quote:In October we mentioned the return of the Air Force Air 180. Here's a look at the future release of the running shoe the Air 180. This shoe was huge stepping stone in the evolution of 'Nike Air' back in 1991. The 180-degree visible Air Unit provided 50% more Air than previous Air Max.
Expect to see the release of the original white/ultramarine colourway in January 2005. Expect to see some new unreleased colourways in 2005 including this black/black/pimento. This colourway features an interesting montage of Air Max logos on the innersole.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:56 schreef fisico het volgende:
Echt must have na al die jaren. Moment blijft geniaal want al die 13 - 16 jarige van toen hebben nu geld zat
ik heb ze helemaal zelf moeten betalenquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Yep kunnen we alle kleuren die we mooi vinden gewoon lekker kopen. Vroeger was het al heel lang zeuren en mee betalen voor 1 kleur.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ze helemaal zelf moeten betalen
16quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
349 gulden voor die tijd een vermogen voor mij als 13 - 14 jarige![]()
Hoe oud was je toen?
quote:
daar ging toen ook al mijn geld naar toequote:Op zaterdag 4 december 2004 14:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja toen kon je er al voor werken in ieder geval. Ik was pas 13 volgens mij. Dus geld was nog schaars.
Ik ook niet, "je bent nog lang niet uitgegroeid jochie"quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef itsontoday het volgende:
Ik mocht ze nooit... te duur.
Ja en, "Die gaan zo stuk op het schoolplein"quote:Op maandag 6 december 2004 09:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, "je bent nog lang niet uitgegroeid jochie"
die heb ik nu aan me poten, zijn helaas alweer van de markt gehaald. Die ik nu aan heb kostte me slecht 50 euroquote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
[afbeelding]
Ik had toen de '93 Air Max met kleurencombi blauw met geel niketeken. Ben ik met mijn stomme kop mee de zee ingerend omdat mijn broer net deed alsof die verzoopDus die vielen uit elkaar.
Ik moest alles boven een X bedrag zelf betalen. Daarom ben ik nooit verder gekomen dan air max en jordan's in veel vormen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yep kunnen we alle kleuren die we mooi vinden gewoon lekker kopen. Vroeger was het al heel lang zeuren en mee betalen voor 1 kleur.![]()
Die heb ik nog in blauw - blauw (zie pic) en rood gehad. Waren mijn laatste nike's voor normaal gebruik, maar ze waren wel erg prettig. Toen waren de 180's er ook al niet meer, dus je moest watquote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
Ik had toen de '93 Air Max met kleurencombi blauw met geel niketeken. Ben ik met mijn stomme kop mee de zee ingerend omdat mijn broer net deed alsof die verzoopDus die vielen uit elkaar.
Eén keer de zee inrennen en je schoenen vallen uit elkaar? Dat lijkt mij sterk! Als je je shoes goed uitspoelt is er niks aan de hand. Ik heb al vele Nikes meerdere malen doorweekt tijdens een zwempartij o.i.d., maar als je ze schoon maakt en goed laat drogen gaan ze wel een tijdje mee...quote:Op maandag 6 december 2004 01:51 schreef LangeJan het volgende:
Komen deze ook?
[afbeelding]
Ik gooide die dingen vroeger ook vaak genoeg in de was. Nooit problemen mee gehad. Gewoon de zolen eruit halen en goed laten drogen. Waren ze weer bijna als nieuwquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:18 schreef MikeAir het volgende:
[..]
Eén keer de zee inrennen en je schoenen vallen uit elkaar? Dat lijkt mij sterk! Als je je shoes goed uitspoelt is er niks aan de hand. Ik heb al vele Nikes meerdere malen doorweekt tijdens een zwempartij o.i.d., maar als je ze schoon maakt en goed laat drogen gaan ze wel een tijdje mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |