Nu heb je bij de footlocker weer allemaal van die retro schoenen. Nike Air max classics komen terug enzo. Maar die gast daar vertelde mij dat deze 2 niet gingen komen.
Vraag: weet iemand een site of iets dergelijks waar je deze schoenen nog zou kunnen bestellen of replica's ervan.
en ik geloof dat je ook nog www.sneakercenter.com hebt waar je oude modellen kunt kopen.
ik zal nog es even rondkijken.
en anders gewoon even op eBay kijken, worden ook genoeg ongedragen oude sneakers verkocht
quote:Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:Nike Air max classics komen terug enzo.
quote:de "oude" kleuren van vroeger....
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef The-What het volgende:[..]
Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
alle oude classic modellen....
quote:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:
Nike Air max classics komen terug enzo.
Misschien staan ze wel op de footlocker online verkoop en dat die werknemer dat niet weet, zal haast wel niet
http://www.footlocker-europe.com
quote:De eerste reeks air max was niet helemaal hetzelfde als de classic reeks die ze later uitbrachten. De classics waren er ook alleen maar in blauw met wit, terwijl de eerste reeks 3 kleurig was.
Op maandag 17 maart 2003 16:16 schreef F1908 het volgende:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
180's waren schitterend, maar niet zo mooi als de Sir Charles versie ervan.
Ik vraag me nog steeds af of je er lekker op kan hardlopen. Op de max (zowel eerste als de eerste reeks met luchtkamer helemaal door de hak) ging het in ieder geval niet.
Weet iemand of deze schoenen weer verkrijgbaar zullen zijn in Nederland, of dat zijn in Amerika. Op Nike sites en Footlocker sites kan ik iig niets terugvinden.
Die mocht ik toen niet van me ouders omdat ze zo duur waren! Haha! Als ze die weer gaan uitbrengen koop ik ze direct!
quote:ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Op zondag 9 november 2003 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Da's toch alweer 13 jaar geleden.
Ik heb de schoendoos nog
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
quote:Ze waren toen 350 gulden, en ze waren best snel kapot
Op zondag 9 november 2003 21:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
ach wie let daar nou op?
quote:Idd snel vuil, en ik vond de 'gewone' air max lekkerder lopen
Op zondag 9 november 2003 21:15 schreef Mexoryl het volgende:
Ik had ze ooit en zou ze nu niet willen hebben. Ze liepen best lekker, maar werden snel vuil.
quote:Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb nu die Air Max 93, de "opvolger" van de Huarache en de 180 (sokconcept en grote air zool in een) en die loopt ook verschrikkelijk lekker, en vooralsnog slijtvast. Maar ja, het blijvenb witte linnen sportschoenen en die zijn nou eenmaal snel vuil.ach wie let daar nou op?
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
quote:ja, ik zie net dat m'n plaatje niet werkt
Op zondag 9 november 2003 21:20 schreef Robertje het volgende:
Zijn dat die loopschoenen?
Je hebt ze ook nog in basketbalschoenvorm gehad, die waren groen met zwart, enorm hoog, enorm duur en hadden een pompje a la Reebok pump
quote:Die Maxes bedoelde ik dus, hier had ik de blauwe van, virenden hadden deze en de groene
Op zondag 9 november 2003 21:21 schreef haaahaha het volgende:[..]
Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
[afbeelding]
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 09-11-2003 21:28]
quote:Nee man, dit
Op zondag 9 november 2003 21:28 schreef Roderick het volgende:
[afbeelding]zijn dat ze?
quote:dat is de basketballschoen uitvoering
Op zondag 9 november 2003 21:28 schreef Roderick het volgende:
[afbeelding]zijn dat ze?
dit is de loopschoenuitvoering
quote:hij vind wel weer een mooie foto hoor, daar was ik al de hele tijd naar op zoek
Op zondag 9 november 2003 21:39 schreef haaahaha het volgende:[..]
Nee man, dit
must have those shoes...
quote:ga dan rondgangen in een Lonsdale topic
Op zondag 9 november 2003 21:46 schreef 2HARD4U het volgende:
wat een homo schoenen gatverdamme bah:r:r:r
hier hou ik niet van bah
Nordcore kloon???
Jammer dat ze hem niet in de originele kleurencombo hebben gereissued; paars met een rozetint
Ik kan ze nergens vinden, misschien schrijf ik het verkeerd?
quote:Huarache, ik heb in 2000 de reissue gekocht, een jaar gedragen en toen schoongemaakt en sindsdien in m'n kast bewaard.
Op zondag 9 november 2003 22:18 schreef Sjabba het volgende:
En de Hurrachis dan?Ik kan ze nergens vinden, misschien schrijf ik het verkeerd?
Ik hoop dat ze die net als de Air Max Classic eens permanent in het assortiment opnemen.
deze bedoel je, precies dezelfde kleur als dat ik ze ook nog heb:
Kan zo geen foto van ze vinden.
quote:Ach weet je, in die tijd waren dit de eerste in zijn soort. Ze waren erg cool en dus is het gewoon jeugdsentiment. Ik zie wel dat als je ziet wat je nu kan kopen aan nikes, deze nikes er verouderd en misschien simpel eruit zien, maar dan nog gaat de term homo schoenen me echt wel iets te ver.
Op zondag 9 november 2003 21:46 schreef 2HARD4U het volgende:
wat een homo schoenen gatverdamme bah:r:r:r
hier hou ik niet van bah
quote:Verouderd? Simpel? Jeugdsentiment? Deze schoenen zijn gewoon
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ach weet je, in die tijd waren dit de eerste in zijn soort. Ze waren erg cool en dus is het gewoon jeugdsentiment. Ik zie wel dat als je ziet wat je nu kan kopen aan nikes, deze nikes er verouderd en misschien simpel eruit zien, maar dan nog gaat de term homo schoenen me echt wel iets te ver.
quote:Jep correct
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef itsontoday het volgende:[..]
Verouderd? Simpel? Jeugdsentiment? Deze schoenen zijn gewoon
, gewoon echt mooie schoenen. Ach sommige mensen gooien overal de term homo voor.
net als velen mocht ik die schoenen ook niet hebben omdat ze te duur waren Daar na ben ik gaan werken en kocht ik echt elke nike air schoenen die uit kwamen
Elk maand had ik nieuwe schoenen. Best ziek
quote:Inderdaad... Ik heb precies hetzelfde; niet dat ik elke maand nieuwe Nikes kocht, maar wel 4x per jaar de nieuwste (en dus vaak ook de duurste) Nikes. Daarvoor mocht ik van mijn ouders 1x per jaar nieuwe en dan zeker niet de duurste...
Op maandag 10 november 2003 12:15 schreef ook_gek het volgende:
net als velen mocht ik die schoenen ook niet hebben omdat ze te duur warenDaar na ben ik gaan werken en kocht ik echt elke nike air schoenen die uit kwamen
Elk maand had ik nieuwe schoenen. Best ziek
Een vriend van mij had vroeger ook van die stoere Huarache's, ik niet...
Dus ik hoop dat die terugkomen, dan koop ik ze zeker!
quote:Weheheh ik ken het
Op maandag 10 november 2003 14:20 schreef MikeAir het volgende:[..]
Inderdaad... Ik heb precies hetzelfde; niet dat ik elke maand nieuwe Nikes kocht, maar wel 4x per jaar de nieuwste (en dus vaak ook de duurste) Nikes. Daarvoor mocht ik van mijn ouders 1x per jaar nieuwe en dan zeker niet de duurste...
Nu is het al jaren zo, dat wanneer ik mooie Nikes zie, ik ze lekker gewoon koop!
Doordat ik ze vroeger niet mocht hebben, ben ik er nu waarschijnlijk een beetje verslaafd aan geraakt...Een vriend van mij had vroeger ook van die stoere Huarache's, ik niet...
Dus ik hoop dat die terugkomen, dan koop ik ze zeker!
Net als gisteren die jas die ik gekocht heb voor 350 euro
quote:Gevolg is wel dat ik schoenen niet meer verslijt... er staan er genoeg in mijn kamer. Voordat ze een beetje beginnen te slijten, koop ik weer nieuwe.
Op maandag 10 november 2003 15:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weheheh ik ken het
Alleen koop ik nu wat ik zelf wil. En of het nou veel geld is of niet. Als ik het wil en ik heb het geld dan koop ik hetNet als gisteren die jas die ik gekocht heb voor 350 euro
quote:300 gulden en met een beetje geluk 320 gulden
Op maandag 10 november 2003 15:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat kosten die Air 180 vroeger eigenlijk?
quote:Damn dat was vroeger echt een hoop geld! Tegenwoordig zijn elke Max 150 ¤ (330 piek dus)
Op maandag 10 november 2003 16:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
300 gulden en met een beetje geluk 320 gulden
Is nog wel een hoop geld
Als dat zo is, koop ik serieus 5 paar ofzo . Ik hoop alleen niet dat ze ze net zo veel gaan produceren als nu de Air Max 90 weer.
.
quote:Ik wel, deze en een paar anderen mogen wat mij betreft defenitief opgenomen worden in de vaste Nike schoenen lijn net zoals de Air Max Classic ook al onafgebroken sinds 1991 te koop is.
Op maandag 10 november 2003 19:18 schreef Modus het volgende:
Als dat zo is, koop ik serieus 5 paar ofzo. Ik hoop alleen niet dat ze ze net zo veel gaan produceren als nu de Air Max 90 weer.
.
Deze mogen ze van mijn part permanent op de markt brengen:
Air Max 1990 (ziet er naar uit dat dat nu ook gebeurt)
Air Max '93 (Is nog steeds verkrijgbaar, nu wee rin zwart-grijs)
Air Huarache
Air 180
quote:die en deze waren mijn favorieten:
Op maandag 10 november 2003 20:24 schreef haaahaha het volgende:
Dat zijn de mindere kleuren. Ik vind deze toch het mooist.
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 10-11-2003 21:02]
quote:deze?
Op maandag 10 november 2003 21:00 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik had die dingen nog in het wit-oranje
Dat meisje waar ik het in de OP over had, had ze met een geel tint
De 180's waren ook mij te prijzig. Toen ik ze toch wilde hebben waren ze al weer weg en heb ik Jordans gekocht. Een paar nieuwe 180's zou ik zo kopen, al was het maar voor het sporten
had je ze ook niet in een groen/wit/blauw combinatie ?
quote:Nee, geen last van gehad (bij normaal gebruik dan). Alleen worden ze vrij snel dof.
Op dinsdag 11 november 2003 14:28 schreef MikeAir het volgende:
Die air-unit zo in de zool lijkt mij erg kwetsbaar. Raakt dat niet snel beschadigd?
quote:Jep, donkerblauw met een beetje turquoise/groentint.
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef Aschkael het volgende:
had je ze ook niet in een groen/wit/blauw combinatie ?
quote:Die hebben dezelfde luchtkamer als mijn laatste paar air max. Het lijken mij meer cross-trainers dan running en dat is toch wat minder.
Op woensdag 26 november 2003 19:40 schreef Modus het volgende:
Hey MM, deze zijn ook wel cool
Deze waren echt , twee paar van gehad vroeger. Ik was een echte sneakergek.
BTW waarom is mijn afbeelding alleen als link zichtbaar?
quote:nee duh dat forum is down
Op vrijdag 28 november 2003 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
dat plaatje werkt zowiezo niet
quote:whehehe
Op vrijdag 28 november 2003 14:37 schreef pimpin het volgende:[..]
nee duh dat forum is down
Heeft iemand misschien een foto van die Groene air Max'en , die kwamen uit na die Oranje en die Blauwe.Die had ik vroeger samen met de 180's.Die Groene air maxen waren echt de vetste schoenen die ik ooit heb gehad !!!
quote:Jaaaaa, die heb ik ook nog gehad
Op maandag 10 november 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Huarache, ik heb in 2000 de reissue gekocht, een jaar gedragen en toen schoongemaakt en sindsdien in m'n kast bewaard.
Ik hoop dat ze die net als de Air Max Classic eens permanent in het assortiment opnemen.
deze bedoel je, precies dezelfde kleur als dat ik ze ook nog heb:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volfens mij was ik toen iets van 7/8 (kan ook 10 zijn ) ofzo en damn wat was ik blij met die schoenen. Ik had de groene uitvoering
Maar je kunt bij Nike toch ook je eigen schoenen ontwerpen? Eigen kleur en zelfs eigen naam erop. Kosten: ongeveer 300euro. Maar dan heb je wel originele schoenen!
quote:origineel zijn is zo voor losers
Op woensdag 24 december 2003 18:54 schreef g1id het volgende:
Ech allemaal lelijke schoenen, alleen de classics blijven het mooistgewoon zwart/wit, geen gezeik.
Maar je kunt bij Nike toch ook je eigen schoenen ontwerpen? Eigen kleur en zelfs eigen naam erop. Kosten: ongeveer 300euro. Maar dan heb je wel originele schoenen!
Ik zou nog wel een paar Nike Epic willen,
ooit in 1984-85 400 gulden, maar niet te verslijten.
Wel 2 x laten verzolen.
dus hij komt waarschijnlijk wel weer?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:05 schreef Modus het volgende:
Samplefoto's die nu op het web rondzwerven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er uit alsof ze de dikke air-unit toch iets aangepast hebben (iets dunner) t.o.v. het origineel:
[afbeelding]
En de kleuren zijn net als bij de Max '90 minder fel.
Geen idee óf en zo ja wanneer ze in NL komen.
.
damn, heb 44,5quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef david_hasselhof het volgende:
De nike air 180's zijn nog te krijgen (jaja) in Beverwijk op de oosterse markt, heb mij daar de vorige keer al flink oververbaasd maar sommige boys hebben ze gewoon nog liggen (liggen daar dus al 10 jr) Alleen het roze model dat ik vroeger zelf had (á fl. 349-,!!!!! ziek) heb ik niet gezien. het enige grote nadeel is dat ze alleen nog maar hele kleine maten hebben, dus ik met mijn 45 stond daar aardig te flippen dat ze ze niet in mijn maat hadden. Ze zijn nog behoorlijk goedkoop ook 80 euro ofzo.......dus mensen met kleine voeten: succes!
Hebben ze maat 42?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef david_hasselhof het volgende:
De nike air 180's zijn nog te krijgen (jaja) in Beverwijk op de oosterse markt, heb mij daar de vorige keer al flink oververbaasd maar sommige boys hebben ze gewoon nog liggen (liggen daar dus al 10 jr) Alleen het roze model dat ik vroeger zelf had (á fl. 349-,!!!!! ziek) heb ik niet gezien. het enige grote nadeel is dat ze alleen nog maar hele kleine maten hebben, dus ik met mijn 45 stond daar aardig te flippen dat ze ze niet in mijn maat hadden. Ze zijn nog behoorlijk goedkoop ook 80 euro ofzo.......dus mensen met kleine voeten: succes!
Wou je zeggen dat je die vroeger niet had?quote:Op zondag 9 november 2003 21:41 schreef Bioslock het volgende:
Die schoenen zijn echt lelijk zeg..
Ja, in ieder geval de blauw/roze, dit is een sample ervan:quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef itsontoday het volgende:
Jammer dat die air-unit kleiner word en ik hoop dat ze originele kleuren ook gaan uitbrengen.
welke footlocker want dan vraag ik het evenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef wetmax het volgende:
Ik was vorige week in Amsterdam en toen zag ik dat een verkoper van Footlocker ze gewoon aanhad! De originele kleur! En ze zagen er gloednieuw uit...:9~
Durfde alleen zo 1,2,3, nie te vragen waar ie ze in godesnaam vandaan had![]()
De grote footlocker in de Kalverstraat....aan de rechterkant (gezien vanaf het CS)...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke footlocker want dan vraag ik het even
Hoi alle Air 180 fansquote:Op woensdag 24 december 2003 11:00 schreef Imbi het volgende:
Ik ben gisteren bij de footlocker geweest,om te vragen of de 180's weer uitkomen.Hij zei dat hij iets gehoord had dat Nike de mallen van de 180 kwijt is, en dat dit is uitgelekt.Vandaar dat er nu geruchten rondgaan dat de 180's weer uitkomen.Volgens hem gaat dit waarschijnlijk niet gebeuren...maar je weet maar nooit...
doe even de groeten aan Yvonnequote:Op donderdag 29 juli 2004 23:51 schreef sonny het volgende:
[..]
Hoi alle Air 180 fans,het lijkt erop alsof de geruchten waarheid begint te worden.
De reden waarom die niet als de air max '87, '90, '93 & classic BW (=big window) opnieuw is uitgebracht (tot nu toe) is dat de mal om ze te maken per ongeluk is vernietigd. Helaas maar waar.
Echter, gezien de grote vraag naar de schoen uit het heerlijke verleden is besloten om de schoen ergens in 2005 opnieuw op de markt te brengen. Een nieuwe mal is reeds gefabriceerd ter waarde van $500.000.
Hoe ik dit weet? Simpel ik zag de affiches van alle 180 reclames in een pas partout (lijst) rondgaan op mijn werk. En heb daar even naar geinformeerd. (werk bij nike)![]()
waar zag je die????quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef Sjabba het volgende:
Ik zag gister de Hurachi's in Amsterdam, ik heb ze even bekeken maar het model leek vroeger leuker, de prijs was trouwens 130 euro. Duurt niet lang meer denk ik voordat de 180's er ook zijn.
Op het Koningsplein (hoek Reguliersdwarsstraat) is een schoenenwinkel, waar ze deze hadden:quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
waar zag je die????
Als ze ze exact hetzelfde gelaten hadden, waren ze dat nu nog steeds.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef haaahaha het volgende:
Nee, goed nieuws dat de 180's weer in productie gaan, in mijn ogen de mooiste nikes ever.
Waat? Wat mis ik?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ze ze exact hetzelfde gelaten hadden, waren ze dat nu nog steeds.
Zie deze post. De air-unit is dunner/lager gemaakt, dit is inmiddels ook door Nike bevestigd. Zie de rest van het topic.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:53 schreef haaahaha het volgende:
Waat? Wat mis ik?
van de week even kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Op het Koningsplein (hoek Reguliersdwarsstraat) is een schoenenwinkel, waar ze deze hadden:
[afbeelding].
Het was bij Subzero. Veel goeie sneakers daarzo. Alleen lijken ze op die foto mooier dan in het echt, vond ze een beetje tegenvallen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van de week even kijken
heb je al meer nieuws? vertel vertel vertelquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:51 schreef sonny het volgende:
[..]
Hoi alle Air 180 fans,het lijkt erop alsof de geruchten waarheid begint te worden.
De reden waarom die niet als de air max '87, '90, '93 & classic BW (=big window) opnieuw is uitgebracht (tot nu toe) is dat de mal om ze te maken per ongeluk is vernietigd. Helaas maar waar.
Echter, gezien de grote vraag naar de schoen uit het heerlijke verleden is besloten om de schoen ergens in 2005 opnieuw op de markt te brengen. Een nieuwe mal is reeds gefabriceerd ter waarde van $500.000.
Hoe ik dit weet? Simpel ik zag de affiches van alle 180 reclames in een pas partout (lijst) rondgaan op mijn werk. En heb daar even naar geinformeerd. (werk bij nike)![]()
Wat doe je daar precies...ik speel er altijd basketballquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:51 schreef sonny het volgende:
[..]
Inclusief deze waren dit alle originele kleurstellingen:quote:Op zaterdag 20 december 2003 12:48 schreef Modus het volgende:
welke is de SC?quote:Op zondag 5 september 2004 23:14 schreef LSS het volgende:
Doe mij dan toch maar de Air Max SC die is net ff wat strakker als de 90 en de 180. Een comeback van de SC hebben we al gehad in 2001 (werkte toen bij Footlocker). Ik zou een moord doen voor nog een paar blauwe leren. Dat is de vetste Nike ooit, op de witte hoge Airforce 1 (de ultieme niggerschoen) na misschien.
12 jaar geleden waren ze 349,-quote:Op maandag 6 september 2004 12:41 schreef TeazNutz het volgende:
Feb 05, dan liggen ze weer in de winkel.
Nog even wachten dus... Succes!!
Ze gaan inderdaad ¤ 150 kosten.
quote:Op maandag 6 september 2004 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke is de SC?
Ik heb nu de '93 aan m'n voeten.
Daarnaast mogen Huaraches, Air Max '90 en '93, 180 en een paar Air Jordans (incl bovenstaande) wat mij betreft permanent in de collectie opgenomen worden
Da's gewoon de Air Max 1, die vreemd genoeg op sommige sites SC wordt genoemd. Naam zal vast wel kloppen, maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 6 september 2004 14:49 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
Mooie schoen, ik heb ze gehad in het zwart met lever-kleurige zool.
Vertel vertel, waar heb je hem in je handen gehad?quote:Op maandag 6 september 2004 12:35 schreef TeazNutz het volgende:
Goed nieuws!
In Februari 2005 komen ze in NL op de markt.
Ik heb een demo schoen in mijn handen gehad, foto...
[afbeelding]
Prijs zal rond de ¤ 150 gaan worden.
Netzoals in het begin, fl 350,-
dit topic gaat samen met dit topic?quote:Op maandag 6 september 2004 21:49 schreef schatje het volgende:
-edit: dit topic wordt samen gesmoten met Nike Air 180: is die weer verkrijgbaar?
349,-quote:Op maandag 6 september 2004 18:45 schreef F1908 het volgende:
beetje duur nietwaar?
Destijds waren ze toch 300 piek
Wheeeheh overijverige mods ook altijdquote:Op maandag 6 september 2004 22:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dit topic gaat samen met dit topic?
Deze kan je nog steeds hier in Brussel kopen bij Footlocker!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:03 schreef Jay_Leno het volgende:
[afbeelding]
Vorig jaar gekocht in Rotterdam, en daarna ook nooit weer ergens gezien, zijn deze soms ook gelimiteerd uitgebracht ?![]()
Deze heb ik...ze zijn zo coolquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:43 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Die 180 zijn echt lelijk, ik wil dat de Air Jordan V weer in productie komt, waren ook een jaartje of 15 geleden te koop, waren rond de 350 gulden:
[afbeelding]
Hoe kan dat? Jeetje die bovenste zijn lelijkquote:Op zondag 12 september 2004 14:46 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Reeds op Ebay te koop.
Wat moet ik er aan uitleggen? Dit is gewoon 1 van de kleurstellingen die volgend jaar uitgebracht zullen gaan worden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:45 schreef itsontoday het volgende:
leg eens uit...
Geruchten van diverse ander forums: roze met blauw als 1e in januari ergens, in gelimiteerde oplage. Daarna zou de zwarte volgen en meer kleuren.quote:Op zondag 26 september 2004 12:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wanneer komen die schoenen nu precies uit? Is dat al bekend? Januari 2005?
En de eerste kleuren zijn dus die roze met blauw? Komen de andere originele kleuren ook als eerste?
Zoals eerder aangegeven: dat zijn sample-shoes, die gebruikt worden bij voorintroducties voor winkeliers, importeurs e.d. Die kunnen natuurlijk achterover gedrukt worden.quote:En hoe komen die gasten aan die 180's op die foto??
Droomschoenen van vroeger......... daarom zijn ze zo vet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:29 schreef LSS het volgende:
Ik was vandaag in de Footlocker en daar konden ze me vertellen dat de Air 180 er nu echt aan zit te komen, er waren al een paar medewerkers die hem al hadden, waarschijnlijk imports. Ik snap niet waarom iedereen die 180 zo vet vind, hij ziet er zo goedkoop uit met dat stoffen bovenwerk. Geef mij maar de Air Max 1 Leather., heb ik vandaag ook weer gekocht. Vette Schoen!
En wanneer komen ze binnen????quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef manny het volgende:
oh man, dit is spannend. Ik wordt gebeld als ze binnen zijn.... Meteen maatje 45 apart. Yihaa !
ik denk idd alleen maar GADVERDAMME wat een lelijke schoenenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Droomschoenen van vroeger......... daarom zijn ze zo vet.
Je moet volgens mij wel minimaal 23+ zijn om dat goed te begrijpen. Anders heb je de hype van vroeger niet echt mee gemaakt......... dunkt mij
Nike Air 180![]()
![]()
dat weet ik niet en die gasten in de winkel ook niet, daarom wordt ik ook gebeld...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En wanneer komen ze binnen????![]()
Ik heb ze een dik jaar geleden in Rotterdam gekocht bij Helderman Sport maar die zal ze ook wel niet meer hebben, maar ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
Zijn deze eigenlijk nog ergens te koop in deze kleuren?? Ik heb deze vroeger gehad in deze kleurenstelling.
Misschien ergens online nog te krijgen naast e-bay???
Hmm kun je nergens online nike's kopen?? Een of andere europese site ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:12 schreef Jay_Leno het volgende:
[..]
Ik heb ze een dik jaar geleden in Rotterdam gekocht bij Helderman Sport maar die zal ze ook wel niet meer hebben, maar ik wel![]()
Ik ken wel het 1 en ander aan sites die schoenen verkopen, maar deze infrared AM90's zijn vrijwel nergens meer te krijgen. Hier nog 1 paar: http://www.crookedtongues.com/view_item.php?ask_id=10-100304 Ook op Ebay kom je ze nauwelijks meer tegen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm kun je nergens online nike's kopen?? Een of andere europese site ofzo?
Damn 150 pond :'(quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ken wel het 1 en ander aan sites die schoenen verkopen, maar deze infrared AM90's zijn vrijwel nergens meer te krijgen. Hier nog 1 paar: http://www.crookedtongues.com/view_item.php?ask_id=10-100304 Ook op Ebay kom je ze nauwelijks meer tegen.
Deze o.a. (tegelijkertijd met de infrared's)quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Zijn er van die Nike Air max 90 nog meer originele kleurenstellingen van het origineel uitgebracht naast deze?? Zo ja welke![]()
Ja maar ik wil die rose met witte die heb ik vroeger gehadquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze o.a. (tegelijkertijd met de infrared's)
[afbeelding]
Ook niet meer te krijgen. Verder zijn er van de originele natuurlijk zoveel uitvoeringen geweest, dan wordt het bijna onmogelijk bij te houden wat een rerelease is en wat niet. Denk bv. aan de geheel zwart of wit leren modellen.
Maar er komen nu toch zat nieuwe kleuren uit?
pics pics picsquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:53 schreef MikeyMo het volgende:
toen ik nog een kleine mikey was en ze die air max voor het laartst opd emarkt hadden gebracht was de meest popi kleurencombi paars met roze... die wil ik wel
Ik wil wel deze schoenen gaan bestellen via de site. Maar of het nu een Yen is wat ze vragen of een andere muntsoort mag joost weten?? En ik zie helemaal geen optie voor engelstalig. Weet iemand of dit mogelijk is om te bestellen via deze site???quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
http://www.theshoes.co.kr
Op deze japanse of chineze site hebben ze schoenen die ik wil nog te koop. Voor 99.000 en 119.000 yen (vraag me niet hoeveel dat is). Maar kan die site ook in het engels gezet worden en verschepen die naar holland? Ik kom er niet echt uit op die site.
Het is een Koreaanse site en de kans dat ze dingen naar Nederland sturen is enorm klein. Japanse e-Bayers schijnen al bijna nooit iets naar het buitenland te willen sturen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik wil wel deze schoenen gaan bestellen via de site. Maar of het nu een Yen is wat ze vragen of een andere muntsoort mag joost weten?? En ik zie helemaal geen optie voor engelstalig. Weet iemand of dit mogelijk is om te bestellen via deze site???
Ga naar de site van Systran. Daar kun je namelijk site's vertalen. Misschien dat je dan wat wijzer wordtquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik wil wel deze schoenen gaan bestellen via de site. Maar of het nu een Yen is wat ze vragen of een andere muntsoort mag joost weten?? En ik zie helemaal geen optie voor engelstalig. Weet iemand of dit mogelijk is om te bestellen via deze site???
Ik heb al gekeken; er is idd geen Engelstalige versie te vinden. Zegt ms al genoeg. Veel van die sites doen geen international shipping.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
damn echt balen. Daar hebben ze de schoenen die ze hier in europa niet meer te koop hebben nog. Maar ja lijkt me niet echt veilig om te kopen dan als die landen al bekend staan als niet opsturen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken; er is idd geen Engelstalige versie te vinden. Zegt ms al genoeg. Veel van die sites doen geen international shipping.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:39 schreef Modus het volgende:
Je zou iig een mail kunnen sturen óf ze het doen of niet. Hier en daar stonden wel wat mailadressen.
Oh shit! Schiet me ineens te binnen! Heb bij Coach in Den Haag deze schoenen nog zien staan (2 weken geleden). Was wel een uitverkoopactie dus veel zullen het er niet geweest zijn.
Hier hebben ze ze ook nog, maar 1 maat:
http://www.gajamax.com/goods_view.php3?no=356
En je weet zeker dat het die schoen was?? Dan ga ik morgen meteen ff bellen. Stonden er 2 weken geleden veel schoenen nog?? Want ik heb ook nog een van de meest gangbare maten!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:58 schreef Modus het volgende:
Vlamingstraat.
hahaha dat zal wel de laatste zijn dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef Modus het volgende:
Ze hadden een actie 2 halen 1 betalen, met maar een zeer beperkt assortiment. Degene die aan de wand stond, was een 47, en die oogde behoorlijk lelijk, en zelfs enigzins verkleurd. Verder zou ik het niet weten.
Hmmm ik ben niet bekend in Den Haag en woon er nogal een eind vanaf. Heb je misschien naam van dat winkeltje dan kan ik er eens een bellen. Dan hoef ik er niet helemaal heen te reizen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:15 schreef Modus het volgende:
Dat soort maten zijn vaak snel weg ja. Anders kan je altijd nog Rotterdam bellen wellicht. In de passage naast de V&D in Den Haag zit ook een vaag klein winkeltje die schoenen verkopen. Ms kan je hier ook eens kijken. Die hadden ook wat imports staan dan dacht ik. Alleen sommige schoenen verdacht ik er van fake te zijn.
Nou ik heb al heel wat zaken afgebeld ook die zaak die jij zei. En idd ongelofelijk maar ze hadden die infrared schoen nog. Alleen nog in maat 47 en 39 :'(quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef Modus het volgende:
Ze hadden een actie 2 halen 1 betalen, met maar een zeer beperkt assortiment. Degene die aan de wand stond, was een 47, en die oogde behoorlijk lelijk, en zelfs enigzins verkleurd. Verder zou ik het niet weten.
Januari basketbal 180'squote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:59 schreef TeazNutz het volgende:
Nog nieuws qua release datum ofzo
nee, volgens mij waren dat die reclames met Robinson geloof ik,. De Basketbal versie had ooke en pompjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:25 schreef fisico het volgende:
De basketbal-versie is dat die van Sir Charles, uit de reclame met godzilla? Die waren best mooi namelijk, maar het zijn natuurlijk niet de running-versie
Die 2 vind ik dus echt lelijk. Ik vind en koop alleen de originele kleur van vroeger. Ze moeten die nieuwe kleuren laten en alleen de oude kleuren terug laten kopen. Die oranje met witte en die goudkleurige.quote:
Hier ben ik het totaal mee eens. Maar aan de andere kant, de mensen die er geen verstand van hebben zullen dan ook deze kleuren kopen, waardoor die originele weer wat exclusiever blijven... en dat is goed voor ons.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die 2 vind ik dus echt lelijk. Ik vind en koop alleen de originele kleur van vroeger. Ze moeten die nieuwe kleuren laten en alleen de oude kleuren terug laten kopen. Die oranje met witte en die goudkleurige.![]()
Wanneer komen ze nou?? Nog steeds februari voor sport en basketbal januari?![]()
De jeugd van nu die de schoenen van toen niet hebben gekend kun je niet echt verstandsloos noemen, wel?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:10 schreef itsontoday het volgende:
de mensen die er geen verstand van hebben
Hebben wel weinig verstand van schoenen van die tijd......quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:11 schreef Redux het volgende:
[..]
De jeugd van nu die de schoenen van toen niet hebben gekend kun je niet echt verstandsloos noemen, wel?
Dat doe ik toch niet, maar ze hebben geen verstand van die schoenen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:11 schreef Redux het volgende:
[..]
De jeugd van nu die de schoenen van toen niet hebben gekend kun je niet echt verstandsloos noemen, wel?
Waar kan ik die halen??? Footlocker???quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:34 schreef rammes het volgende:
Via "inside" informatie weet ik dat de 180 orginele kleur VOOR de kerst uit komt!!! Die week krijg ik een model om te passen.
Hoe kom jij daar dan precies aan?? Kan ik als simpele ziel die ook in mijn bezit krijgen??quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:32 schreef rammes het volgende:
nee deze komen direct bij nike vandaan is goeikoper ;-)
Ja dan komen de basketbal 180's toch? En februari de runnin shoes???quote:Op woensdag 3 november 2004 19:57 schreef Modus het volgende:
Een verkoper in de nieuwe Nike-winkel in Rotterdam had het nog gewoon over januari als eerste releasedatum.
Dat lijkt me niet, dan hadden de winkels al kans moeten hebben om ze te bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:34 schreef rammes het volgende:
Via "inside" informatie weet ik dat de 180 orginele kleur VOOR de kerst uit komt!!! Die week krijg ik een model om te passen.
Zoiets of die?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij heeftd e footlocker wel zoiets
Dat is de allereerste kleurstelling van nike air max 95. Die hebben ze opnieuw uitgebracht. Maar zijn niet meer in de winkels te verkrijgen. Dat model natuurlijk wel maar niet die kleuren. Op ebay staan er een paar.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoiets of die?
Idd niemand nieuwtjes?? Data?quote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef itsontoday het volgende:
Is er nog nieuws?
Puma's? Dat is toch dat merk wat elke week 83 nieuwe modellen dropt...quote:Op zondag 21 november 2004 20:11 schreef Aardbei_ het volgende:
wat een lelijke schoenen allemaal, bah bah
doe mij maar pumas
OELLALALALLALA, heb ik ook nog gehad. Tot aan het laatste naadje afgetrapt op het voetbalveldje. *zucht* mooie herinneringquote:Op donderdag 4 november 2004 12:02 schreef Ballebek het volgende:
Als iemand deze nou nog ergens te koop zit in maat 44,5 dan graag even posten waar enzo!
Ik had ze jaren geleden maar de hond heeft ze een paar jaar terug opgevreten (en waren toch echt mijn favorites!)
[afbeelding]
Ik vind die nieuwe kleuren allemaal niet mooiquote:
Hier en hier staat ie ook. En voor zover ik weet is nog steeds januari de releasedatum.quote:Op maandag 29 november 2004 16:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
WANNEER KOMEN ZE NOU???![]()
[afbeelding]
Deze heb ik hier nog niet gepost gezien.
quote:In October we mentioned the return of the Air Force Air 180. Here's a look at the future release of the running shoe the Air 180. This shoe was huge stepping stone in the evolution of 'Nike Air' back in 1991. The 180-degree visible Air Unit provided 50% more Air than previous Air Max.
Expect to see the release of the original white/ultramarine colourway in January 2005. Expect to see some new unreleased colourways in 2005 including this black/black/pimento. This colourway features an interesting montage of Air Max logos on the innersole.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:56 schreef fisico het volgende:
Echt must have na al die jaren. Moment blijft geniaal want al die 13 - 16 jarige van toen hebben nu geld zat
ik heb ze helemaal zelf moeten betalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Yep kunnen we alle kleuren die we mooi vinden gewoon lekker kopen. Vroeger was het al heel lang zeuren en mee betalen voor 1 kleur.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ze helemaal zelf moeten betalen
16quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
349 gulden voor die tijd een vermogen voor mij als 13 - 14 jarige![]()
Hoe oud was je toen?
quote:
daar ging toen ook al mijn geld naar toequote:Op zaterdag 4 december 2004 14:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja toen kon je er al voor werken in ieder geval. Ik was pas 13 volgens mij. Dus geld was nog schaars.
Ik ook niet, "je bent nog lang niet uitgegroeid jochie"quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef itsontoday het volgende:
Ik mocht ze nooit... te duur.
Ja en, "Die gaan zo stuk op het schoolplein"quote:Op maandag 6 december 2004 09:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, "je bent nog lang niet uitgegroeid jochie"
die heb ik nu aan me poten, zijn helaas alweer van de markt gehaald. Die ik nu aan heb kostte me slecht 50 euroquote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
[afbeelding]
Ik had toen de '93 Air Max met kleurencombi blauw met geel niketeken. Ben ik met mijn stomme kop mee de zee ingerend omdat mijn broer net deed alsof die verzoopDus die vielen uit elkaar.
Ik moest alles boven een X bedrag zelf betalen. Daarom ben ik nooit verder gekomen dan air max en jordan's in veel vormen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yep kunnen we alle kleuren die we mooi vinden gewoon lekker kopen. Vroeger was het al heel lang zeuren en mee betalen voor 1 kleur.![]()
Die heb ik nog in blauw - blauw (zie pic) en rood gehad. Waren mijn laatste nike's voor normaal gebruik, maar ze waren wel erg prettig. Toen waren de 180's er ook al niet meer, dus je moest watquote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
Ik had toen de '93 Air Max met kleurencombi blauw met geel niketeken. Ben ik met mijn stomme kop mee de zee ingerend omdat mijn broer net deed alsof die verzoopDus die vielen uit elkaar.
Eén keer de zee inrennen en je schoenen vallen uit elkaar? Dat lijkt mij sterk! Als je je shoes goed uitspoelt is er niks aan de hand. Ik heb al vele Nikes meerdere malen doorweekt tijdens een zwempartij o.i.d., maar als je ze schoon maakt en goed laat drogen gaan ze wel een tijdje mee...quote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
[afbeelding]
Ik gooide die dingen vroeger ook vaak genoeg in de was. Nooit problemen mee gehad. Gewoon de zolen eruit halen en goed laten drogen. Waren ze weer bijna als nieuwquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:18 schreef MikeAir het volgende:
[..]
Eén keer de zee inrennen en je schoenen vallen uit elkaar? Dat lijkt mij sterk! Als je je shoes goed uitspoelt is er niks aan de hand. Ik heb al vele Nikes meerdere malen doorweekt tijdens een zwempartij o.i.d., maar als je ze schoon maakt en goed laat drogen gaan ze wel een tijdje mee...
Waar heb je ze besteld? Ik zou ze ook erg graag voor de kerst willen ontvangen!!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef rammes het volgende:
ik verwacht mijn bestelling v oor kerst!
De zwarte of de originele kleur?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:45 schreef rammes het volgende:
nee rammes heeft ze via contact persoon bij nike.
Lijkt wel of ze het rood zelf hebben veranderd in zilver. Dus beetje custom made?? Want verder is iet helemaal hetzelfde als die zwart met rode. Zelfs op de lip nog met het rood.quote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Deze kleur had ik nog nergens gezien.
je avatar leidt af...quote:Op woensdag 15 december 2004 08:54 schreef Ballebek het volgende:
Bij de Footlocker in Den Haag, Spuistraat snappen ze eindelijk dat ze eraan komen
Hebben die gasten nou dan een concrete datum wanneer ze komen?quote:Op woensdag 15 december 2004 08:54 schreef Ballebek het volgende:
Bij de Footlocker in Den Haag, Spuistraat snappen ze eindelijk dat ze eraan komen
Hey die links onderin had ik nog niet gezien die kleur. Maar is ook niet echt belangrijk voor mij. Ben alleen geinteresseerd in de "OG" kleuren.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:55 schreef Modus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor slechte kwaliteit, niet mijn plaatjes.
Leuke schoen hoor, die gele zijn übergeil, maar tis gewoon niet dezelfde schoen als vroeger..
En ik lees hier en daar al verhalen (in GB zijn de zwarte al te krijgen) dat de kwaliteit nogal tegenvalt.
ja ik ookquote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hey die links onderin had ik nog niet gezien die kleur. Maar is ook niet echt belangrijk voor mij. Ben alleen geinteresseerd in de "OG" kleuren.
En dat was het probleem met de eerste generatie ook al. Wel erg consequent van Nike, maar niet echt prettig voor de koper. Ook jammer dat de reden voor de kleinere luchtkamer de kwaliteit is, en dat die kwaliteit nog steeds niet best isquote:Op woensdag 15 december 2004 20:55 schreef Modus het volgende:
Leuke schoen hoor, die gele zijn übergeil, maar tis gewoon niet dezelfde schoen als vroeger..
En ik lees hier en daar al verhalen (in GB zijn de zwarte al te krijgen) dat de kwaliteit nogal tegenvalt.
Ik heb met mijn 2 paar originele nooit problemen gehad, waren echt perfecte schoenen, dus geen spontaan uitvallende airzolen o.i.d.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef fisico het volgende:
En dat was het probleem met de eerste generatie ook al. Wel erg consequent van Nike, maar niet echt prettig voor de koper. Ook jammer dat de reden voor de kleinere luchtkamer de kwaliteit is, en dat die kwaliteit nog steeds niet best is
Ik heb vroeger de Oranje-witte gehad. Nooit problemen gehad met de air-unit. Ik heb vroeger wel verhalen gehoord van mensen met Air Force 180 waar de air-unit spontaan eruit viel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb met mijn 2 paar originele nooit problemen gehad, waren echt perfecte schoenen, dus geen spontaan uitvallende airzolen o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |