quote:Nee, wat ik als kenmerken van de SP zie zijn: pacifisme, veel bedrijven in handen van de staat, sociaal stelsel wat niet in stand gehouden kan worden en dan toch proberen om het in stand te houden, etc. Kortom een grote overheid die mensen niet stimuleert, maar mensen lui maakt en geen verantwoordelijkheden geeft.
Op vrijdag 21 november 2003 16:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik denk dat je het hoge begrotingstekort en de mening in de oorlog van Irak als voorbeelden ziet van de SP-mentaliteit ofzo?
Tegenargumentatie: Iemand die tegen een oorlog is, is niet meteen links. En begrotingstekort is ook niet te koppelen aan links. Zie Duitsland, VS, Nederland, etc...
Tegen een oorlog zijn en pacifisme is iets totaal anders idd. Ik
namelijk van pacifisten
quote:Hetzelfde.
Op vrijdag 21 november 2003 16:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ben er vantussen, prettig weekend!
Ben je dit weekend niet aanwezig dan?
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat als wij ons sociale stelsel moeten reorganiseren omdat het niet te handhaven is, het franse sociale stelsel er erger aan toe moet zijn. Denk je niet?
Op vrijdag 21 november 2003 16:28 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik kan zo 1-2-3 niet ff snel wat vinden over het sociale stelsel daar. Wat maakt het zo duur dan?
quote:Maar wat zijn dan die hoge kosten van de sociale zekerheid? heb je ergens een linke met een (Nederlandstalige) beschrijving van eea?
Op vrijdag 21 november 2003 16:31 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nee, wat ik als kenmerken van de SP zie zijn: pacifisme, veel bedrijven in handen van de staat, sociaal stelsel wat niet in stand gehouden kan worden en dan toch proberen om het in stand te houden, etc. Kortom een grote overheid die mensen niet stimuleert, maar mensen lui maakt en geen verantwoordelijkheden geeft.
Tegen een oorlog zijn en pacifisme is iets totaal anders idd. Ik
namelijk van pacifisten
quote:die hebben alles met elkaar te maken...
Op vrijdag 21 november 2003 16:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
En die 2 dingen hebben heel weinig met elkaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |