abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14558314
Net zoals veel SHO-bezoekers net Jessica Simpson gezien bij Oprah: ze zit in een RLS-soap over haar eerste huwelijksjaar met Nick Lachey van MTV.

Ongeveer het domste en verwendste wicht op aarde, als ik haar zo voorbij zag komen

Ze heeft al een eigen rubriekje bij E! (eonline.com): The wisdom of Jessica

Voorbeeldjes:

quote:

"Is this chicken, what I have, or is this fish?"
The Situation: Jessica asks her husband to explain the flaky white meat inside a can of Chicken of the Sea.

The Profound Lesson: Jessica is not afraid to ask questions that we've all pondered at one time...though, granted, most of us were in preschool when we were pondering them. But by doing so, she demonstrates that a true student of life knows there are no stupid questions--only stupid people. And if she were a stupid person, she would have taken one look at that fish-tailed woman on the label and asked her husband if she were eating canned mermaid, now wouldn't she?

The perfect pair: young, beautiful & rich. What could be wrong with that?

"Isn't it plata-ma-pus? I always thought it was plata-ma-pus."
The Situation: Jessica reveals that while the duck-like stuffed animal that she wins at an amusement park may be called a platypus by most, to her the little creatures always sound like some obscure Sesame Street character.

The Profound Lesson: The number of syllables a word has is in no way an indicator of how serious a word it is. Or whether it's a word at all.

"I think I need to go, um...drop some kids in the pool."
The Situation: Jessica has just devoured a meal of fast food delights and now feels a strong urge to defecate but doesn't wish to offend others with such bold talk.

The Profound Lesson: Jessica shows that what most folks consider a simple bodily function can be a creative act from her. Expect more creative acts like this to come from her in the future.

"Is there, like, maids for, like, celebrities?"
The Situation: Upon finding that the house she and husband Nick Lachey have moved into suffers from a severe lack of live-in help, Jessica begins asking the serious questions--grammar be damned!

The Profound Lesson: One of the most difficult things in life for most people is to admit they can't do something. Or simply don't care to do it. Jessica sees the dirty clothes on the floor, the clutter and mess growing in the house and takes the bull by the horns. She looks for someone else who can handle it.

"You learn something new every day."
The Situation: After husband Nick tells Jessica about a dead mouse he found that was stiff with rigor mortis, Jessica asks what that means. She also uses the word mouses.

The Profound Lesson: Some might think it funny to hear her stammer as she attempts to pronounce rigor mortis, but really, what is more important--knowing something that only applies after you're dead or developing a philosophy that celebrates learning something every day? We know we learned something from all this--and it wasn't what happens to dead mouses. Just don't ask us what it was.

Joined at the head: There's so much to learn--together!

"I hate record labels. They think they know everything. I want to hear them try to sing it."
The Situation: A tearful Jessica learns that her record label has found fault with the vocals on her new single and that she must go back to the studio and rerecord said vocals.

The Profound Lesson: After learning that the label found the music of this wee blonde popster "too bluesy" and "too challenging" for most fans, we are inclined to agree with her assessment of the intelligence of the recording-industry types she deals with. Too bluesy? Man, they are stupid.

"I have bubbles in my tummy...It's just air. It's not stink. Promise."
The Situation: After a hearty meal of barbecued hamburgers, Jessica searches deep within herself...and finds gas. Unscented, bubbly gas.

The Profound Lesson: While wags may joke about what's inside her head, Jessica knows where she keeps all her air.

"What if I accidentally hit somebody? Because my dad took one of his friends golfing--and it was like one of his first times--and he knocked out a duck. He hit a duck. Like, I'm scared something like that's gonna happen."
The Situation: Jessica has been invited along to play golf with her husband and in-laws and wonders whether it's a good idea.
The Profound Lesson: This is a thoughtful young woman. Sure, her thoughts go to places that only Looney Tunes cartoons usually go, but what do we learn from her worries? That (1) she listens to her dad's stories (do you?); (2) she cares for the well-being of waterfowl; and (3) she probably should see a therapist.

"Don't make fun of me."
The Situation: Taunted while acclimating to the hardships of a camping expedition, Jessica speaks up for herself.
The Profound Lesson: She makes a serious point about not making sport of other people, but some small-minded jerks who watch the show just won't be able to help themselves.

Nog meer fans?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14558369
Even een plaatje van de Newly Weds

dinsdag 11 november 2003 @ 17:30:20 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_14558567
Ignorence is a bliss; stupidity an annoyence

Gewoon een stom dom plastic blondje dat in een uur meer verdient dan ik in een jaar ( eigenlijk )

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_14558634
Die Nick wordt er volgens mij ook af en toe moedeloos van
pi_14558705
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Die Nick wordt er volgens mij ook af en toe moedeloos van
Getuige zijn quote in Oprah "Als ik een wapen had, schoot ik me nu voor mijn kop"best wel ja
pi_14558737
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Getuige zijn quote in Oprah "Als ik een wapen had, schoot ik me nu voor mijn kop"best wel ja

Of zo'n droge blik naar haar die zegt: "Je kan toch niet echt zo dom zijn
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:37:47 #7
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_14558747
quote:
"Is this chicken, what I have, or is this fish?"
The Situation: Jessica asks her husband to explain the flaky white meat inside a can of Chicken of the Sea.
Ik zou dit ook niet weten
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_14558751
Ze is samen met haar man te gast bij Oprah en haar man klaagt over haar manier van opruimen, dat doet ze namelijk NIET.

Vervolgens beelden van de RLS.

Het is werkelijk een giga bende in hun huis en dat zijn dus alleen haar spulletjes die overal slingeren.

Ze jengelt (in de studio weer) om een huishoudster en hij zegt "daar gaat het niet om, je moet gewoon ook zelf leren dat je je teringzooi opruimt, en dán wil ik best een huishoudster in huis halen, voor de grote dingen, stofzuigen, was doen etc.

Ze zegt vervolgens tegen Oprah, ik heb thuis nooit wat hoeven doen, mijn moeder deed alles en ja ik ben verwend, maar so what, ik kan er niets aan doen!

Zit haar moeder in de zaal, die zegt, Ja, Jessica werkt al vanaf haar veertiende dus ze had weinig tijd voor opruimen en als ik haar kamer zag , zo'n pestzooi, dan ruimde ik dat maar weer voor haar op.

Zegt Jessica "My mother is a stay-at-home Mom, so it is her job ..(to clean up after me , it is only normal) "

De hele zaal joelen, inclusief Oprah (die eerst nog wel voor haar opkwam) en Jessica's man, die viel zowat van zijn stoel "You see what I mean!!, and now she wants me to be a stay-at-home husband"

Zie je vervolgens ook dat ze 2 lingerie setjes gekocht heeft en buiten de zaak belt ze haar man op haar gsm :

"Oh my God, I just bought two sets of lingerie and they were sooooooo expensive. I paid with my credit card and I just looked at the receipt and now I see how expensive they were... oh my God ..750 dollars..."

"Take them back!!!!!! Why didn't you look at the price tag before you bought them???? "

"I never do that and I cannot take them back, it is lingerie and they do not take lingerie back"

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:39:56 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14558804
Komt er een herhaling van Oprah?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_14558805
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:37 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Ik zou dit ook niet weten

de ingrediënten staan op het blikje neem ik aan
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:41:16 #11
39128 S_
Shame on you
pi_14558836
Ik zag der net bij Oprah idd heel don
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:41:52 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14558851
edit: Nee, geen happy smiley!!! Deze bedoelde ik:
Ga er steeds meer van balen dat Oprah geen nachtuitzendingen meer heeft!

Probeer vanavond even in een paar ouwe NE's te duiken om nog meer wijze lessen van Airhead Simpson op te sporen.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:43:17 #13
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_14558889
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:39 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

de ingrediënten staan op het blikje neem ik aan

Het plaatje moet toch wel genoeg zeggen?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:43:50 #14
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_14558901
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:39 schreef static het volgende:
Ik wil het ook zien!
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_14558909
Nog een paar wijsheden
quote:

That Smarts: A Second Volume of Musings from the Mind of a Newlywed

We wanted to leave Jessica and Nick alone to enjoy their love, life and TV fame--but now that we've served up the first compendium of Jessica's jewels, we see the girl's gonna keep on talking. So, in the interest of science, we bring you a second helping of her penetrating observations.

"I'm not a good try-er clothes-er on-er."
The Situation: Looking for an outfit to wear to a TV appearance, Jessica and her mother pick through dozens of getups looking for the perfect ensemble.

Sofa fools, gladly: These couch 'taters know love is divan, er, divine.

The Profound Lesson: This is big. In this Oprah-worthy bit of personal revelation, Jessica admits she suffers from a rare disorder that prevents her from dressing herself properly. This also explains why the cameramen often linger over Jessica's body parts when they seem to be surging out of her outfits. They're just worried about her. It's touching, really.

"I don't eat buffalo."
The Situation: While examining a plate of buffalo wings, Jessica admits she doesn't eat the other red meat--woolly bison. Or its wings.

The Profound Lesson: What's in a name? Plenty. This also explains why Jessica got so freaked out when we offered her a plate of Kenny Rogers Roasters.

"No, 23 is old. It's almost 25, which is, like, almost mid twenties."
The Situation: Discussing her upcoming birthday, Jessica explains "counting" to a friend, including a brief foray into the theories of real, rational and imaginary numbers.

The Profound Lesson: People thought Isaac Newton was crazy, too. But here Jessica is using fractions and other advanced mathematical concepts to explain how an infinite set of numbers can exist between any two whole numbers. At least we think that's what she's doing.

Mouths of Babes: Love will keep this toothsome duo together. Right?

"We're going to, like, have to rewall our house."
The Situation: Upon returning home, Jessica finds that not only has he decorated the house, Nick has nicked the walls.

The Profound Lesson: All those trips to Home Depot have finally paid off. Home-improvement maven Jess is ready to demolish the damaged walls and put up fresh ones.

"Baaaby."
The Situation: She says this so often it's really hard to choose just one example.

The Profound Lesson: This is Jessica at her most fiendishly brilliant. While most languages are based on the idea of different words for different meanings, Jessica has developed a one-word linguistic system that covers nearly every need. When she's hungry, she says "Baaaby." When she's mad, "Baaaby." When she's sick of being made fun of, "Baaaby!"

pi_14558913
quote:
Nee, helaas niet meer

Ik heb echt nog nooit zo'n teringbende gezien

Als ze echt zo erg is , zo verwend, dan snap ik niet dat die knul het bij haar uithoudt, ondanks de goeie sex (neem ik aan, het moet wel dat zijn) en haar lieve smoeltje..

pi_14558924
quote:
Volgens mij was dit al een herhaling. Een paar weken geleden heb ik ook Oprah gezien, en daar waren Jessica en Nick toen. Met beelden van hun bruiloft en volgens mij ook dat stukje met dat opruimen.

Het kan natuurlijk ook dat ze er voor de tweede keer kwamen, maar volgens mij niet

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:45:57 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_14558951
Had ze niet eers met een van die jochies van 98 degrees?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:47:30 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14558985
This topic is, like, hilarious!!!

Dat stukje met de buffallowings:

Thanx 4 opening, Ripley!

pi_14558995
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:45 schreef Troel het volgende:
Ja, Nick Lachey. Daar is ze nu dus mee getrouwd.
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:47:59 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14559000
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:45 schreef Troel het volgende:
Dat is hij... is ze nu mee getrouwd.
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:48:23 #22
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_14559010
quote:
"I don't eat buffalo."
The Situation: While examining a plate of buffalo wings, Jessica admits she doesn't eat the other red meat--woolly bison. Or its wings.
OMG

Toppie dat kind

pi_14559028
nick is dat jochie van 98 degrees
pi_14559055
En wat plaatjes

ruzie in de hut

jessica hard aan het werk

Gut, weer een nieuwe leerervaring .

Huuuuuuuuuuuuu!

Even een wasje

pi_14559058
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:49 schreef Ingridh007 het volgende:
nick is dat jochie van 98 degrees
nou, dat is een heel volwassen jongen en heel redelijk, zoals hij daar overkwam

zij leek wel een 4 jarig kind dat haar zin niet krijgt en dan niet snapt waarom niet.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 11-11-2003 17:52]

pi_14559081
quote:
Neen, dat is geschrapt voor de herhaling van Boulevard met Beau bederven bedorven.
pi_14559114
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:50 schreef Ripley het volgende:
En wat plaatjes

[afbeelding]
ruzie in de hut

[afbeelding]
jessica hard aan het werk

[afbeelding]
Gut, weer een nieuwe leerervaring .

[afbeelding]
Huuuuuuuuuuuuu!

[afbeelding]
Even een wasje

[static-mode]Maak er nou geen fototopic van [/static-mode]

Nee leuk joh die plaatjes

pi_14559211
Ow, en static, de schooonmaakfilmpjes staan iig ook deels online

http://www.mtv.com/onair/newlyweds/nick_and_jessica/season_end.jhtml

dinsdag 11 november 2003 @ 17:58:12 #29
15080 static
pi_14559232
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:57 schreef Ripley het volgende:
Ow, en static, de schooonmaakfilmpjes staan iig ook deels online

http://www.mtv.com/onair/newlyweds/nick_and_jessica/season_end.jhtml

Dank je.

*klik*

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 17 november 2003 @ 21:02:01 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_14712206
Wanneer komt het hier op tv
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_14712304
Ik vond haar een jaar of 4 geleden nog wel lekker, maar nu ziet ze er toch wel echt dom uit.

Met d'r vijltje.

Moderator / Miss SHO maandag 17 november 2003 @ 21:11:50 #32
22592 crew  Ole
pi_14712589
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:02 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt het hier op tv
Daar zit ik ook met smart op te wachten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14725294
Als je die kop ziet weet je eigenlijk al genoeg.

* apestaartje ziet meteen weer die ene cd-hoes met overdreven wijd opengesperde bambi-ogen en met teveel lipgloss opgesierde, schaapachtig openhangede pijpmond voor zich.

Edit:

(In het groot is deze foto nog veel erger.)

[Dit bericht is gewijzigd door apestaartje op 18-11-2003 12:10]

Moderator / Miss SHO dinsdag 18 november 2003 @ 12:10:18 #34
22592 crew  Ole
pi_14725345
maar toch he.. Als het de man in huis was geweest die er een bende van maakte hadden veel minder mensen het vreemd gevonden....
pi_14733151
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Daar zit ik ook met smart op te wachten!

Volgens mij zou dat zeer amusante tv zijn!
pi_15167303
Gisteren gehoord van een vriendin die bij MTV werkt; de Jessica Simpson soap gaat vanaf februari hier worden uitgezonden.
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:48:08 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_15210468
YAY!
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:51:32 #38
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15210598
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 09:56 schreef Juweel het volgende:
Gisteren gehoord van een vriendin die bij MTV werkt; de Jessica Simpson soap gaat vanaf februari hier worden uitgezonden.
Goed zo
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:53:50 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15210675
Jaaaaaaaaaaaaa heerlijk! Ergernissen! Wanneer wordt dit uitgezonden? In februari dus
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 januari 2004 @ 17:56:00 #40
15080 static
pi_16191859
quote:
Simpson en Lachey zeggen opnieuw 'Ja'.

Jessica Simpson en Nick Lachey hebben 'Ja' gezegd tegen een tweede seizoen van hun reality-show op MTV.

Het mag dan alweer ruim een jaar geleden zijn dat de twee met elkaar in het bootje stapten (om precies te zijn 26 oktober 2002), de 23-jarige Simpson en de zeven jaar oudere Lachey komen gewoon terug met een tweede seizoen van Pas getrouwd: Nick & Jessica.

Dat betekent ook dat het tweetal voorlopig geen kleine verwacht: onlangs vertelde Jessica immers nog: "Ik zou niet graag zwanger zijn in de serie."

De nieuwe afleveringen zullen vanaf 21 januari op de muziekzender te zien zijn.

pi_16259083

* Nick kijkt haar aan en zegt niks

* Nick kijkt weg

* Nick kijkt haar weer aan en denkt "ben je nou echt zo dom"

woensdag 14 januari 2004 @ 17:53:46 #42
15080 static
pi_16259117
Gisteren bij Oprah gezien.
pi_16259257
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:53 schreef static het volgende:
Gisteren bij Oprah gezien.
Voor de 2e keer
  woensdag 14 januari 2004 @ 18:51:10 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_16260438
Komt de soap zelf nog op de NL televisie trouwens??

Ik had via kazaa nog zo'n filmpje gedownload, echt hilarisch

vrijdag 16 januari 2004 @ 16:18:07 #45
15080 static
pi_16317297
Vanaf 2 feb. op MTV.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:45:57 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_16321069
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:18 schreef static het volgende:
Vanaf 2 feb. op MTV.
Super
  maandag 2 februari 2004 @ 13:16:50 #47
15080 static
pi_16812936
Vanavond dus. 20:00. MTV.
pi_16820398
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:16 schreef static het volgende:
Leuk! Niet vergeten.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_16821031
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:16 schreef static het volgende:
* klaarzit
pi_16822179
Hier ben ik eigenlijk echt benieuwd naar. Eens kijken of ze echt zo dom is als ze bij Oprah overkwam
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16822545
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Hier ben ik eigenlijk echt benieuwd naar. Eens kijken of ze echt zo dom is als ze bij Oprah overkwam
Ik zit ook op wat engelse boards en daar is de algemene mening dat ze een stereotype blondje is.

Die ene opmerking over haar moeder bij Oprah was trouwens wel erg leeghoofdig.

maandag 2 februari 2004 @ 20:31:04 #52
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16826800
Vanaf nu elke avond?

Ik vond het wel leuk om te zien .

dinsdag 3 februari 2004 @ 08:51:23 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16840231

Ik moest gisteravond weg, dus dacht: 'Ik tape 't even'.
Remote van de videorecorder op de bank laten liggen, mijn kat er naast. Hoe ie het heeft klaargespeeld weet ik niet...

Maar zit nu met een dik half uur Telsell opgescheept...

pi_16844991

Louis Vuitton tas .

pi_16850830
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Louis Vuitton tas .

Ik snap niet wat vrouwen trekt in die tassen. Ik vind het maar lelijke dingen.
pi_16851844
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik snap niet wat vrouwen trekt in die tassen. Ik vind het maar lelijke dingen.

Ik ook, zien er niet uit

En dan betaal je je er ook nog eens schandalig blauw aan.

pi_16852076
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik ook, zien er niet uit

En dan betaal je je er ook nog eens schandalig blauw aan.

Dat is het juist, dan MOET je hem juist hebben, is status ! ( voor mensen die dat wat boeit )
pi_16852164
Louis Vuitton is heilig en de winkels zijn ware tempels .

Maar goed, ik ben ook wat afleveringen aan het downloaden .

dinsdag 3 februari 2004 @ 16:38:32 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16852227
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:36 schreef schatje het volgende:
Louis Vuitton is heilig
Heiligenschennis Allert
Er zijn best wat aardige LV tassen, maar ik vind deze ook wanstaltig.
Misschien ligt het aan de foto, maar het is net zo'n plastic camping toilettas.
pi_16852255
Kut, vergeten te kijken.

He, wat leuk, al die RLS'sen op MTV .

pi_16852912
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heiligenschennis Allert
Er zijn best wat aardige LV tassen, maar ik vind deze ook wanstaltig.
Misschien ligt het aan de foto, maar het is net zo'n plastic camping toilettas.

Je moet het met je eigen ogen zien lieverd .
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:27:38 #62
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16855772
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:31 schreef Kang-He het volgende:
Vanaf nu elke avond?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:29:55 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16855839
Nick viel me wel een beetje tegen in die zin dat ie zo krenterig deed tegen de werkster

Ik wil trouwens ook joggingpakjes met op de rug mijn toekomstige bezigheden geborduurd!

pi_16856085
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:
Nick viel me wel een beetje tegen in die zin dat ie zo krenterig deed tegen de werkster
Krenterig!! 20 dollar per uur is anders lekker verdienen voor het vouwen van kleren.
pi_16856765
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Krenterig!! 20 dollar per uur is anders lekker verdienen voor het vouwen van kleren.

Juust !
De vrouw zal ook wel hebben gedacht, die zijn allang blij dat het wordt opgeruimd die geven nog meer als 20 dollar per uur uit, maar laat ik het maar even uittesten.
Daar zou ik persoonlijk ook gretig gebruik van maken hoor !
Slapend rijk worden
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:28:51 #66
15080 static
pi_16859605
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:31 schreef Kang-He het volgende:
Vanaf nu elke avond?
Net weer een aflevering, dus het zal wel.

Morgen gaan ze kamperen.

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:31:10 #67
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16859675
Ik vind Nick een lompe hork

Jessica is geen licht maar ik vind haar toch wel iets liefs hebben ook al is het een gruwelijk verwend nest.

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:43:59 #68
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16860088
Ik vind Nick wel een droogkloot.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:14:42 #69
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_16865165
Ik vind Nick lachen, en Jessica eigenlijk ook al verbaast het me enorm dat iemand zo onnozel kan zijn en zo vreselijk verwend.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:20:08 #70
15080 static
pi_16865355
Ik zou mezelf voor een intercity gooien als ik langer dan 10 minuten in de nabijheid van dat kind zou moeten verblijven.
pi_16865461
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:14 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind Nick lachen, en Jessica eigenlijk ook al verbaast het me enorm dat iemand zo onnozel kan zijn en zo vreselijk verwend.
Ze weet zelf ook wel dat ze verwend is.
Vanaf haar 14e (volgens mij) had ze al een platencontract vanaf die tijd is zowat alles voor haar gedaan.
pi_16885192
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:20 schreef static het volgende:
Ik zou mezelf voor een intercity gooien als ik langer dan 10 minuten in de nabijheid van dat kind zou moeten verblijven.
Ik vind het een lief dom kind. Ze weet niet beter .
pi_16885242
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vind het een lief dom kind. Ze weet niet beter .

Dat is toch al triest genoeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16885275
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is toch al triest genoeg.

En?? Wat wil je er aan doen??
pi_16885488
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef schatje het volgende:

[..]

En?? Wat wil je er aan doen??

Veel valt er nu niet meer aan te doen.

Ik vind het gewoon triest dat iemand zo afhankelijk is van andere mensen.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16885600
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Veel valt er nu niet meer aan te doen.

Ik vind het gewoon triest dat iemand zo afhankelijk is van andere mensen.

Je hebt gelijk, maar toch vindt ik dat aandoenlijk enzo. Slaat misschien nergens op, ik weet het .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-02-2004 22:43]

pi_16885689
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar toch vindt ik dat aandoenlijk enzo. Slaat misschien nergens op., ik weet het .

Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond het werkelijk tenenkrommend.
pi_16892892
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond het werkelijk tenenkrommend.

Je hebt helemaal gelijk, wat is die Jessica ongelooflijk dom
  woensdag 4 februari 2004 @ 21:31:19 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16893819
Dat leek verdacht veel op mij en mijn vriend op die kampeervakantie

Behalve dat ik nooit boeren laat

Ik vond Jessica altijd een trut maar ik begin d'r nu steeds leuker te vinden, het is gewoon een echt mens

woensdag 4 februari 2004 @ 21:33:45 #80
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16893931
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:31 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Jessica altijd een trut maar ik begin d'r nu steeds leuker te vinden, het is gewoon een echt mens
Er zit geen kwaad in, in die meid. Maar Nick is gewoon een vals wijf
  woensdag 4 februari 2004 @ 22:40:42 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16896472
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind het wel een goeierd hoor!
pi_16903248
Dat iemand zo dom kan zijn , echt wel lachen, maar oh oh. Dat je daar uberhaupt mee getrouwd kan zijn zonder haar wat aan te doen.....
Wel leuk om naar te kijken!
dus...
pi_16904839
Ow wat is dat kind toch slim: als je een aardappel te lang laat koken wordt ie hard Ik heb me weer kostelijk geamuseerd.

Ik moet wel toegeven dat ze er zonder makeup nog prima uitziet, in tegenstelling tot Britney, Pamela, enz.

donderdag 5 februari 2004 @ 14:51:42 #84
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_16912397
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Nick een engelengeduld heeft, hij moet wel constant die domme opmerkingen aanhoren en reageert daar vrij lief op.
Kijk ik vind het vermakelijk om naar te kijken maar als je echt met zo iemand samenwoont dan zou je vrij snel zijn
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:13:15 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16913037
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:51 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Nick een engelengeduld heeft, hij moet wel constant die domme opmerkingen aanhoren en reageert daar vrij lief op.
Kijk ik vind het vermakelijk om naar te kijken maar als je echt met zo iemand samenwoont dan zou je vrij snel zijn

Ik denk dat hij het schattig vind! Veel (ik herhaal: veel, dus niet alle) mannen krijgen wel een soort beschermingsdrang van zo'n kindvrouwtje hoor!

Als ik schattig en onnozel doe is mijn vriend ook als was in mijn handen Dat hierachter een zorgvuldig geplande manipulatieve psychologische analyse mijnerzijds schuilgaat doet dan minder terzake

pi_17037602
Het woord Playboy wordt weggecensureerd maar Playmates en Mansion niet Dan weet je toch nog steeds waar het over gaat.
Hamelen is die kant op
pi_17041330
Dit is echt zo'n leuk programma weer, die Jessica echt leuk om te zien hoe die twee samenwonen en samenleven.
Strawberry Flavour..
pi_17050030
Ik snap niet dat die vent het bij haar uithoudt. Ze is echt zo ongelofelijk blond: met die "mouses" -> "mice" bijvoorbeeld.

Ze zal wel wat kwaliteiten hebben die haar gebrek aan intelligentie compenseren.

dinsdag 10 februari 2004 @ 11:25:58 #89
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_17053730
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:26 schreef stefimke het volgende:
Ik snap niet dat die vent het bij haar uithoudt. Ze is echt zo ongelofelijk blond: met die "mouses" -> "mice" bijvoorbeeld.
Da's de enige scene die ik heb gezien... kwam niet meer bij Die kerel heel droog; "call them mice.."
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_17055323
Serieus, ik zou het echt geen week met haar uithouden.
pi_17055450
Ik heb haar nog niet een keer echt heel blij gezien, ze is alleen maar aan het klagen, zeuren, dreinen en jammeren. Ze heeft zoveel om blij mee te zijn; en nog heeft ze een ontevreden, verwende uitstraling...
pi_17055617
The wisdom of Jessica Simpson? Mag ik heel even lachen? Haha! Wat een dom wicht is dat! Koopt ze dus ondergoed zonder op het prijskaartje te kijken. Hoeveel bleek het te kosten? 750 dollar ofzo! Haha! Ze krijgt alles wat dr hartje begeert en hoeft niks zelf te doen en dan nog zeuren... en dat geboer vind ik ook behoorlijk
Delivered without an information leaflet
pi_17098585
Heb t net voor het eerst gezien, ik moet zeggen, het is de eerstr RL soap die ik echt leuk kan vinden, die Jessica is aan een kant superdom (of ze speelt t gewoon goed..) en aan de andere kant is het gewoon nog een kind, best wel aandoenlijk af en toe, volgens mij kun je wel met dr lachen in elk geval, dus wmb heeft die Nick t wel voor elkaar.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_17164134
Ik zag er laatst een stukje van en ik verbaasde me over die grenzeloze domheid van d'r. Maar dat is nog niet het ergste (kan ze tenslotte ook niks aan doen )
,maar ze is zo negatief de hele tijd...Wat een vreselijk mens.
Pfff...Ze heeft veel geld, maar rijk is ze niet bepaald.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_17219050
Dit weekend voor het eerst gezien... OW MY GOD!!! Wat een vreselijk wijf! Inderdaad tenenkrommend! Dat hij het met haar uithoudt is voor mij echt onbegrijpelijk...
  maandag 16 februari 2004 @ 12:15:47 #96
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_17219117
Ik heb het nog steeds niet gezien

En ik vind die Jessica nog wel zo lekker

Hamelen
  maandag 16 februari 2004 @ 12:24:02 #97
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_17219333
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Louis Vuitton tas .

Ow jezus, het zal niet

Overhypte, 100x over de kop gaande en pikverlengende tasjes....maaar ja....je straalt wel luxe uit als je met een tasje van 600 euro over straat loopt

Als je dezelfde tas op de Albert Cuijp zag liggen zou je hoogstwaarschijnlijk zeggen: "wat een afschuwelijk ding..", maja, nu zit er een merk op en Victoria Beckham en Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben

De simpelheid van sommige mensen is echt schrijnend

maandag 16 februari 2004 @ 12:29:10 #98
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_17219463
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:24 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ow jezus, het zal niet

Overhypte, 100x over de kop gaande en pikverlengende tasjes....maaar ja....je straalt wel luxe uit als je met een tasje van 600 euro over straat loopt

Als je dezelfde tas op de Albert Cuijp zag liggen zou je hoogstwaarschijnlijk zeggen: "wat een afschuwelijk ding..", maja, nu zit er een merk op en Victoria Beckham en Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben

De simpelheid van sommige mensen is echt schrijnend

Wat jij zegt. Als jij het verschil niet ziet tussen Albert Cuyp-bagger en kwaliteit ben je echt een simpele ziel.....
Hamelen
pi_17219547
Wat de LV-tassen betreft... Ik vind ze ook aardslelijk... zou er dood nog niet mee gezien willen worden... maar daar gaat het hier geloof ik niet echt over...

Die JS is gewoon te dom en te verwend voor woorden... het is nog erger dan onze 'Rich Girls' en ik dacht altijd dat erger dan dat niet zou bestaan!

maandag 16 februari 2004 @ 12:32:23 #100
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_17219553
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:29 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Wat jij zegt. Als jij het verschil niet ziet tussen Albert Cuyp-bagger en kwaliteit ben je echt een simpele ziel.....

Kwaliteit rechtvaardigd niet altijd de status/prijs....als een hippe vogel zoals Beckham ergens mee loopt vind de hele wereld het gelijk dolletjes en moeten ze OOK zo'n tas of OOK zo'n leuk hanenkammetje

Way offtopic btw

pi_17229920
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:24 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Patrick Kluivert lopen er ook mee dus je moet hem hebben

pi_17246594
Weet iemand iets meer over het uitzendschema van Newly Weds? Als-in wanneer worden nieuwe afleveringen uitgezonden en wanneer de herhalingen?

Gisteren zaten we helaas met een kopje thee en koekjes erbij naar een herhaling te kijken...

dinsdag 17 februari 2004 @ 10:19:50 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_17248559
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 07:41 schreef stefimke het volgende:
Weet iemand iets meer over het uitzendschema van Newly Weds? Als-in wanneer worden nieuwe afleveringen uitgezonden en wanneer de herhalingen?

Gisteren zaten we helaas met een kopje thee en koekjes erbij naar een herhaling te kijken...

Same here... had me fijn op de bank genesteld om me weer een half uurtje flink aan mevrouw Simpson te kunnen gaan ergeren... (heerlijk si dat af en toe)... konden we wederom naar haar blaat-versie van 'God Bless America' gaan kijken...
pi_17374971
Ik vond het stukje wel grappig waar Jessica het over Nicks harige aars had.

opeens zegt ze:

"I am glad I don't have to lick your ass, but if you want it I would do it"

Dit zegt ze dus in bijzijn van Nicks broertje en nog iemand

pi_17377032
Leuk en aardig, maar ondertussen heeft die Nick wel een superlekkere chick om mee te n**ken. Of 'i bang Jessica Simpson' zoals hij ooit zei, waarna Jessica hem boos aankeek.

En die Nick valt me best mee, voor een broekie uit een jongensband. Wel een okay gast .
pi_17379140
Die Jessica is echt ontzéttend dom! Ze kan niet eens opruimen!
Een schande voor alle blondjes op deze aardkloot!

*verft haar zwart*
pi_17415490
Niks real life aan eigenlijk...
Dit is dus echt totaal in scene gezet, ligt er wel heel dik bovenop.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:34:20 #109
15080 static
pi_17415830
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:01 schreef Elvi het volgende:

Een schande voor alle blondjes op deze aardkloot!

*verft haar zwart*
!
  zondag 29 februari 2004 @ 18:19:00 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17429919
De Newlyweds is geweldig. Laatst was er een Kiss & Tell-weekend en toen zonden ze een hele middag lang afleveringen uit!
Ik heb constant dubbel gelegen om de wereldvreemdheid van Jessica
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 29 februari 2004 @ 18:56:19 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17430422
Ik vind haar wel ontwapenend, vooral toen ze zei "Ik wil niet meer zo onnozel zijn"

Sowieso een schattig stelletje
  zondag 29 februari 2004 @ 18:57:42 #112
15080 static
pi_17430442
In de tweede serie is ze wat meer een bitch.
  zondag 29 februari 2004 @ 19:20:37 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17430811
Geef eens wat voorbeelden
  zondag 29 februari 2004 @ 19:22:06 #114
15080 static
pi_17430834
Dat zijn spoilers.
  zondag 29 februari 2004 @ 19:27:19 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17430911
Yay, spoilers!

*wacht en onnozel kijkt*
pi_17448960
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:26 schreef stefimke het volgende:
Ik snap niet dat die vent het bij haar uithoudt. Ze is echt zo ongelofelijk blond: met die "mouses" -> "mice" bijvoorbeeld.<p>Ze zal wel wat kwaliteiten hebben die haar gebrek aan intelligentie compenseren.
twee

En inderdaad, het is gewoon leuk om te zien hoe wereldvreemd Jessica wel niet is. Al geeft ze het ook gewoon toe dat ze een ontzettend verwend kind was.

Ik vind t leuk iig
  maandag 1 maart 2004 @ 21:05:16 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17450236
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:22 schreef static het volgende:
Dat zijn spoilers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 maart 2004 @ 22:16:21 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17452018
Die Nick is cool, meesterlijk zoals hij die Jessica aan kan kijken met een blik van 'ben je nou écht zo dom of?'.... En soms, als ze hem weer eens iets doms vraagt gewoon geen antwoord geven... Schitterend!
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 maart 2004 @ 22:25:30 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17452256
Weer een herhaling vandaag...die trouwdag hebben we nou wel gezien
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:30:20 #120
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17600891
Dat "Baaaby" van dr ook de hele tijd!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:43:00 #121
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_17601272
Je had een tijdje geleden een kiss&tell marathon, de hele dag dus nick en jessica. Echt om je te bescheuren! Stereotyp dom blondje.
pi_17601693

Ik vind het echt een geweldig stel!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:21:39 #123
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17602336
Ik vind het echt een superleuke serie...vooral die Jessica...nooit geweten dat ze zo veel boeren en scheten kon laten...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:21:57 #124
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_17602349
pas geleden alle afleveringen gezien van newly weds...was weekend op mtv Heerlijke tv...ik vind het een erg knappe meid om te zien...zou willen dat ik er zo uitzag, alleen ze is idd echt net zo dom als hoe ze eruit ziet. Nick had een optreden met een aantal vrouwen...ze stonden nogal sexy om hem heen te dansen enzo, en daar was miss simpson het niet zo mee eens. Tijdens dat optreden was ze erbij, het was bij het leger...daarna zou ze zelf ook een liedje zingen, en daarna nog een met nick. Toen ze zelf aan de beurt was begon ze al meteen "aangezien mijn man net heeft staan dansen met een stel lekkere meiden om zich heen ga ik nu een lekkere man uitzoeken voor op het podium. Ik wil hem jaloers maken" . Dat vond ik echt zo kinderachtig...stond ze bij die man met zijn hand in de hare enzo...ging ze zowat op hem zitten enz. Erg kinderachtig. Ook dat kamperen van hen...zat ze op een stoel "nick, pak mijn tas even"...jemig, sta zelf op...lui wicht. Ze gedraagt zich alsof ze de queen of the world is en iedereen moet alles doen voor haar. Ook ging ze een keer koken...was ze eerst naar de pedicure geweest en naar yoga-les...kwam ze om 8 uur thuis ofzo met boodschappen....om 9 uur/ half 10 stond er nog nix op tafel...liep ze te mauwen dat het spetterde enz Het is echt een verwend nest idd...maar wel leuk om te zien
To infinity…and beyond!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:24:41 #125
11458 ivetje
pi_17602416
owja...nick had met het inrichten van het huis een stukje uit de muur gebutst...jessica's reactie "Now we have to re-wall our house" re-wall??? nooit van gehoord...
To infinity…and beyond!
pi_17605928
Ik vind die aflevering dat Nick naar Playboy mansion gaat en waarin ze gaan golfen nog steeds de leukste
pi_17720415
Wat trektt zij eigenlijk een idioot grote scheur open al ze zingt, ze trekt d'r bek in een ongemakkelijke kramp en ze zingt niet, ze krijst, ze schreeuwt alsof ze levend gevild wordt.

en toch is ze aandoenlijk in al haar domheid
  zondag 14 maart 2004 @ 23:40:35 #128
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_17720590
Jemig... hoe dom kan je zijn wel lachen om te zien jaah
Arme Nick hahhaa
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 14 maart 2004 @ 23:47:43 #129
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17720742
jezus, hebben mensen niets beters te doen dan naar dit soort troep te kijken?
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zondag 14 maart 2004 @ 23:50:00 #130
15080 static
pi_17720791
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:47 schreef SEX het volgende:
Of je blijft gewoon weg uit dit topic.
  maandag 15 maart 2004 @ 10:51:44 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17725658
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:47 schreef SEX het volgende:
Nee.

Wanneer komt de 2e serie?
  maandag 15 maart 2004 @ 10:55:32 #132
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17725739
Geweldig programma
simply love it
Jessica is zoooooo dom, heerlijk!
en Nick is gewoon heerlijk

zelfs mijn ma kijkt dit, en normaal zapt ze MTV standaard weg
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:19:42 #133
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17774739
quote:

MTV Signs Second Simpson Sis

by Sarah Hall
Mar 17, 2004, 12:00 AM PT

Apparently MTV feels you can't have too much of a blonde thing.

Following in the footsteps of big sis Jessica of Newlyweds fame, Ashlee Simpson, 19, has signed with the music network to do--what else--a reality show.

a d v e r t i s e m e n t

Cameras will track Ashlee as she attempts to make the leap from small screen star to pop rocker in the six-episode series, Ashlee.

"Ashlee has connected with her fans as an actress and now they will have an opportunity to see her as she drives to succeed in the music arena," MTV exec Lois Curren said in a release. "Ashlee is talented and charismatic and we are happy she is taking her us along on her adventure in the music industry."

Till now, the younger Simpson has been known primarily for her role as Cecelia on the WB's 7th Heaven, as well as one of E! Online's Sizzlin' 16 of 2004. (And, of course, as the sister of the ever-clever Jessica.)

While Jessica began her career as a singer and later made the move to television, Ashlee will be doing the reverse.

But don't expect a cookie-cutter image of her Sweet Kisses-singing sister.

"I sing punk music actually," Ashlee said in an interview on the 7th Heaven site. "I love to run around and scream and rock out and play guitar."

She said she grew up dancing, while Jessica was always the sister known for her vocal chops.

"I would sing behind closed doors growing up. Jessica was so good and it made me shy about my own voice," Ashlee said. "But I don't hide my singing--not anymore."

The MTV show will delve into her personal life, covering such events as her breakup with her boyfriend and her first-ever onstage performance with her band.

However, Ashlee's virginity status or lack thereof will not be discussed ad nauseam--that topic was sufficiently covered in Simpson Sister 101.

"[Jessica] chose to talk to the world about it, and I have chosen that I want to keep my personal life to myself," Ashlee said. "[But] I think it's cool that she put it out there."

While Newlyweds focuses primarily on Jessica's endless wants, needs and desires, Ashlee will reportedly focus on Ashlee's work ethic.

"My series will show people all the hard work it takes to cut an album, and I'm excited for everyone to see this and live it right along with me," Ashlee said. "I'm really proud of everything that I've accomplished and I can't wait for the MTV audience to see it for themselves!"

Ashlee is set to premiere this summer. Meanwhile, not to be outdone by little sis, Jessica will also be working on a new project--she's inked a deal with ABC to develop a sitcom.
Alleen interessant als zuslief net zo dom is lijkt me. Maar dat zullen ze wel al goed gecheckt hebben bij MTV lijkt me
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:21:02 #134
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17774764

Fotootje van Ashlee
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:43:20 #135
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_17775249
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 13:21 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]

Fotootje van Ashlee
Het is ook heel ingewikkeld, zo'n tijdklok van een zonnebank...
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_17775300
ze is best lief, maar wel erg dom idd...
Je zal ermee getrouwd zijn..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:52:47 #137
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_17775457
...Jessica Simpson, whose verbal gaffes are
also legendary, pulled another one Sunday
visiting the White House, our sources say.
The singer was introduced to Interior
Secretary Gale Norton and gushed:

"You've done a nice job decorating the White House."

Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_17779759
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 13:45 schreef DarkElf het volgende:
ze is best lief, maar wel erg dom idd...
Je zal ermee getrouwd zijn..

Overigens valt die Nick Lachley ofzoiets me 100% mee. Dacht aanvankelijk dat hij zo'n oppervlakkig, arrogant boybandkneusje zou zijn, maar dat is toch niet 't geval. Volgens mij een best redelijke en relaxte kerel
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:50:41 #139
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_17784076
N.:We are going to Seabiscuit.!
J.: The real one?

duuuh

Moe werd ik van die domme opmerkingen tijdens de marathon afgelopen zondag op MTV
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_17803526
Gisteren ook weer ff (met een half oog) gekeken; ze waren in een bouwmarkt en madam zat alleen maar weer te zeuren en sjagerijnige koppen te trekken. Nick werd er volgens mij ook niet goed van, was best wel geirriteerd. Ben zo benieuwd of die twee het met elkaar uithouden. Hij met haar dan .... ik had dat domme verwende altijd maar zeikende wicht allang een schop gegeven! Maar blijft leuk om naar tekijken ;-)
pi_17823346
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:32 schreef milagro het volgende:
Wat trektt zij eigenlijk een idioot grote scheur open al ze zingt, ze trekt d'r bek in een ongemakkelijke kramp en ze zingt niet, ze krijst, ze schreeuwt alsof ze levend gevild wordt.
Dat viel me ook al op. Ze heeft zowiezo een fysiek vrij grote mond. Zingen kan ze ook niet echt.

Mjah.. ze heeft een geweldig lichaam en een mooie bos haar.. dat maakt blijkbaar veel goed.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 13:57:45 #142
43556 miss_dynastie
pi_17823741
Ik zat laatst te zappen en toen kwam er een stukje voorbij dat ze twee onderboeken en twee behaatjes voor 750 dollar had gekocht ... toen belde ze die vent van haar en werd nog boos op hem ook Wat een wicht
pi_17975711
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:41 schreef stefimke het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op. Ze heeft zowiezo een fysiek vrij grote mond. Zingen kan ze ook niet echt.

Mjah.. ze heeft een geweldig lichaam en een mooie bos haar.. dat maakt blijkbaar veel goed.
duh, extentions zijn het hoor.....
pi_17976448
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 07:12 schreef Samson het volgende:
duh, extentions zijn het hoor.....
Behalve het haar nog meer extensions of is het voor de rest puur natuur?
pi_17990200
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 09:10 schreef stefimke het volgende:

[..]

Behalve het haar nog meer extensions of is het voor de rest puur natuur?
haha , ik durf het je niet te zeggen
pi_18085252
Fantastische erger-tv. Ik heb voor het eerst zitten kijken toen hij het huis voor haar helemaal ingericht had en zij echt ontzettend kinderachtig reageerde. De ruzie die ontstond was echt van kleuter-niveau. Ik vind haar een stuk dommer en erger overkomen dan hem, maar hij haalt het niveau ook niet echt naar boven hoor. En tja, hij blijft wel bij haar!
Heerlijk om te kijken. Keer erna die ik zag had hij een verassing voor haar en moest zij haar paspoort zoeken. Nou, dat was ook prachtig, nergens te vinden en de romantische dag was al bijna verpest voor hij begon. Verder was het vrij zoet. Ik hoopte op meer ruzies. Ze communiceerden echt NIET. Ik denk niet dat deze 'first marriage' lang zal duren.
pi_18201296
ze heeft groote tiete
pi_18201982
is ze er niet op????
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:55:00 #149
44190 Marissssie
Yeah, right.
pi_18307546
Nieuwe afleveringen trouwens? Die er nu zijn?
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:51:44 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_18308775
Wanneer komt de 2e serie?
  vrijdag 9 april 2004 @ 22:28:21 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18310785
Dat mens is en blijft dom zeg... te simpel voor woorden. Van de week heb ik het even gezien, en toen vroeg ze eerlijk waar of het paard van de koets waar ze in zat wist dat hij voor rood licht moest stoppen
  zaterdag 10 april 2004 @ 00:27:19 #152
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_18312931
heerlijk om naar te kijken zo onnozel dom
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_18336516
Je moet het gewoon zien om te gelofen ! Echt geweldige serrie !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_18336596
Te coole serie vooral ook omdat jessica echt te dom voor woorden is. Hoe houdt die gast dat uit. Ik heb wel een id maar dan nog
pi_18436771
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Christine het volgende:
Dat mens is en blijft dom zeg... te simpel voor woorden. Van de week heb ik het even gezien, en toen vroeg ze eerlijk waar of het paard van de koets waar ze in zat wist dat hij voor rood licht moest stoppen
Te erg idd. Ze haalde ook nog fluor en prothese door elkaar, ze zei iets van florese. Ook grappig was: Jessic: "is dat rode chocola?", Nick: "Nee, dat zijn kersen". Verder vond ze hte zielig voor het paard, maar gelukkig was het met wielen een stuk minder zwaar...

Die Nick is echt lachen. Hij zit naar Jessica's borsten te kijken. Zegt zij: "Zit je naar mijn borsten te kijken?", zegt hij weer: "Nee, ze kijken naar mij!". Zij glas was scheef en toen zei hij: "dat doet me ergens aan denken." Lache die man.
pi_18437530
Jessica is niet al te slim inderdaad
Volgens mij wordt die Nick daar op een gegeven moment toch ook helemaal gek van
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_18440676
Ik heb het net dus even gezien. Jezus wat is Jessica dom zeg! Maar inderdaad wel leuk om naar te kijken.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  donderdag 15 april 2004 @ 15:47:51 #158
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18444817
Vond het het grappigste toen Jessica naar de WC was geweest en daar een enorme penetrante gore geur had verspreid (goh, van zoon net meisje niet gedacht;) )Nick ging na haar op de WC en toen kwam ie echt zo naar buiten gerend van: BOOOOOOOOOH wat een stank... hehe....die nick is echt superdroog...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18448742
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef Teucer het volgende:

[..]

Te erg idd. Ze haalde ook nog fluor en prothese door elkaar, ze zei iets van florese. Ook grappig was: Jessic: "is dat rode chocola?", Nick: "Nee, dat zijn kersen". Verder vond ze hte zielig voor het paard, maar gelukkig was het met wielen een stuk minder zwaar...

Die Nick is echt lachen. Hij zit naar Jessica's borsten te kijken. Zegt zij: "Zit je naar mijn borsten te kijken?", zegt hij weer: "Nee, ze kijken naar mij!". Zij glas was scheef en toen zei hij: "dat doet me ergens aan denken." Lache die man.
je hebt idd net de leuke stukjes omschreven ja, echt lache
Strawberry Flavour..
pi_18579008
Toppunt van domheid!
Masterlijk!!!
pi_18579532
Ze kijkt ook gewoon dom uit dr ogies....
pi_18600896
Vind Newly Weds idd niet cool. Daarentegen vind ik Rich Girls wel heel cool
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 22 april 2004 @ 01:52:12 #163
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_18600951
Leuke serie zow.

Maare, zoals reeds aantal keer eerder gezegd in dit topic:
Miss Simpson heeft het buskruit niet uitgevonden, that's for sure.

Daarnaast heeft ze een behoorlijke koopziekte maar wat boeit dat als je centen zat hebt.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_18603218
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:45 schreef Stuart het volgende:
Vind Newly Weds idd niet cool. Daarentegen vind ik Rich Girls wel heel cool
Die meiden zijn haast nog dommer!
pi_18613406
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef Teucer het volgende:

[..]

Haha ja dat was funny Zij is zooooo dom (alsof dat nog niet gezegt is hier)
Maar érg leuke serie om naar te kijken
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 18:36:06 #166
43556 miss_dynastie
pi_18615383
Vandaag een stukje gekeken... hoeslakens van 1500 dollar .... die heb je wel nodig hoor, het is goede kwaliteit, Egyptisch katoen. Yeah, sure
  donderdag 22 april 2004 @ 19:36:27 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18616534

"Is helemaal niet zo duur, want je doet er jaaaren mee!"

Was helemaal rond geweest als ze de lakens inderdaad verpest had in het wasmachine..
  donderdag 22 april 2004 @ 19:37:43 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_18616565
Ze is niets veranderd

dinsdag 25 mei 2004 @ 19:04:33 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19400186
Jessica Puts Up Her Dukes

by Sarah Hall
May 20, 2004, 9:50 PM PT

Who wears short shorts? Jessica Simpson does.

The curvy chanteuse of Newlyweds fame has clinched the coveted role of Daisy Duke in the upcoming film The Dukes of Hazzard, Star magazine reports.

a d v e r t i s e m e n t

Simpson's father and manager, Joe, gushed about his daughter's big screen debut.

"She is really excited," he told Star. "Daisy Duke is right down her alley."

The remake of the late-'70s/early-'80s cult classic television show about the hick Duke cousins and their tricked-out Dodge Charger is set to begin production this summer.

The "With You" singer nabbed the role out from under the pert noses of a posse of hopefuls--most notably, Britney Spears, who'd been rumored to be the frontrunner for the role.

(We're thinking that someone in casting got a whiff of Spear's acting technique in Crossroads.)

Other screen queens said to have been in contention for the role included Mandy Moore and Jessica Biel.

Simpson's Hazzard triumph may serve as consolation for the would-be thespian whose sitcom pilot was rejected by ABC for its fall lineup.

On the other hand, it may fan the flames of spousal rivalry, seeing as Hot Momma, the pilot starring Mr. Simpson, aka Nick Lachey, wasn't picked up either--but so far, no one's offered the former 98 Degrees singer any juicy movie roles.

The not so newlyweds will return to MTV in June for their third season of debunking the myth that being attractive, rich and famous automatically breeds marital bliss.

They'll also recap their best Sonny & Cher impression for the return of the Nick & Jessica Variety Hour, scheduled to air around Christmas.

That's not it for Simpson, who continues her quest for total market saturation--she and sister Ashlee are teaming up to promote Hershey's new Ice Breakers Liquid Ice mints.

When her breath's not smelling minty, it will likely reek of sweets, as the In This Skin singer continues to promote her edible cosmetics and fragrance line, Dessert, which launched in Sephora stores last month.

On top of everything else, Simpson is somehow still managing to hit the North American concert circuit this summer with the "Jessica Simpson Reality Tour," which kicks off June 4 in New Orleans.
pi_19412882
Jessica = dom

En dat maakt het zo leuk
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:34:03 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19412899
Ik krijg een beetje de indruk dat Jessica die zgn domheid "acteert"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19412925
Nee ze is echt zo dom.
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:42:57 #173
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_19412995
gisteren was ze zich weer heerlijk aan het aanstellen toen ze ziek was...
ging ze in een hoekje van de lift zitten, en kroop er uit...
kroop de hele gang van het hotel door naar haar kamer...
nick werd gevraagd of ze haar wilde dragen.... nick dacht bekijk het maar
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:45:18 #174
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_19413010
oja en gisteren weer een klassieker van Jessica's domheid...

nl. de uitleg van het woord postzegel....
Jessica dacht dat het een tijdsbepaling was... post-zegel
pi_19416168
Ja ze is zoo dom dat je het eigenlijk niet wil geloven.....maar heerlijke televisie. Binnenkort een 5 uur durende marathon!
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:54:10 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19418000
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Shir het volgende:
Ja ze is zoo dom dat je het eigenlijk niet wil geloven.....maar heerlijke televisie. Binnenkort een 5 uur durende marathon!
wanneer?
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:20:28 #177
15080 static
pi_19418679
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

wanneer?
Zondag, 20:00 - 23:00.

Have fun.
pi_19418768
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:20 schreef static het volgende:

[..]

Zondag, 20:00 - 23:00.

Have fun.
5 uur in 3 uur proppen, da's dan wel weer knap
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:24:45 #179
15080 static
pi_19418794
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Kwestie van creatief de reclameblokken indelen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:25:24 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19418810
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, die afleveringen hangen op zichzelf al van knip- en plakwerk aan elkaar
pi_19431991
wat een doos..bijna nog erger dan Sylvie Meis
en hier zet ik dan iets heel leuks neer
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:51:30 #182
15080 static
pi_19432021
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:50 schreef Mickie het volgende:
wat een doos..bijna nog erger dan Sylvie Meis
Blijf je aan de gang?
  maandag 31 mei 2004 @ 14:31:03 #183
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19534841
Wat me wel opvalt is dat die Nick enorm op de centen let, hij gooit het niet over de balk ofzo

Toen ze gingen kijken voor een hond ze zijn wel een leuk paartje samen, jammer dat Jessica zo dom is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19535831
Ach, als je goed kijkt zie je heus wel dat het gewoon spel is van die Jessica, ze is echt niet zo dom als ze zich voordoet, maar ze is zich juist heel bewust van de camera en het leuke effect van haar opmerkingen. Net als bij die fotoshoot, dat ze niet goed werd, het ene moment niets aan de hand, en het andere moment doodziek, jaja, errug geloofwaardig Het is juist die Nick die niet bepaald al te slim is....... Maar het blijft wel een lekker ding die Jessica
pi_19541352
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:11 schreef Samson het volgende:
Ach, als je goed kijkt zie je heus wel dat het gewoon spel is van die Jessica, ze is echt niet zo dom als ze zich voordoet, maar ze is zich juist heel bewust van de camera en het leuke effect van haar opmerkingen. Net als bij die fotoshoot, dat ze niet goed werd, het ene moment niets aan de hand, en het andere moment doodziek, jaja, errug geloofwaardig Het is juist die Nick die niet bepaald al te slim is....... Maar het blijft wel een lekker ding die Jessica
idd, volgens mij is ze niet zo dom als ze zich voordoet. Ze weet zelf wel dat haar domme opmerkingen grappig overkomen.. als ze bijvoorbeeld optreedt of in een studio zit met 'onbekende' mensen doet ze wel normaal, en maakt ze niet van die enorm domme opmerkingen, dus ze doet dat meer voor de grap af en toe bij Nick en d'r moeder enzo.. denk ik dan
Strawberry Flavour..
  woensdag 14 juli 2004 @ 18:35:00 #186
15080 static
pi_20624086
Aanstaande zaterdag serie 1 marathon, zondag serie 2.
  woensdag 14 juli 2004 @ 18:35:54 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20624106
Serie twee heb ik maar sporadisch gezien. Bedankt voor de tip, dus!
pi_20624238
Komen er ook nog weleens nieuwe afleveringen, heb nu het id dat ze alles voor de 20ste keer herhalen
  woensdag 14 juli 2004 @ 18:45:09 #189
15080 static
pi_20624286
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:42 schreef MrX1982 het volgende:
Komen er ook nog weleens nieuwe afleveringen, heb nu het id dat ze alles voor de 20ste keer herhalen
Vanaf 19 juli de volgende serie:
quote:
NEWLY WEDS WEEKEND SPECIAL.

Het All American glamourkoppel Nick en Jessica - wie heeft ze inmiddels niet in zijn hart gesloten? Sinds deze jonge zangtalentjes met elkaar in het huwelijksbootje stapten heeft de camera ze niet meer met rust gelaten. Want deze twee tortelduifjes hebben het natuurlijk vele malen zwaarder dan een 'normaal' stel: it's tough at the top!
Het levert hilarische reality-tv op waar inmiddels al hele menigten aan verslaafd zijn geraakt.

Vanaf 19 juli beginnen we met een nieuwe serie scènes uit dit hilarische huwelijk, want zangeres Jess en haar boybandboyfriend Nick blijven ons boeien met al hun herkenbare en minder herkenbare problemen.

Om je hier vast op voor te bereiden kun je in het weekend van 17 en 18 juli languit op de bank gaan liggen voor de Newly Weds Weekend Special. Leun achterover en neem dit hartverwarmende huwelijk nog eens van a tot z door met alle twintig (!) eerdere afleveringen. En zie: de liefde overwint uiteindelijk alles...

Newly Weds Weekend Special, zaterdag 10 en zondag 11 juli van 12.00 tot 17.00 uur

Zaterdag 17 juli, zie je de eerste tien afleveringen van seizoen één. Zondag 18 juli zie je de eerste tien afleveringen van seizoen twee.
pi_20624350
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef static het volgende:

[..]

Vanaf 19 juli de volgende serie:
[..]
Bedankt voor de info
  woensdag 14 juli 2004 @ 18:56:01 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20624430
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef static het volgende:
Zaterdag 17 juli, zie je de eerste tien afleveringen van seizoen één. Zondag 18 juli zie je de eerste tien afleveringen van seizoen twee.

Een seizoen bestaat toch ook uit tien afleveringen?
pi_20625789
seizoen 2 heb ik idd bijna ook niets van gezien dus dat is wel leuk, maar waarom kunnen ze niet gewoon heel seizoen 1 en heel seizoen 2 uitzenden?? Gewoon over 2 weekenden
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:25:09 #193
15080 static
pi_20625838
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:23 schreef MissX het volgende:
seizoen 2 heb ik idd bijna ook niets van gezien dus dat is wel leuk, maar waarom kunnen ze niet gewoon heel seizoen 1 en heel seizoen 2 uitzenden?? Gewoon over 2 weekenden
Dat doen ze toch?

Op zaterdag serie 1 en op zondag serie 2.
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:04:55 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20628437
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:25 schreef static het volgende:

[..]

Dat doen ze toch?

Op zaterdag serie 1 en op zondag serie 2.
Het staat er alleen zo raar: 'de eerste tien afleveringen van seizoen 1 en de eerste tien afleveringen van seizoen 2'. Alsof er meer dan tien afleveringen in een seizoen zitten.
pi_20629744
Ik dacht dat er meer afleveringen in een seizoen zaten.

MTV doet wel vaker zulke dingen namelijk. Was ook een x zo een Real World weekend, en daar hadden ze toen ook de laatste paar afleveringen niet van uitgezonden. Want daarvoor waren er teveel.

Dus dacht dat ze dat hier nu ook weer bij deden. Omdat er zo staat de eerste 10

net ff bij mtv site gekeken, en van seizoen 1 zijn er wel 10 afleveringen maar van seizoen 2 zijn het er 14
pi_20632894
Ik vergeet het altijd te kijken. Maar gelukkig kan ik komend weekend een boel inhalen
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:29:25 #198
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_20633590
Voordat deze serie begon vond ik Jessica altijd wel een tof wijf, zo kwam ze tenminste op mij over, maar nu..
Dat een mens zó dom kan zijn, echt niet te geloven.. misschien is het gespeeld, het maakt het programma iig wel leuk.
Het is iig wel een mooi koppeltje samen, zolang haar mond maar dicht is..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_20637449
Dat duet van Nick en Jessica. .
pi_20638108
Ik wil het wel op DVD hebben....
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:54:26 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20639856
Seizoen drie kan wel eens het laatste seizoen zijn:
Bron: IMDB
quote:
Newlyweds Nick & Jessica Look To Move On

Pop couple-turned-reality TV stars Nick Lachey and Jessica Simpson are considering turning their backs on their MTV show - because they're sick of inviting the public into their home. The pop pair have reinvented themselves thanks to the success of Newlyweds: Nick & Jessica, but now they're looking to move on - and that includes looking for a new home.

Simpson says, "Our house is a set. People could walk in and know where the bathroom is, and that is weird. People would come up to the door and want to walk around. We're like, 'No.' We had to put a gate up. It's private property."
pi_20647629
kijk Jessica is best een knappe meid hoor maar hoe Nick het met haar uithoud...
Vandaag weer een herhaling op tv geweest, hij zit gezellig met zijn vrienden in 1 of andere tent gezellig tv te kijken ofzo, belt ze hem op: "waarom is die worst wit en die andere worst niet? en is het braadsworst of braadworst?" hij: "ik weet het niet" zij: "Ask your friends!!!!"

dan word je toch gek als nick zijnde of ligt dat aan mij?
pi_20719564
Hahaha, het was Newly Weds Weekend!
Ik heb het gisteren zitten bekijken, Ge-wel-dig! Ik vind het zo leuk en grappig ook. Jessica is inderdaad behoorlijk dom, maar dat maakt het wel grappig.
pi_20720523
Ik heb gister ook ff gekeken. Sommige afleveringen had ik nog niet gezien zoals die tijdens kerst dat Jessica ff een MB SL krijgt.

En haar stomheid komt ook in elke aflevering naar voren.
Nadat jessica heeft geniest vraagt ze aan nick: "Is it true that your hart stops when you sneeze?"
pi_20720933
Mja... dat is nog niet eens het domste wat ze dan uitkraamt.
Je hebt zelf toch ook wel n btje door dat je dom bent... zou t dan nooit uit laten zenden op mtv
Delivered without an information leaflet
  maandag 19 juli 2004 @ 14:00:45 #206
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_20721016
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Mja... dat is nog niet eens het domste wat ze dan uitkraamt.
Je hebt zelf toch ook wel n btje door dat je dom bent... zou t dan nooit uit laten zenden op mtv
Zelfspot is okay
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20721225
MTV edit de serie wel zo dat Jessica er (nog) dommer uitziet voor de kijker.
  maandag 19 juli 2004 @ 14:50:40 #208
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20721912
Die blik van Nick als Jessica weer eens iets doms uitkraamt of lakens van 1400 dollar heeft gekocht

Je ziet hem denken: "Tering, hoe dom kun je worden?"
pi_20722251
Idd hij denkt volgens mij soms echt: "You can't be that dumb"
pi_20723378
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:50 schreef Ripley het volgende:
Die blik van Nick als Jessica weer eens iets doms uitkraamt of lakens van 1400 dollar heeft gekocht

Je ziet hem denken: "Tering, hoe dom kun je worden?"
je bedoelt hoe dom ben je en hoe dommer wil je worden??

In een aflevering zat er een kakkerlak in hun limousine en mevrouwtje wilde deze niet doodtrappen met haar DKNY-laarzen (zou ik ook niet doen )

Maar wat ze ook zei in de limo:

Jess: 'I hate cacharoaches' (vrijvertaald zoiets als: ik haat lakkerklakken)
Nick:
  maandag 19 juli 2004 @ 19:22:30 #211
11458 ivetje
pi_20727887
Afgelopen weekend was het weer Newly-weds weekend op mtv Hilarisch!!!

Hadden ze ergens een opname voor, moesten ze beide iets zeggen. Dus Nick begint "Zie ik er wel gespierd genoeg uit". Jessica vergeet toch 3 keer toe haar tekst. Later blijtk dat ze "Natuurlijk lieverd" moest zeggen Hoe kan je nou in gods naam 3 keer (als het niet meer is) 2 woorden vergeten!!! En het is nieteens dat ze zoiets raars moet zeggen, het is een normale reactie op zo'n vraag. Ben je dan blond of superblond
To infinity…and beyond!
pi_20728829
Nieuwe afleveringen
  maandag 19 juli 2004 @ 23:18:10 #213
14940 Borin
¡&#623;o p&#633;&#
pi_20732981
Newlyweds
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_20741231
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef ivetje het volgende:
Afgelopen weekend was het weer Newly-weds weekend op mtv Hilarisch!!!

Hadden ze ergens een opname voor, moesten ze beide iets zeggen. Dus Nick begint "Zie ik er wel gespierd genoeg uit". Jessica vergeet toch 3 keer toe haar tekst. Later blijtk dat ze "Natuurlijk lieverd" moest zeggen Hoe kan je nou in gods naam 3 keer (als het niet meer is) 2 woorden vergeten!!! En het is nieteens dat ze zoiets raars moet zeggen, het is een normale reactie op zo'n vraag. Ben je dan blond of superblond
Geweldig toch?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 13:05:52 #215
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20741406
Ik vind die gozer ook wel grappig. Hij lacht haar gewoon de hele tijd vierkant uit omdat ze zo dom is en zegt af en toe dat ze lekkere tieten heeft

Mooie kerel
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_20741822
Hahaha....hij is ook wel een beetje no-life. Jessica is duidelijk succesvoller dan hij....
(ik moest zelf echt graven in mijn geheugen hoe zijn boyband ook al weer heette...)
pi_20742027
ik had gister het begin gemist, maar waarom woont die andere chick daar nu opeens
is dat een vriendin van Jessicaa ofzo.
pi_20742314
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:26 schreef Shir het volgende:
Hahaha....hij is ook wel een beetje no-life. Jessica is duidelijk succesvoller dan hij....
(ik moest zelf echt graven in mijn geheugen hoe zijn boyband ook al weer heette...)
69 degrees?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:33:10 #219
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20743186
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef Yodaah het volgende:

[..]

69 degrees?
98 degrees
pi_20743233
iemand gezien hoeveel tijdschriften zij uit haar tas haalde om 1 credit card te zoeken??

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:47:24 #221
21066 Potter
At your service
pi_20743470
Ongelovelijk dat je kan janken omdat je kapper gaat verhuizen!
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:53:14 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_20743587
Jessica Simp(el)son... ik heb gewoon geen woorden voor de mate van stompzinnigheid waarover die griet beschikt... Dan kan ze nog zo mooi zijn, ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een beetje normale jongen daar niet binnen de kortste keren doodziek van wordt...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:55:06 #223
21066 Potter
At your service
pi_20743626
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
Jessica Simp(el)son... ik heb gewoon geen woorden voor de mate van stompzinnigheid waarover die griet beschikt... Dan kan ze nog zo mooi zijn, ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een beetje normale jongen daar niet binnen de kortste keren doodziek van wordt...
Ach ik ken genoeg gasten die op domme meiden vallen zodat ze zich slimmer gaan voelen.
pi_20743655
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister ook ff gekeken. Sommige afleveringen had ik nog niet gezien zoals die tijdens kerst dat Jessica ff een MB SL krijgt.
Geweldig was dat: de dure cadeautjes vlogen over en weer, en wat kreeg nick?

Tafeltennisbatjes.
pi_20743660
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:47 schreef Potter het volgende:
Ongelovelijk dat je kan janken omdat je kapper gaat verhuizen!
niet omdat hij ging verhuizen, maar volgens mij omdat hij niet op tijd kon zijn om haar haar op te steken ... nog erger!

In een aflevering van afgelopen zondag vroeg ze aan de chefkok wat 'oregano' was...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:58:31 #226
21066 Potter
At your service
pi_20743690
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef Yodaah het volgende:

[..]

niet omdat hij ging verhuizen, maar volgens mij omdat hij niet op tijd kon zijn om haar haar op te steken ... nog erger!

In een aflevering van afgelopen zondag vroeg ze aan de chefkok wat 'oregano' was...
hahahahahaha
pi_20743699
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Tafeltennisbatjes.
Krijg je ervan als je vriendin het niet begrijpt
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:10:45 #228
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_20743947
Absoluut geweldig. Ik had voor dit weekend alleen wat kleine stukjes gezien, en wat verhalen gehoord.
Dit weekend eens lekker wat afleveringen wezen kijken, ongelovelijk! Iemand kan niet ZO dom wezen!!
Wat zaken die mij het meest opvielen:
- WAT IS ZIJ DOM!
- Hij zit er best wel mee dat zn carriere de mist in gaat en eigenlijk weinig voorstelt. Zeker 3 keer gezien dat jessica groots wordt genoemd en hij niet of fout
- Cadeautjes met kerst : I bought you an ipod, i bought you an ipod. Jessica krijgt een mercedes, dr ouders een plasmascherm en Nick pinpongbatjes
- Dr vader.. wat een fout kerel. Geblondeerd haar en een oorbel..
- Jessica is voor my nogal typerend voor de moderne amerikaan (of mens). Niks in perspectief kunnen zien, niks weten etc.
- Wat had ze zielig geweest als ze ook lelijk was geweest
- Ze is wel een lekker wijf
- WAT IS ZE DOM!
- De ongeloof die je af en toe in Nicks ogen ziet als ze weer iets enorm doms doet.
- Volgens mij is hij ook wel een beetje bij dr omdat hij zich dan slimmer voelt, want op zich is ook hij niet echt briljant.

Al met al leuk om te zien, zolang je er om kan lachen en je je niet gaat irriteren aan Simpson
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_20747664
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Tafeltennisbatjes.
Dat was idd mooi. Hij slooft zich uit voor iedereen en geeft de duurste kado's en krijgt bijna niets terug

Hij is denk ik maar vanwege twee dingen nog bij Jessica
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:11:46 #230
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20747823
Jessica die moeilijke woorden wil gebruiken.:

Na zoenen met Nick: 'ieuw, I felt your ventures'

Voor de leken: dentures is gebit.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:35:05 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20748300
Ik kijk ook zo af en toe en Jessica is inderdaad niet bijster slim
Mij is het meest bijgebleven dat Nick de veranda ofzo aan het schoonspuiten was en Jessica zat toe te kijken op het trapje. Toen vroeg hij haar of ze even de tuinslang wat uit wilde rollen. De reactie: "How do I do that?" En diezelfde reactie kwam toen hij vroeg of ze even de knik uit de slang wilde halen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:37:35 #232
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20748345
Wat mij wel opvalt is dat ze en dan vooral Nick veel vrije tijd hebben, gewoon een beetje rondhangen met zijn broer lijkt zijn leven te zijn

ik d8 altijd dat beroemde mensen het altijd enorm druk hadden

oh enne dat liedje van 98 Degrees met Stevie Wonder kon ik wel waarderen
pi_20748450
bedoel je niet Blue met Stevie Wonder (damn..waarom weet ik dit soort loze feiten )
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:47:24 #234
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20748530
Nee
pi_20749992
hmm weer een oude aflevering nu. Beetje jammer
pi_20750039
pffff waarom kunnen ze nou nooit gewoon uitzenden zonder er iedere x herhalingen tussen te gooien.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:13:35 #237
15080 static
pi_20750184
Ik snap niets van dan uitzendtschema, zelfde als bij de Osbournes.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:23:08 #238
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20750371
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:13 schreef static het volgende:
Ik snap niets van dan uitzendtschema, zelfde als bij de Osbournes.
Tja, het is wel weer typisch Nederlands he
Downloaden dan maar weer
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:24:00 #239
15080 static
pi_20750385
Heeft hij een Ferrari tot zijn beschikking, gaan ze golfen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 juli 2004 @ 20:26:07 #240
22592 crew  Ole
pi_20750425
ze kan niet lezen D
pi_20751786
Ik moet trouwens toegeven ik vind dit leuker als de Osbournes
pi_20752763
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik moet trouwens toegeven ik vind dit leuker als de Osbournes
eeeeh, hoe zou dat nou komen.... ik kijk ook een stuk liever naar Jessica Simpson dan naar Sharon en Kelly Osbourne
pi_20759100
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:24 schreef static het volgende:
Heeft hij een Ferrari tot zijn beschikking, gaan ze golfen.
Over golfen gesproken, heb je ook die aflevering gezien dat zij samen gaan golfen? en dat zij na 1 minuut toekijken al zoiets heeft van: en zegt 'I'm hungry' en tot ergernis van Nick??
  woensdag 21 juli 2004 @ 09:44:26 #244
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_20759203
Is dit nou een leuk programma? Het lijkt allemaal zooooo ver-schrik-ke-lijk geensceneerd... Jessica is zo dom, dat het gewoon weer grappig wordt. Er is trouwens een liedje gemaakt over Jessica Simpson door de zanger van de band The Moldy Peaches. Gaat zo van 'Jessica Simpson, where has your love gone, it's not in your music.' Briljant idee. Of Frank Boeien ook even zoiets over Silvy Meis zou willen maken, pronto.
Paan!
  woensdag 21 juli 2004 @ 10:42:34 #245
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20760199
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 09:38 schreef Yodaah het volgende:

[..]

Over golfen gesproken, heb je ook die aflevering gezien dat zij samen gaan golfen? en dat zij na 1 minuut toekijken al zoiets heeft van: en zegt 'I'm hungry' en tot ergernis van Nick??
''Ik moet plassen''
pi_20760647
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ze en dan vooral Nick veel vrije tijd hebben, gewoon een beetje rondhangen met zijn broer lijkt zijn leven te zijn

ik d8 altijd dat beroemde mensen het altijd enorm druk hadden

oh enne dat liedje van 98 Degrees met Stevie Wonder kon ik wel waarderen
Drew is toch niet zijn broer? Drew is toch gewoon één van die gozers waarmee hij in 98 Degrees zat.
Dat liedje met Stevie Wonder (soundtrack Mulan) was inderdaad ok. Maar ik weet de titel echt niet meer.

Natuurlijk pakken ze bij newly weds er enkele stukjes steeds uit, zodat Jessica nog dommer lijkt en Nick zich nog meer verveelt. Want inderdaad hij heeft gewoon weinig te doen...

Maar goed, leuke tv in ieder geval!
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:14:29 #247
24293 Mikkel
Assistant regional manager
pi_20760815
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Shir het volgende:

[..]

Drew is toch niet zijn broer? Drew is toch gewoon één van die gozers waarmee hij in 98 Degrees zat.
Dat liedje met Stevie Wonder (soundtrack Mulan) was inderdaad ok. Maar ik weet de titel echt niet meer.

Natuurlijk pakken ze bij newly weds er enkele stukjes steeds uit, zodat Jessica nog dommer lijkt en Nick zich nog meer verveelt. Want inderdaad hij heeft gewoon weinig te doen...

Maar goed, leuke tv in ieder geval!
"True to your heart", of zoiets?

Waarom weet ik dit?
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:15:01 #248
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20760824
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Shir het volgende:

[..]

quote:
The quartet 98 Degrees consists of brothers Nick and Drew Lachey, Justin Jeffre, and Jeff Timmons.
quote:
True To Your Heart
pi_20760873
Ow, het is wel zijn broer....dat verklaart een hoop. Waarom is hij dan zoveel kleiner?
Thanks Boo!
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:40:10 #250
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20761402

[ Bericht 51% gewijzigd door _Boo_ op 21-07-2004 11:42:15 ]
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:42:32 #251
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20761453
Kruisjes!
pi_20772635
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 09:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Is dit nou een leuk programma? Het lijkt allemaal zooooo ver-schrik-ke-lijk geensceneerd... Jessica is zo dom, dat het gewoon weer grappig wordt. Er is trouwens een liedje gemaakt over Jessica Simpson door de zanger van de band The Moldy Peaches. Gaat zo van 'Jessica Simpson, where has your love gone, it's not in your music.' Briljant idee. Of Frank Boeien ook even zoiets over Silvy Meis zou willen maken, pronto.
Wie is Frank Boeien???
pi_20773925
wahahaha, wat een sneu figuur die Nick, hij kon dus helemaal niet skieen, viel op zn bek en terug naar het chalet, heeft die slimmerik geen sleutel.... 's avonds zit ie zielig te doen bij Jessica... wie was nou de domste van de 2?
  woensdag 21 juli 2004 @ 22:49:15 #254
11458 ivetje
pi_20776472
Afgelopen week ook weer...jessica heeft kaarsen gehaald die volgens haar zoooo ongelooflijk lekker ruiken. Vriendin van haar vraagt welke geur het is...jessica zoeken, blijken ze geurloos te zijn en maar roepen dat ze lekker ruiken hoor
En vooral ook die oriëntal seafood...wat jessica verstond al anal seafood Ze begreep er geen hol van want ze had nog nooit van anal seafood gehoord en d8 dat het iets nieuws was ofzo Mijn god, hoe dom kan je zijn zeg!!
To infinity…and beyond!
  woensdag 21 juli 2004 @ 22:56:05 #255
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_20776629
BTW: die moeder is ook erg als ze gaan shoppen..die moeder BLIJFT maar meer kleren voor dat kind aansmeren
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 juli 2004 @ 23:31:27 #256
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20777519

woensdag 21 juli 2004 @ 23:37:45 #257
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20777666
Jessica:
"Hoe moet je een condoom om doen"

Die broer van nick:

Geweldige TV.
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:13:39 #258
82456 teig
oh my gow
pi_20778293
oh my gow
pi_20782507
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef teig het volgende:
oh my gow
wat een geweldige uitspraak!
  donderdag 22 juli 2004 @ 11:29:07 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_20784226
Ze hoeft natuurlijk ook niet slim te zijn

Oh, wil nog even kwijt dat ze wel enorme kwijlmuziek maken, alletwee.
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_20784347
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
speciaal voor jou:

jammer dat er geen geluid bij zit
pi_20804833
Laatst gingen ze skiën/snowboarden, onderweg in de auto:

Jess: Je kunt beter niet gaan skiën, daar raak je gefrustreerd van en dan breek je misschien je nek
Nick: dan ben ik niet gefrustreerd, maar dan ben ik dood ...

vrijdag 23 juli 2004 @ 12:56:23 #263
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_20805621
Jessica brengt btw Angels niet uit in Europa omdat de platenmaatschappij bang is dat ze afgeslacht wordt door alle Robbie fans...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_20805834
Die laatste ep met dat skieen was weer leuk
pi_20805975
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Ze hoeft natuurlijk ook niet slim te zijn

Oh, wil nog even kwijt dat ze wel enorme kwijlmuziek maken, alletwee.
Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.
quote:
Nick And Jessica Go Back To The Beginning

Reality TV couple Nick Lachey and Jessica Simpson have found the perfect way of ending their Newlyweds: Nick And Jessica show - returning to the place where it all started.

The couple revisited the Riverbend Church in Austin, Texas, where they wed two years ago to renew their vows - and they took a camera crew with them.

Family and friends were banned from the secret ceremony and only one staff member of the church was allowed to stay for the quick service.

Simpson's father Joe says, "They just wanted to go back to where it all began."

The couple have announced they're keen to end the show which has made them stars on American TV because they no longer feel like newlyweds.
Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begon
pi_20833617
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 13:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.
[..]

Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begon
ik vind t niet snel jammer als series eindigen, maar dit vind ik toch wel balen
pi_20874669
nu nieuwe aflevering.

Die vriendin van Jessica is al net zo erg Nick gaat volgens mij zometeen nog is slaan
  maandag 26 juli 2004 @ 20:14:51 #268
15080 static
pi_20874734
quote:
Op maandag 26 juli 2004 20:12 schreef MissX het volgende:

Die vriendin van Jessica is al net zo erg an
Dat schijnt haar PA te zijn.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 04:15:16 #269
14940 Borin
¡&#623;o p&#633;&#
pi_20882555
Wat een erg wijf zeg!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  dinsdag 27 juli 2004 @ 06:39:00 #270
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20882645
Die vriendin vinnik wel lekker eigenlijk gek eigenlijk dat Nick niet om een trio verzoekt
pi_20884401
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 12:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jessica brengt btw Angels niet uit in Europa omdat de platenmaatschappij bang is dat ze afgeslacht wordt door alle Robbie fans...
Ik kan me er iets bij voorstellen. . .
pi_20884476
Ow my Gow!!!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 10:55:17 #273
99991 SilverShoe
( FOK crew )
pi_20884571
Toch is ze lekker
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:14:47 #274
15080 static
pi_20895457
Nick heeft hetzelfde horloge als ik.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:26:12 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20895718
Leuke beestjes, die Koalabi's
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:27:58 #276
15080 static
pi_20895764
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:
Leuke beestjes, die Koalabi's
Ja.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:29:03 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20895785
En natuurlijk ook een heel stoer horloge .
pi_20896597
dat horloge van 50k
  dinsdag 27 juli 2004 @ 21:00:44 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20896643
Nick is cute
  dinsdag 27 juli 2004 @ 21:03:46 #280
15080 static
pi_20896749
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef qwertyuiop het volgende:
dat horloge van 50k
Zo duur is dat horloge niet hoor.
pi_20899228
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef Vivi het volgende:
Nick is cute
Idd
Dat wijf dat bij hun logeert vind ik trouwens irritant. Kan ze zelf geen huis zoeken ofzo, het zou me niks verbazen als het gewoon in scene is gezet voor de serie, zo'n extra persoon erbij.
  zondag 8 augustus 2004 @ 17:11:45 #282
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21134482
Die serie over het zusje van Jessica is ook wel leuk, dat zusje is helemaal niet zo dom als Jes
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:48:27 #283
15080 static
pi_21642756
quote:
I do, part II.

Slechts een jaar na hun trouwdag, willen Jessica Simpson en Nick Lachey hun trouwgeloften opnieuw uitspreken. Het stel wil helemaal opnieuw beginnen als de show 'Newlyweds' stopt. Pas dan kunnen ze zich weer gewoon gedragen en beginnen aan een leven als echt getrouwd stel.

Jessica wil een echt huismusje worden en verwacht dat de liefde tussen hen er na de show een stuk relaxter aan toe gaat. Er gaan geruchten dat Britney Spears en Kevin Fetherline Jes en Nick gaan vervangen als Newlyweds.
pi_21642957
Jessica schijnt ook helemaal niet zo dom te zijn. Ze schijnt zelfs wel een hoog iq te hebben. Maar dat ze het allemaal zo in scene zetten, omdat het goed is voor de marketing.
pi_21643021
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:00 schreef Shir het volgende:
Jessica schijnt ook helemaal niet zo dom te zijn. Ze schijnt zelfs wel een hoog iq te hebben. Maar dat ze het allemaal zo in scene zetten, omdat het goed is voor de marketing.
Dan doet ze dat héél goed, mij lukt het niet zo
pi_24601846
Het is nu weer op TV
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24602741
Pff klote censuur van die preutse amerikanen ook altijd
pi_24604809
bedoel je die wazige bovenkant van dr tiet ?

haha.. vond ik ook raar..
Strawberry Flavour..
pi_24605013
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:40 schreef -moi- het volgende:
bedoel je die wazige bovenkant van dr tiet ?

haha.. vond ik ook raar..
haha exactement, daar werd een tepel weggemoffeld
  maandag 17 januari 2005 @ 14:54:21 #290
11458 ivetje
pi_24612894
Geloof er iig niets van dat ze haar domheid in scene zet hoor Ze is wel vaker dom, ook in andere programma's waar ze in voorkomt En zoooo dom is moeilijk in scene te zetten
To infinity…and beyond!
pi_24616267
Al te snugger is ze inderdaad niet, dat heeft Nick ook wel door.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:55:53 #292
11458 ivetje
pi_24650737
Net was ze weer op mtv...programma "happy birthday Jessica. Love Nick".
Ze werd voor de gek gehouden dat Nick niet op haar verjaardag kon zijn ivm vliegtuig gemist etc...toen was ie er opeens toch met een hondje voor haar.
Maar goed, ze ging zingen in Dallas...jemig, die bek die ze trekt...niet normaal, ze zat met haar lippen om de microfoon heen geklemd toen ze zong Dat ding hoef je toch niet in je mond te douwen...en haar uitspraak...ze ging Angels zingen van Robbie...het klonk echt niet, wrong spreekt ze uit als wraaaaaooooong. Het leek net of ze met een accent zong...heel vreemd

Maar goed, verder is het een mooie vrouw en ze is best grappig om naar te kijken...en daar gaat het toch om he
To infinity…and beyond!
pi_30722025
Het komt vanaf vanavond maandag tot en met donderdag op Veronica om 18.05.

Wist niet dat MTV de shows ook verkocht aan andere zenders
  maandag 19 september 2005 @ 16:32:20 #294
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30729722
Nick is heerlijk Oh My Gow
fijn!
pi_30730166
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ja, The Osbournes kwam ook een tijdje op Yorin geloof ik. Gebeurt dus wel vaker.
pi_30730391
Ik ga zeker kijken leuk programma
  maandag 19 september 2005 @ 17:58:46 #297
11458 ivetje
pi_30732139
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Zullen wel weer herhalingen zijn...heb ze dan allemaal al gezien gok ik
To infinity…and beyond!
pi_30879255
Die serie loopt dus nu ook zie ik op de nederlandse tv na eerst op MTV te zijn geweest. Trouwens jullie zien het eerste deel van de serie.En over die Jessica Simpson: Ja ze is niet de snuggerste en het is helaas niet gespeeld maar ze is echt dom. Dom als in echt gewoon heel stom uit de hoek kunnen komen gewoon omdat ze het echt niet weet. Ze heeft haar school ook niet afgemaakt laat staan dat ze ook niet echt algemeen ontwikkelt is zoals je van iemand mag verwachten die opgroeid.
Jessic'a enigste vorm van info is de televisie en chickblaadjes.En als je weet dat de Amerikaanse tv een grote manipulatie van feiten is,dan begrijp je ook gelijk waarom ze niet echt uitblinkt in algemene kennis.
Verder is het een mooie meid,echt zo een texaanse Yehaa cowgirl die op school ongetwijfeld een populaire cheerleader zal zijn geweest.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:59:29 #299
3767 Herald
Come get some
pi_31162199
Zonder make-up ziet Jessica er niet eens zo lelijk uit. Beter dan wanneer ze zo opgedirkt is.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31166308
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 04:44 schreef i-spy24 het volgende:
En over die Jessica Simpson: Ja ze is niet de snuggerste en het is helaas niet gespeeld maar ze is echt dom. Dom als in echt gewoon heel stom uit de hoek kunnen komen gewoon omdat ze het echt niet wee. Ze heeft haar school ook niet afgemaakt laat staan dat ze ook niet echt algemeen ontwikkelt is zoals je van iemand mag verwachten die opgroeid.

Jessic'a enigste vorm van info is de televisie en chickblaadjes.En als je weet dat de Amerikaanse tv een grote manipulatie van feiten is,dan begrijp je ook gelijk waarom ze niet echt uitblinkt in algemene kennis.

Ze is idd wel een lekker wijf, maar daar hoef je je school niet voor af te maken om dat te zien!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:42:34 #301
3767 Herald
Come get some
pi_31173381
weet je wat, ik doe deze op slot
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')