De voorgaande delen:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
[POL] Het derde Slowchat Café
[Slowchat] POL Café numeros quatro
[Slowchat] Politieke borrelpraat -deel 5
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 6
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 7
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 8
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 9
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 10
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 11
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 13
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 14
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 15
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 16
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 17
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 18-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 19-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 20-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 21-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 23-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24-
[Slowchat] W.v.t.p.t.k. - deel 26
[Slowchat] n.h.t.t.m.g.l.o.p.o.d.n.a.p. - deel 27
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 28
[Slowchat] i.p.s. -29-
[Slowchat] k.i.e.l. -30-
[Slowchat] p.h.o.p. -31-
[Slowchat] De Fok! Nostra -32-
[Slowchat] De Fok! Nostra -33-
[Slowchat] De Fok! Nostra -34-
[Slowchat] De Fok! Nostra -35-
[POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
[POLchat] Anders en beter (37)
[PolSlowChat] 1 jaar POL, 200.000 posts -38-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -39-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -40-
[POLslowchat] Nog maar 2 nachtjes slapen -41-
[POL-chat] Dinsdag Decisionday -42-
[POL-chat] Nu Nog Zonder Maartje -43-
[POLslowchat] Links, rechts, in de maat... -44-
[POLslowchat] Voorwaarts, kin omhoog! -45-
[POLslowchat] Wie wordt de nieuwe mod? -46-
[POLslowchat] The Great Dictator -47-
[POLslowchat] Wachten op de PvdA-begroting... -48-
[POLslowchat] Vergeet Bassie (SGP) niet! -49-
[POLslowchat] Wordt nu ook burgemeester! -50-
[POLslowchat] Wie zal het gaan worden....?? -51-
[POLslowchat] ingeburgerde fokkers! 52
[POLslowchat] "koffie met gebak" deel 53
[POLslowchat] Democratie is slecht -54-
[POLslowchat] "Middle of the road"-topic -55-
[POLslowchat] "Op naar een kenniseconomie" -56-
[POLslowchat] Verhuis nu naar SGP-Staphorst! -57-
[POLslowchat] FOK! de EU! -58-
[POLslowchat] Nuchter gaan we door -59-
[POLslowchat] Demonstreer mee met FNV -60-
[POLslowchat] De val van het kabinet? -61-
[POLslowchat] Shirin Ebadi eerbetoon-topic -62-
[POLslowchat] Leugens, leugens, allemaal... -63-
[POLslowchat] Kozzmic de Rode Jehova -64-
[POLslowchat] Ladies only -65-
[POLslowchat] Flash'mob' Eerdmans geslaagd -66-
[POLslowchat] LOL :'( :D :'( -67-
[POLslowchat] Win hier je zieltjes! -68-
[POLslowchat] Allochtonen-knuffel-hoekje -69-
[POLslowchat] POL meet and greet! -70-
[POLslowchat] Hools [Het VBL-café] sucks!!! -71-
[POLslowchat] #72 Hoe goed is het hart van Blair?
[POLslowchat] Nee tegen Abu Jahjah? -73-
[POLfastchat] De Fok-AIVD vs Mabel Wipse Smit -74-
[POLslowchat] Donner moet meer spuiten! -75-
[POLslowchat] Et tu, Justitie? -76-
[POLslowchat] Stop NieuwRechts én Martijn -77-
[POLslowchat] Nu met politiek correcte titel -78-
[POLslowchat] Een tweede Bijlmerramp? -79-
[POLslowchat] Dictatoriaal Fok! -80-
[POLslowchat] Boris D. is niet gay -81-
[POLslowchat] Op naar de -82- zetels
[POLslowchat] And the award goes to: POL -83-
[POLslowchat] Zometeen in het echt -84-
[POLslowchat] Take the power back -85-
[POLslowchat] Power to the people -deel 86-
[POLslowchat] Het kind van Maxima & Alex -deel 87-
[POLslowchat] Verborgen nazi-propaganda -88-
[POLslowchat] Kwaliteit vs. kwantiteit -89-
[POLslowchat] Op naar het kerstreces -90-
[POLslowchat] Geen gezeik, iedereen rijk -91-
[POLslowchat] Islam-subsidie -92-
Lets rock.
Stel hier je vragen aan Frits Wester: [Fok BN interview] De vragen aan Frits Wester.
[Dit bericht is gewijzigd door Herostratos op 19-11-2003 17:42]
Tot over een week.
Ik ga dit topic misschien maar boycotten.
Ik had iets in de trant van "Frits Swetser" verwacht
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:42 schreef Sidekick het volgende:
Wat een ruktitel eigenlijk.Ik ga dit topic misschien maar boycotten.
quote:racist!
quote:Limburgers zijn een verderfelijk ras.
Op woensdag 19 november 2003 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
racist!
quote:Mer nae, doe bus van herte welkom! Pak dich uns pilske en zwam get mit!
Op woensdag 19 november 2003 17:44 schreef Bushmaster het volgende:
Limburgse gezelligheid is toch alleen voor Limbo's? Volgens mij moeten ze niet veel hebben van "anderen" toch
quote:Als ik er nu een beetje Fryslan in stop, ben je dan bereid te blijven
quote:Neeeeeee. Die gast heeft 83 keer de gelegenheid gehad en net nu als de limbo's aan de beurt zijn...
Op woensdag 19 november 2003 17:45 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als ik er nu een beetje Fryslan in stop, ben je dan bereid te blijven
![]()
![]()
Racist!
quote:wtf is Boppe
Op woensdag 19 november 2003 17:47 schreef Herostratos het volgende:
Limburg Boppe
Helaas nog altijd geen update...
quote:meh zu drinken wal eg beer net zoe-es unne echte fries.
Op woensdag 19 november 2003 17:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Limburgers zijn een verderfelijk ras.
quote:Integratie topic?
Op woensdag 19 november 2003 17:47 schreef Herostratos het volgende:
Limburg Boppe
quote:En Geert Wilders?
Op woensdag 19 november 2003 17:47 schreef Kozzmic het volgende:
De topictitel inspireerde me weer eens een kijkje te nemen op de onvolprezen site van onze man uit Limburg in de Kamer...Helaas nog altijd geen update...
quote:Is goed.
Op woensdag 19 november 2003 17:45 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als ik er nu een beetje Fryslan in stop, ben je dan bereid te blijven
![]()
![]()
LOL
quote:Die doet het wel... http://www.geertwilders.nl/
Op woensdag 19 november 2003 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En Geert Wilders?
Hoewel er maar weinig inhoud op staat.
Tot vanavond misschien.
quote:1 Foto, geen nieuws
Op woensdag 19 november 2003 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En Geert Wilders?
quote:De zus van Foppe...
Op woensdag 19 november 2003 17:47 schreef Demon-X het volgende:[..]
wtf is Boppe
quote:Hij rijdt veel auto en heeft een overzichtje van zijn kamervragen.
Op woensdag 19 november 2003 17:52 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Die doet het wel... http://www.geertwilders.nl/
Hoewel er maar weinig inhoud op staat.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:52 schreef Sidekick het volgende:
Wat is niet snap van Limburg he: Zomers is het daar altijd warmer dan hier in het noorden, maar Limburg ligt toch dichter bij de Zuidpool en zou dus kouder moeten zijn?LOL
![]()
![]()
Alles goed?
quote:
Verwarde man met mes zocht huize BalkenendeDEN HAAG, 18 NOV. De politie Rotterdam-Rijnmond heeft drie weken geleden een 33-jarige man gearresteerd die gewapend met een mes op weg was naar de woning van premier Balkenende en zijn gezin. Dat heeft het openbaar ministerie in Rotterdam vanochtend bevestigd. Een buurvrouw, aan wie de man de weg had gevraagd, had de politie gewaarschuwd.
De man liep op de avond van 27 oktober in de wijk waar de minister-president woont. Hij vroeg daar een passerende buurvrouw het precieze adres van de familie Balkenende. Omdat de buurvrouw de zaak niet vertrouwde, belde zij de politie, waarop de man werd aangehouden. Bij onderzoek bleek dat hij in het bezit was van een 20 centimeter lang mes. Later is bij een huiszoeking in de woning van de verdachte ook nog een pistool met munitie gevonden.
De man is aangehouden op verdenking van het voorbereiden van een aanslag en verboden wapenbezit. De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam heeft zijn voorarrest op 7 november met dertig dagen verlengd. Volgens het openbaar ministerie maakt de man een verwarde indruk. Hij wordt onderzocht door psychiaters. ,,Van terroristische motieven is niets gebleken'', aldus het OM in een verklaring.
De gebeurtenis weerhield Balkenende er niet van afgelopen zaterdag met zijn dochter tussen het publiek te gaan staan bij de intocht van sinterklaas in Capelle. Volgens ooggetuigen waren nergens beveiligingsmensen te zien. Ook op andere dagen wordt hij zonder bewakers gesignaleerd, bijvoorbeeld in een winkelcentrum in zijn woonplaats.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) geeft geen commentaar op het incident. Directeur E. Brouwers van de RVD zegt desgevraagd dat het niet de bedoeling is het permanent bewaakte Catshuis in Den Haag, dat nu wordt verbouwd, de bestemming van woonhuis te geven.
,,Het Catshuis wordt opgeleverd als representatieve ruimte en kan ook door andere bewindspersonen worden gebruikt'', aldus Brouwers. De verbouwing zou rond de jaarwisseling gereed zijn.
Door de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten is de beveiliging van politici ook in Nederland strenger geworden. De minister-president en de ministers van Defensie en Buitenlandse Zaken werden extra beveiligd. Na de moord op Pim Fortuyn, vorig jaar op 6 mei, werd de beveiliging uitgebreid tot andere bewindslieden.
Het Torentje op het Binnenhof, de dagelijkse werkplek van de minister-president werd voorzien van een stevig hek en kogelvrij glas. Op het Binnenhof werden meer beveiligingscamera's opgehangen, er kwamen bepantserde dienstauto's en lijfwachten die Balkenende en de ministers overal vergezellen. Ook in de Tweede Kamer zijn in de afgelopen periode meer beveiligsmaatregelen genomen. De toegangen werden beveiligd met electronische toegangspoorten, bezoekers moeten hun passen zichtbaar dragen en op diverse plaatsen staat beveiligingspersoneel.
Het is niet de eerste keer dat een Nederlandse premier geconfronteerd wordt met een (mogelijke) aanslag op zijn leven. In de woning van premier Lubbers werd op 6 mei 1987 een brandbom naar binnen gegooid, die door de premier zelf weer naar buiten werd geworpen. De dader bleef onbekend. Twee jaar later, in 1989, werd Lubbers lastiggevallen in zijn auto. Een verwarde man, met in zijn kleding een mes, sprong via het achterportier naar binnen. De premier werkte de indringer zelf met handen en voeten naar buiten.
quote:NRC
Nederland krijgt 'aids-ambassadeur'DEN HAAG, 18 NOV. Nederland krijgt volgend jaar een speciale 'aids-ambassadeur'. Minister van Ardenne (Ontwikkelingssamenwerking) kondigde dit gisteren aan tijdens overleg met de Tweede Kamer. Het is de bedoeling dat deze functionaris de wereld zal rondreizen en lobbyen voor meer inspanningen om aids in ontwikkelingslanden te voorkomen en te bestrijden.
Het besluit zo'n ambassadeur aan te stellen vloeit onder meer voort uit het feit dat Nederland de bestrijding van aids tot een van de prioriteiten van zijn ontwikkelingsbeleid heeft uitgeroepen.
De nieuwe aids-ambassadeur moet nog benoemd worden. Buitenlandse Zaken heeft al verscheidene ambassadeurs in bijzondere dienst. Zo is er een ambassadeur voor de rechten van de mens. Tot voor kort was er ook een zogeheten 'draagvlak-ambassadeur', die moest zorgen dat er voldoende steun voor het ontwikkelingsbeleid in Nederland bleef.
Bij het debat in de Kamer gisteren wekte de nieuwe VVD-woordvoerster voor Ontwikkelingssamenwerking, Hirsi Ali, de woede van haar collega's met de stelling dat de Nederlandse ontwikkelingshulp tot nu toe is mislukt. Van Ardenne en de woordvoerders van andere fracties bestreden dit krachtig. Ondanks haar somberheid over de bereikte resultaten verzette Hirsi Ali zich tot veler verrassing niet tegen voortzetting van de hulp op het huidige niveau.
Alweer? Volgens mij heeft ze last van winterdepressies: alles is volgens haar mislukt.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 19-11-2003 17:58]
quote:Jeemig, weer zo één die mijn belastingcente verspilt met die nutteloze onzin...
Op woensdag 19 november 2003 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
kamervragen
quote:13 Kamervragen vanaf 4 november 2002 tot nu. Valt best mee.
Op woensdag 19 november 2003 17:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jeemig, weer zo één die mijn belastingcente verspilt met die nutteloze onzin...
![]()
![]()
quote:Jeemig, wat een luiwammes, voert die vent wel iets uit in de Kamer????
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef sizzler het volgende:[..]
13 Kamervragen vanaf 4 november 2002 tot nu. Valt best mee.
quote:Zou die wel voor Word betaald hebben?
Op woensdag 19 november 2003 17:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jeemig, weer zo één die mijn belastingcente verspilt met die nutteloze onzin...
![]()
![]()
quote:Hij moet veel rijden!
Op woensdag 19 november 2003 18:03 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jeemig, wat een luiwammes, voert die vent wel iets uit in de Kamer????
![]()
![]()
Edit, er waren geen eetgeluiden, alleen een siemens-telefoon die afging.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 19-11-2003 18:11]
quote:Kijk dus voortaan maar uit wat je over politici post!
Man bekent bedreiging VVD-KamerlidDEN HAAG Een 29-jarige man uit Schiedam heeft bekend dat hij VVD-Kamerlid Geert Wilders heeft bedreigd. Dat heeft het Openbaar Ministerie bevestigd.
De Schiedammer deed op een website voor Noord-Afrikaanse moslims in Nederland uitspraken als: "Wilders moet echt met de dood worden bestraft voor zijn fascistische uitspraken over de islam, moslims en de Palestijnse zaak." Wilders staat bekend om zijn harde standpunten over de integratie van moslims.
De man verklaarde bij de politie dat hij de bedreigingen niet serieus had bedoeld. Hij moet begin volgend jaar voor de rechter verschijnen.
bron: Teletekst
quote:Ben erg benieuwd of hier een veroordeling uitrolt.
Op woensdag 19 november 2003 18:12 schreef Kozzmic het volgende:
Over Wilders gesproken...
[..]Kijk dus voortaan maar uit wat je over politici post!
quote:http://nu.nl/news.jsp?n=234786&c=12
Zo tap je een mop over Balkenende en zo ben je in hogere sferen....
quote:Denk het niet..
Op woensdag 19 november 2003 18:14 schreef freako het volgende:[..]
Ben erg benieuwd of hier een veroordeling uitrolt.
' In Den Haag is een 29-jarige Schiedammer van Marokkaanse komaf opgepakt voor het met de dood bedreigen van VVD-Kamerlid Geert Wilders. De Schiedammer, systeembeheerder van beroep, werd op zijn werk in de Haagse binnenstad opgepakt.
De Schiedammer post op verschillende Marokkaanse internetfora, waaronder de webpagina Maghrebonline.nl. Op die site schreef hij, opererend onder de naam 'Farid', dat de VVD'er ''echt met de dood moet worden gestraft voor zijn fascistische uitspraken over islam, moslims en de Palestijnse zaak''.
Inmiddels is de man met een proces-verbaal op zak weer naar huis gestuurd. Op het forum van de website Maghrebonline beklaagt hij zich, nu onder de naam 'iQra', over de ''stijlloze en vernederende'' arrestatie. Ook gaat hij opnieuw te keer tegen Wilders. Volgens 'iQra' heeft hij de officier van justitie verteld dat zijn gewraakte zinsnede niet als dreigement bedoeld was maar als ''ventilatie van mijn haatgevoelens jegens deze persoon vanwege zijn extreem fascistische daden en uitspraken die onder meer in het Midden-Oosten dagelijks mensenlevens kosten''.'
quote:Test 1 2 3
Zolang niet bekend is dat het mijn kloon is, is er niets aan de hand.
Toch nog aanwezig. Ik kan totaal niet plannen.
quote:Je verteld me iets totaal nieuws...
Op woensdag 19 november 2003 18:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
Die moslim van het CDA zit nu in 2Vandaag.
Welke moslim?
quote:*AIVD belt
Op woensdag 19 november 2003 18:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zolang niet bekend is dat het mijn kloon is, is er niets aan de hand.
deja vu
Nu al een zaal naar PF, erg dom en jammer .
En ik zie net dat Bos denkt dat Nederland met 3-0 gaat winnen hoewel hij iets te optimistisch is vrees ik
.
quote:Hoi
Op woensdag 19 november 2003 18:44 schreef du_ke het volgende:
He allemaal.
quote:Een schande zou ik zeggen! Dat hele TK-gebouw moet naar Fortuyn genoemd worden! Torentje incluis. En het binnenhof zou het Pim Fortuynhof moeten heten. Met 3 meter hoog gouden standbeeld.
Nu al een zaal naar PF, erg dom en jammer.
quote:Inderdaad
Op woensdag 19 november 2003 19:00 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoi
[..]Een schande zou ik zeggen! Dat hele TK-gebouw moet naar Fortuyn genoemd worden! Torentje incluis. En het binnenhof zou het Pim Fortuynhof moeten heten. Met 3 meter hoog gouden standbeeld.
quote:
Wethouders geveld in voetbalwedstrijd
DRACHTEN - Een voetbalwedstrijd tussen ambtenaren en burgemeester en wethouders van Smallingerland is uitgelopen op een medisch drama voor de wethouders. Ines Pultrum (PvdA) heeft gescheurde enkelbanden, Fred Veenstra (CDA) mankeert het aan de kniebanden en Jan Rozema (ChristenUnie) was na afloop zo stijf als een plank. Alleen burgemeester Pieter van der Zaag heeft ongeschonden de verder vriendschappelijke wedstrijd overleefd.
Het was zo'n aardig idee. Een wedstrijdje zaalvoetballen tegen de ambtenaren, vertelde Pultrum gisteravond toen hij behendig en kwiek met krukken door het gemeentehuis beende. Hij heeft wel een verklaring voor het dramatische verloop van het sportieve uitstapje. Een tijd lang geen voetbal aangeraakt, fanatisme en ouderdom zijn hem opgebroken. ,,Ik tocht dat it wol koe. Mar it koe net.''De wedstrijd werd door het blessureleed voortijdig afgebroken
quote:ach.. binnenkort wellicht de Wouter Bos Moskee..
Op woensdag 19 november 2003 19:00 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoi
[..]Een schande zou ik zeggen! Dat hele TK-gebouw moet naar Fortuyn genoemd worden! Torentje incluis. En het binnenhof zou het Pim Fortuynhof moeten heten. Met 3 meter hoog gouden standbeeld.
quote:Maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze "tige tank" zullen zeggen.
Pratende prullenbakken als straatvegers uit onderwereld
LEEUWARDEN - Binnenkort krijgt Leeuwarden drie pratende prullenbakken, twee die in het Nederlands en één die in het Fries bedankt voor ingeworpen afval. Voor wie het nog niet wist: onder de stad woont een nijver volkje van feeën en trollen die 's nachts naar boven komen om de bovenwereld te bevrijden van zwerfvuil. Alleen 's nachts? Nee, er zijn drie dappere feeën die zich vermomd als prullenbakken ook overdag durven tonen.
De Friestalige afvalfee wordt op 3 december op het Oldehoofsterkerkhof onthuld door wethouder Roel Sluiter. Dan loopt de gemeentelijke gedragscampagne 'Buitengewoon schoon' op zijn eind. De Nederlandssprekende afvalemmers staan bij de Beursbrug en de Prins Hendrikbrug. Wat de feeën precies als dank voor hun voedsel - ze eten afval - zullen zeggen, blijft nog geheim.
quote:Dat was zeker besloten na het werkbezoek aan de plaatselijke koffieshops?
Op woensdag 19 november 2003 19:10 schreef du_ke het volgende:
Nog meer Fries nieuws.
[..]Maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze "tige tank" zullen zeggen.
quote:Ook toen waren het al mietjes die niet kunnen zwemmen
Archeologen bewijzen Friese vlucht naar België
ZELE - Friezen hebben in de derde eeuw na Christus hun toevlucht genomen tot België. De hoge waterstanden dreven hen naar het Vlaamse Scheldegebied. In Zele, een stadje tussen Gent en Antwerpen, hebben archeologen resten gevonden van aardewerk dat rond 300 ook in Friesland opdook.
Het gaat om met de hand geboetseerde potten van klei. ,,We zullen voortaan met een heel ander gevoel ons Belgische biertje drinken'', concludeert provinciaal archeoloog Gilles van Langen lachend. Hij wist dat er na 250 Friezen op de vlucht zijn geslagen. Bij zijn weten zijn er niet eerder Friese vondsten gedaan in België.Wat nu Vlaanderen heet, stond in de derde eeuw onder Romeins gezag. Germaanse stammen als de Friezen aasden op grond in het Vlaamse Scheldegebied. ,,Het waren een soort economische vluchtelingen. En ze hebben zich honderden kilometers verder, bij ons dus, gevestigd", zegt de Gentse archeoloog Wim de Clerq in de Vlaamse krant De Morgen.
Een team van Vlaamse archeologen trof de Friese resten aan in een oude afvalput van een Romeinse nederzetting. Dat een deel van de Friezen in de derde eeuw vertrok, staat voor de kenners vast. Waar ze heen gingen, weten de archeologen nog niet. Daarom heeft Van Langen serieuze belangstelling voor de vondst van zijn Vlaamse collega's.
De provinciaal archeoloog denkt overigens niet dat de Friezen weer zijn teruggekeerd naar het Noorden. ,,Ze zijn opgelost in het Romeinse Rijk.'' De mensen die zich rond 400 weer in Friesland vestigden, kwamen uit Denemarken en Duitsland. ,,Pas als we hier Belgische bierflessen gaan vinden, hebben we het bewijs voor hun terugkomst.''
He ik ga weer . Nog ff klussen en dan voetbal kijken
.
quote:Ja dat moet wel
Op woensdag 19 november 2003 19:13 schreef sizzler het volgende:[..]
Dat was zeker besloten na het werkbezoek aan de plaatselijke koffieshops?
quote:Meeloper!
Op woensdag 19 november 2003 19:04 schreef du_ke het volgende:[..]
Inderdaad
. Je hebt gelijk.
Kwaliteit, kwaliteit.
Kluivert
quote:http://www.parlement.com/9291000/biof/02294
Op woensdag 19 november 2003 18:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je verteld me iets totaal nieuws...
Welke moslim?
quote:Mis ik iets
Op woensdag 19 november 2003 20:45 schreef pberends het volgende:
Toch een jonkie die scoort.
Kluivert
quote:Hij's grappig
Op woensdag 19 november 2003 20:50 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
http://www.parlement.com/9291000/biof/02294
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 19-11-2003 20:55]
quote:Idd viel me ook al op. Jammer hopelijk komt het zo weer terug.
Op woensdag 19 november 2003 20:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoezo verslappen we altijd als er een goal is gemaakt?
Ik ben helemaal ontroerd.
quote:Zeg jij eens in het fries dat holland gaat winnen!
Op woensdag 19 november 2003 20:58 schreef Sidekick het volgende:
du_ke, voorvechter van de fryske cultuur.Ik ben helemaal ontroerd.
quote:Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!!
Op woensdag 19 november 2003 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zeg jij eens in het fries dat holland gaat winnen!
Hopelijk komt het elftal nu los.
quote:3-0 !!!!!! hahahaahaha, de schoften!!!!
Op woensdag 19 november 2003 21:04 schreef pberends het volgende:[..]
Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!! Aaahikwordgek!!!!!!!!!!
Hopelijk komt het elftal nu los.
Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant, het is ...
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:08 schreef schatje het volgende:
3-0
quote:Jammer dat er nog een rust komt. Die trainer kan nog gevaarlijk uit de kleedkamer komen.
Op woensdag 19 november 2003 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
3-0 !!!!!! hahahaahaha, de schoften!!!!
We winnen.
Ik was even bang dat ze zouden verliezen.
En weer allemaal enters in mijn post.
;-)))
quote:En je dacht dat ik erg was
Op woensdag 19 november 2003 21:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Damn, wat kunnendie gasten in VBL die topics snel vol spammen zeg.
quote:;-)))
Op woensdag 19 november 2003 21:23 schreef Sidekick het volgende:
Geweldig.We winnen.
Ik was even bang dat ze zouden verliezen.
En weer allemaal enters in mijn post.
;-)))
;-)))
quote:Tot morgen.
PvdA wil dat kabinet Irak-besluit even uitsteltDEN HAAG - De PvdA roept het kabinet op om vrijdag nog geen besluit te nemen over de verlenging van de Nederlandse missie in Irak. PvdA-Kamerlid Koenders vindt dat er eerst meer duidelijkheid moet komen over de verandering in de Amerikaanse strategie in Irak.
Volgens Koenders is nog niet genoeg duidelijk op welke manier de Amerikanen nu de macht in Irak willen overdragen aan de Verenigde Naties en Iraakse autoriteiten. Wat hem betreft is een of twee weken uitstel genoeg.
ANP
quote:De 2e helft komt nog, waarbij de schotten tot zelfs 3-4 terugkomen. Eindstand 5-4 en nederland verliest door strafschoppen.
Op woensdag 19 november 2003 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Nog ff wat politiek nieuws posten zodat in dit topic niet meer over voetbal wordt geluld:
[..]Tot morgen.
quote:Met 5-4 worden er geen strafschoppen genomen.
Op woensdag 19 november 2003 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
De 2e helft komt nog, waarbij de schotten tot zelfs 3-4 terugkomen. Eindstand 5-4 en nederland verliest door strafschoppen.
quote:Rare scheids ook zeg.
Op woensdag 19 november 2003 21:33 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Met 5-4 worden er geen strafschoppen genomen.
Voor de 4e keer klinkt Frans Bauer
Waar in 't bronsgroen eikenhout
't nachtegaaltje zingt;
Over 't malse korenveld
't lied des leeuweriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt
langs der beekjes boord:
refrein:
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!
Waar de brede stroom der Maas
statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas
kost'lijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bos
overheerlijk gloort:
- refrein -
Waar der vaad'ren schone taal
klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en fier van aard
vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon
't hart des volks bekoort:
- refrein -
Waar aan 't oud Oranjehuis
't volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland
één in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan Geus
heerst van Zuid tot Noord:
quote:Zelfs Frans Bauer ga je leuk vinden als het 4-0 is. Weet iemand eigenlijk welk liedje van Frans Bauer werd gedraaid bij het scoren?
Op woensdag 19 november 2003 21:40 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
Voor de 4e keer klinkt Frans Bauer
![]()
![]()
Rinus
quote:Copyright Maxime Verhagen?
Op woensdag 19 november 2003 21:42 schreef runaway het volgende:
"Limburg mijn Vaderland"
quote:hole holeé ho. Wat een fout nr. trouwens. Ik hoop dat NL alsnog verliest.
Op woensdag 19 november 2003 21:42 schreef pberends het volgende:[..]
Zelfs Frans Bauer ga je leuk vinden als het 4-0 is. Weet iemand eigenlijk welk liedje van Frans Bauer werd gedraaid bij het scoren?
Rinus
ps: ben je weer een dialoog met jezelf begonnen?
quote:geen idee, de eerste die ik tegenkwam
Op woensdag 19 november 2003 21:43 schreef pberends het volgende:[..]
Copyright Maxime Verhagen?
Jongens, het kan nog!
Maar Kluivert ( ) komt zometeen er nog in. Moet hij wel een goal maken anders is m'n dag verpest
LOL @ Burqa trouwens
quote:"Heb je even voor mij" heet de song
Op woensdag 19 november 2003 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
hole holeé ho. Wat een fout nr. trouwens. Ik hoop dat NL alsnog verliest.
ps: ben je weer een dialoog met jezelf begonnen?
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:10 schreef pberends het volgende:
SchnijderSneijder man of the gamematch![]()
![]()
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:15 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
quote:Dus nu ist alles vorbei?!
Op woensdag 19 november 2003 22:15 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Wéééééeeeeeeee willen schotten zien!
Op woensdag 19 november 2003 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dus nu ist alles vorbei?!
Iedereen aan tafel zeiken
quote:De schotten zijn afgeschoten.
Op woensdag 19 november 2003 22:27 schreef UnderWorld_ het volgende:
We hebben gewoon gewonnen
We hebben gewonnen!
CDA en VVD vrezen dat het direct openen van de grenzen een ernstige verstoring van de Nederlandse arbeidsmarkt zal opleveren. Omdat steeds meer andere landen van de overgangsregeling gebruik willen maken, zijn zij bang dat onevenredig veel nieuwe EU-burgers naar Nederland zullen worden gelokt.
De argumenten van CDA en VVD werden door PvdA-woordvoerder Timmermans bestempeld als "stemmingmakerij". "Er wordt buiten de Kamer een beeld in het land gecreëerd van Oost-Europese hangsnorren die onze banen willen inpikken en in de Kamer worden er zoete broodjes gebakken met de toetreders."
Tuurlijk... en weer de Partij voor de Allochtoon die enige tijdelijke bescherming niet juist acht en de grenzen het liefst direct zover mogenlijk opent..
quote:Jammer pberends, weer een kwaliteits topic op slot ...
Op woensdag 19 november 2003 22:34 schreef pberends het volgende:
Wesley Sneijder duurste speler ooit
quote:Nou, dat gaan ze dan zelf loeihard om de oren krijgen. De FNV kan wel inpakken met de komst van die oost-europeanen. Die doen het voor drie keer minder en lachen de zeikende ambtenaar uit. Laat maar komen dus, ik zit goed en ga hard lachen om de stuntelige verklaringen van de pvda als het zover is.
Op woensdag 19 november 2003 22:38 schreef Koos Voos het volgende:
DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft woensdag vrijwel unaniem ingestemd met de uitbreiding van de Europese Unie met tien nieuwe lidstaten. Een meerderheid van de Kamer heeft echter moeite met het direct openstellen van de Nederlandse grenzen voor werkzoekenden uit deze landen. Voor de LPF is een overgangsregeling voorwaarde voor instemming met de uitbreiding.CDA en VVD vrezen dat het direct openen van de grenzen een ernstige verstoring van de Nederlandse arbeidsmarkt zal opleveren. Omdat steeds meer andere landen van de overgangsregeling gebruik willen maken, zijn zij bang dat onevenredig veel nieuwe EU-burgers naar Nederland zullen worden gelokt.
De argumenten van CDA en VVD werden door PvdA-woordvoerder Timmermans bestempeld als "stemmingmakerij". "Er wordt buiten de Kamer een beeld in het land gecreëerd van Oost-Europese hangsnorren die onze banen willen inpikken en in de Kamer worden er zoete broodjes gebakken met de toetreders."
Tuurlijk... en weer de Partij voor de Allochtoon die enige tijdelijke bescherming niet juist acht en de grenzen het liefst direct zover mogenlijk opent..
Who da man? Who da man?
Met jullie 2-1, 1-1, 2-2... pfff.
Oprollen die McLosers. Ik heb het gezegd.
.
quote:http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={5FB3D3D3-BAD4-430C-89DD-E0DBABE372D3}
19/11 VS ontketenen handelsoorlog tegen Britten
De regering-Bush heeft Amerikaanse bedrijven de opdracht gegeven jobs in Engeland opnieuw te verplaatsen naar het Amerikaanse moederland. VS-multinationals die contracten in Groot-Brittannië verbreken en zich op Amerikaans grondgebied vestigen, zullen door het VS-ministerie van handel hiervoor financieel worden gecompenseerd.
Dat heeft directeur-generaal Digby Jones van de Britse werkgeverskoepel gezegd, zo meldt de krant London Evening Standard. Jones zei een en ander op de jaarlijkse vergadering. "Drie toplui van Amerikaanse bedrijven die in Groot-Brittannië investeren, hebben in mijn aanwezigheid gezegd dat hen was gevraagd de zaak te sluiten, naar huis te komen en daar overnieuw te beginnen", zo citeerde de krant de CBI-topman.
In de VS zijn, sedert Bush er de plak zwaait, ruim twee miljoen jobs gesneuveld. Onlangs zette zich wel een economisch herstel in, dat echter vooralsnog zonder positieve gevolgen voor de arbeidsmarkt is gebleven (de zgn 'jobless recovery').
De Evening Standard noemt de VS-maatregel "verbluffend" en een zet "die mogelijk een grote handelsoorlog ontketent". Dat werd bevestigd door voorzitter Niall FitzGerald van Unilever: "Er steekt een mid-Atlantische handelsstorm op. Er zullen represailles zijn, gevolgd door represailles op die represailles, wat mogelijk uitloopt op een depressie in de stijl van de jaren dertig" van de 20ste eeuw. In Groot-Brittannië zorgen Amerikaanse bedrijven voor naar schatting één miljoen jobs
quote:Ze kunnen niet voor 3x minder werken omdat er een minium loon is in Nederland. Of het moet illegaal gebeuren, maar dat kan je toch niet tegengaan met zo'n 'tijdelijk uitstel'.
Op woensdag 19 november 2003 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nou, dat gaan ze dan zelf loeihard om de oren krijgen. De FNV kan wel inpakken met de komst van die oost-europeanen. Die doen het voor drie keer minder en lachen de zeikende ambtenaar uit. Laat maar komen dus, ik zit goed en ga hard lachen om de stuntelige verklaringen van de pvda als het zover is.
Het zal best meevallen.
quote:lol, als dit echt waar is kan Bush wel inpakken ... !
Op woensdag 19 november 2003 23:28 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={5FB3D3D3-BAD4-430C-89DD-E0DBABE372D3}
en Bush gaat dit ook dan verdedigen als dit waar is
quote:Ja, maar niet iedereen werkt voor een minimumloon, er is dus nog een hoop ruimte....
Op woensdag 19 november 2003 23:30 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ze kunnen niet voor 3x minder werken omdat er een minium loon is in Nederland. Of het moet illegaal gebeuren, maar dat kan je toch niet tegengaan met zo'n 'tijdelijk uitstel'.
Het zal best meevallen.
quote:Volgens de berekeningen niet ...
Op woensdag 19 november 2003 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, maar niet iedereen werkt voor een minimumloon, er is dus nog een hoop ruimte....
De arbeidsmarkt zal er in elk geval van overspannen raken.
quote:Tja en als die berekeningen dadelijk weer niet kloppen? Ik probeer gewoon logisch na te denken, overigens is er al eens een onderzoek gedaan waar geconcludeerd werd dat we niet nog eens massaal gastarbeiders naar binnen moesten halen. Het voordeel zou niet opwegen tegen de sociale gevolgen en problemen. Welliswaar heten het dan niet officieel gastarbeiders, maar zijn het eu-burgers. Nederland zal er echter wel economisch en sociaal op achteruitgaan.
Op woensdag 19 november 2003 23:42 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Volgens de berekeningen niet ...
quote:http://www.hetvolk.be/(xj5myruzbb2jrj454rfl0j55)/belga.aspx
Peking protesteert tegen VS-quota op textiel
PEKING 19/11 (BELGA/AG) = De Chinese minister van Handel heeft woensdag geprotesteerd tegen de bereidwilligheid van de Verenigde Staten om quota op te leggen voor de import van Chinese textiel. "De Chinese regering betreurt diep de beslissing van de Amerikaanse commissie om quota aan te raden voor drie categorieën van Chinese textiel", aldus het ministerie."De Amerikaanse regering negeert de sterke oppositie van de Chinese regering en neemt een beslissing die alle principes van de Wereldhandelsorganisatie over vrijhandel, transparantie en non-discriminatie schendt", luidt het nog. (DWM).
quote:Het probleem wat zich voor kan gaan doen is het volgende:
Op woensdag 19 november 2003 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Tja en als die berekeningen dadelijk weer niet kloppen? Ik probeer gewoon logisch na te denken, overigens is er al eens een onderzoek gedaan waar geconcludeerd werd dat we niet nog eens massaal gastarbeiders naar binnen moesten halen. Het voordeel zou niet opwegen tegen de sociale gevolgen en problemen. Welliswaar heten het dan niet officieel gastarbeiders, maar zijn het eu-burgers. Nederland zal er echter wel economisch en sociaal op achteruitgaan.
Een poolse winterschilder is een 1 mans bedrijf en neemt een 'klus' als onderaannemer aan bij een nederlands bouwbedrijf.. voor een naar onze normen laag bedrag, tel uit je winst. (niks minimumloon !)
De FNV, inderdaad die van de vakbond voor de illegaal, begint zich toch wat zorgen te maken.
De PvdA staat aan de poort te juichen...
quote:http://www.hetvolk.be/(xj5myruzbb2jrj454rfl0j55)/belga.aspx
Historische aankomst VS-fregat in voormalig Saigon
HO CHI MINH 19/11 (BELGA/AG) = In de haven van Ho Chi Minh, het voormalige Saigon in het zuiden van Vietnam, is woensdag een Amerikaans schip aangekomen. Het is de eerste keer sinds het einde van de oorlog tussen Vietnam en de VS, bijna dertig jaar geleden, dat een Amerikaans schip er aanmeert.Het fregat USS Vandergrift en zijn 200 bemanningsleden werden ontvangen door Amerikaanse officieren en Vietnamese militairen en regeringsleden. Het gaat vooral om een symbolische gebeurtenis. Het laatste Amerikaanse schip verliet Saigon in 1973. Op 30 april 1975 evacueerden de Amerikaanse soldaten de hoofdstad van Zuid-Vietnam, dat door communistische strijdkrachten uit het noorden werd bezet. Het aanleggen van de USS Vandergrift volgt een week nadat de Vietnamese minister van Defensie, Pham Van Tra, in Washington op bezoek was. (DWM).
quote:Don't be.
Op woensdag 19 november 2003 20:58 schreef Sidekick het volgende:
du_ke, voorvechter van de fryske cultuur.Ik ben helemaal ontroerd.
quote:Joehoe!
Op donderdag 20 november 2003 00:42 schreef du_ke het volgende:
Blij zijn!
Ik ga pitten!
quote:Ik ben het toch , lekker puh.
Op donderdag 20 november 2003 00:43 schreef du_ke het volgende:[..]
Don't be.
quote:Ik had maar 5-0 voorspeld.
Op woensdag 19 november 2003 23:21 schreef Lithion het volgende:
6-0.Who da man? Who da man?
Met jullie 2-1, 1-1, 2-2... pfff.
Oprollen die McLosers. Ik heb het gezegd.
.
quote:AD
Probleem illegalen rijst de pan uitHet probleem van de asielzoekers wordt gebagatelliseerd. Dat meent Dominic Schrijer, dagelijks bestuurder van de deelgemeente Charlois in Rotterdam.
De vertrouweling van PvdA-leider Wouter Bos reageert daarmee op de discussie die door de Rotterdamse afdeling van de sociaal-democraten werd aangezwengeld. Die oogstte vorige week veel hoon met haar voorstel om asielzoekers met een tijdelijke status te weren uit de stad.
Volgens Schrijer rijst in de Maasstad het probleem met de asielzoekers de pan uit. Het is oncontroleerbaar geworden. Hij rekent voor dat Rotterdam te maken heeft met duizenden illegalen. Schrijer: ,,Het aantal uitgeprocedeerde asielzoekers dat in Rotterdam verblijft, moet worden ingeschat op minimaal 5000. Daarnaast zijn er nog eens tussen de 4000 en 8000 asielzoekers die in afwachting zijn van de behandeling van hun asielaanvraag. Velen zullen nooit de status van politiek vluchteling krijgen.''
Schrijer - die zijn cijfers baseert op schattingen van diverse hulpinstellingen - zegt dat de discussie over asielzoekers is vertroebeld door het gebrek aan praktijkervaring van de Haagse politiek. ,,Het wordt tijd die kloof te dichten. Terwijl in Den Haag de discussie wordt gevoerd of het integratiebeleid is geslaagd, zien we in de praktijk uitbuiting van de kansarme migranten.''
In Charlois, en nog specifieker de Tarwewijk, ziet hij dagelijks hoe huisjesmelker onderdak bieden aan de illegalen, maar ook aan asielzoekers met een status. ,,De woningcorporaties bieden de legalen lang niet allemaal onderdak. Een aanzienlijk deel heeft op eigen gelegenheid huisvesting gevonden onder miserabele omstandigheden. Die groep kan worden ingeschat tussen de 4000 en 8000.''
Het is niet voor het eerst dat Schrijer de strijd aanbindt met het probleem van de asielzoekers. Eerder pleitte hij er al voor de arme wijken in de stad te ontlasten door een tijdelijke stop op de toestroom van kansarmen - veelal allochtonen - in te voeren.
,,Het moet zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn dat er sprake is van een noodsituatie'', aldus Schrijer. ,,Het laatste dat de inwoners van Rotterdam kunnen gebruiken, is de les te worden gelezen over het al dan niet opvangen van 250 nieuwe vluchtelingen. Het gaat niet om de opvang van die kleine groep. Het gaat erom dat wordt ingezien dat de groep veel groter is en vaak ook nog eens terechtkomt in de kwetsbare wijken bij andere groepen kwetsbare migranten.''
quote:Kijk na het Nederlands Elftal is er geen behoefte meer op bewindslieden ect af te kraken
Op donderdag 20 november 2003 10:12 schreef du_ke het volgende:. Wat een weldadige rust hier
.
quote:Wel om wissels af te kraken. Die waren op de boer voor Ooijer na niet best
Op donderdag 20 november 2003 10:31 schreef pberends het volgende:[..]
Kijk na het Nederlands Elftal is er geen behoefte meer op bewindslieden ect af te kraken
quote:Zo er gloort nog hoop voor de LPF.
CDA grootste bij raadsverkiezingen fusiegemeentenRIJSWIJK - Het CDA heeft woensdag bij de gemeenteraadsverkiezingen in negen fusiegemeenten de meeste stemmen gekregen. Veel partijen behaalden nagenoeg dezelfde uitslag als bij de vorige verkiezingen.
De stemming werd gehouden omdat per 1 januari negen gemeenten fuseren tot drie nieuwe, namelijk Geldrop-Mierlo (in Noord-Brabant), Midden-Delfland en Westland (in Zuid-Holland).
Er waren slechts weinig uitschieters. Zo steeg in Geldrop-Mierlo de Dorpspartij Mierlo (DPM) van 5,4 naar 11,3 procent. Ook de Lijst Pim Fortuyn behaalde vanuit het niets 10,6 procent van de stemmen.
Is Michael Jackson al geboeid afgevoerd of koopt die zichzelf weer uit?
quote:
Een galg op de Dam voor regelzuchtigen
AMSTERDAM - Er moet een galg komen op de Dam. Op dat plein, waar niet meer over te lopen en te fietsen valt, kunnen stadsdeelbestuurders die wat al te regelzuchtig zijn, worden terechtgesteld. Het zou meteen een nieuwe toeristische attractie zijn. Gert Jan Dröge, die gisteren deelnam aan een debatje in de Heineken Experience, zag het wel zitten.
Het debatje, onder leiding van Marcel van Dam, aan het einde van de jaarvergadering van de VVV Amsterdam/Amsterdam Tourist Board, was onderdeel van het afscheidsfeest voor scheidend voorzitter Jan Posch.Posch is lid van de herenclub, dus vrienden als Harry Mulisch en Hans van Mierlo mochten niet ontbreken. Maar ook Ernst Veen, directeur van de Nationale Stichting Nieuwe Kerk, en Patricia van Dobben van de gelijknamige broodjeszaak en Joop Braakhekke deden mee. Terwijl Dröge biertjes tapte, legde Van Dam hun enkele stellingen voor.
Moeten softdrugs worden vrijgegeven? Van Dobben is voor verdere liberalisering. Van Mierlo noemde de plannen van minister Piet Hein Donner om het Nederlandse gedoogbeleid in stand te houden door de verkoop aan buitenlandse toeristen te verbieden erger dan de kwaal. Braakhekke beklaagde zich over de overlast die hij ooit van een coffeeshop had ondervonden. ''Het was narigheid en troep. Bovendien is de tijd voorbij dat alles maar moet kunnen in Amsterdam.''
Moet Economische Zaken meer steun geven aan de kunsten? Van Mierlo noemde het idee weerzinwekkend en werd daarin gesteund door gespreksleider Van Dam, die waarschuwde dat het de besluitvorming over de kunstbegroting nog moeilijker zou maken.
Is Amsterdam aan het vertrutten? wilde Van Dam vervolgens weten. Van Mierlo vindt het een provinciaals idee dat een aangeveegde stad voor vertrutting staat. Van Dobben vindt van wel. ''De terrassen moeten weg en de vlaggen worden verwijderd.'' Volgens Veen dreigt vertrutting alleen wanneer het CDA de meerderheid in de raad krijgt. ''Maar dat zullen zelfs mijn kindskinderen nooit hoeven mee te maken.''
Dröge keerde zich met zijn idee voor een galg vooral tegen de vergaande bemoeizucht van de stadsdeelbestuurders. Volgens een toehoorder is het al zo ernstig gesteld met de stad dat 's avonds meer te doen is op Zorgvlied dan op het Rembrandtplein.
Later, tijdens een optreden van het Amsterdams Smartlappenkoor, bleek het met de ergernissen over de stad wel mee te vallen. Van Mierlo noemde zich er de man niet naar om zich te ergeren, of het moest zijn dat stadsdeel Oud-West de broedplaats in het voormalige Swammerdam Instituut de nek omdraait. Mulisch denkt dat degenen die zich ergeren aan hondenpoep, gelukkige mensen zijn, omdat ze kennelijk geen grotere zorgen hebben. Alleen Veen wist na diep nadenken een ergernis te noemen: het gebrek aan lef in de stad. Vooral met het Stedelijk Museum.
Scheidend voorzitter Posch kreeg de Banninck Cocq-penning van de stad Amsterdam.
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1069310367197.html
quote:Amsterdam en Intelligentia? Dat is tegenstrijdig. Neem nou bijvoorbeeld het draaien van Fransz Bauer tijdens een goal van Oranje. Dat baart mij ernstige zorgen.
Op donderdag 20 november 2003 12:25 schreef Kozzmic het volgende:
Creatieve ideeën van de Amsterdamse intelligentia...
[..]
quote:Dit kon je natuurlijk verwachten, het blijven friezen. Trouwens wel een beetje dom om vooraf niet te regelen welke taal gebruikt zou worden.
Statenleden lopen weg voor Friese taal
Martin Groenewold
groningen - De drie noordelijke Provinciale Staten vergaderden woensdag broederlijk samen in Groningen. Maar dat het Noorden nog lang geen eenheid is bleek toen Johannes Kramer het woord nam. De fractievoorzitter van de Frysk Nasjonale Party begon zijn betoog in het Fries. Ogenblikkelijk verliet een aantal Groningse en Drentse statenleden de zaal. En Casper Kloos (Drents Belang) snelde naar de interruptiemicrofoon: "Voorzitter, heeft u in een tolk voorzien?"
Voorzitter Hans Alders zei dat het aan Kramer zelf is of hij begrepen wil worden. Dat wilde Kramer, want na elke Friese passage gaf hij een Nederlandse samenvatting.Toch bleven statenleden de zaal uitlopen. Wat de Friese PvdA-fractievoorzitter Bert Versteeg deed uitroepen: "Ik vind het van minachting voor de tweede rijkstaal getuigen dat men hier wegloopt."
http://www.dvhn.nl
Goedemiddag allemaal
quote:
737 tt-TV1 737 do 20 nov 12:45:30
NIEUWS
STEEDS MINDER MEISJES IN INDIA
Het aantal meisjes jonger dan zes is in
India de laatste tien jaar alarmerend
gedaald.
Dit blijkt uit een recente studie van
de UNFPA, de United Nations Population
Fund. In sommige provincies zijn er
slechts 800 meisjes voor elke 1000
jongens.
Het dalend aantal meisjes is te wijten
aan het wijd verspreid gebruik van
meisjesmoord of laattijdige abortus
wanneer de foetus een meisje blijkt te
zijn.
quote:Hahahaha,
Op donderdag 20 november 2003 12:47 schreef Chewie het volgende:
Gezamelijke vergadering statenleden nog geen succes.
[..]Dit kon je natuurlijk verwachten, het blijven friezen. Trouwens wel een beetje dom om vooraf niet te regelen welke taal gebruikt zou worden.
Goedemiddag allemaal
ik heb een paar weken terug met een fries van 76 jaar 'gesproken'.
Eerst verstond ik natuurlijk helemaal niks. Toen vroeg ik hem of hij misschien even nederlands kon spreken. Na wat haperingen deed die dat ook en we raakten in een leuk gesprek. Achteraf zeiden wat vrienden dat ze die man nog nooit eerder nederlands hadden horen spreken. Ze waren geshockeerd!
Zomaar, even een anekdote uit mijn friese avonturen!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 10:12 schreef du_ke het volgende:. Wat een weldadige rust hier
.
quote:Ach, het zorgt wel voor geboortebeperking natuurlijk.
Op donderdag 20 november 2003 12:52 schreef zakjapannertje het volgende:
nieuws uit India:
[..]
dat gaat dus zeker in die gebieden niet de goede kant op
http://www.unfpa.org/news/news.cfm?ID=388
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:24 schreef pberends het volgende:Zo er gloort nog hoop voor de LPF.
code:Gemeente Westland: Geldige stemmen 2003 2002(omgerekend)
1. CDA 14.275 14 15
2. VVD 5.731 5 8
3. Progressief Westland 4.864 4 6
(P.v.d.A, D66, LEF, GroenLinks)
4. ChristenUnie-SGP 2.272 2 2
5. Lijst Pim Fortuyn 4.190 4 -
6. Lijst Kraft 43 - -
7. Gemeentebelang Westland8.361 8 6Gemeente Midden-Delfland:
1. CDA 2.949 7 8
2. VVD 1.641 4 3
3. OGP 2.265 6 6Gemeente Geldrop-Mierlo
1. CDA 3.139 6
2. DGG 2.555 5
3. PvdA/GL 1.901 4
4. VGM 1.691 3
5. DPM 1.481 3
6. GB 997 2
7. VVD 926 2
8. D66 376 -
quote:Slecht voor integratie als ze naar NL komen met allemaal kerels.
Op donderdag 20 november 2003 13:07 schreef freako het volgende:
Ach, het zorgt wel voor geboortebeperking natuurlijk.
Ondertussen loopt het aantal aanslagen weer de spuigaten uit. Waarom is de UK nu specifiek het doelwit in Turkije? Is dat vanwege het bezoek van Bush aan de UK?
quote:en verboden discriminatie
Op donderdag 20 november 2003 13:07 schreef freako het volgende:[..]
Ach, het zorgt wel voor geboortebeperking natuurlijk.
quote:Bestaat er ook niet verboden discriminatie?
Op donderdag 20 november 2003 13:16 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
en verboden discriminatie
Bij de regeringen van de EU-landen rijpt een plan om het europarlement veel minder macht te geven bij de jaarlijkse besprekingen over de begroting. Momenteel heeft het parlement en niet de raad van EU-ministers het laatste woord als er een eindeloze ruzie dreigt over de financiën. Maar in de plannen die nu op tafel liggen, wint automatisch het goedkoopste voorstel. In de praktijk betekent dat: het voorstel van de ministers. Opmerkelijk is dat ook de Nederlandse regering met dat idee speelt. Staatssecretaris Nicolaï van Europese Zaken schreef onlangs in antwoord op Tweede-Kamervragen dat er "meer gelijkwaardigheid tussen europarlement en Raad (van EU-ministers) ingebouwd moet worden in het geval er geen akkoord over de begroting tot stand komt".
Europarlementslid Buitenweg van GroenLinks maakt zich boos over die cryptische zin. "Wees een vent en zeg dat je dertig jaar begrotingsrecht aantast." Want voor haar is de zaak duidelijk: Nederland wil de volksvertegenwoordigers van de EU de mond snoeren. Het parlement heeft sinds 1975 recht op inspraak over de begroting. Het is het oudste 'echte' recht dat het heeft.
Nederland staat niet alleen. Volgens een uitgelekt document zouden ook Spanje, Frankrijk, Groot-Brittannië en heel wat kleinere landen het europarlement zeggenschap willen afnemen bij de jaarlijkse begrotingsruzie. De europarlementariërs zijn razend. "Dit is een ramp voor het Europees Parlement. We hebben dan geen enkele bevoegdheid meer. Het wordt een schertsparlement", zei de Britse socialist Wynn, die voorzitter is van de begrotingsspecialisten van het parlement.
Vandaag stemmen de europarlementsleden over een resolutie (een soort petitie) waarin het behoud van het begrotingsrecht wordt geëist.
(ANP)
goedemorgen......
Zo niet slecht. Hoogste in jaren geloof ik.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Bestaat er ook niet verboden discriminatie?
Inhoud met een t
quote:Ja, het is toch een werkwoord, 3e persoon enkelvoud?!
Op donderdag 20 november 2003 13:31 schreef pberends het volgende:
Tweemaal stemmen voor Tweede KamerInhoud met een t
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:30 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
oa in dit geval het aborteren van geestelijk gehandicapte kinderen toch? Dat gebeurt toch vaak in abortusgevallen denk ik
quote:het had inderdaad "kwaliteit inhouden" moeten zijn.
Op donderdag 20 november 2003 13:31 schreef pberends het volgende:
Tweemaal stemmen voor Tweede KamerInhoud met een t
![]()
![]()
Maar wil je misschien even in het andere topic willen kijken? Ik heb daar gereageerd op een post van je uit je eigen, gesloten, topic. .
De PvdA diende een motie in met eisen tegen de overlast elders in de stad en voor de opvang van de tippelprostituees. De PvdA stelde het aannemen van de motie als voorwaarde voor haar instemming met sluiting van de tippelzone. Maar voor de motie bleek geen meerderheid te bestaan en daarom wilde de PvdA de motie weer intrekken. Dat kon niet volgens het CDA. Dus bleef de motie. De eerder scherp geformuleerde eis dat alleen met aanname van de motie de PvdA zou instemmen met sluiting ging net zo makkelijk weer van tafel door de eigen motie overbodig te verklaren. De PvdA-ers stemden in meerderheid voor sluiting, vier bleven tegen. Het Nederlands elftal was overtuigender. Cohen meldde de overwinning op de Schotten: 6-0.
quote:Een Goedemiddag allen!
Op donderdag 20 november 2003 13:35 schreef Koos Voos het volgende:
-knip- ...de overwinning op de Schotten: 6-0.
DEN BOSCH - Een cd van Frans Bauer draaien bij een katholieke uitvaartdienst kan niet. Het past evenmin om de overledene teveel te verheerlijken, bijvoorbeeld door gelardeerd door de hele dienst gedichten voor te dragen.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:17 schreef Koos Voos het volgende:
goedemiddag.. ben even mijn laatste wil aan het veranderen :DEN BOSCH - Een cd van Frans Bauer draaien bij een katholieke uitvaartdienst kan niet. Het past evenmin om de overledene teveel te verheerlijken, bijvoorbeeld door gelardeerd door de hele dienst gedichten voor te dragen.
NL wordt fundamentalistisch!
quote:Lijkt mij een goed plan. Als je per se Frans Bauer wil laten horen tijdens een uitvaartdienst ga je maar naar een uitvaartcentrum. Het blijft een mis, een eredienst voor God.
Op donderdag 20 november 2003 14:17 schreef Koos Voos het volgende:
goedemiddag.. ben even mijn laatste wil aan het veranderen :DEN BOSCH - Een cd van Frans Bauer draaien bij een katholieke uitvaartdienst kan niet. Het past evenmin om de overledene teveel te verheerlijken, bijvoorbeeld door gelardeerd door de hele dienst gedichten voor te dragen.
quote:Het was aan het eind van de eerste helft (toen ik richting kroeg ging) ook erg stil op straat
Op donderdag 20 november 2003 13:30 schreef pberends het volgende:
2022 VOETBAL EK PO NEDERLAND-SCHOTLAND 5.513.000Zo niet slecht. Hoogste in jaren geloof ik.
quote:Metro
Den Haag geeft softe aanpak Marokkanen opDe grote politieke fracties in Den Haag hebben de hoop om de ergste criminele groepen Marokkaanse jongeren succesvol met begeleiding en welzijnswerk aan te pakken, definitief opgegeven. Vrijwel unaniem steunen zij de gisteren aangekondigde nieuwe politie-aanpak van de gemeente Ede.
Alle geldverslindende projecten om een groep van veertig onverbeterbare crimineeltjes weer in het gareel te krijgen, zijn daar stopgezet. Een speciaal politieteam van acht agenten gaat deze harde kern vanaf januari keihard en onverbiddelijk aanpakken, het welzijnswerk richt zich vanaf dan alleen nog maar op de overige groep van enkele honderden meelopers. Het CDA ziet de nieuwe Edeaanpak als voorbeeld voor andere plaatsen die ook veel last hebben van groepen allochtone jeugdbendes zoals Amsterdam-West, Rotterdam, Gouda en Den Helder.
"Er lopen in ons land meer dan 550 verschillende projecten voor criminele jongeren, waarvan het merendeel niet werkt. Het sluit naadloos aan op het beleid van de regering om de kernleden uit de groepen te pikken en deze hard te straffen", aldus Kamerlid C. Çörüz. "De tijd om deze groep van het stelen proberen af te houden met sjoel-avonden in het buurthuis ligt achter ons." Coalitiepartners VVD en D66 laten hetzelfde geluid horen. "Met een harde aanpak van de kleine groep grootste raddraaiers maken we Nederland een heel stuk veiliger", zegt VVD-Kamerlid C. Cornielje.
Ook oppositiepartijen PvdA en LPF zeggen volkomen te begrijpen dat Ede alle hoop met de harde kern heeft opgegeven. Kamerlid P. van Heemst van de PvdA wil zelfs dat steden die voor deze aanpak kiezen door minister Donner worden beloond met extra agenten. De enige kritiek die de LPF uit, is het voornemen van burgemeester Robbertsen om de veertig jongeren vrijwel continu op de huid te zitten. "Dat kost handen vol geld, wij zien meer heil in heropvoedingskampen", aldus J. Eerdmans.
De Kerngroep Marokkaanse Gemeenschap Ede is voorstander van het plan van de burgemeester. Ook zij zeggen in te zien dat vele jaren van welzijnswerk vrijwel niets hebben uitgehaald om de groep, die vooral in de wijk Veldhuizen opereert, te heropvoeden. "Met de meeste Marokkaanse jongeren gaat het prima, maar een klein groepje bezorgt onze gemeenschap een slechte naam.
Deze leden moeten hard worden aangepakt", aldus voorzitter A. Gssime. De politie in Ede is bezig om het gedrag van de harde kern zeer gedetailleerd in kaart te brengen. De acht agenten van het speciale politieteam weten dan binnen no-time op straat precies met wie zij te maken hebben.
Mooi. Ik hoop dat ze er een landelijk beleid van maken want de echte kern kan je toch niet met welzijnswerk aanpakken. Daar lachen ze alleen maar om.
quote:Uiteraard.
Op donderdag 20 november 2003 14:55 schreef sizzler het volgende:die ook veel last hebben van groepen allochtone jeugdbendes zoals Amsterdam-West, Rotterdam, Gouda en Den Helder.
[..]
quote:Kunnen we Gouda niet nuken?
Op donderdag 20 november 2003 14:57 schreef sizzler het volgende:[..]
Uiteraard.
quote:Hoopvol idd. Wellicht kun je er apart topic van maken sizzler, dit zal vele users aanspreken...
Op donderdag 20 november 2003 14:55 schreef sizzler het volgende:Mooi. Ik hoop dat ze er een landelijk beleid van maken want de echte kern kan je toch niet met welzijnswerk aanpakken. Daar lachen ze alleen maar om.
quote:Arme Kut-Marokkanen, ze deden zo hun best.
Op donderdag 20 november 2003 14:55 schreef sizzler het volgende:[..]
Mooi. Ik hoop dat ze er een landelijk beleid van maken want de echte kern kan je toch niet met welzijnswerk aanpakken. Daar lachen ze alleen maar om.
quote:Waarom ben je niet eerder naar de kroeg gegaan? Zo heb je wat van de wedstrijd gemist...
Op donderdag 20 november 2003 14:36 schreef du_ke het volgende:[..]
Het was aan het eind van de eerste helft (toen ik richting kroeg ging) ook erg stil op straat
.
quote:Eerdmans zal wel jaloers zijn dat hij dit niet bedacht heeft.
Op donderdag 20 november 2003 14:55 schreef sizzler het volgende:[..]
Ook oppositiepartijen PvdA en LPF zeggen volkomen te begrijpen dat Ede alle hoop met de harde kern heeft opgegeven. Kamerlid P. van Heemst van de PvdA wil zelfs dat steden die voor deze aanpak kiezen door minister Donner worden beloond met extra agenten. De enige kritiek die de LPF uit, is het voornemen van burgemeester Robbertsen om de veertig jongeren vrijwel continu op de huid te zitten. "Dat kost handen vol geld, wij zien meer heil in heropvoedingskampen", aldus J. Eerdmans.
quote:Hoe bedoel je?
Op donderdag 20 november 2003 15:04 schreef freako het volgende:[..]
Eerdmans zal wel jaloers zijn dat hij dit niet bedacht heeft.
Heropvoedingskampen heeft bij mij een hele negatieve ondertoon. Maar misschien dat er wat kleinschalige experimenten kunnen plaatsvinden.
quote:Dat denk ik ook maar ik ben bang voor teveel oneliners en 'domme' uitspraken ipv een serieuze discussie. Als je een goede opening weet mag je er een topic van maken.
Op donderdag 20 november 2003 14:59 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hoopvol idd. Wellicht kun je er apart topic van maken sizzler, dit zal vele users aanspreken...
ik heb ruim twee uur vertraging gehad met de trein dus ben een beetje gaar
quote:Ik bedoel dat plan van de gemeente Ede. Omdat zo ongeveer alle partijen in de Kamer nu voor dat plan zijn, moet de LPF zijn imago dat ze die Marokkanen hard willen aanpakken, wat aanscherpen.
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
quote:Typisch linkse dooddoener reactie om maar geen discussie te hoeven aangaan. Later we WO II er maar weer bij halen
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Sidekick het volgende:Heropvoedingskampen heeft bij mij een hele negatieve ondertoon.
de typo buiten beschouwing latende
quote:Wat denk je, zijn het lieve jongetjes die naar dat kamp gaan?
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
Heropvoedingskampen heeft bij mij een hele negatieve ondertoon. Maar misschien dat er wat kleinschalige experimenten kunnen plaatsvinden.
quote:Ik zie wel een opening voor een discussie hoor:
Op donderdag 20 november 2003 15:13 schreef Herostratos het volgende:[..]
Typisch linkse dooddoener reactie om maar geen discussie te hoeven aangaan.
quote:
Maar misschien dat er wat kleinschalige experimenten kunnen plaatsvinden.
quote:Die bijzin is fictief en ondergeschikt aan de eerste zin...
Op donderdag 20 november 2003 15:16 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik zie wel een opening voor een discussie hoor:
[..]
quote:Laat je je provoceren door SK?
Op donderdag 20 november 2003 15:21 schreef Herostratos het volgende:[..]
Die bijzin is fictief en ondergeschikt aan de eerste zin...
quote:Mhaw, dat wil de LPF toch al de hele tijd? Dat komt niet hierdoor.
Op donderdag 20 november 2003 15:12 schreef freako het volgende:[..]
Ik bedoel dat plan van de gemeente Ede. Omdat zo ongeveer alle partijen in de Kamer nu voor dat plan zijn, moet de LPF zijn imago dat ze die Marokkanen hard willen aanpakken, wat aanscherpen.
quote:Neuh, maar bij dergelijke discussie-stijlen gaan bij mij de haren in mijn nek overeind staan...
Op donderdag 20 november 2003 15:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:Laat je je provoceren door SK?
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:21 schreef Herostratos het volgende:[..]
Die bijzin is fictief en ondergeschikt aan de eerste zin...
Wat snap je niet? Ik vind heropvoedingskampen gewoon niet klinken. op het eerste gezicht zie ik er niets in. Maar bij de harde kern kan het een oplossing zijn, en dus zie ik wel wat zitten in kleinschalige experimenten. En wanneer het succesvol blijkt te zijn dan kan het uitgebreid worden.
Misschien de volgende keer wat beter lezen?
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef Sidekick het volgende:Misschien de volgende keer wat beter lezen?
quote:Kan ik me iets bij voorstellen. Gelukkig weet ik tegenwoordig wie het zegt.
Op donderdag 20 november 2003 15:24 schreef Herostratos het volgende:[..]
Neuh, maar bij dergelijke discussie-stijlen gaan bij mij de haren in mijn nek overeind staan...
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:Gelukkig weet ik tegenwoordig wie het zegt.
Volgens mij snap ik iets niet ofzo?
quote:Zijn heropvoedingskampen juist niet heel erg links? Volgens mij waren de communisten meer bezig met "heropvoeden".
Typisch linkse dooddoener reactie om maar geen discussie te hoeven aangaan. Later we WO II er maar weer bij halen
Heropvoedingskampen lijken me een beter oplossing dan een jeugdgevangenis. En dan mag je ze best een gesloten- sociale werkplaats noemen van mij.
quote:Het kan aan mij liggen maar als ik dat soort sjaaltjes zie (van die jongen met die bril) denk ik meteen aan extreem links / krakers / milieuactivisten....
Op donderdag 20 november 2003 15:25 schreef Koos Voos het volgende:
quote:hehehehe, ach ja. Je weet wel wat ik bedoel. Ik heb ook een imago hoor.
Op donderdag 20 november 2003 15:32 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger kon je ook al zien wie iets zei. Je moet kijken naar de nickname die linksboven bij de post staat.Volgens mij snap ik iets niet ofzo?
quote:Het zal niet de nieuwste modetrend van het studentencorps zijn, nee.
Op donderdag 20 november 2003 15:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Het kan aan mij liggen maar als ik dat soort sjaaltjes zie (van die jongen met die bril) denk ik meteen aan extreem links / krakers / milieuactivisten....
quote:Oh deze post had ik ff gemist.
Typisch linkse dooddoener reactie om maar geen discussie te hoeven aangaan. Later we WO II er maar weer bij halen
Typische rechtse huillie-reactie om het gebrek aan inhoud te compenseren.
*zucht* ik gaf gewoon een gevoel weer.
quote:Wanneer ik die brillen zie, dan denk ik gelijk aan Jamai.
Op donderdag 20 november 2003 15:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Het kan aan mij liggen maar als ik dat soort sjaaltjes zie (van die jongen met die bril) denk ik meteen aan extreem links / krakers / milieuactivisten....
quote:Dat moet je ook vooral blijven doen, dat maakt discussies juist zo mooi!
Op donderdag 20 november 2003 15:37 schreef Sidekick het volgende:
*zucht* ik gaf gewoon een gevoel weer.
Waarom schrijf je dat in sub? Schaam je je ervoor?
quote:Nee, ik wilde het toch even uitleggen.
Op donderdag 20 november 2003 15:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat moet je ook vooral blijven doen, dat maakt discussies juist zo mooi!
Waarom schrijf je dat in sub? Schaam je je ervoor?
Om nog duidelijker te zijn: het is niet vanwege WO II dat ik er in eerste instantie negatief tegenover sta. Ik vind het zo "en nu gaan we blije vrolijke jochies produceren. *blij* *blij*"-achtig. Ik kan het niet beter omschrijven.
quote:Daar zijn we het wel over eens dan!
Op donderdag 20 november 2003 15:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, ik wilde het toch even uitleggen.
Om nog duidelijker te zijn: het is niet vanwege WO II dat ik er in eerste instantie negatief tegenover sta. Ik vind het zo "en nu gaan we blije vrolijke jochies produceren. *blij* *blij*"-achtig. Ik kan het niet beter omschrijven.
[offtopic]
Waarom post jij zo veel, maar weinig in SEX?
[/offtopic]
quote:Ik post nog minder in EIL, OUD en FOT
Op donderdag 20 november 2003 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Daar zijn we het wel over eens dan!
[offtopic]
Waarom post jij zo veel, maar weinig in SEX?![]()
[/offtopic]
quote:Ik zou nog niet eens weten wat dat betekent!
Op donderdag 20 november 2003 16:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik post nog minder in EIL, OUD en FOT
quote:geen praktijkervaring?
Op donderdag 20 november 2003 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:[offtopic]
Waarom post jij zo veel, maar weinig in SEX?![]()
[/offtopic]
quote:Met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak
Daklozen vegen Leeuwarder straten aan
LEEUWARDEN - Sinds drie weken vegen dak- en thuislozen en verslaafden voor ¤5 per dag de straten in Leeuwarden. Het is een project van de gemeente en twee opvangorganisaties: De Terp en het Leger des Heils. Van dinsdag tot vrijdag gaan iedere middag twee groepjes op pad om het kleine afval van de Leeuwarder straten te rapen.
Joghum de Jong uit Gorredijk, van reïntegratiebureau REAX, onderstreept dat het werk wat structuur in het leven van de daklozen brengt. ,,En het is natuurlijk belangrijk voor hun eigenwaarde." Op de foto speuren Watze Talsma (rechts vooraan) en Simon Smidt (achter de rijdende vuilnisbak) met andere daklozen op de De Ruyterweg naar afval. Begeleider Jogchum de Jong (zwarte jas) kijkt toe.
Bron: LC
Waarom zou je voor 5 euro per dag gaan werken terwijl je ook voor 5 euro in het uur kan werken?
quote:Klopt. En jij ook gezien je postverleden daar.
Op donderdag 20 november 2003 16:12 schreef Herostratos het volgende:[..]
geen praktijkervaring?
Nog wat klein nieuws:
quote:
Hoogste Duitse onderscheiding voor Van MierloDEN HAAG - Voormalig D66-leider en oud-minister van Buitenlandse Zaken Hans van Mierlo krijgt maandag de hoogste onderscheiding van de Bondsrepubliek Duitsland. Dat meldde de ambassade van Duitsland donderdag.
Hij ontvangt uit handen van de Duitse ambassadeur in Nederland het Grootkruis met ster en lint in de Orde van Verdienste van de Bondsrepubliek Duitsland. Het land eert Van Mierlo voor zijn verdiensten voor de betrekkingen tussen Nederland en Duitsland en de eenwording van Europa.
De ambassade wijst op het initiatief dat Van Mierlo als minister van Buitenlandse Zaken in 1995 nam met zijn Duitse collega Kinkel. Ze richtten een stuurgroep op die jongeren uit de buurlanden dichter bij elkaar moet brengen. Hieruit ontstond een reeks van conferenties, waarvan de meest recente donderdag en vrijdag in Maastricht plaatsvindt. Verder wijst Duitsland op de bijdrage van Van Mierlo aan de Europese grondwet.
ANP
quote:Tja, ik wilde het niet zeggen, dat vond ik wat goedkoop en flauw.
Op donderdag 20 november 2003 16:12 schreef Herostratos het volgende:[..]
geen praktijkervaring?
quote:Kan je voor E5 per uur werken als je geen vast adres hebt
Op donderdag 20 november 2003 16:12 schreef Sidekick het volgende:
Opmerkelijk nieuws:
[..]Met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak
Waarom zou je voor 5 euro per dag gaan werken terwijl je ook voor 5 euro in het uur kan werken?
"middag btw
Vooral de koffieshops in de grensstreek bemerken dit enorm (over)gewaardeerde initiatief.
quote:Dat niet, maar je kan toch een postadres bij het Leger des Heils "opvragen"? Dat is toch geen moeite?
Op donderdag 20 november 2003 16:19 schreef Parabola het volgende:[..]
Kan je voor E5 per uur werken als je geen vast adres hebt
quote:Middag.
"middag btw
ff wat spam tussendoor: De POL-verkiezingen 2003 - Stem nu!
http://www.nu.nl/news.jsp?n=235226&c=20
Wat dom zeg, Bush is toch op vakantie in de UK?
quote:Die reis van Bush is best wel beveiligd eigenlijk. En dan zijn nog niet eens alle eisen ingewilligd door de Britten. Een verbouwing was te gortig volgens de koningin.
Op donderdag 20 november 2003 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Witte Huis geëvacueerdhttp://www.nu.nl/news.jsp?n=235226&c=20
Wat dom zeg, Bush is toch op vakantie in de UK?
En dan heb je ook nog het schandaal van de beveiliging erboven op...
quote:Dat geval van die journalist vind ik overigens wel wat vergezocht. Een goed gescreende lakei kan ook opeens door zijn vrouw verlaten worden en instabiel worden. Wat dacht je bijvoorbeeld van die chauffeur van Lady Di?
Op donderdag 20 november 2003 16:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
Die reis van Bush is best wel beveiligd eigenlijk. En dan zijn nog niet eens alle eisen ingewilligd door de Britten. Een verbouwing was te gortig volgens de koningin.
En dan heb je ook nog het schandaal van de beveiliging erboven op...
quote:Ik denk: die is dood.
Op donderdag 20 november 2003 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:Wat dacht je bijvoorbeeld van die chauffeur van Lady Di?
quote:We zullen nooit meer kunnen vragen of die ook door daily sun is benaderd...
Op donderdag 20 november 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik denk: die is dood.
quote:Leuk, ik print hem uit, kan ik er in de trein ff over nadenken.
Op donderdag 20 november 2003 16:24 schreef Sidekick het volgende:
ff wat spam tussendoor: De POL-verkiezingen 2003 - Stem nu!
En als we toch aan het spammen zijn:
want er zijn nogal wat POL-users die daar ook komen of omgekeerd, daar wil ik vanaf zijn
quote:Ben begonnen in RJP en later pas gesettled in POL maar ik heb er wel nog een zwak voor! Erg vermakelijk en leerzaam RJP met zakjappannertje, pyl, parabola, pro_jeex, bimmel etc.
Op donderdag 20 november 2003 16:47 schreef Parabola het volgende:En als we toch aan het spammen zijn:
want er zijn nogal wat POL-users die daar ook komen of omgekeerd, daar wil ik vanaf zijn
![]()
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:47 schreef Parabola het volgende:[..]
Leuk, ik print hem uit, kan ik er in de trein ff over nadenken.
quote:Ik ben daar wel eens geweest, alleen ik ben te dom.
En als we toch aan het spammen zijn:want er zijn nogal wat POL-users die daar ook komen of omgekeerd, daar wil ik vanaf zijn
![]()
Misschien een RJP voor Sidekick aanmaken maar ofzo?
quote:Een gebrek aan parate kennis is geen domheid. Niet denken, dat is dom, maar daar heb jij geen last van volgens mij.
Op donderdag 20 november 2003 17:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Ik ben daar wel eens geweest, alleen ik ben te dom.
Ik ken echt niemand. Zelfs bij RJP voor dummys ben ik nergens.Misschien een RJP voor Sidekick aanmaken maar ofzo?
En nu ga ik weer druk druk aan het werk werk. Ik kom ergens volgende week nog wel eens binnen vallen.
quote:Verkeerde woordkeus indeed.
Op donderdag 20 november 2003 17:16 schreef Parabola het volgende:[..]
Een gebrek aan parate kennis is geen domheid. Niet denken, dat is dom, maar daar heb jij geen last van volgens mij.
quote:
En nu ga ik weer druk druk aan het werk werk. Ik kom ergens volgende week nog wel eens binnen vallen.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:23 schreef Sidekick het volgende:
quote:Hij is goed ja, maar die heb ik wel vaker gepost. Heb je hem nog niet gezien?
Op donderdag 20 november 2003 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Je wordt bijna gezien als een evengrote xenofoob als NordCore in het POL-verkiezingen topic.
Ga jij ook nog stemmen?
quote:Het kan geen kwaad Aaah er stemmen enkel blankenEr zijn veel POL regulars die nog niet gestemd hebben, stemvrees?
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef Sidekick het volgende:Je wordt bijna gezien als een evengrote xenofoob als NordCore in het POL-verkiezingen topic.
Ga jij ook nog stemmen?
quote:Nee, ik kan er niks mee en ben er te lui voor.
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij is goed ja, maar die heb ik wel vaker gepost. Heb je hem nog niet gezien?
Je wordt bijna gezien als een evengrote xenofoob als NordCore in het POL-verkiezingen topic.
Ga jij ook nog stemmen?
quote:Ik mis op het eerste gezicht:
Op donderdag 20 november 2003 17:36 schreef Herostratos het volgende:[..]
Het kan geen kwaad Aaah er stemmen enkel blankenEr zijn veel POL regulars die nog niet gestemd hebben, stemvrees?
En de volgende zijn al een tijdje niet meer gesignaleerd, maar zijn/waren ook POL-usuals:
Nyrem
Silvermane
HiZ
Heerlijkheid
DennisMoore
Tijger_m
gelly
Tikorev
ubb40_boy
Ik hoop dat een aantal nog gaat stemmen.
Is het woord opkomstpercentage al gevallen?
quote:En opeens mis ik Gil-Galad weer. Zo maar.
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik mis op het eerste gezicht:
sizzler
Underworld_
parabola
Rechtse_Mensen
pberends
Aaahikwordgek
Koos Voos
No Nick
zakjapannertje
Dodec
milagroEn de volgende zijn al een tijdje niet meer gesignaleerd, maar zijn/waren ook POL-usuals:
Nyrem
Silvermane
HiZ
Heerlijkheid
DennisMoore
Tijger_m
gelly
Tikorev
ubb40_boyIk hoop dat een aantal nog gaat stemmen.
Is het woord opkomstpercentage al gevallen?
Maar de verkiezingen worden dadelijk ongeldig verklaard!
quote:Dus je hebt al een favoriet voor 1 categorie. Dan kan je ook de andere 14 wel ff bedenken.
Op donderdag 20 november 2003 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En opeens mis ik Gil-Galad weer. Zo maar.
![]()
![]()
En het aantal dat nu al heeft gestemd (14) is al goed genoeg imho voor de geldigheid.
quote:Netzoals Farzin en Tedje?
Op donderdag 20 november 2003 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En opeens mis ik Gil-Galad weer. Zo maar.
![]()
![]()
quote:Mag ik ook op mezelf stemmen, dat scheelt weer werk?!
Op donderdag 20 november 2003 17:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dus je hebt al een favoriet voor 1 categorie. Dan kan je ook de andere 14 wel ff bedenken.
En het aantal dat nu al heeft gestemd (14) is al goed genoeg imho voor de geldigheid.
quote:What happened to Tedje_jeukaan_X-ray?
Op donderdag 20 november 2003 17:47 schreef NightH4wk het volgende:
Netzoals Farzin en Tedje?
quote:okay, done!
Op donderdag 20 november 2003 17:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dus je hebt al een favoriet voor 1 categorie. Dan kan je ook de andere 14 wel ff bedenken.
quote:Sorry, geen ervaring met Nordcore... zo te horen was die heel erg?
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef Sidekick het volgende:
Ga jij ook nog stemmen?
quote:http://www.nvu.info/
Op donderdag 20 november 2003 18:09 schreef wendy-tje het volgende:Sorry, geen ervaring met Nordcore... zo te horen was die heel erg?
quote:Je bedoelt jeukaanmenTedje_van_Xkastaan-RobertJeremyRonJensen-Ray?
Op donderdag 20 november 2003 17:49 schreef Herostratos het volgende:[..]
What happened to Tedje_jeukaan_X-ray?
Die huppelt nog vrolijk rond hier.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:10 schreef Herostratos het volgende:[..]
quote:Ik mis jou ook hoor...
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik mis op het eerste gezicht:
No Nick
quote:En voor wat Fok!materiaal van een van zijn klonen:
Op donderdag 20 november 2003 18:14 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Dat zegt idd genoeg
Vooral de subtiele jodenster die de o vervangt in het woord jood is ehmm, opvallend.
quote:Zit er soms een No Nick waarschuwingssysteem of fok?!?!
Op donderdag 20 november 2003 18:17 schreef No Nick het volgende:[..]
Ik mis jou ook hoor...
![]()
![]()
slijm, slijm, kwijl, kwijl
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:17 schreef No Nick het volgende:[..]
Ik mis jou ook hoor...
![]()
![]()
Ga je ook stemmen?
quote:Ja, wij noemen hem Kozzmic.
Op donderdag 20 november 2003 18:21 schreef Herostratos het volgende:[..]
Zit er soms een No Nick waarschuwingssysteem of fok?!?!
"He nicky, je wordt weer eens genoemd hiero"
-"oh, ik zal ff kijken"
quote:duh.
Op donderdag 20 november 2003 18:23 schreef Sidekick het volgende:Ja, wij noemen hem Kozzmic.
"He nicky, je wordt weer eens genoemd hiero"
-"oh, ik zal ff kijken"
"He nicky, SK ligt weer te geilen op jou hiero"
-"oh, ik zal hem ff wat stroop rond de mond smeren, gniffel, gniffel"
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:26 schreef Herostratos het volgende:[..]
duh.
"He nicky, SK ligt weer te geilen op jou hiero"
-"oh, ik zal hem ff wat stroop rond de mond smeren, gniffel, gniffel"
"He nicky, vind je het goed als ik even met SK flirt onder jouw account?
-"Doe maar, dan houd ik me wel bezig met de opvoeding van Duco.
"Okay, hoe gaat het met Duco eigenlijk? Ik zie hem nooit meer"
-"Hoe zou dat nou komen, dikke eikel! Je zit alleen maar achter de PC! "
"Zou je iets rustigers kunnen praten? Ik ben druk aan het fokken"
quote:Hoax: website stichting Brein geHakt
Op donderdag 20 november 2003 18:28 schreef Koos Voos het volgende:
http://www.stichtingbrein.nl/ gehacked...
quote:Kan jij meeluisteren hiero??
Op donderdag 20 november 2003 18:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
"He nicky, vind je het goed als ik even met SK flirt onder jouw account?
-"Hoe zou dat nou komen, dikke eikel! Je zit alleen maar achter de PC!"
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:30 schreef Sidekick het volgende:"He nicky, vind je het goed als ik even met SK flirt onder jouw account?
-"Hoe zou dat nou komen, dikke eikel! Je zit alleen maar achter de PC!"
quote:Is het al zo erg?
Op donderdag 20 november 2003 18:32 schreef No Nick het volgende:[..]
Kan jij onze MSN-gesprekken volgen hiero??
quote:Sorry, ik mag nix zeggen
Op donderdag 20 november 2003 18:35 schreef Sidekick het volgende:[..]
Is het al zo erg?
wrom is er geen #pol op mIRC eik??
quote:Ehhmm, die is er wel soms. Alleen lopen de gesprekken daar niet zo.
Op donderdag 20 november 2003 18:37 schreef No Nick het volgende:[..]
Sorry, ik mag nix zeggen
wrom is er geen #pol op mIRC eik??
En door wendy-tje als xenofoob betiteld.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 20-11-2003 18:40]
quote:Kzieut
Op donderdag 20 november 2003 18:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ehhmm, die is er wel soms. Alleen lopen de gesprekken daar niet zo.
quote:Tsja, ik herinner me een discussie....
Op donderdag 20 november 2003 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pfffff, heb ik al die moeite gedaan om te stemmen, beginnen ze hier een bezette vrouw te versieren....En door wendy-tje als xenofoob betiteld.
![]()
quote:Tja, er zijn zoveel discussies, welke bedoel je?
Op donderdag 20 november 2003 18:49 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Tsja, ik herinner me een discussie....
Maar wat verwacht je dan van het stemmen? Daar ben ik nu wel nieuwsgierig naar...
misschien pas ik mijn stem nog wel aan
quote:Ach, geloofwaardigheid? Ik wilde weleens zien hoe je zieltjes wilde winnen, dat hoort immers bij POL.
Op donderdag 20 november 2003 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Tja, er zijn zoveel discussies, welke bedoel je?
Ik pas mijn stemmen niet meer aan, had er wel achteraf nog iets aan willen veranderen, maar dan gaat de geloofwaardigheid eraf. Nu kijkt iedereen bij iedereen en dat beinvloedt het stemgedrag. Maar ja, boeien.
quote:Ik wil geen zieltjes winnen, ik geef mijn mening.
Op donderdag 20 november 2003 18:55 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Ach, geloofwaardigheid? Ik wilde weleens zien hoe je zieltjes wilde winnen, dat hoort immers bij POL.
Ik doelde op een discussie een tijd geleden in het slowchat topic waar je nogal uithaalde naar buitenlanders... het argument was dat anderen ook maar eens in de stad moesten gaan wonen, dan zouden ze er net zo over denken als jij. Ik geloof dat ik hem niet zo kan vinden...
quote:En ik wilde zien hoe je dat aan zou pakken.
Op donderdag 20 november 2003 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik wil geen zieltjes winnen, ik geef mijn mening.
Ja ja, nu trek je je terug. Feiten wil ik zien!![]()
![]()
quote:Over xenofobie gesproken: De POL-verkiezingen 2003 - Stem nu!
Op donderdag 20 november 2003 19:13 schreef wendy-tje het volgende:[..]
En ik wilde zien hoe je dat aan zou pakken.
Jammergenoeg zijn doe slowchattopics echt hell om door te zoeken...
quote:De POL verkiezingen zijn de nieuwe slowchat geworden lijkt het wel...
Op donderdag 20 november 2003 19:19 schreef du_ke het volgende:
Hoi. Nog net even zwaaien in deze slowchat
.
quote:misschien krijg ik de award nu wel
Op donderdag 20 november 2003 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Over xenofobie gesproken: De POL-verkiezingen 2003 - Stem nu!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:29 schreef wendy-tje het volgende:[..]
misschien krijg ik de award nu wel
![]()
quote:We combineren
Op donderdag 20 november 2003 19:29 schreef Herostratos het volgende:[..]
De POL verkiezingen zijn de nieuwe slowchat geworden lijkt het wel...
pberends: altijd kwaliteit.
Wat wordt de titel van het 94ste topic?
quote:pberends voor minister van spamzaken!
Op donderdag 20 november 2003 19:49 schreef pberends het volgende:Wat wordt de titel van het 94ste topic?
![]()
![]()
quote:Pol slowchat: grimmige sfeer tijdens verkiezingen!
Op donderdag 20 november 2003 19:49 schreef pberends het volgende:
Minister van Defensie moet oorlogsfilms bekijken
Derde Kamer der Staten Generaal voor de SP
Minister Hoogenvorst, de man van de betaalbaarheidpberends: altijd kwaliteit.
Wat wordt de titel van het 94ste topic?
![]()
![]()
quote:Nee, dat wordt Martijn Bevelander al
Op donderdag 20 november 2003 19:51 schreef Herostratos het volgende:[..]
pberends voor minister van spamzaken!
quote:Zijn wel serieuze topics btw.
Op donderdag 20 november 2003 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Pol slowchat: grimmige sfeer tijdens verkiezingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |