen 4 weken, soms binnen een week, bijna altijd binnen 2 weken, soms binnen 4 weken en heel soms na 4 weken.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Hanneman het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld na een aanvraag van een ADSL pakket voordat je kunt internetten?
Over 6 weken? Ik dacht dat Versatel pas per 1 augustus online ging met ADSL 2+?quote:.....
Ik heb nu dus getekend voor wat hierboven staat + voor 5 euro extra onbeperkt bellen binnen NL, ben benieuwd! Zal m`n ervaringen nog wel posten ( over 6 weken ofzo)
Contractsduur kan anders zijn en een datalimiet? Ook heb je nog verschil of het op ISDN of analoog wordt aangesloten. Het pakket van Versatel van 40 euro pm en 20Mbit sluiten ze alleen aan op analoog namelijk, daarvoro moest mijn ISDN even omgezet wordne...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef cptmarco het volgende:
vraagje over Wanadoo ADSL:
Snelheid: 4 Mbit/s / 640 Kbit/s kost ¤ 23,95 per maand
Snelheid: 800/256 Kbit/s kost ¤ 26,95 per maand.
die tweede is toch een stuk langzamer??? (en het is toch duurder)
Heb je pech.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef KingB het volgende:
Ik heb geen zin om een jaarcontract af te sluiten om na een maand tot de conclusie te komen dat ik er niets mee ben opgeschoten.
Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Heb je pech.
Je zit altijd 1e jaar aan een jaar contract vast. Daarna kan je bij de meeste providers per maand opzeggen met inachtneming van opzegtermijn. Bij sommige providers kan dit dus niet en dat zijn dus ook providers die je moet ontwijken.
Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.quote:Enige tips die ik kan zijn geven. Ga nooit voor de goedkoopste provider. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. (dus geen speedlinq iig). Ga niet een ISP uitkiezen op basis van hun binaries news server. goede usenetserver is leuk maar er zijn belangrijkere dingen bij een ISP. Binaries nieuws server zijn een niet ondersteunde dienst dat is bij alle ISP zo. Als je goede usenet server wil kan je beter pay account nemen
Moet goed zijn TweakDSL maar kijk eens naar nieuwe Versatel 20Mbit aanbieding als die leverbaar is bij jou in de buurt, 40 euro en straks ook via bellen en digitale TV etc. kan je later nog flink wat centjes schelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef KingB het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte, ik bedoelde meer dat ik na een keuze gemaakt te hebben er inderdaad een jaar aan vastzit en een foute keus is dus een jaar irritatie.
[..]
Zoals ik al zei; een goeie binaries server is een pre, maar niet doorslaggevend. Kan inderdaad altijd voor een betaalde server nemen.
Ik ben nu aan t kijken naar TweakDSL, iemand daar ervaring mee?
Demon?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
Demon, XS4ALL,HCCNET,TweakDSL stick with the best!
HCCNET? Whoeoeoeaahahahahahaaaahhaaa!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef funrider het volgende:
Demon, XS4ALL,HCCNET,TweakDSL stick with the best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |