Waar heb je ze besteld? Ik zou ze ook erg graag voor de kerst willen ontvangen!!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef rammes het volgende:
ik verwacht mijn bestelling v oor kerst!
De zwarte of de originele kleur?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:45 schreef rammes het volgende:
nee rammes heeft ze via contact persoon bij nike.
Lijkt wel of ze het rood zelf hebben veranderd in zilver. Dus beetje custom made?? Want verder is iet helemaal hetzelfde als die zwart met rode. Zelfs op de lip nog met het rood.quote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Deze kleur had ik nog nergens gezien.
je avatar leidt af...quote:Op woensdag 15 december 2004 08:54 schreef Ballebek het volgende:
Bij de Footlocker in Den Haag, Spuistraat snappen ze eindelijk dat ze eraan komen
Hebben die gasten nou dan een concrete datum wanneer ze komen?quote:Op woensdag 15 december 2004 08:54 schreef Ballebek het volgende:
Bij de Footlocker in Den Haag, Spuistraat snappen ze eindelijk dat ze eraan komen
Hey die links onderin had ik nog niet gezien die kleur. Maar is ook niet echt belangrijk voor mij. Ben alleen geinteresseerd in de "OG" kleuren.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:55 schreef Modus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor slechte kwaliteit, niet mijn plaatjes.
Leuke schoen hoor, die gele zijn übergeil, maar tis gewoon niet dezelfde schoen als vroeger..
En ik lees hier en daar al verhalen (in GB zijn de zwarte al te krijgen) dat de kwaliteit nogal tegenvalt.
ja ik ookquote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hey die links onderin had ik nog niet gezien die kleur. Maar is ook niet echt belangrijk voor mij. Ben alleen geinteresseerd in de "OG" kleuren.
En dat was het probleem met de eerste generatie ook al. Wel erg consequent van Nike, maar niet echt prettig voor de koper. Ook jammer dat de reden voor de kleinere luchtkamer de kwaliteit is, en dat die kwaliteit nog steeds niet best isquote:Op woensdag 15 december 2004 20:55 schreef Modus het volgende:
Leuke schoen hoor, die gele zijn übergeil, maar tis gewoon niet dezelfde schoen als vroeger..
En ik lees hier en daar al verhalen (in GB zijn de zwarte al te krijgen) dat de kwaliteit nogal tegenvalt.
Ik heb met mijn 2 paar originele nooit problemen gehad, waren echt perfecte schoenen, dus geen spontaan uitvallende airzolen o.i.d.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef fisico het volgende:
En dat was het probleem met de eerste generatie ook al. Wel erg consequent van Nike, maar niet echt prettig voor de koper. Ook jammer dat de reden voor de kleinere luchtkamer de kwaliteit is, en dat die kwaliteit nog steeds niet best is
Ik heb vroeger de Oranje-witte gehad. Nooit problemen gehad met de air-unit. Ik heb vroeger wel verhalen gehoord van mensen met Air Force 180 waar de air-unit spontaan eruit viel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb met mijn 2 paar originele nooit problemen gehad, waren echt perfecte schoenen, dus geen spontaan uitvallende airzolen o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |