Ongeveer het domste en verwendste wicht op aarde, als ik haar zo voorbij zag komen
Ze heeft al een eigen rubriekje bij E! (eonline.com): The wisdom of Jessica
Voorbeeldjes:
quote:Nog meer fans?
"Is this chicken, what I have, or is this fish?"
The Situation: Jessica asks her husband to explain the flaky white meat inside a can of Chicken of the Sea.The Profound Lesson: Jessica is not afraid to ask questions that we've all pondered at one time...though, granted, most of us were in preschool when we were pondering them. But by doing so, she demonstrates that a true student of life knows there are no stupid questions--only stupid people. And if she were a stupid person, she would have taken one look at that fish-tailed woman on the label and asked her husband if she were eating canned mermaid, now wouldn't she?
The perfect pair: young, beautiful & rich. What could be wrong with that?
"Isn't it plata-ma-pus? I always thought it was plata-ma-pus."
The Situation: Jessica reveals that while the duck-like stuffed animal that she wins at an amusement park may be called a platypus by most, to her the little creatures always sound like some obscure Sesame Street character.The Profound Lesson: The number of syllables a word has is in no way an indicator of how serious a word it is. Or whether it's a word at all.
"I think I need to go, um...drop some kids in the pool."
The Situation: Jessica has just devoured a meal of fast food delights and now feels a strong urge to defecate but doesn't wish to offend others with such bold talk.The Profound Lesson: Jessica shows that what most folks consider a simple bodily function can be a creative act from her. Expect more creative acts like this to come from her in the future.
"Is there, like, maids for, like, celebrities?"
The Situation: Upon finding that the house she and husband Nick Lachey have moved into suffers from a severe lack of live-in help, Jessica begins asking the serious questions--grammar be damned!The Profound Lesson: One of the most difficult things in life for most people is to admit they can't do something. Or simply don't care to do it. Jessica sees the dirty clothes on the floor, the clutter and mess growing in the house and takes the bull by the horns. She looks for someone else who can handle it.
"You learn something new every day."
The Situation: After husband Nick tells Jessica about a dead mouse he found that was stiff with rigor mortis, Jessica asks what that means. She also uses the word mouses.The Profound Lesson: Some might think it funny to hear her stammer as she attempts to pronounce rigor mortis, but really, what is more important--knowing something that only applies after you're dead or developing a philosophy that celebrates learning something every day? We know we learned something from all this--and it wasn't what happens to dead mouses. Just don't ask us what it was.
Joined at the head: There's so much to learn--together!
"I hate record labels. They think they know everything. I want to hear them try to sing it."
The Situation: A tearful Jessica learns that her record label has found fault with the vocals on her new single and that she must go back to the studio and rerecord said vocals.The Profound Lesson: After learning that the label found the music of this wee blonde popster "too bluesy" and "too challenging" for most fans, we are inclined to agree with her assessment of the intelligence of the recording-industry types she deals with. Too bluesy? Man, they are stupid.
"I have bubbles in my tummy...It's just air. It's not stink. Promise."
The Situation: After a hearty meal of barbecued hamburgers, Jessica searches deep within herself...and finds gas. Unscented, bubbly gas.The Profound Lesson: While wags may joke about what's inside her head, Jessica knows where she keeps all her air.
"What if I accidentally hit somebody? Because my dad took one of his friends golfing--and it was like one of his first times--and he knocked out a duck. He hit a duck. Like, I'm scared something like that's gonna happen."
The Situation: Jessica has been invited along to play golf with her husband and in-laws and wonders whether it's a good idea.
The Profound Lesson: This is a thoughtful young woman. Sure, her thoughts go to places that only Looney Tunes cartoons usually go, but what do we learn from her worries? That (1) she listens to her dad's stories (do you?); (2) she cares for the well-being of waterfowl; and (3) she probably should see a therapist."Don't make fun of me."
The Situation: Taunted while acclimating to the hardships of a camping expedition, Jessica speaks up for herself.
The Profound Lesson: She makes a serious point about not making sport of other people, but some small-minded jerks who watch the show just won't be able to help themselves.
Gewoon een stom dom plastic blondje dat in een uur meer verdient dan ik in een jaar (
eigenlijk )
quote:Getuige zijn quote in Oprah "Als ik een wapen had, schoot ik me nu voor mijn kop"best wel ja
Op dinsdag 11 november 2003 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Die Nick wordt er volgens mij ook af en toe moedeloos van
quote:Of zo'n droge blik naar haar die zegt: "Je kan toch niet echt zo dom zijn
Op dinsdag 11 november 2003 17:35 schreef Ripley het volgende:[..]
Getuige zijn quote in Oprah "Als ik een wapen had, schoot ik me nu voor mijn kop"best wel ja
quote:Ik zou dit ook niet weten
"Is this chicken, what I have, or is this fish?"
The Situation: Jessica asks her husband to explain the flaky white meat inside a can of Chicken of the Sea.
Vervolgens beelden van de RLS.
Het is werkelijk een giga bende in hun huis en dat zijn dus alleen haar spulletjes die overal slingeren.
Ze jengelt (in de studio weer) om een huishoudster en hij zegt "daar gaat het niet om, je moet gewoon ook zelf leren dat je je teringzooi opruimt, en dán wil ik best een huishoudster in huis halen, voor de grote dingen, stofzuigen, was doen etc.
Ze zegt vervolgens tegen Oprah, ik heb thuis nooit wat hoeven doen, mijn moeder deed alles en ja ik ben verwend, maar so what, ik kan er niets aan doen!
Zit haar moeder in de zaal, die zegt, Ja, Jessica werkt al vanaf haar veertiende dus ze had weinig tijd voor opruimen en als ik haar kamer zag , zo'n pestzooi, dan ruimde ik dat maar weer voor haar op.
Zegt Jessica "My mother is a stay-at-home Mom, so it is her job ..(to clean up after me , it is only normal) "
De hele zaal joelen, inclusief Oprah (die eerst nog wel voor haar opkwam) en Jessica's man, die viel zowat van zijn stoel "You see what I mean!!, and now she wants me to be a stay-at-home husband"
Zie je vervolgens ook dat ze 2 lingerie setjes gekocht heeft en buiten de zaak belt ze haar man op haar gsm :
"Oh my God, I just bought two sets of lingerie and they were sooooooo expensive. I paid with my credit card and I just looked at the receipt and now I see how expensive they were... oh my God ..750 dollars..."
"Take them back!!!!!! Why didn't you look at the price tag before you bought them???? "
"I never do that and I cannot take them back, it is lingerie and they do not take lingerie back"
quote:de ingrediënten staan op het blikje neem ik aan
Op dinsdag 11 november 2003 17:37 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ik zou dit ook niet weten
Probeer vanavond even in een paar ouwe NE's te duiken om nog meer wijze lessen van Airhead Simpson op te sporen.
quote:Het plaatje moet toch wel genoeg zeggen?
Op dinsdag 11 november 2003 17:39 schreef HeyFreak het volgende:[..]
de ingrediënten staan op het blikje neem ik aan
quote:Ik wil het ook zien!
Op dinsdag 11 november 2003 17:39 schreef static het volgende:
Komt er een herhaling van Oprah?
quote:
That Smarts: A Second Volume of Musings from the Mind of a NewlywedWe wanted to leave Jessica and Nick alone to enjoy their love, life and TV fame--but now that we've served up the first compendium of Jessica's jewels, we see the girl's gonna keep on talking. So, in the interest of science, we bring you a second helping of her penetrating observations.
"I'm not a good try-er clothes-er on-er."
The Situation: Looking for an outfit to wear to a TV appearance, Jessica and her mother pick through dozens of getups looking for the perfect ensemble.
Sofa fools, gladly: These couch 'taters know love is divan, er, divine.
The Profound Lesson: This is big. In this Oprah-worthy bit of personal revelation, Jessica admits she suffers from a rare disorder that prevents her from dressing herself properly. This also explains why the cameramen often linger over Jessica's body parts when they seem to be surging out of her outfits. They're just worried about her. It's touching, really."I don't eat buffalo."
The Situation: While examining a plate of buffalo wings, Jessica admits she doesn't eat the other red meat--woolly bison. Or its wings.The Profound Lesson: What's in a name? Plenty. This also explains why Jessica got so freaked out when we offered her a plate of Kenny Rogers Roasters.
"No, 23 is old. It's almost 25, which is, like, almost mid twenties."
The Situation: Discussing her upcoming birthday, Jessica explains "counting" to a friend, including a brief foray into the theories of real, rational and imaginary numbers.The Profound Lesson: People thought Isaac Newton was crazy, too. But here Jessica is using fractions and other advanced mathematical concepts to explain how an infinite set of numbers can exist between any two whole numbers. At least we think that's what she's doing.
Mouths of Babes: Love will keep this toothsome duo together. Right?
"We're going to, like, have to rewall our house."
The Situation: Upon returning home, Jessica finds that not only has he decorated the house, Nick has nicked the walls.The Profound Lesson: All those trips to Home Depot have finally paid off. Home-improvement maven Jess is ready to demolish the damaged walls and put up fresh ones.
"Baaaby."
The Situation: She says this so often it's really hard to choose just one example.The Profound Lesson: This is Jessica at her most fiendishly brilliant. While most languages are based on the idea of different words for different meanings, Jessica has developed a one-word linguistic system that covers nearly every need. When she's hungry, she says "Baaaby." When she's mad, "Baaaby." When she's sick of being made fun of, "Baaaby!"
quote:Nee, helaas niet meer
Ik heb echt nog nooit zo'n teringbende gezien
Als ze echt zo erg is , zo verwend, dan snap ik niet dat die knul het bij haar uithoudt, ondanks de goeie sex (neem ik aan, het moet wel dat zijn) en haar lieve smoeltje..
quote:Volgens mij was dit al een herhaling. Een paar weken geleden heb ik ook Oprah gezien, en daar waren Jessica en Nick toen. Met beelden van hun bruiloft en volgens mij ook dat stukje met dat opruimen.
Het kan natuurlijk ook dat ze er voor de tweede keer kwamen, maar volgens mij niet
Dat stukje met de buffallowings:
Thanx 4 opening, Ripley!
quote:Ja, Nick Lachey. Daar is ze nu dus mee getrouwd.
Op dinsdag 11 november 2003 17:45 schreef Troel het volgende:
Had ze niet eers met een van die jochies van 98 degrees?
quote:Dat is hij... is ze nu mee getrouwd.
Op dinsdag 11 november 2003 17:45 schreef Troel het volgende:
Had ze niet eers met een van die jochies van 98 degrees?
quote:OMG
"I don't eat buffalo."
The Situation: While examining a plate of buffalo wings, Jessica admits she doesn't eat the other red meat--woolly bison. Or its wings.
Toppie dat kind
ruzie in de hut
jessica hard aan het werk
Gut, weer een nieuwe leerervaring .
Huuuuuuuuuuuuu!
Even een wasje
quote:nou, dat is een heel volwassen jongen en heel redelijk, zoals hij daar overkwam
Op dinsdag 11 november 2003 17:49 schreef Ingridh007 het volgende:
nick is dat jochie van 98 degrees
zij leek wel een 4 jarig kind dat haar zin niet krijgt en dan niet snapt waarom niet.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 11-11-2003 17:52]
quote:Neen, dat is geschrapt voor de herhaling van Boulevard met Beau bederven bedorven.
quote:[static-mode]Maak er nou geen fototopic van
Op dinsdag 11 november 2003 17:50 schreef Ripley het volgende:
En wat plaatjes[afbeelding]
ruzie in de hut[afbeelding]
jessica hard aan het werk[afbeelding]
Gut, weer een nieuwe leerervaring.
[afbeelding]
Huuuuuuuuuuuuu![afbeelding]
Even een wasje
Nee leuk joh die plaatjes
http://www.mtv.com/onair/newlyweds/nick_and_jessica/season_end.jhtml
quote:Dank je.
Op dinsdag 11 november 2003 17:57 schreef Ripley het volgende:
Ow, en static, de schooonmaakfilmpjes staan iig ook deels online![]()
http://www.mtv.com/onair/newlyweds/nick_and_jessica/season_end.jhtml
*klik*
Met d'r vijltje.
quote:Daar zit ik ook met smart op te wachten!
Op maandag 17 november 2003 21:02 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt het hier op tv
* apestaartje ziet meteen weer die ene cd-hoes met overdreven wijd opengesperde bambi-ogen en met teveel lipgloss opgesierde, schaapachtig openhangede pijpmond voor zich.
Edit:
(In het groot is deze foto nog veel erger.)
[Dit bericht is gewijzigd door apestaartje op 18-11-2003 12:10]
quote:Volgens mij zou dat zeer amusante tv zijn!
Op maandag 17 november 2003 21:11 schreef Ole het volgende:[..]
Daar zit ik ook met smart op te wachten!
quote:Goed zo
Op vrijdag 5 december 2003 09:56 schreef Juweel het volgende:
Gisteren gehoord van een vriendin die bij MTV werkt; de Jessica Simpson soap gaat vanaf februari hier worden uitgezonden.
quote:
Simpson en Lachey zeggen opnieuw 'Ja'.Jessica Simpson en Nick Lachey hebben 'Ja' gezegd tegen een tweede seizoen van hun reality-show op MTV.
Het mag dan alweer ruim een jaar geleden zijn dat de twee met elkaar in het bootje stapten (om precies te zijn 26 oktober 2002), de 23-jarige Simpson en de zeven jaar oudere Lachey komen gewoon terug met een tweede seizoen van Pas getrouwd: Nick & Jessica.
Dat betekent ook dat het tweetal voorlopig geen kleine verwacht: onlangs vertelde Jessica immers nog: "Ik zou niet graag zwanger zijn in de serie."De nieuwe afleveringen zullen vanaf 21 januari op de muziekzender te zien zijn.
* Nick kijkt weg
* Nick kijkt haar weer aan en denkt "ben je nou echt zo dom"
quote:Voor de 2e keer
Op woensdag 14 januari 2004 17:53 schreef static het volgende:
Gisteren bij Oprah gezien.
Ik had via kazaa nog zo'n filmpje gedownload, echt hilarisch
quote:Leuk! Niet vergeten.
Op maandag 2 februari 2004 13:16 schreef static het volgende:
Vanavond dus. 20:00. MTV.
quote:* klaarzit
Op maandag 2 februari 2004 13:16 schreef static het volgende:
Vanavond dus. 20:00. MTV.
quote:Ik zit ook op wat engelse boards en daar is de algemene mening dat ze een stereotype blondje is.
Op maandag 2 februari 2004 18:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Hier ben ik eigenlijk echt benieuwd naar. Eens kijken of ze echt zo dom is als ze bij Oprah overkwam
Die ene opmerking over haar moeder bij Oprah was trouwens wel erg leeghoofdig.
Maar zit nu met een dik half uur Telsell opgescheept...
quote:Ik snap niet wat vrouwen trekt in die tassen. Ik vind het maar lelijke dingen.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Louis Vuitton tas
.
quote:Ik ook, zien er niet uit
Op dinsdag 3 februari 2004 16:01 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik snap niet wat vrouwen trekt in die tassen. Ik vind het maar lelijke dingen.
En dan betaal je je er ook nog eens schandalig blauw aan.
quote:Dat is het juist, dan MOET je hem juist hebben, is status ! ( voor mensen die dat wat boeit
Op dinsdag 3 februari 2004 16:28 schreef milagro het volgende:[..]
Ik ook, zien er niet uit
En dan betaal je je er ook nog eens schandalig blauw aan.
Maar goed, ik ben ook wat afleveringen aan het downloaden
.
quote:Heiligenschennis Allert
Op dinsdag 3 februari 2004 16:36 schreef schatje het volgende:Louis Vuitton
is heilig
quote:Je moet het met je eigen ogen zien lieverd
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef Copycat het volgende:[..]
Heiligenschennis Allert
Er zijn best wat aardige LV tassen, maar ik vind deze ook wanstaltig.
Misschien ligt het aan de foto, maar het is net zo'n plastic camping toilettas.
Ik wil trouwens ook joggingpakjes met op de rug mijn toekomstige bezigheden geborduurd!
quote:Krenterig!! 20 dollar per uur is anders lekker verdienen voor het vouwen van kleren.
Op dinsdag 3 februari 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:
Nick viel me wel een beetje tegen in die zin dat ie zo krenterig deed tegen de werkster
quote:Juust !
Op dinsdag 3 februari 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Krenterig!! 20 dollar per uur is anders lekker verdienen voor het vouwen van kleren.
quote:Net weer een aflevering, dus het zal wel.
Op maandag 2 februari 2004 20:31 schreef Kang-He het volgende:
Vanaf nu elke avond?
Morgen gaan ze kamperen.
Jessica is geen licht maar ik vind haar toch wel iets liefs hebben ook al is het een gruwelijk verwend nest.
quote:Ze weet zelf ook wel dat ze verwend is.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:14 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind Nick lachen, en Jessica eigenlijk ook al verbaast het me enorm dat iemand zo onnozel kan zijn en zo vreselijk verwend.
quote:Ik vind het een lief dom kind. Ze weet niet beter
Op dinsdag 3 februari 2004 23:20 schreef static het volgende:
Ik zou mezelf voor een intercity gooien als ik langer dan 10 minuten in de nabijheid van dat kind zou moeten verblijven.
quote:Dat is toch al triest genoeg.
Op woensdag 4 februari 2004 16:59 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind het een lief dom kind. Ze weet niet beter
.
quote:En?? Wat wil je er aan doen??
Op woensdag 4 februari 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat is toch al triest genoeg.
quote:Veel valt er nu niet meer aan te doen.
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef schatje het volgende:[..]
En?? Wat wil je er aan doen??
Ik vind het gewoon triest dat iemand zo afhankelijk is van andere mensen.
quote:Je hebt gelijk, maar toch vindt ik dat aandoenlijk enzo. Slaat misschien nergens op, ik weet het
Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef zjroentje het volgende:[..]
Veel valt er nu niet meer aan te doen.
Ik vind het gewoon triest dat iemand zo afhankelijk is van andere mensen.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-02-2004 22:43]
quote:Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond het werkelijk tenenkrommend.
Op woensdag 4 februari 2004 17:13 schreef schatje het volgende:[..]
Je hebt gelijk, maar toch vindt ik dat aandoenlijk enzo. Slaat misschien nergens op., ik weet het
.
quote:Je hebt helemaal gelijk, wat is die Jessica ongelooflijk dom
Op woensdag 4 februari 2004 17:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond het werkelijk tenenkrommend.
Behalve dat ik nooit boeren laat
Ik vond Jessica altijd een trut maar ik begin d'r nu steeds leuker te vinden, het is gewoon een echt mens
quote:Er zit geen kwaad in, in die meid. Maar Nick is gewoon een vals wijf
Op woensdag 4 februari 2004 21:31 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Jessica altijd een trut maar ik begin d'r nu steeds leuker te vinden, het is gewoon een echt mens
quote:Hoezo? Ik vind het wel een goeierd hoor!
Op woensdag 4 februari 2004 21:33 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Er zit geen kwaad in, in die meid. Maar Nick is gewoon een vals wijf
Ik moet wel toegeven dat ze er zonder makeup nog prima uitziet, in tegenstelling tot Britney, Pamela, enz.
quote:Ik vind juist dat Nick een engelengeduld heeft, hij moet wel constant die domme opmerkingen aanhoren en reageert daar vrij lief op.
Op woensdag 4 februari 2004 21:33 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Er zit geen kwaad in, in die meid. Maar Nick is gewoon een vals wijf
quote:Ik denk dat hij het schattig vind!
Op donderdag 5 februari 2004 14:51 schreef La_Guiri het volgende:[..]
Ik vind juist dat Nick een engelengeduld heeft, hij moet wel constant die domme opmerkingen aanhoren en reageert daar vrij lief op.
Kijk ik vind het vermakelijk om naar te kijken maar als je echt met zo iemand samenwoont dan zou je vrij snelzijn
Als ik schattig en onnozel doe is mijn vriend ook als was in mijn handen
Dat hierachter een zorgvuldig geplande manipulatieve psychologische analyse mijnerzijds schuilgaat doet dan minder terzake
Ze zal wel wat kwaliteiten hebben die haar gebrek aan intelligentie compenseren.
quote:Da's de enige scene die ik heb gezien... kwam niet meer bij
Op dinsdag 10 februari 2004 08:26 schreef stefimke het volgende:
Ik snap niet dat die vent het bij haar uithoudt. Ze is echt zo ongelofelijk blond: met die "mouses" -> "mice" bijvoorbeeld.
quote:Ow jezus, het zal niet
Op dinsdag 3 februari 2004 12:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Louis Vuitton tas
.
Overhypte, 100x over de kop gaande en pikverlengende tasjes....maaar ja....je straalt wel luxe uit als je met een tasje van 600 euro over straat loopt
Als je dezelfde tas op de Albert Cuijp zag liggen zou je hoogstwaarschijnlijk zeggen: "wat een afschuwelijk ding..", maja, nu zit er een merk op en Victoria Beckham en Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben
De simpelheid van sommige mensen is echt schrijnend
quote:Wat jij zegt. Als jij het verschil niet ziet tussen Albert Cuyp-bagger en kwaliteit ben je echt een simpele ziel.....
Op maandag 16 februari 2004 12:24 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Ow jezus, het zal niet
Overhypte, 100x over de kop gaande en pikverlengende tasjes....maaar ja....je straalt wel luxe uit als je met een tasje van 600 euro over straat loopt
![]()
![]()
Als je dezelfde tas op de Albert Cuijp zag liggen zou je hoogstwaarschijnlijk zeggen: "wat een afschuwelijk ding..", maja, nu zit er een merk op en Victoria Beckham en Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben
De simpelheid van sommige mensen is echt schrijnend
Die JS is gewoon te dom en te verwend voor woorden... het is nog erger dan onze 'Rich Girls' en ik dacht altijd dat erger dan dat niet zou bestaan!
quote:Kwaliteit rechtvaardigd niet altijd de status/prijs....als een hippe vogel zoals Beckham ergens mee loopt vind de hele wereld het gelijk dolletjes en moeten ze OOK zo'n tas of OOK zo'n leuk hanenkammetje
Op maandag 16 februari 2004 12:29 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Wat jij zegt. Als jij het verschil niet ziet tussen Albert Cuyp-bagger en kwaliteit ben je echt een simpele ziel.....
Way offtopic btw
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:24 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben
Gisteren zaten we helaas met een kopje thee en koekjes erbij naar een herhaling te kijken...
quote:Same here... had me fijn op de bank genesteld om me weer een half uurtje flink aan mevrouw Simpson te kunnen gaan ergeren... (heerlijk si dat af en toe)... konden we wederom naar haar blaat-versie van 'God Bless America' gaan kijken...
Op dinsdag 17 februari 2004 07:41 schreef stefimke het volgende:
Weet iemand iets meer over het uitzendschema van Newly Weds? Als-in wanneer worden nieuwe afleveringen uitgezonden en wanneer de herhalingen?Gisteren zaten we helaas met een kopje thee en koekjes erbij naar een herhaling te kijken...
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:01 schreef Elvi het volgende:
Een schande voor alle blondjes op deze aardkloot!
*verft haar zwart*
tweequote:Op dinsdag 10 februari 2004 08:26 schreef stefimke het volgende:
Ik snap niet dat die vent het bij haar uithoudt. Ze is echt zo ongelofelijk blond: met die "mouses" -> "mice" bijvoorbeeld.<p>Ze zal wel wat kwaliteiten hebben die haar gebrek aan intelligentie compenseren.
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:22 schreef static het volgende:
Dat zijn spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Of je blijft gewoon weg uit dit topic.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:47 schreef SEX het volgende:
jezus, hebben mensen niets beters te doen dan naar dit soort troep te kijken?
Nee.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:47 schreef SEX het volgende:
jezus, hebben mensen niets beters te doen dan naar dit soort troep te kijken?
Alleen interessant als zuslief net zo dom is lijkt me. Maar dat zullen ze wel al goed gecheckt hebben bij MTV lijkt mequote:
MTV Signs Second Simpson Sis
by Sarah Hall
Mar 17, 2004, 12:00 AM PT
Apparently MTV feels you can't have too much of a blonde thing.
Following in the footsteps of big sis Jessica of Newlyweds fame, Ashlee Simpson, 19, has signed with the music network to do--what else--a reality show.
a d v e r t i s e m e n t
Cameras will track Ashlee as she attempts to make the leap from small screen star to pop rocker in the six-episode series, Ashlee.
"Ashlee has connected with her fans as an actress and now they will have an opportunity to see her as she drives to succeed in the music arena," MTV exec Lois Curren said in a release. "Ashlee is talented and charismatic and we are happy she is taking her us along on her adventure in the music industry."
Till now, the younger Simpson has been known primarily for her role as Cecelia on the WB's 7th Heaven, as well as one of E! Online's Sizzlin' 16 of 2004. (And, of course, as the sister of the ever-clever Jessica.)
While Jessica began her career as a singer and later made the move to television, Ashlee will be doing the reverse.
But don't expect a cookie-cutter image of her Sweet Kisses-singing sister.
"I sing punk music actually," Ashlee said in an interview on the 7th Heaven site. "I love to run around and scream and rock out and play guitar."
She said she grew up dancing, while Jessica was always the sister known for her vocal chops.
"I would sing behind closed doors growing up. Jessica was so good and it made me shy about my own voice," Ashlee said. "But I don't hide my singing--not anymore."
The MTV show will delve into her personal life, covering such events as her breakup with her boyfriend and her first-ever onstage performance with her band.
However, Ashlee's virginity status or lack thereof will not be discussed ad nauseam--that topic was sufficiently covered in Simpson Sister 101.
"[Jessica] chose to talk to the world about it, and I have chosen that I want to keep my personal life to myself," Ashlee said. "[But] I think it's cool that she put it out there."
While Newlyweds focuses primarily on Jessica's endless wants, needs and desires, Ashlee will reportedly focus on Ashlee's work ethic.
"My series will show people all the hard work it takes to cut an album, and I'm excited for everyone to see this and live it right along with me," Ashlee said. "I'm really proud of everything that I've accomplished and I can't wait for the MTV audience to see it for themselves!"
Ashlee is set to premiere this summer. Meanwhile, not to be outdone by little sis, Jessica will also be working on a new project--she's inked a deal with ABC to develop a sitcom.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:45 schreef DarkElf het volgende:
ze is best lief, maar wel erg dom idd...
Je zal ermee getrouwd zijn..
Dat viel me ook al op. Ze heeft zowiezo een fysiek vrij grote mond. Zingen kan ze ook niet echt.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:32 schreef milagro het volgende:
Wat trektt zij eigenlijk een idioot grote scheur open al ze zingt, ze trekt d'r bek in een ongemakkelijke kramp en ze zingt niet, ze krijst, ze schreeuwt alsof ze levend gevild wordt.
duh, extentions zijn het hoor.....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:41 schreef stefimke het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Ze heeft zowiezo een fysiek vrij grote mond. Zingen kan ze ook niet echt.
Mjah.. ze heeft een geweldig lichaam en een mooie bos haar.. dat maakt blijkbaar veel goed.
Behalve het haar nog meer extensions of is het voor de rest puur natuur?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:12 schreef Samson het volgende:
duh, extentions zijn het hoor.....![]()
haha , ik durf het je niet te zeggenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:10 schreef stefimke het volgende:
[..]
Behalve het haar nog meer extensions of is het voor de rest puur natuur?![]()
Te erg idd. Ze haalde ook nog fluor en prothese door elkaar, ze zei iets van florese. Ook grappig was: Jessic: "is dat rode chocola?", Nick: "Nee, dat zijn kersen". Verder vond ze hte zielig voor het paard, maar gelukkig was het met wielen een stuk minder zwaar...quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Christine het volgende:
Dat mens is en blijft dom zeg... te simpel voor woorden. Van de week heb ik het even gezien, en toen vroeg ze eerlijk waar of het paard van de koets waar ze in zat wist dat hij voor rood licht moest stoppen
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef Teucer het volgende:
[..]
Te erg idd. Ze haalde ook nog fluor en prothese door elkaar, ze zei iets van florese. Ook grappig was: Jessic: "is dat rode chocola?", Nick: "Nee, dat zijn kersen". Verder vond ze hte zielig voor het paard, maar gelukkig was het met wielen een stuk minder zwaar...
Die Nick is echt lachen. Hij zit naar Jessica's borsten te kijken. Zegt zij: "Zit je naar mijn borsten te kijken?", zegt hij weer: "Nee, ze kijken naar mij!". Zij glas was scheef en toen zei hij: "dat doet me ergens aan denken." Lache die man.
Die meiden zijn haast nog dommer!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:45 schreef Stuart het volgende:
Vind Newly Weds idd niet cool. Daarentegen vind ik Rich Girls wel heel cool![]()
Haha ja dat was funnyquote:Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef Teucer het volgende:
[..]
Te erg idd. Ze haalde ook nog fluor en prothese door elkaar, ze zei iets van florese. Ook grappig was: Jessic: "is dat rode chocola?", Nick: "Nee, dat zijn kersen". Verder vond ze hte zielig voor het paard, maar gelukkig was het met wielen een stuk minder zwaar...
Die Nick is echt lachen. Hij zit naar Jessica's borsten te kijken. Zegt zij: "Zit je naar mijn borsten te kijken?", zegt hij weer: "Nee, ze kijken naar mij!". Zij glas was scheef en toen zei hij: "dat doet me ergens aan denken." Lache die man.
wanneer?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Shir het volgende:
Ja ze is zoo dom dat je het eigenlijk niet wil geloven.....maar heerlijke televisie. Binnenkort een 5 uur durende marathon!
Zondag, 20:00 - 23:00.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
wanneer?
5 uur in 3 uur proppen, da's dan wel weer knapquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:20 schreef static het volgende:
[..]
Zondag, 20:00 - 23:00.
Have fun.
Kwestie van creatief de reclameblokken indelen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef milagro het volgende:
[..]
5 uur in 3 uur proppen, da's dan wel weer knap
Ach, die afleveringen hangen op zichzelf al van knip- en plakwerk aan elkaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef milagro het volgende:
[..]
5 uur in 3 uur proppen, da's dan wel weer knap
Blijf je aan de gang?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:50 schreef Mickie het volgende:
wat een doos..bijna nog erger dan Sylvie Meis
idd, volgens mij is ze niet zo dom als ze zich voordoet. Ze weet zelf wel dat haar domme opmerkingen grappig overkomen.. als ze bijvoorbeeld optreedt of in een studio zit met 'onbekende' mensen doet ze wel normaal, en maakt ze niet van die enorm domme opmerkingen, dus ze doet dat meer voor de grap af en toe bij Nick en d'r moeder enzo.. denk ik danquote:Op maandag 31 mei 2004 15:11 schreef Samson het volgende:
Ach, als je goed kijkt zie je heus wel dat het gewoon spel is van die Jessica, ze is echt niet zo dom als ze zich voordoet, maar ze is zich juist heel bewust van de camera en het leuke effect van haar opmerkingen. Net als bij die fotoshoot, dat ze niet goed werd, het ene moment niets aan de hand, en het andere moment doodziek, jaja, errug geloofwaardigHet is juist die Nick die niet bepaald al te slim is....... Maar het blijft wel een lekker ding die Jessica
![]()
Vanaf 19 juli de volgende serie:quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:42 schreef MrX1982 het volgende:
Komen er ook nog weleens nieuwe afleveringen, heb nu het id dat ze alles voor de 20ste keer herhalen
quote:NEWLY WEDS WEEKEND SPECIAL.
Het All American glamourkoppel Nick en Jessica - wie heeft ze inmiddels niet in zijn hart gesloten? Sinds deze jonge zangtalentjes met elkaar in het huwelijksbootje stapten heeft de camera ze niet meer met rust gelaten. Want deze twee tortelduifjes hebben het natuurlijk vele malen zwaarder dan een 'normaal' stel: it's tough at the top!
Het levert hilarische reality-tv op waar inmiddels al hele menigten aan verslaafd zijn geraakt.
Vanaf 19 juli beginnen we met een nieuwe serie scènes uit dit hilarische huwelijk, want zangeres Jess en haar boybandboyfriend Nick blijven ons boeien met al hun herkenbare en minder herkenbare problemen.
Om je hier vast op voor te bereiden kun je in het weekend van 17 en 18 juli languit op de bank gaan liggen voor de Newly Weds Weekend Special. Leun achterover en neem dit hartverwarmende huwelijk nog eens van a tot z door met alle twintig (!) eerdere afleveringen. En zie: de liefde overwint uiteindelijk alles...
Newly Weds Weekend Special, zaterdag 10 en zondag 11 juli van 12.00 tot 17.00 uur
Zaterdag 17 juli, zie je de eerste tien afleveringen van seizoen één. Zondag 18 juli zie je de eerste tien afleveringen van seizoen twee.
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef static het volgende:
[..]
Vanaf 19 juli de volgende serie:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef static het volgende:
Zaterdag 17 juli, zie je de eerste tien afleveringen van seizoen één. Zondag 18 juli zie je de eerste tien afleveringen van seizoen twee.
Dat doen ze toch?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:23 schreef MissX het volgende:
seizoen 2 heb ik idd bijna ook niets van gezien dus dat is wel leuk, maar waarom kunnen ze niet gewoon heel seizoen 1 en heel seizoen 2 uitzenden?? Gewoon over 2 weekenden
Het staat er alleen zo raar: 'de eerste tien afleveringen van seizoen 1 en de eerste tien afleveringen van seizoen 2'. Alsof er meer dan tien afleveringen in een seizoen zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat doen ze toch?
Op zaterdag serie 1 en op zondag serie 2.
quote:Newlyweds Nick & Jessica Look To Move On
Pop couple-turned-reality TV stars Nick Lachey and Jessica Simpson are considering turning their backs on their MTV show - because they're sick of inviting the public into their home. The pop pair have reinvented themselves thanks to the success of Newlyweds: Nick & Jessica, but now they're looking to move on - and that includes looking for a new home.
Simpson says, "Our house is a set. People could walk in and know where the bathroom is, and that is weird. People would come up to the door and want to walk around. We're like, 'No.' We had to put a gate up. It's private property."
Zelfspot is okayquote:Op maandag 19 juli 2004 13:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Mja... dat is nog niet eens het domste wat ze dan uitkraamt.
Je hebt zelf toch ook wel n btje door dat je dom bent... zou t dan nooit uit laten zenden op mtv
je bedoelt hoe dom ben je en hoe dommer wil je worden??quote:Op maandag 19 juli 2004 14:50 schreef Ripley het volgende:
Die blik van Nick als Jessica weer eens iets doms uitkraamt of lakens van 1400 dollar heeft gekocht
Je ziet hem denken: "Tering, hoe dom kun je worden?"
Geweldig toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef ivetje het volgende:
Afgelopen weekend was het weer Newly-weds weekend op mtvHilarisch!!!
Hadden ze ergens een opname voor, moesten ze beide iets zeggen. Dus Nick begint "Zie ik er wel gespierd genoeg uit". Jessica vergeet toch 3 keer toe haar tekst. Later blijtk dat ze "Natuurlijk lieverd" moest zeggenHoe kan je nou in gods naam 3 keer (als het niet meer is) 2 woorden vergeten!!! En het is nieteens dat ze zoiets raars moet zeggen, het is een normale reactie op zo'n vraag. Ben je dan blond of superblond
69 degrees?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:26 schreef Shir het volgende:
Hahaha....hij is ook wel een beetje no-life. Jessica is duidelijk succesvoller dan hij....
(ik moest zelf echt graven in mijn geheugen hoe zijn boyband ook al weer heette...)
98 degreesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef Yodaah het volgende:
[..]
69 degrees?![]()
Ach ik ken genoeg gasten die op domme meiden vallen zodat ze zich slimmer gaan voelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
Jessica Simp(el)son... ik heb gewoon geen woorden voor de mate van stompzinnigheid waarover die griet beschikt... Dan kan ze nog zo mooi zijn, ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een beetje normale jongen daar niet binnen de kortste keren doodziek van wordt...
Geweldig was dat: de dure cadeautjes vlogen over en weer, en wat kreeg nick?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister ook ff gekeken. Sommige afleveringen had ik nog niet gezien zoals die tijdens kerst dat Jessica ff een MB SL krijgt.
niet omdat hij ging verhuizen, maar volgens mij omdat hij niet op tijd kon zijn om haar haar op te steken ... nog erger!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:47 schreef Potter het volgende:
Ongelovelijk dat je kan janken omdat je kapper gaat verhuizen!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef Yodaah het volgende:
[..]
niet omdat hij ging verhuizen, maar volgens mij omdat hij niet op tijd kon zijn om haar haar op te steken ... nog erger!![]()
In een aflevering van afgelopen zondag vroeg ze aan de chefkok wat 'oregano' was...![]()
Krijg je ervan als je vriendin het niet begrijptquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geweldig was dat: de dure cadeautjes vlogen over en weer, en wat kreeg nick?
Tafeltennisbatjes.
Dat was idd mooi. Hij slooft zich uit voor iedereen en geeft de duurste kado's en krijgt bijna niets terugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geweldig was dat: de dure cadeautjes vlogen over en weer, en wat kreeg nick?
Tafeltennisbatjes.
Tja, het is wel weer typisch Nederlands hequote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:13 schreef static het volgende:
Ik snap niets van dan uitzendtschema, zelfde als bij de Osbournes.
eeeeh, hoe zou dat nou komen.... ik kijk ook een stuk liever naar Jessica Simpson dan naar Sharon en Kelly Osbournequote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik moet trouwens toegeven ik vind dit leuker als de Osbournes
Over golfen gesproken, heb je ook die aflevering gezien dat zij samen gaan golfen? en dat zij na 1 minuut toekijken al zoiets heeft van:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:24 schreef static het volgende:
Heeft hij een Ferrari tot zijn beschikking, gaan ze golfen.
''Ik moet plassen''quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:38 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Over golfen gesproken, heb je ook die aflevering gezien dat zij samen gaan golfen? en dat zij na 1 minuut toekijken al zoiets heeft van:en zegt 'I'm hungry' en tot ergernis van Nick??
![]()
Drew is toch niet zijn broer? Drew is toch gewoon één van die gozers waarmee hij in 98 Degrees zat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ze en dan vooral Nick veel vrije tijd hebben, gewoon een beetje rondhangen met zijn broer lijkt zijn leven te zijn![]()
ik d8 altijd dat beroemde mensen het altijd enorm druk hadden![]()
oh enne dat liedje van 98 Degrees met Stevie Wonder kon ik wel waarderen![]()
"True to your heart", of zoiets?quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Shir het volgende:
[..]
Drew is toch niet zijn broer? Drew is toch gewoon één van die gozers waarmee hij in 98 Degrees zat.
Dat liedje met Stevie Wonder (soundtrack Mulan) was inderdaad ok. Maar ik weet de titel echt niet meer.
Natuurlijk pakken ze bij newly weds er enkele stukjes steeds uit, zodat Jessica nog dommer lijkt en Nick zich nog meer verveelt. Want inderdaad hij heeft gewoon weinig te doen...
Maar goed, leuke tv in ieder geval!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Shir het volgende:
[..]
Drew is toch niet zijn broer? Drew is toch gewoon één van die gozers waarmee hij in 98 Degrees zat.
quote:The quartet 98 Degrees consists of brothers Nick and Drew Lachey, Justin Jeffre, and Jeff Timmons.
True To Your Heartquote:Dat liedje met Stevie Wonder (soundtrack Mulan) was inderdaad ok. Maar ik weet de titel echt niet meer.
Wie is Frank Boeien???quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Is dit nou een leuk programma? Het lijkt allemaal zooooo ver-schrik-ke-lijk geensceneerd... Jessica is zo dom, dat het gewoon weer grappig wordt. Er is trouwens een liedje gemaakt over Jessica Simpson door de zanger van de band The Moldy Peaches. Gaat zo van 'Jessica Simpson, where has your love gone, it's not in your music.' Briljant idee. Of Frank Boeien ook even zoiets over Silvy Meis zou willen maken, pronto.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef teig het volgende:
oh my gow
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Ze hoeft natuurlijk ook niet slim te zijn
Oh, wil nog even kwijt dat ze wel enorme kwijlmuziek maken, alletwee.
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begonquote:Nick And Jessica Go Back To The Beginning
Reality TV couple Nick Lachey and Jessica Simpson have found the perfect way of ending their Newlyweds: Nick And Jessica show - returning to the place where it all started.
The couple revisited the Riverbend Church in Austin, Texas, where they wed two years ago to renew their vows - and they took a camera crew with them.
Family and friends were banned from the secret ceremony and only one staff member of the church was allowed to stay for the quick service.
Simpson's father Joe says, "They just wanted to go back to where it all began."
The couple have announced they're keen to end the show which has made them stars on American TV because they no longer feel like newlyweds.
ik vind t niet snel jammer als series eindigen, maar dit vind ik toch wel balenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.
[..]
Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begon
Dat schijnt haar PA te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:12 schreef MissX het volgende:
Die vriendin van Jessica is al net zo ergan
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jessica brengt btw Angels niet uit in Europa omdat de platenmaatschappij bang is dat ze afgeslacht wordt door alle Robbie fans...
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:
Leuke beestjes, die Koalabi's![]()
Zo duur is dat horloge niet hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef qwertyuiop het volgende:
dat horloge van 50k
Iddquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef Vivi het volgende:
Nick is cute
quote:I do, part II.
Slechts een jaar na hun trouwdag, willen Jessica Simpson en Nick Lachey hun trouwgeloften opnieuw uitspreken. Het stel wil helemaal opnieuw beginnen als de show 'Newlyweds' stopt. Pas dan kunnen ze zich weer gewoon gedragen en beginnen aan een leven als echt getrouwd stel.
Jessica wil een echt huismusje worden en verwacht dat de liefde tussen hen er na de show een stuk relaxter aan toe gaat. Er gaan geruchten dat Britney Spears en Kevin Fetherline Jes en Nick gaan vervangen als Newlyweds.
Dan doet ze dat héél goed, mij lukt het niet zoquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:00 schreef Shir het volgende:
Jessica schijnt ook helemaal niet zo dom te zijn. Ze schijnt zelfs wel een hoog iq te hebben. Maar dat ze het allemaal zo in scene zetten, omdat het goed is voor de marketing.
haha exactement, daar werd een tepel weggemoffeldquote:Op zondag 16 januari 2005 23:40 schreef -moi- het volgende:
bedoel je die wazige bovenkant van dr tiet?
haha.. vond ik ook raar..
Ja, The Osbournes kwam ook een tijdje op Yorin geloof ik. Gebeurt dus wel vaker.quote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt vanaf vanavond maandag tot en met donderdag op Veronica om 18.05.
Wist niet dat MTV de shows ook verkocht aan andere zenders
Zullen wel weer herhalingen zijn...heb ze dan allemaal al gezien gok ikquote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt vanaf vanavond maandag tot en met donderdag op Veronica om 18.05.
Wist niet dat MTV de shows ook verkocht aan andere zenders
quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:44 schreef i-spy24 het volgende:
En over die Jessica Simpson: Ja ze is niet de snuggerste en het is helaas niet gespeeld maar ze is echt dom. Dom als in echt gewoon heel stom uit de hoek kunnen komen gewoon omdat ze het echt niet wee. Ze heeft haar school ook niet afgemaakt laat staan dat ze ook niet echt algemeen ontwikkelt is zoals je van iemand mag verwachten die opgroeid.
Jessic'a enigste vorm van info is de televisie en chickblaadjes.En als je weet dat de Amerikaanse tv een grote manipulatie van feiten is,dan begrijp je ook gelijk waarom ze niet echt uitblinkt in algemene kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |