Wie is Frank Boeien???quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Is dit nou een leuk programma? Het lijkt allemaal zooooo ver-schrik-ke-lijk geensceneerd... Jessica is zo dom, dat het gewoon weer grappig wordt. Er is trouwens een liedje gemaakt over Jessica Simpson door de zanger van de band The Moldy Peaches. Gaat zo van 'Jessica Simpson, where has your love gone, it's not in your music.' Briljant idee. Of Frank Boeien ook even zoiets over Silvy Meis zou willen maken, pronto.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef teig het volgende:
oh my gow
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Ze hoeft natuurlijk ook niet slim te zijn
Oh, wil nog even kwijt dat ze wel enorme kwijlmuziek maken, alletwee.
Toen ze "home of the brave" zong, mijn god, verkracht anders even een nummer met lange uithalen.. blegh
Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begonquote:Nick And Jessica Go Back To The Beginning
Reality TV couple Nick Lachey and Jessica Simpson have found the perfect way of ending their Newlyweds: Nick And Jessica show - returning to the place where it all started.
The couple revisited the Riverbend Church in Austin, Texas, where they wed two years ago to renew their vows - and they took a camera crew with them.
Family and friends were banned from the secret ceremony and only one staff member of the church was allowed to stay for the quick service.
Simpson's father Joe says, "They just wanted to go back to where it all began."
The couple have announced they're keen to end the show which has made them stars on American TV because they no longer feel like newlyweds.
ik vind t niet snel jammer als series eindigen, maar dit vind ik toch wel balenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lange uithalen vinden Amerikanen mooi.
[..]
Ze gaan er mee kappen en eindigen waar het begon
Dat schijnt haar PA te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:12 schreef MissX het volgende:
Die vriendin van Jessica is al net zo ergan
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jessica brengt btw Angels niet uit in Europa omdat de platenmaatschappij bang is dat ze afgeslacht wordt door alle Robbie fans...
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:
Leuke beestjes, die Koalabi's![]()
Zo duur is dat horloge niet hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef qwertyuiop het volgende:
dat horloge van 50k
Iddquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef Vivi het volgende:
Nick is cute
quote:I do, part II.
Slechts een jaar na hun trouwdag, willen Jessica Simpson en Nick Lachey hun trouwgeloften opnieuw uitspreken. Het stel wil helemaal opnieuw beginnen als de show 'Newlyweds' stopt. Pas dan kunnen ze zich weer gewoon gedragen en beginnen aan een leven als echt getrouwd stel.
Jessica wil een echt huismusje worden en verwacht dat de liefde tussen hen er na de show een stuk relaxter aan toe gaat. Er gaan geruchten dat Britney Spears en Kevin Fetherline Jes en Nick gaan vervangen als Newlyweds.
Dan doet ze dat héél goed, mij lukt het niet zoquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:00 schreef Shir het volgende:
Jessica schijnt ook helemaal niet zo dom te zijn. Ze schijnt zelfs wel een hoog iq te hebben. Maar dat ze het allemaal zo in scene zetten, omdat het goed is voor de marketing.
haha exactement, daar werd een tepel weggemoffeldquote:Op zondag 16 januari 2005 23:40 schreef -moi- het volgende:
bedoel je die wazige bovenkant van dr tiet?
haha.. vond ik ook raar..
Ja, The Osbournes kwam ook een tijdje op Yorin geloof ik. Gebeurt dus wel vaker.quote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt vanaf vanavond maandag tot en met donderdag op Veronica om 18.05.
Wist niet dat MTV de shows ook verkocht aan andere zenders
Zullen wel weer herhalingen zijn...heb ze dan allemaal al gezien gok ikquote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt vanaf vanavond maandag tot en met donderdag op Veronica om 18.05.
Wist niet dat MTV de shows ook verkocht aan andere zenders
quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:44 schreef i-spy24 het volgende:
En over die Jessica Simpson: Ja ze is niet de snuggerste en het is helaas niet gespeeld maar ze is echt dom. Dom als in echt gewoon heel stom uit de hoek kunnen komen gewoon omdat ze het echt niet wee. Ze heeft haar school ook niet afgemaakt laat staan dat ze ook niet echt algemeen ontwikkelt is zoals je van iemand mag verwachten die opgroeid.
Jessic'a enigste vorm van info is de televisie en chickblaadjes.En als je weet dat de Amerikaanse tv een grote manipulatie van feiten is,dan begrijp je ook gelijk waarom ze niet echt uitblinkt in algemene kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |